s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר הכנסת: פשע אלטלנה לא יכופר
מאת: איציק וולף  |  19/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבל השמאל רק מדבר
  מרק   19/06/11 17:52
ואילו הימין יורה. לא כך? אולי אני טועה? לא יכול להיות , הרי השמאל תמיד אומר זאת והם הרי תמיד צודקים.
כתוב תגובה ל- מרק
בגין הטיפש במנהיגים החזיר סיני
  השאיר2מליון עזתים   19/06/11 20:26
מחוברים לישראל.מעולם לא נלחם.
כתוב תגובה ל- השאיר2מליון עזתים
2
אבל הרוצח נעשה לראש הממשלה
  ג'וני וולקר   19/06/11 18:10
לא רק שכופר לרוצח גם שתו לנרצחים את הדם בפעם שניה. איך אמר הפרסי ולא טעה הפעם "הציונים הם קומץ של רוצחים".
כתוב תגובה ל- ג'וני וולקר
3
איך קרה שהפישפש עלה
  משה אר   19/06/11 18:53
זה לא מובן זה לא מובן אבל הפישפש נמצא למעלה, ודבר לא יעזור .הוא היה והוא הווה ויהיה פישפש לנצח נצחים
כתוב תגובה ל- משה אר
4
התותח הקדוש/טמא הוצב בפו"מ...
  לקריאה   19/06/11 19:21
אפשר להניח שהמטרה של מי שהניח אותו שם היא להבהיר לקצינים שמותר גם לירות ביהודים - בעיקר אם הם ימניים - ובסוף להתמנות לראש ממשלה
כתוב תגובה ל- לקריאה
5
האויב
  כוחות האצ"ל   19/06/11 19:32
מתוך הפקודה : "האויב : כוחות האצ"ל" וניצולי שואה המבקשים לחבור אליו. קישור - בכדי לראות את דברי רבין : "דפקנו אותם באניה ודפקנו אותם במים". חנן וייס, סא"ל במיל' קצין קרבי לוחם
 קישור - בכדי לראות את דברי רבין
כתוב תגובה ל- כוחות האצ"ל
6
בגין הביא עלינו אלטלנה לנצח!
  חנה שרה-   19/06/11 19:42
בארץ ישראל מתנהלת מלחמת אחים, אם אפשר לקרוא להם אחים, חד צדדית, השמאל מנהל מלחמת חרמה בעם היהודי, היהודים מקשקשים על אהבת-חינם, על מניעת קרע בעם, כאילו לא קרע השמאל את העם ואת הארץ לגזרים, ועל "אחדות ישראל". פצע האלטלנה עדיין מדמם, כי הוא טרם הונח לו, הפוצעים ממשיכים להרחיב את הפצע.
זו לא חכמה לדקלם - לא תהיה מלחמת אחים בעוד האויב בשער - ובכך לתת לשמאל פתחון פה, כאילו, כל עוד הוא מכה, זו לא מלחמת אחים, אבל, אם הקרבנות יחליטו, סוף סוף, להגן על חייהם ועל ארצם, ליתר דיוק, שארית ארצם, זו תהיה מלחמת אחים... מה שקורה הוא - האויב שבתוך השער, מחזיק, בכוונה תחילה, את האויב שבשער - רק עם אויבים עושים שלום - אבל, לא עם יהודים.
והשמאל מטיף מוסר - תלמדו מבגין.... הבנתם? אנחנו צריכים ללמוד ולהיכנע תמיד לפושעים נגדנו, הם פטורים מכל הסיסמאות הנ"ל, שנוצרו, כדי להצדיק את האפאתיה, את שיתוף הפעולה בחורבן העם והארץ, ואת הפטור מלחשוב הגיונית.
בימית, היתה אלטלנה, בחיסול רבין, אבי אלטלנה הראשונה, היתה אלטלנה, בגוש קטיף, היתה אלטלנה, בצפון השומרון היתה אלטלנה, בעמונה, בחוות גלעד, ביצהר....בכל אתר ואתר בארץ הזו, מביא עלינו השמאל/המדינה השמאל בנה את האלטלנה. זו אלמותית, כי עם ישראל נכנעה לה לכל אורך הדרך.
עמי איילון, למשל, לעולם לא יחוש סיפוק, וכך הוא אמר: "בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מ'אלטלנה' אחת. מנהיגות מדינית במדינת ישראל קיבלה כבר החלטות קשות כשהיה ברור מה האלטרנטיבה, ומנהיגות מדינית בעתיד תצטרך לקבל החלטות קשות כשברור מה האלטרנטיבה";
האלטרנטיבה המפחידה כל כך את השמאל היא - איבוד ההגמונה האבסולוטית בדמוקטטורה שהוא בנה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
7
והעדויות -
  חנה שרה-   19/06/11 20:48
עזריאל קרליבך:

"ואני, בתוך כל ההמון הגדול, למטה על שפת הים, עמדתי, ויחד עמהם במו עיני ראיתי.... ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם, והם חמושים מכף רגל ועד ראש, והם שנים שנים, שלושה, עשרות, מאות רבות – רצים לירות ביהודים.... ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האניה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! שברי גדול כים, והאסון מחריד. כולנו נוצחנו עתה, כולנו הפסדנו, ולא ניטהר אלא במעיינות אהבת ישראל".
כך תיאר עזריאל קרליבך בעתון "ידיעות מעריב" (היום מעריב), כמובא ב "אלטלנה" (שלמה נקדימון), את הטבח באלטלנה והטבעת הנשק שהיה חיוני לישוב כאויר לנשימה.

שמואל כץ:
(יום האש, ע' 408): "... כבר היתה האניה בדרכה לתל-אביב, כשהיא נושאת מטרה שבעיני בן גוריון היתה חשובה הרבה יותר מכמה אלפי רובים, מכמה מליוני כדורים 303 וכל השאר. על סיפונה של "אלטלנה" היה מנחם בגין, שהובא למצב בו אפשר יהיה לנהוג בו כעם מורד. לאחר שיחוסל בגין (ואם לשם כך צריך יהיה לפוצץ את האניה הרי המחיר שווה) יהיו בלי ספק רעש ודברי בקורת, ואולי אפילו התמרדות מצד חסידיו של בגין. מה טוב ; אפשר יהיה למחצם בהמון.
"אני כותב את הדברים האלה חמש עשרה שנה לאחר מעשה. אני כותב אותם בלי להט.... נעים היה הרבה יותר אילו יכולתי למצא הסבר, להוכיח שהכל היה בבחינת אי הבנה, שמשהו השתבש בקשר, שטעות בכיוון היא אשר איפשרה לירות על אנשים בלתי מזויינים הנמלטים בשחייה מן האניה הבוערת, שבגלל איזה עיוורון פיזי פתאומי שתקף את כל החיילים בבת אחת לא הבחינו בדגל לבן המתנוסס על האניה, במטפחות לבנות שאנשים שוחים מנפנפים בהן כאחוזי תזזית....".


כתוב תגובה ל- חנה שרה-
8
ברוך אורן, עתונאי תל-אביב
  חנה שרה-   19/06/11 20:54
שנקלע למצור בירושלים, וכל דבריו בזמן אמת. קובץ המאמרים פורסם כבר בתש"ח, מיד לאחר כתיבתם:

"... אך הבוקר, לא על כך דברה ירושלים. לא על מנות וקצבות והרעבה ושחיתות דברה העיר, השסועה והמוכה. הבקר דברנו על תותחים. על התותחים שלא הגיעו. אניית-נשק של האצ"ל, נושאת תותחים ורובים לירושלים, עוכבה על ידי ה"הגנה", ליד החוף, ותותחים מרעישים אותה. כי יש תותח עברי בשפלה להרעיש את התותח הירושלמי.
"על כן לא זעם היום איש על קפוח ושחיתות וזדון לב. שחיתות איומה עוד יותר, זדון לב מחריד עוד יותר, כניעת נפש מעוררת זוועה, נעשו אי שם, אצל חוף הארץ, מהלך חמש דקות טיסה מכאן באווירון שאיננו גם הוא.
השמעתם, המופגזים? תותחינו מוטבעים שם בשפלה...
היום לא על מנות דברה ירושלים..." (ברוך אורן. "במצור – אמת-ירושלים").

ועוד, על הנפשות הפועלות:

"ה'מוסדות' אינם מעוניינים בהוצאת נשים ותינוקות מירושלים. חשבונם פשוט בתכלית ואכזרי עד לזוועה. המוסדות – או ה'ממשלה' – החליטו למכור את ירושלים לאנגלו-סכסים תמורת הכניסה תחת חסותם. יוותרו על ירושלים ובמחיר זה יקבלו דולרים ו'חסות'. אולם זו צרה – ירושלים אינה רוצה בשלטון 'בינלאומי', מימין פשרני עד לשמאל פשרני, מסבירים כאן כל נואם וכל עסקן: אין שלטון בינלאומי. אנו או עבדאללה. זו הברירה. ותושב ירושלים מבין – כי על גבו חש מהי הברירה.
ובכן, חשש הוא, שמא תתנגד העיר לכניעה. חשש, שמא ילכו הרבואות להילחם בכל אויב, תחת כל דגל שיקרא למלחמה. נכשל הנסיון להילחם נגד דגל חפשי בנשק אש מהיר. ועל כן שקלו מוסדות וראש הממשלה וסגניו השמאליים לענייני בטחון, שקלו, טרו והחליטו: כל עולל ורך, כל הרה וחולה, כל זקן ונכה – בירושלים יישארו. וישקול יפה יפה ויהרהר שבע פעמים הבן והאב, בטרם צאתם למערכה: האם החולה נשארה בבית תחת מטר הפגזים. התינוק מתייפח בשארית כוחותיו, גווע מרעב, לא נותרו מים בעיר, כי אם לחמישים יום נוספים. ומזון אין.
"ישקלו בנפשם, בלבם הדווה, האב והבן, האח והחתן, הלוחם והחיין – וייכנעו. כך מקווים 'ראשים' ומוסדות, ועל כן קבעו סדר ליציאה מן העיר..."


כתוב תגובה ל- חנה שרה-
9
מהו פשע אלטלנה
  ע.ג.   19/06/11 21:10
אכן הפשע לא יכופר אלא שהפשע היה של בגין ושל האצ"ל שבאמצע המלחמה מרדו בצה"ל הביאו ספינת נשק לעצמם בלבד ושני גדודי אצל ערקו מהמלחמה כדי לפרוק את האניה. במדינה מסודרת הם היו מועמדים לקיר על בגידה בזמן מלחמה ורק בישראל הבוגדים טוענים שהמדינה התנכלה להם. לא פלא שמהם יצאו המתנחבלים שמכים חילים ושוטרים ואינם מכירים בסמכות מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
10
מנחם בגין וחבריו טעו
  אורי מילשטיין   19/06/11 21:30
בכך שהפקירו את האקדמיה ואת העשייה התרבותית בישראל לידי השמאל. בהפקרה זאת הם העניקו לשמאל הישראלי מונופול על הפרשנות ההיסטורית ועל הזיכרון גם בפרשת אלטלנה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בגין טעה גם בכך שמנע מנרצחי'אל
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 03:30
אלטלנה להתגונן על נפשם ולהשיב מלחמה שערה ברוצחיהם המתועבים-אילו נהג כך שום גירוש יהודים מארץ ישראל לא היה מצליח לפושעים!ההתרפסות הזאת בפני השמאל האנטישמי במסווה של "ההדר הז'בוטינסקאי" עלתה לעם ישראל בדמים רבים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
אהוד שפרינצק על פרשית האלטלנה
  חנה שרה-   19/06/11 21:53
"... הנהגת האצ"ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. אך זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ"ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ"ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה ....מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'".
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
12
קין בן-גוריון והבל בגין:"שני ג
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 03:48
גורמים הצילו את האומה מאסון המלחמה הפנימית.ראשית,לא חינכנו את לוחמינו לשנוא את יריביהם,אף על פי שירבינו חינכו את חבריהם לשנוא אותנו.שנאה חד-צדדית היא איום לשלממות האומה:שנאה הדדית מביאה למלחמת אחים.ואנחנו לא שנאנו.כל פעם שראינו את גילויי השנאה אלינו-נדהמו.התיתכן שנאת אחים כזו?שאלנו את נפשנו ולא העלינו על הדעת,כי "שם"נאמר שאין אנו אחים.לא ייפלא איפוא,כי בבוא היום לא היסס צד אחד לירות בנו ולירות אפילו בפצועינו,ואילו הצד השני,ידו לא התרוממה אפילו להפנות ולהפעיל נשק נגד...אח"(המרד,190)תראו למי התייחס בגין כאל "אחים"?לקין הפלמ"ניק?הטרגדיה היא שהבל עד היום לא הפנים דבר והוא ממשיך להתרפס ולהיכנע לצאצאיו של קין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
אליהו גולמוב בתגובה:"לא חשוב ה
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 03:49
הדבר אם אנו נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים.מנגנון התעמולה הוא בידינו ואנו נכוון את כותב ההיסטוריה.ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת אחים"('ארוכה הדרך לחירות'יעקב מרידור) כך איים גולמוב בשליחות קין בןגורין על בגין!! והטרגדיה שמנגנון התעמולה עד היום בידם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
בגין בתגובה:"עלינו,איפוא לחזור
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 03:57
ולשנן:הממשלה הזמנית ידעה על אניית הנשק החותרת-בניגוד להוראתנו שאיחרה לבוא-לחופי הארץ והממשלה היא היא שהחליטה להביא את 'אלטלינה' בתקופת ההפוגה.אחרת 'אלטלינה' לא היתה באה"(המרד 213)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
רבין בתגובה:"..זו היתה הפגזה כ
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 03:57
כדי לפגוע ולא להטיל פחד בלבבות אנשי האנייה,כפי שניסו להסביר שנים רבות לאחר מעשה.....אני הייתי שם"(פנקס שרות)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
בגין בתגובה:"אם יימצא רשע שירצ
  קורןנאוה טבריה   20/06/11 04:14
שירצה להטיל ספק באמת, אפשר גם לו לרשע להוכיח כי אין אמת זולת האמת"!!!(המרד,245)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il