s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחקור את פרשת ביניש-כוחן
מאת: שבתאי עזריאל  |  20/01/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
במלחמה כמו במלחמה...
  ע. סובול   20/01/08 13:39
ואפילו גרוע יותר:
 דוגמה אישית...
כתוב תגובה ל- ע. סובול
מה איכפת לסובול אם יקדמו או
  פ. צ.   20/01/08 15:43
לא יקדמו את כב' השופטת חיותה כוחן מהשלום למחוזי?
כתוב תגובה ל- פ. צ.
2
או יופי! "תום לב" הוא אחלה
  שירה   20/01/08 15:35
פתרון. שופטים ואנשי צוארון לבן, הם תמיד בעלי "תום לב". לדעתי "תום הלב" הזה אצל שופטים, אם הוא אכן תום לב, הוא מילה מכובסת לטפשות או אוילות. אך מכיון שקשה ליחס לשופטים טפשות, אזי יש כאן לרוב זדון הנחבא מאחורי הגדרה תמימה, "תום לב".
כתוב תגובה ל- שירה
מכירה את פרשת השופט צבי טל?
  שבתאי עזריאל   20/01/08 16:25
עדנה ארבל סגרה את התיק בטענה שהוא פעל בתום לב. תום לב, תופסת? תום לב!! עייני כאן. מובן שזה "עוד מקרה" המוכיח כיצד פורשי מערכת המשפט משתלטים על תפקידי אמון, אתיקה ויושרה, ופועלים בלי כל יושרה אתיקה ואמון.
 נסגר תיק החקירה נגד השופט צבי טל
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
אתה ושטויותיך
  יוסי לבטוב   20/01/08 18:00
די שבתאי עזריאל.מי שמך?מה אתה מבין חוץ מעמותת נמ"ר?איך לא תקפת במאמרך זה גם את שטרסברג,ארבל,דורנר,ברק ועוד כפי שאתה נוהג לעשות?
די. רד מהבמה ושחרר אותנו עולך.מוטב שמערכת האתר תסלק אותך,ומוקדם ככל האפשר.יש שטויות ויש שטויות,אך שלך הגדיו עשות מכולן.
כתוב תגובה ל- יוסי לבטוב
ליוסי -אני דוקא מעדיף.....
  לילהלו   20/01/08 22:12
שאתה תסתלק מהנוף. הבנת נוכל שכמוך.

כל מילה של שבתאי פה, זהב!!
כתוב תגובה ל- לילהלו
ציפור קטנה לחשה לי
  האוח   21/01/08 00:55
שאחוזי השחיתות בקרב אנשי מערכת אכיפת החוק, כולל שופטים, זהים לאחוזי השחיתות בקרב האוכלוסיה הכללית.
כתוב תגובה ל- האוח
3
הפעם, אני לא מסכימה איתך...
  ט.ג.מ.   20/01/08 20:39

שבתאי היקר,


על הנייר, ניתן לצפות משופט לכל מיני דברים וכבר דשנו בכך לא אחת. וכולנו יודעים שפסק הדין בענין השופטת אסנת לאופר הוא אות מתה.

אפשר לדרוש נורמות גבוהות מדורית בייניש וגם לתקוף אותה במקרים הנכונים.

אבל (ואני ממש לא מסנגרת עליה):
פרשת כוחן היא לא המקרה המתאים להתנפל עליה.

בייניש החליטה מנימוקים שעניינית הם נכונים, שכוחן לא צריכה לעלות לועדה הקרובה. היא נימקה את זה בצורה לא מוצלחת. אולי אפילו לא הכי ראויה. אבל, עדיין, צריך להבחין בין שקר לבן, שנאמר מתוך רצון למנוע מבוכה או פגיעה במישהו (ובמקרה הזה כוחן, ש-מ-מ-ש לא מתאימה למחוזי) לבין שקר גס, בוטה, מהותי, שעלול לפגוע בשלטון החוק.

אם רוצים לבקר את בייניש, צריך לעשות את זה במקרים הרבה יותר מובהקים. לא במקרה הזה. אם תוקפים אותה על זוטות, הביקורת כלפיה הופכת ללא עניינית ואז יהיה קשה מאד לתקוף אותה על מעשים פגומים מהותית.

חייבים להבדיל בין עיקר לטפל.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
אני לא מסכים איתך..
  אפיפיור   20/01/08 22:18
כל מילה של עזריאלי בסלע.
כתוב תגובה ל- אפיפיור
תודה על הנימוק המשכנע.
  ט.ג.מ.   21/01/08 06:36

ולשבתאי:

אתה בוודאי זוכר את עניינו של השופט המחוזי בדימוס א.ב. (המקרה ידוע, אבל מאחר שהאיש בימיו הטובים היה שופט מצויין והגון, צריך לשמור על כבודו). א.ב. לקה בסקלרוזה קשה עקב גילו וגרם למבוכות מחרידות בתיק מפורסם. מה עשו? סילקו אותו בשקט מהשיפוט ואמרו "שהוא יצא לחופשה". חופשה, שממנה לא שב לעולם.

אז אפשר לטעון, שגם כאן שיקרו ומעלו ומה לא. אבל, יש שקרים לבנים, מינוריים, שנולדו כדי לשמור על כבודו של אדם. ובמקרים האלה, לא צריך לתקוף עם סכינים שלופות.

יכול להיות שבייניש אשה איומה ונוראה. אבל גם אדם איום ונורא יכול לעשות פה ושם משהו ממניעים לא זדוניים. ואם אתה פורק עליו את התחמושת במקרים האלה, מה תעשה כשהוא ימעד בחטא חמור באמת?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
שקר ממש לא לבן
  שבתאי עזריאל   21/01/08 01:08
טגמ יקירתי הדבר האחרון שאפשר לומר שמדובר בשקר לבן. א. איני מכיר את כוחן ואין לי כל צל מושג אם היא מתאימה למחוזי, לעליון או בכלל. באשר לביניש, אם היא סבורה שכוחן לא מתאימה, עליה לומר זאת ישירות. אם היא צריכה להתחיל לגלגל את האחריות על אחרים, אז כמנהלת, היא באובדן שליטה מוחלט על המערכת שלה. ב. לא מדובר בשקר לבן אנמי, אלא במה שהצליח לגרום לנשיאת בית משפט השלום מכתב פומבי שהיא מאשימה אותה בזריית חול בעיני הציבור. כלומר, לא מדובר ב"זוטות" ועל פניו נראה שמדובר בשקר גס ובוטה. ג. הואיל ואיני יודע מה התרחש, אני מציע שהדבר יבדק. כפי שציינתי, אולי עוד ימצא שהיא פעלה "בתום לב". כך או אחרת, לא חשוב מה אני או את חושבים, אלא מה הציבור חושב, וזה נראה רע מאד. האם את מבינה את המשמעות שכל אחד יכול היום לבוא ולצעוק לנשיאת בית המשפט העליון שהיא שקרנית?
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
אתה וסובול באמת מאמינים
  ש.מ.   21/01/08 09:37
ששופט בישראל יכול להיות מושחת ולערב אינטרסים פרטיים שלו במשפט?
אתם ועוד כמה הזויים כמוכם באמת מאמינים שישנם בישראל שופטים שאינם פועלים בתום לב?
אתם ועוד כמה תמהונים כמוכם באמת מאמינים ששופטים בישראל יכולים להיות נגועים בתאוות קידום שכדי לספק אותה הם מוכנים לנגח כל מה שעומד בדרכם, לרבות זריית חול בעיני הציבור?
מאיפה אתם ויואב יצחק לוקחים את כל השטויות האלה?

כתוב תגובה ל- ש.מ.
זה ממש לא שקר לבן!!
  סליחה?   21/01/08 01:28
להאשים את שר המשפטים שהוא הוציא אותך מהרשימה כמעשה נקמה זה לא שקר לבן זה אפילו גובל בפלילים!! ולא רק השקר הזה נאמר, לאחר מכן שהתברר שלפרידמן לא הייתה בכלל יד בדבר, ביניש שיקרה בשנית וטענה שצורכי בית המשפט שהם שהכתיבו זאת!! ואז בקנשטיין כינתה את ביניש שקרנית! אם שופטת מעיזה בפומבי לכנות את נשיאת בית המשפט העליון שקרנית אז את מבינה שיש פה עניין חמור, ולא רק עניין של נימוס ושקר לבן משל אמרה לה השמלה שלך אבל אבל באמת השמלה הייתה מגעילה! לא סתם בקנשטיין טענה שביניש זורה חול בעיני הציבור!! אם ביניש חושבת ששופט לא ראוי למחוזי אז שתגיד את זה במקום להאשים אחרים ולשקר שוב ולהוליך שולל שופטים ואת הציבור כולו, איך אחר כך יהיה בכלל ניתן לסמוך שוב על המילה שלה?! הרי היא כבר הוכיחה שאין לה בעיה לשקר במספר הזדמנויות, גם לכוחן וגם לציבור!
כתוב תגובה ל- סליחה?
אולי תספרי לקוראים מהיכן את
  apyi 1   21/01/08 09:30
יודעת שביניש לא רוצה את כוחן במחוזי (בלי קשר לשאלה אם היא מתאימה או לא).
כלומר, מה זאת אומרת "בייניש החליטה מנימוקים שעניינית הם נכונים"??
מהיכן את יודעת שהיא החליטה להסיר את כוחן מהרשימה מנימוקים ענייניים??

את מספרת "עובדה" שתתאים לתזה שלך או מה?
כתוב תגובה ל- apyi 1
4
השתגעתה יש להם חסינות
  צדק חברתי   21/01/08 02:00
מותר להם הכול, מה שאסור לך.הם מלאכים אין להם יצרים הם קדושים , גם הם לא אוהבים כסף כמוך . ועושר.ושילטון.
כתוב תגובה ל- צדק חברתי
5
שבתאי-התמימות שלך מצחיקה
  יושר במערכת המשפט   21/01/08 07:14
מתי תתבגר שבתאי? מתי תבין שמערכת המשפט הוא כוחנית, צינית, מרושעת וחסרת מצפון. ובנוסף - היא נהנת מכך שאי אפשר להביאה למשפט... באמת: שבייניש תאפשר לחקור את הפרשה הזו... הצחקתנו....
כתוב תגובה ל- יושר במערכת המשפט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il