s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הלוחמים והמשתמטים של הבופור
מאת: גורי גרוסמן  |  20/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שתי הערות חשובות
  דורית שנהר   20/08/07 16:33
אני מסכימה איתך כמובן
צריך להסביר לסידר שאנו מעדיפים לחיות במדינה שכרטיס הכניסה שלה הוא הבקו"מ מכיוון שהאלטרנטיבה היא לחיות במקום שבו כתוב בכניסה שה"עבודה משחררת".
חוץ מזה גם מי שבאמת לא מסוגל להיות לוחם, שיעשה לפחות שירות לאומי של כמה שנים ויתרום באמת לחברה.
ןעןד חוץ מזה: רוב ההפקות נושאות מסרים שמאלניים. לא ראיתי את הבופור ואני גם לא אראה, אבל הצגה כמו "חברון" שרק מלבה אנטישמיות, ומסלפת עובדות, למה אנו צריכים לממן את הרעל הזה?
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
הבעייה היא שהשמאל המחורבן שולט
  כמה שאת צודקת אבל   20/08/07 17:13
כתוב תגובה ל- כמה שאת צודקת אבל
צודקת. ומשהו לגבי כרטיס כניסה
  IQ   20/08/07 20:40
הכותב הזכיר את שוויץ.
בשוויץ מתייחסים ברצינות גמורה לכל איום בטחוני תיאורטי.
לא תעלה על הדעת השתמטות. לא יעלה על הדעת להתייחס בנימה אמנותית לעניין רציני. לא יעלה על הדעת לחרוג מתקנות בטיחות. אין מצב שבבית לא יהיה מקלט תקני.
וזאת מדינה שלא ראתה מלחמה כבר כמה מאות שנים.
לפעמים יש לנו מה ללמוד מהגויים.
כתוב תגובה ל- IQ
2
פרס היה האחד מהם
  דש   20/08/07 16:55
ע"פ הידוע פרס נמנע כל חייו מל/שרת בצהל. גם שהציעו לו לשרת יום אחד כדי לקבל תעודת חייל הוא סרב.
כתוב תגובה ל- דש
3
יוסי ילד שלי מוצלח
  ממי ממי תפתחי ...   20/08/07 16:56
יוסי יודע שכל אלו שהיו בבופור, נהרגו ועשו עליהם ספר וסרט, ניגנו, שרו, שיחקו ואהבו. ובכל זאתהתגייסו לצבא. האם יש מישהו 'אוהב לקום ביום ראשון אחר בילוי ולחזור לצבא? לזחול בג'יפה, שיתעללו בו בשם הגיבוש והקשיחות במשך 3 שנים? לראות רופא דקה לפני שכורתים לך את האשך?
לאבד את השמיעה בהאזנות, בשרות ליד מטוסים וכו'?
האם יוסי סידר חושב שמי שמתגייסים הם סאדו מזוכיסטים? ומי שאיתרא מזלם לההרג גם כך אינם משפיעים על ההסברה בעולם כמו השחקנים הדפוקים בבופור?
אין צורך להתבייש יוסי, את הכבוד שלך בברלין או בקאן קיבלת בשל הבימוי אולם האם היה סרט ללא מתי ה"בופור"?
גם הקומוניזם והקפיטליזם לא היו מצטיירים כפי שהם ללא פועלים.
כתוב תגובה ל- ממי ממי תפתחי ...
4
יש להלחם בשמאל!
  קבוצניק   20/08/07 20:41
כאיש קבוץ מן הצפון אני חייב להגיד כיום שהשמאל מרעיל לנו את בארות החיים!
חייבים אבל חייבים לגדוע אותו
להביאו למצב של חוסר אונים - אם חפציט חיים אנו!
זה סרטים, זה הרצאות נגד הגדר המדינה הציונות...
המון עבודה מושקעת מן השמאל לקידום העניין הפלשתינאי בטוענה שזה טוב לנו. למעשה השמאל אוחז ב"חזון השלום" על מנת לאחוז בשלטון!
המון זמן עבר בידי השמאל - הוא לא הביא שום חזון - רק הרס ומלחמות!
ולכן די לשמאל!
יש לחזור לציונות השפוייה!
אם רוצים בכל זאת "שמאל" שיהיה זה שמאל בריא - כפי שהיו הקבוצניקים הראשונים שידעו מה זה לעזור לאחים מה זה ללחום האויב ובעיקר ידעו מי זה אנחנו ומי זה הם!
השמאל של היום חולני ולמעשה פועל כסרטן בתוכנו!
חייבים לגדוע אותו
הן מן הפוליטיקה
הן מן המדיה
אני קורא לעיתונאים ואנשי תקשורת שפויים להכנס למערכת הזאת!
רבותי, בבחירות הבאות - חייבים להעיף אותם רחוק רחוק לשוליים!
כתוב תגובה ל- קבוצניק
5
לכל המלעיזים והבורים ........
  סטודנט לקולנוע   20/08/07 20:55
לכל המלעיזים שקופצים לזרוק מילים באויר כאילו הן כלום, כאילו הן להם משמעות - נסו להבין קצת לעמוק את מר סידר. כשמר סידר אומר שתרומתו של חנוך לוין היתה רבה יותר מתרומתו של מופז, הוא מתכוון למעשה שאנשים כמו חנוך לוין, תרמו לחברה הישראלית תרומה אמיתית שלא עלתה בחייהם של אף אדם. תחשבו על זה , מר מופז(והוא כאן רק לשם דוגמא) שלח את מיטב ביננו למלחמות, את מיטב אחינו למבצעים צבאיים, את ילדינו והורינו הוא הפקיר בשדרות ובת"א ולשם מה? לשם מה מתו כל כך הרבה אנשים? האם המצב לפני כל המלחמות הללו שונה במשהו? שהייתי קטן תמיד דמיינתי שבעתיד לא ייצטרכו להתגייס לצבא כי יהיה שלום- וזו מחשבה שתמיד שכל אחד מאיתנו חושב עליה- הוא ישר מבטל אותה ופוסל אותה כי "הרי דבר כזה לא יכול להיות" ואולם הנה אם תשאלו אדם שחי ב1970 אם אי פעם חשב שנחייה בשלום עם מצריים וירדן הוא היה מגיב בדיור באותה דרך.. והרי הפלא ופלא אנחנו מטיילים בפטרה ובקהיר ואף בטורקיה....כלומר שלום עם ה"חיות הערביות" הוא בר קיימא. וזו גדולתם של אנשים כמו לוין- כאלו שהעזו ללכת עם האמת שלהם עד הסוף- לבקר את הממסד שצריך והכי חשוב להמשיך ליצור גם שהכל מסביב חסר תקווה. בעוד לוין משאיר אחריו מורשת של תרבות מה מורישים אנשים כמו מופז? אם תחשבו על זה יותר לעמוק אפילו רוני סופרסטאר תוריש לילדנו מורשת בריאה יותר מזו של כל אותם פוליטיקאים- היא לפחות גורמת לילדנו ללכת לשון עם חיוך על הפנים!!! בעניין הבופור והמשתמטים: למה אנשים נופלים לשטות הזאת? הרי הממשלה שלנו מנסה להסיט מהדיון הציבורי את עניין השחיתויות ובעזרת ספין מארץ הספינים מעלה את נושא ההשתמטויות בכדי להסיט את הציבור מעניין השחיתות הגואה!! ת ת עו ר ר ו- איך יכול להיות ששרים וח"כים שאישרו בכנסת את חוק טל ואת הארכתו של חוק זה(פטור לחרדים) מרשים לעצמם לצאת כנגד משתמטים- זה אבסורד!! אושרי כהן בשיר שלנו- לא הפריע לכם? שחר פאר מנצחת באליפיות טניס בעולם זה לא מפריע? בן סהר- זה בסדר כי זה כדורגל?
כתוב תגובה ל- סטודנט לקולנוע
נסיון אחרון לפקוח את עיניך:
  IQ   20/08/07 21:28
עם ירדן היו לנו יחסי שלום גם לפני חתימת הסכם שלום שבו התחייבנו לוותר על אדמות בערבה ולתת כמויות נכבדות של מים מדי שנה. למה? כי חוסיין ואחריו עבדאללה מפחדים פחד מוות ממדינה ערבית פלשתינית ביו"ש, ומבינים שרק ישראל חזקה היא ערובה לקיומם.
בקשר למצריים: זו מתחמשת ומתאמנת לקראת מלחמה עם ישראל.
כל האינטיליגנציה שם יוצאת בגלוי נגד ישראל ובזירה המדינית מצריים עושה הכל להשפיל ולהכניע את ישראל. עם כל הכבוד לטיולים שלך למצריים ולפטרה, בסיסי הטרור שמוקמים בסיני והברחות הנשק המסיביות לרצועה, לא שוות את התענוג המפוקפק שלך לנגב חומוס בקהיר.
--לגבי משתמטים אחרים שהזכרת בסוף תגובתך: זה גם לא בסדר. גם ההשתמטות החרדית לא בסדר, ובכלל- צריל להיות חוק שאף אחד לא נהנה מביטוח לאומי ושאר זכויות, כולל הצבעה לכנסת, אם לא עשה שירות למען העם היהודי ותקומתו.
--שלום חנוך ודומיו, עלו ועוד יעלו לנו בדם רב: הם אומרים לאויבינו שאנו שחוקים ומוכנים להיכנע . אנו הובסנו. זה מזמין עוד צוקפנות כלפינו, ראה את העליה במספר ההרוגים מאז הסכמי אוסלו הארורים.
--הילדים שהולכים לישון עם חיוך על הפנים, עוד יסבלו מהלם קשה אחרי שתל אביב תחטוף מכל הכיוונים.
--ואגב: הערבים לא מרמים אותנו. הם אולי משחקים בנו לתועלתם, אבל אומרים בגלוי מה הם מתכוונים לעשות לנו. צריך רק להקשיב ולקרוא.
--צריך להפריד דחוף בין החלומות והאמונה המשיחית ב"שלום", לבין המציאות. השמאל החליף את האמונה במשיח שיבוא לאמונה בשלום ערטילאי שנמצא מעבר לקשת בענן.
--דרך אגב: גם עם אירן היה לנו פעם שלום, ותראה לאן הגענו. מסקנה: גם בשלום צריך לשמור על אמצעי התגוננות.
--זה שעמים אחרים לא משלמים בשביל שלום, ולא מוותרים על אדמה, זה משהו שאנו צריכים ללמוד מהם. אם אנו רוצים לשרוד.
אחרת נלך כצאן לטבח - ולו מוכל להגיד שאיננו מבינים איך זה קרה.
--מקווה שנפקחו עיניך לראות.
כתוב תגובה ל- IQ
בל הכבוד לתגובתך למעודד המשתמט
  10gheller   21/08/07 00:13
צריך רק להוסיף שבלי חנוך לוין ודומיו המשתמטים היו לנו חיים, אולי פחות "יפים", אבל חיים. בלי מופז ודומיו לא היו לנו חיים בכלל.
כתוב תגובה ל- 10gheller
שחקן- משוחרר מסיבות נפשיות
  קב"ן   20/08/07 21:47
כתוב תגובה ל- קב"ן
אתה אידיוט
  גורן   20/08/07 21:52
כתוב תגובה ל- גורן
אומנים אומללים
  טיטו   21/08/07 00:40
ראשית כל, התבונן היטב בתוצאות הסכמי שלום שלכם שהיו מלווים בהטפה כבדה של השקפותיכם. הגענו לסף ההשמדה ולהתרפסות רוחנית המסכנת את עצם קיומנו. אתה בהתנשאות שלך מסרב לראות ולשמוע מסרים חד משמעים מצד הערבי אשר אינו מכיר בעצם זכות קיומנו. האם אינך רואה או אינך רוצה לראות רבבות הרוקדים בערים ערביות אחרי רצח תינוקות ואזרחים חפים מפשע בישראל.
אם רצונכם להלחם בשחיתות היכן הייתם כאשר שרון עקב סיבוכי שחיתות שלו גירש אלפי אנשים מבתיהם שבנו על אדמה שמעולם לא היתה בבעלות ערבית ומעולם לא הוקם בה ישוב ערבי. תמכתם בו ובגירוש הנפשע ועזרתם לו להחלץ מסבך הפלילי.
איזו תרומה בדיוק אתם תורמים לחברה ישראלית, התרפסות רוחנית והרגשה שאנחנו כובשים זרים באדמתנו שתמיד גרנו בה ושבנינו במו ידנו עוד לפני גל ההגירה של ערבים ממדינות הסמוכות. אתם בשיטתיות מחבלים בכל מאמץ הסברתי שלנו, יתירה מזו, אתם שופרות של תעמולה קלרופשיסטית של ערבים. את החוסר היכולת המקצועית שלכם אתם ממרים בסרטי תעמולה זולים ופרובוקציות אומללות ע"מ למשוך אליכם תשומת לב. תגמול אתם מקבלים בפרסים בפסטיבלים המיועדים לקינמטוגרפיות כושלות באירופה מסיבות פוליטיות ולא מקצועיות.
בחו"ל היינו עושים הצגות חובבניות בתיכון הרבה יותר טובות מהצגות מסכנות שלכם שכל מהותם להכפיש צבא ואנשים דתיים.
כתוב תגובה ל- טיטו
6
לונדון וקירשבאום מחליאים
  אחד שהקיא   20/08/07 21:26
לונדון וקירשנבאום בתוכניתם בערוץ 10 עשו ללעג ולקלס את הנושא הכאוב של ההשתמטות.כדי להוכיח את עברם הקרבי השתילו את ראשו של לונדון על צווארו של יוסי בן חנן המניף את הקלצ'ניקוב בסואץ במלחמת ששת הימים,את ראשו של קירשנבאום על צווארו של אחד הצנחנים ליד הכותל, ואת ראשו של רביב דרוקר על צווארו של אחד מכובשי הבופור, מעניין מה חושבת על כך רעייה הרניק?
בושו והכלמו לכם, עברתם הפעם את כל הקווים האדומים!!!
ירקתם בכל היקר לרבים מאיתנו.
כתוב תגובה ל- אחד שהקיא
7
מילים כדורבנות!
  מימי   22/08/07 14:45
כל הכבוד! סוף סוף כתבה נורמאלית!!!!!!!
היום בידיעות אחרונות פורסמה תגובה של אמנים שונים לגבי ההשתמטות. נאמר שם שכספי המיסים שמשלמים אמנים שונים כמו אייל גולן או נינט יכולים להחזיק כמה וכמה חיילים. אולי אם אתם האמנים מרוויחים כל כך הרבה ואתם רוצים לטהר את שמכם מהעובדה שלא עשיתם צבא תבואו ותתרמו לחיילי צה"ל כספים שהם לא רק מיסים? האגודה למען החייל יכולה לארגן לכם את זה. כל גדוד אליו תפנו יישמח לתרומה כספית ותאמינו לי שהכסף לא יבוזבז סתם כך!!! תקציב הביטחון גווע, שלושת החיילות מתווכחים בינהם מי ייקבל יותר תקציב. אז אם אתם האמנים כל כך יפי נפש תוכלו לתרום קצת מכספכם למרות שגם אז אני ורבים כמוני לא ייסלחו על ההשתמטות!!!!!
כתוב תגובה ל- מימי
8
תגובה לגבי שחקני הבופור
  מימי   22/08/07 15:00
לצערי יש לי היכרות אישית עם אחד משחקני הבופור שהתגייס ושוחרר על 21 לאחר שבא והתפאר בפני חבריו על כך שהלך לקבן, עשה כל מיני שטויות והצליח להשתחרר. אז אל תאמינו לכל מה שהאמנים והשחקנים יפי הנפ אומרים בתקשורת. ואותו במאי שהעיז לומר שלשחקני יש תרומה יותר גדולה למדינה מאשר מופז ושרי ביטחון למיניהם- אותו ממש ממש חייבים להחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין הצדקה להשתמטות!
כתוב תגובה ל- מימי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il