|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גבי סיבוני: "אני המקור של חדשות 2"
מאת: איציק וולף  |  20/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובתו של סיבוני חצופה ועלובה
  לא תמים   20/08/10 08:25
אם הוא בגדר 'אזרח מודאג' - מדוע הסתתר עד שהמשטרה פתחה בחקירה? דווקא האמירה המכוערת לפיה: לא משנה אם המסמך מזוייף אלא מה שחשוב זו התאוריה שמאחריו מתאימה לשיטות עבודה בולשיביקיות. אם הוא חבר של אייזנקוט ואשכנזי האם לא חשב כי הוא מכתים אותם במעשהו? ומכאן נבין כי הם גם ידעו את זהותו. מדוע לא פנו מיד לקבל את תגובת גלנט + חוות דעת פצ"ר? התשובה פשוטה - כי בדרך ההדלפה האנונימית הפחדנית הם הכתימו את גלנט.
כתוב תגובה ל- לא תמים
2
חשד פלילי באבו אבוע חשד פלילי
  דוד של רב   20/08/10 09:02
סעיף 420 לחוק העונשין מבהיר חד משמעית שמי שמפיץ מסמך מזוייף דינו כמי שזייף (רק חיבת להיות מודעות לזיוף). ואם ברגעים אלה לאחר שהמשטרה הודיעה חד משמעית שהמסמך מזוייף, הוא עדיין בשלו, "לא מזוייף" לא ניתן אלא להסיק שמדובר בכשל ערכי מוסרי יסודי ומובנה, אשר יש לו ודאי השלכות על התנהגותו של הבחור הזה לאורך שנים, וגם אם היה לו ברור בעת הפרסום (ההעברה לערוץ 2) שהמסמך זויף הוא סיפר לכולם שאינו מזוייף, בדיוק כפי שהוא עושה היום!!!!!!. הבחור לא מבין על מה הוא מדבר, ולא מבין מה הוא עושה או עשה, והעובדה שבחור כזה מסתובב בסביבת הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד, מעוררת תמיהות, וזה בלשון המעטה. אולי הוא כבר מכין את ההגנה שלו (וודאי התייעץ טרם חשף עצמו, והיה לו זמן רב וודאי שיש לו הרבה חברים, ובמקומות הנכונים) על מנת למחוק באופן תינוקי ומקומם את היסוד הנפשי מאחורי מעשיו. זאת ועוד, אברמוביץ' הסגיר כי המקור אשר עתה התבררה זהותו הוא אדם שקשור עם אברמוביץ' 30 שנה, לא שנה לא עשר שנים, 30 שנה!!! ובן כמה הבחור הזה? 50, 60 כלומר כל או מרבית שנות הצבא שלו בגולני ובסביבת האלוף איינקוט ורב אלוף אשכנזי, הוא לחש לאוזנו של אברמוביץ', ואף אחד לא שם לב, ואף אחד לא העיר לו, ואף אחד לא פיטר אותו מיידית. חברים יקרים, משטרה יקרה, יועץ משפטי נכבד - אינכם מעוררים יתר אמון בטפלכם בפרשה. ההנמקות של היועץ באשרו את המשך תהליך הבחירה, מבהירות כי עדיין קיימת דילמה, אך איננה משפטית כי אם ציבורית, פוליטית, והוא זרק את התפוד הלוהט חזרה לפתחם של המדינאים, וזה בסדר, אך הודעת המשטרה, שהיועץ בעצם חתום עליה, המנקה את פורום מטכ"ל מהזיוף, בפועל, היא לטעמי הודעה מאולצת, אשר באת מפיתולי הלשון החלקלקים של יועצים אסארטגיים, מן הסוג שמוציאים שם רע למקצוע הזה, ואשר אין בינה ובין השלכותיה של הפרשה, ובין האמת הצרופה, ולא כלום. אגב אתר האינרטנט של ד"ר גבריאל סיבטני g-bina.com/ אשר עלה עד לפני כמה ימים לא עולה כעת כאשר היו ידיעות ספק מוצנעות על עדותו במשטרה, אולי עקב עומס משתמשים , ופרטים על הצומת המרכזית בה יושב כעת הבחור ניתן לראות ב: inss.org.il ובאתר "המכון למחקרי בטחון לאומי" בכלל inss.org.il . המכון למחקרי בטחון לאומי - לא פחות ולא יותר.
כתוב תגובה ל- דוד של רב
3
הפוך על הפוך
  יוא"ב   20/08/10 09:18
ואולי ,לכאורה כמובן, המסמך הזה נכתב והופץ על מנת שבסופו של דבר אנשים מסוימים יוכפשו מעט אך יצאו, לאחר בדיקה וחקירה, כצדיקי הדור ותיבלם מראש כל ביקורת עליהם.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
4
מישהו כתב המסמך, מי???
  איפול?משטרה באפלה   20/08/10 09:22
כתוב תגובה ל- איפול?משטרה באפלה
5
עלוב משנה סיבוני
  חצוף   20/08/10 09:31
כתוב תגובה ל- חצוף
6
המטרה במיסמך לפגוע באשכנזי.
  תתעוררו.   20/08/10 09:39
המיסמך לא מזוייף. והוא יצא ממקום שרצה לפגוע באשכנזי, כדי ששנות עבודתו כרמטכ"ל מצליח, יוכתמו.קנאה של אדם עם אגו ענק.למשטרה קל להתנער, כדי שלא יהיו עסוקים בחשיפת האמת.מאחר ותוכנו של המיסמך החל להתהוות בשטח, בחר מי שבחר להוציא אותו לתקשורת.צריך לעלות סימני שאלה גדולים ולברר מי כתב את המיסמך, אני חושב שההפתעה תהיה לא גדולה. רמזים גדולים היו מאנשים שמכירים את דרך פעולתו של אותו "אלמוני".ואמרו שטביעות אצבעותיו בולטות. בקרבתו של האיש יש אדם קרוב לו מאוד שעסק שנים ביחצנות וייעוץ.
כתוב תגובה ל- תתעוררו.
7
יואב מה עם ההתנצלות?
  שלום מלוד..   20/08/10 09:59
לאחר שהאשמת את בנייהו בהדלפת שוא ,מין הראוי שתבוא התנצלות לא????????????
כתוב תגובה ל- שלום מלוד..
8
יואב: אתה חייב(!) להתנצל
  שוטרוק נהונטה   20/08/10 10:03
כתוב תגובה ל- שוטרוק נהונטה
9
העם קורבן של תקשורת עוינת שמק
  ישע   20/08/10 10:10
בלת סיוע מגורמים שלטונים:השתיקה של הממשלה "רןעמת"
כתוב תגובה ל- ישע
10
מסמך גולני
  הרהורים   20/08/10 10:28
בואו נטלטל קצת את הראש אולי תרד קצת חלודה.

לאחר שנים גולני לא הצליחה לעבור את סף הדלת של מפקד הצבא העליון, יזמנו מלחמה (מטופשת מיומה השני, ומטופשת הצהרתית הצהרתית עוד יותר החל מיומה הראשן), ואז הרמטכ"ל המעופף הלך הביתה, והוא בדרך הנכונה לפוליטיקה אשר הוא מתאים לה והיא מתאימה לו ככפפה ליד, ואז כשהמעופף הלך, כולם קראו לגולני, "הצילו"

גולני התרווחה לה בלשכה המפוארת, עם הלימוזינות המכובדות, וועם הרבה אחוות גולני, הרבה פאשלות היו לאחוות גולני בלשכה, גנבו כרטיס אשראי, גנבו נשק, אך אחוות גולני יכלה לכל אלה.

גולני מנמנמת לה בשקט כאילו יש עוד שנה ומשהו להתחיל לדאוג, ואז בא ברקה'לה ומזיז לגולני את הגבינה.

אהודינק'ה מקצר בפועל את כהונת הרמטכ"ל (לעומת הציפיות של גולני) ומבהיר שדי לו בקדנציה אחת, מקוצרת, עם החטיבה הנ"ל בלשכת הרמטכ"ל

ולא שיש משהו רע בגולני, אלא השר חושב שיש חומר יותר טוב מהמועמד של גולני, וכמו כן הוא חושב שדפוסי החשיבה וקבלת ההחלטות המוטמעים בחטיבה והמתאימים למפקדיה ומשימותיה, אינם מתאים כעת לדפוסים הנדרשים כעת לצה"ל בכללותו.

ואז מתעוררת אחוות גולני מתרדמת החורף שלה, ומתחילה לפעול. איננו יודעים מתי התחילה אחוות גולני לפעול, איננו יודעים מתי תסיים, אנו יודעים שאחוות גולני קשורה קשר ישיר לעיתונאים אברמוביץ' (30 שנה) ודניאל, אנו יודעים שאחוות גולני לא מתבלבלת מהעובדות (החלטת המשטרה שהמסמך מזויף) אנו יודעים שאחוות גולני ודאי תביא להציל את מי שניתן עוד להציל, תוך שמי שאין לו כמעט מה להפסיד, נשכב על הגדרות (מהי אחווה אם לא זו).

אין כל הסבר אחר לאמירה של סיבוני, שלא קיבל את המסמך מסביבתו של אלוף הפיקוד הצפוני, ובכך אמר בעצם שהמסמך הגיע אליו מלשכת הרמטכ"ל, ברור הרי לכולם שאם היה אומר שאיזנקוט מעורב הוא היה מחסל את הקריירה הצבאית של אייזנקוט, ואשכנזי ממילא כבר עם 2 רגליים בחוץ.

לא בכדי מתעלמת המשטרה מהחוק, ולא מתיחסת למפיצי המכתב כעבריינים על אף שהחוק לא מבדיל בין הזייפנים למפיצים (למעט דרישת מודעות מהמפיצים אשר אשר אצל המזייפים המודעות מבונית בעצם מעשה הזיוף) המשטרה פועלת באופן שאינו עולה בקנה חד עם צרכי המדינה, אך היא נלחצת, ומוכוונת לצמצם את ההדים של הפרשה, על מנת שניתן יהיה לקבור אותה מוקדם ככל האפשר מבלי לתקן את הדורש תיקון.
כתוב תגובה ל- הרהורים
הפצה אינה עבירה,וטפשי לחשוד
  גולני גאה   20/08/10 11:19
כי הרמטכ"ל בחר בדרך עקמומית לפרסם את המסמך,נהפוך הוא,הוא העדיף לשמרו על מנת לא לגרום למחול השדים אשר מולו אנו עומדים כעת,הזלזול בגולני,אולי בלבל את דעתך השיפוטית.כי מה יעזור,באם המסמך הופץ,ואיננו יודעים מי חיבר אותו? אנשים רבים ידעו זה זמן על הימצאות המסמך,והעדיפו לשתוק מסיבותיהם הם, ושיקוליהם אינם נהירים לך או לנו.עדיף להיזהר.
כתוב תגובה ל- גולני גאה
מי שמך למחוק?? תקרא בחוק
  מי שמך?   20/08/10 11:34
סעיף 420 לחוק העונשין, הפצה של מסמך מזויף + מודעות להיות המסמך מזויף היא אותה עבירה כמו זיוף (או לייתר דיוק העונש על שתיהן זהה) ובמקרה של הפצת מסמך מזוייף ליעד שאליו נמסר, עם המקום, השעה, המועד והקהל - המפיץ עשה מעשה חמור מאד מאד אשר ייתכן שעולה בחומרתו על מעוולתו של כותב המסמך.
כתוב תגובה ל- מי שמך?
לפי דבריך יש להעמיד לדין את
  אל"מ גבי סיבוני?   20/08/10 17:14
האם דבריך מכוונים לכך שיש להעמיד לדין את סיבוני בגין הפצת מסמך מזויף?
כתוב תגובה ל- אל"מ גבי סיבוני?
האם כל חשוד עומד לדין?
  זה שלמעלה   20/08/10 19:46
לצערי אם הוא מסכן וחלש אז כן, אבל סיבוני לא מסכן וחלש הוא חזק ומקושר. לגופה של שאלתך, במדינתנו הנחשבת למדינת חוק, חשדות למעשים פליליים אמורים להחקר ע"י המשטרה, בין אם הוגשה תלונה ובין אם לאו למעט חריגים על פי סעיף 59 (נדמה לי) החוק הענשין, אשר מקרה זה להבנתי לא כלול בהם (אלא אם יגהצו את הסעיף כפי שמגהצים עם קיטור סעיפים אחרים במקרה הזה). מאחר שמשטרה משוכנת שמדובר בזיוף, ומאחר שכל מה הצריך עוד על מנת להעמיד לדין מי שמפיץ זיופים בין אם בוא סיבוני, או דניאל או אפילו אברמוביץ' הוא ידיעה שהמסמך מזוייף, הרי שמתפקידה של בהמשטרה להבין היטב איזה סוג מודעות צריך, על פי תקדימים על פי היועץ המשפטי, (למשל אברמוביץ' ודניאל קיבלו את התייחסות ארד, לדעתי לפני הפרסום, אז האם זו ידיעה שמזוייף? למשטרה ולחוקרים הפיתרונים) ולחקור האם רמת הידיעה על הזיוף בעת העברת/הפצת המסמך היא בזו המהווה עבירה על פי סעיף 420 לחוק העונשין, ואם תחליט המשטרה שאכן יש מקום להעמדה לדין, כך יהיה. ודאי שאסור כאמור להעלים את הסעיף מהציבור ולהכריז כי הדלפה אינני פלילית כי זה לא הסיפור כאן, אין כאן הדלפה יש כאן הפצה של מסמך מזויף ואשר נזקו היה ועודנו ענק. וחוץ מזה צריך טוב טוב לבדוק מה דינה של הדלפה מאד מזיקה מן צבא שגורמת כל כך הרבה נזק, לחוסנה של האומה, למוראל הציבור, לאמון של הציבור במערכות השלטון, לדעתי יש סעיפי חוק מאד מאד חמורים בהקשרים האלה, איני רוצה להעלותם על דל שפתי, למרות שהם עומדים לי על קצה הלשון.
כתוב תגובה ל- זה שלמעלה
11
שקרים אמיתיים היה כזה סרט
  משה אר   20/08/10 11:57
מזוייף אמיתי? כלומר המסמך מזוייף אבל מספר סיפור אמיתי? כלומר המציאות היא כפי שמתוארת במסמך המזוייף האמיתי? נו' הלכתי לאיבוד שלום
כתוב תגובה ל- משה אר
12
אז מה עם הניתוח של יואב יצחק?
  בדיקת פוליגרף   20/08/10 18:30
זה ש"הצליב" מידע וקבע כמעט נחרצות שהמדליף הוא אבי בניהו חברו מזה 3 עשורים של אברמוביץ? איפה ההתנצלות על "ההברקה" ?
כתוב תגובה ל- בדיקת פוליגרף
13
ממי קיבל סיבוני את המסמך?
  בדיקת פוליגרף   20/08/10 18:43
ובאלו נסיבות?
כתוב תגובה ל- בדיקת פוליגרף
14
לחקור את שר הביטחון!
  רם   21/08/10 11:38
יש להגיע לאנשים שכתבו את המסמך ואין זה משנה אם המסמך מזוייף או לא מזוייף, הרי שכאן מדובר במסמך שמנסה להטות בבחירת רמטכ"ל ע"י השמצות/עקיצות שאינם עולים בקנה אחד עם טוהר המוסר והערכים.
כלומר באו לא נהיה כאלו חסרי דעת, יש להגיע לאנשים שחיברו את המסמך המקורי..ועבור מי האנשים הללו עבדו?
כאשר אייל ערד אמר שהמסמך מזויף אני מניח שהוא ידע על קיום המסמך המקורי.
עצם הובדה שיש מסמך כזה רוחו פסולה...וטוב שהביא סיבוני את החשיפה לציבור. כי אם לא הציבור צריך לדעת שיש אנשים שמנסים לחתור והחשד שלי שמ דובר בשר הבטחון. יש לחקור את שר הביטחון אהוד ברק חקירה צולבת על מנת להגיע לאמת
כתוב תגובה ל- רם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il