|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חיים בעידן מופלא
מאת: אריה דרוקמן   |  14/09/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומאידך...יש צד שני למטבע....
  אחמד זיבי   14/09/07 18:44
וזה הצד הדכאוני, הקשה, השחור והפסימי. אתה בר מזל שהמטבע שלך נופל כל הזמן על אותו הצד...אשריך.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
הכל תלוי בעיקר בנו
  אריה דרוקמן   14/09/07 19:15
אני חושב בקול רם מה היה קורה לו הייתי נולד בשם דומה לשמו של הכותב. אני חושב שהייתי מוצא הרבה דרכים כדי לשפר את חיי במטרה לא לחוות דיכאון וסבל כדבריו. אני מניח שהייתי לומד מקצוע נדרש - רופא או מהנדס, הנדסאי או רוקח, איש עסקים או מנתח מערכות וישנם עוד אלף מקצועות - והייתי מחפש מקום עבודה בכל מקום שהיה נותן לי ולמשפחתי תחושה של נוחות. נקודת המוצא של יהודי הייתה בעלת סיכויים נמוכים יותר במשך חמישים השנה האחרונות. לעומת סיכוייו של מוסלמי משכיל באחת מ-X מדינות מוסלמיות. וכיוון שאני מבקר גם בבתי חולים ובחברות ישראליות אני למד לדעת שיש בהן מספר משמעותי של בעלי משרות בעלי צליל מוסלמי. מה שקשה לי לומר על היחס של מצריים, סוריה, לבנון, עיראק ועוד מדינות ליהודים שנולדו בתחומה.
בסופו של דבר - הכל תלוי בעיקר בנו, באיש הקטן.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
יש משהו באופטימיות שלך...לראיה
  אחמד זיבי   14/09/07 21:11
דגל המדינה מתנוסס לו בגאון על תורן הבית שלי כל השנה, כל שנה ! זה תלוי בי....אבל בקיץ לפני שנתיים הורדתי אותו למשך שנה ויותר מפאת בושתי - זה היה תלוי בשרון ומעשיו. כיום אנו באותו הבור - למרות גאוותי על מוצאי והשתייכותי, יש בי בושה גדולה להשתייך לעם שבחר בזבל שמוליך אותי לאבדון, וזה באמת לא תלוי בנו.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
ראש הממשלה
  renana   15/09/07 11:24
שלום לך מר זיבי, נכון, לא הצבעתי בעד ראש הממשלה המכהן ולא בעד מפלגתו, אך מרגע שהוא נבחר - הפך לראש ממשלת מדינת ישראל וכל תושביה. הייתי רוצה שתתייחס אליו בהתאם, ולא תשתמש בביטויים עולבים. אינך מסכים עם דרכו - כתוב זאת, אני הראשונה שאהיה בעד שתביע את עמדתך, אך למילה "זבל" יש פירוש שונה: "חומר לדישון האדמה, או חומר כימי, אשפה, פסולת, שאריות אוכל ושאר דברים שאין בהם צורך, שנזרקים על-ידי בני האדם, בעיקר לפח אשפה" [ואינני מתייחסת לשפת הסלנג]. כבד את האחרים ובטוחני שיכבדו גם אותך.
כתוב תגובה ל- renana
רננה שלום...רצונך לכבדו?
  מר זיבי בשבילך...   15/09/07 12:24
בבקשה....אני מתקשה לכבד אדם שמשך יותר מ-35 שנים הוליך שולל את חבריו הפוליטיים, לא טרח לשלוח לצבא אפילו מתהפך אחד מיוצאי חלציו, שיקר אפילו לחברו הכי חשוב לתחילת דרכו הפוליטית - יוסי שריד - ומשך שנותיו המיותרות בנבחי הזוהמה הפוליטית לא משך ידו מאף עיסקה מפוקפקת שהתגלגלה לידו...אם את מעדיפה לתת כבוד לשקרן ולמושחת (ביודעין) כמוהו - מי אני שאמנע זאת ממך? אל תטיפי לי איך לנהוג בו...בטח לא אחרי הזחיחות הנפשעת שהוא גילה בקיץ שעבר...זחיחות שקטלה לחינם - לחינםםםםםםםםםםםםם 160 אזרחים וחיילים. הפשע שלו חוזר מדי יום במחדל שדרות !
כתוב תגובה ל- מר זיבי בשבילך...
התייחסתי לנקודה אחת בלבד
  renana   15/09/07 13:08
ולא מעבר לכך, אבל אתה "שומע" רק את עצמך ולא ממש מנסה לקרוא את תגובתי שלעיל. אנסה להבהיר שוב: מותר לך להתנגד לפעולותיו, מעשיו ודבריו של ראש הממשלה או כל אחד אחר באופן ענייני. שפת ביבים, כשמה, כן היא - שייכת לרחוב.
כתוב תגובה ל- renana
רננה - הזהרי שמטוס לא יכנס באפ
  מר זיבי בשבילך   15/09/07 18:25
ך המורם...המקום הזה בו שנינו כותבים, זה הרחוב ! הרחוב זה כל המקיף אותך ואותי, כולל טונות הזבל המוטח בפנינו בידי אנשים העשויים זבל כמו ראש ממשלתך ! אל תטיפי לי ואל תתנשאי ...בררי את את מילותייך ואני אברור את שלי.
כתוב תגובה ל- מר זיבי בשבילך
2
מדינת ישראל נוהגת בהפקרות
  מיכל מירושלים   14/09/07 22:59
אינה שומרת על המדינה היהודית. מאז הסכמי אוסלו חדרו ו/או הוחדרו ע"פ עיתון הארץ כ-200 אלף מוסלמים. שוו בנפשכם עם כושר ילודה כמו שלהם - מה יקרה לצאצאים שלנו בעוד לא הרבה שנים. עכשיו אנחנו גם רואים שמספר צלבי הקרס עולה מיום ליום - מה יהיה עם הנושא הזה.

מדינת ישראל היא מדינה מופקרת - התדרדרה לתהום: הכבישים מלאים בנהגים שיכורים; הבארים במסוממים ושיכורים גם יחד . לבתי הספר הולכים הילדים עם סכינים.
הפיצוציות עושות רווחים לא נורמאלים עם כל ה"חגיגות" שהם מוכרים.

השחיתות השלטונית מרקיעה שחקים. העולם העליון של רשות המסים לא קיימת. שודד קופות מתמנה לשר-אוצר. חף מכל ידע בטחוני מתמנה לשר ביטחון.

25% מן המרצים לכלכלה - כבר ירדו לארצות-הברית ומשמשים שם בתפקידים בכירים.

האוליגרכים כחול-לבן שולטים בכלכלה שלטון ללא מיצרים בעזרת השלטון הנבחר. ניצול העובדים מרקיע שחקים והפערים הכלכליים ללא כל בושה מתרחבים


בתי-המשפט אינם מתפקדים. משפט שצריך לסיים בשנה נמשך עשור. שר המשפטים ושופטת בית המשפט העליון - כמו 2 פרימאדונות מרקדים על העצבים שלנו.

נשיא מדינה מואשם במעשי תועבה איומים, וכו-לם ידעו וזה לא הפריע להם למנותו, וכך נסללת הדרך לנשיא הנוכחי, שהוא ממובילי הסכמי האסון של אוסלו.

ונסיכי החרות אולמרט את לבני החליפו את עורם למען ישבנם ללא שציננו עצמם תחילה.

שומו שמיים - איזו ארץ - מניין האופטימיות שהמדינה תשרוד - שלא לומר שאיבדה בעיני רבים את הזכות לקיום.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הנה זווית הראייה שלי
  אריה דרוקמן   15/09/07 02:53
למיכל, האופטימיות נובעת מהתבוננות במשק ומרמת ציפיות הבונה על ממוצע חיובי של החיים בישראל בשנת 2007.
נתחיל בעובדות. בסקר שנערך בשבועות האחרונים בישראל, רוב הנשאלים הביעו שביעות רצון מהחיים בארץ. כלומר, אין מדובר בגחמה של כותב שורות אלה.
מכאן לעובדות נוספות. זו איננה מדינה מושחתת משום שכל מי שמתגלה כחשוד בשחיתות או בפלילים - מושעה, מודח.
הנשיא שנחשד - אינו נשיא עוד וממתין למשפטו. שר האוצר שנחשד - אינו שר אוצר עוד וממתין למשפטו. להבדיל, שר הביטחון והרמטכ"ל שהדיעה כלפיהם היתה שלא הצליחו בתפקידם - התפטרו. וההתפטרות נבעה מנסיבות פוליטיות ולחץ שהופעל עליהם. בכל העובדות הללו אני מוצא צד חיובי. מי שאינו הולם את תפקידו הולך הביתה. הייתי אומר שזוהי דוגמא נאותה למדינה מתפקדת ולא מושחתת. במדינה מושחתת צמרת רשות המיסים לא היתה נבדקת.
שר המשפטים הקודם, טומי לפיד, תפקד ברמה נמוכה. שר המשפטים הנוכחי מנסה באומץ רב לקדם רפורמות ולשנות מנהגים משונים הרווחים בבית המשפט העליון. למשל, הוא מקים בית משפט מחוזי נוסף בפתח תקווה על מנת לצמצם את משך הזמן לטיפול בתיקים. ממש כפי שאת רוצה.
אשר לכבישים, לשיכורים ולעבריינים. אני נוסע כמוך באותם כבישים. אינני רואה כבישים מלאים בשיכורים. היום נסעתי הלוך וחזור ללב תל-אביב בשעות היום ובין פתח תקוה לרחובות בלילה מאוחר. התנועה היתה כסדרה. שום שיכור לא התגלה. אני בטוח שישנם. אבל למרות הסנסציות המופיעות בתקשורת מספר השיכורים איננו רב והאכיפה פועלת. ברוב בתי הספר אין סכינים. ובמרבית הפיצוציות אין סמים. אדרבא, נסי לבקש "חגיגת" בפיצוציה שלך.
וכעת, לאשמים העיקריים. את נשיא המדינה קצב, בחרו חברי הכנסת שאנחנו הציבור בחרנו בהם. אם הם ידעו ובחרו בו - למדו אותם לקח ואל תשובו לבחור בהם. גם את שר הביטחון בחר הציבור בבחירות בחודש מרץ 2006. לא ועדה מסדרת מינתה את עמיר פרץ, אלא הקלפי בבחירות. ומי בחר בקלפי? אין לך אלא לבוא בטענות לרוב הבוחרים. אבל, שימי נא לב שהטעות - תוקנה. מישהו זוכר כעת מיהו עמיר פרץ ומיהו משה קצב?
וכמה משפטים על האוליגרכים. זהו כינוי שלילי שאין לו מקום. גאידמק ונוחי דנקנר לדוגמא סייעו במהלך המלחמה היכן שגורמי הממשל לא הצליחו. שאלו את תושבי הצפון ואת תושבי שדרות. חלק מהעשירים החדשים עשו את עושרם בכישרון והרבה מהפריחה הכלכלית בארץ היא בזכותם. רמת האבטלה ירדה והמשק צומח ב-6% לשנה ובאינפלציה נמוכה. משקיעים מכל העולם באים להשקיע בחברות ישראליות. לא היה מצב כזה לפני עשר שנים. אם את מיכל מחפשת שכל העוולות יתוקנו במספר שנים הרי שאינך מציאותית. אבל מי שמתבונן באובייקטיביות יכול להסכים כי יש מקום לחוש גאווה ושביעות רצון בישראל.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
הכול יחסי והשאלה אם עולים או
  מיכל מירושלים   15/09/07 09:22
מתדרדרים.
החינוך בשפל. (לא בגלל שרי-חינוך). אין יודעים תנ"ך, כפי שידעו פעם. השפה העברית אינה שגורה כפי שהיה פעם.
ספרות עברית - יוק. ביאליק יוק. הס מהלזכיר את ספרות ימי הביניים. מי שאין לו עבר אין לו גם עתיד.
המתמטיקה - קדחת.
בתי-הספר לא היו מסוכנים. בכל שנותיי בבית הספר לא נתקלתי ולו פעם אחת באלימות (למעט אלימות יחסית של מורים שהיו מעיפים סטירה פה סחיבת אוזן שם, כי באמת מעשי השקוצריי שלנו היו מתוחכמים אבל לא אלימים וזה היה יוצא דופן בנוף הירושלמי).
החרדים - התקצנו. מאה שערים אינה מאה שערים של פעם.
הערבים - בל ניכנס למאורת הנחשים הזאת הפעם.

המשפחות גם כשהיו עניות לא התפוררו, כי מעולם לא ראית אמא-אבא עמוק בסמים והילדים מופקרים.

אחרי 67 שלטון מפא"י דאג לרווחת האנשים - בירושלים בנו מאות דירות ברמה סבירה מאוד לאלפי הירושלמים שחיו בדיור ירוד. המדינה לא השילה מעליה את האחריות לתושביה - ואילו היום - כן.

גוש קטיף - תושביו הופקרו הן מבחינת הדיור והן החפצים שלהם.
עניין בועז מרדכי חברה בורסאית - הפקרות מוחלטת של גורמים שונים. אלפי אנשים אומללים. זה לא צריך היה לקרות במדינה מסודרת.

מדיניות הרווחה - שגויה ומביאה לתוצאות גרועות.
אני הייתי דוגלת במדיניות רווחה שחוטתת על דגלה:
למך ולזקן אנו פה חומת מגן - וכל היתר שילכו לעבוד ולא ילדו לנו ילדים כמו על סרט נע כדי לקבל קצבאות.


ואשר לנשיא הנוכחי - איך הוא יכול להתערב כאילו הוא שר חוץ. זה טירוף מערכות - ולא מזיז לו ולא לאנשים האלה שהוא חבר אליהם שבעבר נחשבו בעיניו כסיטרא אחרא שלו.

מובן שאני רואה עין בעין את עניין ביה"מ בפתח-תקווה כפי שרואה השר פרידמן. מספיק פעם אחת לבוא למבוך הנוראי של החנייה בבית המשפט ברחוב ויצמן בתל-אביב ולהבין שזה הכרח - אבל למה "הם" מתגוששים ביניהם בצורה הזאת?!
כל מי שממונה ע"י הקומבינאטור הגדול אולמרט חשוד מראש, לכן אני הייתי מתרחקת ממנו וממינוייו.

עדיין יש 10 צדיקים בסדום והם הולכים ומתמעטים - והסכנה מרחפת מעל ראשינו.

ושיהיה לכולנו שנה טובה ומבורכת
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
3
אתה חי בגן עדן של טיפשים,,,,,,
  בצלאל   15/09/07 00:53
ככןןנכון שישנם דברים כ"כ יפים בארץ,,אבל,,יש לנו אדם שמעקב התקדמות של הגינות, מוסר ,וצדק,,ואדרבא מוליכנו לאחור וגם בחיי החברה וזהו האיש שהתגנב למשרד ראש הממשלה ושמו אולמרט,,וזה אותו האיש שהבטיח : יהיה כייף לגור כאן,,והיכן זה בדיוק "כאן",,כנראה בביתו ,,כי היאך והוא שויתר על שדרות כחלק מארצנו,,מבקר בבית"ס ברעננה ומסרב לבקר את ילדי שדרות,,,אז אל נא תתמוגג בטוב הארץ ,,"המושלמת" "היפה" זה רק בראשך ובדומה לראשו של אולמרט שמאמין שהוא אגדה ורק בראשו,,אז ידידי
תמשיך לחלום כמו ילדי שדרות שחולמים לימי שלוה ללא גשם של קסאמים,,וזה יקרה אך ורק כשאולמרט יעוף לקיבינמט,,
שנה טובה לכל עם ישראל
כתוב תגובה ל- בצלאל
אולמרט לא התגנב לשלטון
  אריה דרוקמן   15/09/07 22:37
הבחירות נערכות בחודש מרץ 2006. היה ברור כבר שאריאל שרון לא ישוב לתפקד. ומפלגת קדימה עם העומד בראשה קיבלה הכי הרבה מנדטים. אם תרצה להתנחם, אזי גם בראש המפלגה השנייה בגודלה ניצב אדם שלא היה ראוי לשבת במשרד ממשלתי מהותי.
לכן, אולמרט לא התגנב לשלטון. הרוב בחר בו. אם אתה סבור שהרוב טעה, יש לך אפשרות להפגין או להמתין למועד הבחירות הבא. וכמובן שיש לך כמו לכולנו את הזכות לקטר.
לדמוקרטיה יש מחיר. אינך יכול להשתתף במשחק הדמוקרטי ולא להסכים עם תוצאותיו.
לנקודה נוספת בתשובתך, אולמרט ובעיית שדרות. על פי העובדות, שדרות סופגת 6 שנים ויותר קסאמים. אולמרט ראש הממשלה ממרץ 2006. אם כך יש חלק באדישות לא רק לשלטון הנוכחי אלא לשלושה סבבים לפחות של ראשי ממשלות. אז למה נזכרת בכך רק כעת? תהיה הוגן!
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
4
אני לא ממש מבין מניין האופטימי
  גזבר "קדימה"   15/09/07 10:21
ות היתרה הזו...מה - אינך יודע שעוד כ-5 מיליארד שנים השמש שלנו תדעך? יבוא הקץ על החיים עלי כוכבנו?
כתוב תגובה ל- גזבר "קדימה"
5
אריה שאג מי לא אירא,,,
  בצלאל   15/09/07 12:42
איפא אתה חי בהוליווד ?אז אצלך יש רק יום חום ושמש,,אין חושך לילה,,ואם יש אז יש לך אור יום באשר הנך, ואתה אפילו "מבקש" מהקוראים שיקנו את מרכולותך,,,
אתה משיב לגברת המיואשת ובצדק, שכאילו היא חולמת ומציע לה להתעורר,,אז אדוני אתה הוא החולם ואני אפילו חושד שאתה כאן פיו של מישהו ,,,ואולי אפילו עבור חופן $$
אריה הנכבד, בפרוע פראות בישראל,,,אתה עומד ומכחיש את איכות ראייתינו,,, האם אתה לנו,,או לשרנו המושחתים,,,?
אולמרט וש"ס הם שורש הרע בישראל, אצלם זה רק תן וקח,,ולקחת הם לוקחים מדי יום,מהזקנים מהניצולים, מעמך, ועושים מכירת חיסול ומהר,,כ"כ מעציב שכולנו הםכנו ככדור השלג במורד מצדה,,חבל,,
כתוב תגובה ל- בצלאל
לא להגזים בצביעות!
  אריה דרוקמן   15/09/07 22:47
אני מעריך שאתה, וגם לא הגברת מירושלים, קמים בכל בוקר מיואשים. אני חושב, ששניכם, יחד עם רבים נוספים, די מרוצים מחיי היומיום שלכם. הסקר הכללי שמתפרסם מוכיח שרוב הציבור חושב כך. אני מאמין ששניכם לא מוכנים להשקיע הרבה, פרט לכתיבה כמוני בעיתון, על מנת שראש הממשלה וחבר השרים הלא תקינים לדעתכם - יוחלף. אני יודע שאין הפגנות. ואם ישנן, הן מתפזרות לאחר שמצלמים אותן. איש לא יושב - אפילו לא בקיץ - באוהל מחאה מול בית ראש הממשלה או מול הכנסת. ואם יושבים, אז יש שם עשרה איש במקרה הטוב.
זאת אומרת שה"יאוש" כביכול שאתה מדבר עליו הוא רק מילה שאתה משתמש בה וממש לא מתכוון אליה. כי אם היית מתכוון, לבטח היית עושה משהו מעשי פרט לכתיבה.
בכל מדינה ישנם מתלוננים. זה לא אומר שהם צודקים. אני משוכנע שחודש לאחר שיבחר ראש הממשלה הבא, יתלוננו גם עליו. זוהי רוטינה שאיש לא מתרגש ממנה.
מספרים כי המלך אלכסנדר ינאי מבית חשמונאי אמר על ערש מותו לאשתו שלומציון: אל תתיראי מהפרושים או מהצדוקים. התייראי רק מהצבועים. ואני מוסיף: שנהנים ומתלוננים.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
6
חיים בעידן נפלא
  ישראל גור   15/09/07 20:54
גם אני אופטימי מטבעי,אבל,מה זה"המדינה מתפתחת בקצב רצחני"?
האם כתושבי המדינה אנחנו רוצחים ונרצחים בקצב רצחני?!
אוי ואבוי.
כתוב תגובה ל- ישראל גור
7
אריה ,חשפת את צביעוצך די והותר
  בצלאל   16/09/07 01:02
אז או שאתה אולמרט או שאתה העבד שלו ,אתה מצוין בלהוכיח כמה שאתה לקקן ואוהב כנראה מאד את אחורי אולמרט מעבידךמממ אז אני מפרגן לך מינית,,אבל אל נא תדחוף לנו את ראש הכנופיה עלי אולמרט כי אתה בן זוגו לפחות בכתב,,ואל נא תוכיח לנו את ידיעתך בדברי החכמים שאתה רק מעתיק ואגב הצבוע המדובר זה בדיוק אתה אריה,,תקרא מה שכתבת ואולי תבין את עצמך ,,אולי,,,
אז בא נסכם שאתה עבד אולמרט מרצון,,וכשאומרים שאולמרט מושחת אז סביר להניח שאתה עבד לו ושלא בחינם,,נאמר חופן $$ ככה שתהנה,,אז לבריאות לך ושנה טובה לכולם מלבד אדונך אולמרט
כתוב תגובה ל- בצלאל
אחריך, לא צריך להוסיף
  אריה דרוקמן   16/09/07 10:14
אתה מסייע לי באופן המוצלח ביותר באמצעות תגובתך.
לאחר שקוראים את דבריך "המנומקים" לא צריך להוסיף הרבה.
אני מבין שאם מישהו מרוצה, אינך מקבל זאת. לדעתך, דברי שבח למדינה (לא לעומד בראשה) מוכרחים לבוא רק כתוצאה מליקוקים, חנופה ושוחד.
אולי זוהי גישתך. אך לא גישתי.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il