s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמנון רובינשטיין: לגנות את רצח בן-לאדן
מאת: עידן יוסף  |  02/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השתבשה דעתו
  אליהו חיים   2/05/11 11:13
אנשים מסוגו של הפרופ' המכובד יש לשלוח לשבתון בדמוקרטיה של החמס ,אין דרך אחרת ללמדם ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
פרופסור, אבל כנראה מטורלל
  מיקה מתל אביב   2/05/11 12:13
הא' רובינשטיין פשוט מעורר חמלה,צדקנות היתר של האיש מגעילה ומלאה שנאה עצמית
כתוב תגובה ל- מיקה מתל אביב
וואו איזה מגיבים סתומים
  תלמיד לשעבר   2/05/11 13:28
הכוונה הפשוטה שלו היא להעמיד את כל הצדקנים והמתחסדים למיניהם על האנטישמיות שגלומה בביקורת שלהם על ישראל.
כתוב תגובה ל- תלמיד לשעבר
נכון
  אליטה   2/05/11 13:33
תבינו לא יכול להיות שכאשר ישראל מחסלת טרוריסטים, כל "יפי הנפש" ולצערנו בעקר "משלנו" יוצאים נגד המעשה ומחפשים להעמיד לדין את הגנרלים והפוליטיקאים שלנו, אם לנו אסור אז לאף אחד אסור!!! בטח ובטח לגבי חיסולו של הבן של קדאפי, בסוריה טובחים באוכלוסיה ללא רחמים ולאף אחד לא אכפת בלוב כולם פתאום "נלחמים בעד הצדק" וכל זה למה כי ללובים יש נפט, ולסורים אין, בכלל כל המהפכה הערבית הזו לא משרתת אותנו היא תגרום לעלית הכוחות הקיצוניים, ואנחנו צריכים לפעול "ללא משא פנים" (בכאילו) כמו כל העולם הצבוע ובפרוש לדרוש דיון במועצת הבטחון על החיסול ללא משפט של בן לאדן, ולדרוש להעמיד לדין את בנות הברית על החיסול של אנשים תמימים כמו הבן של קדאפי, אם לנו היתה קוראת טעות מבצעית כזו היה כל העולם מגנה אותנו היו פניות לבי הדין הבינלאומי, איפא ארגוני זכויות האדם "הצדיקים שלנו" מה פתאום ל"יש גבול" אין גבולות? פתאום ל"בצלם" אבד צלם אנוש?


כתוב תגובה ל- אליטה
למה ההבהרה
  שם שאול   2/05/11 14:58
לא באה מפיו או ממחב של הפרופסור. למה תלמיד שלו צריך לפרש ולהסביר
כתוב תגובה ל- שם שאול
עולה התלמיד על רבו בטימטומו.
  אליהו חיים   2/05/11 18:53
את ההשתלמות תעשה אצל גדעון לוי ואז תצא ממש מושלם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
ישראליות טיפוסית
  פוק   2/05/11 15:35
ישמור אלוהים איזה חמוריאדה של תגובות. בתחתית המאמר כתוב במפורש (למי שמתקשה בהבנה) שהמאמר נועד להעמיד את אירגוני זכויות האדם על דו פרצופיותם !!! אז לכל האידיוטים אם יש לכם ביצים , כתבו מייד התנצלות לפרופסור רובינשטיין. ! ! !
כתוב תגובה ל- פוק
פוק - ניסחת במדוייק.
  כל מילה - בול   2/05/11 17:06
כתוב תגובה ל- כל מילה - בול
לחמור בן חמור
  אליהו חיים   2/05/11 19:01
אני מכיר את דעותיו של הפרופ'לא יעזור שום כיסוי תחת ושום דיבור בשני קולות,תמיד הוא היה נגד חיסולים ממוקדים ואין לנו שום צורך באירגונים לזכויות האדם, לא לשלום עכשיו ולא לשאר החולרות ,תשמעו עכשיו את הקולות מעזה המעלות את בן לאדן לדרגת קדוש ,אלו הם הפרטנרים של הפרופסור.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
הצדקנים
  ש יוליוס   2/05/11 18:43

אדוני הנכבד! כנראה לא הבנתה את משמעות דברי רובינשטיין. הוא למעשה לועג לאומ" ולאירגוני "זכויות האדם" אשר בכל פעם שהצבא הישראלי פוגע בפעילי טירור קמה מקהלת הצדקנים ומגנה אותנו על "רצח-לכאורה" של ארכי מחבל ללא משפט. והוא מבקש מכל הצדקנים לגנות את "רצח" הארכי מחבל.
כתוב תגובה ל- ש יוליוס
2
אני המום מאובדן השפיות
  עדוש   2/05/11 11:20
ועוד חשבתי שהוא יחסית שמאל מתון...
כתוב תגובה ל- עדוש
הפרופסור דיבר הפוך על הפוך
  אריה פרלמן   3/05/11 00:03
אירגוני זכויות האדם נוהגים לגנות את ישראל על החיסולים הממוקדים, מכיוון שהם מכנים זאת "הוצאה להורג ללא משפט". אולם אותם האירגונים נמנעים מלגנות מדינות אחרות, שמחסלות, למשל, את הבן של קדאפי, או שולחות מזל"טים כדי לחסל פעילי טרור בתימן. פרופ' רובינשטיין לא מגנה את חיסול בן-לאדן, אלא מתריס כנגד אירגוני זכויות האדם, בזו הלשון: 'אם אתם כאלה גיבורים נגד ישראל ומגנים את חיסול שחאדה, אחמד יאסין וכו' וכו' - נראה אתכם גיבורים גם על אמריקה ובריטניה וצרפת ומגנים את החיסולים של בנו של קדאפי ובן-לאדן. אם אתם מגנים - אתם עקביים וישרים; אם לא - אתם צבועים ומתחסדים'. זהו האתגר שמציב רובינשטיין בפני "צדיקי" זכויות האדם. לו עצמו אין בעיה: הוא מאז ומתמיד תמך בחיסולים ממוקדים, גם בארץ וגם בחו"ל.
כתוב תגובה ל- אריה פרלמן
3
?!
  אלישע בן-אבויה   2/05/11 11:25
חיסול ממוקד הוא הגנה עצמית. אם מישהו יתקוף את הפרופסור הנכבד בגרזן, אני מניח שיתכן והוא יברח אבל יתכן שהוא גם יתקוף ואם שוטר שיקלע לאירוע ירה בתוקף ויהרוג אותו הוא יהיה די מרוצה. אם מדובר באיש דמים חמוש שנחבא במתחם מבוצר.
אין ברירה אלא לירות עליו.
מת מה טוב נתפס חי יותר טוב.
כתוב תגובה ל- אלישע בן-אבויה
4
עזבו את רובינשטיין. הוא חולה..
  אמיר ש.   2/05/11 11:26
מגפת הוירוס השמאלני פגעה קשה באזור צפון ת"א. המוקד - אוניברסיטת ת"א. רובינשטיין מגנה את הריגת הארכי רוצח בן לאדן...(הוא מחפש משפט האידיוט הזה..), רזי ברקאי, שדר גל"צ, שמח ומאושר מההסכם בן אש"ף וחמאס..(לבדוק "החפרפרת" בגלי צה"ל), חנה מרון וכמה אנשי שמאל דורכים ברגל גסה על המקום המסמל את הכרזת העמצאות של מדינת ישראל ומכריזים על הקמת המדינה הפלשתינאית. גם עם תקום על חורבות מדינת ישראל. ישנם עוד כמה פגוע ראש. אבל, נחמה כלשהיא. הם הולכים ופוחתים. הבעיה היתה ונותרה באחיזתם בכלי התקשורת..שם, חייבים למצוא לזה תרופה. המוקד הזה - מאוד בעייתי.
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
5
ועל זה נאמר, זיקנתו מביישת את
  צעירותו!!!   2/05/11 11:28
כתוב תגובה ל- צעירותו!!!
6
לקשי ההבנה-
  1א לנצח   2/05/11 11:28
פרופסור רובינשטיין מציב מראה מול אותם "ארגוני זכויות אדם".
פרצופם האמיתי הוא אנטישמיות בגלגולה החדש.
כתוב תגובה ל- 1א לנצח
אתה צודק במאה אחוז
  אליטה   2/05/11 13:25
תבינו לא יכול להיות שכאשר ישראל מחסלת טרוריסטים, כל "יפי הנפש" ולצערנו בעקר "משלנו" יוצאים נגד המעשה ומחפשים להעמיד לדין את הגנרלים והפוליטיקאים שלנו, אם לנו אסור אז לאף אחד אסור!!! בטח ובטח לגבי חיסולו של הבן של קדאפי, בסוריה טובחים באוכלוסיה ללא רחמים ולאף אחד לא אכפת בלוב כולם פתאום "נלחמים בעד הצדק" וכל זה למה כי ללובים יש נפט, ולסורים אין, בכלל כל המהפכה הערבית הזו לא משרתת אותנו היא תגרום לעלית הכוחות הקיצוניים, ואנחנו צריכים לפעול "ללא משא פנים" (בכאילו) כמו כל העולם הצבוע ובפרוש לדרוש דיון במועצת הבטחון על החיסול ללא משפט של בן לאדן, ולדרוש להעמיד לדין את בנות הברית על החיסול של אנשים תמימים כמו הבן של קדאפי, אם לנו היתה קוראת טעות מבצעית כזו היה כל העולם מגנה אותנו היו פניות לבי הדין הבינלאומי, איפא ארגוני זכויות האדם "הצדיקים שלנו" מה פתאום ל"יש גבול" אין גבולות? פתאום ל"בצלם" אבד צלם אנוש?
כתוב תגובה ל- אליטה
אכן !!! גם אני הבנתי כך
  צלב על   2/05/11 19:53
כתוב תגובה ל- צלב על
7
הוא שכח
  אורי נטע   2/05/11 11:38
בוש הסביר שאו שבן לדן יובא למערכת המשפט של ארה"ב או שמערכת המשפט של ארה"ב תבוא לבן לדן. כשנשאל מה פירוש, אמר שמערכת הצדק האמריקאית כוללת גם מטוסים ויחידות מיוחדות והיא משרה צדק בעולם, כשצריך. ייתכן שהיה צריך לערוך משפט בהיעדר ורק אז לשלוח את כוחות החיסול.
כתוב תגובה ל- אורי נטע
8
צודק. רצח זה רצח זה רצח
  איתן לודאי   2/05/11 11:41
ולא משנה את מי רוצחים אם אלו נכדיו החפים מפשע או הפושע עצמו.
צריך שיהיה דין וגם אז אסור להרוג כפי שאנו מתנגדים והעולם יתנגד אם נוציא חלילה להורג את רוצחי משפחת פוגל.
כתוב תגובה ל- איתן לודאי
9
מה קרה לרובינשטיין............
  ורדינה   2/05/11 12:07
כתוב תגובה ל- ורדינה
10
רובינשטיין!??
  יהוידע   2/05/11 12:09
ואני צפיתי ממך שתגנה את הצבא הכי דמוקרטי, צבא ארה"ה שחיסל אחד מבניו של קדאפי ובעיקר את שלשת ילדיו ואשתו בהריון. זה הדבר הכי מוסרי שקרה לאחרונה.
כתוב תגובה ל- יהוידע
11
תשובה ל-1
  אוריהו   2/05/11 12:11
לחלוטין לא השתבשה דעתו. אתה פשוט לא הבנת את כוונתו. כי כל אותם אירגונים אנטישמים שתחת איצטלה של זכויות אדם ממהרים לגנות בצורה קיצונית כל פעולה ישראלית כדוגמת הפעולה האמריקנית - ממלאים היום פיהם מים. אמירתו של פרופסור רובינשטיין שמה אותם ללעג ולקלס.
כתוב תגובה ל- אוריהו
לא תצליחו לבלבל
  אליהו חיים   3/05/11 08:36
רובינשטיין הוא נגד סיכולים ממוקדים וכך השמיע דעתו בעבר,הוא פשוט שואל אם מה שמותר לארצות הברית אסור לישראל ,אין כל חדש בצביעותם של ארגוני הצדקנים ושל האו"ם והוא לא מחדש שום דבר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
12
די עם הארגונים האלה!
  DP Israel   2/05/11 12:21
הגיעו מים עד נפש ההתיפיפות שלהם עוברת כל גבול!
כתוב תגובה ל- DP Israel
13
אנשים, לא נשתבשה דעתו של....
  ש.   2/05/11 12:31
רובינשטיין, אלא נאמרים דבריו בסרקסטיות כלפי המערב הצבוע המגנה את ישראל על כל פעולה המוגדרת אצלנו כהגנתית, אך מקבל בהכנעה כל הרג שנעשה ע"י נאט"ו או ארה"ב כפעולה מוסרית הכרחית.
כתוב תגובה ל- ש.
14
המגיבים אינם מבינים טענתו
  המסביר   2/05/11 12:42
בשפה פשוטה פרופ' רובינשטיין, שהוא אדם חכם, אומר: "אם תמיד אתם (ארגוני הצדק ושמירת זכויות האדם) באים בטענות לישראל על פגיעות בנפש ועל סיכולים ממוקדים - עליכם לגנות גם סיכול ממוקד זה. אם לא תגנו את המעשה אסור לכם לגנות את ישראל על מעשים דומים".

עתה על כל המלעיזים והמקללים לבקש סליחה מפרופ' רובינשטיין...
כתוב תגובה ל- המסביר
15
זה לא סיכול ממוקד אלה
  חוסיין אובמה   2/05/11 12:53
מות תוך התנגדות למאסר.
ומאמתי צריך לתת למרצח המונים זכויות הגנה?
האם בבואו לתכנן את פיגועי 11 בספטמבר פנא בן לאדן לקריאת זכויות האשנים אותם הוא רצח?
על כן
עין תחת עין נפש תחת נפש.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
16
הבלים !
  אמונה   2/05/11 12:55
הבל הבלים !
2,998 בני אדם נרצחו באמריקה באותו היום -על לא עוול בכפם ,האם ניתנה להם הזכות למשפט צדק ?
אמירה הזויה, ולמה זה תמיד מגיע מתוכנו ???
כתוב תגובה ל- אמונה
17
הוא טוען בהפוכה כמובן
  דרור5   2/05/11 12:57
על מנת להבליט את צביעות הארגונים הללו שלא יעזו כמובן לגנות את ארה"ב, ולכן, בשתיקתם הם שומטים את הקרקע תחת כל טיעון שלהם כלפי ישראל.
כתוב תגובה ל- דרור5
18
13-14, אם כך, שיבהיר את דבריו
  שאול א.   2/05/11 12:58
לדעתי, לא זו כוונתו. אך אם כן, אשמח להתנצל בפניו. אני די מסופק האם אתבקש להתנצל.
כתוב תגובה ל- שאול א.
19
למגיבים 1-10 - אינטיליגנציה 0
  3אורי 6   2/05/11 13:13
זה הציבור הדפארי שיש לנו בארץ. אף אחד לא קרא את ההבהרה בתחתית הכתבה האומרת שהוא מציג את הדברים ב"כאילו" כדי להציג את ארגוני זכויות האדם במערומיהם (והוא הרי נשאר אמנון רובינשטיין - מצדיק את הפעולה. כתוב בעברית צחה).

המגיבים לכתבה, גם לא יודעים לקרוא, גם רדודים העיקר שולפים מהמותן. תת-חומר אנושי שכמוהו יש לנו יותר מדי במדינה.
כתוב תגובה ל- 3אורי 6
20
פרופ' רובינשטיין, שאפו!
  חגא   2/05/11 13:21
כתוב תגובה ל- חגא
21
לכל ההמומים שלא קראו את ההבהרה
  אטי לוין   2/05/11 13:25
תרגיעו תספרו עד 3 ותקראו את הה בהרה מתחת לכתבה. זה הכל.
כתוב תגובה ל- אטי לוין
22
זקינתו מביישת
  אדד   2/05/11 13:28
דברי אותו איש שהיה שר ונראה כבעל בינה כהרף עין נטרפה מחשבותיו.
כתוב תגובה ל- אדד
23
כמה שאתם מטומטמים
  גלילי   2/05/11 13:28
אתם לא מבינים שמדובר בכפל לשון אתם עד כדי כך מטומטמים המגיבים כאן שלא מבינים שאחרי החיסולים של צה"ל כל חברות באו"ם גינו את ישראל על חיסול הטרוריסטים ולכן מבקש כאן פרופסור רובינשטיין שגם כאן ניראה את הצדקנים הגדולים כאשר הם מגנים את ארה"ב על חיסולו של בין לאדן
כתוב תגובה ל- גלילי
24
לכל ההמומים שלא קראו את ההבהרה
  אטי לוין   2/05/11 13:32
תרגיעו תספרו עד 3 ותקראו את הה בהרה מתחת לכתבה. זה הכל.
כתוב תגובה ל- אטי לוין
צודקת במאה
  שעי   2/05/11 16:33
כל הכבוד
כתוב תגובה ל- שעי
אטי מותק, בפעם הבאה שתתקלי
  יהודי מא"י   2/05/11 17:49
בנחש ארסי העומד להכיש אותך, תביאי אותו למשפט. אני - ארוצץ את גולגלתו מהר ככל האפשר וביסודיות. ואם זה נחש שכבר הפיל קורבנות - אעשה זאת בהנאה מרובה. את הפיינשמקריות אשאיר לך ולרובינשטיין. שיואיל הוא להתפלפל עם "עמיתי הנכבד" ו"כבוד בית המשפט" בארמית ובעברית ("בית משפט קמא, בתרא ובבא") כאשר הנחש כבר נוגס בעקבו. עבורי "דם תחת דם" מספיק והוגן דיו. שמעת רובינשטיין ? שמעת הניה ?
כתוב תגובה ל- יהודי מא"י
25
הוא צודק למה? תקראו נכון...!!!
  אביחייל   2/05/11 14:36
הוא צודק למה? תקראו נכון...!!! כאשר ישראל מחסלת טרורסטים...זכויות האדם של האו"ם ובכל העולם טוענים שישראל מבצעת פשעי מלחמה...וסיקול ללא משפט...זה פשע...!!!! לכן הוא צודק...וכל המגיבים לכתבה הדיותים בהבנת הנקרא...! לאירופים, נאטו, ולארה"ב מותר להם לבצע הרג טרורסטים בסיקול ממוקד...למה לישראל אסור...האם דם יהודי פחות מדם אירופי או אמרקאי...!
לכן כל ארגוני זכויות האדם שמו לעצמם מטרה רק לגנות ולפגוע בישראל בכדי לכבול את ידה מהגנה עצמית.
כתוב תגובה ל- אביחייל
26
כל הכבוד לפרופסור
  א.פוליססט   2/05/11 14:47
הפרופסור המכובד נזכר רק היום לפנות למרכז לשמירת זכויות האדם. מדוע כשרצחו את בנו ונכדיו של יקיר זכויות האדם הנשיא קדאפי הוא לא פנה? האם בגלל שבן לאדן רצח אמרקאים אז זה לא בסדר וכשרוצחים לובים זה בסדר.??
כתוב תגובה ל- א.פוליססט
27
רובינשטיין-לא הבינו אותך, חבל
  חילי   2/05/11 15:33
כל הסתומים שהגיבו בשלילה לקריאתו - לא יודעים מה זה הבנת הנקרא.שמישהו יושיב אותם על הברכיים ויסביר להם כמו לילדים בגן בשעת סיפור.תגידו אתם סתומים? תקראו עוד הפעם את מה שנכתב מתחת לכתבה ואל תתנפלו סתם.זה לא בושה לבקש מחבר/ה להסביר לכם למה אתם סתומים
כתוב תגובה ל- חילי
28
כל הכבוד לרובינשטיין
  יוסלביץ   2/05/11 16:12
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
29
מוזר שרובינשטיין לא הובן
  י.ב.   2/05/11 16:22
והיה צורך בהבהרה.
האם מישהו באמת חשב שרובינשטיין טוען שבן-לאדן לא קנה ביושר את גזר הדין שבוצע בו?
כתוב תגובה ל- י.ב.
30
לא לכל מי שיש תחת(כדי לשנן, יש
  פקק   2/05/11 16:28
גם ראש.
כתוב תגובה ל- פקק
31
חבר תקרא את הכל.
  מהפך 77   2/05/11 16:47
האיש פשוט צודק
כתוב תגובה ל- מהפך 77
32
היה שם קרב, לא?
  לא להגזים   2/05/11 17:10
כתוב תגובה ל- לא להגזים
33
אמנון רובינשטיין-נשמה אומללה!
  גימי-יהודי מיהודה   2/05/11 17:34
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
34
נו ירשמו . אז מה? פוחדים ממך?
  זקן   2/05/11 17:43
כתוב תגובה ל- זקן
35
עצוב. רק שכח לציין שבין לאדן י
  סער   2/05/11 17:58
ירה וניסה לחסל את מי שבא לעוצרו והוא לא התכוון להיתפס בחיים. הוא ירה עם קלצניקוב והשתמש באשה כמגן חי וניסה לרצוח חיילים אמריקאים. מעניין מה אוסאמה היה עושה לפרופסור המכובד אם היה תופס אותו......
כתוב תגובה ל- סער
36
תקראו את ההבהרה,הוא צודק % 100
  אליפז התימני   2/05/11 18:19
כתוב תגובה ל- אליפז התימני
37
איזה מלך !
  רועי חיו   2/05/11 18:25
מר רובינשטיין אתה יודע מה אתה אומר ! נמאס כבר מהצביעות של העולם.
כתוב תגובה ל- רועי חיו
38
ההבדל בין ישראל לארה"ב
  יואבחלב   2/05/11 18:29
צדק הוא מה שקורה בין כותלי בית המשפט. רצח זה כשמקפדים בכוונה חייו של מישהו מחוץ לכותלי בית המשפט (ולדעתי גם לבית המשפט אין זכות להוציא להורג). הכי פשוט שיש. כל השאר הם אילוצים. אנחנו נלחמים בכוח שיושב לנו על הגדר והורג בנו כמעט כל יום. ברור שאלמנט ההגנה העצמית מאפשר לנו לחסל מישהו העוסק בהרג ישראלים על בסיס קבוע. בין לאדן רצח הרבה אמריקאים. צריך היה לשפוט אותו על זה. בארה"ב קיים עונש מוות ולכן כנראה ניתן היה לרצוח אותו בצורה חוקית. אבל בין לאדן לא היה באמת מסוכן לארה"ב היום ולא היווה איום מיידי לאזרחי ארה"ב. ניתן היה גם לנסות ולתפוס אותו. אבל האמריקאים היו צמאים לדם ולכן הכוחות קיבלו הוראה להחזיר את בין לאדן משופד על החנית. זה רצח בכל כלי מדידה. ולכן אובמה אינו אלא רוצח פשוט. עם פרס נובל לשלום. כמובן. אבל פשוט רוצח. את זה אי אפשר לשנות ומדאיג אותי שיש יותר מדי ישראלים שלא מבינים את זה.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
39
חנן וייס-מה שמדגיש את נחישותם
  של האמריקאים   2/05/11 19:02
הקם להרגך השכם להרגו. DEAD OR ALIVE. פולארד, עם כל הצער והכאב, לא ישוחרר, כי פגע באינטרס אמריקאי. לא קבע בדימוס
כתוב תגובה ל- של האמריקאים
40
ואלה,גם אתה אמנון?הצטרפת לחמאס
  ד.ט.   2/05/11 19:08
כתוב תגובה ל- ד.ט.
41
כוכבית, הבהרה ושאר ירקות..
  שאלתיאלה   2/05/11 19:10
מטעם מי הכוכבית? מטעם הכתב? האם הכוונה בעצם הימצאות ההבהרה היא, שיש באיזה מקום נוסף את הידיעה הנ"ל באופן יותר מפורט עם כל כוונותיו האמיתיות והמלאות של רובינשטיין? ואם זו הידיעה במלואה - מאיפה לקח הכתב (או הבעלים החוקיים של ההבהרה בסוף) את הפרשנות הנ"ל?
כתוב תגובה ל- שאלתיאלה
42
חוזר בי מתגובתי (2)
  עדוש   2/05/11 19:50
לא מובן לי איך לא שמתי לב להבהרה ואני תמיד מקפיד לקרוא הכל...פרופ' רובינשטיין סחתין עליך!
לא מאוחר אף פעם להכיר בטעות (גם אם זה טוקבק, ניתן להתנצל, כי גם אם זה נראה לא חשוב, שהרי זה סה"כ טוקבק, אז למה בכלל להגיב מלכתחילה?).

הערה למגיב 3אורי6 :
תשתדל לדבר בשפה נקייה, לא להתבטא כאילו כל מי שלא שם לב (גם אם זה נראה לך נורא ברור) הוא אונטר-מנטש..סבבה? טעויות קורות. התגובה שלך מאוד דוחה. אפשר לנסח את זה בצורה יפה ולא מתלהמת כמו אותה קבוצה, שטענת שקיימת אצלנו...
כתוב תגובה ל- עדוש
43
לכל הטיפשים
  רונן גולדשטיין   2/05/11 20:16
שתוקפים פה את אמנון רובינשטיין.
טמבלים אתם. תפסיקו לתקוף את האיש הישר הציוני וההגון הזה. הלוואי שהיו לנו בארץ עוד כמה רובינשטיינים כאלו.תאמינו או לא,אם היו לנו הרבה אמנונים כאלו,מצבנו היה טוב יותר. ולמי שלא הבין: אמנון רובינשטיין מבקש מכל "ארגוני זכויות האדם" לגנות את "רצח אוסמה בן לאדן",
בכדי להוציא לאור את צביעותם והאנטישמיות שלהם.
הוא יודע היטב שהם לא יגנו את ארה"ב,וכך יהיה אפשר לחשוף את המוסר הכפול שלהם,קרי- הם יודעים לגנות רק את ישראל כשהיא רודפת והורגת את ראשי הטרור.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
44
כל המגיבים שמסכימים איתו
  9ממ   2/05/11 21:50
צבועים בני צבועים כולם שמחים שהמנוול מת ולאיש אין את היושרה כולל לרובינשטיין להגיד שחוקי המילחמה לא כוללים טרוריסטים וטרור תפס כאן טרמפ על צביעות הקהילה הבין לאומית שלא רצתה להגדיר טרוריסטים פיליסטינים וערבים ברי מוות וגם לאחר ההצהרה המטופשת הזו רובינשטיין ימשיך להתכסות תחת החוק הקיים שלא מכיר ברוצחים מטונפים כרוצחים
כתוב תגובה ל- 9ממ
45
כמה קופי אדם יש בכלוב הזה.
  בבונים.   2/05/11 22:09
כתוב תגובה ל- בבונים.
46
הפעם הוא צודק!
  חנה שרה   2/05/11 22:30
האמריקנים רוצחים לתיאבון. אין שום מטרה מוסרית בפעילותם. כש"ישראל" מבצעת חיסול ממוקד של רב טבחים, רוצח ילדים, כל מנוולי העולם קופצים עם הגינויים שלהם, אבל, לאמריקנים ולכוחות נאט"ו מותר לרצוח ככל העולה על רוחם. כשאנשי שב"כ חיסלו את שני בני טינופת ערבים, שחטפו את האוטובוס בדימונה, השמאל וכל העולם רעשו וגעשו. לפחות, במקרה הזה, רובינשטיין מוכיח איזו שהיא עקיבות.
אם בן-לאדן היה חייב מיתה, על אחת כמה וכמה אובמה ושאר נשיאי ארה"ב, שבראשיהם דם יהודים רב.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
47
חמור קופץ בראש
  הנרי לוי   2/05/11 22:32
להלן מ"הארץ" יועץ אובמה למלחמה בטרור: לו היתה הזדמנות ללכוד את אוסמה בן לאדן בחיים, היו עושים זאת (נטשה מוזגוביה). זאת אומרת, רובינשטיין, זה לא בדיוק חיסול ממוקד, נכון? הוא היה חמוש, נכון? הוא ירה לעבר החיילים, נכון? אז מה אתה קופץ? ארגוני זכויות האדם, להבדיל ממך, עובדים מהראש, לא מהבטן.
כתוב תגובה ל- הנרי לוי
48
יש כאן כל-כך הרבה מגיבים דפוקי
  מוטי1   2/05/11 23:20
פשוט לא יאמן איך אנשים להוטים להגיב ולא קוראים אפילו את הכתבה, אני לא מאמין שהדפיקות היא כזאת שקראו ולא הבינו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
49
מה שהכי מדאיג
  יהודי טוב   3/05/11 00:18
היא הטיפשות של המגיבים כאן.
יש כאלה שאין להם אפילו הכנה למוח, ולא מסוגלים להבין את הציניות בדבריו של אמנון רובינשטיין (הפוך על הפוך...).
לא נורא, אין שכל אין דאגות.
כתוב תגובה ל- יהודי טוב
50
באמת מגיבים סתומים
  שלום כלפה   3/05/11 00:18
הוא אמר זאת בציניות כדי לחשוף את ערוותם של כל החולירות האנטישמיות כולל שלום עכשיו,בצלם,נשות ווטש ועוד חלאות שתמיד יש להם הרבה ארס ורעל לשפוך על ישראל ,ואין להם כלום לומר על חיסולי נאטו וארה''ב שהרגו בנוסף לכלב התימני גם את בנו ואחת מנשותיו,איפה כל החולירות?מישהו יודע?
כתוב תגובה ל- שלום כלפה
51
אמנון, ככה נלחמים בטרורסיטים!
  מקק צמר   3/05/11 00:59
פרסומת קוריאנית חמודה שווה צפייה, בערך דקה עם תרגום לעיברית ( ללחוץ על CC) הסרטון
כתוב תגובה ל- מקק צמר
52
פוסט טראומה עקב שטיפת מוח
  אודי פפו   3/05/11 01:50
כל אלה שלא הבינו את הכוונה של אמנון רובינשטיין סובלים מפוסט טראומה עקב שטיפת המוח שאנו עוברים בשנים האחרונות ע"י השמאל הקיצוני ששולט בתקשורת ובתרבות בעזרת "אנשי הרוח" המובילים, ההובלה של השמאל הקיצוני לעמדה המדינית הקשה שאנו נמצאים בה בהווה והלחץ של התקשורת להמשיך לאותו כיוון מכניס את האנשים לטראומה ולכן הם אינם מאמינים באף אחד.
כתוב תגובה ל- אודי פפו
53
באיזה גיל דעתו של חכם משתבשת?
  efis   3/05/11 05:42
מעניין שכל אדם שהיה פעם משהו, מישהו כשהוא מגיע לגיל מסוים. הוא מתחיל לפלוט שטויות בכמויות.
ראו, חנה מרון, הסובולים למיניהם, אבנרי, שלמה גזית ועכשיו גם רובינשטיין הזה.
מציע לבדוק את השפיות שלהם בהקדם ולאסור עליהם לנאום.
כתוב תגובה ל- efis
54
הצצה אקראית בתגובות כאן גורמת
  עין צופיה   3/05/11 06:23
למחשבות עגומות על דמוקרטיה=שלטון העם.
כתוב תגובה ל- עין צופיה
55
ואם זכויות האדם לא יגנו,אז הם
  קורןנאוה טבריה   3/05/11 06:23
לא ייחשבו לצבועים,אנטישמים סלקטיבית ובעלי מוסר כפול?!הצחקת אותי!מה קורה לפרופסורים השמאלנים בישראבלוף?עד כדי כך הכהה ה"שלום" את מוחם?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
56
סייג לחכמה שתקה אבל אין פה חכם
  מאיר צ   3/05/11 07:28
כתוב תגובה ל- מאיר צ
57
מה הגיל עושה לאדם,מחרפן אותו
  אברהם מערב השומרו   3/05/11 07:46
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
58
המום מן הטמטום של המגיבים
  צפנת   3/05/11 08:21
פרופסור רובינשטיין יוצא נגד ארגוני זכויות אדם שמגנים את ישראל אבל מעריצים את אובמה.
כתוב תגובה ל- צפנת
59
גם לאחר ההבהרה. לא מבינים???
  אברי   3/05/11 09:25
היה ברור ש"המתקדמים" לא יבינו את משמעות הכתבה ויצאו בגינויים הזויים. נוכח זאת הוספה הבהרה שאומרת שהכותב תומך בפעולה והדברים נכתבים כדי להציף הצביעות הקיימת. למרות זאת יש עדיין מגיבים שמגיבים מתוך הבנה הפוכה בדיוק. לזכותם ולמזלם יש לומר שטיפשות אינה מחלה.
כתוב תגובה ל- אברי
60
מה צבע הסוס הלבן של נפוליון?
  לכל הסתומים   3/05/11 09:37
ידעו שאתם כ"כ חכמים, סיפקו לכם הבהרה, ועדיין... איפה הייתם כשחילקו את השכל??
כתוב תגובה ל- לכל הסתומים
61
מה קורה לפרופסור המכובד
  רני הגבוה   3/05/11 10:14
הנטרפה דעתו של הפרופסור?

האם ניתן להגדיר את בן לאדן כאחד האדם?

הוא האיש אשר תכנן עשרות פעולות טרור שבה נרצחו אלפי אנשים,

במוחו המעוות של הצורר הערבי אושרה פעולת הפלת התאומים שבניו יורק.

טייסי המטוסים האמריקניים נשחטו בסכיני חיתוך יפניים,לא מודבר בסתם פושע-אלה טרוריסט שלא בחר בשום דרך,
אני הייתי מציע להשליח את גופתו למאכל לאריות בגן החיות בברונקס שבניו יורק-
לפחות משיהו יהנה מהגעתו לניו יורק........
כתוב תגובה ל- רני הגבוה
62
מטומטם הכותב ששיבש הדברים
  החכם האחרון בארץ   3/05/11 12:31
ומטומטמים המגיבים שלא הבינו ההקשר חרף ההבהרה. רובינשטיין אינו מבקר את הפעולה כי אם את ארגוני השמאל המתחסדים.
כתוב תגובה ל- החכם האחרון בארץ
זה לא כל כך חד וחלק, כי
  חנה שרה   3/05/11 13:37
רובינשטיין הוא שמאלני קיצוני, ובדרך כלל, אין לו כוונות טובות. במקרה הזה הוא צודק! לא היתה שום הצדקה לרצח הזה. האיש לא סיכן את קיומה של ארה"ב. ואולי כדאי פה להזכיר את נשיאנו הדגול, שמעון פרס. כשהדגול נשאל על ידי וועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב, למה מתעלמת ישראל ממינויו של אל-הינדי לתפקיד בכיר ב"רשות", כזה נוגד את ההסכם (מספר X) עם ה"רשות" בענין אי-מינוי רוצחי יהודים לתפקידים ב"רשות", ענה הדגול: לאל-הינדי אין דם על הידים... טוב, הוא רק תכנן את טבח הספורטאים ה"ישראלים" באולימפיאדת מינכן. הדגול גם אמר, שערפאת היה ראוי לפרס נובל לשלום... ובקיצור, בעצם, מה רוצים מארה"ב, כשהיא "לוחצת" על "ישראל", היא בסך הכל, עושה את רצון השמאל.
ואחרי הכל - ארה"ב היא רוצחת בדם קר. ואילו רצתה להעניש את האשמים, היתה תוקפת את סעודיה. אבל שם הנפט...
להזכיר את דבריו של מיינרצהאגן על ארה"ב: 1.3.1957
הצטערתי לשמוע בחדשות של שעה תשע שישראל הסכימה לפנות את סיני, עם שהיא סומכת על ארצות הברית שתשאיר את מפרץ עקבה פתוח ולא תרשה למצרים לחזור לעזה. נעשה משגה גדול. ארצות הברית אינה מתכוונת כלל לכבד את ההסכם; אותה מעניינים רק האינטרסים שלה – נפט ודולרים עם שלטון-עולם....
כתוב תגובה ל- חנה שרה
63
ההבהרה היא עלבון לאינטלגנציה
  וחבל שנחוצה לרבים   3/05/11 13:35
כמו שאיש לא גינה את טבח הגרוזינים ע"י פוטין ובאישור בדיעבד של סרקוזי,כפי שבתי משפט באירופה פוסקים אוטומטית נגד יהודים,כפי שאיש לא באמת כועס על אסד,הרי שקריאתו של רובינשטיין היא נכונה וחכמה אבל שוב וכרגיל לא תשנה דבר.המסקנה היחידה היא טרוריסט מת הוא ברכה ליהודים וכל המרבה הרי זה משובח.
כתוב תגובה ל- וחבל שנחוצה לרבים
64
בבקשה,כולם,תקראו את ההבהרה.
  Banana145   3/05/11 15:03
מדובר בהפוך על הפוך. גם אותי הכותרת הטעתה,אבל חשוב לקרוא את ההבהרה.
כתוב תגובה ל- Banana145
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il