s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי מתרועע עם עבריינים
מאת: יואב יצחק  |  16/02/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ויהי בהציץ הַמַּרְצֵעַ מִן השק
  ע. סובול   16/02/08 22:36
"אות-קין שהטביעה מערכת משפטית במו ידיה על מצחה
כדי להגן על עצמה מפני נקמה על עיוות-דין,
בין שהעיוות נעשה בזדון ובין שנעשה בשגגה –
אין בו כדי להגן עליה מפני עצמה"
[צבי דוידין (דוידוביץ) , מראשוני המשפטנים בישראל]
 כבוד המשתינים מהמקפצה
כתוב תגובה ל- ע. סובול
2
איפה התנועה לאיכות השלטון
  ביניש לכלא   16/02/08 23:05
במדינת ישראל קימים אנשים מעל לחוק
שמבצעים פשעים באין מפריע כשמתחתם רשת הצלה של שופטים מושחתים
כתוב תגובה ל- ביניש לכלא
3
תופרת התיקים עבריינית בעצמה!
  בניש שמפניה   17/02/08 03:25
יואב, למה אתה הולך רחוק? נכון שלבעלה של ביניש ולחברתה עדנה ארבל יש עבר פלילי חמור ביותר (ושכחת את מעללי בן המשפחה שלה בעסקי הסמים והנשק עם נורייגה...), ה"שווה" על פי החוק הרבה שנות במאסר - אבל הרי גם לביניש עצמה יש עבר פלילי עשיר, חמור, מגוון וסידרתי לא פחות מהסטייה הידועה שהיא סובלת ממנה: לשקר, להונות, לתכך, לסכסך, להעליל, להוליך שולל, לקמבן, לסחוט טובות הנאה, לשרת את האוייב בשעת מלחמה, למסור מידע לסוכן זר, לבגוד במולדת, לקבל דברים (והרבה!) במרמה, לתפפטר תיקים פליליים לחפים מפשע, לחפות על פושעים ולסגור להם תיקים כדי לסייע להם להמשיך לעבור עבירות כאילו כלום, בידוי ראיות, העלמת ראיות, שיבוש מהלכי משפט, והכי חמור: אי אפשר לספור כמה דם יש לה על הידיים. דם של קורבנות וקרובי משפחתם אשר נרצחו בדם קר באמצעות הרגיל הנבזי ש להעליל עלילות, להלבין פניו של אדם בתקשורת, ולהרוס מפעלי חיים, משפחות שלמות, קריירה שלמה, חיי הילדים של האדם ולינץ' קשורתי מאורגן - הכל כנגד חפים מפשע והכל רק כדי לקבל במרמה דעת קהל אוהדת למעשי העבריינות שלה ולשליחות העבריינית שהיא נסה להשיג באותו רגע: סיכול ממוקד. סידרתי. בדם קר. חסר מצפון. תוך שימוש ציני ונכלולי בטיעון "טובת הציבור" כדי להתנקש הן במי שאצלה על הכוונת, הן בתפקידו, והן באמון הציבור בו.

ביניש היא לא רק עבריינית גדולה אלא גם טיפשה קטנה וזקנה. וזה המזל של כולנו. חהיא נרקבת לנו מול העיניים. רק חבל שגם בית המשפט העליון כבר מזמן נמק, נרקב, הורעל ואיבד מכל הסמכות המוסרית שלו. כעת מדובר לא במוסד מפואר אלא במטה מחתרתי (וחתרני) של מפלגה פוליטית, קיצונית, שלא חייבים בכלל להקשיב לפסקי הדין שלה אלא לשקול אותם במבחני החוק: סבירות, מידתיות, חקותיות, יושרה, מבחן המחוקק הסביר, מבחן האזרח הסביר, מבחן השופט הישר (ולא העליון), ומבחן השכל הישר.

עובדה שוינוגרד הפר את פסק הדין של ביניש, שם עליה קצוץ, ומה יצא בסוך? שהטיפשה נשארה עם השמצות ריקות מתוכן ואילו וינוגרד שהיה שופט מחוזי וגביזון שמועמדותה סוכלה על ידי ביניש לעליון - הוכיחו שבית המשפט העליון סתם תחתון והם שווים הרבה הרב יותר ממנה ומכל חבורת העלובים שהיא מקבצת סביבה מפח האשפה הציבורי, כאילו שאפס ועוד אפס ייתן תוצאה שונה מזו ששווה ביניש: אפס מאופס.
כתוב תגובה ל- בניש שמפניה
תגובה
  פטריוט ישראלי   18/02/08 09:06
חביבי: אמרת, אמרת. ואפילו אני מסכים עם חלק רב מהדברים, אבל זכור ה-IP שלך מפורסם ברבים ולכן עליך להזהר ולהישמר פן יבולע לך.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
4
האם בייניש תדקור את פרידמן..?
  יואל   17/02/08 05:40

עתה לאחר הבחרו של גלעד למחוזי,
למורת רוחם של בייניש וחבריה..
עולה השאלה האם מורת הרוח זו,
לא תביאם "לכסח" את גלעד אם יגיעו,
לידיהם ערעורים מטעם התביעה או הסנגוריה..
על פסק דין שלו..
חזקה שאם ישאלו במחוזות בייניש, הם יגידו - לא..
אבל השיר ההוא הולך ככה..
כשאת אומרת לא למה את מתכוונת..?


כתוב תגובה ל- יואל
5
אולמרט מתרועע עם עבריינים
  הדג מסריח מהראש   17/02/08 06:23
האם אתה מקורב לאולמרט המבחן !
האם אתה יכול בהרמת טלפון להשיג את היעדים הבאים: לבטל דו"ח חניה; להשיג רישיון לקיוסק, דוכן פיס, וכו'; להגיע מיידית לרופא מומחה שתור ההמתנה הרגיל שלו הוא חצי שנה; כנ"ל להגיע לחדר ניתוח; להשיג למישהו מבני משפחתך ג'וב טוב (חברת חשמל, תעשיה אווירית, מועצה דתית, עוזר פרלמנטרי, עובד משרד ממשלתי בלי מכרז); לקבל אישור לעוזרת פיליפינית גם אם יש לך כושר קרבי ; לרשום את בנך או בתך למחלקה נחשקת באוניברסיטה (מדעי המחשב, רפואה), גם אם יש לו 500 בפסיכומטרי; לזכות בביקור מהיר של המשטרה ובטיפול בתלונתך גם אם זו סתם פריצה (אזרח רגיל לא נענה גם אם הוא מתלונן על איום ברצח); להתמנות לדירקטור בשכר של חברה ציבורית; לקבל מיליונים מתקציב במדינה ל"מפעל מאושר" (למרות שמומחים לא אישרו את ההקצאה); לזכות במכרז בעיסקת ענק, גם כשההצעה שלך היא היקרה ביותר. ואם אתה ממש חבר בכיר במאפיה אין לך לחשוש מאימת החוק, גם אם אתה פושע בצווארון כחול או לבן. מערכת משומנת היטב של פרקליטים , יחצנים, ספינולוגים ואסטרטגים ,הנתמכים על ידי תקשורת מושחתת, תוציא אותך זכאי, או בעיסקת טיעון, בשימוע, או שסתם ימסמסו את התיק שלך עד שיישכח. אל תתפלא אם יש עד מרכזי להגנתך הוא לפתע ישכח הכל, או ייפצע באיזו תאונה או יירצח; ולבסוף העיקר: תוכל לקבל דרגת רב אלוף או אלוף, גם אם אתה לא האיש הכי מתאים לתפקיד. כמובן שרק אתה וחבריך יוכלו להיות שרים וראש ממשלה.

"אנחנו מדינה מושחתת מזה שנים רבות. אך מעולם לא היתה ממשלה מושחתת כמו זו העומדת היום בראש המדינה. זו ממשלת המשך לממשלת שרון, אך המשך משודרג. זו ממשלה שחלק משריה מתרועעים עם אנשי העולם התחתון. איש מרכז הליכוד, שהורשע בקשירת קשר לזיוף דולרים, שהיה קשור למשפחת הפשע האלפרונית. היה ראש המטה של אהוד אולמרט בגוש דן. הוא נמנה עם חבריו הטובים עד היום. הוא קשור כנראה לפרשת 'האי היווני', אך שומר על זכות השתיקה.
החברים של אולמרט

"חבר טוב אחר של אולמרט הורשע בפרשת החשבוניות הפיקטיביות ממנה יצא אולמרט בעור שיניו. הוא נאשם יחד עם דוד אפל בתיקי השוחד והמרמה הקשורים באדמות לוד. כל החברים הללו והדברים המיוחסים להם רשומים בדוח היועץ המשפטי לממשלה. אל החברים הטובים הללו אפשר להוסיף את יו"ר הקואליציה החשוד בפלילים בעניין חמור. ושר האוצר הנגוע בפרשת "עמותה לחיים". (הכוונה לשר אברהם הירשזון שפרש בינתיים לאחר שנחשד במעילה במיליונים)

"ומי שותפיו של אולמרט לצמרת שהחליטה על המלחמה? אחד מהם הוא חיים רמון, הנמנה עם חבריו של מרטין שלאף המסתורי, שמערכת קשריו המסועפת עם שרון עדיין לא פוענחה. (זהו חיים רמון שהחדיר לשונו לפיה של עובדת לשכתו זמן קצר לפני ההחלטה על המלחמה, הורשע אך באורח פלא הוסר ממנו הקלון והוא חזר להיות יד ימינו של אולמרט )

הכי זכאי בארץ

ומה בדבר הקודקוד עצמו?
"אהוד אולמרט הצליח להחלץ מכל החשדות שהועלו נגדו בעבר. אפשר לומר עליו שהוא אחד האנשים הכי זכאים בארץ. אבל לפני בחירתו היתה עננה כבדה של חשדות. חשדות אלה לא נגוזו וביניהם פרשת הבית הטמפלרי שמכר ושכר מאיל ההון דניאל אברהמס ועוד ועוד.
נגנבים מיליארדים

"למדינה יש כסף לחלק לעבריינים, לתת טובות הנאה במכרזים ובהפרטות. מחלקים את אדמות המדינה הנשדדות לאור היום. מיליארדים מקופת המדינה נגנבים בידי כנופיות הקשורות לפוליטיקאים. אין כמעט מכרז בלי שוחד. אין כמעט הפרטה שבה אין איזו "טעות" בחישובים המכניסה מיליונים לכיסיהם של בעלי הון. (וכאשר ירון זליכה החשב הכללי חשף את כל מעשי השחיתות
כתוב תגובה ל- הדג מסריח מהראש
6
HAZUG BEYNISH TALMIDEY YESHIVA
  elkrief   17/02/08 08:50
כתוב תגובה ל- elkrief
7
כול-עוד תהיינה התגובות
  ע. סובול   17/02/08 12:18
רובן ככולן בשמות בדויים - יהיה מישקלן כמשקל נפיחוֹת ברוח מזרחית, והמבוקרים ימשיכו לצחוק כול הדרך אל הבנקים ואל מסעדות היוקרה.

אם אין לכם אומץ לחשב בשימכם בפרהסיה - חַשבו לפחות ביניכם לבין עצמכם, מה היה עולה בגורלכם אילו הייתם נחשדים בעבירות שביצע לכאורה בעלה של אותה אדונית ששלטה שילטון ללא מיצרים בפרקליטות המדינה זמן רב לפני שהפכה לנשיאת בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- ע. סובול
8
תחילת הסוף
  הנביא ישעיהו   17/02/08 14:28
העובדה שהועדה החליטה בניגוד לדעת שלושת העליונים - צעד גדול קדימה לקראת סוף האמון בנשיאה הנכבדה.
על זה נאמר אם בארזים... לא מדובר בטוקבקים - הועדה עצמה הביעה אי אמון בביניש.
כל הכבוד לחברי הועדה שהפסיקו לפחד.
אבל אל תדאגו. הנקמה תגיע - יהיה שמח.

כתוב תגובה ל- הנביא ישעיהו
9
מי שם מתעסק עם עבריינים
  זה מיקו   18/02/08 12:03
כתוב תגובה ל- זה מיקו
10
לא מפריע לך שמי שמקורב למשפחת
  ליואב יצחק   18/02/08 17:04
פשע, מתמנה כשופט? הרי זה יסוד מיסודות השתלטות הפשע המאורגן בכל העולם!
עו"ד אינו חייב להתרועע עם לקוחותיו - ושופט על אחת כמה וכמה. במקרה זה הזהירות היתה אמורה לחייב תוצאה אחרת- ואפילו שר המשפטים הנוכחי רוצה נורא- משום מה. הרי אין כאן אפילו תקופת צינון והתרחקות.
נראה לי שהשנאה לדורית ביניש מעבירה לא רק את פרידמן על דעתו- אלא גם את יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
ליואב הגם בארזים נפלה שלהבת
  אילן המאוכזב   1/03/08 20:46
ליואב יצחק..
גם אני, אזרח עייף אנוכי. מותש מהשחיתות ומההסתאבות שסביבי.
לא מכיר אותך, אך שמך, כמו צרוב לי בזכרוני כאדם הלוחם ללא חת ברשע הזה.
מה מניע אדם כמוך, להקדיש את מירב מירצו לחשיפת עוולות ושחיתויות ?
התקשורת שלנו, עיתונים והטלוויזיה החופשית נושאים באחריות רבה למצב ההסתאבות במדינה. מזלזלים באינטילגנציה של הצופים, מאביסים אותנו בשקרים, חצאי אמיתות, מבשלים חדשות ועוד כאלו

ולצערי, די לקרוא את המאמר שלך על בייניש ולראות שהנה גם אתה מאותו הסוג, עושה שימוש באותם האמצעים כמוהם, משמע, כתיבה מגמתית, נמוכה, קרובה להסתה, ממש כמו מאביס את הקוראים שלך בדיעות האישיות שלך ללא טיפת הגינות ואובייקטיביות.

לא מוסר והגינות מניעים אותך, בפעילותך הענפה !!
אולי, אגו, הרגשת דחייה, כוחניות תסביך גדלות, הם שמניעים אותך !!
אז במה בעצם אתה שונה מכל יתר המניפולטיבים הנלחמים על דעת הקהל ??
מאכזב, עד כאב
כתוב תגובה ל- אילן המאוכזב
11
הקורא מתרועע עם מושחתים
  tatata   3/05/08 20:33
יואב, יואב, יואב,
עד כאן.
חשבתי שאתה ענייני.
אל שכנעת אותי שלא
גדי שלא אואשם בהתרועעות עם מושחתים אפסיק היום לקרא את מאמריך!!!
כתוב תגובה ל- tatata
12
למגיבים הראשונים
  חזי, אזרח מודאג   26/06/08 10:22
זה לא שיואב ירד לתת רמה
זו המערכת המשפטית, ובעיקר הנשיאה המאד נכבדה...
שירדו כל כך למטה
ויואב... הוא פשוט כותב עליהם
ומה לעשות שהם כל כך למטה...

נשיאה פושעת - בושה!
מערכת משפט מוטה ומעוותת - חרפה!!!

וסתם שאלה: האם יש לחרדי או ימני סיכוי בביהמ"ש? -שאלו את מי שפעם ניסה...
כתוב תגובה ל- חזי, אזרח מודאג
13
אלימות מילולית מכוערת
  יודע לחפש ב"גוגל"   4/07/08 09:59
בעיתון הארץ אני קורא כי "...הודיעה הפרקליטות כי לאחר בחינת חומר החקירה היא החליטה להימנע מכך. זאת, לאחר שנקבע כי לעמותה היתה הצדקה סבירה לא להעביר את כספי המס, לאחר שהיא נקלעה למצוקה כספית משום שהגופים השלטוניים החברים בעמותה לא העבירו לה את התקציבים שהתחייבו להעביר". כלומר יחזקאל בייניש פעל כהלכה. אך מה לאמת ולקביעתך כי "בייניש מתרועעת עם עבריינים" זאת ועוד. גם אם בעלה היה מואשם ומורשע, גם אז לא היתה בייניש "מתרועעת עם עבריינים". וכי מה רוצה יואב יצחק. שדורית בייניש תתגרש מבעלה כדי לא להתרועע איתו?. מצערת העובדה שעיתונאי שכבייכול נלחם נגד שחיתות, משתשמש באלימות מילולית ובחצאי אמיתות כדי לתקוף את מי שאינו קרוב לליבו. ונשאלת השאלה: איזה אינטרסים אתה משרת יואב יצחק ומיהו הפטרון שלך?
כתוב תגובה ל- יודע לחפש ב"גוגל"
די מצביעות והעמדת פנים א גוגל
  המוהל   11/09/08 21:24
ראינו הרבה פסקי דין של שופטים שלא היו מאוזנים בכלל יותר העמדת פנים לאחד זוקו ולשניגמרו לו עים החיים בגלל השקפתו או בגלל מוצאו יבוא יום שהצק יצא לאור העם הזה יש לו הרבה נחת רוח ואמונה אני לא איש דתי הביקורת שלך היא לא במקומה אדון גוגל בכול העיתונים הארץ ידעות אחרונות מעריב ועוד הרבה אחרים כל התיקשורת הרדיו שכוךם דומים לך בהשקפותם שיום יום כול השנים בלי בושה וזדון מיתעלמים מחלק גדול של העם הזה ובלי היתחשבות מדעותיו ותמיד רוב העיתונאים בלי רחמים תמיד כתבות בצורה אלימה מילולית ואגסיביט ואף אחד לא יכול היה להיתגונן מציע לך אדון גוגו להיתרחק מיואב יצחק יש לך מספיק מקומות איפו להנות ורק תדע שהגלגל מיסטובב
 הגלגל מיסטבב
כתוב תגובה ל- המוהל
14
אכן, יואב יצחק קצת נסחפת הפעם
  לא מתאים לך, יואב   15/07/08 08:03
בהחלט אפשר להבין את התסכול של עיתונאי, כמעט צדיק אחד בסדום, הזועק במשך שנים על עוולות הנעשות ע"י מיוחסים ואין פוצה פה ומצפצף. זה יכול לשגע פילים. מצד שני, היה כדאי לחשוב על דרכים אפקטיביות להציף את המידע אל פני השטח, כי אחוז הקוראים הנחשפים לחומר זה אינו גדול מספיק. אפילו שכירת אנשי מקצוע שזו התמחותם אם אין ברירה אחרת, או קשירת יחסי עבודה עם עיתון כמו ישראל היום למשל. סתם רעיון.
כתוב תגובה ל- לא מתאים לך, יואב
15
לא פלא שהאו"ם מגלה שישראל מקום
  אשריקו תל אביב   11/09/08 19:59
המקום הטוב ביותר לעבריינים מכול הסוגים הוא ישראל אין לנו במה להיתביש עים גלרייה וצמרת כמו שלנו אנחנו אלופי עולם הרבה לא מבינים היום אך יהודים עולים עוד לישראל למה הוא מיתקוון אולמרט אטמול אמר לעולים החדשים שקן זה אמיריקה בא לי ליבקות
 המודאג
כתוב תגובה ל- אשריקו תל אביב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il