|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: השחיתות של יולי תמיר
מאת: יואב יצחק  |  18/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לכן המל"ג נגד אוניברסיטת אריאל
  אמיר גורן   18/08/07 10:57
שחיתות שחיתות, החלאות של מפלגת העבודה וקדימה הורסות כל חלקה טובה במדינה הזו
כתוב תגובה ל- אמיר גורן
איזה מל"ג?מועצה להעלמת כסף?
  ראובן גד-ד"ר   18/08/07 13:33
חבורה של פוליטיקאים ששודדים את קופת האוצר הציבורי.איפה ירון זליכה כשצריך אותו?
כתוב תגובה ל- ראובן גד-ד"ר
ירון זליכה חלק מהענין
  אביצור   19/08/07 08:40
כלם יודעים כמה הוא מרוויח מעבודתו הנוספת. מענין איך יש לו זמן לכל המשרות האלה. אולי הוא מחפף את משרת החשב?
כתוב תגובה ל- אביצור
2
יופי יואב, חשפת עוד שחיתות, אז
  מה? יולי משלנו...   18/08/07 11:15
כתוב תגובה ל- מה? יולי משלנו...
3
העלאת שכר לימוד כדי לשלם לפרופ
  סטודנט מודאג   18/08/07 11:27
בזמן ששרת החינוך תומכת בהמלצות שוחט להעלות את שכר הלימוד לנו הסטודנטים, היא מבקשת לשלם משכורת לחבר פוליטי שלה. עכשיו נחשף פרצופה האמיתי והצורך האמיתי להעלאת שכר הלימוד. לשלם שכר לחברים. חוצפה של שרה.
כתוב תגובה ל- סטודנט מודאג
4
לא מהיום היא מושחתת, הפגינה
  צדק אמיתי תרדוף   18/08/07 11:35
נגד היועץ המשפטי לממשלה אבל לשבת עם השר רמון המחדיר
לשון לפי החיילת שהורשע בדין זה בסדר. אז מה הפלא שהיא
עושה כאלה תרגילים מסרחים ושערוריתיים זו תמיד הייתה
צביעותם של השמאל אחד בפה ואחד בלב.
כתוב תגובה ל- צדק אמיתי תרדוף
5
מכיוון שהמדינה הזו מצחינה מרוב
  .יהודה   18/08/07 11:47
שמאלניות, כולל מוסדותיה המשפטיים, הרי שהגילוי שלך יהיה כקול קורא במדבר.

בעבר תמיר עשתה מעשה דומה לבלומנטל באירוח תומכים , לא נפלה אף שערה מראשה ארצה ולא היה קול ולא היה ציוץ.

כמו שכתב כאן מישהו לפני - היא משלנו.
כתוב תגובה ל- .יהודה
6
החזר הוצאות?
  מורה   18/08/07 11:59
"טלר הסתפק בהחזר הוצאות בסכום כולל של כ-8,000-10,000 ש"ח לחודש."
ועל זה לא היה לך מה להגיד?
אני מורה כבר 33 שנים ושכרי נטו הוא פחות מ"החזר ההוצאות" של המתנדב העסוק.
על עוד כמה "מתנדבים" כאלה ידוע לך בעמותות, משרדים ממשלתיים וציבוריים וכדו'? ולכולם החזר הוצאות כזה? ועל אלה, ועל מממניהם אתה לא כותב?

וכמובן שיש להוקיע גם את רדיפת הבצע של גל נור, ואם יש עברה במעשי השרה, יש לשלוח בעקבותיה את המבקר, המשטרה, היועץ וכל מי שבא בחשבון. אם נקיון אז עד הסוף.
כתוב תגובה ל- מורה
7
השכלה גבוה לשמאלנים אוייבים
  תמיר=אהוד ברק   18/08/07 12:01
השתלטות שתולי הנציב הבריטי, אוייבי המדינה, על מערכות השלטון ותקציבי המדינה מובילים לכך שהם שודדים את הקופה הציבורית, נהנים מחיפוי של חבריהם השתולים במערכת המשפט, ומרסקים את המדינה באמצעות תגמולים שהם משלמים למשתפים שלהם מכספי משלם המיסים הישראלי.

מה הפלא שזו ארץ אוכלת יושביה? אנחנו מממנים את האוייבים שלנו, את תומכי הטרור ואת תומכי חיסולה של מדינת ישראל.

אל דאגה... יואב יצחק הוכיח שוב שהוא מצליח לחשוף שחיתויות ושערוריות מדהימות ו... שוב העניין יושתק כאילו כלום לא קרה. כי הם שולטים גם בתקשורת וגם במערכות המשפט. אז השחיתות ידועה רק לקוראי NFC. וכל היתר בטוחים שמה שיורקים עליהם זה בעצם גשם

כתוב תגובה ל- תמיר=אהוד ברק
8
ברק-תפטר את תמיר
  גיל סיימון   18/08/07 12:02
בתור איש מפלגת העבודה אני מפציר בך לפטר את תמיר ממשרד החינוך נמהירות.כל הסטודנטים נגדנו ורוב הציבור לא מאמין לתמיר שהיא כישלון גמור! החלפתה תמנע נזק למפלגה ויש לעשות זאת במהירות.
כתוב תגובה ל- גיל סיימון
9
גל-נור לך הביתה ותתבייש
  עמית-סטודנט   18/08/07 12:07
איש כמוך לא ראוי לעמוד בראש המל"ג-אתה לא נקי כפיים.
כתוב תגובה ל- עמית-סטודנט
10
אלה האנשים שמנהלים את החינוך?
  בושה וחרפה   18/08/07 12:12
דוגמה לתלמידים ולסטודנטים איך לא לחנך ! פשוט חרפה!את גל-נור יש לסלק עכשיו מהמל"ג ואת תמיר מהפוליטיקה!
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה
11
תגובה
  הרצל   18/08/07 12:18
המדינה נגועה בכל חלקה......אין מקום ותפקיד שאינם נגועים בשחיתות...אילו היו מורידים יד על שחיתות כל הממשלה היו גידמים
כתוב תגובה ל- הרצל
נמיוחד יולי תמיר מושחתת
  אלי חסדיאל   18/08/07 13:28
כי היא מעמירה פני צדיקה כשהיא מתגמלת את גל-נור המושחת.
כתוב תגובה ל- אלי חסדיאל
12
הכסף שלנו זול בעיניהם
  חיזרו להעלים מס !   18/08/07 12:18
נמאס מהם, פוליטיקאים מושחתים עם "עובדי ציבור" מושחתים עוד יותר. עלוקות !!!!!@!
כתוב תגובה ל- חיזרו להעלים מס !
13
התמורה הגבוהה לנציג ה"צדק"
  יוסף_אמת   18/08/07 12:20
הכתבה מתארת תהליך די קבוע במסדרונות השלטון בישראל.
מר גל נור שרק לאחרונה התראיין לעיתון ה"ארץ" והתגאה
בפועלו לחשיפת ומניעת שחיתות שלטונית בתפקידו כנציב
שרות המדינה, למרות שמנויו היה בניגוד לחוק בהיותו
פעיל פוליטי, נחשף פעם נוספת כמי שדואג לעצמו היטב
ובעזרת ידידתו מ"שלום עכשו" מבקש לעצמו שכר עתק במקום
בו לא ניתן וכפי שקרה מאז כינונה של מל"ג גם לא שולם שכר כלל.עלינו לדחות בשאט נפש את המהלך הכביכול חוקי שמנסה שרת החינוך לבצע וזאת בשעה שהיא תומכת בהעלאת שכר הלימוד בכ- 50% ולמעשה אומרת ש -200 סטודנטים יממנו
בתוספת שכר הלימוד שלהם את שכרו של מר גל נור.
כתוב תגובה ל- יוסף_אמת
14
כולם דואגים לחברים, אבל נאמר -
  עין צופיה   18/08/07 12:20
"כל ישראל חברים"
אז למה לא דואגים לכל ישראל, אלא רק לחברים לאינטרסים??
שאלת תם?

כל זמן שראש הדג המסריח ישאר בראש, כל מערכת השלטון תסריח, נתח אחר נתח.
מי שלא יסריח ירגיש פראייר.

וכמובן שברור לכל איזה החלטות יהיה המוטב הזה חייב למיטיבתו.

יחי המקצועיות, האוביקטיביות והפטריוטיזם = איזה מילים גסות, כיום הן בדרך להכחדה.
צריך לעשות עליהן תכנית דוקו, ולשלוח את קירשנבאום לחקור... או אולי חוקר אוביקטיבי.. :-)



כתוב תגובה ל- עין צופיה
15
יולי דואגת רק לעצמה......
  אחד שבא לו להקיא   18/08/07 12:30
לפי היחס שלה למורים ניתן לראות את היחס שלה לכל היתר.
היא דאגה לסדר עם הסתדרות המורים שהמורים השייכים
למשרד החינוך בלבד יקבלו תנאים טובים במיוחד!!
היא צפצפה על יתר אלפי המורים שלא שייכים למשרד החינוך
למורים הפנסיונרים של הקרן התקציבית היא דאגה לתוספת
משמעותית אבל את המורים הפנסיונרים שלא שייכים לקרן
התקציבית היא זרקה לכלבים.
היא רק רוצה שקט תעשיתי בתוך המשרד הפרטי שלה.
אסור לתת לה שקט!!
כתוב תגובה ל- אחד שבא לו להקיא
16
עוד שחיתות
  אודי 51   18/08/07 12:30
אנחנו בוכים ומתלוננים והם באולימפוס כמו ברומא צוחקים ונהנים על גבנו
כפי שחברי הכנסת קוביעים לעצמם את המשכורת וההטבות כפי שראינו ושמענו מתוכנית בולדוזר ואנחנו ידנו כבולות לשנות את החולי הזה זה גם זורם למקורבים שלהם
כתוב תגובה ל- אודי 51
17
כרגיל יואב יצחק מלכלך סתם.תמיר
  שרת חינוך טובה.   18/08/07 12:33
5 שנים ניהלו לימור ליבנת ורונית תירוש את מערכת החינוך היו אלה השנים הכי גרועות הכי נכשלות הכי הזויות. עכשיו כולם מבינים ליבנת בעיקר עסקה בפוליטיקה והעסיקה עשרות יועצים פוליטיים רונית היתה עסוקה רק בתסרוקת של עצמה.מערכת החינוך קרסה בתקופת שתי הגרציות האלה שמה שיש להם זה רק פה גדול ומלוכלך כל התקופה הזו לא שמענו דבר מהעיתונאי יואב יצחק עכשיו כשיש קצת אור אותו הביאה השרה תמיר צריך העיתונאי המגעיל יואב יצחק ללכלך למה?!
כתוב תגובה ל- שרת חינוך טובה.
תמיר היא חרפה לחינוך!
  ניר-סטודנט ת"א   18/08/07 13:18
תמיר מודה בעצמה שיש לתגמל משרה שבוצעה ללא תמורה במשך 30 שנה,למה פתאום גל-נור צריך לקבל שכר שמן?תמיר הורסת את ההשכלה הגבוהה וועדת שוחט היא דוגמה לכך.להעלות את שכ"ל גם בשביל משכורת לגל-נור? מי היה מאמין?תמיר תתפטרי ותצילי את כבודך העלוב.
כתוב תגובה ל- ניר-סטודנט ת"א
בקרוב נפרד מתמיר וחבריה
  חבר מרכז   18/08/07 14:30
ברק יזרוק אותם כי הם נטל אלקטוראלי.
כתוב תגובה ל- חבר מרכז
כרדיל הורגים את השליח.
  צלילה   19/08/07 10:05
כתוב תגובה ל- צלילה
18
ילקוט הכזבים של פוליטיקאים
  שקר ואמת   18/08/07 12:36
נכלולים
כתוב תגובה ל- שקר ואמת
19
עוד שרה שמתנהגת כמו לבנת
  אזרח במדינת הבננה   18/08/07 12:41
יולי תמיר מתנהגת כמו פוליטיקאית בתוך משרד החינוך
כדאי שתתחיל להתנהג כמו בן אדם אנושי ואכפתי ולא
כפוליטיקאית ושתתחיל לדאוג לכל המורים בלי לעשות הפליות והבדלים(!!!!)
כתוב תגובה ל- אזרח במדינת הבננה
20
תפסיקו להשתין מהמקפצה...
  riski   18/08/07 12:48
כתוב תגובה ל- riski
עוד יבוא יום ונגיד שזה לא גשם!
  בני ציפר   18/08/07 13:23
תמיר משתינה מהמקפצה בלי בושה אבל ברק יבהיר לה שזה לא גשם כי בעבודה נגמרו הסירחונות והרמאויות.זה לא גשם זה שתן מסריח בזמן שההשכלה בשפל!
כתוב תגובה ל- בני ציפר
21
מתגעגע ללימור לבנת
  שרון דניאל   18/08/07 12:56
מי היה מאמין שאתגעגע ללבנת שהייתה שרת חינוך גרועה והבה תמיר גרועה ממנה ...
כתוב תגובה ל- שרון דניאל
22
מושחתת נמאסת
  נאמן אברהם   18/08/07 13:01
תמיר את וגל-נור מושחתים.
כתוב תגובה ל- נאמן אברהם
23
גל-נור -להעמיד אותך לדין משמעת
  ש.ר   18/08/07 13:06
גל-נור היה נציב שירות המדינה בעבר והוא נתן ידו לעבירה גסה למען בצע כסף,יש להעמידו לדין משמעתי מייד בפני הנציב הנוכחי הולנדר ולסלקו מהמל"ג .
כתוב תגובה ל- ש.ר
24
עד עכשיו בהתנדבות-עכשיו כסף?
  עו"ד דן ללוז   18/08/07 13:13
אם עד עכשיו במשך עשורים התפקיד נעשה בהתנדבות מדוע פתאום צריך לשלם לגך-נור? הוא לא מוכן למלא את התפקיד בהתנדבות? יהיו פרופ. מכובדים אחרים שישמחו לתרום מזמנם לחינוך הגבוה בישראל! הסיפור של גל-נור מדיף למרחוק שחיתות פוליטית מפאיני"קית טיפוסית...ממש לא יאמן שתמיר חוזרת לשנות מפא"י ואבא חושי ב-2007...מה שמלמד שאינה ראויה לכהן כשרת חינוך!
כתוב תגובה ל- עו"ד דן ללוז
25
האשכנזים משתינים בקשת מהמקפצה
  יואל ראש העין   18/08/07 13:28
שר הבטחון והרמטכל מבקש מהנוער להתגייס לצהל ולא
להשיתמט מגיוס/אלו הדברים והמיקרים שגורמים לי
כתימני למנוע מילדיי לשרת את שלטון הרשע והפשע האשכנזי בניי הניפלאים יסכנו את עצמם והאשכנזים ימשיכו
להזיל את דימעות התנין שלהם ולהמשיך לעשוק ולגנוב
מילייארדים לנהנתנים
כתוב תגובה ל- יואל ראש העין
לו הטיפשות היתה מחלה...
  ליאור חרוף   18/08/07 14:47
כתוב תגובה ל- ליאור חרוף
יואל אתה קורא מה שאתה כותב?
  אדווה   18/08/07 19:08
אם תיקרא תגלה איזה שטויות כתבת. תגיד לי מאיזה עדה לא
שזה משנה לי בא הרמטכ"ל גבי אשכנזי, מה זה צריך להיות?
פואד לא מושחת, אולי אתה לא יודע אבל הוא עירקי, מה הקשר לכתבה של יואב יצחק שעוסקת בשחיתות. תאמר לי בקשה
מאיזה עדה בא המשה קצב? אתה לא יודע שהוא פרסי? היום
תודה לאל עדות המזרח השתלבו במערכות השלטון, תפסיק לשחק
את המקופח הנצחי, מספיק עם השטויות הללו.
כתוב תגובה ל- אדווה
26
אחרי זה אתם טוענים שאין כסף
  להשכלה גבוהה   18/08/07 13:29
בשביל לממן שחיתויות כאלו הסטודנטים שובתים? אתם הרי טוענים שאין מספיק כסף למחקר והוראה באוניברסיטאות. והנה יוצאת האמת לאט לאט לאור. תקציבי משרד החינוך זורמים לכיסים של פרוטקציונרים במקום להשכלה הגבוהה.
לדעתי צריך לפטר את פרופ' יולי תמיר באופן מיידי אל פגיעה כזאת בציבור הסטודנטים.
כתוב תגובה ל- להשכלה גבוהה
27
אתה מתכוון לומר שהיא צרת חינוך
  צפנת פענח סדום   18/08/07 13:40
אין ולא היה שר חינוך מסוכן יותר לחניוך בישראל מן האנטישמית הזאת. מה היא עשתה במשרד החינוך מאז נתמנתה לצרה. הכניסה את הנכבה לתוכנית הלמודים של התלמידים הערבים כדי לחנך אותם לפי המסורת של פרפור ונחול לשנוא את ישראל ולשאוף להפוך לשהידים. לו באמת דאגה לקידומם היתה מוסיפה שעות לימוד במדעים, לא בטיפוח לאומנות ערבית. הוסיפה לימודי שוק ההון בבית הספר כדי להכין את ילדינו לקזינו הלאומי. הביאה את החברים שלה משלום עכשיו כדי שיקבעו את עקרונות החינוך למלשינות למעצמות זרות שעליה התחנכו חברי התנועה הזאת בפעילותם בשבתות. דאגה להפלות לרעה את מכללת אריאל למרות הישגיה הבולטים לעומת מכללות אחרות רק משום שהיא ממוקמת מעבר לקו הירוק. ועושה בכל הזדמנות להרס ההשכלה הגבוהה בישראל.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח סדום
28
נראה אם הוא יצא נגד "אריאל"
  בת-ציון   18/08/07 13:42
בזה הוא ייבחן. אם זה תפקידו אזי זה חמור
כתוב תגובה ל- בת-ציון
29
הגברת תמיר היקרה -אבל למי????
  ולדמיר איליץ ל.   18/08/07 14:07
הגברת היקרה תמיר מוכיחה שוב ושוב כי היא יקרה עד מאוד אבל-לכיס שלי, שלך בלבד. במקום לצמצם ולקצץ היא ממשיכה לבזבז ובגדול.תופרת משרות לחבריה ופוגעת במוסדות חינוך (שאפשר להתנגד להם פוליטית אבל לא לחסלם פיזית בגלל גחמותיה)אשר מנוגדים לעמדות חבריה מ"שלום עכשיו"ואשר משרתות נאמנה אוכלוסיה גדולה של אזרחים הזקוקים למוסד אקדמי מסוג זה.מוסד הנותן שרותים לערביי המשולש ולערביי א"י בפרט עם הרבה יחס אישי טוב יעיל ועזרה כלכלית ע"מ שילמדו ורק ילמדו.והנה הפלא ופלא הגברת ה"יקרה"(כלכלית) הדואגת ל"מילייה שלה" בלבד.מנסה לחסל רעיון ומציאות זאת באמצעים נפשעים .
יתרה על כך תורמת היא משרות ובגדול למקורביה בתנאים המזכירים את ימי ש"ס ודרעי בממשלה .ולכן שואל אני את עצמי עד מתי הגברת הזאת שהופכת את המשרד הזה למשרד מעוול ופוגע בנו אזרחי ישראל תמשיך לכהן בתפקידה.האם העובדה כחי שייכת היא לשמאל הסהררורי מתיר לה לפגוע בחינוך ילדינו? האם מותר לה לגזול מכספי החינוך הממלכתי כספים כבדים ולהעבירם בניגוד לחוק למערכת החינוך של ש"ס ואגו"י?
כתוב תגובה ל- ולדמיר איליץ ל.
שמתם לב שאסירי ציון נאלמו דום?
  כאן זה שלום עכשיו   18/08/07 16:47

שם קראו לזה "קומוניזם". כאן קוראים לזה "שלום עכשיו".

מזמן הבינו היהודים הטובים אסירי ציון, שהם ברחו ממישטר שנוא, והגיעו למישטר דומה אך בשם אחר...

קדימה, ליברמן, מר"צ=יחד, העבודה - כולם למעשה מוציאים לפועל את מצע "שלום עכשיו".

כתוב תגובה ל- כאן זה שלום עכשיו
30
תמיר-הסברים פתלתלים לא יעזרו
  עמליה אלפר   18/08/07 14:25
את וחברך גל-נור מושחתים והדחתכם קרובה מתמיד.
כתוב תגובה ל- עמליה אלפר
31
מבקר המדינה חייב לבדוק!
  יניב לוי   18/08/07 14:58
מבקר המדינה חייב לבדוק את הפרשה המגעילה של תמיר-גלנור
כתוב תגובה ל- יניב לוי
32
די לפגיעה והזלזול בהשכלה!
  גד חיטרון   18/08/07 15:03
גם לתעלולי יולי תמיר יש גבול.מספיק לפגוע בהשכלה הגבוהה בישראל בלי בושה!
כתוב תגובה ל- גד חיטרון
33
למה אינני נופלת מהכסא ?
  שושי   18/08/07 15:03
יולי תמיר שאמורה להיות מופת כנגד שחיתות , הן בשל היותה שרת חינוך , הן בשל היותה פרופסור , רוחצת בלכלוך . רוחצת את לכלוך ויתוריה למוסדות ש"ס ועכשיו , משלמת לתומכיה משלום עכשיו ! מה איכפת לה אם זה בא על חשבוננו ?
כתוב תגובה ל- שושי
34
גל-נור -אין לך מצפון?
  רן ליכטמן   18/08/07 15:08
הסטודנטים נאנקים תחת שכ"ל ואתה מבקש "הוצאות" ענק???
כתוב תגובה ל- רן ליכטמן
35
להדיח את גל-נור מהמל"ג
  סטודנטית ברופין   18/08/07 15:13
לא הייתי רוצה שאיש כזה עם בצע כסף ינהל את המל"ג!!!
כתוב תגובה ל- סטודנטית ברופין
36
אות קלון להשכלה הגבוהה בישראל
  שוש ארד   18/08/07 15:23
התנהגותם של תמיר וגל-נור היא אות קלון לדיראון בהשכלה הגבוהה ובמוסדות האקדמאיים המתוקצבים ע"י המל"ג שהפכו למממבי גל-נור,אפסה הבושה גם באקדמיה?
כתוב תגובה ל- שוש ארד
37
בראון יתנגד בשם הסטודנטים!
  גל דגן-סטודנט   18/08/07 15:28
שר האוצר ופקידיו בראשות ירון זליכה יתנגדו ויקברו קבורת חמור את תוכניתה האוולית של יולי תמיר.לפגוע בסטודנטים היא הצליחה,לירוק על זליכה היא תכשל.
כתוב תגובה ל- גל דגן-סטודנט
38
צדקנות ופשע 2 צדדים לאותה מטבע
  נחום שחף   18/08/07 15:32
הצדקנות והפשיעה המתגלים חדשים לבקרים בתנועת שלום עכשיו אינה מפתיעה אותי. שני צדדים לאותה מטבע מוסרנית.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
39
פרצופה האמיתי של תמיר נחשף-רע
  האמת מתגלה   18/08/07 15:33
תמיר שמנסה להצטייר כתמימה מתגלת כפוליטיקאית עלובה,ממש לא מפתיע.כמה זמן יקח לברק לזרוק אותה?
כתוב תגובה ל- האמת מתגלה
40
תמיר-שרת החינוך הגרועה ביותר
  ד"ר בתיה חסיד   18/08/07 15:38
מי היה מאמין להיכן יולי תמיר תדרדר? לשפל המדרגה יחד עם פרופ.גל-נור שיש לו פנסיה של סגן שר לפחות ורוצה להמשיך להשתמש בקופה הציבורית לצרכיו.
כתוב תגובה ל- ד"ר בתיה חסיד
אינה מחונכת,אינה אישיות מחנכת.
  בת העמק   19/08/07 07:30
וכדאי לבדוק את הפרופסורה שלה...ממי קבלה?על מה כתבה?
"חכמתה"-לא מספיקה לכתיבת עבודה סמינריונית..
לכן ,הספקות לגבי הפרופסורה ,מרובות.נא לבדוק ולפרסם!!!
כל-כולה=כלום...
כתוב תגובה ל- בת העמק
41
תבדקו את סיפור מכללת ספיר
  דוד צחור-תמיר   18/08/07 15:43
סיפור מרתק!בכיכוב שמעון סיימון...
כתוב תגובה ל- דוד צחור-תמיר
42
במילים פשוטות זה שוחד פשוטו...
  טוהרת המידות   18/08/07 15:50
כמשמעו. הם השמאל תמיד ידעו איך לעשות זאת בתרוצים שונים ומשונים, אלה הם שלום עכשו שמדברים גבוהה גבוה
על שחיתות בהתנחלויות על חוסר חוקיות מאחזים. אבל כאשר
זה נוגע להם! מה פתאום שיהיה חוק? אז ממציאים חוק, כפי
שכתבת מכשירים את השרצים, עוד שדידת כספים לא ענינית.
ומה היה קורה אילו שר האוצר היה נתניהו ולימור לבנת שרת
החינוך? מה הייתה אומרת על כך יולי תמיר? מעניין מאד
היה ליראות זאת, זה הצדק החד סיטרי של השמאל לאורך כל
דרכו ההיסטורית.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
גנבים עליך ישראל
  בשנים האחרונות   18/08/07 16:36
בכל השנים האחרונות בשילטון הימין היו גניבות רבות כל כך שתקצר היריעה מלפרט אותן.

לכן תביני פעם אחת ולתמיד.

אין כאן לבן ושחור, טוב ורע, כולם גנבים!
[הימין והשמאל] ברגע שהם מגיעים קרוב מספיק לשליחת יד לאוצר הלאומי.

את שרופה כל כך על הימין, שאת מייחסת לו תכונות
" טלית שכולה תכלת", אבל המציאות לצערך שונה.

את יודעת טוב מאד לחפור, אז תפשפשי במעשיהם של אנשי הימין [שרים,חברי כנסת וכו'], אבל עשי זאת עם כפפות, אם את לא רוצה להזדהם.

לכן מסקנה: "המאכרים" בצד אחד, והישראלים של היום יום בצד האחר.


כתוב תגובה ל- בשנים האחרונות
מכיון שהיית הפעם מנומס אשיב לך
  טוהרת המידות   18/08/07 17:29
על הנקודות שהעלת. ראשית אני לא שרופה על הימין, זה פשוט שטויות, אם תעקוב תיראה שאני גם מבקרת אותו. נכון הוא שאני מזוהה עם הליכוד ואני לא מתבישת בכך, אני לא
יכולה לשלוט על מה שכולם עושים, אבל אתן לך דוגמא שאם
היית כן עם עצמך היית מצדיק אותי, למשל: משה קצב, אני
ממש קטלתי אותו אז האשימו אותי שאני עובדת בפרקליטות,
נו וכמה פעמים הכחשתי זאת ונוח לאנשים לחשוב כך אז שיבושם להם. גם את האחרים, ואפילו לא הסכמתי ועדיין איני מסכימה עם מדיניותו הכלכלתי של נתניהו לגבי השכבות
החלשות, אז אתה רואה אני לא כל כך שרופה כפי שאתה יכול
להבין. אני מסכימה איתך שבכל מקום יש רמאים גנבים וכו'
אבל אותו הדבר יש אנשים ישרים והגונים עם טוהר מידות
אבל ברור שהשמאל שהוא זה ששלט ראשונה במדינת ישראל והוא
זה שזרע את הזרעים הללו, הדברים לא התחילו מהיום, נכון
הוא שבליכוד ויותר נכון מרכז הליכוד התפתחה הבעיה לממדים מפלצתיים, ואני אישית לא במרכז הליכוד תודה לאל,
אבל מה בעבודה זה יותר טוב? אתה הרי אומר בעצמך, תיראה
את פואד תיראה מה היה עם עמותות ברק, ומה קרה בפריימריז
האחרונים במפלגת העבודה במגזר הערבי, זה ממש שוחד. אבל
מה שאותי מקומם כאשר זה קרה בעבר לנתניהו בדברים הרבה
יותר פחותים אם כי אני גם ראיתי ורואה זאת בחומרה התיקשורת ואנשי השמאל ומתנגדו של נתניהו דן מרידור רוני
מילוא אציק מרדכי דוד לו והתיקשורת שהתנפלה עלו בלי
שום פרופורציות. כל מה שאני מבקשת זו הגינות יושר, אם
היית באמת מכיר אותי היית מגלה שאלה דברים שמאד מאד
חשובים לי ומעסיקים אותי. אתה רואה אפשר להתוכח בלי
להקניט ולהעליב סתם אנשים זה הרבה יותר טוב לכולם.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
סיכוי לעתיד
  פירוט גישה   18/08/07 19:39
א. זה שהשמאל התחיל כדבריך, [ידלין ודומיו], עדיין לא מכשיר לימין לחזור ולבצע את אותם הדברים, בגלל שהם אומרים היה תקדים!!!

ב. אסור לבחור אנשים לממשל רק בגלל שהנטיות של האדם הן אידאולוגיה זו או אחרת, והכוונה לנתניהו.

ג. נכון אין דמות ישרה דיה, ו\או אסרטיבית דיה ו\או משכמה ומעלה שתהיה כשרה להוביל מדינה עייפה ופגועה זו, לאופק בעל סיכוי חסין ואיתן.

כולם נמושות! כולם פתטיים! וכולם אינטרסנטיים לעצמם בלבד.

הגיע הזמן לבחור אדם שאינו נמצא במעגל המדינאים המתפקדים היום.

אדם שיסכים להכנס לשלולית הזאת שנקראת פוליטיקה, ולו רק כדי להציל את הטוב שעדיין נותר לנו לישראלים לזכותנו. כמו שאמרתי לפתוח אופק חדש.

כמו שיכולנו להזיז דברים בעיניינו של ה"פיגול" קצב, כך אפשרי להפעיל חוג גדול של ישראלים ללחוץ על הרוב במדינה, להביא אדם מחוץ למערכת.לא על פי נטייה מפלגתית, ולא על פי הקריטריונים שהיוו מדד עד היום, אלא על פי כשירות, ונתונים אישיים.

את תמיד הולכת שולל אחרי אנשים שכל הידע שלהם הוא בלחסוף ליכלוכים [ עיתונות צהובה] בניצול כושרם להלהיט ציבור, ולהוביל אותו באף כעדר מובל [ וגם זאת כדי להאדיר את האגו שלהם], לרוב לא למקום שהציבור באופן עצמאי היה בוחר ללכת .[כמו למשל יואב יצחק] שהוא לא פחות מגלומן. הוא מומחה לעיתונות צהובה. ואת תולה בו מבטחך באופן עיוור.
אין מקום במציאות שלנו לעבודת אלילים, אלילים מטבעם להתנפץ.

כתוב תגובה ל- פירוט גישה
זה לא הוגן לגלוש באתר של יואב
  טוהרת המידות   18/08/07 20:05
יצחק ולהתקיף אותו בצורה כזאת. אתה יודע טוב מאד שיואב
יצחק לא יענה לך, והוא עוד נותן לך ככה להתקיף אותו זה
כבר אומר שיואב יצחק לא ישחק לידך. אבל תשמע באשר אלי
אני לא כזו עיורת כמו שאתה חושב, נכון הוא שלפני הרבה
מאד שנים הייתי מאד נאיבית תודה לאל נגמלתי מזה, אני
יודעת טוב מאד היכן אני חיה, באיזו מדינה אני נמצאת. אז
מה אתה מציע שאתה תהיה ראש ממשלה כשאתה אפילו לא מציג
את שימך, איך אתה רוצה שזה יעבוד? תיראה אף אחד לא מושלם וגם מי שיבוא בשיטה כמו שלך יעשה טעויות זה טיבעם
של בני אדם, והדבר החמור ביותר כשמגיעים למעלה וכנראה
שעל עניין זה אנחנו שנינו מסכימים שוכחים לגמרי מהיכן
הגיעו ושוכחים לגמרי את כל העקרונות שלשמם נבחרו, ברור
שמשחקים בנו, אז מה נעשה לא נצביע? זה המעט שיש ביכולתי
הדלה לעשות ללכת לקלפי ולהביע את דעתי פה מעל גבי האתר,
אולי אתה תאמר לי שחבל על המילים משום שבסופו של יום
אנחנו קטנים מדי. תדע דבר אחד כל אלה שמעלו במצפונם
בתפקידם רימו גנבו שיחדו או הטרידו מינית בסופו של
יום הם יפלו בדיוק כמו הקצב שהזכרת, זה עניין שפוליטקאים לצערי לא למדו להפנים לבאות, ובאשר לנתניהו
מה לעשות יש ביננו מחלוקת.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
מפליא שיש לי עדיין סבלנות
  מוטו - כנות!   18/08/07 21:03
אז מה אם זה האתר של יואב יצחק, אם האתר פתוח לקהל הרחב, כל אחד יכול להביע את דעתו.

----בטח ובטח זו לא סיבה ללקק לאף אחד-----

אף אחד לא נקי מאינטרסים!!!
כתוב תגובה ל- מוטו - כנות!
לשם כך קיים אתר אניטרנט כדי
  טוהרת המידות   18/08/07 21:25
להביע דעות. אין בזה פסול, לטעמי האינטרס של יואב יצחק
הוא כלכלי, זה כמו עיתון, זה מקום עבודתו של העיתונאי
יואב יצחק ובודאי שיש לו אינטרסים להצליח, זה לא בושה.
אני מניחה שגם אתה במקום עבודתך יש לך אינטרסים להצליח
אני רק סבורה שיש לך יותר מדי נגדו ולא תמיד בצדק. אתה
חושב שאני מלקקת ליואב יצחק, זו זכותך לחשוב ככה, אני חושבת בהאתר שלו הכי טוב שיש, לי אישית הוא מתאים מאד,
אני סבורה שהוא ידידותי לגולש, אני לא אוהבת אתרים אחרים למרות שאני קוראת בהם, אבל אני לא אוהבת את הסגנון שלהם, אני מניחה שזה עניין של טעם ולא תמיד בא לי להגיב על כל כתבה שיואב יצחק יצחק מפרסם. יואב יצחק
הוא עיתונאי חוקר ובתור שכזה זה אופי הכתבות שלו ככה
אני מבינה, לך כניראה שיש תפיסה אחרת. מה הבעיה בקשר
לסבלנות שלך? אם אתה לא רוצה לענות או לגלוש אף אחד לא
מכריח אותך לעשות זאת, זו מדינה חופשית! אני עכשו מכבה
את המחשב ככה שאתה יכול לאגור סבלנות להמשך.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
די לצילצולים
  דעה אחרת   19/08/07 07:57


צריך לשמור על איזון, אין לצאת בהכפשות טוטליות מחד, ולא סגידה מוחלטת והאללה מאידך.

אני עדיין מאמין שביסודם של דברים, אין אנשי הציבור שליליים באופן מוחלט, יש רבים בתוכם שלמרבה הפלא עדיין דואגים למדינה, אך לעיתים קורה [כמו לכל אחד] שהם טועים, ועל כך אין לערוף את ראשם, וכמובן לא להוביל מערכת שלמה של הוצאה להורג, בהתססה המונית.

וכל חוות דעת שלילית בכלי התקשורת יכולה להתבצע בשפה עיניינית המכבדת את עצמה, ולא בקול תרועת חצוצרות מחרישת אזניים.
כתוב תגובה ל- דעה אחרת
43
ברכות לעיתונאי יואב יצחק
  אתי-איה   18/08/07 15:52
אשר הביא לחשיפת הדבר. האישה הינה מושחתת כמו כל שלום עכשו משם היא באה! סוף סוף ניתן לחשוף קמצוץ ממעלליה -
אשר בתחילתו של דבר ובסופו - הם תמיד כנגד מדינת ישראל-
מן הענף המיוחד הפועל בחסות "מחוללי השלום" למיניהם -
ההזויים - השולטים עדיין באמצעי התקשורת ובממשלה...מי
יתן ונגלה עוד ועוד מן הדברים אשר צרת חינוך זו מעוללת
בנוסף לספרי ההסטוריה השקריים המספרים על "נכבה" הזויה-
אשר לא היתה ולא נבראה!! זו צרה צרורה לילדינו אשר היא
עדיין אמונה על השכלתם בבתי הספר!!
קוראת להדחתה המיידית!!!
כתוב תגובה ל- אתי-איה
44
הסטודנטים יבינו איפה הכסף
  DZ   18/08/07 15:57
ועבור מה מעלים להם את שכר הלימוד !!!
חוצפה
על זה צריך לצאת לרחובות
כתוב תגובה ל- DZ
45
האם היא לא גנבה מקרן רבין 150
  אלף דולר?   18/08/07 16:33
כתוב תגובה ל- אלף דולר?
46
יואביצחק רגיל לטבול ידיו בצואה
  מה את רוצה   18/08/07 16:41
כתוב תגובה ל- מה את רוצה
הצואה של תמיר וגל-נור מסריחה
  קובי ל.   18/08/07 18:03
טוב שיש מי שמגלה את חטאי הפוליטרוקים העלובים גם אם זו צואה יקרה מהרבה כסף...
כתוב תגובה ל- קובי ל.
הוא לא טובל, הוא מנסה לנקות את
  ד"ר מוטי גולן   18/08/07 21:28
הטינופת, הצואה, הרפש והריקבון שפשו בחברה הישראלית - בכלל ובעיקר אצל בעלי הכוח והשררה אש, לצערנו הרב, מתרבים משעה לשעה, מיום ליום, משבוע לשבוע ומחודש לחודש בבחינת: "שרייך סוררים וחברי גנבים. כול (=כולם) - אוהב שוחד ורודף שלמונים" (כפי שצועק הנביא ישעיה לפני למעלה מאלפיים שנה). ועל כך, גב' "מה את רוצה" התביישי בכותרת המצחינה שכתבת, בקשי סליחה על דברייך הבוטים ועשי זאת בהקדם, בתחילת חודש אלול - שהוא, כידוע, חודש של רחמים וסליחה.
שיהא לכולנו חודש טוב וכתיבה וחתימה טובה!!!
כתוב תגובה ל- ד"ר מוטי גולן
זעזוע נפשי עמוק
  לצדקנים למינהם   19/08/07 08:08




אדון "ד"ר" מוטי גולן,"צואה" היא הפרשה טיבעית של הגוף, כולל שלך! ומי אמר שזו מילת גנאי? הרבץ תורה בבית-רבן ולא כאן,
עדיין זו דמוקרטייה!
האתר פתוח לשימוש הציבור, וחופש הביטוי הוא זכות קונסטיטוציונית. זו דיעה שאתה לא שלם איתה? - ניחא, למד לחיות איתה!!!

השנה תהיה טובה אם לא תהיה כפייה דתית.
כתוב תגובה ל- לצדקנים למינהם
47
כך נראית מערכת החינוך הגבוה...
  איתן דרומי   18/08/07 16:55
שרת חינוך אומללה,מל"ג שמשלם בטריקים,אח"כ בוכים על גודל המשבר בחינוך...תמיר תתפטרי לטובת המערכת!!!!
כתוב תגובה ל- איתן דרומי
48
יולי תמיר איכזבת אותנו חשבנו
  paganus   18/08/07 17:19
כתוב תגובה ל- paganus
49
אולי זה האיחוד האירופי שמשלם?
  י. ביילין   18/08/07 17:31
כתוב תגובה ל- י. ביילין
50
תמיר גונבת,פואד גונב,עסקים כרג
  והפרקליטות שותקת   18/08/07 17:42
תמיר גונבת,פואד גונב,עסקים כרגיל והפרקליטות שותקת
כתוב תגובה ל- והפרקליטות שותקת
הפרקליטת עסוקה בנשיקה של רמון
  שושררפי   18/08/07 22:40
פרקליטות מושחתת .
דואגת לנשיקת רמון, שולחת 2 קצינים לדרום אמריקה לחקור את הצעירה המנושקת , ומתעלמת משחיתות נבחרי צבור.
כל הכבוד ליואב יצחק על החשיפה .
כתוב תגובה ל- שושררפי
51
חברים משלום עכשיו...
  יוסי קרמר   18/08/07 17:58
הייתי חבר בשלום עכשיו עם תמיר וגל-נור,אין ספק שמעשם הנוכחי מבייש את עקרון הפעילות למען הציבור במיוחד שתמיר "תופרת " לגל-נור שכר שמן ומיותר.
כתוב תגובה ל- יוסי קרמר
52
פוליטיקאים מלוכלכים נמאסתם
  בן ששון   18/08/07 18:06
נמאסתם,צרת החינוך,הזבל מקדימה שמכהן כראש המאפיה/הממשלה מושחתים,חלאות,כולרות.
עד מתי,עד מתי,זעקי ארץ אהובה,חבורת טינופות הנושאת בתואר פרופסור,יורקים מחרבנים ומשתינים על התושבים המסכנים שעובדים יומם וליל כדי להביא פרנסה הביתה ןמשלמים מיסים עד כלות הנשימה בעבור חבורת טינופות.
אין גבול לבושה,לצביעות,לרשעות,לטמטום,הממשלה הזו מתנהגת בדיוק עפ"י חוקי המאפיה הסיצילינית,חבורת פושעים שודדי הקופה הציבורית.
כתוב תגובה ל- בן ששון
53
גל-נור זה לא יעבור-אפנה לבג"ץ
  עו"ד יהודה שאולי   18/08/07 18:08
אם הענין יעבור בממשלה אפנה לבג"ץ כי זה תרגיל מסריח.
כתוב תגובה ל- עו"ד יהודה שאולי
54
לעשות שחיתות גסה כזו
  יולי לא מתאים   18/08/07 18:13
ציפיתי ממך למעט יותר תחכום...
כתוב תגובה ל- יולי לא מתאים
55
איפה כאן השחיתות?
  חיים מירושלים   18/08/07 18:19
נגיד שהיא הבטיחה לו. עכשיו היא דואגת שזה יתבצע כחוק ועל פי כל דין, מה כאן לא חוקי ומה כאן מושחת?
כתוב תגובה ל- חיים מירושלים
המדינה מושחתת מכף רגל ועד ראש
  אפריים שטרנהיים   18/08/07 19:03
יש למנות עובד למישרה ציבורית רק לאחר שתקן המישרה אושר כחוק וקיים תקציב ציבורי מאושר למשרה התקנית.
מהתרגיל של יולי תמיר עולה ריח חריף של שוחד וזילזול בכל מינהל ציבורי תקין.
אבל מה יש להתפלא. יולי תמיר חברה במפלגת מפא"י והבוסים האחרונים של מפא"י היו עמיר פרץ ואהוד ברק. מה כבר אפשר לצפות ממפלגה שמושחתים כאלה עומדים בראשה?
כתוב תגובה ל- אפריים שטרנהיים
זו שחיתות-קרא את הכתבה והתגובה
  חיים-ת"א   18/08/07 21:12
עד היום תמורת המינוי לא שילמו!למה לגל-נור ישלמו???מה זה הבטיחה לו-מדובר בכסף ציבורי ולא מהכיס של תמיר!שרת חינוך שבתקופתה מעלים שכ"ל לסטודנטים דואגת לשכרו של גל-נור? נשמע רע ומקומם ציבורית.
כתוב תגובה ל- חיים-ת"א
מדוע לנו לא מבטיחים כסף
  לחיים מירושלים   18/08/07 21:39
ומסדרים בשביל זה חוקים?!
כתוב תגובה ל- לחיים מירושלים
56
אשףשוף - שכרגיל הולך לכיוון
  היצירתי של התגלית   18/08/07 18:31
אחרי שקראתי את גילויו של יואב יצחק, אני דווקא כן בעד החידוש, שכר גבוה לתקן סיו"ר המל"ג ובמלוא סדר-הגודל של 100,000 ש"ח לא אגורה אחת פחות!
- עם הדחתו של גל-נור משם, ומינוי של התקן - מעוגן מעתה בחוק כפי שבצדק רוצה תמיר - על-ידי פאנל קבוע של 10 סטודנטים מצטיינים. בתום קדנציה של 3 שנים, שתממן את לימודיהם, יוחלפו בקבוצה הבאה. פרט לצעד של תגמול למי שלשם שינוי ראוי (10,000 ש"ח לחודש לסטודנט), יושג עוד יתרון, ענק: עבודה שתהא טובה לאין-ערוך מזו של הפרופסור הנכבד, שיוכל לחזור למחקריו.
כתוב תגובה ל- היצירתי של התגלית
ההצעה הכי טיפשית ששמעתי עליה.
  מחוצות היוצר   21/08/07 06:01
כתוב תגובה ל- מחוצות היוצר
57
שחיתות מחרידה בnfc
  קראדר   18/08/07 18:50
איך יתכן שראובן לייב מפרסם כאן "כתבה" כביכול, שאינה אלא מודעת פרסומת למכירה פומבית של ציורים - שהוא קשור אליה עסקית?
כתוב תגובה ל- קראדר
58
הבחירות חברים,
  מה עם הבחירות?   18/08/07 18:55
כולם באים לכאן להריק את כיס המרה שלהם בדבורים ובכעס ובהתלהמות, אבל.....

מה אתם מצביעים כישבואו הבחירות?

לא הצבעתם בעד כל הגנבים הללו?

מי שם אותם שם? לא אתם ??

לכל אחד יש נאמנויות שלו, וקו פולטי שלו שלא יזוז ממנו, והרגל בחירות מאז ימי אבותיו,

והנה התוצאות מאלו שבחרתם בהם...חבורת מושחתים שלא יודעת שובע.

ואני לא מדבר על האסון של מלחמת לבנון השניה שעבר ממש ממש בשקט!!!
במקום להצטרף למילואימנקים ולקום כאיש אחד להפגנות ללא הפסק כמו באוקרינה ובצרפת ואיטליה שמורידים את הממשלה ברחוב, ולא בבנין הכנסת, שהיא יותר מושחתת מכל שאר המושחתים, האם עשית משהוא חוץ מלבוא לטוקבקים השונים ולבכות שם?

אם יהיו בחירות מחר, עבור מי אתה מצביע???

שאל את עצמך, היה ישר עם עצמך, ואם אתה הוא זה ששם את הגנבים ליד הקופה אז אל תבוא לכעוס ולהתלונן.

כל אחד מקבל מה שמגיע לו וכנראה זה הסך הכל שמגיע לכולנו.
כתוב תגובה ל- מה עם הבחירות?
כרגיל רק בלי יולי תמיר כח"כ...
  מה עם הבחירות?   18/08/07 21:30
היא לא תכנס שוב לכנסת .
כתוב תגובה ל- מה עם הבחירות?
59
מתי כבר יפסיק יואב יצחק
  טרי   18/08/07 18:58
מתי כבר יפסיק יואב יצחק להגיב לכתבות של עצמו בזהות שאולה?
כתוב תגובה ל- טרי
מתי כבר יפסיק יצחק יואב
  מזרחן   18/08/07 19:55
לחשוף שחיתויות? למה הוא לא מרפה מנבחרי העם?
כתוב תגובה ל- מזרחן
למה אתה כזה טיפש? לא מסוגל
  אדווה   18/08/07 21:36
לחשוב בצורה נורמאלית.
כתוב תגובה ל- אדווה
לא הבנתי- זה לא טוב ?
  דליתה   19/08/07 12:08
לא צריך לחשוף שחיתויות? צריך הרבה אומץ כדי לחשוף והגיע הזמן לעלות על קברניטי החינוך מכל הכיוונים- יולי תמיר אשפית המניפולציות ודי הזדעזעתי מהדיווח על המל"ג- האיש עבד בהתנדבות ורק קיבל כ-10000 ש"ח לחודש "הוצאות"? ובכלל המל"ג- לאור כמה אישורים שלו לא ברור לי מה גודל חותמת הגומי שלהם. הרפורמה בחינוך שכביכול תתחיל בכמה בתי ספר- זה עוד זלזול מוחלט במורים ואולי מקפצה לכמה דמויות. יואב יצחק- המשך לחשוף!
כתוב תגובה ל- דליתה
הציבור מגיב ונזעם!
  עינת סבר   18/08/07 21:02
איני אוהבת את יצחק אבל אני בטוחה שהוא לא כותב תגובות לעצמו-לקוראים ולציבור נמאס מפוליטיקאים מושחתים והציבור נזעם ומגיב.
כתוב תגובה ל- עינת סבר
אני ואפסי עוד
  זה רק אני   18/08/07 21:08
מגלומן נשאר מגלומן!!! פגם גנטי של עיתונאים.
כתוב תגובה ל- זה רק אני
מבין שאתה פקיד של יולי תמיר
  אני לא אפסי...   18/08/07 21:17
רק פקיד או שלוחה יכול להגן עליה ולתקוף את העיתונאי החושף!!!
כתוב תגובה ל- אני לא אפסי...
אין בארץ מורמים מעם
  תשובה ל-נדון   19/08/07 07:46


אינני פקיד של אף אחד, ולבטח לא של מעשים החשודים בחוסר נקיון כפיים!! וכמו כן אינני סוגד סגידה עיוורת, לאף עיתונאי! לכולם יש את ה"שטיקים" שלהם.
כתוב תגובה ל- תשובה ל-נדון
60
הכי מגעיל שעוד יימצאו ח"כים
  שייאשרו את החוק   18/08/07 19:10
כתוב תגובה ל- שייאשרו את החוק
61
יולי יקירתי - את ממש מאכזבת
  איפה התיחכום?   18/08/07 20:16
ככה את פועלת? כמו טירונית? כל כך הרבה מושחתים מתוחכמים נמצאים מסביבך ואת לא מסוגלת ללמוד מהם איזה טריק אחד או שניים? יכולת לפחות להתייעץ עם אחד המושחתים ממפלגתך ולבקש ממנו עצה איך לא להיתפס, ומה את עושה במקום זה? את פועלת בצורה פרימיטיבית כמו איזה עבריין מתחיל שעדיין לא למד שום דבר וכל עיתונאי מסוגל בקלות לחשוף את מעשייך.
את לא מתביישת? איפה התיחכום השמאלני? איזה מין פרופסור את? ככה את מיישמת את הידע ואת החוכמה שרכשת במאורות של השמאל הנאור?
תתביישי לך. ביישת את חברייך מהשמאל שציפו ממך ליותר.
אני מקווה שתלמדי מהניסיון וכשתתכנני את שחיתותך הבאה, תדעי לנהוג ביתר תיחכום.
כתוב תגובה ל- איפה התיחכום?
62
השרה תמיר
  אמ דב   18/08/07 20:27
אוי לנו משרים יפי נפש כמו הגברת תמיר, לפיליפינים נסעה ועוד מתגמלת את ידידיה
כתוב תגובה ל- אמ דב
63
תעשיית השלום בע"מ-מקור הכנסה
  בלתי נדלה   18/08/07 20:59
כתוב תגובה ל- בלתי נדלה
64
ידעתי שתמיר לא חכמה-מושחתת?
  דני יעקובי   18/08/07 21:07
לא חשבתי שתמיר מושחתת רק לא חכמה.טעיתי היא גם זה וגם זה יחדיו.
כתוב תגובה ל- דני יעקובי
65
תמיר-פוליטית את שרופה!
  לימור שטרויזל   18/08/07 21:25
יולי,אנחנו מכירות מהמפלגה.בעיקבות הכתבה כאן וחשיפת התנהלות המל"ג בניהול גלנור("ישראל היום") על החבאת 22 מליון שקל בתקציב-את אישית שרופה פוליטית כי את נטל.אהוד לא ידאג למיקומך ברשימה...תהיי בטוחה!
כתוב תגובה ל- לימור שטרויזל
היא יודעת שנשארה לבדה!
  חבר של מרציאנו   18/08/07 21:36
לא רק יורם מרציאנו נשאר לבדו גם תמיר איבדה כל גיבוי במפלגה אחרי הבגידה בפרץ והתנהלותה הכושלת במשרד החינוך.
כתוב תגובה ל- חבר של מרציאנו
66
גל-נור היית נציב שרות המדינה?
  אבי רוסו   18/08/07 21:42
עליך לדעת "שפטנטים" מהסוג שלפנינו לא יעברו בשקט אצל רוני בראון,לינדנשטראוס,זליכה,הולנדר!באמת האמנת שתצליח?נפלת לידיים של עיתונאי שלא יניח לך ויעקוב אחרי הסיפור עד לסופו.כל כתבי החינוך בארץ יקבלו הנחיה לעקוב אחרי הענין בגלל הכסף הציבורי.שונשיין מהתאחדות הסטודנטים גם הוא יתנגד כחבר במל"ג.יהיה לך שממייחח.
כתוב תגובה ל- אבי רוסו
67
אין שמאל יש רק מושחתים שיונקים
  מעטיני השלטון   18/08/07 21:44
או מממני האנטישמיות העולמית

כולם עושים לביתם ההבדל באיזה אג'נדה הם בחרו הפעם ומי המממן
כתוב תגובה ל- מעטיני השלטון
68
חארות!יואב יצחק -עיתונאי אמיץ
  כוחות האור   18/08/07 21:46
צריך הרבה יושר פנימי תחושדת שליחות והקרבה עצמית לעשות מה שהוא עושה להתייצב מול כל חומות הרשע והשחיתות , עם כל הלחצים האיומים (ותאמינו לי בתוך עמי אני יושב מבלי להכיר אותו אישית אני יודע שישנם כאלה סמויים וגלויים) ופיתויים - הרבה יותר קל להיות מלחך פיכה עיתונאי חצר פרגמט אופורטוניסט ועשות לביתך , עוד נשארו אנשים טובים שטובת המדינה יקרה בעיניהם ונלחמים בחרוף נשף וללא משוא פנים , אין פה עניין של נקמנויות וחיסולי חשבונות החלוץ הרעוץ נמצאות בכל פינה ואוכלות כל חלקה טובה אם המצב לא ישתנה יסודית ומהר , יהיה כאן גרוע.
כתוב תגובה ל- כוחות האור
תחושות,מלחך פינכה,חולות רעות
  תיקונים   18/08/07 22:01
כתוב תגובה ל- תיקונים
69
אם עד היום לא תגמלו למה עכשיו?
  חום יולי-אוגוסט   18/08/07 21:47
עד עכשיו לא שילמו לחלק מבעלי התפקידים במל"ג כי הם מילאו תפקידם בהתנדבות,למה עכשיו צריך פתאום לשלם?חשוד מאוד בעיני.
כתוב תגובה ל- חום יולי-אוגוסט
למה?כי גל-נור חבר של תמיר...
  ד"ר ערן לוין   18/08/07 22:43
אחרי שתמיר תעזוב את משרד החינוך יהיה לה נאמן במל"ג...
כתוב תגובה ל- ד"ר ערן לוין
70
שירת ברבור לפוליטיקאים ומפלגות
  וועדות מעקב העם   18/08/07 21:51
כתוב תגובה ל- וועדות מעקב העם
71
צריך שירון זליכה יבדוק הנושא!
  יוחנן פנחס   18/08/07 21:52
אצלו תמיר תשאר ללא פילפולי קישקושים וגל-נור ישתוק...אחרי זליכה ניצב דנינו יתחיל לעבוד...
כתוב תגובה ל- יוחנן פנחס
72
פרשה מגעילה נוספת במל"ג
  נועה ליאור   18/08/07 22:00
איך המל"ג העלוב הזה מתנהל?כל ההבטחות של תמיר לא שוות מאומה בשביל כך יש עיתונות חוקרת.ראוי שגרסת תמיר תבדק היטב כי אני לא מאמינה לדבריה.
כתוב תגובה ל- נועה ליאור
73
השיטות הישנות של מפא"י
  אחד שנמאס לו   18/08/07 22:05
השמאל עושה בכספי הציבור כבתוך שלו
כתוב תגובה ל- אחד שנמאס לו
מה ההבדל מול מרכז הליכוד?
  nri pnini   18/08/07 22:38
גל-נור אולי מתאים לתפקידו אבל שיטת המינוי והתגמול זהה בדיוק לשיטות שהיו במרכז הליכוד...ברק הבטיח מפלגה נקייה וחדשה-בלי תמיר בבקשה!
כתוב תגובה ל- nri pnini
74
שכחתי את המילה של הגב' מחברון
  חץ   18/08/07 22:11
כתוב תגובה ל- חץ
75
יולי תמיר גמרה את הקריירה שלה
  שושפרי   18/08/07 22:16
מושחתת OUT . גמרת את הקריירה שלך.
כתוב תגובה ל- שושפרי
ברק-תמנה את ברוורמן במקומה
  גיל שולדנפריי   18/08/07 22:56
יש לך במפלגה אדם מתאים מאוד לתפקיד שר החינוך-ברוורמן.סלק את תמיר ומנה לתפקיד אדם עם הבנה בחינוך שיביא משב רוח מרענן למשרד.אל תשכח שברוורמן הקים וניהל את אוניברסיטת בן-גוריון.אצלו גל-נור לא יקבל כסף והבטחות...
כתוב תגובה ל- גיל שולדנפריי
76
קצה הקרחון מכאן תבינו איך נראה
  סין   18/08/07 22:25
מכאן ניתו להבין איך נראית מערכת החינוך,האמורה להשפיע על החברה כולה.
היא רוצה סינגפור?שתבדוק איך מתנהל המשרד שלה מפקחים מנהלי מחוזות מנהלי אגפים,האם יש בהם תום חינוכי או שכולם תומכים בשיטות שלה,שחיתות של מקורבים, שמור לי ואשמור לך וכו......בשיטות הקיימות לא תעזור אפילו סינגפור .
כתוב תגובה ל- סין
77
ככה החינוך הגבוה בישראל?
  אלוהים ירחם   18/08/07 22:48
אם כך מתנהגת שרת החינוך למה לבוא בטענות לסטודנטים או למורים השובתים? אין פלא שהחינוך הגבוה בארץ שוקע.
כתוב תגובה ל- אלוהים ירחם
78
המערכות ושיטת השלטון שכיב מרע
  פתלוג ממסדי   18/08/07 22:54
כתוב תגובה ל- פתלוג ממסדי
79
עוד אחת בכנופייה
  483   18/08/07 22:57
אם לרגע העלתם על דעתכם שהישועה תבוא מכוון ה"עבודה" הרי לכם עובדה נוספת המצביעה כי הגנב הגדול פואד אינו לבד. המעניין בכל הסיפור שתמיד היא הצליחה להעמיד פנים כ"הגונה" ישרה" וכל חריוני-פר בסיגנון זה. מתברר שהגברת גנבת כשאר חבריה המושחתים - ובא לציון גואל........
כתוב תגובה ל- 483
80
שונשיין-אתה מסכים לליכלוך הזה?
  סטודנט-אונו   18/08/07 23:01
עליך להתנגד בחריפות ומייד.לנו דפקו את שכ"ל ולגל-נור יתנו הוצאות "מכובדות" ? יש גבול לכל "תעלול".
כתוב תגובה ל- סטודנט-אונו
81
היא משלנו!!! תנו לה עבודה.
  פנקסאי   18/08/07 23:04
כתוב תגובה ל- פנקסאי
"משלנו"=מכוחותינו."עבודה"=ג'וב
  בלשן שמאל גזעני   19/08/07 08:06
כתוב תגובה ל- בלשן שמאל גזעני
82
שערורייה!!! לפתוח בחקירה פלילי
  רננה קריבושי   18/08/07 23:05
כל הכבוד ליואב יצחק! זו העיתונות עליה חולמים דמוקרטים אמיתיים!!!
כתוב תגובה ל- רננה קריבושי
83
תמיר-נפלת בגדול
  יובל דקל-חיפה   18/08/07 23:06
כל המעשיות והסיפורים לא יעזרו לך,תתפטרי כי נמאס ממך.
כתוב תגובה ל- יובל דקל-חיפה
84
המל"ג מבזבז משאבים וכבוד
  רות ארז   18/08/07 23:11
הכל בשם "המקצועיות" לכאורה ובפועל למען תשלומים לבכירים ואש"ל לכאלה שלא מגיע להם מאומה.בושה של תפקוד.
כתוב תגובה ל- רות ארז
85
"לתגמל באורח ראוי" בכמה?
  ל.ח-איש חינוך   18/08/07 23:16
למה גב.תמיר לא מפרטת כמה כסף אמור גל-נור להשתכר עבור פעילות שהייתה עד כה התנדבותית-ציבורית?היא מפחדת?
כתוב תגובה ל- ל.ח-איש חינוך
86
נמאס מהשחיתות במיוחד בחינוך
  אייל וולדמן   18/08/07 23:43
שחיתות בחינוך בסיגנון גל-נור היא מתכון להרס המדינה וזה חמור במיוחד.
כתוב תגובה ל- אייל וולדמן
87
קשה לי להאמין זאת על גלנור
  מכר משכבר   18/08/07 23:54
גם עם יולי תמיר הצטךבו דרכיי בעבר, וגם עם יצחק גלנור. בעוד שלגבי הראשונה למדתי להאמין כל-מיני דברים שמתאימים לפוליטיקאי ופחות ל'אדם מן הישוב', שהוא 'סתם ישר', הרי יצחק גלנור נשאר בזכרוני כאדם הגון וללא 'פיתולים'. האם באמת דרש כתנאי לפעילותו כסגן יו"ר המל"ג שכר של כ-90 אלף ש"ח ? נוסף לשכרו השוטף כפרופסור באוניברסיטה, נוסף לגימלתו כנציב שירות-המדינה בדימוס, ונוסף לשכר-טירחה שהוא מקבל כיועץ לעת מצוא ואולי באופן קבוע לגופים, ארגונים ואנשים שונים ?
שכר-המינימום בישראל הוא עדיין כ-3700 ש"ח לחודש. השכר הממוצע הוא עדיין כ-7500 ש"ח לחודש. האם שכר על עבודה במישרה חלקית - אלא אם יתברר שעבודת סגן יו"ר המל"ג דורשת את מלוא 40 שעות העבודה השבועיות של שכיר רגיל - ראוי והגון ? מי יממן שכר כזה ועל-חשבון איזה סעיפי-תקציב ממשלתי אחרים הוא יבוא ? קיצבאות נכות ? גימלאות לניצולי שואה ? סיוע למשפחות חיילים שבויים כבר 420 ימים עם אופק קודר בעתיד ? מ.מ.
כתוב תגובה ל- מכר משכבר
88
באמת יולי-תרגיל לאור הפנסים?
  איציק "הישר"   18/08/07 23:56
מצאת אם מי להתעסק? יואב יצחק? הוא לא עוזב את אולמרט אז את סוכריה דיאטתית בשבילו...ועוד עם גאון כמו גל-נור שמפחד מהצל של עצמו וימכור אותך כדי להנצל?
כתוב תגובה ל- איציק "הישר"
89
לאיזו ישרה אתם מצפים
  ח"א   19/08/07 00:27
ממשתפי פעולה עם הג'יהאדונאציזם? שרת החינוך-מחדש הזו, אישרה ללמד בבתי ספר ערבים תעמולה נאצית, להצדקת השמדת הישוב היהודי בארץ ישראל.
שרת החינוך-מחדש רואה בתקומת עם ישראל בארצו שואה לאימפריאליזם הג'יהאדי. מה שמובא כאן, קטן עליה. זה פשע רקק לעומת פשעי המחנה עליו היא נמנית נגד העם היהודי ונגד האנושות.
כתוב תגובה ל- ח"א
90
עוד סוס טרויאני של שלום-כזב
  פטר יוליוס קיסרית   19/08/07 00:37
על אולמרט היתה מוטלת מזמן החובה לפטר את קיסרית השנאה הזו, שמתעסקת רק בפוליטיקה ממילא אבל הרי גם הוא חלק מהכנופיה שזקוקה לאתרוגני השמאל במערכת המשפט כרגע, ואם לא היא תהלך עליהם ועלינו איימים כך שיוליוס חומקת מן ההפקר במעלליה.
כתוב תגובה ל- פטר יוליוס קיסרית
91
יולי היא תקווה לבהמות - כל אחת
  יכולה להגיע לפרופ   19/08/07 00:51
כתוב תגובה ל- יכולה להגיע לפרופ
92
תמיר מבזה את החינוך פעם אחר פע
  תמי רי   19/08/07 01:30
תמיר שבאה הרקע של כפית זהב בפה אינה יודעת מצוקה מהי ופוגעת פעם אחר פעם בחלשים כיוון ששולטת על החינוך פגיעתה מורגשת בעיקר כנגד החינוך המיוחד, הפריפריות והמורים.
וכפוליטקאית היא בזיון למפלגת העבודה לעולם לא נשכח איך חברת מפלגת העבודה הצפונבונית הרסה את החינוך!
כתוב תגובה ל- תמי רי
93
אבירות הפמיניזם הזך והטהור...
  אביר   19/08/07 07:49
כתוב תגובה ל- אביר
94
כמה עלתה הנסיעה לסינגפור
  אביצור   19/08/07 08:34
כמה שילמו לכל המלווים. מה היה חשבון ההוצאות ומי נהנה מהן. מי הם המלווים ואיך קורה שכלם מאותו צבע פוליטי וגם חברים של השרה
כתוב תגובה ל- אביצור
יש לה סוכנות נסיעות ע"ח הציבור
  שוקי ארגמן   19/08/07 09:38
כך זה נראה במיוחד שהיעד הוא סינגפור הקסומה והמלווים נוסעים על חשבון קופת המדינה-קופת תמיר הפרטית.גם אני רוצה לטוס לסינגפור עם יולי...
כתוב תגובה ל- שוקי ארגמן
לחו"ל תמיד יש כסף
  הצחקתני!   19/08/07 09:43
זרוק את כל חברי הכנסת הנוסעים לחו"ל על חשבון המדינה = לא ישארו בבית חברים!!!
כתוב תגובה ל- הצחקתני!
95
עוד סיפור עצוב על המל"ג
  רנן הרטמן   19/08/07 08:50
עוד סיפור עצוב על התנהלות המל"ג ועל ההשכלה הגבוהה בישראל.מביך ומתסכל.
כתוב תגובה ל- רנן הרטמן
96
הבעיה האמיתית היא בעתיד המינוי
  קורא מודאג   19/08/07 08:55
הבעיה האמיתית היא שעד היום היה נבחר לתפקיד סגן יו"ר המל"ג שופט עליון לשעבר או אחד הפרופסורים מחברי המל"ג. כמדומני שזאת הפעם הראשונה נבחר מישהו עם קשרים פוליטיים לשר. איני חולק שמי שנבחר הפעם יכול לתפקד כראוי אבל הנקודה החשובה היא שתפקיד חשוב זה יינתן בעתיד, בהתחשב בתקדים שקבעה יולי תמיר, לאיש אמון של שר החינוך ! התפקיד החשוב הזה יהפוך לעוד ג'וב שהשר מעניק !! - - -אפילו לימור ליבנת לא עשתה זאת ובודאי לא שריד או זבולון המר או יצחק לוי. ---לעניין גובה המשכורת, משכורת של נשיא אוניברסיטה (+20%) לסגן היו"ר של המל"ג היא מוגזמת מאד בהתחשב בכך שהסגן הקודם קיבל רק כ-10 אלפים ש"ח לחודש, אכן הייתה לו גם משכורת של פרופסור אבל עבורה עבד גם באוניברסיטה. גם לגל-נור יש פנסיה כמו לשופטים שכיהנו בתפקיד זה ללא תוספת שכר מופרזת. תוספת של כ-10 אלפים ש"ח בוודאי נכונה אבל איך הגיעה השרה למשכורת גבוהה משל נשיא אוניברסיטה ?? - - - וכמקובל - -בכל הרצינות - - "תקנו אותי אם אני טועה" - - -על החתום :מצביע ותיק למפלגת העבודה.
כתוב תגובה ל- קורא מודאג
97
יולי תמיר תתפטרי -כסף ושלמונים
  עופר שמואלי   19/08/07 08:55
למקורבייך יש שלמונים לסטודנטים אין-אין לך בושה שרת חינוך עלובה?
כתוב תגובה ל- עופר שמואלי
98
שמעתי בגל"צ-קראתי והבנתי
  חיים מלובן   19/08/07 09:14
את הידיעה הבסיסית על הסיפור שמעתי בראשי פרקים בגל"צ אתמול.היום קראתיה במלואה באתר כאן ואני מבין שתמיר פשוט עוד שרה מושחתת בממשלת אולמרט.השחיתות היא אסון לאומי שעלול למוטט סדר וחוק ולגרום נזק למדינה מההיבט המוסרי שבעבר היה ללא פגע.
כתוב תגובה ל- חיים מלובן
אתה ממעיט מחומרת הסכנה
  Understatement   19/08/07 10:20
השחיתות המנהיגותית תגרום לא רק להתדרדרות מוסרית. היא תיגרור את התפרקות מדינת ישראל בזמן הקרוב ביותר. כדי להבין אותי יותר מומלץ שתקרא על הסיבות להתפרקות האימפריה הרומאית.
בניגוד לך, אני חושב שהשחיתות בישראל מאפיינת לא רק את מנהיגי העם אלא את העם כולו.
כתוב תגובה ל- Understatement
גל-נור ותמיר רק דוגמה לשחיתות
  איתמר קימרמן   19/08/07 11:00
מסכים איתך שסכנת השחיתות היא סכנה לקיום המדינה.גל-נור וחברתו הם רק דוגמה לשחיתות שלטונית מאוסה.
כתוב תגובה ל- איתמר קימרמן
99
ברק-זרוק אותה ממשרד החינוך
  ד"ר צבי אידלסון   19/08/07 09:31
היא לא מוסיפה כבוד למערכת החינוך וגורמת רק לשביתות ומחאות.הסטודנטים שונאים אותה,המכללות רבות איתה,במשרד החינוך היא עב"מ,למה לך לגרום נזק אלקטורלי למפלגה???
כתוב תגובה ל- ד"ר צבי אידלסון
100
יולי תמיר
  ליאונרדו   19/08/07 09:40
הרוב המכריע של התגובות עד כה רק מוכיח כמה עם ישראל אוהב להקיז דם, כולל יואב יצחק, המתנהג הרבה פעמים כרטוויילר שלוח רסן. קראתם את תגובת יולי תמיר? למה הגריסה של יואב יצחק נראית לכם אמינה יותר מהתגובה של יולי תמיר? מאחר ואין בידי אף אחד, כולל יואב יצחק, לרדת לעומק השיקולים והעובדות, אולי היה כדאי להמתין עד שנקבל יותר עובדות, לא מיולי ולא מיואב? קל מאד לירות ללא הבחנה ולשאול אחר כך מי היה שם.
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
לכן ראוי שהמשטרה תחקור ונדע
  דה-קפריו   19/08/07 10:39
חשוב שהמשטרה והיועץ המשפטי יבדקו את העובדות ואז נדע מי דייק בסיפור! מבטיח לך שתמיר לא מעונינת בבדיקה-חקירה כי היא מודה ,בחצי פה,בנכונות הסיפור.למרות זאת הלוואי שתתקיים בדיקה מקצועית חוקית.
כתוב תגובה ל- דה-קפריו
הגנה על מושחתים
  אקדמאי   19/08/07 11:06
ליאונרדו היקר,
מדוע אף לא אחד כתב עד היום שאתה מושחת? סביר להניח שאין סיבה לכתוב עליך. תגובתה של שרת החינוך רק מחזקת את ההבנה שאכן היא נגועה בשחיתות ויותר מכך, מי שמנסה
לשלם למקורבו(מנוי פוליטי ללא כחל וסרק שבגין כמותו עומד היום צחי הנגבי לדין) תשלום רטרואקטיבי על שרות "חשוב" אשר עד כה נעשה בהתנדבות ואשר חשיבותו כה רבה עד כי מר גלנור בחר לבלות את החודשיים הנוכחיים בחו"ל ובגינם מבקשת עבורו ידידתו שרת החינוך תשלום שעלותו למדינה כ - 200 אלף ש"ח. אתה לא ידעת את זה והאם זה ישנה את דעתך הנחרצת?
כתוב תגובה ל- אקדמאי
לא ראיתי
  יבר   19/08/07 11:21
ליאונרדו
לא ראיא\תי אותך כותב כך כלפי הנשיא, אולמרט,רמון
אולי תזדהה כי הנך בעל ברית השטן שנקרא שלום עכשיו?????
כתוב תגובה ל- יבר
מי שלא יודע להביע דיעה, שישתוק
  ל........   19/08/07 14:11


למה כל הזמן "מושחתים" ו"שטן"
אתה לא יכול לדבר לעיניין? ולנמק את דבריך, ולבסס אותם על ידע מוחלט של הנושא,
אבל כנראה שכל מה שאתה יודע לעשות, זה לקלל!
בזמן האחרון כל אנשי הימין התמחו בקללות!
אין זה אומר שאין טעויות, ואין מעשי שחיתות, לצערנו יש! אבל צריך להיות עינייניים, !TO THE POINT
כתוב תגובה ל- ל........
101
מי היה מאמין שהיא מושחתת
  נעים עובדיה   19/08/07 09:51
תמיד חשבתי שהפרופ.תמיר נקיה ממעשי עוולה וטעיתי.ללמדכם לא לתת אמון בפוליטיקאי גם אם במקורה היא משלום עכשיו ומשדרת ,לכאורה,נקיון כפיים.
כתוב תגובה ל- נעים עובדיה
102
יולי יולי מי היה מאמין עלייך..
  meny gilad   19/08/07 10:19
שתהיי כמו עוזי כהן מהליכוד? בחיים לא העלתי בדעתי!עסקנית עלובה שנתפסה בקלקלתה.
כתוב תגובה ל- meny gilad
103
לא שוכחים חברים
  צביבן-אברהם   19/08/07 11:30
שרץ שרץ תרדוף. לא משאירים חברים "רעבים" הם צריכים מספר מעות לגמור את החודש. כל הדגים מסריעים מהראש כולל ה ראש. איפה הג'ינג'? אולי הוא יגן גם על יולי?
כתוב תגובה ל- צביבן-אברהם
104
היכן השחיתות במעשה גלוי?
  יצחק פסיכי   19/08/07 14:46
כל פעם שיואב יצחק דורש להעמיד לדין על ,הפרת אמונים, מתברר שאין לו מושג בחוק הפלילי. מוקיון משפטי וליצן וירטואלי - מבלבל מח כפייתי: אין הפרת אמונים כשמנסים ליזום חקיקה. על מה לכלכ הרוחות אתה מדבר?
כתוב תגובה ל- יצחק פסיכי
איציק חזור למוסד
  הפסיכיאטר שלך   19/08/07 21:54
שחיתות אין פירושה מעשי נבלה בסתר - קרא ההגדרות במילון.
לצערנו השחיתות היום היא במימדים מפלצתיים ופשוט אין בושה למושחתים לגנוב את הציבור לאור יום.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר שלך
החוצפה תשפה בחוצות כל ממזר מלך
  נבואת אחרית הימים   19/08/07 23:36
ואיש הישר בעיניו יעשה
כתוב תגובה ל- נבואת אחרית הימים
שחיתות גלויה
  שרה   21/08/07 07:18
השחיתות היום אינה מתביישת להיות גלויה-מספיק שהיא בצד הנכון ומובטחת לה חסינות. ברגע שממדובר בשכר גבוה-לא יתכן שיהיה מינוי ללא מכרז.יושב אדם על בסיס התנדבותי במעמדת כח שרבים היו מוכנים להיות בה-ועכשו מסדרים לו גם שכר מטורף

כתוב תגובה ל- שרה
שחיתות גלויה ומעצבנת-בלי בושה!
  ליאת ח.   21/08/07 11:38
כתוב תגובה ל- ליאת ח.
105
גם עכרת ישראל, גם מושחת!לא פלא
  תמיר = בושה וחרפה   19/08/07 15:47
כתוב תגובה ל- תמיר = בושה וחרפה
106
מקור ההשקעה של תמיר-שוחד!
  יודעים הכל פ"ת   19/08/07 19:54
ולי תמיר עושה הכל לגל נור חא רק משום שהוא חבר משכבר הימים, לא!! היא עושה כתשלום שוחד בפירוש כך! על עזרתו של פרופ' גל נור בהשתקת מעשי הרמייה הזיוף והשחיתות בגדר פשע ממש להיבחרה לכנסת תוך רמיסת זכויות האחר . עוד ועוד
יולי תמיר כל אשר עושה תמיר היום הוא למען תמיר בלבד!
כולם למדו מהר מידי שממושחת במקרה זה מושחתת ניתן לסחוט ולסחוט כמה שניתן. לכן שיבוש הדעת שלה, העדר יכולת תפקוד משווע והכל ספינים שנובעים ממצבי לחץ וזאת כדי להסתיר את אשר עשתה לא במסתרים אלא בפרהסייה
והוסיפה חטא על חטאה בלימוד נורמות מושחתות לסובב.
אתם מתפלאים שמצב האלימות בארץ נורא? איך קל לבצע רצח, איך קל לבזוז זקנים , זקנים בוזזים ומכים ללא רחם, כיצד אנשים שנעלמים בדיוק כמו שתמיר "העלימה מועמדת-אה , הכל נגזר מהתנהגות של מושחתים וצופים משתאים לנוכח היכולת לבצע פשע באין מפריע ואחר כך לקבל גיבוי מאנשים שאמונים על החוק, זה למה הזלזול.
והכי קשה ומעורר שעט נפש העובדה שהמושחתים דנים על טוהר מידות ואיך הנחיצות הזו בוערת כשידיהם ......
אגב להרבה מאיתנו יש לנו רק ארץ אך אין לצערנו מדינה!
כתוב תגובה ל- יודעים הכל פ"ת
107
מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו
  אוגוסטוס   19/08/07 23:51
כתוב תגובה ל- אוגוסטוס
108
גל-נור הגם אתה בפושעים?
  אליקים ראובני   21/08/07 00:45
מכיר אותך כנציב שירות המדינה,איך הסכמת לשת"פ עם תמיר המושחתת? בצע כסף זה כל הענין? זה העיקר בחיים?
כתוב תגובה ל- אליקים ראובני
109
בפריימריס הקרובים היא מחוסלת
  עמירם הושע-ח.מרכז   21/08/07 00:50
אין ליולי תמיר צל של סיכוי בפריימריס הקרובים להכנס לעשיריה השלישית.חוץ מבודדים איש לא יתמוך בה לאחר הקדנציה העלובה בחינוך וסיפורי גל-נור והנאכבה ועוד.
כתוב תגובה ל- עמירם הושע-ח.מרכז
110
"חשיפה" כמו פרשת העטים הנובעים
  liorid   3/09/07 03:54
כל האתר הזה הוא סערה בכוס פיפי
כתוב תגובה ל- liorid
111
אין צדיק בדורנו
  אזרח פשוט ומוזנח   23/09/07 15:23
מה אתם מתפלאים אין צדיק בתוך ה- 120 כולם מושחתים רק אנו האזרח הפשוט משלם על כל עבירה או פעולה כלשהיא
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט ומוזנח
112
השרה הכי מצולחת לחינוך מאז שרי
  NA   30/05/08 21:07
חבל שמשמיצים אדם שבצניעותו וביושרו עושה יותר מאשר מדבר בהתלהמות כמו יתר חבריה הפוליטיקאים. שרה ראויה!!!
כתוב תגובה ל- NA
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il