s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זנב לשועלים
מאת: משה פייגלין  |  20/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חלק ניכר מדבריו נכונים!
  לא חסיד של פייגלי   21/08/07 01:00
כתוב תגובה ל- לא חסיד של פייגלי
2
מדהים - במיוחד ליואב
  הדסהההה   21/08/07 02:46
תאור כל כך נכון של מה שקורה שם. חד קולע. הוא ממש מכיר את התנועה והעומד בראשה. ומה שמדהים הוא, כמה שזה מזכיר לי את הנאום שנשא הילד בכיתה שלי שלא נבחר למלך הכיתה. זה פשוט מדהים. איזו כיתה אתם שואלים? מה זה חשוב, אענה לכם. כל אחד והביצה שהוא שוחה בה ושאינה מעניינת אף אחד חוץ מהיסטוריונים. כן כן תתפלאו, הכיתה שלי היתה פעם תפארת מערכת החינוך. המובילה בבית ספר יוקרתי. אבל כן, זה נגמר. ובית הספר נטוש. מדהים כמה הוא צודק. יואב - זה במיוחד בשבילך כדי שלא תשלח לי יותר לינקים לשטויות האלה. אמרתי לך שפוליטיקה לא מעניינת אותי.
כתוב תגובה ל- הדסהההה
3
יש לי רעיון! תקים מפלגה!
  רביב   21/08/07 02:57
אתה כל כך מייצג את היהודיות החדשה, בטוח תקבל איזה שליש מנדט.
ליצן ושוטה הפייגלין הזה.
לפחות במקום להביע את דעותיו האמיתיות הוא נסוג למחילות היידישקייט והאפולוגטיקה הפחדנית. עוד ימני נפל חלל לציפורני השמאל.
כתוב תגובה ל- רביב
4
דיאגנוזה מדוייקת וחדה כתער
  naeh   21/08/07 07:16
כתוב תגובה ל- naeh
5
ברור
  ע.ג1   21/08/07 07:17
ברור שהימין מגדיר עצמו קודם יהודי - אין בו נאמנות למדינה. מבחינת הימין המדינה יכולה להישמד העקר שהוא ימשיך בצעקנות המטופשת על נחלת אבות וזכותינו הקדושה. בדיוק כמו החמאס אצל הערבים ולהם באמת אין מדינה בגלל שאידאולוגיה מטופשת זו שולטת וכך עלול לקרות לישראל אם יתנו למופרעי הימין להמשיך להשתולל.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
דבריך הם שנאת-ישראל
  הניה   21/08/07 13:21
כתוב תגובה ל- הניה
6
זיכרון
  זאב66   21/08/07 07:31
נשאלת השאלה : למה נתניהו יחפוץ ללחוץ ידו של פיגלין ?
מה , משה כבר לא זוכר , שהוא (משה ) כתב פעם על נתניהו : למה הוא בכלל בא לכן מאמריקה ? לא זוכר ?
והוא לא מודע לסיגנון המלוכלך של העוזרת הקרובה שלו - אנטובה , (נדמה לי , שהסגנון לקוח ישר מכתבני ברית המועצות ) כשהיא כותבת על נתניהו : "לכלכן , פחדן"
(כן , שנים האלה הוכיחו את האומץ שלהם , וכל נתמיהו - לא) אז מה לשאול , למה לא חפץ , ולהמציא תרוצים מלאכותיים ? איפה האומץ ?
כתוב תגובה ל- זאב66
7
מיועד לפייגלין בעיקר:
  דורית שנהר   21/08/07 07:54
מר פייגלין היקר
אני יהודיה חילונית מרמת גן, מאד ימנית בהשקפותי, ולכן לא הצבעתי לליכוד, אלא בלית ברירה למפד"ל. למרות שאני "חילונית למהדרין". הסיבה היא מאד פשוטה: גם על פי כל קנה מידה חילוני, ויתור על אדמה הוא טיפשות והזמנה לתוקפנות. כל עם, לא יהודי, מבין את זה.
לדעתי, בדיוק בגלל הסיבות שמנית, אין מה להילחם על הליכוד. זאת מפלגה מעופשת, נשלטת ע"י פונקציונרים תאבי שררה, או סתם אנשים מקובעים ו/ או כוחניים כלפי כל מי שמנסה לשנות.
הדבר שהציבור זקוק לו ביותר הוא אלטרנטיבה שלטונית חילונית, ולדעתי בזאת נכשל גם האיחוד הלאומי כאשר חברו למפד"ל. וזאת הסיבה לכך שקולות רבים של הימין זלגו לליברמן ולא לאיחוד הלאומי. גם הרבה מצביעים נשארו בבית, או מרוב ייאוש "ברחו" והצביעו לגמלאים.
אני יודעת בוודאות שיש אנשים שנרתעים ממך בגלל שאתה מעמיד את העניין האמוני והיהודי בראש המצע שלך. בעוד שמה שצריך לעשות, ולו מפאת הדחיפות בשינוי, זה להעמיד בראש את העניין הלאומי, מניעת השתלטות ערבים על אדמות (שזה, אגב נכון גם מבחינה אקולוגית, וגם מבחינה חברתית: יוזיל את מחירי הדירות במרכז- אם נבנה ביו"ש יותר). אני לא מצפה שתדבר אחרת או תחשוב אחרת ממה שאתה חושב, אבל שתדגיש את העניין הלאומי לפני הדתי. יש אנשים רבים שמגדירים את עצמם ישראלים לפני יהודים, והם ימניים. אתה אינך מסורתי אלא דתי, וכשאתה מדבר על המשפחה היהודית והקלות במס לפי מספר הילדים, זה מרתיע את האנשים שיש להם רק 2-3 ילדים או שבכלל לא הקימו משפחה מכל מיני סיבות (כמוני, האם מגיע לי עונש?), וכמובן מעלה שאלה איך תיתן את ההטבה רק ליהודים ולא לערבים.
יש עוד עניין, והוא שאנשים יעדיפו את נתניהו על ברק ואולמרט, למרות שדעתך הפוכה. הוא עדיין מייצג את הרע במיעוטו, מכיוון שהציבור חושב שהוא מוותר לערבים ונכנע לאמריקאים לא מתוך רצון אמיתי שלו, אלא מתוך כורח, ולכן הויתורים שלו יהיו מינימלים, לעומת אלו של ברק ואולמרט ששונאים מתנחלים וזוללים אותם לתיאבון מרצונם, ולכן הויתורים שלהם יהיו יותר גדולים. כך שגם בשיקול זה, אינך צודק לחלוטין.
אנשים גם נרתעים ממך בגלל חוסר נסיון פוליטי ו"השתפשפות" בפועל במערכות הקיימות. ניתוח חכם של המציאות לא מספיק. מה תענה למי שישאל אותך למשל: איך תתמודד עם הלחץ האמריקאי?
אני חושבת שאתה איש ראוי ויקר, אבל איכשהו נראה לי שאתה מפספס משהו חשוב. ושהליכוד הוא לא זירה שיש בה מקום לאנשים חדשניים כמוך.
בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
8
פייגלין, על תכרות את הענף.
  מצביע ליכוד   21/08/07 09:01
מר פייגלין, אם היית מאמין באמת שרוב הציבור קרוב אליך ואל דעותיך, היית מתמודד עצמאית. בחרת להכנס לליכוד כדי למנף את התמיכה הנמוכה שיש לך באמצעות הליכוד.

אני מציע לך להפסיק להשתלח במר נתניהו מפני שהוא הענף שעליו אתה מנסה לשבת. אם נתניהו יכשל בבחירות, השפעתך בליכוד תהיה חסרת תועלת. הפסק לנסות לגרום נזקים לליכוד, ומבוכה לנתניהו. מעולם לא שמעתי שהקרציה ממרפקת את עצמה להזדמנויות צילום עם הפונדקאי שלה. אם יש ירידה במעמדו הציבורי של נתניהו, לך יש חלק חשוב בכך.

יתכן שאתה נתון כרגע באופוריה בעקבות "הצלחתך". אל תשגה באשליות. אתה תהיה ראש ממשלה בדיוק כפי שהצלחת לעצור את ההתנתקות. הדבר היחיד שאתה יכול להצליח בו הוא להכשיל את הליכוד, ואיתו את כל מחנה הימין.

הערה אחרונה: השתדל בבקשה להסיר את הטקסטים היותר סהרוריים מאתר האינטרנט של מנהיגות יהודית. למשל את תוכנית 100 הימים שלך, שלפיה תשנה את משטרה שת המדינה תוך כמה שבועות, לאחר שתבחר לראשות הממשלה. שמור את השטויות לפורומים סגורים.
כתוב תגובה ל- מצביע ליכוד
הוא לא שייך לגזע
  הצבעתי למרות החופ   21/08/07 18:00
הוא וחבריו לא מצבעיעים ליוד לכנסת
הוא רק רוצה לקבל מנדטים של הליכוד ולעשות מעשה שרון להתחבר לדמוי פרס ודליה איציק ולהקים תנועה משיחית עם גופים זרים.
כל שונאי ליכוד ונתניהו חברו יחד להשמיץ את נתניהו המבחין בסוס הטרויאני ששמו פייגלין.
אני חבר תנועת החרות עוד בטרם פייגלין נולד
כתוב תגובה ל- הצבעתי למרות החופ
9
פייגלין, אל תכרות את הענף...
  מצביע ליכוד   21/08/07 09:06
מר פייגלין, אם היית מאמין באמת שרוב הציבור קרוב אליך ואל דעותיך, היית מתמודד עצמאית. בחרת להכנס לליכוד כדי למנף את התמיכה הנמוכה שיש לך באמצעות הליכוד.

אני מציע לך להפסיק להשתלח במר נתניהו מפני שהוא הענף שעליו אתה מנסה לשבת. אם נתניהו יכשל בבחירות, השפעתך בליכוד תהיה חסרת תועלת. הפסק לנסות לגרום נזקים לליכוד, ומבוכה לנתניהו. מעולם לא שמעתי שהקרציה ממרפקת את עצמה להזדמנויות צילום עם הפונדקאי שלה. אם יש ירידה במעמדו הציבורי של נתניהו, לך יש חלק חשוב בכך.

יתכן שאתה נתון כרגע באופוריה בעקבות "הצלחתך". אל תשגה באשליות. אתה תהיה ראש ממשלה בדיוק כפי שהצלחת לעצור את ההתנתקות. הדבר היחיד שאתה יכול להצליח בו הוא להכשיל את הליכוד, ואיתו את כל מחנה הימין.

הערה אחרונה: השתדל בבקשה להסיר את הטקסטים היותר סהרוריים מאתר האינטרנט של מנהיגות יהודית. למשל את תוכנית 100 הימים שלך, שלפיה תשנה את משטרה שת המדינה תוך כמה שבועות, לאחר שתבחר לראשות הממשלה. שמור את השטויות לפורומים סגורים.
כתוב תגובה ל- מצביע ליכוד
במה הליכוד של נתניהו נחשב ימין
  ברוך הגבר   21/08/07 10:10
אתה אכן מצביע ליכוד, אבל אינך מצביע ימין,
עם הימין שלך ליכוד, מסרנו את סיני למצרים, עקרנו יהודים מימית.
עם הימין שלך ליכוד, המשכנו לגרש ולעקור יהודים מהשמרון ומעזה והרסנו את החיים לעשרות אלפי יהודים שחלקם עד היום עוד לא הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה.
זו בחירתך (אבל לא זכותך) להצביע ליכוד אבל אסור לטשטש ולחשוב שבזה הצבעת ימין.
כתוב תגובה ל- ברוך הגבר
10
הייתי אומר לביבי את השנוא עליך
  גידעוני   21/08/07 09:09
אל תעשה לחברך,הרי הדלגיטימציה והפסילה שהוא מנסה לעשות לפייגלין דומה למה שעשו לו. אם וכאשר ביבי יבחר הוא צפוי לקבל שוב התקפות ורדיפות בלתי פוסקות ממערכות השמאל שע"י קליקות ומינויים פוליטיים לאורך שנים השכילו להשתלט. הרי תקשורת ההמונים נוהגת ככלב שוטה שנובח על כולם כולל אולמרט . הנביחות שהתחילו נגד שמיר א"כ שרון וביבי התמתנו רק כשהם נטו שמאלה וניסו לרצות אותו (הכלב). כנראה ביבי מנסה גם טקטיקה זו של נטיה שמאלה.
כתוב תגובה ל- גידעוני
11
אחד המאמרים הטובים שקראתי
  שאול כהן   21/08/07 10:43
הרעיון נכון, אבל קשה להסביר אותו למי שכל חייו הוא עבד של החשיבה השמאלנית.
כתוב תגובה ל- שאול כהן
12
פייגלין, אם היית זוכה הייתי
  נה   21/08/07 11:58
מצביע לליכוד, אך מפני שנתניהו זכה, אני לא אתן לו את קולי ואחכה שיתקע לי סכין בגב.

הליכוד היא מפלגת סמרטוטים.

אני מכיר המן אנשים, שאחרי ההתנתקות, אמרו שהם ומשפחתם סיימו עם הליכוד והם יצביעו לאיחוד לאומי.
כתוב תגובה ל- נה
13
פיגלין אתה צודק, אך מרתיע כי..
  ציון ששון   21/08/07 14:51
משה פיגלין - אתה צודק בדבריך. אתה מנתח את מצבנו נכונה, מציע דרך הגיונית לעמוד בפני האויב. תכניתך יפה ומוצלחת. אבל - יש בדבריך גורם לרתיעה. כשאתה מדבר על מנביג אמוני אתה יוצר את הרושם שאינך רציני, כאלו אתה משיחי. ובאמת אין אתה אומר שיש עכשו משיח ואינך סומך על הנס אלא מציע דרך אמיצה לעמוד מול האויב. אולי מוטב שתדבר על מנהיג נאמן - למסורת, לארץ ישראל, לעם ישראל, לתורת ישראל. באותו הזמן אתה מכלכל את מעשיך בחכמה רבה ואינך נופל למלכדת השקרים של הוזי אוסלו. הצרוף של נאמנות ושל חכמה מדינית הוא מה שאנו זקוקים לו.

נתניהו מחניף לכת השלטת במדינה. הוא נשאר בממשלת שרון עד הרגע האחרון. עכשו הוא תומך בהבאת צבא מירדן לארץ ישראל. אם הוא קורא לך ימני קיצוני בזמן שלא קרא לסילבן שלום ותרן קיצוני - משמע שעבר שמאלה, כמוהו כמרידור הבן, ואולמרט.

כתוב תגובה ל- ציון ששון
מצטרף לדבריך
  שלמה אידן   21/08/07 15:58
אגב, כתבתי משהו בנושא ערב הפריימריס:
 בדק בית או חשבון נפש
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
תודה על ההפניה למאמרך הצלול
  אשמת הלכוד בהנתקו   22/08/07 02:18
לא ראיתי קודם את מאמרך שאתה מפנה אליו כאן. סוף סוף ראיתי במאמר זה נתוח ברור על אשמת הלכוד בהנתקות. מאמרך בהיר ואמת הצריכה להשמע. להזהיר בוחרי הלכוד מראש מפני נטישת נבחריהם את כל מה שהבטיחו. ולהזהיר את מועמדי הלכוד כי לא יזכו בקולות אם יפנו לדרך השמאל.

לא די בהאשמת שרון - השאלה מה שיתק את חברי הכנסת של הלכוד שלא הדיחו מראשות מפלגתם את שרון שעבר למדיניות מרץ? גם בזמן מסירת סיני למצרים לא קמו נגד בגין - בין היחידים שהתנגדו היו יצחק שמיר וגאולה כהן וחברי התנועה למען ארץ ישראל השלמה ויסדו את תנועת התחיה.

האם בידי ראש הממשלה כח כה גדול של חלוקת טובות שאין חברי הכנסת עומדים מולו, או אין להם דעות משלהם והם נוהים אחרי המנהיג? רק אם נפגעת טובתם האישית , במאבק על משרת שר או סגן שר רק אז הם ממרים את פיו של ראש ממשלה.

ציון ששון
כתוב תגובה ל- אשמת הלכוד בהנתקו
14
פייגלין
  מעלים שם   21/08/07 17:36
לגבי מה שאמרת על האליטות ועל השמאל, אני מסכים איתך, ונתניהו שכבר נאבק בהם לא מעט עוד בכהונתו, גם מסכים איתך, יש השערות לגבי מה שהוא מתכנן לאחר שיבחר, וכדאי להבהיר כמה דברים:

- כל הניסיון שלך להיאחז בכל מיני סקרים בשביל לבוא ולזרוק סיסמאות שהכוונה מאחוריהן ממש לא ברורה, אתה יכול להגיד עד מחר שאתה לא הולך להקים כאן מדינת הלכה אם תיבחר, אבל כל הסיסמאות שלך מדברות על שינוי מנגנוני השלטון ומעוזי הכוח במדינה להלכתיים, אני מסכים איתך שצריך לצמצם את כוחו של בית המשפט, אבל לא לשנות את שיטת השיפוט להלכתית, אני לא רוצה להישפט על סמך פסוקים כאלה ואחרים מהתנ"ך כשם שלא הייתי רוצה להישפט בידי פסוקים אלה או אחרים מהקוראן או הברית החדשה גם אם רוב הציבור נמצא בטרנד כזה, אל תשחק על עניין הדת, אתה יכול לדבר על זכות היסטורית-טריטוריאלית, אבל עדיף לך להימנע מדיבורים על אלוהים, אין לך בעלות וקשר כזה או אחר מלבד מה שאתה רוצה להאמין שיש לך, אני לא רוצה לדבר במושגים שלך, אתה מסתכל בצורה פטאליסטית משהו על הנעשה כאן, אתה בזמנו אמרת שההתנתקות לא תהיה כי אתה ונוספים לא תתנו לכך לקרות...והנה זה קרה, אז מספיק עם היומרנות שלך, תשמור על עקרונות מסויימים, אבל אל תתיימר למה שאין בכוחך לעשות, אל תבטיח הבטחות שאינך יכול לקיים, ובדילמות לא תמיד יש את הבחירה האידיאלית, אתה לא היית מועמד ריאלי, וכל הנסיונות שלך לעשות שרירים היה מיותר מלכתחילה, אתה לא עמדת במבחן מעשי של החלטות קובעות תחת לחצים ואחריות, במובן הזה אתה יותר סוג של איש מחאה, אבל המבחן האמיתי הוא כשאתה בעל הכוח ולא רק זה שצועק (ראה עמיר פרץ).

אני חושב שנתניהו מנסה להוריד פרופיל בעוד אתה בעיקר מנסה להתסיס, מה שאתה אומר בקול, נתניהו פועל לעשות בשקט, מי שיכול רק לדבר יכול למשוך פופולריות ואש, מי שעושה יכול למשוך אש אבל ההערכה שהוא זוכה לה זוכרים לו לתמיד כי הוא שינה משהו בזכות עשיה, בכך הוא "קבע" משהו, אם אתה מחפש דוגמא, אתה בוודאי שמעת על אותו מיליארדר יהודי שנתניהו הביא אותו להשקיע בעיתון שהולך להשפיע ולהפסיק חלק משטיפת המוח ודעת הקהל של תקשורת השמאל המושחתת, בזכות הצעד שלו, רצח האופי בתקשורת שנעשה לו ולמועמדי ימין כדוגמתך כבר לא יתאפשר, יהיה פתחון פה לעיתונאים ישרים ולא פוליטים, הריקבון שיש במדינה שלנו יצא החוצה, כי העיתונאים שיהיו מעורבים בכך לא יהיו חלק מקשר השתיקה שיש בידיעות ובמעריב למשל.

בתקשורת יודעים זאת היטב ומחפשים תירוץ הכי קטן כדי להתנגח בנתניהו ולערער על הלגיטימיות שלו או אפילו לנסות לסבך אותו בחקירות משטרתיות כוזבות בכדי להוציא אותו מהמירוץ, בבחירות הקודמות הציבור הישראלי (שהוא קודם כל יהודי להגדרתך) הראה את טיפשותו כשבחר באולמרט, וכולם יודעים גם למה - בגלל התקשורת כמובן.

אם לא הבנת זאת עד עכשיו, אתה משמש בובה במשחק המכוער שלהם מול נתניהו, ואם תמשיך עם הצהרותיך לתקשורת וההתקפות שלך על נתניהו אתה גם עלול להכשיל אלטרנטיבה טובה מאוד שיכולה לתקן יסודות חשובים במדינה, אם רוב הציבור "היהודי" היה באמת חושב כמוך, לא היית צריך להסתנן לליכוד אלא היית רץ בתנועה משל עצמך, בדימוי החתרני שניתן לך אתה יכול להאשים רק את עצמך.



כתוב תגובה ל- מעלים שם
למעלים השם.שאלה: האם שקרניהו
  עלאם עאקל   21/08/07 23:02
שיקר לבוחריו שהצביעו עבורו? אני מבקש תשובה חד משמעית של כן,או לא.בלי אבל.
האם דווקא אלה שבחרו בשקרניהו,הם הנפגעים הגדולים ביותר מהתוכניות הקלקליות הדורסניות שלו?אני מבקש תשובה חד משמעית של כן,או לא.בלי אבל.
אם התשובה היא כן,אז שקרניהו חייב ללכת.
פשוט.לא יעלה על הדעת ששקרניהו יבוא אל האנשים שבחרו בו(ושדווקא אותם הוא דפק עד העצם)ימשיך לשקר להם כאשר הוא פוזל אל המרכז,(יש חיה כזו?),ימשיך את מדיניותו הקלקלית-"חברתית",ויצפה שיבחרו בו פעם נוספת.
בעיטה לכל הרוחות.זה מה שהוא יקבל.
כתוב תגובה ל- עלאם עאקל
15
פייגלין אתה טיפש כמו נעל
  פייגל   22/08/07 02:50
האויב האמיתי זה דנקנר ודומיו שמשתמשים בך ובשכמותך כדי שהשלטון לא ישמט לעולם מידי השמאל.
מבחינתם, אתה היריב האופטימלי.
מצד אחד-חסר סיכוי, ומצד שני-מפצל את הימין ומלכלך
כתוב תגובה ל- פייגל
16
פייגלין אולמרט ימשיך לקבל....
  טוהרת המידות   26/08/07 17:19
בקושי בקושי 1% אחד תמיכה בציבור, אתה פשוט מקשקש בלי
סוף שטויות. אתם לא פחות אחראים להבאת אוסלו ולהתנתקות
עם קיבעון המחשבה שלכם. בודאי שלא רציתם בהבאת אוסלו
והבאת ההתנתקות אך חשוב שתתחיל לחשוב בהגיון וברצינות
מדוע איחוד לאומי מפד"ל שאתה יותר קרוב אליהם לא גרף
יותר מנדטים ממה שהוא קיבל, הם הם מפילי ממשלות הימין, הגיע הזמן שתדע פייגלין שאני מגדירה את עצמי יהודיה ועוד איך יהודיה אבל אתה לא מתאים להיות ראש ממשלה. אתה
לא תהיה מסוגל לנהל מדינה כמו מדינת ישראל ועל כן בנימין נתניהו הוא האיש שיהיה ראש הממשלה הבא של ישראל
והגיע הזמן שתעזור ולא תקלקל כל פעם מחדש.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il