s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חברת-הכנסת זועבי מקצינה: "אני לא חלק מהממסד"
מאת: איציק וולף  |  25/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מה נסגר עם ירושלים?
  גם אני לא מהממסד   25/05/10 11:19
מצד אחד זועקים שהיא מתמלאת ערבים ומצד שני שנעשה בה טיהור אתני.
למי להאמין?????????????
כתוב תגובה ל- גם אני לא מהממסד
2
יאוש, אין תקווה עם ערביי ישראל
  חשבתי שיהיה טוב   25/05/10 11:32
כתוב תגובה ל- חשבתי שיהיה טוב
3
אם היא לא חלק מהממסד
  שלא תהיה כ"כ   25/05/10 11:44
זו צביעות לשמה. באיזו מדינה ערבית היו נותנים לנציגי הציבור שלה להשתלח ככה במדינה ולהמשיך ולשבת בפרלמנט ועוד לקבל משכורת.
חצופה!!
כתוב תגובה ל- שלא תהיה כ"כ
4
השימוש של נציגת האויבים בכנסת
  יהושפט   25/05/10 11:47
ישראל בהיסטוריה הולם את האינטליגנציה הפוליטית של קהל מצביעיה. היא נמצאת בישראל לא רק משום שלא גירשו את משפחתה ב-48, אלא גם משום שבריטים לא הוציאו להורג את משפחתה, וגם משום שלא נדרסה אתמול בתאונה, וגם משום שלא נפגעה מרקטה של אהובי נפשה מלבנון, וגם משום שלא חטפה חידק אלים כשיתה תינוקת וגם משום שהרופאים לא התרשלו בלידתה, וגם משום שרק נפשה התערערה ולא מתה מכל אותן מחלות שהיהודים מצאו להן תרופה. יש הרבה "סיבות" שבגלל היעדרן היא נמצאת, אבל יש גם סיבה שבגלל שכיחותה היא מבלבלת לנו את המוח כ"חברת כנסת" - והיא הטמטום ההרסני שלנו.
כתוב תגובה ל- יהושפט
5
גב' זועבי היקרה
  אמנוןא   25/05/10 11:52
את כל כך צודקת שכוחות הצבא עשו טעות גדולה ואולי אפילו מחפירה בכך שלא "הצליחו" לגרש אותך מביתך ומארצך. זה באמת לא בסדר.
השאלה היא - האם אי פעם תסלחי "לשלטונות הכיבוש" על כך שלא גרשו אותך או לחילופין ובגישה בריאה ונבונה לחיים, את תמיד יכולה להתאחד בעצמך וללא כפיה כלשהי עם אחיך בדרום מזרח סוריה (שם הוא ביתך וארצך המקוריים).
אלה שישארו כאן מאחוריך בודאי יסלחו לך על שהלכת ושבחרת לחיות בארצך.
אבל זכרי שקיים סיכוי שבצידו סיכון מסוים לכך שגם שם ארצך היא לא בדיוק ארצך וגם שם בארצך את לא בדיוק רצויה - מטאפורית כמובן).
כתוב תגובה ל- אמנוןא
6
בת כמה היא שגירשו אותה??
  עין צופיה   25/05/10 11:58
החכים הערבים יותר קיצוניים מהמצביעים ששולחים אותם לכנסת ובמקום לטפל בהם, הם עוסקים רק בפלשתינים, בקשרים עם מדינות ערב האויבות ומתקיפים את המדינה כדי לקבל כותרת ומצלמה.
במקביל אין לזועבי בעיה לדרוש שיוויון בזכויות,
שיוויון בחובות זה לא מעניינה!


כתוב תגובה ל- עין צופיה
7
זו המציאות חבּיבּתי...
  דודו אלהרר   25/05/10 12:02
אנחנו ניאבק בכם למען מדינת היהודים ואתם תעשו אינתיפאדות בשביל לבטל את קיומנו... עוד שנה... ועוד עשר שנים... ועוד מאה שנה... ועוד אלף שנים... בסוף יבוא יום שאחד הצדדים יכריע הכרעה טוטאלית וחד-משמעית... נראה לך שלא תהיה פה מדינה ליהודים???

אנחנו הטפשים שנותנים לאחת כמוך להיות חברת כנסת... כפוית טובה! לו רצינו לגרש אותך - היינו מגרשים! את טועה באומרך שלא היינו יכולים. ואולי לא תהיה ברירה אלא לגרש את כולכם ביום הדין. במקום להודות אלפי תודות ליהודים שהביאו אותך ושכמותך עד הלום, את מחציפה פנים! הלא אילולי היהודים, היית היום באופן טבעי לגמרי - רועת עיזים!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
8
צודקת חלקית:אזרח טוב נאמן רק ל
  קורןנאוה טבריה   25/05/10 12:15
לעמו ולארצווזועבי "שלנו" יודעת על פי הקוראן שארץ ישראל ניתנה רק לעם ישראל=לכן נאמנותה שייכת לעמה ולארצה ערב!והייתי ממליצה לזועבי ללמוד את ההיסטוריה האמיתית ולא זו המשוכתבת ע"י השמאל האנטישמי והערבים הנאמנים והגאים רק לעצמם ולמטרתם הגלויה =וכל הכבוד להם=הם לפחות לא בוגדים כמו השמאלנים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
המלצה:
  מד' ליונה עיוורת   25/05/10 12:16
אני ממש ממליץ להקשיב לה. היא לא חלק מהממסד, למרות שהיא חברת פרלמנט בישראל, ומקבלת כסף ממסדי מאזרחי ישראל. היא לא חלק מהממסד פירושו: אזרחותה כפיה עליה ועל כן יש לשחרר אותה ואת מיוצגיה מהמועקה הכבידה של אזרחות כפויה. ישראל איננה דיקטטורה והיא חייבת להיענות לרצונה של הגב' זועבי להימנות על שורות האוייב. היא הרי תומכת במפורש באינתיפאדה נוספת ורואה עצמה בצד הטרוריסטי המאיים לרצוח יהודים בכל פעם שמשהו במו"מ לא יוצא כמו שהוא רצה. הגב' זועבי רואה עצמה חלק מהאוייב ואזרחית באונס ועל כן יש לסייע לה ככל שניתן להימנע מעוגמת הנפש הכרוכה בעצם היותה אזרחית במדינת ישראל, לישלול את אזרחותה ולשנע אותה על חשבון משלם המיסים הישראלי לעזה. שם וודאי היא תרגיש הרבה יותר בבית, היכן שבגלל חופש הביטוי החמסי תולים אנשים על עמודי חשמל לעיני ילדים...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
10
התיאולוג האיסלאמי אל-גזלי:"עלי
  קורןנאוה טבריה   25/05/10 12:21
עלינו לשקר כשהאמת מובילה לתוצאות לא נעימות-לפעמים מוטלת עלינו החובה לשקר.אם השקר הוא דרך להשיג תוצאה טובה=הוא מותר" כך נולדה עלילת דם ה"כיבוש","הגירוש" וה"עם"הערבי שקורא לעצמו "פלשתיני"=להד"ם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
זה לא הכל,יש "דין מוחמד בסיף"
  אליהו חיים   26/05/10 09:48
המ ניסו מנסים וינסו לגרש אותנו מארצנו שהייתה ותהיה ארצו של העם היהודי. כל דבר אחר שמספרים לכם על עם פלשתיני זאת המצאה של המאה האחרונה, הבעיה שאצלנו בבתי הספר לא מלמדים ומגדלים בורים ועמי ארצות והשורות מהשיר"שתי גדות לירדן זאת שלנו זאת גם כן"הוא המנונם ודרישתם של הפלשתינים,ומכיון שדין מוחמד בסיף ראו כיצד הם גרשו את הנוצרים מבית לחם, בית סחור ,מה הם עושים לנוצרים בעזה וזה הכל מחכה לנו אם לא נדע לעמוד על שלנו.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
11
זו האמת:"מאז 1948 דרשנו אנחנו
  קורןנאוה טבריה   25/05/10 12:34
את החזרת הפליטים=אף שבגללנו עזבו את ארצם=אנו הבאנו שואה על הפליטים הערבים על ידי שקראנו להם לבוא ולחצנו עליהם שייצאו=אנו עשינו אותם מנושלים=הרגלנו אותם לפשוט יד=לקחנו חלק בהורדת רמתם המוסרית והחברתית=ואחר כך ניצלנו אותם בביצוע פשעי רצח,הצתה וזריקת פצצות על גברים,נשים וטף-כל זה להשגת מטרות פוליטיות.."!כותב מילים אלה הוא לא אחר מראש ממשלת סוריה ח'אלד אל עזאם בכבודו ובעצמו וזה מופיע ב"ספר זכרונות" שכתב בהגינותו בכרך 1 עמוד 387-386 1972=את הבנת את זה גברת זועבי?בתקווה שתפסיקי עם השקר הזה שאנחנו גירשנו אתכם=הייתי לפחות מרגישה גאה אילו זה היה נכון!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
ח"כים ערבים לא נאמנים למדינה !
  אמיר ש   25/05/10 12:44
הח"כים הערבים לא נאמנים למדינה. כל בר דעת מבין זאת.
כל חסר דעת בעל נטיות שמאלניות חולניות, יתכחש לכך למרות אמירותיהם המפורשות בסגנון רווי שנאה למדינה.
צריך להעביר אותם לעזה ל"סדרת חינוך" אצל "המוסלמים הנאורים" מהחמאס. (אולי ישארו שם...).
רגע, רגע. קחו אתכם גם את גדעון לוי וחבר מרעיו... (כד שלא יתגלה..אפשר לעטוף אותם בעיתון "הארץ" כמו דגים מסריחים ולהבריחם לרצועת עזה).
כתוב תגובה ל- אמיר ש
13
גישה לגיטימית בעיני בג"צ!
  sailor   25/05/10 12:59
השבעה לנאמנות של חברי כנסת ערבים לא שווה את הזמן העשיה!
הם שמים על זה כמו בג"צ שם על טובת המדינה ויהודיה. בזאת יש לערביה ובג"צ זהות מלאה לכן ערביה ויתר חברי כנסת ערבים יודעים שהגנה משפטית בכל מצב מובטחת! מדינה רפוסה ללא כבוד עצמי חוסר מודעות לאומית ממלכתית לא מתגלה רק באזרחים עדישים אלא גם בממשלתינו והכנסת! תשמעו רק את ראש הכנסת ריבלין הוא =ערבים עמונה בארץ ישראל =ללוב!? אז מה אנו רוצים מגייס החמישי הערבי?
כתוב תגובה ל- sailor
14
הטעות שבכותרת "נאמנות כפולה"
  שרגא קלסון   25/05/10 13:09
מר איציק וולף פותח את מאמרו בכותרת על : "נאמנות כפולה". בשימוש בביטוי זה כאן מיוצגת אחת הטעויות הבסיסיות הנפוצות בציבור בישראל. המונח "נאמנות כפולה" אינו רלבנטי כלל לחברת הכנסת זועבי, למרבית חבריה הערביים בכנסת ולחלק מהציבור הערבי בישראל. הנאמנות היחידה הקיימת מבחינתם היא לעצמם, ולעצמם בלבד.

חברת הכנסת זועבי וחלק מחבריה הערבים בכנסת משקיעים הרבה כמובן כדי להיבחר לכנסת, ומדוע לא? יש בכך יתרונות ידועים רבים, אז למה לוותר עליהם. אולם הם, כמו חלק גדול מהציבור, אותו אמורים הם לייצג, סופגים יום יום ושעה שעה את המנטרה ההולכת וחוזרת בעולם הערבי והמוסלמי על חולשתה וארעיותה של מדינת ישראל. הדמיון המזרחי מפליג באנלוגיות המתרפקות על צלאח אדין, הצלבנים והקשר ההכרחי בין מה שקרה בעבר להווה ולמה שצפוי בעתיד. וכאשר חוזרים על מנטרה, כל מנטרה, שוב ושוב ושוב ישנה נטייה אנושית כללית להתחיל להאמין בה, במיוחד במזרח הדמיון ואוכלוסייתו עתירת הדמיון. חברי הכנסת הערביים מקבלים באופן רציף תזכורות בשידורים חיים ומסמרי שיער מהו גורלם של "משתפי פעולה" עם ישראל. לא זכור לי מעולם ששמעתי מחאה פומבית כלשהי או אפילו ביקורת מצידם על הברבריות המוצגת בשידור חי על מסכי האקרנים. אז מה נותר להם לעשות? לנסות לרקוד על שתי החתונות. ליהנות מיתרונות היותם חלק ממדינת ישראל ומוסדותיה, ובד בבד לנסות להרחיק עצמם במידת האפשר מכל ביטוי של נאמנות למדינת ישראל. זאת עושים ע"י הבעת "דאגה" מתמדת לאחיהם הפלסטינים, וניצול כל במה אפשרית להביע את חוסר נאמנותם למדינת ישראל, ביטויי רהב ואיומים במלחמה אליה לא את ילדיהם הם שולחים.

אינני שומע אף מילת ביקורת על טיהור אתני כלפי הקהילה הנוצרית בבית לחם, או חשים באי נוחות כשהם מתעלמים לחלוטין מהטיהור האתני הברוטאלי ב 1948 של יהודים בירושלים, ביהודה ושומרון, או מדרישת המנהיגות הפלסטינית העכשווית לטיהור השטחים ממתיישבים יהודים. האמת היא שאינני מצפה זאת מהם. בסך הכול מטרתם היא למצות את האפשרויות האישיות הפתוחות בפניהם כשהם מצויים בין הפטיש והסדן ולשרוד, לשרוד, לשרוד..... הרי כולנו חיים רק פעם אחת.

הגיע הזמן לקרוע את מסכת הצביעות הזאת להבין עם מי יש לנו עסק ומה מניע אותם, ובכל הכוח והתבונה העומדים לרשותנו להמחיש להם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שאנחנו כאן ונשאר כאן, פנינו לשלום, שלום צודק, עבורו מוכנים אנו להשלים עם פשרות כואבות ,גם מעבר לאלו שכבר עשינו, בתנאי שיהיו הדדיות, אולם עדיף להם שלא לאיים עלינו במלחמה או באינתיפאדה, כי לאלו יודעים איך נכנסים אך מהם אין יודעים כיצד יוצאים, ומי שבוחר במלחמה או באיתיפאדה אל יתבכיין לאחר מכן על התוצאות הכואבות.
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון
15
לפחות נאמנה והגונה לעצמה ולעמה
  מיכל מירושלים   25/05/10 13:14
אליקיכם לא אלקי - עמכם לא עמי - זו כל התורה כולה על רגל אחת של נבחרי העם הערבי היושב בציון.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
16
חנין אני יגיד לך למה לא גרשו
  יעקב רוסקו   25/05/10 13:30
אותך. מפני שסבא שלך ואחיו שיתפו איתנו פעולה בלגרש את אלה שהם היום אחים שלך.
כתוב תגובה ל- יעקב רוסקו
17
אשה פאטתית.תנו לה להכנס לעזה
  שייייקה   25/05/10 13:41
בעזה היא תחיה עם בורקה ושם יהיה לה חופש. היא תוכל ללמוד, ללכת לים ולהתבטא בעד חופש,ביחוד לנשים,להתבטא על דמוקרטיה,בעד חברה ערבית נאורה וחופש הדבור.אפילו תוכל ללכת למסגד . אם היא תחזור היא תנחיל לילדיה את עקרונות החמאס
כתוב תגובה ל- שייייקה
18
היא החלק הניקבי של הנחש !
  גימי-יהודי מיהודה   25/05/10 14:30
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
19
משה רבנו בתגובה:"ואם לא תורישו
  קורןנאוה טבריה   25/05/10 14:47
(תגרשו)את יושבי הארץ (הערבים)מפניכם=והיה אשר תותירו (תשאירו)מהם(הכוונה לזועבי,טיבי,אסנאע ושכמותם)והיו לשיכים (קוצים)בעיניכם ולצנינים בצידכם,וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"=ותגידו שלא זה בדיוק מה שקורה לנו?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
שימוש של נציגת האויבים בכנסת
  שימוש של נציגת הא   25/05/10 23:05
שימוש של נציגת האויבים בכנסת
כתוב תגובה ל- שימוש של נציגת הא
21
דברי הגב' חנין זועבי
  עבדאללה   26/05/10 01:17
בהמשך לדבריה של אותה גברת נחמדה שמנסה לשנות את חוקי המשחק במגרש הפוליטי הערבי,אותה גברת שהבינה,על אף היותה ח"כית צעירה ,כי המסלול לליבו של הבוחר עובר דרך אמצעי התקשורת ולכן,על מנת שיכירו אותי,ישמעו לי ויראו כשווה לא פחות משאר חברי למפלגה וראויה להנהגה לא פחות מהם,עלי להפגן עד כמה שיותר עמדות קיצוניות, שיהיו יותר ויותר פרובוקטיביות ואכן ,זה מה שהיא עושה. לכן ידידי אנא בבקשה עיצמו עינכם ,איתמו אוזניכם ותנו לה לדבר אך ורק עם העיתונות הבינלאומית שאיננה חפצה בדבריה.האינכם מבינים כי שככל שתיתנו בידה תקשורת מקומית כך רמת השיטנה ודברי ההבל רק יהפכו ליהיות יותר בלתי ניתנים וראויים להשמעה !אשר על כן ידידי המלומדים אנא הפסיקו להתייחס לעצם קיומה ,הפסיקו לראיין אותה ,הפסיקו לתת לה ולרעיונות התעתועית בימה .תנו לה לדבר אל עצמה שכן,אין בכך סתימת פיות ויש בכך הרבה כבוד כלפיה ! שכן איננו מצטטים אדם שוטה !או איננו נותנים לאדם במה כדי לבצע בה חרקירי בפרהסיה !
כתוב תגובה ל- עבדאללה
22
you were not alive at 1948
  Gilead   26/05/10 05:48
But the time is still good to kick you out of a land you do not belong Go live in Gaza among your brothers and sisters.
כתוב תגובה ל- Gilead
23
אתם לא שמים לב כי כל חברי הכנס
  ראו הוזהרנו   26/05/10 08:17
כל חברי הכנסת הערביים ממרידים ודוחפים לאינתיפדה חדשה.
אם לא נעמיד אותם על מקומם נאחר את המועד.
קחו את זועבי ברצינות, הדברים נאמרו גם על ידי או סנע ואחמד טיבי.
הם כבר לא מסתירים דבר,הם בכלל דורשים עודף
כתוב תגובה ל- ראו הוזהרנו
24
גב' זובי,תכניסי לך טוב טוב,
  אביחי   26/05/10 09:10
את זמנית כאן בארץ הזאת,גם אנחנו היהודים השתנינו זה לא אותם יהודים שאפשרו לערבים לחזור אחרי 48 ו 67,אני מניח שנשמע עלייך בעתיד משהו מהסוג ששמענו על בשארה ימח שמו ושם זכרו,
כתוב תגובה ל- אביחי
25
מסכנה. גם בעברית היא בורה.
  אחיעזר בן יהודה   26/05/10 10:49
תקשיבי טוב, זובי: להיות חבר כנסת זה המיץ של הממסד. אין יותר ממסד מזה.
כתוב תגובה ל- אחיעזר בן יהודה
26
בעיראק של סאדם
  פנחס בן אהרון   28/05/10 18:54
היו שולחים אליה את כיתת האנסים הידועה בעיראק ו....... "דחיל אלללה די,מסביק תעסבו אותי בחייתכום אנה מין הון"  דמוקרטיה לא ראויה לכל אחד
כתוב תגובה ל- פנחס בן אהרון
27
לתת לחכים להכנס לעזה ולהשאיר
  שחר ד   29/05/10 12:28
אותם שם לעזאזל עם מערכת המשפט האימפוטנטית הזאת.
כתוב תגובה ל- שחר ד
28
בגידה בישראל
  ג,ר,   30/05/10 17:11
מי שנשבע להיות חבר כנסת חייב למלא את חוקי ישראל ,,מי שמקבל משכורת מהכנסת שיכבד את החוקים או שיעברו למדינת עזה יחיו שם עד עולם, יחי בשארה
כתוב תגובה ל- ג,ר,
29
אני מצטער על זה שלא הצליחו..
  כפירו   1/06/10 13:58
אני מצטער על זה שלא הצליחו לגרש אותך ואת כל המשפחה שלך ב48' מאחל לך רק חולי וסבל ושה' יקח אותך
כתוב תגובה ל- כפירו
30
חנין זועבי
  משה הימני   11/08/10 16:21
יש לנו מדינה של מפגרים בכל מקום אחר בעולם ובמיוחד בעולם של החזירים סליחה הערבים היו שולחים את הח"כ זובי לכלא באגף של האנסים לחודש ימים ואז ניראה אך הזקנה איתה מדברת

כל השמולניםיפה הנפש (מגעילה הנפש ) מה אם אומרים על הכלבה הזאת
כתוב תגובה ל- משה הימני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il