s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"עיתון ישראלי, ציוני ופטריוטי"
מאת: איציק וולף  |  25/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עיתון שלא מכבד את העם והמדינה
  ישע   25/03/11 10:04
דינו "ג ס י ס ה "
כתוב תגובה ל- ישע
2
זברה יהפוך לסוס לבן ??
  התבלבלתם   25/03/11 10:08
אם הכתבים התמחו שנים בכתיבה לא ציונית הם כבר לא יוכלו להפוך את חבורבורותיהם נמר לא יהפוך את פרוותו, קל וחומר את תוכו
כתוב תגובה ל- התבלבלתם
3
מה תמשיכו, אין להם אינטגריטי!
  אז שימשיכו?   25/03/11 10:14
הכל עבודה בעיניים. מדובר כאילו במהפכה. בפועל אותה גברת עם מעטה מילולי שונה.מה, הם יחליפו את כספית המגלומן המשתפן, את נתן זהבי הנובח, ואת שאר הפינצ'רים?
כתוב תגובה ל- אז שימשיכו?
זכותם של זהבי ובן כספית לפרסם
  נחום שחף   25/03/11 12:39
את הגיגיהם במעריב, בדיוק כפי שזכותו של ציבור אוהדי ליברמן או אפילו אוהדי כהנא החסרים כל יצוג שהוא בעתונות המיין סטרים לפרסם את הגיגיהם. והרי זוהי מהות הדמוקרטיה: "אני מוכן להלחם על זכותך להתנגד לדעתי". הגיע העת לעתונות אמיתית, גם בישראל.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
בודאי שזכותם,אבל זכותו של
  בני בנקר   26/03/11 13:39
דנקנר לשלוח את שניהם ללישכת העבודה אם הוא חפץ להרים את העיתון משפל האשפתות אליו הוביל אותו ה"עיתונאי" ,בעל השפה העילגת בן כספית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ברור,אלא שבעיקר"זכותם" מכובדת
  ירדן22   26/03/11 13:47
ושמורה ומטופחת ומקבלת את מרבית תשומת הלב והבמה. עיתונאים ימניים מקבלים במעריב, כמו בידיעות, רק פירורים. למרבית הכותבים החריפים הרהוטים והאינטליגנטים בימין אין דריסת רגל במעריב, או שהם ממודרים מוגבלים בשטח או ממוקמים בבלוגים (ליבסקינד סגל בן) או פינות פחות אטרקטיביות אם לא נידחות. או שמצמידים להם רשימה נגדית מזלזלת ומבטלת, שמא חלילה ייחס להם הקורא חשיבות רבה מדי. שהרי מדובר ביציאת ידי חובה בלבד. בקיצור, מכירים את ה"אלחם על דעתך" שלכם. אוכלים אותה יום יום בתקשורת. מה שכן, יש להמתין ולראות.
כתוב תגובה ל- ירדן22
צודק, צריך לאפשר למחצית העם
  נחום שחף   27/03/11 16:05
ולמעשה לרוב העם, יצוג במיין סטרים, כל זאת בלי לסתום את פיות הסמולנים, שכן אחרת במה אנחנו טובים מהם?
עתונות אמיתית צריכה לשמור על זכותו של המיעוט לביטוי חופשי, הבעיה העכשוית שלרוב העם אין כלל יצוג בעתונות הקיימת.
אלא שהרוב החסר יצוג אינו יכול לבוא בטענות לאף אחד פרט לעצמו, כל עוד הוא משלם בעד עתון פוסט אנטי ציוני, כל הוא מצביע למפלגות ימין שלא מסוגלות לדאוג לציבור אותם הם אמורים ליציג.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
קודם תפטר את בן כספית! אז תשיג
  את מטרותיך.   25/03/11 10:20
בן כספית הוא אדם שמונע משינאה וגסות רוח. כל עוד ימשיך לכתוב, אין סיכוי לעיתון.
כתוב תגובה ל- את מטרותיך.
5
אם תעמדו במילתכם אני עושה מנוי
  דנידין.   25/03/11 10:28
כמאוכזב מהעיתונות ברובה,מגיבוב השטויות והגיגי הנפש של חולמים במקום חדשות ומידע),אני מחכה לעיתון איכותל וללא משוא פנים,בהצלחה.
כתוב תגובה ל- דנידין.
6
נוחי מעשים בבקשה! ולא דיבורים
  צדקה יוסף   25/03/11 10:42
אם פיך ןלבך שווים אז התחל בפיטורים סיטונאים של עיתונאים מטעם, ושל עיתונאים יודעי כל מראש, ושל עיתונאים שלא נותנים לעובדות לבלבל להם את התיאוריות.
רבים מאד מעיתונאי המערכת של מעריב ז"ל הינם פוליטקאים/קים בחליפות עיתונאים. חבל מאד שלמצב זה התדרדר העיתון שהיה פעם העיתון שלי...והפך במרוצת השנים ל...זבלון של העם...
אם רצונך בדוגמאות, אז הבט באתר זה שנותן במות לכל הדיעות במידה שווה, ולא חוסך שיבטו אף לא מאחד שראוי לביקורת. יישר כוח ליואב יצחק..
כתוב תגובה ל- צדקה יוסף
7
עם בן כספית ?
  מ.משה   25/03/11 11:06
עם בן כספית זה לא יקרה...הבן אדם רודף את ראש הממשלה ללא סיבה.זה כלכך שקוף שהפסקתי לקרוא אותו אפילו באינטרנט.יש סיכוי שזה יקרה אם תעיף את כל הכתבים שבאים עם כתבות מהבית.והכוונה לא לפובלציסטים.
כתוב תגובה ל- מ.משה
8
יש להיפטר מכל הגלצניקים
  עוזיהו   25/03/11 11:09
בוגרי מכללת השמאל של גלי צהל.
יש להביא עיתונאים בוגרים ואחראים, עורכים בעלי ידע רחב ואופקים.
אם לא, אז גם עם כל הכסף שבעולם זה יישאר עיתון הנגרר בקושי אחר הזבלון הקרוי ידיעות אחרונות, ועיתון כזה באמת שאין בו צורך.
כתוב תגובה ל- עוזיהו
9
האם מעריב יחזור לימי גדולתו?
  נחום שחף   25/03/11 12:31
הגיע העת לעתון פלוראליסטי ציוני אמיתי, לא כזה המשרת את האנטישמיות בודאי לא כזה המשרת את ארגוני הטרור. וכמעט מיותר להזכיר את גדעון לוי ועתון הארץ. לכל אדם לכל דעה לכל גזע ומין ראוי שיהיה יצוג בתקשורת במדינה הדמוקרטית לכאורה. בישראל אין למעשה שום עתון ציוני פלוראליסטי בהרד קופי. ניוז1 אומנם פלוראליסטי, בו הימין והשמאל כאחד יכולים לפרסם את הגיגיהם בלא מורא, אך אינו מוכר בהרד קופי. ישראל היום מוכרת בהרד קופי, אך למרות שמתפרסמים בו מאמרים מימין ומשמאל העתון חשוד כמי שמשרת את ביבי נתניהו. אם אכן הבטחת דנקנר תמושש, והעתון יחזור להיות עתון ציוני (ואני מקווה שגם פלוראליסטי) רבים וטובים יחזרו אליו, ובתוכם כאלו שעזבו את הארץ ואני בתוכם, רבים אחרים שעזבו את ידיעות אחרונות, או כאלו שקונים אותו בחוסר חשק (קונים ובוכים), רבים עוד יותר שעזבו את העתון מעריב בימי גדולתו, זה שהיה פעם העתון הנפוץ במדינה. אם מעריב יחזור להיות עתון ציוני פלוראליסטי אני מתחייב לחתום עליו. ואני יש להניח לא אהיה היחיד.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
10
נוחי לקח סיכון בהשקעתו
  אדד   25/03/11 12:43
רכיב יצא בשן ועין לנוחי יש יותר זמן נשימה להבראת חולי מעריב. יש בנמצא שמעז יצא מתוק ומעריב ימשיך לשרוד וימשיך להיות מה שהוא.
כתוב תגובה ל- אדד
חיב להתרחש שינוי אחרת למה צריך
  נחום שחף   25/03/11 13:27
אותו?
מה זכות הקיום של עתון המהווה העתק כמעט מדוייק של ידיעות אחרונות?
לעתון הארץ יש זכות קיום משלו, הארץ נחשב לעתון אליטיסטי, עם ניחוח אנטישמי, שלא חושש לתמוך בגלוי בטרור, שלא חושש לתמוך בפרוק מדינת ישראל כמדינה יהודית.
גם לידיעות אחרונות, זכו קיום משלו, גם אם הוא דומה להארץ באיפיון הפוסט אנטי ציוני, שהרי ידיעות בניגוד להארץ, תבלואיד, צהובון, שעיקר עיסוקו ברכילות נמוכה. ולזבל הזה לא חסרים קונים.
מעריב במתכונת הקימת, הוא משהו בין ידיעות והארץ קצת רכילון, קצת פוסט ציונות, פה ושם ציונות במשורה. לא משהו ששווה בשבילו לחתום על מינוי.
את הזבל האנטישמי יש לנו די והותר בישראל ובעולם.
אם נוחי דנקנר ישכיל לבנות עתון ציוני פלוראליסטי, הוא יצליח לעשות מה שלא נעשה כאן מזה שנים.
עתונות אמיתית.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום, יש עתון אחד בשם
  ברוריה מקרית חיים   25/03/11 14:38
מקור ראשון. ביום ששי אני מנויה עליו. זהו עתון אמיתי לגמרי . עתון ציוני, פטריוטי, פלורליסטי מאוד. העתונאים שכותבים בו הם עתונאים בעלי אינטגריטי ואהבת ארץ ואמת מדהימים. למשל אמנון לורד,. למשל אורי אליצור, למשל פזית רבינא, למשל, יועז הנדל. למשל ערן ברטל, ועוד ועוד ..באמת עתון כמו שהיה פעם כשהמדינה היתה יקרה וחשובה לכולם. ואני, שכולי מתנגדת למינויים לעתונים , גם עקרונית וגם כי זה מרגיז אותי לפרנס את האנטישמים למיניהם שקוראים לעצמם עתונאים - אני נהנית ממקור ראשון ואני ממליצה עליו מאוד. ואני לא דתיה וגרה בקרית חיים כך שאי אפשר ל"האשים" אותי באינטרסים כלשהם. יום ששי הנאה צרופה.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
האם לא שמעת על "מקור ראשון"?
  הניה   26/03/11 14:41
אני מתפלאת עליך....
כתוב תגובה ל- הניה
11
מי צריך שני עיתונים זהים?
  ש. שאול   25/03/11 13:20
"ישראל היום", המחולק חינם גם למי שאינו דורש, הוא לכל הדעות עיתון ישראלי, ציוני ופטריוטי. אז מי צריך עיתון שיהיה, ככל הנראה, זהה לו בכל? מי יגול עפר מעיני ד"ר עזריאל קרליבך המנוח, מייסדו של "מעריב" (שהיה עתון ערב מצויין), שלא היה מאמין עד היכן התדרדר עיתונו.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
12
עם עופר שלח ובן כספית אינטגריט
  יוד   25/03/11 13:40
דנקנר חושב שהעם נאיבי וטיפש שלח וכספית ימשיכו להשתלח בכל דבר במדינה הם הרעה החולה של העיתונון מעריב. עכשיו הם ילקקו לטייקון כדי להשאר במקוממם. תקשורת של כסף והון
כתוב תגובה ל- יוד
13
עיתון שפגע קשות באמון הציבור
  יצחק הכהן   25/03/11 13:46
במדיה. אין לו תקומה והלוואי ויגסוס למוות
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
14
מדוע ביטלתי את המנוי ל"מעריב"
  משה, עורך-דין   25/03/11 13:49
לתשומת ליבו של נוחי דנקנר, המעוניין ללא ספק בהצלחת העיתון שאת רוב מניותיו קנה:

1. "מעריב" , כפי שכתב כאן אחד המגיבים, היה בעבר עיתון רציני מאוד, במיוחד בימי קרליבך המנוח וגם שנים רבות לאחר מותו, אך הפך לצהובון זול, מלא רכילות וקשקשת, שהעברית בו עילגת ורחוקה מאוד מלהיות מוקפדת - ככל הנראה חוסכים את המשכורת של עורך לשוני רציני - והוא מדיף שמאלנות דוחה לתיאבון. אינני מתכוון לדיעה שמאלנית, הנובעת מאהבת העם והמדינה ושואפת עם זאת לפתרון מדיני שונה משלי, אלא לאלה הרואים בישראל מקור הרוע ומצדיקים את האויב. למטרה זו אין צורך בקריאת מעריב, ואפשר לעבור אל "הארץ".

אני משוכנע שקוראים רבים עזבו את העיתון, כמוני, משום שלא יכלו לשאת את ההתקרבות הזו לשמאלנות המבישה של "הארץ", שהוא לכל הפחות עיתון רציני מהבחינה המקצועית ומתרחק מצהבהבות.

2. לאחר שנים ארוכות שבהן הייתי מנוי על העיתון, ביטלתי את המנוי בגלל שני עיתונאים, שנוכחתי אישית לדעת כי הם עיתונאים חסרי יושרה: שלום ירושלמי ובן כספית. האחרון "התברך" גם במנות גדושות של חוצפה ושחצנות. דברי אלה מבוססים על מקרים אמיתיים וממשיים, שיש לי הוכחות כתובות לגביהם. אני בטוח שאינני היחיד שלא יחזור לקרוא את "מעריב", כל עוד שני אלה "מקשטים" את דפיו. יש ב"מעריב" גם עיתונאים טובים והגונים, ללא קשר לדיעות שהם מבטאים: בן דרור ימיני, קלמן ליבסקינד (שנטיותיהם הפוליטיות שונות מאוד זו מזו), ואחרים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
צודק גם אני ביטלתי מנוי מאותה
  ברחה   26/03/11 11:42
סיבה בידיוק
כתוב תגובה ל- ברחה
כל מילה בסלע.יש לך מושג האם
  בני בנקר   26/03/11 13:48
כספית נענש בצורה כלשהי על עלילת הדם שרקח בעזרת מסמכים מזוייפים של עבריין, כנגד המשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימוס השופט אור ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
15
2
  אוסיף   25/03/11 13:51
כתוב תגובה ל- אוסיף
16
נוחי דנקנר מחרים את הארץ
  אוסיף   25/03/11 14:06
שופרסל סלקום לא מפרסמות בהארץ מדוע? כי הארץ העז לכתוב כתבות לא לכבודו של נוחי .המקור בערוץ 10 כבר פרסם זאת וכמובן נוחי מבטל זאת כלאחר יד.רק הארץ יוצא נגד הטייקונים -שימו לב מי יצא נגד דני דנקנר (לבדו)? איזה עיתון נלחם בעד הורדת הקישוריות מי שספקן שיבדוק 0 מודעות בשנה האחרונה.
כתוב תגובה ל- אוסיף
17
ניאנדרטליים
  נמוכי מצח   25/03/11 14:50
"סימון כיוון "קרי : השפעת הון על שלטון.על דמוקרטיה.על חופש הביטוי. "סימון כיוון" ,על חובת הציבור לדעת, שטיפת-מוחות ,כגון "סימון כיוון" (טראגי),על העובדות המציאות וההתרחשות הפיננסית המונופוליסטית ההולכת וכובשת את גבעת-רם ,הרובוטים שבפנים,כל אוצרות העם הקרקעות והמדינה. עד כמה ניתן לסבור שכולם מפגרים ,כל הזמן, במרבית העניינים ושאינם מבינים אוקסימורון, סתירה לוגית וטאוטולוגיה אידיאולוגית של האוליגופוליה בזמן אמת בגוף החי? כנראה שהציבור המדגמי המעולף -תודעה קליני כרוני, המגיב כאן מספק את התשובה המוחצת ,אודות, העבד הווסל והפריץ היהודי או העריץ היהודי.
כתוב תגובה ל- נמוכי מצח
18
עם כתבים כאלה,אין תקוה
  בוני   25/03/11 15:07
אכן אם נוחי יחליף את כל הכתבים השמאלנים שונאי המדינה, אז יש לו סיכוי לא רע להצליח.
הציבור כבר הוכיח כי הוא מאס בידיעות אחרונות ומעריב ובעיתון הארץ שהם עיתונים שמאלנים.
אבל תהיה לנוחי בעיה קשה להיתפטר מכל הכתבים שבגללם ובגלל נטיותיהם השמאלניות מאס הציבור בעיתון מעריב ובידיעות גם יחד.
אז ראשית , על נוחי להיפטר מכל הכתבים שדירדרו את מעריב לשפל המדרגה והמדמנה, שאם לא כן, אין כל סיכוי לצהובון הדוחה הזה ששמו מעריב.
כתוב תגובה ל- בוני
19
דנקנר שמנקנר. איפא פריצי ??
  שישי...ופריצי יוק   25/03/11 15:24
כתוב תגובה ל- שישי...ופריצי יוק
20
אין מכס על מלים. לא צריך לקרות
  יוסף מגבעתיים   25/03/11 15:32
אין לי דבר נגד IDB , אבל זה לא מצב בריא שעוד טייקון ישלוט בעיתון. זה ניגוד ענינים פוטנציאלי ופתח להשפעה לא טובה.זה לא חייב לקרות אבל אין ספק שזה לא בריא ,ואני מתפלא שזה עובר בשקט מבחינה ציבורית ורגולטורית.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
21
מגיבים נמוכי-נפח גולגלתי
  ניאנדרטליים   26/03/11 01:50
"סימון כיוון " ... קרי : השפעת הון על שלטון. על דמוקרטיה. על חופש הביטוי. "סימון כיוון" , על חובת הציבור לדעת, שטיפת-מוחות ,כגון, "סימון כיוון" (טראגי),על העובדות,המציאות וההתרחשות הפיננסית,המונופוליסטית,ההולכת וכובשת את גבעת-רם , הרובוטים שבפנים,כל אוצרות העם,הקרקעות והמדינה. עד כמה ניתן לסבור שכולם מפגרים ,כל הזמן, במרבית העניינים ושאינם מבינים אוקסימורון, סתירה לוגית וטאוטולוגיה אידיאולוגית של האוליגופוליה,בזמן אמת בגוף החי? כנראה שהציבור המדגמי,מעולף-התודעה,קלינית כרונית, המגיב כאן, מספק את התשובה המוחצת ,אודות, העבד ,הווסל והפריץ היהודי או העריץ היהודי.
כתוב תגובה ל- ניאנדרטליים
מזל שיש לנו אותך
  ילד קטן   26/03/11 02:03
כתוב תגובה ל- ילד קטן
אצלך הנפח גדול רק ריק
  מתוכן   26/03/11 15:18
אני בטוח שאם ינתחו אותך ימצאו שם עצב אחד המונח לרוחב הגולגולת. אם יחתכו אותו האזניים יפלו.
כתוב תגובה ל- מתוכן
לו ידעת מראהו
  מה שיש להוכיח   27/03/11 02:51
של עצב אז נדמת דום.התגובה שלך ושל הAPE האינפנטיל מעליך מוכיחות את האכסיומה שמעליכם. אין לכם אותי ואין לי כלל ועיקר אתכם.אתם החומר השקוף של היקום.
כתוב תגובה ל- מה שיש להוכיח
לו ידעת מראהו
  מה שיש להוכיח   27/03/11 02:59
של עצב או אז נדמת דום.
התגובה שלך ושל הAPE האינפנטיל מעליך מוכיחות את האכסיומה שהונחה מעליכם.
אין לכם אותי ואין לי כלל ועיקר אתכם.
אתם החומר השקוף של היקום.
מציע לך לקרוא קצת חומר במדעי המוח על ה:
CEREBRAL CORTEX,אולי ברמה של סיפורי טבע לגנון ?
קשה להאמין שתוכל להתמיד מעבר למונח A אבל..תגלה היחס בין נפח לשטח מעטפת .
כתוב תגובה ל- מה שיש להוכיח
22
לנוחי דנקנר
  רונן גולדשטיין   26/03/11 08:06
נוחי דנקנר צריך לדעת ששום כסף ושום עושר של אף אחד לא יציל את העיתון הפשקווילי הזה הנקרא מעריב.
מה שיציל את העיתון הוא חזרה של האזרחים לקנות את העיתון הזה,והדרך להגיע לשם היא אחת: להעיף לכל הרוחות את בן כספית מהעיתון הזה. העם לא אוהב את השקרים שלו.העם לא אוהב איך שהוא באופן השקוף ביותר מנהל מסע תעמולה לטובת קדימה המושחתת,ועל הדרך מגחך את ראש הממשלה הנבחר,משקר מרמה מסית ומדיח נגדו ונגד משפחתו,ועד שזה לא יפסק,אין סיכוי שנוחי דנקנר יבריא את הציפיתון הנאלח הנ"ל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il