w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
בצלאל לביא
בצלאל לביא
הקטסטרופה שפקדה אותנו ב-7 באוקטובר, פרי באושים של מנהיגות כושלת, הוכיחה כי בישראל אנשי חזון הם זן נכחד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפסטיבל השנתי מכה שוב
מאת: עו"ד משה מכנס  |  24/10/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שוב לא הבנת אותנו בשמאל
  ע.ג1   24/10/07 16:59
האמת מעניינת אותנו כקליפת השום.
הדמוקרטיה טובה בעינינו כל עוד היא משרתת את מטרותנו ואנחנו בשלטון.
שהימין בשלטון - אין דמוקרטיה.
התקשורת נהדרת כל עוד היא משרתת אותנו.
כל מה שאנו מחפשים זה את האליבי ליום שבו נפעיל את הדרכונים הזרים שלנו ואת החשבונות שלנו בחו"ל.
אם לא נתקוף את הימין ונגרום להרס ישראל, איך יאהב אותנו השמאל בחו"ל?
כתוב תגובה ל- ע.ג1
כל הכבוד לך. אתה שמאלני הגון
  כלומניק מהימין   24/10/07 20:31
תיארת בדיוק את מה שאני חושב על השמאל הישראלי. לתיאור הריאליסטי שלך יש רק להוסיף תכונה נפלאה של השמאל הישראלי. הם מתכנסים מדי שנה כדי לפאר את מורשת רבין, המבוססת על ליבוי שנאה לימין וליגאל עמיר, לתפארת השמאל וחסידיו.
כתוב תגובה ל- כלומניק מהימין
2
מאמר נפלא.
  ט.ג.מ.   24/10/07 18:07
משה, הוצאת את המילים מפי...לא יכולתי לכתוב את מה שכתבת טוב יותר. למרות שאינני בעלת נטיות ימניות כשלך, אני מסכימה לכל מילה ממילותיך.

דעתי היא, שיש להפיץ את המאמר המדוייק וחד-האבחנה הזה ברשת ולדון בו מעל כל קתדרה אפשרית במדינה אכולת הצביעות הזו. ולמצער, להקריא אותו באחד הטקסים האלטרנטיביים שמתקיימים ביום מותו של רבין.

זה ללא ספק, הטוב במאמריך. וגם השאר אינם קוטלי קנים.

תבורך.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
3
אין הצדקה לרצח הנתעב, אולם...
  ד"ר מוטי גולן   24/10/07 18:50
מסקנותיך בקשר למה שחושב, עושה "השמאל ועושי דברו" - מקובלים עלי. והרשני להוסיף פסוק מדברי נעים זמירות ישראל כסיכום "מפעלותיהם" של "אחינו יפי הנפש": "רוממות אל - בגרונם, וחרב פיפיות - בידם". ודו"ק!
לא יגאל עמיר אמור להיות מושא הדיון הציבורי. הוא נמק בכלא על מעשהו הנתעב והמיותר לחלוטין. ומה שאמור להדיר שינה מעיניהם של "מנהיגי ועם ישראל" זה העניין שאולי בגינו, ח"ו, נחדל להיות "עם חופשי בארצנו": השחיתות הבזוייה שממלאת כל חלל ריק. הקשר בין הון לשלטון, ההתרפקות על מנעמי השלטון בבחינת: "אני - במרכז, ואחרי - המבול" ועוד תופעות בזויות ומביישות שאין זה המקום והזמן לפרטן.
יישר כוחך!!!
כתוב תגובה ל- ד"ר מוטי גולן
4
חד, ברור ונכון
  דב אבן אור   24/10/07 19:49

דברים כדורבנות; אני מצפה כי מאמר שלי שנשלח היום
לאתר זה, יראה אור מחר, שכן הנו המשך לוגי למה שאתה
כתבת.
אצטט רק את משפט הפתיחה ממאמרי הנ"ל: אין צורך להיות
בור ועם הארץ, כדי להיות טיפש. אין ספק מספר
הטיפשים "החוגגים" על גב הימין, את פסטיבל רבין, הנו
רב! אך מה הפלא, כאשר כלי התקשורת מתחרים ביניהם,
מי יהיה ליצן יותר גדול!
כתוב תגובה ל- דב אבן אור
5
תוספת להבהרה
  משה מכנס, עו"ד   24/10/07 19:55
יש אולי הסבורים כי מאמר זה מבטא יחס מיוחד ליגאל עמיר. אינני מכיר אותו או את משפחתו, ולמעשה אין לי עניין אישי בו.

העניין, שאני רואה כחמור מאוד, הוא ההיתר שהרשויות השונות במדינת ישראל נוטלות לעצמן ללא שום סמכות, לפעול מחוץ למסגרת החוק. הכלל הבסיסי של ניהול מדינה חופשית-דמוקרטית קובע: האזרח רשאי לעשות כל מה שלא נאסר במפורש בחוק, ואילו הרשות רשאית לעשות אך ורק מה שהותר לה במפורש בחוק.

במדינה שבה שופטים מתירים לעצמם לחוקק במקום המחוקק; שבה נשיאים מתירים לעצמם, בזה אחר זה, לנהל מדיניות-חוץ עצמאית, ללא הסכמת הממשלה המוסמכת ולפעמים אף בניגוד לרצונה; שבה גם יו"ר הכנסת בורג הרשה לעצמו לנהל מדיניות-חוץ כזו; ושבה כל פקיד בכיר או זוטר מחליט על דעת עצמו מה הם הנהלים ומה הם הכללים שהוא קובע, לציבור ולעצמו - במדינה כזו מתעלל שירות בתי הסוהר בעמיר זה 12 שנה, ולצערי חלק מזה נעשה באישור בית המשפט.

אם סבור מישהו, כמו למשל בנימין נתניהו שדיבר כך בישיבת הזיכרון ליצחק רבין, כי רצח ראש ממשלה הוא רצח מיוחד, המצדיק התנהגות מיוחדת כלפי האיש שהורשע ברצח - יתכבד ויפעל לשינוי החוק. אם לא ננהג כך, יחליט כל סוהר, כל קצין שב"ס, כל שר לבטחון הפנים, כל שופט וגם סתם פקידים בכירים או זוטרים, הקשורים לניהול מערכת הענישה ואכיפת החוק, כיצד לנהוג באותו אסיר שנוא-נפשם. האחד ישלול ממנו שמכיכות בחורף, השני יאלצו לחיות תחת עינה של מצלמה הפועלת יום ולילה בתאו המואר ללא הפסק, ויוסיף להתעלל בו גם בכך שיצלם את האסיר אפילו בעת עשיית צרכיו. השלישי יכריח את האסיר לבצע אלף שכיבות סמיכה ביום. הרביעי יחליט להלקותו בשוט, והנחמישי יחליט לקצץ את אוזניו. הדמיון הפרוע מסוגל לרשום עוד מעשי סאדיזם, ואנשי שב"ס הרחומים מוזמנים לקבל ממני הצעות. מדוע לא? הרי דליה רבין כבר אמרה, שהיה צריך להוציא את עמיר להורג.

מר נתניהו, שהציפורים מכל הגגות מצייצות על שאיפתו לרכוש את לב המרכז ואולי גם קצת לגיטימציה בשמאל, מדבר גבוהה-גבוהה בכנסת, למען מושאי שאיפותיו אלו שמעתה ואילך יעריצוהו, ואולי ישכחו לו את פשע עמידתו על המרפסת בכיכר ציון. אבל, נתניהו יודע היטב כי אין סיכוי שייחקק חוק מיוחד לרוצח ראש הממשלה, שכן כבר הועלתה הצעה כזו ומיד נפלה.

כאמור, ענייני הוא הבאלאגן המאורגן השולט במדינה, והשיטפון העצום של מעשים לא-חוקיים ולא-חוקתיים המציף אותנו.

כעת לא נותר לי אלא להמתין לבואן של קללותיהם של אלה, שאין בעולם נימוק הגיוני שישכנעם.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
נתניהו לעולם לא יעז לאמר את מה
  שהוא באמת חושב   24/10/07 20:46
יש לו בוחרים שעליו להתחשב בהם!!!
כתוב תגובה ל- שהוא באמת חושב
לא השב"ס אשם...
  ט.ג.מ.   24/10/07 21:09

זאת טעות להטיל את האשם על השב"ס. השב"ס אינו גוף אידיאולוגי, כי אם רשות מבצעת, שאכן מבצעת את מה שמטילים עליה. אינני מאמינה, אפילו לא לרגע, שבשב"ס יושבים אנשים, שמתנכלים ליגאל עמיר על רקע אישי או פוליטי.

מי שעומד מאחורי ההתנכלות ליגאל עמיר(וכן, זאת בפירוש התנכלות שנוגדת את החוק והפסיקה) הם גופים בכירים ומתחסדים במערכת המשפט. וליתר דיוק: גורמים בכירים במערכת התביעה ובתי-המשפט.

וגם הם לא עושים את זה בגלל טינה אישית כלפיו, אלא מתוך התחסדות מחרידה, שנכפית על כולנו כבר 12 שנה. ומי שמטיל אותה עלינו היא קואליצית הנצחת-רצח-רבין-המורם- מעם: אשתו ז"ל, בנו ובתו המאד לא סימפטיים, אי אלו פוליטיקאים שעשו הון אישי ומקצועי מהרצח, כנופיית עיתונאים, שטיפסו על הגל הפופוליסטי ואולי עוד כמה ברקודות.

אני מצטערת על מותו של רבין, אבל הצער שלי מהול בתחושת כעס. נמאס לי לשחק את משחק הפוליטיקלי-קורקט הזה והייתי שמחה, אם היו מניחים לרבין לנוח על משכבו בשלום, סופסוף. ובטח ובטח, שהגיע הזמן להפסיק להעניש את הציבור בשני ימי אבל מאולצים. מספיק!!!
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
תשובה לט.ג.מ.
  משה מכנס, עו"ד   24/10/07 23:22
לדעתי, את טועה בעניין שב"ס. כל ארגון הוא, בסופו של דבר, האיש העומד בראשו. נציב שב"ס בשנים האחרונות, עד לפני חודשים אחדים, היה רב-גונדר (ניצב המשטרה לשעבר) יעקב גנות, שאת מעלליו עם הקבלן טאנוס מנצרת אנו יודעים מפסק הדין של ביהמ"ש העליון.

גנות עשה כל מעשה לא-ראוי כלפי עמיר, פרט להכרזת מלחמה עליו. זוכרני שנשללו מהאסיר שמיכות מספיקות, בקור הנגבי של החורף שבו נעצר, והוא נאלץ לעתור לבית המשפט כדי שזה יורה לשב"ס - עד היכן הידרדרנו - לספק לאסיר שמיכות נוספות. מתי גולן צהל בעיתון במאמר, שבו הביע שמחתו הגלויה על שליגאל עמיר קר...

כאשר יגאל עמיר הודיע כי יפנה לנציב שב"ס בבקשה להתיר לו להתחתן עם רעייתו-לעתיד, פנו עיתונאים אל גנות לקבלת תגובתו. הלה, שהבקשה טרם הגיעה לידיו, וכאיש-חוק ותיק ידע כי עליו לדון בה בלב חפץ ובאובייקטיביות, הודיע מיד כי ידחה את הבקשה. אדם זה, ששירותו היה תקופת-חושך למערכת אכיפת החוק, השרה את רוחו על שירות בתי הסוהר.

הרעיון הסאדיסטי והפוגע בכבוד האדם - במדינה שבה "כבוד האדם וחירותו" אינם מציאות יומיומית אלא סיסמה ריקה ונבובה בפי צבועים רבים מנשוא - לאלץ את האסיר להיות חשוף כל העת למצלמת וידאו, גם בעשותו את צרכיו ובהתרחצו, מקורו בשב"ס, למיטב ידיעתי. הלא הם הממונים על "שמירת בטחונו", וכל תינוק מבין עד כמה הם חששו כי הסרת המצלמה ממנו לדקות אחדות תהווה פגיעה בבטחונו. לא ידוע לי מהי עמדתו של הנציב החדש, בני קניאק.

ולא רק שב"ס. היום הזדעזע כל בעל יושרה למקרא הבשורה החדשה: בעלי שררה שונים, כמו נורית דאבוש מרשות השידור השניה - זו המרעילה את מוחותינו בשידורי זבל ללא הרף - ועוד אחשדרפני "תרבות" שונים, הודיעו כי יחרימו את המוסיקאי והזמר אריאל זילבר בשל עוונו האיום, שאינו ניתן לסליחה: הוא העז להביע פקפוק בהרשעת עמיר, ותמך בקציבת מאסרו. שומו שמיים, במדינה שבה לכל אילן פפה ומשה צימרמן ואילן בראשית ומוחמד בכרי וראאד סאלח ושאר שונאי ישראל, לא רק ניתן היתר להביע את כל תשפוכת השנאה שבמוחותיהם, אלא חלקם (למשל פפה וצימרמן) מקבלים משכורות שמנות ממוסדות "חינוך" שחלק נכבד מתקציבם מגיע מקופת המדינה. כי הרי יש בישראל "חופש הביטוי", כל עוד אינך מחציף פנים ומבטא עמדות ימניות יתר על המידה (וכל אמירה ימנית היא ממילא יתר על המידה).
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
כזה, יש לברר מי באמת רצח!!
  לפני שנחקק חוק   24/10/07 21:32
כתוב תגובה ל- לפני שנחקק חוק
6
לשר רחבעם זאבי (גנדי) שנרצח
  שמאלנית לשעבר   24/10/07 20:12
בידי פלסטינאים היה טקס אחד בלבד,
לראש הממשלה רבין יש אינסוף טקסים, ימי זכרון בבתי הספר, מקומות הנצחה ללא ספור ויום אבל ממלכתי,
וכל זה למה ?
הנה התשובה:
השר גנדי הימני נרצח ע"י פלסטינאים,
לכן הרצח שלו לא כל כך חשוב ..
ראש הממשלה רבין השמאלני נרצח ע"י יהודי ימני,
וזה הדבר הכי גרוע בעולם...

וככה השמאל יכול להמשיך ולהצביע באצבע מאשימה על כל הימין !
וכמה שהאצבע יותר ארוכה ומרעישה ומשכנעת - כך הם נראים כביכול יותר צודקים, יותר מוסריים, יותר יפהפיים, האמת אצלם כבר מונחת בכיס...
ואם אתם לא מאמינים, אז תגידו לי למה לשר בממשלת ישראל שנרצח ע"י מחבלים תוך כדי ביצוע תפקידו אין אפילו שמינית מהטרארם שעושים לרבין,
עד שהרצח שלו כמעט הולך ונשכח ?
אפילו על רצח ברנדוט לפני עידנים ! מדברים כבר יותר..
ולסיום - חידון קטן בשביל הקוראים
האם אתם יודעים את שמות רוצחי גנדי ואם בכלל הם עוד בכלא או בדרך לרשימת השחרורים ?
ואם אתם לא יודעים, תשוו את זה למידע שיש לכם מהתקשורת על הרוצח עמיר - ותיווכחו בעצמכם בהבדל
וזה לא מקרה !
כתוב תגובה ל- שמאלנית לשעבר
7
אין אני כופר, ולא מנתץ אלילים
  אזרח מן הישוב   24/10/07 20:24

אני אדם מן הישוב כמו כולנו, ואני משער שרבים חשים כמוני, כי אינני שונה, אני אדם ממוצע.
בהקדמה זו אני בא לבטא, את סלידתו של כל אדם ממוצע, מהוצאת דברים מפרופורציה נורמלית, כמו ה"פסטיבל" כפי שאתה מכנה אותו, יום הזכרון להרצחו של יצחק רבין ז"ל.

אדם נרצח, יש לתפוש את הרוצח, לדון אותו, ולכלאו [כלאמר לקצוב את עונשו].
רצח ראש ממשלה - מעשה המכה הדים גדולים ורבים יותר, מאשר רצח של אדם רגיל, שאינו מוכר לאוכלוסיה.
אבל מכאן ועד האללה וסגידה, כן כן התנהגות הישוב בימים אלה ממש גובלת בזאת היא צבועה ולא רציונלית.
נאמר במקורות לא תרצח - לא תנאף - לא תגנוב - לא תחמוד את אשת ריעך, ועבדו ואמתו, ושורו וחמורו, וכל אשר לו,
וכמו כן והכי חשוב לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני, ולא תעשה לך פסל וכל תמונה!!!!
ומה אנחנו רואים כאן? נעשה פסל! ונעשתה תמונה!

האם המדינאים שלנו יכולים להניח את ידם על המזוזה, ולאמר בתום לב, שלא עשו אף אחד מן הלאוים הללו? והאם מדינאי מגיע לדרגת האללה, בשל נקיון כפיים? ו\או צדיקותו המוחלטת ויושרו?
נכון יש לזכור יום כזה אך בפרופורציה נאותה, זה גם יכבד יותר את המת עצמו!
אני זוכר את יום הרצחו של קנדי נשיא ארה"ב, אפילו אנחנו שאיננו אמריקאים, זועזענו עד עומק נשמתנו, אבל האם ארה"ב עושה פסטיבל ביום הזכרון להרצחו?

חיזרו לעשתונות, אנו איננו מתכוונים להכניס יום זה למסגרת ימי הקינה של עם ישראל כדוגמת יום כיפור, ותשעה באב.
אפשר לזכור את רצח זה ביום הזיכרון לחללי המלחמות של מדינת ישראל, גם חללים אלה נרצחו על רעיון, והם כולם יקרים לנו לא פחות ממר יצחק רבין ז"ל.
כתוב תגובה ל- אזרח מן הישוב
רוצה אני להוסיף שאין אני ימני!
  אזרח מן הישוב   24/10/07 20:53
כתוב תגובה ל- אזרח מן הישוב
כאשר אדם מת או במקרה זה נרצח
  צודק צודק   24/10/07 22:31


זה לא הופך אותו אוטומטית לקדוש נקי כפיים.
לכל אדם יש את המגרעות שלו, והטעויות שלו.
אנחנו לא נשב עם נר בכיכר!
כתוב תגובה ל- צודק צודק
8
מאמר אמיץ וחשוב
  גולדבלט משה   24/10/07 20:28
אני מצדיע לעו"ד מכנס. ראשית על האומץ להתייצב מול הגל העכור והדגמוגיה השופעת ושנית על לא מעט אמיתות נוקבות.
לא בכל[כרגיל] אני מסכים עם הכותב-מי שרצח ראש ממשלה אינו אדם רגיל במובן זה שהוא מתנקש בעצם מהות המשטר הדימוקרטי. עובדה זו נכון וצריך להדגיש והיא מהווה שיקול חשוב ביחס ליגאל עמיר. מאידך אין כל הצדקה לשלילת זכויות שהייתה ניתנת לכל אסיר אחר. היחס הנכון למעשה הוא הדגש החינוכי על נושא חומרת ההתנקשות במשטר הדימוקרטי.

ובאשר לרבין-אין לי ספק שהוא לא היה אוהב את הפסטיבל השנתי שהיה מנוגד לחלוטין לאופיו. גם נכון שאלו המתהדרים בזכרו אינם ראויים לכך. רבין שגה בהסכם אוסלו -הוא סבר,על בסיס אמונות רווחות שיש בסיס לפשרה הסטורית ושאש"פ הוא בעל הסמכות היחידה-שתי הנחות אלו הוכחו כשגויות ואין לי ספק שרבין היה מתנער לחלוטין מאוסלו-גם בתו אמרה זאת בפירוש-רבין מעולם לא היה איש מרצ,על אף שחברוה זו החליטה לנכס אותו לעצמה-רק לאחר מותו

החטא של ניהול המו"מ כיום,בתנאים שהוא מתנהל, כאשר ברור לנו ששתי הנחות היסוד שהן תנאי למו"מ אינן נכונות הוא גדול בהרבה מחטאו של רבין-זו איוולת והפקרות מדינית הנעשית במודע. אם רבין נשא ונתן עם מי נטען שיש לו סמכות כיום מנסים למכור לנו שעלינו לשאת ולתת עם אותו גורם שעקב ויתורנו אולי יקנה לו סמכות-רבין היה מתחלחל.

גם יש להודות שרגשנות ,דמגוגיה זולה ואף הסתה אינן נחלת השמאל לבדו. הימין האמוני עשה שימוש מסיבי באותם כלים עצמם-אם כי הוא נהנה הרבה פחות מהתמיכה התקשורתית.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
9
גועל נפש
  אהוד בנדור   24/10/07 21:17
הכותב וכל מגיביו גורמים בי הרגשת בחילה וגועל נפש. השאלה מה היה השמאל עושה אילו נרצח, חלילה, נתניהו או שמיר? השמאל היה מתאבל ונחרד. אני בטוח כי איש מהשמאל לא היה מסית לרצח כזה או תומך בו. אם מי מהם היה נרצח זה לא היה בידי איש מהשמאל והאבלהיה כבד. גם ההשמצה בענין הזכרון לגנדי היא חסרת שחר. השמאל משצתתף באירועים אלה ומתנגד לכל רצח באשר הוא. והימנית שכתבה את ההערה - היה טקס בבית הקברות והיה בכנסת והם שודרו וסוקרו. אך יש הבדל: רבין היה ראש ממשלה ומנהיג שנרצח לאחר מסע הסתה של קיצוני הימין אבל הימין עצמו לא ניסה לבלום את ההסתה. לא ידוע לי על מסע הסתה מצד השמאל כנגד גנדי.
כתוב תגובה ל- אהוד בנדור
אין לך תשובה לגוף הטענות
  חכם בלילה   24/10/07 23:01
חוץ מהבעת גועל נפש, אין לך תשובה לטענה המרכזית של הכותב: שחייבים לטפל ביגאל עמיר כמו בכל אסיר אחר שהורשע באותה עבירה, ולשלטונות אסור להעניש אותו באופן שונה ממה שהחוק קובע לעבירת רצח. אתה גם לא יודע להשיב לשאלה, האם השמאל היה מנהל טקסי אבל במשך שנים רבות, אילו נרצח נתניהו או שמיר. התשובה השלילית ידועה לך.
כתוב תגובה ל- חכם בלילה
כלהמגיבים מגנים את הרצח!הם רק
  נגד הפסטיבלהמגוחך   25/10/07 07:19


השמאל יודע טוב מאד ---להבליט--- את מה שהוא רוצה בצורה בומבסטית, מעין שטיפת מח סינית, ולהצניע וכמעט לבטל לחלוטין את מה שהוא רוצה לטשטש ולמחות מן הזכרון הציבורי!!!!!!!
אין איש מן הימין המצדיק, או אינו מגנה וסולד מרצח זה, ומכל רצח שהוא [חוץ מאולי מישהו שאינו שפוי או עבריין בעצמו], כל אדם באשר הוא אדם, מגנה מעשי רצח!!! זו עבירה בלתי נסלחת, אלא שמכאן ועד האישום הסוחף שהשמאל מאשים את הימין ברצח זה, עובדה זו אף היא בלתי נסלחת, ומסיתה למלחמת אחים!!!!
כתוב תגובה ל- נגד הפסטיבלהמגוחך
10
כל מילה נכונה ולא ניתנת לערעור
  כל הכבוד לך!!!   24/10/07 21:26
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לך!!!
11
מ ד ה י ם ! ! !
  הניה   24/10/07 23:00
אני מלאת הערכה, לתוכן דבריך ולאומץ ליבך, באמירות שאמרת, וללא כחל וסרק.
בדבריך, היית לפה, לציבור אדיר, מוכה פחד ואלם, הבהרת מהי דמוקרטיה מזויפת, קרעת את מסכת הצביעות, מפניהם של חנפים "יפי-נפש", ויותר מכל, הצבת מולם מראה, כדי שיראו היטב, כיצד ניראים, פאשיסטים.
חן חן.
כתוב תגובה ל- הניה
12
מכתב שכתבתי לנכדיי
  לוחם חירות ישראל   24/10/07 23:39
בדיוק לפני שנה קבלו שני נכדי את אותו עונש חמור שקבלו הם ועוד תלמידים שלא הופיעו ללמודים בבית הספרק ביום רצח רבין.
אחד הנכדים 'נשפט' לשבעה ימים מחוץ לכותלי המוסד מכיוון שה'מניע' היה אידאולוגי. מורה אחרת (בכתה י"א) בקשה שסבא יכתוב לה מדוע בקש הוא את נכדיו להעדר מבית הספר ביום הזה.
ישבתי וכתבתי לאותה המורה שככל איש שדעותיו ימניות מאז ימי המחתרות ועד היום, סולד ומגנה אנוכי כל רצח באשר הוא רצח, כתבתי שאין דם ראש ממשלה אדום מדם נערה שנרצחה ע"י אהובה או דם קשיש שנשדד ברחוב צדדי, מגנה אנוכי כל רצח על רקע אידאולוגי, כל רצח שרוצח לוחם חופש באשר הוא לוחם חופש. ולאחר שהוסר כל צל שספק שהסבא הזה אינו רוצח בפוטנציה באתי והסברתי שבסך הכל מבקש אני מנכדי שלא להיות חשופים באופן חד צצדי לתעלומה שמלאנית שלפי דעתו של הסבא תביא לקריסת המדינה שבהקמנו לאחר אלפיים שנות גלות, וזכותנו לחשוב כך וזכותנו לשמר נפשות עוללינו שלא תמיד יודעים בדיוק להבדיל בין ציון רצח ראש ממשלה למדיניותו הפוחזת והמסוכנת שהוכחה ככזו עוד בימים אחרי הסתלקתו ועוד לפני כן שהרי רבין ז"ל הגה את 'קורבנות השלום'.
אינני יודע באם שכנעתי מורה בישראל. הלוואי שכן
כתוב תגובה ל- לוחם חירות ישראל
מדוע לא דרשת תשובה?
  משה מכנס, עו"ד   25/10/07 00:38
אם נכדיך נענשו, וגם אלמלא נענשו, היית זכאי לקבל מהמורה מענה למכתבך. לדעתי יכולת לדרוש הבאת העניין לבירור בפני סמכות גבוהה יותר, כמו המועצה הפדגוגית. אינני מתפתה לחשוב, שהיושבים שם היו חורגים מהעדריות המצויה, אך לפחות היה מקום לנסות. מדוע לא דרשת, כדי שלא תישאר בתקווה בלבד?.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
אתה תמים.
  ניקולאי   25/10/07 10:43
הוא קיבל תשובה - בנוסח "מערכת החינוך": אינך ראוי לתגובה.

אינך מאמין - ראה את כתבי ז'דאנוב, כרך 37, עמ' 1.
כתוב תגובה ל- ניקולאי
חוששני ששכנעת אותה להטביע על
  נכדיך אות קין   25/10/07 07:31
כתוב תגובה ל- נכדיך אות קין
13
צבוע
  ע.ג1   24/10/07 23:50
קודם אומרים שמתנגדים לרצח ואחר כך מסבירים למה לא צריך לגנות את הרצח שזה בעצם תמיכה ברצח. אבל זה ברור - הימין כולו אחראי לרצח רבין ולכן כל פעם שמזכירים את הרצח הימין מבין שיזכר לדראון עולם והוא מנסה להתגונן
כתוב תגובה ל- ע.ג1
שקרן!
  מבין עניין   25/10/07 00:31
שקרן, איפה כתוב שלא צריך לגנות את הרצח?. הה, שקרן?. איפה?. כמו לשמאלנים רבים כמוך, לא חשובה לך האמת. העיקר שמפריחים שקר וחוזרים עליו, עד שכולם משוכנעים שהוא אמת. אם לא היית חסר שכל, היית יודע בדיוק מי השתמש בשיטת תעמולה כזו. אבל לא חשוב, אין צורך ללמד אותך היסטוריה. העיקר שניסית להסית, בשנאתך הגדולה לימין.
כתוב תגובה ל- מבין עניין
כבר טענתי שהאמת לא מעניינת
  ע.ג1   25/10/07 11:38
האמת לא מעניינת אותנו בשמאל.
כל מטרתנו היא להביא לחורבן המדינה היהודית ציונית על מנת שנוכל להפעיל את הדרכונים הזרים שלנו ולהתקבל כמלכים אצל השמאל האירופאי.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
והשמאל כולו אשם ב-1500 הרוגי
  אוסלו   25/10/07 12:06
רק שלשמאל ממש לא אכפת אם מתים כמה יהודים.
העיקר לממש את הרעיונות שיביאו לחורבן המדינה
כתוב תגובה ל- אוסלו
14
עונש מוות
  אבי קרן   25/10/07 00:28
עונש מוות לרוצחים מתועבים כמו יגאל עמיר, ברגותי ואחרים היה פוטר אותנו מהשתתפות בברית או ברעיונות ההזויים לשחרור רוצח יהודים.
באשר לפסטיבל רבין-היה צריך לנצל את הטרגדיה לא לטיפוח מורשת שקרית אלא אך ורק לנושא אחד שהוא ההשלכות המסוכנות של רצח ראש ממשלה במדינה דמוקרטית בין שהוא מן השמאל או מן הימין.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
אבל אתה רוצה בעצמך לרצוח
  רוצחים!   25/10/07 07:24
אתה לא טוב יותר. הוצאה להורג אף היא רצח!!!
כתוב תגובה ל- רוצחים!
15
הפסטיבלים לרבין נועדו לכסות על
  שאול אבידור   25/10/07 04:17
המחדל הנורא של אבטחת ראש הממשלה ב 4.11.95. לקחו בחורה צנומה ושברירית כמו מרגלית הר-שפי והטילו עליה את כל האחריות. לקחו רבנים ואוניברסיטת בר-אילן והפכו אותם לאשמים לנצח. עד היום לא ברור ולא ידוע מיהו אבישי רביב "שמפניה" ומה הוא עשה, ולמה הוא נשאר בצל.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
16
לא כל הרוצחים זהים
  אפרי הלפרין   25/10/07 09:00
ויש גם מקום להתנהגות שונה מרוצח לרוצח.

יש הבדל בין רצח ראש ממשלה לרצח אחר.

אם לא היה הבדל, אז מדוע אנו מוציאים כל כך הרבה כסף על אבטחת ראש הממשלה?

אומה לא אוהבת את מי שרוצח את מנהיגיה, אז היא מענישה וגם נוקמת. ונקמה היא היא אותה אקסטרא - שלילת זכויות מנהלית - אשר במקרה כזה היא מאד לגיטימית, ובתנאי שההחלטות מתקבלות מתוך סמכות, ולא מתוך חוסר סמכות. (בלי כל קשר למידת סבירותן)

רוצח ראש ממשלה לא זכאי שנטפל בו המידת הסבירות. רוצח אחר, ובלבד שלא רצח חסרי ישע, זכאי - ואם למישהו זה לא מוצא כן, שינסה לתקוף את התזה הזו בבג"צ.

אך זה צד אחד של המטבע.

משום מה משנה לשנה, מתגברים הקולות הספקניים, אנשים שבסומוך לרצח או בשנים בקרובות שלאחריו, לא היו מעלים על דל שפתיהם מילה מן המילים שנכתבו כאן, פתאום מדברים אחרת.

לא בגלל שרוצח ראש הממשלה הוא ככל הרוצחים, אלא מפני החשש הגדול שכל הסיפור הוא מריחה אחת גדולה.

-ממצאי בית החולים
-הסתירות במסמכים הרפואיים
-כיווני הפציעה
-אי ההתאמה בין חירור החליפה והגופיה ובין הפצעים
הפרשי הזמנים
-עובדת הפינוי ברכב ראש הממשלה והגעה לבית החולים באמבולנס
-איש השב"כ שכנראה הלך לעולמו באות הלילה
-העדות שלא נפגע מהירי של הרוצח הנידון (בליווי הצעקות סרק סרק)

לא,איננו סהרוריים, וגם לא פנטזיונרים, כשמשתינים עלינו אנחנו לא אומרים "גשם".

שאלות מאד מאד נוקבות אשר לא ראיתי אף אחד מתאמץ לענות עליהן, ועובדה זו, ורק עובדה זו מטילה צל ענק על השב"כ, על מדינת ישראל - ורק אלה שמים סימן שאלה אחד גדול, האם רק יגאל עמיר רצח לבדו את רבין.

ואם הוא לא היה לבד, ואיש שב"כ (שמפניה) היה אתו קודם לכן, והתסיס אותו (לא בהכרח לרצח)ומערכות החוק לא באו אתו חשבון, משמע שפעל ברשות ובסמכות - אז השאלה הגדולה היא אם היה שותף ומי היה השותף.

זו הבעיה המרכזית האופפת את הרצח הנתעב הזה, זה הבסיס האמיתי מאחורי הרהורי הלב המתפשטים והולכים והשמים סימן שאלה על כובד העונש, ועל על עומק הסנקציות המוטלות על הרוצח הנתעב המורשע.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אבטחת ראש הממשלה נועדה נגד
  נדיה   25/10/07 11:47
אויבים חיצוניים! אנחנו לא אוהבים שראש ממשלתנו ירצח על ידי אויבינו הערבים! אבל על ידי יהודי בן עמנו, אין הרצח הזה שונה וגרוע יותר מהרבה רציחות והוא פחות גרוע מהרצח הסדיסטי הלאומני של הנער כץ אלא שרבין מפורסם יותר ותו לא! הענישה העודפת והלא חוקית אינה פלילית אלא פוליטית ונועדה לקצור פירות פוליטיים. ועל תאוריית הקונספירציה הילדותית שלך חבל להכביר מילים
כתוב תגובה ל- נדיה
ועם כל זאת אנו דוחים את
  הפסטיבלים   25/10/07 12:14
כתוב תגובה ל- הפסטיבלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il