s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
לאחר שהצילום התפרסם ברחבי תבל, התחזקה בנו הסברה כי הצמדתה של אביגיל לחזהו של הנשיא ג'ו - הבטיחה לו את הזכייה בכהונה שניה של נשיאות
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התגלו ממצאים המצדיקים חידוש החקירה
מאת: יואב יצחק  |  21/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שאלה, מי? תשובה: אשתו של גבי
  לא כל כך תם   21/01/12 10:59

1500 מסרונים וגבי לא ידע ולא שמע. עולם הדממה! שייטת 13 של חיל הים.

אלא שחבורת גבי אינם מחיל הים. הם מגולני המפוארת שאינה מיומנת בצלילה מתחת לפני המים והרעש שהם עשו הגיע עד לשמים.

אלא שבמקרה זה הם לא פעלו נגד האוייבים אלא נגד הממונים עליהם ולכן האדון גבי אשכנזי יצטרך לבלוע את כל הצפרדעים שבבריכה ויצא ממנה רטוב עד לשד עצמותיו עם דרגת טוראי.
.
כתוב תגובה ל- לא כל כך תם
זה לא חשוב. הם שמאלנים ולכן זה
  הכל סרק סרק. כלום   21/01/12 13:40
כתוב תגובה ל- הכל סרק סרק. כלום
זה יגאל עמיר דתי ימני שהתחנך
  אצל רבנים ירה.   21/01/12 16:26
כתוב תגובה ל- אצל רבנים ירה.
נכון מאד
  יואב קוריאל   21/01/12 19:38
זה נכון שיגאל עמיר ירה כדורי סרק שלא פגעו בשערה משערות ראשו של יצחק רבין. את הכדור הקטלני ירה איש שב"כ שמאלני מלפנים. את החולצה של רבין עם חור כניסת כדור מלפנים החביאו השמאלנים החביבים שלנו עד לשידור הערוץ השני, עשר שנים אחרי שהם רצחו את רבין. / ציטוט מדברי יצחק רבין ז"ל: "אין מה לדבר, אני ממש מת על השמאלנים שלנו, כולל אלו שבשב"כ."
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
יואב. אלוהים שלח אנשים כמוך
  כדי להשמיד ישראל   22/01/12 00:49
כתוב תגובה ל- כדי להשמיד ישראל
אני בסך הכל ראי שמשקף המציאות
  יואב קוריאל   22/01/12 07:16
אם לא מוצא חן בעיניך מה שאני כותב, תתרגז על המציאות, אל תנסה לשבור את הראי. לא רק שהשמאל רצח את רבין, הם גם רצחו את המאבטח יואב קוריאל. איש לא נתן על כך את הדין. ראיתי העתק של תעודת הפטירה שלו. אפילו לא כתבו שם את סיבת המוות. על מנהל בית העלמין "ירקון", שם נטמנה גופתו של יואב קוריאל באישון לילה, איימו שלא ייספר על הגופה נקובת הכדורים. הוריו של יואב קוריאל לא הורשו אפילו להשתתף בהלווית בנם. אם כל המציאות הזאת בישראל מוצאת חן בעיניך, יבושם לך.
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
שמאלנים נלחמים באויב.ימניים
  הורגים בני עמם...   21/01/12 17:04
יגאל עמיר,אברושמי .....
כתוב תגובה ל- הורגים בני עמם...
2
מה ליועץ ולחקירת הרמטכ"ל?
  איש עצוב   21/01/12 11:00
בעניינים של אנשי ציבור, איש לא מוסמך להגביל את חקירת המשטרה, למעט בחקירת אנשי ציבור בהם החוק מחייב אישור של היועץ המשפטי ראה justice.gov.il - אם יש חשדות פלילים על ידי הרמטכ"ל איש לא יכול להורות לה לא לחקור, איש לא יכול למסגר אותה, הרמטכ"ל אינו ראש ממשלה וגם לא שופט או קאדי. ולא רק שסיגלוביץ לא חקר על אף הצורך הברור לחקור את כל השותפים בשימוש במסמך אלא הוא אף חזר לאולפן שישי של ערוץ 2 שהיה גורם מוביל בשימוש במסמך המזוייף, על מנת "להצדיק" את הישנוניות של המשטרה בפרשה הזו. ובואו נקווה ונתפלל שמבקר המדינה יוציא את המרצע מן השק ויביא להעמדתם לדין של כל האחראים ליצירתו של המסמך, ולשימוש בו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
תיקון טעות בכתבה
  למי הועיל הסיכול?   21/01/12 11:45
ציטוט מהמאמר: "מי חתר תחת שר הביטחון אהוד ברק בניסיון לסכל מינויו של גלנט לרמטכ"ל?" זה לא היה נסיון לסכל את מינוי גלנט אלא סיכול של ממש שהצליח מעל למשוער. לעניות דעתי לא קלט הציבור שסיכול המינוי של גלנט לרמטכ"ל הוא עוד פרק בקרב לחיסול ישראל. מישהו היה מעונין בכך שבראש צה"ל יעמוד קצין אפור ובינוני, בזמן שישראל מתכוננת לתקוף את איראן או מנסה להתגונן נגד מתקפה איראנית אפשרית. אם השערתי נכונה, הכוחות שסיכלו את מינוי גלנט הם מחוץ לישראל. באים בחשבון האמריקאים, הליגה הערבית, או שניהם גם יחד. ברור שסיכול המינוי החשוב של גלנט לא היה מצליח ללא שיתוף פעולה של גורמי שמאל בישראל, שמטבע הדברים משתפים פעולה עם אויבי ישראל. רק לשם דוגמא: כשניסה אהוד ברק לחקור מי סיכל את המינוי של גלנט, פנתה אליו דורית בייניש בדרישה לעצור את חקירתו. זה חשוד מאד ולא מובן. גם המשטרה עצרה את החקירה בבועז הרפז, ולא המשיכה לחקור מי הפעיל את גבי סיבוני. אילו מישהו היה טורח לבדוק את חשבונות הבנק של כל הנוגעים בדבר (כפי שחקרו את חשבונות הבנק של אביגדור ליברמן), לא אתפלא אם יגלו אצל כמה מהנוגעים בדבר תשלומים שמנים שהתקבלו מחו"ל. דרך אגב: עדיין לא מאוחר. אפשר עדיין לבדוק. הגישה של סגלוביץ' לא ברורה לי. המשטרה לא כפופה למבקר המדינה. אם היא סבורה שיש חשדות לא ברורים בפרשת סיכול המינוי של גלנט, היא רשאית לפתוח מחדש את החקירה בלי לבקש רשות מאף אחד. במקום סגלוביץ' לא הייתי מבקש רשות לפתוח את החקירה ממר לינדנשטראוס, שחשוד בעיני בחוסר נאמנות למדינה.
כתוב תגובה ל- למי הועיל הסיכול?
זה מועיל ל-
  יוסי מ   21/01/12 14:20
לאבו ללה, ההוא שהיו מפחידים איתו ילדים.
החיים קשים. הרבה אנשים יכולים לרדת מהפסים. אבל דבר אחד לא ברור לי, איך אתה יכול להאשים את הליגה הערבית??, הם מתערבים במינוי רמטכל???, בטח קראת את זה בזבלון של אריסון.או ששמעת בזמן הריכוז בגהה או במזרע.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אל תעסוק במופלא ממך.
  לא הכל אתה מבין   21/01/12 21:11
במקום להאשים בשיגעון כל אדם שאתה לא מסוגל להבין את דבריו, תשלים עם זה שאתה לא כל כך חכם ותימנע מתגובה.
כתוב תגובה ל- לא הכל אתה מבין
להאיר עיניך
  יוסי מ   22/01/12 08:25
אני לא חכם גדול אבל התגובה באה לדברים הזויים ואם היית קורא הכל היית חוסך לעצמך את הדברים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אינך מסוגל להאיר עינים לאף אחד
  אתה טיפוס חשוך   22/01/12 09:08
ציטוט מהטוקבק הקודם שלך: "בטח קראת את זה בזבלון של אריסון.או ששמעת בזמן הריכוז בגהה או במזרע." אדם שכותב בצורה כזאת לא יכול להאיר עינים לאף אחד. אתה לא מסוגל לחשוב ולא מסוגל לסבול אנשים אחרים שכן מסוגלים לחשוב. לפי הציטוט הנ"ל מדבריך, אתה זקוק לטיפול דחוף, ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- אתה טיפוס חשוך
מה לעשות?
  יוסי מ   22/01/12 19:06
יש גם כמוך.
כולל הציטוטים. ואולי נעלבת כי אתה מגיב בתשלום מאותו מקור כספי? האמת כואבת אין מה לעשות נגד זה, אפילו לא הטיפןלים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אולי השתלת מח תעזור לך טופס 17
  מחכה לך במשרד   22/01/12 19:32
נכון שהמקרה שלך שולי. אולי גם השתלת מח לא תעזור לך, אך החלטתי שמערכת הבריאות צריכה בכ"ז לקחת סיכון במקרה שלך.
כתוב תגובה ל- מחכה לך במשרד
4
פסילת גלנט
  י.ב.   21/01/12 11:46
אין לשכוח שפסילת גלנט לרמטכ"ל לא היתה כתוצאה של "מסמך גלנט" אלא בהתנהגותו במקום מגוריו.

מי שקבע שאינו ראוי למשרה זו לא היה מאשר המבקר

כל השאד אינו אלא סתם רכילות ותו לא.
כתוב תגובה ל- י.ב.
התנהגות גנץ במקום מגוריו היתה
  עוד יותר חמורה   21/01/12 12:00
הפרשה שיוחסה ליואב גלנט אירעה לפני עשר שנים. גלנט הפסיד בתביעה אזרחית והחזיר את הקרקע עד לסנטימטר האחרון. המצב של בני גנץ הרבה יותר חמור. עד עצם היום הזה הוא גר בתוספת בניה גדולה שהוא ביצע בביתו ללא רשיון. הוא חשוד בניצול קשרים ופרוטקציה כדי לא לעמוד לדין פלילי בגין בניה ללא רשיון. הוא ביצע שתי גניבות של קרקע ציבורית. סיפח לחלקתו אזור גדול שהוא תחם באמצעות חומת בטון בלתי חוקית. פלש לעוד שטח ציבורי והקים עליו מרפסת מעץ. לפי הידוע לי הוא פירק את מרפסת העץ בסמוך למינוי לרמטכ"ל. לא ידוע לי האם הוא החזיר את השטח הציבורי הגנוב והאם פירק את חומת הבטון. בנוסף לכך מרחף מעל ראשו של בני גנץ חשד לגניבת כספים. חשד כזה מעולם לא ריחף מעל לראשו של יואב גלנט. כשהיה בני גנץ אלוף פיקוד הצפון, ביקש וקיבל ממחלקת התשלומים של צה"ל החזר שכר דירה, על אף שהוא חשוד בכך שלא שכר דירה נוספת בעת שהיה אלוף הפיקוד. לסיכום: השוואת התנהגות גנץ וגלנט היא כולה לרעת גנץ. יואב גלנט התמודד כמו גבר עם החשדות נגדו, הפסיד במשפט בכבוד ומילא אחר הוראות פסק הדין. בני גנץ התנהג כמו פחדן ומעולם לא עמד לדין על העבירות שהוא חשוד בביצוען.
כתוב תגובה ל- עוד יותר חמורה
רונית אשכנזי התערבה במושבעמיקם
  יוליה רביץ   22/01/12 15:16
כתוב תגובה ל- יוליה רביץ
5
די כבר עם זה !
  אזרח מן השורה   21/01/12 12:35
מה זה חשוב לדעת מי חתר תחת מי ? למה זה מועיל עכשיו ? ממתי חתרנות ומניפולציות בתיקשורת לשם כך , באירגונים ובמוסדות שילטון וממשל , הם בסיס ראוי לחקירה פלילית ? אשכנזי הינו אזרח רגיל וכך גם גלנט ורוב המעורבים , מה תתרום חקירה פלילית שבה יוכח שמישהו שיקר למישהו אחר , במאבק על תפקיד הרמטכ"ל ? . כיום יש רמטכ"ל מכהן כבר שנה ויש לתת לו לעשות את תפקידו מבלי שברקע , תשגע אותנו התיקשורת עם פרטי החקירה הפלילית "מי שיקר למי ומי חתר תחת מי " , מספיק כבר עם הקרקס הזה , האם מישהו ייכנס לבית סוהר בעקבות החקירה ? ברור שלא , אז בשביל מה לבזבז אנרגיה לעניין הזה ?
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
החקירה תגלה היכן נופלות החלטות
  גורליות לישראל   21/01/12 13:08
החקירה הזאת היא לא קירקס. היא חשובה להצלת ישראל מהאיום האיראני. לא איכפת לי מי שיתף פעולה במזימה להכשלת גלנט. צריך להמשיך לחקור כדי לבטל את המינוי של הרמטכ"ל הלא מוצלח ולמנות במקומו את הקצין המוכשר ביותר בצה"ל. קוראים לו יואב גלנט.
כתוב תגובה ל- גורליות לישראל
רמטכ"ל לא יוצלח ?
  אזרח מן השורה   21/01/12 14:21
איך הכנסת את הרמטכ"ל הנוכחי לפרשה ? אין אף אחד מהמעורבים או בתיקשורת שרומז על כך, מה אתה מבלבל את המוח ? מי קבע שרב אלוף גנץ הוא "לא יוצלח" ?, דוקא על פי תפקידי העבר , הוא הרבה יותר מנוסה מגלנט וגם לא שירת בעברו כפקיד אצל הפוליטיקאים [ מזכיר צבאי של ראש ממשלה או שר הביטחון] , כמו גלנט , קמפלינסקי ,איזנקוט וגדי שמני. מה עזות המצח הזו לכנות רמטכ"ל "לא יוצלח" ? . זהו , בדיוק בגלל מגיבים רדודים כאלה שינסו לשגע את הציבור , צריך להפסיק את הבדיקה\חקירה חסרת התכלית והמציצנית וחסרת הטעם הזו. די לקרקס !.
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
השופט טירקל בדיוק כדעתי. גלנט
  הטוב מבין השניים   21/01/12 19:57
news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- הטוב מבין השניים
6
האם אשתו של גלנט פעילה בארגון
  ווטש?   21/01/12 12:36
כתוב תגובה ל- ווטש?
כנראה שאתה חלק מהקשר נגד גלנט
  אשת גנץ בווטש   21/01/12 12:54
ידוע לכל עם ישראל שאשת הרמטכ"ל, גברת תירצה גנץ, חברה פעילה באירגון "מחסום ווטש". זה כנראה לא מקרי שאתה מייחס פעילות זאת למשפחת גלנט, שהיא כידוע בעלת שורשים עמוקים בתנועת הליכוד ומעולם לא עסקה בפעילות בוגדנית כמו חברות מחסום ווטש. לא קשה לנחש מה המניעים שלך. אתה לדעתי חלק מן הקשר האנטי-ישראלי להכשת מינויו של גלנט.
כתוב תגובה ל- אשת גנץ בווטש
אתה צודק, ידעתי את התשובה
  רציתי להדגיש   21/01/12 19:52
אם גלנט היה נבחר לרמטכ"ל הוא היה מתפקד טוב יותר מאשר גנץ הקשקשן שיתכן והוא מושפע מאשתו החברה בארגון שמסית נגד קציני צהל
כתוב תגובה ל- רציתי להדגיש
7
ההחלטה הנכונה: סגירת התיק.
  aviku   21/01/12 12:40
ברור שאשכנזי אחראי לפרסום. רק לא ברור איזה אשכנזי, גבי או רונית. זו נבלה וזה טרפה. כמובן שהג'וקר הרפז שיחק את ידם.
כתוב תגובה ל- aviku
לדעתי אשכנזי לא קשור כלל לענין
  /'א4םןף   21/01/12 13:01
לעניות דעתי, אזרחים מסוגך מנסים לזרות חול בעינים ולהפנות את כל זרקורי החקירה לעבר גבי אשכנזי. אני לא בקי בפרטי הפרשה, אך לפי ההגיון הפשוט אין לגבי אשכנזי שום קשר לנושא הכשלת המינוי של גלנט. היוזמה לצעד זה באה כנראה מצד גורמים בינלאומיים, המעונינים בהסתרת זהותם. הללו מסיחים את הדעת לעבר חשוד וירטואלי שלא קשור לענין. טוב יעשה אהוד ברק אם ייחדש את החקירה הפנימית במישרד הבטחון, כדי לבטל את מינוי גנץ וכדי למנות את גלנט, לפי ההחלטה המקורית של הממשלה. צעד זה הוא חיוני להצלחת ההתקפה נגד איראן. התפקיד גדול לדעתי בכמה מספרים על בני גנץ.
כתוב תגובה ל- /'א4םןף
8
גלנט למד אצל שרון ולגבי עלה
  השתן לראש=עצוב.   21/01/12 13:00
כתוב תגובה ל- השתן לראש=עצוב.
גלנט הקצין הטוב מבין השניים
  כעת רק זה חשוב   21/01/12 13:38
כתוב תגובה ל- כעת רק זה חשוב
9
אשכנזי והרפז סוחרי נשק פשוטים.
  יוסף המגיד וצולף   21/01/12 13:13
כתוב תגובה ל- יוסף המגיד וצולף
10
עצה פשוטה
  יוסי מ   21/01/12 14:12
כדאי לחכות לממצאי המבקר.כל השאר מכל הצדדים, הם ספינים והדלפות מגמתיות, כולל שימוש במה שקרוי בארצנו, "עיתונאים" שיוצרים אווירה ומהווים כלים ביד מישהו מהצדדים.(ע"ע אילה חסון וארי שביט).
מה שהמבקר יגיד, יבוא לדיון ציבורי,ואולי יתגלו גם צדדים חדשים, מכיון,שהמסמך עם הלוגו היה מזויף אבל תוכנו אמת לאמיתה, את זה הראתה המציאות.
ועוד נקודה.
לא הייתי מציע להסתמך על "ידיעה" של יואב יצחק. מעבר לפומפוזיות מדובר באדם שולי והזוי, שלא פעם, משמש כאמצעי ביד חכמים ממנו ליצירת ספינים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יסי מ ?? יוסי נ!! נון רציני
  איש עצוב   21/01/12 15:34
בוא ניפגש עוד חצי שנה ונראה מה ישאר מהיושר של אשכנזי, הבן אדם העמיד את עצמו, האינטרסים שלו, והאגו שלו מעל לאינטרסים של המדינה, וזה ברור כשמש אפילו בלי הפיענוח של ההקלטות בלשכה. ומדוע המשטרה לא ביקשה להקשיב להקלטות? למה עשו לו הנחות? מה היה תפקיד השב"כ בחקירת המשטרה שאמורה הייתה להתחדש בפברואר 2011? ואיך זה שאשכנזי לא זרק את הרל"ש שלו מהצבא? כיצד לא התנצל בפני פקודו גלנט על שפגע בו על לא עוול בכפו, וסגר לו את אופציית הרמטכלות בקדנציה זו? ואיך זה שראש המוסד (שהיה, כאזרח, חוליה בשרשרת ההעבררה של המסמך מלשכת אשכנזי לאולפן שיש של יאיר לפיד) היה בטוח שהוא מבצע עבודה בידיעתו של אשכנזי. בהיבט הציבורי של חייו, אשכנזי רות סוף, ואם יש חשדות לפלילים זה יכול גם להגמר יותר גרוע מבחינתו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
עצוב
  דוויד   21/01/12 16:39
מאוד עצוב לי כאזרח המדינה שלמיטב ידיעתי עוזר הרמטכ״ל עבר פוליגראף בהצלחה ועוזר שר הבטחון לא בדיוק, בלשון המעטה... ועדיין נשאר בתפקידו ומנהל את כל הקמפיין ביד רמה!!! מפחיד לקרוא חצאי אמיתות ושקרים שעיתונאי כזה או אחר כותבים! יש עובדות שאי אפשר להתווכח איתן , זה כנראה מפחיד אנשים מסויימים.
כתוב תגובה ל- דוויד
הרל"ש של הרמטכ"ל הוא חייל
  איש עצוב   21/01/12 21:11
הרל"ש של הרמטכ"ל הוא חייל ואילו ראש הלשכה של שר בטחון הוא פקיד, שר הבטחון הוא נבחר, הרמטכ"ל הוא ממונה והוא גם חייל. לחיילים אסור לעשות את מה שלפקידים מותר, תראה לי פקיד ממשלה אחד שהודח על זה שאשתו נהגה ברכב הממשלתי, תראה לי פקיד ממשלתי אחד הודח על כך שבנו נסע ברכב ממשלתי אפילו בלי רשיון - ומה שאלו את ראש הלשכה בפוליגרף? האם שאלו אותו אם קיבל אישור להוציא את המסמך?, האם נשאל שמית מי ידע על כך שהוא הוציא את המסמך? אמרו שאשתו של אשכנזי עברה פוליגרף בהצלחה, האם שאלו אותה על הקשרים עם הרפז, האם נפגשה אתו פעם אחת, פעמים 10, האם נשאלה על תוכן שיחת הטלפון מבית החברים לאחר שהחלה חקירת המשטרה? האם נשאלה על המסרונים, תכנם ומטרתם? ומדוע היה צריך את מבקר המדינה על מנת להאזין להקלטות בלשכה, האם המשטרה היא כזה ראש קטן?, האם כאלה ראיות מוזנחות בחקירת פושעים? והתשובה היא לא, הפוליגרף הזה, יותר מכל, נראה על פניו ככסת"ח של המשטרה במטרה שלא לחקור נכון את הפרשה הזו. והרי די ברור שמישהו מלמעלה (סיגלוביץ או גורמים מעליו) צמצמו את החקירה לביצוע הזיופ בפועל תוך שהם מתעלמים לחלוטין מההיבטים של חשש לחתרנות תחת אושיות המדינה של לובשי מדים וסביבתם, וסעיף 420 לחוק הענשין - שימוש במסמך מזוייף.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  יוסי מ   21/01/12 16:58
נשאיר את משחקי המילים שלך בצד.
קרא פעם ופעמיים,את מי שהגיב יחד איתך,(דוד)ותבין שהאמת לא מצויה בצד אחד.
ושוב, אני לא קובע עמדה נחרצת למרות שטבעית אני נוטה לאשכנזי גם בגלל שמי שעומד מולו הוא ברק ואין מה להוסיף דחיה מפני האיש הרע הזה.
נחכה למבקר,שבאורח פלא ולא כמוך, אני מאמין לו.הוא יגיד את דברו ונראה.
ושוב, קרא את מה שדוויד כתב לך.
שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
11
אשכנזי עשה את עבודתו נאמנה.
  קינאה ותוצאותיה?   21/01/12 14:42
ניסו לפגוע בו במהלך כהונתו מספר פעמים. אדם מצליח מהווה איום. על מי איימה הצלחתו של גבי אשכנזי???
כתוב תגובה ל- קינאה ותוצאותיה?
12
הורה לחקור ההדלפה ליואב יצחק
  למבקר המדינה   21/01/12 15:36
כתוב תגובה ל- למבקר המדינה
דלג על שלב לא חשוב זה. עתה יש
  שאלות יותר חשובות   21/01/12 23:39
השאלה הדחופה היא: מי דאג שיהיה לישראל רמטכ"ל פחות טוב בזמן שהיא מתכוננת להתקיף את איראן?
כתוב תגובה ל- שאלות יותר חשובות
גם 'כרם נבות' לא היה חשוב ? !
  ל'בטחוניסט   25/01/12 23:25
כתוב תגובה ל- ל'בטחוניסט
13
לחקור מיידית ההדלפה ליצחק
  ליועץ המשפטי   21/01/12 15:42
כתוב תגובה ל- ליועץ המשפטי
מסכים איתך מי שהדליף צריך לקבל
  פרס בטחון ישראל   22/01/12 00:25
אם ענת קם קיבלה מעצר בית סמלי עם פיצות מהמסעדה הקרובה, אז מי שהדליף ליואב יצחק צריך לקבל לפחות את פרס ישראל.
כתוב תגובה ל- פרס בטחון ישראל
שמא וייתכן המבקר בדיאטה ?
  לפרס בטחון   25/01/12 23:18
שמא - אולי - ייתכן - או 'מי ומי' מהלשכה הזאת או אחרת אולי - ייתכן במשארה וכך הלאה....הרי לא 'עוף השמים הוליך את הקול'...
כתוב תגובה ל- לפרס בטחון
14
גלנט לאור תחקירי ליבסקינד ? !
  ליצחק אנא מענה   21/01/12 16:03
אנא כתוב באפן ברור
האם אתה מתכחש לתחקירים ?
בהנחה שהתחקירים 'אמת' האמנם גלנט היה ראוי למינוי -
כרמטכ"ל ?
כתוב תגובה ל- ליצחק אנא מענה
15
חברת לשיווק בשר
  דידי   21/01/12 16:30
רק שכחת לציין פרט אחד מאוד חשוב- למרות המסמך, גלנט מונה לרמטכ״ל וייפסל בסוף ע״י המבקר!!!!וזאת למרות החברה ״לשיווק בשר״ שהוקמה ע״י שלוש נשים מאוד מקצועיות בתחום... שזה לבד ראוי לחקירה.איך קורה שאשת אלוף בצה״ל ושתיים מנשות פקודיו מקימות חברה שלאף אחת מהן אין נגיעה לתחום!!! כשר אולי אבל מסריח למרחקים!!!!!!!
כתוב תגובה ל- דידי
16
חנן וייס-חקירות לא נפתחות סתם
  כך, צריך ללחוץ   21/01/12 18:13
חקירות לא נפתחות סתם כך, צריך ללחוץ. מכיר את ההליכים אצל המבקר, מינימום 10 פניות עד שעוברים את המזכירות. שיניים אין. פולטיקאים מושחתים בחרו את המבקר. כל הבכירים נבחרו ע"י אחרים, שהם עצמם "אין איש ציבור שאין עליו איזה כתם" , הציטוט מהשופט המחוזי בדימוס, ורדי זיילר אחרי שחקר את פרשיות השחיתות של ספ"כ המשטרה. "מי חתר תחת שר הביטחון אהוד ברק בניסיון לסכל מינויו של גלנט לרמטכ"ל [זמני]". תזכורת, גלנט קיבל "חצי משטח מדינת ישראל" לכיסו הפרטי, לאחר ניכוס הנכס, היתה גב' שטיינמץ, מנהלת בכירה במינהל מקרקעי ישראל, דואגת גם לשייך את הקרקע למושב שבו הוא גר. שטיינמץ שחילקה שוחד בתמורה לקבלת שוחד, מעולם לא הועמדה לדין, היא מסתובבת במשרדי המינהל ומצלמת ומעלימה מסמכים. שופט בכיר בדין משמעתי, (במיל' פעיל) משטרה צבאית, כלא 4 קצין משטרה לשעבר קצין מודיעין מטכ"ל, אגף מבצעים
 שופט בכיר בדין משמעתי
כתוב תגובה ל- כך, צריך ללחוץ
17
שחר לידיעה?
  חזאי   21/01/12 19:35
איזה שחר איילון? או שחר פאר...???
כתוב תגובה ל- חזאי
18
גלאנט מקדם את המכירות שלנו
  הנהלת מיצ'ובישי   21/01/12 19:41
מהנהלת מוצ'ובישי העולמית ביפן - נמסר הערב בתגובה כי גלאנט מקדם את המכירות שלנו מאד מאד בשנה האחרונה וכי הרפז יקבל עמלה נוספת על עבודתו המעולה וכן בונוס - יחד עם גבריאל אשכנזי ואשתו. איילה חסון תקבל מעמד של שגריר כבוד. אהוד ברק יחליף בית ענק.
כתוב תגובה ל- הנהלת מיצ'ובישי
19
פרשת הרפז
  חיים קדמן   21/01/12 20:58
הרפז הצליח להשיג את אמונו של אשכנזי ועוד קצינים בכירים וחבל שאשכנזי הסתיר זאת. הוא לא תכנון פוטש נגד שר הבטחון והרפז לא שירות אותו; אלא רק העמיד פנים ושימש כשליחם של אחרים כדי להשחיר את פניו של אשכנזי. קשריו של הרפז עם רעייתו של אשכנזי ובכירים אחרים (שהיו ואין כל טעם להסתיר זאת) כל המסרונים, דיווחים על פגישות ושיחות טלפון, אינם ראיות אלא מסך עשן להסתיר מי באמת העסיק את הרפז.
כתוב תגובה ל- חיים קדמן
20
לא פרשת הרפז אלה פרשת אשכנזי
  הודיה   21/01/12 21:45
אני חושב שאין הרכה אנשים במדינה שעוד מאמינים לאשכנזי, לדעתי הוא רקח את כל הבייה והוא הביא את הלכלוך לפתח ביתנו......,לא יהי מנוס מלהמיד לדין את כל (ואני מדגיש את כל) מי שהביא עלינו את האסון הזה
כתוב תגובה ל- הודיה
21
אשכנזי יכול להמשיך לישון בשקט.
  ישמעאל   22/01/12 08:11
למרות כל החשדות מאירות העיניים הוא יכול לישון בשקט . הוא נמצא בצד הנכון של המתרס הפוליטי . התקשורת אינה מחטטת בידיעות שבין אשתו להרפז הועברו אלפי מסרונים . היא גם אינה שואלת איך קורה שהוא מחזיק את הידיעה הזו בבטן כל כך הרבה זמן . התקשורת גם אינה שואלת איך הוא טען שאינו מכיר כלל את הרפז . ומה עם השמועות שבנו עסק בשיווק צבאי ? זה אינו ניצול של שמו כרמטכל ? לא מזכיר את הצלחותיו של בן אחר , של מי שהיה ראש ממשלה ? על כל זה יסלחו וימחלו לו !! אם הוא היה תומך נלהב של הימין , מזמן התקשורת היתה תולה אותו על העמוד הכי גבוה באזור .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
22
והרי החדשות
  יוסי מ   22/01/12 08:19
יום א בבוקר, המבקר מודיע" החקירה הסתימה לא יהיה המשך חקירה על ידי המשטרה.
אמרתי יותר מפעם, וגם בכתבה זו של ה-"עיתונאי" יואב יצחק,שלא כדאי לקחת אותו ברצינות. מדובר בכלומניק מרעיש בלבד. בעלים של אתר אינטרנט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
23
אשכנזי ישר והרמטכל המוצלח של
  עדין איתנים בדעתנ   22/01/12 09:04
מדינת ישראל השאר קשקשת קשקשת קשקשת שמרווחים בה הרבה רשעות והרבה מאוד תכונות אנוש רדודים ביותר
העם לא טיפש ומבין יפה מאוד את איפה הטוב.
כתוב תגובה ל- עדין איתנים בדעתנ
24
משהו רקוב בדרג הבכיר
  עוזי דיין   22/01/12 10:19
> ועוד לא ראינו את דו"ח המבקר באשר לפרשת הרפז שיבהיר, חוששני, ש"משהו רקוב בדרג הבכיר של ממלכת הביטחון". משהו לא טוב קורה במערכת הביטחון שלנו: > ביטול נסיעת חינם לחיילים בחלק מהקווים - כיוון שבסופו של דבר מדובר ב"מי ישלם", יש להמשיך כעיקרון את נסיעת החינם של החיילים ולהטיל על מערכת הביטחון את עלות הנסיעות וגם את ההחלטה על הזכאות. > תרגיל "צניחת 1000 החיילים" - סיכון מיתר לבריאות הלוחמים וביזבוז כספי הביטחון לאקט חסר כל צורך מבצעי. > ועוד לא ראינו את דו"ח המבקר באשר לפרשת הרפז שיבהיר, חוששני, ש"משהו רקוב בדרג הבכיר של ממלכת הביטחון". שיהיה בכל זאת שבוע טוב!
 שיהיה בכל זאת שבוע טוב!
כתוב תגובה ל- עוזי דיין
25
אני לא מתפלאה ששני אשכנזים
  קורןנאוה   22/01/12 10:44
סגלוביץ' ולינדנשפראוס מחפשים לעלות על רמטכ"ל משלנו. חזק ואמץ אשכנזי, וסניף ארץ ישראל הנאמנה בטבריה מזמין אותך לסוף שבוע בלידו. ברק=נחש צפע, והרפז =סוס טרויאני.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה
26
סגלוביץ מוודא שהטייח לא יפול.
  חשוף בניידת   22/01/12 13:52
החקירה טויחה מתחילתה...תנאי לוקסוס לאשכנזי- חקירה בבית ועוד ועוד ועוד...היידה דודי (חבר נאמן)
כתוב תגובה ל- חשוף בניידת
27
גלנט הכי מתאים לרמטכ"ל.
  רואי לוין   22/01/12 14:12
כתוב תגובה ל- רואי לוין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il