|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אותרה הפיליפינית שעבדה אצל ברק
מאת: מחלקה ראשונה  |  17/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יד רוחצת יד ! מושחתים !
  חץ   17/10/10 08:53
כתוב תגובה ל- חץ
2
החמקן הסדרתי.
  א.ל. רמת-גן   17/10/10 08:55
כל החקירות והבדיקות שנעשו בענינו של אהוד ברק, לאורך כל הקריירה שלו, הסתיימו בסגירת תיקים. הפיליפינית היא הסגירה האחרונה, בינתיים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
3
לפתוח את התיק מחדש
  אברהם מערב השומרו   17/10/10 08:58
להעמיד לדין את גברת ברק על שיבוש הליכי חקירה.
לזרוק מהשירות את המאבטחים שלא בדקו
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
4
שישלמו את הקנס
  אליהו חיים   17/10/10 09:01
האם דמו של ברק סמוק מדמו של בוזגלו? יותר מדי אנשי ציבור מזוכים מחוסר ראיות למרות שקל להשיג את הראיות הנדרשות,נאמן, ראש עירית שדרות , ועכשיו מש' ברק.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
5
יגורשו ה"עובדים הזרים" לאמת
  חציל מטוגן   17/10/10 09:08
העלובה של אדם עלוב מתחילת דרכו ועד עתה .. בכל יום שעובר מתגלה הפרצוף האמיתי של השרלטן הזה שקוראים לו אהוד ברק - מהצבא ועד הפקרת חיילים למות .. מכירת הארץ מכירת המפלגה .. מכירת המדינה והבטחון לעובדים הזרים בתחפושת של הומנטריות .. אבל כנראה לא לחנם התגרש הנ"ל כנראה שהעובדת הזרה .. היתה זרה כמו האשה שהיתה אתו ועכשיו איננה ...

צדק אלי ישי .. הצביעות של זה האיש משאירה חותם בכל מקום ... יגורש העובד הזר הזה מאתנו ולא יזכר שמו עוד לפנינו..
כתוב תגובה ל- חציל מטוגן
6
מערכת משפטית? בישראל?יש רק
  מערכת קומבינה!   17/10/10 09:10
כתוב תגובה ל- מערכת קומבינה!
Sure Looks like It !
  SamE@US   18/10/10 01:51
כתוב תגובה ל- SamE@US
7
וינשטיין היועץ המשפטי אדיוט על
  צביה בת איה   17/10/10 09:21
על כל הראש ולא בפעם הראשונה. לפתוח בחקירה פלילית נגד היועץ המשפטי שסגר את התיק, או לפחות לפתוח בועדת בדיקה נגדו, ברור שהיה כאן משהו מסריח עד השמיים.
לפתוח מיד בחקירה פלילית נגד נילי פריאל ששיקרה שאין לה את מספר הטלפון של ורג'יניה הפליפנית, ואין לה כל דרך לאתר אותה, וחה חה חה השב"כ פתאום לא יודע למצוא אנשים! חושבים שאזרחי ישראל מטומטמים כמוהם. שכמובן מיד לגרש את כל המשפחה הפילפנית הזו מהארץ.
עכשו מבינים למה ברק ברח המושחת ולא בפעם הראשונה הוא נגד גירוש ילדי העובדים, אם היו בודקים טוב היו מאתרים את המשפחה הפליפנית הזו, כל הסירחון היה מגיע מיד עד הקומה המי יודע של מגדלי אקירוב שבו ברק ברח גר.
בדיוק כמו שכתב כאן מישהו יד רוחצת יד והינה התוצאה, חישבו מה היה קורה אם היה מדובר באיזה שר מההתנחלות? או באיזה רב צבאי ראשי מההתנחלות? או כל ימני באשר הוא ימני?
זו מדינת הסירחון במלוא הדרה, אין דין ואין דיין, במיוחד שמדובר במפלגת האבודה, במפלגת מר"צ שרץ שמכשירה את כל השרצים, אבל יש ועוד איך יש יועץ רועץ משפטי שהוא יותר מאדיוט גמור, אדם עלוב פחדן עוד מהמשט הטורקי, ומתגלה כמושחת כמו כולם. זוכרים את מי הוא יצג? את הארכי פושע של מדינת ישראל אהוד אולמרט, אז ככה ניראת לה מדינתנו.
כתוב תגובה ל- צביה בת איה
לדעתי מר ויינשטיין לא אידיוט
  אלא מושחת ביותר   17/10/10 11:18
עכשיו יבין הציבור מדוע הדיקטטור דורית בייניש עלה על בריקדות נגד המינוי של פרופ' ידידיה שטרן ליועץ משפטי לממשלה, בטענה שהוא פעם אחת בחיים פגש את יעקב נאמן בחופשת סקי וזה כביכול פשע נורא שדינו מאסר עולם לפחות.
אילו היה פרופ' ידידיה שטרן מתמנה ליועץ משפטי, לא היו מתאפשרים כמו שמבצע יהודה ויינשטיין בנושא העבירות של אהוד ברק.
יהודה ויינשטיין משבש בגלוי הליכי חקירה ומישפט. אהוד ברק העסיק עוזרת בניגוד לחוק, לא אישתו.
כבר שמענו מיצחק רבין שאת חשבון הבנק הבלתי חוקי בחו"ל ניהלה כביכול אישתו. כבר שמענו מבנימין נתניהו שאת המתנות כביכול גנבה אישתו, לא הוא. כבר שמענו שאהוד אולמרט לא קיבל שוחד. אישתו רק "מכרה תמונות". עייזר וייצמן לא ידע כביכול שהוא קיבל שוחד מסוחר הנשק אדוארד סרוסי. רק אשתו ניהלה כביכול את החשבון. אהוד ברק לא יודע מה מקור הכספים בחברות של בנותיו. כביכול רק בנותיו יודעות. אהוד ברק לא שמע על שום שחיתויות בחברת "טאורוס". כביכול רק אישתו יודעת. אהוד ברק לא שמע על יתרות כסף ענקיות בקופות של עמותות ברק. כביכול רק יצחק הרצוג ידע. ועכשיו אנו שומעים שאהוד ברק לא ידע בכלל שיש עוזרת בלתי חוקית בבית שלו. רק אישתו ידעה, כביכול.
אם אהוד ברק לא יודע מה קורה אצלו בבית, הוא בטח לא יודע מה קורה אצלו במישרד הבטחון. טוב יעשה אם יתפטר באופן מיידי ויאפשר מינוי שר בטחון שיודע מה הולך אצלו במישרד.
אם יהודה ויינשטיין מעכב בכוונה את ההליכים החוקיים בנושא עבירות ההגירה של הזוג ברק, יש לפטרו לפני תום תקופת הנסיון. אין מקום למושחתים נוספים במערכת המשפט. מספיק עם אלה שיש לנו כבר.
כתוב תגובה ל- אלא מושחת ביותר
הכל נכון מה שכתבתה, אני עדיין
  צביה בת איה   17/10/10 12:32
בדעה שוינשטיין הוא יועץ רועץ משפטי אדיוט או שמשחק את האידיוט. התכונתי בעיקר לעניני המשט ששיחררו מיד את המחבלים שהיו על הספינה כל שכן את הנושא של המופרעת שנמצאת בכנסת חנין זועבי שלא הוגש נגדה כתב אישום גם לא נגד ישראלים שהיו על המשט, כולם כולם פעלו נגד מדינת ישראל והם פושעים בוגדים בחסות הפרקליטות במיקרה הזה וינשטיין שלא עשה דבר, ההפך הוא הנכון. כשאנשי ימין נעצרים לפעמים על דברים פעוטי ערך ולפעמים על לא עוול בכפם מיד הפרקליטות והמדינה רועשים וגועשים, ראה מה עשו לראש הישיבה ביצהר על שרפת המסגד נידמה לי בכפר יאסוף, שכלל לא בטוח שיהודים עשו זאת אלה פרובוקטים פלשתינצים והשמאל הרדיקאלי שגם נגדו לא עשוים דבר אפילו שהנזקים הם עצומים ולא רק בנושאי ביטחון אלא גם כלכליים וברור שהאנשים הללו היו צריכים להעצר מיד, החוק צריך להיות שווה לכולם ללא יוצא מהכלל, הוא לא ממומש בצורה זו לכן אין אמון במערכת המשפט. עכשו נושא הפליפנית שנילי פריאל אישתו של ברק ברח העסיקה, כפי שכבר כתבו כאן שכל תיק שנפתח נגד ברק נסגר, שחיתות מובילה לאנרכיה ולביטחון רעוע וזה בדיוק מה שקורה, לא מספיק שברק ברח היה פעם גיבור כפי שכתב כאן מישהו ברק מתגלה כנמושה, אוסיף מהסוג הגרוע ביותר.
כתוב תגובה ל- צביה בת איה
אני חושב שאת תומכת בווינשטיין
  מושחתים נמאסתם   17/10/10 12:51
ויינשטיין דורס את החוק ברגל גסה ומסרב להגיש כתב אישום כאשר החשודה הודתה באשמה. זו לא טיפשות מצידו. זו רישעות, אכיפה סלקטיבית, שחיתות ואפליה לטובה של פרוטקציונרים.
שלא לדבר על העובדה שאין לו סמכות לסגור את התיק נגד נילי ברק. החוק מאפשר ליועץ המשפטי לממשלה לעצור כתב אישום רק נגד ראש הממשלה או שר בממשלה. נילי ברק היא לא זה ולא זה. היא אדם פרטי.
כתוב תגובה ל- מושחתים נמאסתם
אם זה מה שהבנתה מכתבתי אתה
  צביה בת איה   17/10/10 13:05
אכן אדיוט בריבוע. אני מתעבת את וינשטיין מהרגע שנבחר ליועץ רועץ המשפטי לממשלה, עוד לפני תיעבתי את האיש שכלל לא מתאים לתפקידו. תקרא טוב את הכתוב לפני שאתה נותן כותרת דבילית שמעידה יותר מכל על עצמך.
כתוב תגובה ל- צביה בת איה
קללותיך מאשרות את החשדות
  אין עשן בלי אש   17/10/10 23:48
אם את מעיזה לכנות את ויינשטיין המושחת "טיפש", זה אומר עליך הכל. הארץ שורצת בסוכנים סמויים של דורית בייניש. לצערי את לא היחידה.
כתוב תגובה ל- אין עשן בלי אש
8
מר ויינשטין
  אברהם דיש-בוזגלו   17/10/10 09:24
כיצד תוכל לנקוט נגדי אמצעים על אחזקת עובדת זרה?
הרי בתקדים שיצרת בחיפוי על "הבברונים", אני בוזגלו, למרות שאני אשכנזי אבוא לבית המשפט ואדרוש "בצדק תשפוט"
ולקיים "אל תהדר פני גדול".
כתוב תגובה ל- אברהם דיש-בוזגלו
עם בוזגלו יחמירו בדין....!!!
  ירון זכאי   17/10/10 23:02
זה כל העניין במבחן בוזגלו הידוע. לכאורה גם בוזגלו וגם ברק צריכים להישפט על פי אותו הדין. אבל ביהמ"ש בישראל אינו חושש כלל להפלות נאשמים על רקע מוצאם הדתי, על רקע מינם, על רקע עושרם, וכדומה. לזה קוראים המשפטנים "אכיפה סלקטיבית" אבל זה פשוט שם משפטי חדש שנועד להסתיר אפליה נוראית!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
9
למה מח"ש לא חוקר החוקרים
  עד היכן השחיתות   17/10/10 09:35
ואולי גם מח"ש נגועים
כתוב תגובה ל- עד היכן השחיתות
שחיתות מושרשת
  הרשלה   17/10/10 09:48
גם בפרשת האחים פרניאן לא קמה ועדת זיילר עד שאותו מיסטר איקס ארליך קרמשניט לא העביר לתקשורת
ועל כך עד היום במשטרה נוקמים בו
כתוב תגובה ל- הרשלה
10
ברק
  היסטוריון   17/10/10 09:48
הנני נזכר מה אמר בית הנבחרים לצ'מברלין ראש ממשלת בריטניה ב-1940. נמאסת מתי כבר תלך. מיועץ משפטי כזה פחדנו הרי הוא היע יועץ לדוען אחר אהוד אולמרט שמו. והמבין יבין והמשכיל ידום בעת ההיא.
כתוב תגובה ל- היסטוריון
11
כרמלה - לא להאמין...
  מכר מהעבר   17/10/10 10:16
כרמלה, מה קרה? עבר חתול שחור בינך לבין ברק?
הוא הפסיק לספק את הסחורה?
הסחורה שלך כבר לא מספקת?
ווואאוו. אני עדיין זוכר את הימים העליזים מלפני שנים...
כתוב תגובה ל- מכר מהעבר
12
אהוד ברק נמושה
  אזרח א   17/10/10 10:27
בעבר אולי גיבור, נכון להיום נמושה.
כתוב תגובה ל- אזרח א
אהוד ברק מושחת וסכנה לישראל
  אזרח מודאג מאד   17/10/10 11:59
עד שאתם מפרסמים טוקבקים קטנים נגד ברק, הוא גוזר קופונים איפה שרק יכול וצוחק בדרך אל הבנק. אולי קופונים מהעברת שדות הגז שלנו לערבים? מי יודע, אולי קופונים מהעברת סודות המזל"ט שלנו לתורכים? נא עיין בקישור הבא:

debka.co.il

אולי הוא גוזר קופונים מהעברת סודות המזל"ט שלנו לרוסים? עיין בקישור הבא:

reshet.ynet.co.il

האם אהוד ברק לא יודע (אולי לא רוצה לדעת) שרוסיה הפכה לאויב גלוי שלנו ומספקת לאויב האיראני טילי נ"מ משוכללים שמטרתם להפיל את מטוסינו? עיין בקישור הבא:

debka.co.il
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג מאד
13
זה שר הביטחון? פחד!!!!!!!!!!!!
  הבייתה !!!   17/10/10 11:36
וזו המשטרה? פחד!!!! וזה היועץ המישפטי? פחד!!!!! גרוע ממדינת עולם שלישי!!!!!
כתוב תגובה ל- הבייתה !!!
14
לך הביתה, רועץ המשפטי מושחת
  מושחת נמאסת !!!   17/10/10 11:38
אין מקום להעסיק בשירות המדינה מושחת כמו יהודה ויינשטיין, אפילו לא בתור מחלק תה, שמא יגנוב הביתה שקיות תה.
כתוב תגובה ל- מושחת נמאסת !!!
15
אם לליברמן היתה עובדת זרה.....
  פרקליטות מושחתת   17/10/10 11:48
אם לליברמן היתה עובדת זרה, כל השב"כ היה מועסק נגדו!
כתוב תגובה ל- פרקליטות מושחתת
16
באמריקה מסתיימות קריירות....
  ירון זכאי   17/10/10 12:03
באמריקה מסתיימות קריירות על הרבה פחות מזה. יתכבד העבריין הסדרתי ברק וילך לביתו, וייקח יחד עמו את "הרועץ המשפטי". אין לנו עניין לחקור עד תום את השחיתות, כיוון שהצחנה שתעלה תחניק אותנו !!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
17
מינהל לא תקין ! עתור לבג"צ !
  לאבנרי יו"ר אומ"ץ   17/10/10 13:01
לאריה אבנרי
פניתי אליך בנושא כבר לפני כמה ימים .
בתגובות לדברים שנאמרו בטקס הענקת האותות ע"י אומ"ץ.
זו דוגמא מובהקת למינהל לא תקין + המלווה באינטרסנטיות!העתירה צריכה להיות לדעתי, נגד היועץ המשפטי - על סגירת
התיק האינטרסנטית !
נגד ראש השב"כ - על מחדל חמור ביותר של אבטחה !
נגד שר הפנים ונגד בן עמי: ראש רשות ההגירה על סגירת התיק והעלמת מידע במכוון.
כמובן נגד הגב' נילי ואהוד ברק על הטעיית הרשויות והעסקת עובדת זרה שלא כדין !
נוסף
האם ניתנה תשובה מדוע ניסגר התיק - בשעתו נגד שר האוצר לשעבר הירשנזון ?
אגב ונוסף
זו הוכחה נוספת למה הזוג ברק נחלץ להגנת ילדי העובדים הזרים. לפיליפינית שהועסקה בביתו ילדה , כך דווח - בת ארבע !
כתוב תגובה ל- לאבנרי יו"ר אומ"ץ
אצל הירשנזון זרה באפן לא חוקי
  עדכון התגובה   17/10/10 13:33
אצל הירשנזון הועסקה בשעתו זרה באפן לא חוקי.
מדוע נסגר התיק בנושא הנ"ל ?
כתוב תגובה ל- עדכון התגובה
18
כנופיית שלטון החוק.
  דודינקה   17/10/10 14:28

וכי מישהו מופתע מההחלטה לסגור את התיק ?
וכי מישהו ציפה באמת "ששלטון החוק" יעמיד את ברק לדין ?
הרי גם בפרשת העמותות נתנו לו לחמוק.
והאם יש מישהו שמאמין עדיין בפרקליטות וביועמ"ש ובבתי המשפט ????
בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- דודינקה
היועץ המשפטי :מה עם תיק ליברמן
  שושפרי   18/10/10 09:44
היועץ המשפטי ממשיך במסורת , לא להאשים נבחרי צבור שחטאו
ופשעו. מה עם ליברמן ? עד מתי התיק יתנהל ???????
היועץ המשפטי במקום להלחם נגד מיגור השחיתות אתה תומך
ומחפה. תתבייש.
כתוב תגובה ל- שושפרי
התיק בהקפאה עמוקה
  אליהו חיים   18/10/10 13:29
את ליברמן אי אפשר לזכות מחוסר ראיות, אני ראיתי את התיק ואת החקירות והוא עמוס בראיות למרות כל זיגזוגיו של ליברמן, ולמרות החברות הרשומות על שם ביתו , יש משהוא מאד מסריח בעיקוב התיק שמעורבים בו אנשים המקורבים לליברמן שאת שמותיהם איני רוצה לציין כאן ועכשיו.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
היועץ המשפטי וינשטיין מאכזב
  שושפרי   19/10/10 17:38
וינשטיין שהיה פרקליטו של אולמרט מאכזב.
ההוכחה האחרונה , סגירת התיק של העוזרת של ברק.
לוינשטיין אנו מצפים להכרעה בתיקו של השר ליברמן .
לא יתכן שאתם תחפו על נבחרי צבור מושחתים , ואלו העם הפשוט ישלם את המחיר .
כתוב תגובה ל- שושפרי
19
מושחתים נמאסתם
  שוורץ   26/10/10 21:57
כתוב תגובה ל- שוורץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il