ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
"הרפורמה" באה כנראה לרצות חברות האוטובוסים כדי להכניס הכרטיס המשולב. שהרי אין היגיון שיורדו קוים ובסך הכל יהיו פחות קוים. במקרה הטוב תישאר אותה תדירות, ויטען שיש יותר אוטובוסים. אם יש פחות אוטובוסים מי מרויח מכך. חישבו לבד ותגיעו למסקנה לבד.
לכן במקום שמבקר המדינה יתעסק בפופוליסטיות, כמו ההתנצלות של ערוץ 10 ויתחיל לעבוד למען אלה הזקוקים לו.הוא יכול להגיע למסקנות מידיות לאחר שעתיים עבודה. שיכפיל את מספר הקוים והתדירות בכל קו לפני הרפורמה ואחריה ויגיע מייד למסקנה שיש פחות אוטובוסים. גם הקוסם הגדול השר כץ לא יכול ליצור יש מאין.
אין שום הצדקה להטיח במשרד שהיוזמה בו מוטלת בספק...שבמשך שלוש שנים לא עשו דבר ... ברגע שפרצה המחאה התעוררו להם
הפחדים...העתיד מתחיל לאיים .. צריך לחשוב מה לעשות ..
לו היה ניתן להעמיד לדין ראש משרד על חוסר מעש שהוליך למוות של אנשים ..אז תנחשו מי עומד בראש..
ועוד לשמוע בליל של שטויות מטכנוקראט פוליטי חסר צביון/
רקע/הבנה מגמגם שטויות לכל ערוץ תקשורת על מעשים גדולים שעומדים בפתח...בתכלית עוד עלוב תוצר הליכוד שחי מבחירות לבחירות.. מה שהכי יפה ששר התחבורה עוד מאמין שמקשיבים למה שהוא מדבלל... קבוצה של כלומניקים ששרפו כסף צבורי בפיטום כבד של דתיים בכדי להחזיק שלטון של 4 שנים סתם...
אכן,השר ומשרדו-שהפליאו בהישגיהם בהכוונת ונהול רכבת ישראל,בקדום הרכבת הקלה בירושלים,בשערוריות המבישות של שדרוג הקו הקים והקמת הקו המסילתי המהיר לירושלים,בהקמת הקו האדום במטרופולין גוש דן,במערך התחבורה הציבורית המפגר במדינה ועוד ועוד-עדין לא קולטים שזמנם עבר,המשך הניהול הכושל והבזבזני לא יכול וצריך להמשך עוד ושעליהם,בבושת פנים,לרדת מתפקידהם ולתת לאחרים המפתחות.
מוטב שהמעין נקמה קרתה ולא יגיעו.
לא לוקחים אותי לעובדה ברמת החייל כמו רבים אחרים מירושלים כי טוענים שמרחק הוא רב - צריך לקחת 2 אוטובוסים 140+480.
עיר אשדוד קטנה יותר מירושלים ויש בה רכבת אבל בכל זאת יש לה קו ישיר לרמת החייל.
פניתי למשרד התחבורה ועד היום לא קבלתי שום תשובה.
מה שצריך 3-4 אוטובוסים לרמת החייל בבוקר ו-3 אוטובוסים בערב מרמת החייל לירושלים.
מפליא אותי שמר עידן יוסף עדיין "מגבה" את ההתנהלות של משרד התחבורה. בשימוע בבית ציוני אמריקה לפני כ- 4 חודשים השתתפו ועדי שכונות ונציגי התושבים אשר באו להשמיע את טענותיהם (אשר צודקות בהחלט) ולשמוע פתרונות מ"המומחים"
הגאונים של משרד התחבורה. במקום זאת,
שמענו הרצאה "מעלפת" על הפרויקטים "הנהדרים" של משרד התחבורה ברחבי ישראל.
כאשר אתה כותב ומסקר אירוע עליך להצמד לאמת במציאות ולא
לאמת שנוחה למשרד התחבורה. נוח מאוד היה למשרד התחבורה להפוך את כולנו "לריאקציונרים" שכן אז לא יבואו אליהם בטענה על אי שיתוף הציבור. בשבילהם כל התושבים הם ריאקציונרים שכן אנו מפריעים להם בתוכניות "הנפלאות" שלהם.
חבל מאוד שכתה כמוך נגרר אחר הדמגוגיה ומשחקי ה"ילדות"
של משרד התחבורה.