s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גולדברג: ביניש צדקה בהתקפתה על הפוליטיקאים
מאת: איתמר לוין  |  15/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חנן וייס-הוא שאמרנו, הפקידים
  שולטים במדינאים   15/12/11 11:39
ביניש : לא אתן לכנסת לחוקק חוקים עוקפי בית הדין הגבוה לצדק, אף על פי, שהחיקוק חוקי
 לא אתן לכנסת לחוקק חוקים עוקפי בית הדין הגבוה
כתוב תגובה ל- שולטים במדינאים
וכי מישהו ציפה למשהו אחר ???
  העם הטיפש   15/12/11 12:17
העם טיפש שזו המערכת השופטת אותו
וגרוע מכך שזו המערכת האמורה לבקר בצדק וללא משוא פנים את השופטים.
במצב זה ברור מדוע האזרח לא נותן אמון במערכת ומדוע אין הוא מתלונן על התנהלות השופטים.

פשוט קביעתו זו של גולדברג מוכיחה כי כל מערכת המשפט רקובה מן השורש וממסד עד טפחות....וחבל...
כתוב תגובה ל- העם הטיפש
2
ממש הפתעה שמאלן מגל על שמאל
  מקס פאואר   15/12/11 11:40
אין הפתעה ,השמאל מגן על אנשיו, לו ביבי היה מתבטא נגד הכנסת גולדברג היה דן אותו למאסר עולם. צדק שמאלני.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
3
בכלל ביניש נבחרה ללא מכרז
  כשר   15/12/11 11:42
ובכלל כל משרותיה היו לא כשרות, כדברי אהרון ברק. בושה למדינת ישראל שברק וביניש הן הטופ שבטופ שבשופטיה. סא"ל (במיל' פעיל) שופט בכיר בדין משמעתי לא קבע בדימוס
כתוב תגובה ל- כשר
מתחזה שמנהלת לנו את המדינה
  פוי טויפעל   15/12/11 13:23
בייניש אמרה לפרופ' דניאל פרידמן שאסור לממשלת מעבר למנות שופטים חדשים. היא שכחה שהיא עצמה מונתה לשופטת ע"י ממשלת המעבר של שמעון פרס לאחר רצח רבין. לפי העיקרון שהיא בעצמה קבעה, המינוי שלה אינו בתוקף. צריך לבטל את כל פסקי הדין שהיא חתמה עליהם ולשלוח אותה מיידית הביתה, כי לפי דבריה היא בכלל לא שופטת.
כתוב תגובה ל- פוי טויפעל
4
חבר בחונטה מגן על ראש החונטה
  לא מתרשם   15/12/11 11:44
כתוב תגובה ל- לא מתרשם
5
בושה וחרפה ! ! !
  ישמעאל   15/12/11 11:48
כתוב תגובה ל- ישמעאל
6
גולדבר חלק מריקבון מערכת המשפט
  גולדברג לך הביתה   15/12/11 11:49
יא גולדברג: בנעוריך חיפית על אהוד ברק בפרשת עמותות ברק. בזיקנותך אתה מחפה על בייניש, שהורסת את הדמוקרטיה והופכת אותה לדיקטטורה של בג"ץ. אילו היית מבין את תפקידך, היית מעמיד את הפקידה בייניש על מקומה ואוסר עליה לעסוק בפוליטיקה. אסור לפקידה להתערב בסמכויות הרשות המחוקקת. בתור פקידה אסור לה להתראיין בעיתונות או בטלביזיה. אסור לה להשתתף בכנסים ע"ח שעות העבודה ולנאום שם נאומים פוליטיים. היא צריכה לשבת במישרד ולטפל בתיקים המונחים לפניה. גולדברג: אם אתה לא מסוגל להבחין בין פקיד לחבר כנסת שניבחר ע"י העם בבחירות דמוקרטיות, לך הביתה. אנשים כמוך מביאים רק נזק והורסים את המישטר הדמוקרטי שלנו.
כתוב תגובה ל- גולדברג לך הביתה
גולדברג לך הביתה
  משה רופא   15/12/11 13:54
כנראה שהכותב שביניש פקידה וכו׳ אינו מבין מהו שח. בכל העולם השופטים אינם פקידים וטוב שכך. אלמלא בתי המשפט ושלטון החוק אין קיום למדינה החפצה להיות דמוקרטית. כנראה שהכותב כל כך מלא שטנה,עד ששונה זו מעבירה אותו על דעתו והוא מאבד שליטה וכותב שטויות שרק ילד מפגר יכול להעלות על דעתו. וחוץ מזה עליו לדעת שגולדברג לארק אינו שמאלן,ממש לא,אלא נחשפו כאחד מהשופטים המחמירים והקפדנים ביותר בבית המשפט העליון לדורותיו. אז לפני שכותבים חושבים ולא מתבזים. בושה וחרפה לקרוא וחבל שמערכת האתר מרשה תגובות מסוג זה. זה לא מתאים לאתר רציני. חבל!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- משה רופא
אתה מצחצח כל בקר את הנעליים
  של דורית בייניש??   15/12/11 17:58
דיבוריך הריקים על דמוקרטיה ושלטון החוק מחליאים אותי. בתי הכלא שלנו מלאים באנשים חפים מפשע. מספרם גדל מיום ליום. בין היתר כי נשיאת ביהמ"ש העליון עסוקה בטיולים ובבחישה בקלחת הפוליטית במקום לעשות את התפקיד עבורו היא מקבלת משכורת. גם אם זה לא נעים לך לשמוע: בייניש לא נבחרה ע"י אזרחי ישראל. היא פקידה ממונה שמקבלת משכורת תמורת עבודה שהיא חייבת לבצע. היא כפופה לשר המשפטים. למזלנו הרע שר המשפטים חדל אישים ופוחד להעמיד את הפקידה הסוררת על מקומה. מתי כבר יעמידו שעון נוכחות בביהמ"ש העליון כדי להפסיק את טיולי השופטים בזמן שעות העבודה? אפילו חברי הפרלמנט האירופי בשטרסבורג חותמים על שעון נוכחות. מדוע שזה לא יחול על שופטים, שמעמדם הרבה יותר נחות מחברי פרלמנט?
כתוב תגובה ל- של דורית בייניש??
7
אישי סודי לצכותב בלבד -כתוב
  שאלה קשה   15/12/11 12:08
אם במענה כתוב "אישי סודי למכותב בלבד" אז איך זה שהנייר הזה מפורסם? הנה כי כן לא אישי לא סודי לא למכותב בלבד - לא ולא לא אז מה אני יכול להבין????
כתוב תגובה ל- שאלה קשה
8
נהנ"ל מלבין פשעי שופטים
  בתלולו   15/12/11 12:22
לפי נציבות תלונות הציבור על שופטים "הבעיה העיקרית של המערכת הינה התמשכות ההליכים" - התמשכות ההליכים עם כל העול שהיא יוצרת, היא רק אחת הבעיות החמורות אך לא החמורה שבהן, לכן פחות פוחדים להתלונן. בהיותה גלויה לא ניתן להתכחש אליה ואין צורך בחקירה. הלזה צריך נציבות תלונות, האם לא נתן להשתמש למשל בהנהלת בתי המשפט? טיפול בבעית התמשכות ההליכים משמשת לנציבות כסות לאי רצונה לטפל בנושאים האמיתיים והטענה כי זו הבעיה העיקרית, היא זריית חול בעיניים. הבעיה העיקרית הינה חוסר יושרם של השופטים ולא רק האינטלקטואלי אלא חוסר יושר כפשוטו וגם חוסר מצפון ומוסר ואחריות כלפי החברה. במעשים זה מתבטא ביחס של איפה ואיפה, בדיווח כוזב, חיפוי על עבריינים, הפרעה והפסקת עדויות, הפעלת לחץ איומים, בידוי ראיות הדרכת עד - אם כי בצורה מתוחכמת באופן שיראה כשאלות ספקניות אשר גוררות תשובת תיקון, וכמו כן הוראה לעורך הדין המייצג מה לטעון ומה לא ולאחר מכן רשום בפרוטוקול כאילו הוא טען מיוזמתו בעקבות מהלך הדיון, וכן כל מה שהוא שיבוש הליכי משפט. גם חוסר עצמאות שיפוטית ואי שמירה על עקרון הפרדת הרשויות, התנהגות פרועה ומשתלחת ואי כיבוד האדם. נראה ששופטים יודעים היטב להעביר בינם שיטות. דיבור אחד רשמי ואחר בינם לבין עצמם.
הנציבות אינה מתחקה אחר השופט הנילון גם אינה מקיימת חקירה כלשהי אלא מעבירה את התלונה כלשונה אל השופט הנילון גם כשזו מוגשת במהלך המשפט עוד כאשר המתלונן תלוי בהחלטת השופט. אם כי יש לציין אין פניה לשופט אם המתלונן מתנגד לפניה מיידית לשופט, אך במקרה זה התיק נסגר ואין מטפלים. רק לאחר שהמתלונן לא התנגד לפניה לשופט התלונה נשלחת כלשונה אל השופט. הנציבות ממתינה בסבלנות לתגובתו כשיחפוץ, משזו מגיעה היא מתקבלת כלשונה כאמת עובדתית המהוה את היסוד לתושבת הנציבות למתלונן. דרך פעולתה של הנציבות מונעת חקירה וברור עובדתי לא כל שכן מענה לבעיות. מקובל שלמתלונן נתנת הגנה תוך כדי ברור ובמיוחד אם מתקיימים יחסי תלות. הנציבות על עובדיה התגלו כחסרי מצפון מוסרי, הנציבות מבקשת לפנות אל שופטים היא אינה מתחקה אחר התנהלותם אינה חוקרת וכל דרך ה"בירור" שנעשה הוא בקשת תגובתם של שופטים ותו לו. בזמן המשפט פניה אל השופטים הינה מעשה נפשע כשלעצמו, אך עוד כשאינם חוקרים כלל ואין להם הוכחות להראות לשופטים שנתפסו בקללתם, אחת מטרתה - לשמר את עריצותם של השופטים על חשבון הציבור הסובל. אם לא די בכך קיים גם סגנון התשובה למתלונן: בעוד התשובה ממוענת אל המתלונן התשובה אליו נעשית בגוף שלישי המתלונן קורא אודותיו כאילו התשובה נכתבה עבור מי שקיבלו עותקים: השופט הנילון והנהלת בתי המשפט. משל היה אדם ראשון פונה אל אדם שני והאדם השני היה פונה אל אדם שלישי ולאדם שלישי זה מספר תשובתו על תוכנו של הראשון. זה גם נעשה תוך עיוות פנייתו של הראשון להציגו באור גרוע. זוהי דרך להראות לפונה עד כמה פחות ערך הוא. הנציבות נוהגת בניגוד לכל כללי דרך ארץ מקובלים. נציבות התלונות לא רק שאינה מועילה עם כל עלותה, אלא מזיקה מאוד בכך שמוכיחה לשופטים כי מותר להם לנהוג כאוות נפשם, וכל אשר יטענו יתקבל. במשך השנים בה פועלת הנציבות בית המשפט התדרדר לתהומות שלא היה בהם. הנציבה הקודמת דאגה בהצלחה לכך שנציבות תלונות הציבור על שופטים לא תהיה בפיקוח מבקר המדינה.
הנציבה הקודמת לפחות הכירה במוצדקות תלונות על דרך ניהול משפט, לא שעשתה משהו רב אך לפחות הכירה במוצדקות תלונות על דרך ניהול משפט כלשונה:
1.פגיעה בעיקרי הצדק הטבעי: במהלך שנת 2004 נמצאו 12 תלונות מוצדקות, שעניינ
כתוב תגובה ל- בתלולו
9
ממקורותינו:אין כלב אוכל בשר כל
  רחב מיריחו   15/12/11 12:31
כתוב תגובה ל- רחב מיריחו
10
טוקבקיסטים מה אתם חושבים?
  זקן   15/12/11 12:35
הרי יודוע שדקטטור תמיד צודק. אין דבר אחר באולמנו!
כתוב תגובה ל- זקן
11
הזרזיר מגן על העורב. לא מפתיע
  מוטי1   15/12/11 12:49
כתוב תגובה ל- מוטי1
12
בה"מ משלים את פשעי משטרה2
  טנא   15/12/11 13:00
משטרת התנועה מחלקת לארבע רמות חומרה את עברות התנועה/תאונות דרכים:
א'. הקלה ביותר כולל דוחות. ב'.ג'. הרמות האמצעיות כוללות פגיעות גוף גם קשות והרס כלי רכב. ד'. החמורה ביותר מות או פגיעות מסכנות חיים. משטרת התנועה מטפלת אך ורק בשתי רמות ד. ממנה אינה יכולה להתעלם, ורמה א'. אין היא מתיחסת לרמות האמצעיות. משטרת התנועה מטפלת באופן פעיל ביותר ברמה א', זו הפחות חמורה, במקרים שלפחות נראים כפחות מסובכים ופעילה ביותר להראות כמויות, דוחות על עברות גם דוחות שוא בין בהזדמנות ובין במבצעים. כאן המשטרה אוהבת להראות את כוחה. גם לא היתה תאונה אלא כל הסימנים מעידים שבוימה תאונה. מקרים אלו נעשים יותר ויותר נפוצים במיוחד על ידי קטנוענים ורוכבי אופניים. המשטרה תופרת תיקים בשיטות שהיא מלמדת את חוקריה. התביעה המשטרתית עושה הכל כדי שתהיה תביעה, גם בחיר של חוסר תאמה אפילו לכתב ה"חוקר" שכל כך טרח להביא להרשעה ולפעמים לא מספיק הצליח. כך שרושמי התביעה בדרך זו רוב המגיעים לבית הדין לתעבורה הינם נהגים נורמטיביים ואילו רוב הנהגים הפראים והמסוכנים אינם מגיעים לבית הדין.
בין התוצאות החמורות - הסטת תשומת לב הטיפול המשטרתי מעברות חמורות יותר לזוטות אשר לפי הנחיית היועץ המשפטי, יש לשקול נקיטת אמצעים חלופיים להליך הפלילי. כיון שעברות קלות ופשוטות קל יותר לבדות מעשר עברות חמורות הכמויות הן רבות במיוחד בתחום התנועה. מטרת המשטרה להראות שהיא מתפקדת מביאה לדין ולהרשעה – זהו קנה המידה שהיא קבעה להצלחתה. המשטרה מציפה את בית המשפט בנאשמים ובעזרת התביעה המשטרתית ושופטים יוצאי התביעה המשטרתית לוחצת בשם העומס על נאשמים להודות. תוצאה חמורה אחרת – חדירה לתחום שאינו של המשטרה לתחום המערכת המשפטית תובעים משטרתיים חלקם או עוברים לפרקליטות או מתמנים לשופטים ומביאים וביאים עמם מהמשטרה את הליקויים ואת הפשיעה.
המשטרה הפכה את עיקר פעילותה לתביעות או המלצות לתביעה במקום לבצע תפקידים משטרתיים. את התביעה המשטרתית יש לבטל ואת התביעה המשטרתית התעבורתית חובה לפזר לאלתר, לא יהיה בזה כל נזק אלא רק רווח. פחות התרכזות בזוטות פחות זריקת כספי ציבור המשטרה תחויב לטפל בנהגים הפראיים. פורסם כי השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ (ישראל ביתנו) הינו בעד ביטול התביעה המשטרתית וזה לטובתו, אך יושב ראש ועדת חוקה, חוק ומשפט דוד רותם (ישראל ביתנו) מתנגד בגלל עוינותו המוצדקת לפרקליטות, אין זו תרופה להחליף גרוע בגרוע יותר. יש לפרק את התביעה המשטרתית לאלתר.
כתוב תגובה ל- טנא
13
תפקיד כבוד הקיסרית הדמוקרטית
  ^%$#   15/12/11 13:07
תפקיד כבוד הקיסרית הדמוקרטית לדאוג לתיפקודה התקין של המערכת למלא שליחותה, ולא להתקיף כל מי שרוצה ברפורמה נדרשת.
כתוב תגובה ל- ^%$#
14
מתוך "הארץ"
  ^%$#   15/12/11 13:16
הפרובוקטור: אבישי רביב, המפעילה: דורית בייניש הכירו את פני הבג"ץ של מדינת ישראל: נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית בייניש, שאמורה לסיים את תפקידה בעוד חודשים ספורים, הייתה פרקליטת המדינה בתקופת רצח רבין והיא זו שנתנה את ההכשר לפעולות הבלתי חוקיות של סוכן השב"כ שתפקידו היה להתסיס לאלימות (ומכאן כינויו בשב"כ "שמפניה", משקה תוסס), אבישי רביב.תחקיר של עיתון ′הארץ′ בשבוע האחרון חשף דברים חמורים על אופי פעולותיה של בייניש נגד החוק בפרשת סוכן השב"כ "שמפניה", אבישי רביב.
בייניש טיפלה אישית בתיק רביב. שבתאי זיו, היועץ המשפטי של השב"כ, אמר לעיתון ′הארץ′: "כל הפעולות בעלות האופי המשפטי בקשר לרביב נעשו בהתייעצות ובשקיפות מלאות כלפי פרקליטות המדינה ופרקליטת המדינה דורית בייניש".
תחקיר ′הארץ′ חושף כי בייניש הסתירה מן הממונים עליה, היועצים המשפטיים לממשלה יוסף חריש ומיכאל בן-יאיר, כי אבישי רביב הוא בעצם סוכן שב"כ ולא אדם מן השורה, מתנחל או אזרח פשוט – מה שיצר בפרקליטות המדינה מצב אבסורדי: בעקבות הפרובוקציות הרבות של רביב, קיבלו היועצים המשפטיים לממשלה פניות מפוליטיקאים לפתוח בחקירה. לפחות בשני מקרים הם הורו לפרקליטות המדינה לחקור, מבלי שבייניש אמרה להם כי מדובר בסוכן שב"כ. לו ידעו, ייתכן שהיו קוטעים מיד את ההפעלה הבלתי חוקית של רביב.
אפשר להבין כששותלים סוכן כדי שיעקוב אחר פעילויות בלתי חוקיות. אך –
* כשסוכן השב"כ הוא זה שמבצע את הפעילויות הפליליות,
* כשסוכן השב"כ הוא זה שיוצר פרובוקציות,
* כשסוכן השב"כ מעודד לפעילות בלתי חוקית,
* כשסוכן השב"כ מנסה לגרור אזרחים לפעילות בלתי חוקית, כולל הסתה לרצח
(כזכור, לפי כמה וכמה עדויות מהשטח, הוא דִרבן את יגאל עמיר לרצוח את רבין ואמר לו – "נראה אותך גבר רוצח את רבין"),
* כשסוכן השב"כ מסית ומדרבן לתקיפה בפועל של חברת כנסת,
וכשכל זה מקבל גיבוי ועידוד מבייניש – זה פשוט לא ייאמן ועובר כל גבול. מה הפלא שבג"ץ הגיע לאן שהגיע בהנהגתה?
כתוב תגובה ל- ^%$#
צודק בכל מילה בגלל אנשים כמו
  ירדנה   16/12/11 06:56
השופט גולדברג אין לאזרחים אמון במערכת המשפט הוא גם נראה אדם רע מאוד
לשאול את השופט גולדברג האם היא צדקה כשציפרה במעמד את השופטים שסגרו את התיק של בעלה שהואשם
כתוב תגובה ל- ירדנה
15
תפקידו של שופט לשפוט
  שיעור במשפטים   15/12/11 13:26
תפקידו של שופט לשפוט ולא להתראיין. הנשיא ברק מצא תחביבים שונים תוך כדי שפיטה כמו להסתובב במסדרונות הכנסת ולהשפיע, כמו לכתוב ספרים, למהר לכתוב מאמרים ושכח ללמד את תלמידתו את שהוא עצמו לא הפנים כי שופט תפקידו רק לשפוט. הבעיה שהשתן עלה לכולם לראש והם הפכו לנפוליאונים קטנים שרוצים לנגוס מהכל.
כתוב תגובה ל- שיעור במשפטים
16
יוצר הכותרת הנו פושע
  רק פוליטקאים לטוב   15/12/11 13:42
לטוב ולרע שולטים, גם אם הם מושחתים, מדינות העולם החזקות והתומכות יבארו את הפשע מהפוליטיקאים ואלה האחרונים יעשו כנ"ל אצל הפקידים. זיילר : "אין איש ציבור [מדינאי או פקיד בכיר] שאין עליו איזה כתם [שאינו פושע]." כלומר הבחירה כרגע בין דרגות פשע נמוכות, עדיין במדינה המתבגרת לא הגענו לאפס מושחתים, אלא מתחילים בתיקון איטי וכואב. עיקר הבעיה, שלא ניתן לרכז את ביניש גולדברג וברק יחד עם קצב ועוד 6 מפכ"לים שהתפוטרו ועוד פושעים אחרים מהמטכ"ל (גלנט אחד מהם), מה שמצביע כי הפשע אכן משתלם עדיין...
כתוב תגובה ל- רק פוליטקאים לטוב
17
לא לחינם נותן הזרזיר חוות דעת
  אורי רעננה   15/12/11 13:48
על העורב
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
18
גולדברג צודק לחלוטין!
  פועה   15/12/11 14:09
חברי כנסת ועסקנים מהימין הקיצוני, תוקפים את בית המשפט ממניעים פוליטיים.
אין ביכולתם לחוקק את החוקים שהיו רוצים לחוקק, ולכן הם מרשים לעצמם לתקוף את בית המשפט הכפוף לחוקים ולנהלים.
הימין הקיצוני הוא מיעוט צעקני אבל מיעוט!
בייניש הגיבה בעדינות יחסית לחוצפה שבדברי הימין.
כתוב תגובה ל- פועה
הית ותמיד תשארי מטומטמת
  אנני   16/12/11 04:45
כתוב תגובה ל- אנני
יש לך תקליט שרוט במח. זה לא
  קשור לשמאל-ימין   16/12/11 05:30
דורית בייניש לקחה לעצמה בכח סמכויות של הכנסת והממשלה. היא מנצלת את טיפשותם ואדישותם של חברי הכנסת, הממשלה ועם ישראל כולו, כדי לבטל את עקרון הפרדת הרשויות ולנהל לנו את כל המדינה במקום הדרג הניבחר. זה לא קשור בכלל לנושא של שמאל+ימין. זה קשור לשמירה על עקרונות המשטר הדמוקרטי. להבנת הענין עייני בכתביו של Charles de Montesquieu. אני רואה בטוקבק שלך הסתה חסרת טעם שאין לה כל קשר לנושא הנידון במאמר.
כתוב תגובה ל- קשור לשמאל-ימין
19
נתנו לחתול לשמור על השמנת
  רחובות   15/12/11 14:25
תרתי משמע...
כתוב תגובה ל- רחובות
20
בייניש תומכת ב"איחוד משפחות".
  עזרי   15/12/11 15:01
בייניש תומכת בביטול התיקון לחוק האזרחות וביישום מדיניות שתמיט אסון וחורבן על מדינת היהודים ולמעשה תשים קץ לקיומה כמדינת יהודים.
לדעתה, כשמתחתנים שני ערבים, האחד/האחת מישראל והאחר/האחרת מהשטחים או ממדינה ערבית, הם צריכים לגור דווקא במדינה היהודית שהם והנהגתם רוצים בחיסולה.
כתוב תגובה ל- עזרי
21
בה"מ משלים את פשעי המשטרה1
  טנא   15/12/11 15:31
על פי החוק תפקיד התביעה הוא להבטיח את האינטרס הציבורי העומד מאחורי הליך ההעמדה לדין של עבריינים. על התובע לעזור לבית המשפט בבירור האמת, בלי לפגוע בזכויותיהם של הנאשם ושל הציבור. אין מטרתו של התובע לזכות במשפט ולהשיג הרשעה בכל מחיר. על התובע מוטלת אחריות מיוחדת של שמירה על הגינות. בפועל זה לא נעשה, שם רע יצא לרעה לפרקליטות בצדק. אלא שרוב הציבור אינו יודע שהתביעה הכללית פועלת באמצעות שתי זרועות: הפרקליטות, והתביעה המשטרתית. על 87% מכל תיקי התביעה הפלילית בישראל אחראית התביעה המשטרתית שהפכה לגורם העיקרי בהגשת תביעות. שלא כמו התביעה מטעם הפרקליטות התביעה המשטרתית אפילו אינה מתימרת לבחון באם ההוכחות נעשו באופן חוקי ובעיקר אם יש מקום להגיש כתב אישום. התביעה המשטרתית מפרה בבוטות את כל הכללים. בעוד שלתובע יש גם סמכות להפעיל בקרה על החקירה ולהורות במקרה הצורך על ביצוע השלמות חקירה, התביעה המשטרתית פועלת באופן שאינו תואם את הנחיות היועץ המשפטי ומגישה כתבי אישום במקום שהפרקליטות אינה עושה כן.
המשטרה קובעת יעדים לכל אחד מתחומי פעילותה כפי שתואמים לה ולקציני אגף חקירות, ובאישורם. כלומר המשטרה מחליטה מראש מה צריכות להיות התוצאות ובהתאם לכך היא דואגת להמצאתם.
תחילה אגף החקירות דואג לפתיחתם של מספיק תיקים פליליים על פי המדיניות אחר כך דואג באמצעות תביעה המשטרתית לכתבי אישום. ליעדים אלו אין קשר לתפקיד התובע - להעמיד לדין רק בהימצא ראיות מספיקות וכשקיים אינטרס ציבורי. התביעה המשטרתית כפופה לאגף החקירות במשטרה. חוקרים במשטרה בדרגת רב-פקד מוסמכים כ"תובע הם המקבלים כיום החלטות, האם להעמיד לדין בעבירות עוון לכאורה - למרות שהם אינם מקצועיים בתחום. התביעה המשטרתית אחראית בפני הפיקוד המשטרתי לבצע מדיניותו והיא כפופה ונתונה לחלוטין לרצון מדור החקירות ואינה נהנית מאי תלות. לכן אם ההוכחות אינן ממשיות היא משלימה אותן, מתעלמת מכל מה שמפריע למשל אי חוקיות מעשי המתלונן. לעיתים גם משפצים את התביעה במחיר של חוסר תימוכין במה שנרשם כעדות כדי להתאימה לחומר מרשיע. כל אלו משלימים למעשה החקירה שכולה נועדה להביא בכל מחיר להרשעת החשוד. רבים מהמובאים לדין ומורשעים הם החפים, לעיתים כתוצאה מתלונות שוא של עבריינים. 80% מכתבי האישום שמגישה התביעה המשטרתית, הוגשו בלא אישור מהפרקליטות כנדרש בחוק. להחלטה על הגשת כתב האישום לא מצורפת חוות דעת לגבי בחינת הראיות, ושאר נתונים התומכים בחלטה להגיש כתב אישום. החלטות לא מקצועיות ברישום סעיפים. התביעה המשטרתית רושמת כל סעיף אישום שמצאה בעניין בספר החוקים. לכן נרשמים סעיפים רבים על עבירות שאינם תואמים את התיק.
ליקויים חמורים קיימים לא רק בהחלטה להגיש כתב אישום ובאופן רישומו אלא גם ביצוג המדינה בבית המשפט. כל עדות מצד המתלונן תקינה בעיני התביעה. גם אם העדות מלכתחילה בלתי מתקבלת על הדעת ואף אם היא מעוררת לעג בקרב הנוכחים. גם אם יש סתירות רבות בעדות בדיון עצמו ובינה לבין עדותו במשטרה. השופט אינו מקבל לידיו את חומר החקירה אלא סיכום כפי שרשם אותו חוקר המשטרה.
התובע המשטרתי נוהג להסתיר חוסר התאמה בין עדות המתלונן במשטרה ובין עדות בבית המשפט, במידה וסנגור מבקש להגיש לבית המשפט את עדות המתלונן במשטרה כדי שיתתגלה חוסר ההתאמה תובעים משטרתיים מתנגדים בטוענה שאין סתירות כך הם מסתירים את חוסר ההתאמה וקיום סתירות. התנהגות הפוכה מזו יש לתביעה המשטרתית בעת עדות הנאשם, כלפיו ההתנהגות גסה ותוקפנית. השתלכות בנאשם הפרעה לעדותו בשאלות טרם זמנם לפני שניתן לו להגיע לאותם
כתוב תגובה ל- טנא
22
הנ"ל מלבין פשעי שופטים - המשך
  בתלולו   15/12/11 15:40
1..פגיעה בעיקרי הצדק הטבעי: במהלך שנת 2004 נמצאו 12 תלונות מוצדקות, שעניינן פגיעה בעיקרי הצדק הטבעי. בין התלונות הכלולות בקטגוריה זו, תלונות שעניינן משוא פנים, ניגוד עניינים, פגיעה בניטרליות השיפוטית של השופט היושב בדין, פגיעה בזכות להישמע או בזכות להיות מיוצג ועוד.
2.ניהול פרוטוקול בצורה לקויה: במהלך שנת 2004 נמצאו 4 תלונות מוצדקות, שעניינן ניהול פרוטוקול בצורה לקויה. יוער כי בעיות בניהולו של הפרוטוקול נמצאו גם בתלונות נוספות, מעבר לארבע אלה, אשר סווגו תחת קטגוריות אחרות.
3.ליקויים באופן קבלת החלטות או בצורת יישומן: כאמור, אין הנציבות מטפלת בתלונות שעניינן החלטות שיפוטיות של בית המשפט. עם זאת, מתערבת הנציבות בהחלטות שהן במהותן עניין של מנהל שיפוטי או בליקויים בדרך קבלת ההחלטות הבאה בגדר "דרך ניהול משפט" לקויה. יש וליקויים מסוג זה גורמים לפגיעה מהותיות בזכויות המתדינים של מי מהצדדים או באי כוחם. לפיכך, יש חשיבות בהקפדה על מניעתם.
דבריה אלו נכתבו בלשון מכובסת מאוד. במציאות שופטים ביחד עם תובעים משתלחים בנאשם ולא מאפשרים לו לדבר, הפרוטוקולים כוזבים לחלוטין מתוך מגמתיות ודרך קבלת ההחלטות חסרה כל בסיס זולת התוצאה שרוצים להשיג..
הנציב הנוכחי גם אינו מכיר בכך. הציב אליעזר גולדברג מגדיל תדיר את הגדרת תפקידו אך את תפקידו אינו מבצע.
כתוב תגובה ל- בתלולו
23
שבצדק כוברכות
  עוד סתם אזרח   15/12/11 16:47
כבאמת אם וסליחה, עימכם/ן הצופים והצופות ואין קשר עם נושא ושמעל, כועם זאת: כלא נשכח, כיחד עם רבות ורבים טובות וטובים שכן אכן ומטוב החלטה שבחרו כועשו: שבצדק, כובצדק ורב ** כברכות לחברת אפל * שאינה קדה צר האינטרס כאינה משתחווה, מקבלת החלטה במיסגרת עיסוקה כמו פנים כוצו מצפונה ופותחת עיסקה גם במדינת ישראל. אך רק כופה שכותב, כעקרונית כפשטות ומילים: כברכות שבעיקר ובשם: רבות ורבים טובות וטובים, כבהערכה רבה, בברכה. (789238). אם רק וקטן הנ.ב: כוצו מצפונה- תחושה פנימית שלדעתי שכותב אינה משתמעת כאמירה פוליטית: האם צו המצפון יפורש חינם כוניצול ציני כמנוף כנגדה החברה?: שווה שעיון כהמשכיות שמיבדק. כבכל ההגינות וביושר: כוחובה ולהוסיף: האם צו המצפון הגם יכוון כויוביל רצון טוב, מנוף שקרוי כויצירה כיכולות השיקום והפרנסה. כלטובה ולברכה התולדה ושעתיד. (הגם ומעוד סתם אזרח כזה ואחר), כבעיקר ושאמור: בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כתיקון: אם כועם הסליחה .
  עוד סתם אזרח   15/12/11 17:18
כתיקון שמעל: אם כועם הסליחה . ולעניין הכתבה, (כשכותב אם אך ורק יתכן: יכול מטעמים שקרוי כשמכך). כמו וזה לא עיקר ומהות, כוזה כעניות דעתי כן ונוסף: הגם עקרונית גם כופשטות שמילים: הסליחה כוזכות התיקון ההדדי כעניין מערכתי פנימי. רב חשיבות כעיקר העיקרים הכלל ככללי הערבות ההדדית: בטח שיסודה: כוהצדק הבסיסי כאנושיות בסיסית ושלב. אי הסליחה כוזכות לביקורת: הגם אם כולדמות הרמה ויותר: אם ואם מתוך: כוונת זדון, כוונה פסולה, ניצול מעמד ציני, אנוכיות, אטימות (קל וחומר הגובלת זד כרישעות), כניגוד של צדק בסיסי. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
24
ב28-02-2012 זה מסתיים.
  טיק טאק   15/12/11 17:19
בתאריך זה מסיימת הוד כבודה את כהונתה שאותה ניתן לסכם במשפט:כבוד הנשיא שמגר צדק,וד"ל.
כתוב תגובה ל- טיק טאק
25
הפרזיט חבר לפרזיטית
  urixo   15/12/11 17:35
כמה מכוערים שניהם
כתוב תגובה ל- urixo
26
לא שמעתי את בייניש מנמקת
  אלישמע   15/12/11 18:57
המתקפה שלה דמגוגית,לא ציינה אפילו דוגמא אחת על פגיעה בדמוקרטיה.התלהמות ללא כסוי בגבוי נציב תלונות החצר של הקליקה.
כתוב תגובה ל- אלישמע
בייניש מומחית לפגיעה בדמוקרטיה
  כל הזמן עושה זאת   15/12/11 20:38
כתוב תגובה ל- כל הזמן עושה זאת
27
מדוע דרך רשעים צלחה?
  אזרחית מירושלים   15/12/11 20:58
כתוב תגובה ל- אזרחית מירושלים
28
בייניש והאקטיביזם
  כרמית11   15/12/11 22:51
גרמו נזק לדמוקרטיה הישראלית
 ראיון עם איילת שקד
כתוב תגובה ל- כרמית11
29
חוכמת שופטים
  תוהה במדבר   15/12/11 22:53
עם כל הכבוד, כבוד הנציב טעה והזיק להבנת דמוקרטיה ושלטון חוק. לכבודו ולכבוד נשיאת בית המשפט העליון ניתן לומר Ceaser, you are angry but you are wrong.
בית משפט אינו ביתם של שופטים;בסך הכול הם מונו למלא תפקיד בו ולצורך זה הוקצו מקומות ונעשו סידורים לאפשר תפקוד יעיל לטובת הציבור הרחב. לא נתקלתי באף הוראה בדין המסמיכה שופט או שופטת, אף לא נשיאת העליון "להגיב על מה שנתפש בעיניה כהתקפות על בית המשפט". הנשיאה, תחת לשמש דוגמה ומופת לסדר ציבורי תקין ולכפיפות ללשונו ולרוחו של החוק, היא נוטלת לעצמה, וזו לה לא הפעם הראשונה, רשות לא לה להתערב בנושאים על טהרת הפוליטיקה - מעמד השופטים והגנה על כבודם, והגרוע מכל אופן בחירת השופטים.שומו שמים! חריגה מובהקת מסמכות וניסיון להפחיד פוליטיקאים ולהכתיב להם רצונותיה. התנהלות נמשכת כזאת כשברקע האשמות חוזרות ונשנות נגדה בעתונכם האינטרנטי שלא היא ולא המערכת המשפטית מזכים אותנו בתגובה ראויה כלשהי מותירים בי תחושה והרגשה כי אני במדבר שחכמת שופטים גידרה אותנו בו עד זעם.
כתוב תגובה ל- תוהה במדבר
30
כל כך צפוי שבא לבכות נוכח הכסת
  קורןנאוה טבריה   16/12/11 05:41
הכסת"חים המגוייסים של "כבודה"=מה שהיה הוא שיהיה,ליגוני!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
31
אם מר גולדברג לא יפריך את מאמר
  קורןנאוה טבריה   16/12/11 06:22
מאמרו של יואב יצחק:"בייניש-עבריינית סידרתית"-אדע שגם הוא מהשבט!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
32
בית המשפט משלים פשעי משטרה2
  טנא   20/12/11 07:19
השתלכות בנאשם הפרעה לעדותו בשאלות טרם זמנם לפני שניתן לו להגיע לאותם עניינים, המצאת סתירות במקום שאינן קיימות ודרישה להפסקת עדותו. שופטים מתיחסים אל עבודת המשטרה כתקינה לחלוטין, מגבים את המשטרה משתפים פעולה ומרשיעים לפי רצון המשטרה. להלכה פעילותה של התביעה המשטרתית זולה יותר משל הפרקליטות בגלל המשכורות הנמוכות יותר, אך לאחר בחינה מתברר שהתביעה המשטרתית דוקא יקרה שאין בפעילות ובהוצאות עליה תועלת רבה נהפוך הוא, משך הטיפול בתיקים הארוך מדי ויש בו נזק רב.
המשטרה מפרסמת שמטרת האגף לחקירות ולמודיעין הינה "חיזוק יכולת התמודדתות המשטרה בתחומי הלחימה בפשיעה והסדר הציבורי לשם שמירת ביטחון בנפש והרכוש, העלאת רמת הבטחון האישי של הציבור ושיפור איכות חיי התושבים". במציאות אגף החקירות ממציא אמיתות משלו והתביעה המשטרתית מחויבת להשלים את מלאכת הבאה להרשעה של כל מי שנחקר. אופן עבודת התביעה המשטרתית גורם עומס מיותר עומס אשר פוגע באכיפת חוק, גורם עינוי דין לחשודים ונאשמים. התביעה המשטרתית לא יישמה כל גישה חלופית להתמודדות עם הבעיה והמשטרה רק ממשיכה לדרוש הוספת תקנים. התנהלות התובעים במשפט חסרת כל מעצורים של מוסר או נורמות. המשטרה מתעללת באזרחים הגונים ומתגמלת עבריינים. פעילות בלתי מועילה ומזיקה זו נועדה אך ורק למען המשטרה עצמה אם כי היא ממומנת על ידי האזרחים. פעילות זו היא בלתי מוסרית על פי כל קנה מידה ובודאי עבור מדינה המתימרת להקרא דמוקרטית. בדוח החריף שפרסם מבקר המדינה הוא קינה זאת הפקרות, רשלנות ופגיעה קשה ביותר באזרחים. התביעה המשטרתית מחולקת לתביעה הפלילית ותביעת התעבורה. רוב רובן של תביעות התעבורה מוגשות על ידי התביעה המשטרתית התעבורתית תביעות התעבורה על העברות החמורות ביותר מועברות לפרקליטות.
משטרת התנועה מחלקת לארבע רמות חומרה את עברות התנועה/תאונות דרכים:
א'. הקלה ביותר כולל דוחות. ב'.ג'. הרמות האמצעיות כוללות פגיעות גוף גם קשות והרס כלי רכב. ד'. החמורה ביותר מות או פגיעות מסכנות חיים. משטרת התנועה מטפלת אך ורק בשתי רמות ד. ממנה אינה יכולה להתעלם, ורמה א'. אין היא מתיחסת לרמות האמצעיות. משטרת התנועה מטפלת באופן פעיל ביותר ברמה א', זו הפחות חמורה, במקרים שלפחות נראים כפחות מסובכים ופעילה ביותר להראות כמויות, דוחות על עברות גם דוחות שוא בין בהזדמנות ובין במבצעים. כאן המשטרה אוהבת להראות את כוחה. גם לא היתה תאונה אלא כל הסימנים מעידים שבוימה תאונה. מקרים אלו נעשים יותר ויותר נפוצים במיוחד על ידי קטנוענים ורוכבי אופניים. המשטרה תופרת תיקים בשיטות שהיא מלמדת את חוקריה. התביעה המשטרתית עושה הכל כדי שתהיה תביעה, גם בחיר של חוסר תאמה אפילו לכתב ה"חוקר" שכל כך טרח להביא להרשעה ולפעמים לא מספיק הצליח. כך שרושמי התביעה בדרך זו רוב המגיעים לבית הדין לתעבורה הינם נהגים נורמטיביים ואילו רוב הנהגים הפראים והמסוכנים אינם מגיעים לבית הדין.
בין התוצאות החמורות - הסטת תשומת לב הטיפול המשטרתי מעברות חמורות יותר לזוטות אשר לפי הנחיית היועץ המשפטי, יש לשקול נקיטת אמצעים חלופיים להליך הפלילי. כיון שעברות קלות ופשוטות קל יותר לבדות מעשר עברות חמורות הכמויות הן רבות במיוחד בתחום התנועה. מטרת המשטרה להראות שהיא מתפקדת מביאה לדין ולהרשעה – זהו קנה המידה שהיא קבעה להצלחתה. המשטרה מציפה את בית המשפט בנאשמים ובעזרת התביעה המשטרתית ושופטים יוצאי התביעה המשטרתית לוחצת בשם העומס על נאשמים להודות. תוצאה חמורה אחרת – חדירה לתחום שאינו של המשטרה לתחום המערכת המשפטית תובעים משטרתיים
כתוב תגובה ל- טנא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il