s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם תיק קצב יחזור למחוזי?
מאת: איתמר לוין  |  05/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השופט העליון דנציגר חשב אחרת!
  אהוד פרלסמן   7/08/11 09:07
בעוד שאתה טוען שסיכויי קצב קלושים, שופט עליון (שבינתים יצא בחופשה) חשב אחרת, וטען שסכוייו דוקא אינם מבוטלים, ולכן לא שלח אותו לכלא. בניגוד לחבורה הפסימית, המאמינה שקצב לא אנס, אך לא מאמינה שבית המשפט העליון יעז לזכותו, אני מקווה ומאמין שקצב יזוכה מהאונס.

בעיקר אני בונה על השופטת מרים נאור, שלא נראית לי אחת שתפסוק בניגוד לחומר הראיות רק כדי למצוא חן בעיני מישהו. כיון שהיא יושבת בראש ההרכב, יהיה קשה לאחרים לבטל את דעתה.

מאליו מובן שאני משוכנע שחומר הראיות אינו מצדיק הרשעה באונס, ועל כך כבר כתבתי במספר מאמרים שפורסמו באתר זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לכן דנציגר כבר בחוץ...
  הוא לא השתלב...   7/08/11 11:33
מכל שופטי ביהמ"ש העליון היחיד שבאמת בדקו את עברו הוא דנציגר. כל מי שבאו משורות הפרקליטות זכו ליפוי מלא (ראה פרשת עדנה ארבל). לכן דנציגר מושעה וקצב ילך לכלא.
כתוב תגובה ל- הוא לא השתלב...
חבל שנאור שומנה-אם נרצה או לא!
  ע_הראל   8/08/11 13:25
... בהמשך למאמרי באתר זה "חוק בגרות מגדרית (וטוהר המשפט) – והסתלקת מן הספק".

לכתחילה, יש טעם לפגם גם בבחירתה של השופטת מרים נאור להרכב, מפני שהנשיאה בייניש התנגדה בתוקף לבחירתו של השופט גרוניס לנשיא העליון כלומר היא העדיפה את מרים נאור על פניו - זאת למרות שהשופט גרוניס ותיק יותר ממרים נאור – ולמה בוער לנשיאה בייניש לשבור בעצמה את מסורת הסניוריטי? ובכן אין ארוחות חינם, ואין להניח שהשופטת נאור בשר ודם - תשכח לשלם!

ובכלל, טוהר המשפט נרמס לחלוטין ע"י ראש הפירמידה הנשיאה בייניש! והרי היא זו שהתעקשה בזמנו להעביר את משפט קצב למחוזי תל אביב - למרות שהעבירות אם היו הרי נעשו בירושלים! ואפילו אם נניח שלא התכוונה, הרי הציבור מבין היטב שהיא מתואמת מראש עם נשיאת המחוזי תל אביב - על מנת לבחור להרכב השופטים - בחירה אישית שמית - דווקא את אלו המחמירים באופן קיצוני, שמסוגלים להרשיע את משה קצב בכל מחיר ויהי מה - גם על סמך ראיות קלושות.

הרי ההרכב נקבע ע"י נשיאת ביהמש"ט המחוזי ת"א השופטת דבורה ברלינר, שהיא מעין מינוי ישיר של נשיאת העליון דורית בייניש מיוני 2009, וכן קודמה למינוי זמני בעליון בתקופתו של הנשיא אהרון ברק; ומאחר שהנשיאה בייניש סימנה כידוע את האיש קצב לחומרה בפומבי, הרי רוח המפקד ברורה כמו שוקולד - לסדר לקורבן שני שופטים מתוך שלושה הכי מחמירים שיש בכלל available וללא עוררין – והלא כל הפרשנים קבעו פה אחד שאלו הם שופטים "שאינם יודעים זיכוי מהו", ולכן לא נותר כעת לאיש ספק שמדובר ביד מכוונת שחותרת אל התוצאה האחת והידועה מראש; שלא לדבר שהופעל טרור "פנימי" על השופטת השלישית, ורק כדי להסתיר זאת לעניות דעתי סירבו בתוקף לשחרר פרוטוכולים דבר יום ביומו - שמא הציבור החכם יגלה זאת! ויש ראיה חותכת לכך שאותה שופטת "מתונה" נאלמה דום בהכרעת הדין תחת השפעת הטרור הפנימי (ורק גימגמה קצת כאנוסת טרור בגזר הדין) למרות ש"הלמות התופים" הידהדו כבר אז מחוץ לאולם - וגם אם נניח שלא הפריעו לשופטים לתפקד לפי טענתם, הרי ודאי שהם הפריעו למושי לתפקד ולגונן על עצמו, שהוא כבר מבין שמשפט צדק הוא כבר לא יקבל - שנאמר אין יראת אלוקים במקום הזה ... והרגוני!

וכן לגבי הערעור של משה קצב בעליון, נהוג היה עד כה לבחור את הרכב השופטים על פי הגרלת מחשב, אלא ששלושת השופטים נבחרו פתאום בחירה שמית אישית ע"י גב' בייניש עצמה, מה שמדליק נורה אדומה וגורם לתמיהה - מפני שהיא הביעה דעתה בעבר שכתב האישום נגד קצב אנורקטי מדי לטעמה! מה גם שהשופטת עדנה ארבל ידועה ביחסה הסלחני מדי כלפי עדויות שקר, והרי בהיותה פרקליטת המדינה הוציאה הנחייה שנויה במחלוקת ללא אישור הכנסת כלל - לאמור שיש להחיל על נשים בכלל את תקנה 2.5 של הפרקליטות בדבר אי הגשת כתב אישום נגד קטינים שהעלילו כזב - וטענו דברי שקר והבל.

לסיכום, הנשיאה בייניש פועלת למעשה כדיין יחיד בפרשת קצב – ואין איש פוצה פיו ומצפצף! והרי כל העניין של בחירת ההרכבים לכתחילה בעליון ע"י הגרלת מחשב - אינו מעוגן בשום חקיקה – וטוב שכך, אלא שהוא ביטוי מוחשי של טוהר משפט שלא היה נהוג בכלל עד לפני מספר שנים! והאמת היא שרק לאור עיניהם התמהות של שרי המשפטים הפרופסורים דניאל פרידמן ויעקב נאמן יצ"ו – רק אז הזדרז בית המשפט העליון ביוזמתו לנקות את האורוות מרצון – וזאת כדי לרחוץ בניקיון כפיו קבל עם ועדה, אך יש כעת להעמיד את בכירי הרשות השופטת על חומרת מעשיהם וסטייתם מדרך הישר שלא כהוגן.

יש אף טעם לפגם בבחירתו של השופט סלים ג'בראן להרכב - מפני שהוא יתקשה מאוד ככל הנראה לזכות את
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך - חבל שגם נאור כבר שומנה!
  ע_הראל   8/08/11 14:43
יש אף טעם לפגם בבחירתו של השופט סלים ג'בראן להרכב - מפני שהוא יתקשה מאוד ככל הנראה לזכות את משה קצב אם בכלל, מפני שזו עלולה להוות סטירת לחי מקצועית לקולגה שלו השופט קרא - שכבר הרשיע את קצב ללא היסוס - ומאידך קרא הוא מועמד לתפוס את משבצת השופט הערבי בעליון.

לכן הצדק הבסיסי והשכל הישר אומרים לנו היום שיש לדחות את הכרעת הדין בערעורו של הנשיא לשעבר קצב – עד אשר תואיל הכנסת לדון בחוק הנ"ל של "בגרות מגדרית וטוהר המשפט", ואז ניתן לסיים את הליך הערעור עם הרכב חדש של 5 שופטים לפחות שייבחרו כאמור ע"י הגרלת מחשב.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
שתי שאלות תם:האם השופט
  נתין מדמנת ישראל   7/08/11 09:14
דנציגר עיכב את ריצוי העונש כי היה מאוים בגלל קשריו הטהורים עם לחיאני? האם כל מי שהורשע באונס מבלה בביתו עד הדיון בערעורו, או רק השווים יותר? בא להקיא
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
וואלה, שברת את שיא הבורות
  שאול א.   7/08/11 09:43
על אותו משקל אפשר לשאול האם ההרכב במחוזי הרשיע את קצב רק משום שהיה מאוים על ידי ארגוני הנשים?

כתוב תגובה ל- שאול א.
3
גם ביריחו על אונס נכנסים לכלא
  רחב הזונה מיריחו   7/08/11 09:27
על רגיל משלמים אתנן בתעריף "לפום טיב הסחורה אגרא".

אבל על אונס המחיר הוא כלא! כולם ידעו ושתקו רק שלא לעולם חוסן

והכלל הוא כשנתפסים משלמים לפי התעריף.

יללה, לכלא ל 7 שנים!
כתוב תגובה ל- רחב הזונה מיריחו
4
פלדמן המלהטט, מציג נשיא כעביון
  פרעוש   7/08/11 11:24
רבאק! מדובר בנשיא! שהיה שר שהיה ראש עיר, שהיה פוליטיקאי
לא מדובר באיזה דלפון מסכן עילג, שאינו מבין את המתרחש סביבו, ואינו מסוגל להבהיר ולייצג את עצמו, כך שמגיע סעד מבית המשפט העליון שייצג אותו במקומו, ויתאים לו אפילו עבירה תאורתית וירטואלית, כדי לחלץ אותו מהמלכוד של עצמו.
הפלדמן הזה שווה כל אגורה שמשלמים לו, ואף זכאי לדרוש תוספת לשכרו!
אם העליון יקבל את הטיעון הפלדמני, ידרש מן הצדק, לדון מחדש לפחות בחצית מתיקי ההרשאות מאז קום המדינה, ואולי לזכות אפילו נידונים מורשעים שהלכו כבר לעולמם, ולעשות לשמם המוכתם חסד אחרון וצדק עם זכרם.
החלטת הערעור הזה תקבע הבחנה חד משמעית, האם גם מערכת המשפט שלנו ירדה לגמרי מהפסים! (כמו הממשלה והכנסת)
כתוב תגובה ל- פרעוש
5
הראיות סותרות אפשרות לאונס
  זו הטענה העיקרית   7/08/11 11:26

קראתי את הערעור והכותב מתעלם מעיקרו- הראיות מעלות כי אין כמעט אפשרות שהתבצעו העבירות במועדים הנטענים באישום.
אני אוביקטיבית לגמרי, לא מתה על קצב, פמניסטית ובעלת מומחיות בתחום ולהתרשמותי - בה"ש המחוזי התנער מהראיות ומההלכה וכתב פס"ד שהוא מבוכה ובזיון לכל אדם מקצועי בתחום.
פשוט - אין ראיות לאונס בתיק הזה, יש ראיות יפות שלא היה כזה - שלא נדבר על מעל ספק סביר.
כתוב תגובה ל- זו הטענה העיקרית
6
סבלנות.
  שלום שמעון-גרבי   7/08/11 16:40
כבוד הנשיא השמיני,הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים מדבש.
מחזיק לך אצבעות.
כתוב תגובה ל- שלום שמעון-גרבי
7
חובה להכניס את קצב לכלא
  avir4   7/08/11 22:28
חייבים להכניס את קצב לכלא. אחרת, כל בעל תפקיד, עמדה או שררה, ירשה לעצמו לאנוס ולתקוף את בנותנו. הוכח מעל לכל ספק שקצב אנס ופגע והטריד ובעל ללא הסכמה את העובדות הצעירות שעבדו אצלו. שום ערעור שלו, אסור שיעכב את הכנסתו לכלא. למען בטחונו של עם ישראל, יש לכלוא את קצב ומיד. וגם לעשות לו סירוס כימי.
כתוב תגובה ל- avir4
בנותיך כמו הבת של avivit4תחתיך
  ע_הראל   8/08/11 15:36
כולן מתרוממות תמורת משהו, ואם לא מרוצות מהתשלום אז מפברקות אונס!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
קצב אנס אכזרי ונתעב
  avivit4   7/08/11 22:33
למר פרלמן היקר. כיצד אינך מתבייש לטעון שקצב לא אנס? כאשר ילדות תמימות וטהורות שעבדו אצלו, העידו בדם ליבן וטענו שהוא אנס? הילדות האלה העיזו להגיע לבית המשפט, להעיד במשך שעות רבות וימים רבים, לעמוד ולהחקר חקירה צולבת, ולשכנע את השופטים בתום ליבן ובכאבן ובאניסתן על ידי קצב האנס האכזר, הנפשע, העלוב והגועלי. ועכשיו אתה בא וטוען לזכותו? האם יש לך בנות? אם ביתך היתה אחת הנאנסות, האם היית עדיין מבקש לזכות את הפושע הנתעב והאכזר הזה?
כתוב תגובה ל- avivit4
אם בתך תשכב עם ערבי ותטען אונס
  ע_הראל   8/08/11 14:34
הרי היא לא תעיז להודות - במיוחד בפנייך - שהיא אכן שכבה עם ערבי מרצונה, נכון?

ואז את גוררת אותה מייד להגיש תלונה במשטרה על אונס, ומעוררת מהומות עד שיתפסו את אותו ערבי (שלא רק עורו שחור - אלא גם מזלו שחור) ויחקרו אותו.

כמובן שהוא יכחיש ויטען שהיא זאת שגררה אותו למיטה או למזרון!

אבל הפרקליטות עם 75% נשים ונשלטת ע"י נקבות הזויות - לא תפספס!

וגם חבורת החבר-מביא-חבר המושחתים קודם ירשיעו לפני משפט (ואת זה אמר חוטר ישי שהיה במשך שנים רבות ראש לשכת עורכי הדין לפני כתריסר שנים - והוא הכיר טוב מאוד את השחיתות לפני ולפנים), ואח"כ יעלעלו בתיק וימצאו כבר איזה קשר נסיבתי הזוי ומצוץ מהאצבע - לבסס כביכול את ההרשעה באונס שלא היה ולא נברא.

והכי חוצפה והזוי במשפט קצב שמצאו אצלו קשר נסיבתי חזק מאוד, שהוא שמר את מכתבי ההערצה והברכות לראש השנה מהנאנסת התמימה והטהורה, וזאת היא ההוכחה החותכת לאונס ודאי - כי אילו היה משמיד את מכתבי ההערצה והחנופה אז הכל היה בסדר, אך מאחר שהפושע הגדול שמר את המכתבים - הרי זהו הסימן הברור כשמש שהוא אנס במיליון אחוז ולכן שומר את הפתקים "ליום סגריר".

לעזאזל זה כבר לא מושחתים, זה כבר חולי נפש הזקוקים לאישפוז פסיכאטרי דחוף, החל מהאביבית בריבוע ועד אחרון החבר-מביא-חבר.

כתוב תגובה ל- ע_הראל
תגובה ל
  זסב123   9/08/11 13:50
1. לא ידענו שהבנות בנות 20- 30 + הן בנות 14,שהרי צינתה שהן ילדות. 2. קצב אנס אותך?היית נוכח באונס?
כתוב תגובה ל- זסב123
9
בתי המשפט מתקשים מקום בו ילד
  לא מכיר את קצב   8/08/11 03:13
יכול להבין,
להבין שאם מביאים עדויות על שיטה,
הרי שהתביעה הביאה את הראיות שקצב אינו אנס.
צא וראה שכול העדויות כולן, הבאות לחזק את עדות
הגברת האנוסה..
מראות בברור שקצב חרמן שולח ידיים וכיוצ"ב מעשים
שאינם מגיעים כלל להתקרב לאונס,
אז איך מסתמכת התביעה על ראיות אלה להציג שיטת קצב כאנס?
הרי הראיות מוכיחות ששיטת קצב אינה לאנוס ...
אבל מילא התביעה, איך שופטים מקבלים עדויות נסיבתיות רבות
כל כך שקצב אינו אנס, ומרשיעים באונס ?
אם שליחת ידיים היא מעשה נפסד,
צא וראה כמה נפסד ובזוי הוא עוות דין
המביא לאבדן האמון בביהמ"ש,
שכבר ממילא הגיע לתחתית.
כתוב תגובה ל- לא מכיר את קצב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il