s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק מידר את הרמטכ"ל ופעל מול מפקד חיל הים
מאת: יואב יצחק  |  10/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"רמטכ"ל צולע" כבר אמרנו
  שאול א.   10/06/10 09:03
זה מה שקורה כאשר כולם יודעים שהרמט"ל מסיים את תפקידו. זה מה שקורה במדינה שגם הביטחון שלה הוא כלי משחק בידיים של פוליטיקאים, אלה שלובשים חליפות וגם אלה שלובשים מדים.
כתוב תגובה ל- שאול א.
שאול.א!?: ברק אובמה שלום רב:
  איתן בוקס   11/06/10 08:02
ברק אובמה, שלום רב !אך ורק כפוף וחשד!!: ================== חושבים שזה אתה, מה לעשות הגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)), טוען וזה וממש לא מדוייק. !אך ורק כפוף וחשד!!: נכון שעד כה לא נימצאו עובדות המאששות ושבזאת, {צורת היתנהגויות של אישים כולאחרונה שאכן להודות יתכן ושרומזת} ונכון גם שזאת אם וקטן שכותב כבר העלה ובעבר מקרה כמבדק ושבזה. מדובר במקרה של היתנקשות ב-2 שוטרים, בבקעת הירדן, היתנקשות ותיסלחו לי הצופים והצופות על הביטוי שבמקרה מגעיל מכוער ומזעזע זה, מה שקרוי היתנקשות (מיקצועית) נקייה. החשד יוחס בתחילה ואל השכן שלנו. !כבר וכדי למנוע הפצת חשד וחינם, מיתבקש: ברק אובמה מיתבקש לענות היום ושהעת: =============================== 1. האם נכון שאישרת פעולה """"מדהימה"""" זאת ? 2. אם כך: האם נכון שבשל ששיכנעו אותך שזה מה """"שצריך"""" לעשות ?? 3. אם כך: האם נכון שעקב אישורך למעשה אתה שמכונה ובכיס הקטן של אותם משכנעים??? {שאומר: הם יכולים לעשות מה בראש שלהם, למרות שהערכתי נשארה והייתה לטיב אישיותך} {אז למה תוקפים ישירות את הנשיא?: כי זה הדבר הנוח ביותר אל מול גורמי ""הכח"" שמכונה} {מצד אחר !!כמו ורק שכפוף ושמבדק שבזאת!: הוא שמכונה אזוק ואין בידיו שהרבה לשנות לעשות} 4. אם כך: האם נכון שהיתפטרותך מתפקידך תוביל לצדק כמיצוי דין פלילי ועם מי בדיוק ושצריך ???? {צדק בסיסי כבאנושיות בהחלט גם ועשוי למנוע קורבנות וחינם של תמימות ותמימים: הבנה כפוף וטיב שגורמים} !אך ורק כפוף וחשד!!: ================== יש לדעת שתשובות כנות של נשיא ארה"ב, מה עוד בעיקר ונמצאה נכונה תשובה מספר 2, יש למצות את החקירה איתו כמו ולדעת מי בדיוק המעורבים, יחד עם זאת נשיא ארצות הברית נוצל ויש להימנע איתו ככל שניתן ומדין פלילי. {ברק אובמה אישיות חיובית כטירון שמכונה בתפקיד שנפל בפח ובידי..הרשו שבזאת ותאור שלא להרחיב} לאחר מתן ושהתשובות: בכל ומקרה כמו ו: ** חס שלום * וכן, ניתן להתחיל בחקירה ציבורית המשכה יתכן ובתחום הפלילי, כנגד בעלי ראשי התיקשורת והעולמית. (789238) באמת אם וסליחה, אם היתברר אכן ושנכון: באמת אם וסליחה: שבבוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז ... כמו ובן העם היהודי, שכותב בזאת ככפוף שמבדק והדברים, כמו והגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)), איתן בוקס, ולא לשקר ולהודות, בזה ושבזאת לאשר!!!. {הייתה לי דרך יותר נוחה, מה עוד ואושרה החקירה כמו ושנצפה, וזה !!!!!מחייב: כצו ושהמצפון שמבדק} ועם כבוד המגיב שאול.א !?: שבכנות באמת שבזאת הגם אם רק ושהמראית היתפרצות וסליחה. כך ואחרת: הגם לפעמים נראה שהעת שממש לא קל לא ופשוט: ** בהצלחה ורבה שהערך והטוב ובטוב * בברכה.
כתוב תגובה ל- איתן בוקס
לאור ... ושארע! :::
  איתן בוקס   11/06/10 16:00
לאור ניסיון פיגוע הדריסה !!החמור שארע!: {נוסף ובעיקר ולמי שאין ידיעה: בבקשה וניתן להעתיק לבר הכתובות שבדפדפן}: news.walla.co.il שקודם כמו והרשו להישתדל ולאחל: החלמה טובה ובריאות שלמה לנפגעים שהיום. אחריות כוהישתדלות, מה עוד !והגם שנוכחי ומצב: !! מה עוד לציין ואין מעל שהוכח!: מה ובעצם אם אך ורק יתכן ושכך שלהגיד?: תשמע הגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)): אם ואתה צודק, ומי היה כליל ובסדר שמושלם?: ואם זאת ההחלטה כודמוקראט של הכלל והצדדים: מה ושעוד ושרצון טוב יושר בהגינות ובאחריות כמבדק ולתקן, ומי אני בכלל בזאת שכותב התגובה, שבזאת ושבזה להוסיף. אם תחושה שחובה ושבזאת שנוסף לאשר (789238), כמו ובמידה ויש להעיר כלתקן ולהוסיף?: האם ויש שבזה כשנוסף ולהוסיף, ובבקשה : _______________________________________________________ ....
כתוב תגובה ל- איתן בוקס
רם עמנואל שלום רב וברכה כומודה
  עוד סתם אזרח   13/06/10 04:10
רם עמנואל שלום רב וברכה כומודה: שנכון הגם והיתנהגותו האישית ושרמז, הגם בנוסף תחושת חובה ושאתכם/ן נוסף כמבדק ועידכון: הגם שבזה אם רק שנוסף ושבזאת כפשטות ומילים: הגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)),(אם ורק כתוכי), אומר כוחוזר, מעולם לא ניצפה בזאת שכותב שזיוף ותגובה. זאת ולמה?: יתכן כאולי ויחשדו הוא בן עמי ושכותב, יתכן: ומה בעניין ודעה או שנכון כפשטות האמת להגיד: {מה עוד ויש בישראל עמי הכותב ועליו כועסים כשבזאת והוכח} הגם ואיש ישר וכשאחריות ושהגון כצו ליבו ומצפון: כשראוי אם רק וקטן בזאת כאישור (789238) ותגובה. האם מנסים ואותו בתיחכום לשמר או שאולי שהפוך: !!שקודם והגינות שרק יתכן כמבדק: ~דזון ~!!!חנזירוני והעור הרגיש ותיחכום להלחיץ(?!): {כמו שבזאת וקישור, להעתיק לבר כתובת הדפדפן}, כמו ושנספח כחשיבות שהמשך המבדק: guardian.co.uk אם רק וקטן הנ.ב: ברק אובמה שלום רב ================= ולמרות הכל {כלל} והכל!: !ורק וקטן הישתדלות כמו ויוסף לספר: כפשטות האמת, הגם ושנכון ושעה שכזאת: ברק אובמה הוא שבחר מרצון כהיכרות כתחושה שתפקיד. היתנהגות ורק הישתדלות הגם ועוד סתם אזרח שנראה וראוי: לא הייתה לי הכותב מעורבות בזאת כבהיר , כבבקשה עוד אתגר ונוסף.: ועם זאת בהחלט: רם עמנואל אני שכותב מבקש את סליחתך על ההיתנהגות, {אולי בכלל הייתה לה אם רק קטן וסיבה: אם ורק את ועצם תגובה זאת כפשטות ואמת להבהיר} כמו אם ואם בהמשך ויהיה מחלוקת: ורק הישתדלות בהגינות ובסיסית הגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)). [רם עמנואל שלום רב וברכה כומודה] שבזה אם וקטן המיכלול (789238) כלאשר כושיקול דעתכם/ן המבורך. עוד שנוסף ובהחלט עידכון: [רם עימנואל שלום רב וברכה]: ביום שישי פורסמה תגובה באתר וואלה, היתבקש מהאתר שיעשה שימוש וכן הוצג מספר טלפון באם ומחלוקת. קראו את התגובה יהודים ככבוד הדתות וערך הדעות: אף 1 ממש אף 1 לא היתקשר, {נא להבין: עוד עד כמה המראית המצב והסבך נישתדל נכנה}: לכאורה זה מעיד עד כמה ובסדר ובזאת שכותב: מבחינתי הכותב ומעיד: ** עד כמה והינכם והינכן שראויים ראויות ובסדר * {לפרט השכן בסדר גמור ובהחלט כמו שזכותכם/ן ולבדוק} {לפרט: נוצר רושם מוטעה שהעם כאן לא בסדר: !שגגה: {מאז אותה התגובה פחתו ובמידה משמעותית התגובות ושכנגד} {!! לציין ובנוסף: עוד והייתה לעם הענק תחושה ברורה כמציאות נידוי וחוסר צדק התחושה} בעיקרון עוד סתם אזרח שברור המשך ואתגרים בעיקר ובמהות שאיפה בתחום והמיקצועי, כמו ולרשתוכם/ן כמבדק שהוצג שמוצג {!רק יתכן שיוצג} כאם רק וקטן הראיות ושמוצג כושיקול מבורך דעתכם/ן. [רם עימנואל שלום רב וברכה]: הגם ועוד סתם אזרח, והרשו כברצון ולהגיד: לצופים ולצופות שלום רב וברכה, ** כמו ויש נוסף כביחד הבנה לטובה לברכה חיוב ושעשייה * בכבוד ובאנושיות כושהכלל: בהצלחה ורבה הערך הטוב ובטוב. בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
2
אם זה נכון?! ברק הביתה!!
  שמיל44   10/06/10 09:03
כתוב תגובה ל- שמיל44
3
היתכן לוחמים עם אקדחי צבע???
  מוטות סכינים רוגט   10/06/10 09:05
כתוב תגובה ל- מוטות סכינים רוגט
4
איפה פה הכישלון ?
  א.ל. רמת-גן   10/06/10 09:08
נניח שהספינות היו שוברות את המצור ונכנסות לנמל עזה, נניח שחייל הים היה נוהג אחרת והיו נהרגים 90 טורקים ולא 9, וחלילה היו נופלים כמה חיילי צה"ל- אז באופציות הללו היה "הישג"? היה פה כשל בשיקול הדעת של הדרג המבצע (הצבאי):אסור היה להורות לחיילים להשתלשל לסיפון הספינה,לפני פיזור ההתקהלות של אנשי הטרור, אוחזי הסכינים והגרזנים.הפיזור היה יכול להיעשות ע"י גז מדמיע,ירי אזהרה באוויר ועוד.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
צודק!
  יהוידע   10/06/10 09:11
אם ראש אנליטי כמו שלו רק הוא בלבד יודע כיצד לטפל בענינים
כתוב תגובה ל- יהוידע
6
הפסנתרן
  רם שמעון אלישיב   10/06/10 09:33
בס"ד מר ברק , אתה אסון לעם ישראל. בכל פעולותיך ה"גלויות" כרמטכ"ל וכראש ממשלה נכשלת. 1) שחרור החייל יהודה וקסמן הי"ד , מדחת יוסף פצועי צאלים , והמקסימום נסיגה מדרום לבנון . 2) כמדינאי – הנך הורס את יהודה ושומרון לטובת הכסא שלך הנכה בושה מהלכת על שתיים.בלשון הרחוב " צא לנו מן העיניים"
כתוב תגובה ל- רם שמעון אלישיב
7
ברק כשלונר מאוס וחסר עכבות
  חץ   10/06/10 09:37
כתוב תגובה ל- חץ
8
לגרש את ברק ממשרד הביטחון.
  ביבי זה אפס מאופס   10/06/10 09:43
כתוב תגובה ל- ביבי זה אפס מאופס
9
רבותי, ההיסטוריה חוזרת
  חשדנית   10/06/10 09:48
שום דבר לא השתנה מאז שאולמרט תכנן מעל הראש של פרץ, שר הבטחון דאז, את מלחמת לבנון ה-2 עם הרמטכ"ל חלוץ. ברק עקף גם את ביבי (זה היה החלק הקל) גם את יעלון, ששימש כראש הממשלה בפועל, וגם את הרמטכ"ל אשכנזי. התוצאה של התנועה הזאת הייתה כישלון אדיר. גם אז וגם היום.
והסיבה לעקיפה הזאת היא פלילית ללא כל ספק, במגמה לרצות את האדון-אובמה.
ואם יש עוד מישהו שלא יודע, הנה הסיבה האמיתית לכישלון המשט -
1. ביבי וברק תכננו בהוראת אובמה לפתוח את המצור הימי על עזה.
2. היות וביבי הוא נציג הימין בממשלת הימין שעלתה בקולות הימין - הוא לא יכל לעשות זאת באופן ישיר מבלי להביא להפלת ממשלתו על ידי הימין (שרומה כבר פעמיים בהקפאה ביו"ש ובהקפאה בירושלים).
3. לכן הפיתרון היה - לרמות את העם. אם הפעולה תכשל, ויהיו הרוגים ופצועים רבים זה יביא באופן מיידי ללחץ בינלאומי להסרת המצור על עזה. אובמה היה אמור לתת את הפוש האמריקאי ללחץ כזה.
4. התוצאה שקיוו לה בסיום הפעולה הייתה - פתיחת המצור על עזה ללא התנגדות מצד הימין ושרי הליכוד

הבעיה, שברק לא לקח בחשבון את החוכמה העממית הידועה:
"האדם מתכנן ואלוהים צוחק"
זה נכון על אולמרט וחלוץ (שניהם הלכו הביתה) וזה נכון על אהוד ברק (הלוואי, בקרוב יילך גם הוא)
כתוב תגובה ל- חשדנית
10
ברק ברק ושוב פעם ברק
  אבי גיא   10/06/10 09:49
ברק הוא זה שהוציא את צה"ל מלבנון בצורה מחפירה עם הזנב בין
הרגליים, כשבעקבות זה הביא את ההרתעה שלנו לתחתית, ומה
שקיבלנו זה את האינתיפאדה, את חטיפת החיילים בלבנון ואת
מלחמת לבנון השנייה.

ברק הוא זה שהפקיר את החייל מדחת יוסוף לרשעותם של
הפלשתינים וגרם למותו לשווא.

ברק הוא זה ששלח את חיילי הקומנדו האמיצים שלנו אל חבורת
פעילי הטרור על הספינה מרמרה , עם רובי צעצוע במקום עם
נשקים כמו חיילים אמיתיים, וגרם להם להיפגע פגיעה פיזית קשה
עד כדי אפשרות למות, ובנוסף פגיעה מוראלית קשה לחיילים ולכל
עם ישראל שרואה את חייליו מושלכים מהסיפון.

ברק הזה שלא מוכן לקחת אחריות ויידבק לכסא לעוד שנים רבות.
ברק הזה ממשיכו של פרס , שעוד יביא מכות רבות על המדינה,
ומי יודע כמה אזרחים וחיילים עוד ימותו בגללו.

די נמאס לי ממנו !!
כתוב תגובה ל- אבי גיא
11
אבי בניהו - משרתם של אדונים
  חשדנית   10/06/10 09:54
דובר צה"ל אבי בניהו שותף למזימה של ברק.
במשך 15 שעות סירב לבקשות אמצעי התקשורת לפרסם את תמונות החיילים המוכים בספינה, ורק לאחר לחץ כבד מאד עליו ועל שר הבטחון נעתר לפרסם.
וכל כך למה ?
לא בגלל כבודם של חיילי השייטת (שכל הכבוד להם) כפי שניסה להטעות, אלא בגלל שהתמונות יגרמו לתוצאה הפוכה ממה שקיוו לה מלכתחילה מארגני 'התקיפה' עם רובי הפיינטבול.

הכוונה הייתה להראות חיילים רוצחים פעילי חופש חפים מפשע, ו'לצערם' יצא שהחיילים הצעירים דווקא היו הקורבנות המסכנים שקיבלו מכות רצח ובכל זאת לא ירו, אלא רק אחרי שכבר היו להם פצועים וחטופים (3 נחטפו לחדר שהוכן מראש, למשך יותר מ-10 דקות)
התמונות האלה --- הפכו את הקערה על פיה ----
וכל מה שתוכנן מראש הלך פייפן.
ובגלל זה סירב בניהו לפרסם אותן, אלא רק אחרי 15 שעות !
כתוב תגובה ל- חשדנית
12
שמירה הדוקה על דובר צה"ל,
  חשדנית   10/06/10 09:58
מפקד חיל הים, הרמטכ"ל ושר הבטחון, מהיום שלמחרת הפעולה.
האם פוחדים מנקמת השייטת שרומתה ?
ואם לא, אז למה הודיעו לכל חיילי השייטת שחובה עליהם בפקודה ! לבטל ולסגור את כל החשבונות שלהם בפייסבוק ?

ועל זה כבר נאמר - הפרד, ומשול !
כתוב תגובה ל- חשדנית
13
ביבי, פטר את ברק היום,
  חשדנית   10/06/10 10:01
לפני שהוא יגרום לפיטוריך, מחר !

לביבי יש הזדמנות פז עכשיו לפטר את ברק, להוציא את האבודה מן הממשלה ולהכניס את הימין ואת פליטי קדימה. זה הזמן, זה הרגע, לפני שיהיה מאוחר מדי
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
התדרוך היה במועדון חשפנות בת"א
  יו"ר ועדת החקירה   10/06/10 10:11
התדרוך בין ברק לצ'ייני היה במועדון החשפנות באלנבי שם המשרד הקבוע של מפקד חיל הים בשנים האחרונות ומשם הוא מנהל ישיבות לגבי העומקים של החדירות... .
כתוב תגובה ל- יו"ר ועדת החקירה
15
ברק וצ'ייני היו כנראה
  בפולי ברז'ר   10/06/10 10:12
והחליטו לחקות את מופע השתלשלות החצי ערומים מהתקרה למטה.
כשמפקד חיל הים אורח במועדוני חשפנות התוצאה היא הפשטת חיליו מנשקם, מה שרואים זה מה שיודעים!

ביבי כנראה לא מתפקד אחרת אי אפשר להבין איך הוא נותן לברק לרסק לו את השלטון וכל זאת בכדי שביבי ישבור את שיא זמן הקדנציה של ברק.

כתוב תגובה ל- בפולי ברז'ר
16
חנן וייס-אין ממשלה מתפקדת
  בישראל,הצבא נשמע   10/06/10 10:27
רק לברק וזה מסוכן.

הפעם יש להדיח את צ'ייני בגלל המידור. יש לו חובה כלפי

הרמטכ"ל.


כתוב תגובה ל- בישראל,הצבא נשמע
17
כל כך ברק המחדל הזה
  אלישמע   10/06/10 10:28
כל הסיפור ההזוי הזה של מתווה הפעולה לעצירת המשט מריח ברק מתחילתו ועד סופו.החל מבחירת הקונספט ולא את האלטרנטיבה של פגיעה במדחפים ותקיעתם בלב ים(שיצעקו עד מחר שטכנית אי אפשר,אני אומר במלוא האחריות אפשר גם אפשר),דרך התכנון,הפעלת הכוח,אי צפייה של המשמעויות הצבאיות והפוליטיות והגרוע מכל כפיית דעתו על מפקדים תוך נטרול הרמטכ"ל. האיש הזה חייב להעלם מהמפה הפוליטית ולהמשיך לעשות לביתו לפני שיהרוס כל חלקה טובה.
כתוב תגובה ל- אלישמע
18
אהוד ברק-הסוף.הסוף.הסוף. הסוף
  גימי-יהודי מיהודה   10/06/10 11:02
תפילה לבורא:אנה פטור את העם היהודי מענשו של -האכזר והצורר אהוד ברק!!!!! אמן!!!!!!כן יהי רצון!!!!!!!
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
19
יושבות לו על הברכיים
  מנדנדות את השדיים   10/06/10 11:03
כתוב תגובה ל- מנדנדות את השדיים
20
תגובה
  צנחן   10/06/10 11:07
לא זה הזמן יואב יצחק.יש בטווח הקצר משימות כבדות ברמה הלאומית מול מדינת ישראל.לא זה הזמן לשסות את הצמרת זה בזה.עלינו לגלות סבלנות בעת הזאת אחרת נדמה את המצב לערב חורבן הביית בו העכברים התקוטטו והשוחט שחט.עלינו להמתין בסבלנות כי עת צרה גדולה לשראל. בבוא העת בבחירות אוליי ייצאו הפרטים ויוכח מי עשה מה ולמה כרגע חובה עלינו לצמצם שורות ולהתאחד מול נזקים גדולים יותר הבאים עלינו.הקריאה הזאת מופנית גם אל המגיבים הכועסים בצדק או שלא להירגע.בבוא היום נבוא חשבון עם כולם.כרגע לתת לממשלה יכולת למשול ולהדוף לחצים מבחוץ.
כתוב תגובה ל- צנחן
הצעה לצנחן - שקט שקט תרדוף
  חשדנית   10/06/10 17:10
ההצעה שלך לשתוק עכשיו, כדי להתכונן לקראת האיום האיראני- טובה בדיוק כמו לזרות מלח על הפצעים. הרי ברור שבשעת השין, ברגע שבו יצטרכו לתת את הפקודה - ברק שוב יברח !!
זאת הפרדיגמה הקבועה המאפיינת את התנהגותו של ברק לאורך כל ההיסטוריה שלו כפוליטיקאי, ואם תרשה לי - אולי גם כחייל, כי למה אף אחד עוד לא בדק ולא פירסם על מה בדיוק קיבל - החייל המעוטר בצה"ל - את הצל"שים שלו ?
אולי בגלל הסתבכות הפעולות שתיכנן וביצע ?

כל עוד לא פירסמו את מהותם של מעשי הגבורה האלה(כמו שמפרסמים לגבי כל חייל שמקבל צל"ש), יש תמיד סימן שאלה לגבי אמינותם !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
תגובה לחשדנית
  צנחן   10/06/10 23:38
את כל כך כועסת שלא קראת היטב את שכתבתי.דבר נוסף ברק לא עוצר את האוייב בגופו.ישנם מפקדים וקצינים טובים ומוכשרים המנהיגים חיילים מעולים.הסירי כל דאגה מליבך כי לא אלמן ישראל ואין מחסור באנשים מעולים בעם הזה.אני מחזיק בדעתי שאין לגרור את הצבא והמדינה לסערה זוטא יחסית לשמיים הקודרים עלינו מאיראן.
כתוב תגובה ל- צנחן
21
ברק אותו ברק
  רפי א   10/06/10 11:36
ברק נשאר ברק , ואין מה להוסיף
כתוב תגובה ל- רפי א
22
ומרום לא חשב להתייעץ עם אשכנזי
  בזיון   10/06/10 11:48
כתוב תגובה ל- בזיון
23
אולי חבר תעוף לנו מהעיננים מר
  לשעבר   10/06/10 12:22
ברק! כישלון בכל תפקיד שניהל, יאללה הביתה!
כתוב תגובה ל- לשעבר
24
אם כך , צריך לפטר את מפקד ח"י
  ישמעאל   10/06/10 12:41
אם מפקד ח"י מקבל פקודות , ישירות מהדרג המדיני מבלי לעדכן את מפקדו הישיר [הרמטכל] אזי , הוא אינו ראוי לאמונו ויש לפטרו מתפקידו . אני אישית איני מאמין שאפשרות כזו תיתכן כי הרי , את הצגת התכניות מבצעים מול הרמטכל .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
25
ועדת חקירה ממלכתית. מיד!
  שרה   10/06/10 12:54
כתוב תגובה ל- שרה
26
השאלה אם לברק אכפת מהחילים
  שיודע לשאול   10/06/10 14:06
האם לברק אכפת מחיילי השייטת שחטפו מכות?
האם לברק אכפת מהחילים ששנים חטפו מכות ואבנים בבלעין?
האם אכפת לברק מחילי המילואים שמקבלים כרטיס לסרט כאות הוקרה
האם באמת לברק היה אכפת מתושבי שדרות
האם לברק אכפת מהסדירים, החפ"שים, שמקבלים גרושים עבור השרות ואין להם שום זכויות כשהם משתחררים
עם ישראל צריך,במועד המתאים לענות.עכשיו ארדואן ישמח אם יביא להחלפת ברק
כתוב תגובה ל- שיודע לשאול
27
גם מגלומן וגם גמד מנטלי.
  שילוב מסוכן !   10/06/10 14:31
כתוב תגובה ל- שילוב מסוכן !
28
נפוליאון קטן ליד ברק..........
  ורדינה   10/06/10 15:23
כתוב תגובה ל- ורדינה
29
טריו משובח: ברק בניהו ומרום!
  דיוגנס   10/06/10 16:00
ברק-נו כאן כל המוסיף גורע, האיש הולך ודועך לנגד עינינו!
בניהו- הדובר משחית כל יום 6 שעות מזמנו בארגון מחדש של בלוריתו הפרועה!
מרום-עסוק מדי באיך להגיע למועדוני חשפניות בלי שיתגלה!
כתוב תגובה ל- דיוגנס
30
זה היה ברור -התנהלות עבד כי ימ
  אסתיפריש,כפר יונה   10/06/10 16:20
כשסוף סוף מגיעה פרסונה ראוייה שהסמכות הדומיננטית אצלו, - היא סמכות פונקציונלית
לעילא ולעילא וזו למעשה מניעה את הסמכות הפיקודית מתוך כבוד והערכה אליו -ראו ערך הרמטכל-גבי אשכנזי.!!!

בא אשר בא [עצוב לומר, אבל מזכיר התנהלות עם סממנים של עבד כי ימלוך] ומנסה לקעקע את הסמכות הפיקודית בדרך ובנתיבים שונים, כי ברור לו שלקעקע סמכות פונקציונלית, ידע צבאי ונסיון אישי קשה מאוד. אבל אבל פגיעה בסמכות הפיקודית, ההוראתית קלה יחסית [דוגמת המהלכ,מהלכיו האחרונים] אבל אנושה אנושה ביותר למערכת הכלל צבאית מערכתית מבחינה פונקציונלית.
לא צריכים להיות מומחים לתרבות ארגונית כדי להבין את ההשלכות הקשות על המערכת.
כתוב תגובה ל- אסתיפריש,כפר יונה
31
זה לא הזמן לריב !!!
  צדק   10/06/10 17:23
עוד צפויה לנו מלחמה גדולה !!! צריך להיות עיוור בשביל לא לראות מה קורה !!!
כתוב תגובה ל- צדק
32
אהוד ברק
  אזרח 2   10/06/10 17:55
אהוד ברק אסון לכולם
כתוב תגובה ל- אזרח 2
33
הרמטכל פיטר אלופים ולא מרום
  שושפרי   10/06/10 19:12
במקום לפטר את מקום, מפקד חיל הים שהיה במועדון זונות ,
אך לא סלח ל 2 אלופים מצטיינים. עתה קיבל את עונשו.
הוא ישלם את המחיר על הפעולה הכושלת.
ברק- נתניהו= מרום =פגעו בבטחון המדינה. הם בדרך לנפילתם.
יום הבחירות קרב ובא.
כתוב תגובה ל- שושפרי
34
טיפול פסיכולגי לברק.........
  מוטי1   10/06/10 20:10
ברק פשוט לא יכול לסבול שמישהו במחיצתו יותר פופולרי ממנו, זו הסיבה שהוא התגרש מנאווה המקסימה, זו גם הסיבה שהוא ממש שונא א ת אשכנזי ולא הסכים להאריך לו קדנציה, וזו הסיבה שהוא ממדר אותו ומבצע דברים מעל לראשו. הגיע הזמן לשים את ברק בצד, טובת המדינה דורשת זאת.
כתוב תגובה ל- מוטי1
35
להקים"ממשלת עתונאים"שיודעים הכ
  dodel   10/06/10 20:46
כתוב תגובה ל- dodel
36
מתחילת הפרשה לפטר את מ. ח"י
  צינוביץ   10/06/10 22:34
מתחילת הפרשה אני קורא לפטר את מפקד חיל-הים לאלתר וללא חקירה מקיפה.
אם אני שמעולם לא שירתתי בח"י, אינני מכיר את הדיסיפלינה שלהם,
מבין מייד וללא כל חקירה בסיסית כי חיל-הים כשל כישלון חרוץ (זוכרים את הטיל על סער-4 או 5 ?),
ומייד ההסקה שמפקד חיל-הים הוא האשם והאחראי ועליו לתת את הדין !
כתוב תגובה ל- צינוביץ
37
AshKenazi Should Resign And
  RAWni   11/06/10 07:43
Open up a Pandora Box, and let all the Moogla out, Bli Heshbon! That would be way way more important to Israel's Security than The "RamatKal" Position . Don't get me wrong I admire the guy, but our security is obviously being jeopardized by Barak's Ego Trips. And we all know it's the first time, or the last
כתוב תגובה ל- RAWni
38
המדינה נגד המדינה
  עידן סובול   11/06/10 08:59
כשאומרים "המדינה" לא אמורים להתכוון לכרמי גפן וזית, לפרדסי-הדר, לשדות חיטה ושעורה, לנירים, לכרי מרעה, לנחליאלים הבאים לחרוף ולסנוניות המבשרות את האביב; גם לא לימות ולאגמים, לנחלי איתן ונחלי אכזב, לבתות, לפרחי-בר, לגריגות, לחורשות וליערות, להרים ולעמקים.
לא. כלל וכלל לא!

כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון לערב-רב של פקידי רשויות כלליות ומקומיות, בכירים יותר ובכירים פחות; כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון לשרים, לסגני שרים, לחברי-כנסת, לעוזרים פרלמנטריים, למנכ"לי משרדי ממשלה וסמנכ"ליהם, לכול מיני מוסדות שהמכהנים בהם, מזוטריהם המצומקים ביותר ועד בכיריהם הנפוחים ביותר, מונו כדי להיות משרתי הציבור ולא אדוניו; כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון לכול מיני חוקים פרזיטיים שנחקקו על-ידי כול מיני פוליטיקאים רודפי כבוד ושררה לתועלת עצמם וקרוביהם ומקורביהם; כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון לכול מיני גנראלים שמלכתחילה נשאו עיניהם וישבניהם למשרות שררה באזרחות; כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון ליחסים נפקניים בין בעלי ההון לבעלי השלטון; כשאומרים "המדינה" אמורים להתכוון לאלה המאכלסים את שלוש רשויות השלטון, וכשהרשויות מסתאבות הלוך וסאוֹב ומתקרבות למסה קריטית של ריקבון - חייב הציבור הרחב להתפרק משאננותו ומאדישותו ולעשות כול מה שהדמוקרטיה הרופסת עדיין מאפשרת לו לעשות כדי לשלח את ראשי הרשויות הללו ועוזריהם לכול הרוחות דרך החריץ הצר של הקלפי, בטרם תהפוך הדמוקרטיה המקרטעת לדיקטטורה קלריקלית – והיא כבר נמצאת באמצע המטמורפוזה המגעילה והמסוכנת הזאת.
 הארץ טובה - המדינה רקובה!
כתוב תגובה ל- עידן סובול
39
לא מאמין לשמועה.כי ברק לא הולך
  נתין מדמנת ישראל   11/06/10 11:41
למועדון חשפנות, ורק שם היה יכול למצוא את אלוף אליעזר מרום (צ'ייני), מרקיד על ברכיו חשפנית.
אבל אם זה נכון, הוא לא הראשון שפעל כך שהצבא הישראלי יינגף מלכתחילה. גם משה דיין נשמע ליהודי קיסינג'ר, שר החוץ האמריקאי במלחמת יום כיפור, שאמר: תנו להם (לישראלים) לדמם. רק כך אפשר יהיה למסור למצרים את סיני ולסורים את קוניטרה. וכך היה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
40
בסרט הזה הינו מחדל וקסמן
  אזרח מודאג   11/06/10 12:21
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il