w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"ץ: חקירה רבת היקף בפרשת סימנס
מאת: איתמר לוין  |  22/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדוע מתעלם היו"ר משאלות ? !
  שאל את אומ"ץ   22/01/12 23:05
יפה שאומ"ץ זכתה במחמאה 'עקיפה' בהחלטה המשפטית - בג"ץ לעיל. באותה נשימה ולא במרחק 'שמונה' שנים מדוע מתעלם ומתכחש יו"ר הנהלת אומ"ץ אריה אבנרי מ'מינהל לא תקין' בעליל ! עליו הצביע שופט המחוזי ואותו פירטתי בשאלתי לכתבת היו"ר ביום השישי שעבר וחזרתי עליה בתגובותי מס' 5 וגם 9 לרשימתו מיום השישי האחרון ( בעניינו של גלעד שרון ). אין זה , אלא כך לכאורה , בוחר היו"ר להגן על מחדל חמור : 'מינהל לא תקין' וכך בעליל במשרדו - בלישכתו של היועץ המשפטי הגנה על ושל 'מי' שהעניק/ה 'חסינות' לפרקליט המדינה לדור בנושא תביעת לשון הרע נגדו ( נגד לדור ) שהוגשה ע"י אולמרט...מצפים לגילוי נאות ראוי ושל מלוא היושרה מצד יו"ר הנהלת אומ"ץ - מר אבנרי.
כתוב תגובה ל- שאל את אומ"ץ
תפסיק להיות טרחן
  חבר תנועת אומ"ץ   23/01/12 07:42
הסבירו לי כבר כמה פעמים שאם ברצונך לקבל תשובוות על שאלותיך פנה ישירות בכתב אל משרדי התנועה, חשוף סו"ס את זהותך ותקלב תשובה על כל שאלה. הדרך הטרחנית האובססיבית שבה אתה נוהג לאורך זמן בתגובה לכל מאמר הקשור באומ"ץ אינה מביאה לך כבוד בלשון המעטה וחבל על מאמצי הסרק הבלתי נילאים שלך
כתוב תגובה ל- חבר תנועת אומ"ץ
היו"ר אתה הוא המסתתר והמתעלם !
  להנלת אומ"ץ   23/01/12 18:37
הציבור הקורא כאן יודע שגם תגובה זו הוכתבה 'מטעמך' כלומר בכל לוגיקה : המתעלם מהעיקר הוא היו"ר = אתה אריה אבנרי. הכל 'כשר' מטעמך על מנת לא להשיב בצורה עניינית - הוגנת ויושרה. אם אני 'הטרחן' הרי אתה הוא המתעלם - המתכחש...והמגן ! כן וכך...על 'המינהל הלא תקין' ! ! תגובתך יש בה גם 'חוצפה' כלפי 'השכל הישר' . אגב - האם ברצונך שאספר לציבור - כיצד אריה אבנרי קיבל - ישב במשרדו בעמותת אומ"ץ מול אזרח ששטח שם ( ישב ממש ) טענותיו בפניו בפני אריה אבנרי בתל אביב במשרד של אומ"ץ ו'גילה' שאבנרי 'חטף תנומה' בלשון המעטה למול ! היושב מולו. שוב אני מציע לך וגם למען כבודך לענות לעניין וביושר !
כתוב תגובה ל- להנלת אומ"ץ
התגובה צ"ל: להנהלת עמותת אומ"ץ
  לציבור המתעניין.   23/01/12 19:06
התגובה לעיל. כמו גם האחרות הופנו - פונות ליו"ר הנהלת אומ"ץ , להנהלת אומ"ץ ולכל חברי עמותת אומ"ץ והציבור בכללו שיש לו עניין בנושאים.
כתוב תגובה ל- לציבור המתעניין.
כל הכבוד לאומץ על העתירה
  לפחות ניסו   23/01/12 20:14
הגיע הזמן שהקשקשנים יפסיקו לקטרץ לפחות אומ"ץ עושה את הנסיון שעה שאחרים לא זזים בכלל.
כתוב תגובה ל- לפחות ניסו
ייתכן 'יהללך..' = יו"ר אומ"ץ
  ל'לפחות ניסו'   23/01/12 21:17
ייתכן ( והרי היו הדברים...) ו'ההילול' העצמי מקורו - מטעמו של היו"ר עצמו של הנהלת אומ"ץ או מסביבת רעיו... - אשר ממשיך מתעלם ומתכחש ואף מגן על : מינהל לא תקין' - בעליל ! ועוד מפריח על כך ענני עשן והסוואה.
כתוב תגובה ל- ל'לפחות ניסו'
2
מי שייודע מי היו שותפיו
  סובול עידן   22/01/12 23:52
מי שיודע מי היו שותפיו של השופט -- לא יתפלא איך האיש הצליח להסתלק מהארץ ואיך התמהמהו והתפשלו במשך שנים הבקשות להסגרתו.
ואידך זילו וגִמרו...
כתוב תגובה ל- סובול עידן
נשיא פרו מנע נפילה גדולה
  הנ"ל   23/01/12 01:21
אילולא סירב נשיא פרו להסגיר את השופט המחוזי בדימ. לישראל, הוא היה עלול לפתוח כאן את פיו לרווחה ולהפיל ביחד איתו כמה מקרוביהם ומקורביהם של בכירי המערכת המשפטית שלנו, ועוד כמה ממונים על מכרזים וסרסורי הון-שלטון.

אתם יכולים להיות בטוחים שהללו נשמו לרווחה, כאשר נודע להם על הסירוב של נשיא פרו.
כתוב תגובה ל- הנ"ל
סובול, אתה חייב בגילוי נאות!
  ירמיהו מענתות   23/01/12 07:19
אנא ממך פרט את סיפורך האישי עם מערכת המשפט שנדע אם נעשה לך עוול!
כתוב תגובה ל- ירמיהו מענתות
לירמיהו מענתות
  סובול עידן   23/01/12 09:09
צפה באתר הבית שלי ותמצא לא רק את קורות חיי הפרטיים והציבוריים, אלא גם מי היה אלוף הדילים המצחינים במינוי שופטים ובקידום שופטים מהתחתית לצמרת, ומדוע נראית מערכת המשפט ואכיפת החוק כמערכת משפח וכספחת מידבקת של ניגודי אינטרסים, קנוניות, תצהירי-שקר ותפירת תיקים לפי הזמנה.

27 שנים הייתי עד ראיה, שמיעה והרחה של המתרחש מאחורי הקלעים של המערכת המיפלצתית הזאת, וכשהוצאת בפעם השלישית את הכביסה המלוכלכת של כמה מבכירי נבחריה, החוצה -- הסתבר לי שבעיני המערכת גדשתי את הסאה והתחלתי להיחשב לחורג מסמכותי ולמפר אמונים סידרתי בפאמיליה...
 לך בעקבותיי מהראשית ועד הרגע הזה
כתוב תגובה ל- סובול עידן
3
בנו של אהרון ברק היה שותף
  חשדנית   23/01/12 08:36
של דן כהן במשרד עורכי הדין. כן, קראתם נכון - בנו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר היה שותפו של דן כהן. אין פלא שמשפטו טרם החל...חחח
בית המשפח רקוב כולו מהמסד עד הטפחות
כתוב תגובה ל- חשדנית
והמבין יבין
  הירושלמי   23/01/12 11:42
בזמנו פורסם כי לאהרון ברק עצמו מספר גדול של דירות בבעלותו(מספר גבוה מעל למקובל)ועד היום "אין" הסבר לציבור על מקורות המימון לרכוש הרב שבו מדובר, גם אם נניח שהאיפורמציה לא נכונה היה מקום לאיש במעמדו להכחיש את הכל או חלקוועודה שלא עשה זאת(לפחות בפומבי).
כתוב תגובה ל- הירושלמי
4
לקרוא ולהזדעזע-מעט פ.שחף
  חשדנית   23/01/12 08:42
לשופט אהרון ברק יש בן (אבנר), אשר בהיותו פרח משפטים שאך סיים את הלימודים וההתמחות, הצטרף -יחד עם בנו של היוע"מש לממשלה ושופט אחר (זמיר)- כשותף פיקטיבי למשרדו של עורך דין תל-אביבי, דן כהן.

דן כהן הוא שופט מחוזי (באר שבע) בדימוס בעל עבר פלילי עשיר, שופט אשר הודח מכהונתו כשופט על ידי הנשיא דאז שמגר, לאחר שסרח במרמה והפרת אמונים (ולא עקב "פליטת פה" כפי שמר כהן נוהג לתרץ בקריצה).

בין אהרון ברק ועורך דין דן כהן מתקיימת ידידות אישית רבת שנים, עקב אינטרס משותף, לכרסם בסמכותו המוסרית של שמגר (מייסד כללי האתיקה לשופטים, אשר לימים בוטלו על ידי ברק) אשר איים על העליונות ופולחן האישיות שאהרון ברק ניסה לטפח בציבור.

הראיות לכאורה מצביעות על כך שככל הנראה נרקמה בין ברק לכהן תוכנית-פלילית, לפיה ברק וזמיר ידאגו לכך שמשרד עורך הדין כהן יקבל חוזים בסכומי עתק מחברות ממשלתיות רבות, לא פעם ללא כל תמורה הולמת, ובתמורה, הבנים-של יהפכו לשותפים בהכנסות המשרד, אשר צמחו בעשרות מליוני דולרים (אלפי אחוזים) מאז צורפו פיזית בני ברק וזמיר למשרד עורכי הדין.

כדי להסוות את הקשר, צורפו בתחילה הבנים-של רק פיזית, לחצי הקומה העליונה של משרד כהן, ורק לאחר שהמהלך הפך למתקדם והשופט אהרון ברק הצליח "לספק את הסחורה" ולהעביר שותרת מינויים ותפקידים וחוזים שמנים לדן כהן - צורפו בניהם של ברק וזמיר כשותפים מלאים לכל ההכנסות, שכאמור תפכו למימדי ענק.

מעמדו החדש של דן כהן, כשותף סמוי של ברק, הפך אותו ל"ידוע בציבור" של ברק ומכאן - לכל יכול המהלך אימים על שופטים, דירקטורים ומנכל"ים בחברות שבהן הפך כהן להיות דירקטור או יועץ משפטי, עירית תל אביב, חברת החשמל, ועוד מאות גופים ציבוריים שלהם מספק דן כהן שירותים או שירותים לכאורה. יש לו דלת פתוחה בתקשורת (שם אהרון ברק עושה כבתוך שלו), משטרת ישראל מעניקה לכהן יחס מיוחד וכל תלונה שלו מקבלת טיפול מיוחד על ידי יאח"ה וכל תלונה נגדו מקבלת קבורה מלכותית שקטה ומאופקת... (קשריו של כהן למנות ראש אגף חקירות, ראש יאאח"ה וכד' - הפכו לשם דבר - אפילו בכיר בשב"כ (גדעון רז) סיפק לדן כהן דו"ח מודיעין פיקטיבי, כדי לשרת את האינטרס של דן כהן להדיח מנכ"ל חברה ממשלתית (תשתיות נפט ואנרגיה), מנכ"ל אשר הדיח את דן כהן מתפקיד יועץ משפטי וגוזר קופונים "יד ראשונה" בחברה עתירת שומנים זו...

דן כהן עצמו פיתח עקב העוצמה שצבר תעשיה צדדית עצומה של קופונים: הוא דוחף למינוי קבלני ביצוע "ידידותיים", לפסילת קבלני ביצוע שאינם משלמים לו קופונים (בחברת החשמל לדוגמא מדובר בקבלנים של עשרות מליוני דולרים בשנה).

המבוכה רבה. כבר אין מדובר "רק" בשופט שנוי במחלוקת המעורר ריב ומדון המפלג את העם, ומנצל את אוזלת ידם של הסובבים אותו כדי להשתלט על סמכויות שלטוניות בעורמה ותחת כסות "משפטית" ו"פרשנית" כביכול.

הפעם, מדובר בראיות לשוחד של ממש, בעשרות מליוני דולרים, בראיות של ממש, ושורה של טובות הנאה, בסכומי עתק, מכספי ציבור, בדרך מתוחכמת וחמורה במיוחד.

התוצאות ההרסניות של השוחד הזה, אינן מתבטאות "רק" בנזק ישיר (ריקון קופת משלם המיסים לכיסים פרטיים) - אלא גם בנזק עקיף, עקב חקירות משטרה פיקטיביות נגד חפים מפשע, פסקי דין מוטים של שופטים בהליכים מסחריים, החלטות דירקטורים וחברות ציבוריות חשובות ביותר (מינוי מנכ"לים אומרי הן, פיטורי מנכ"לים ובעלי תפקידים רגישים שסירבו לומר "הן" אוטומטי, פיתוח החברות בערוצים שאין להם וטובת הציבור ולא כלום, ודיכוי פיתוח ערוצים שאמורים היו לשררת את ציבור ולקדם את
כתוב תגובה ל- חשדנית
המשך
  חשדנית   23/01/12 10:32
התוצאות ההרסניות של השוחד הזה, אינן מתבטאות "רק" בנזק ישיר (ריקון קופת משלם המיסים לכיסים פרטיים) - אלא גם בנזק עקיף, עקב חקירות משטרה פיקטיביות נגד חפים מפשע, פסקי דין מוטים של שופטים בהליכים מסחריים, החלטות דירקטורים וחברות ציבוריות חשובות ביותר (מינוי מנכ"לים אומרי הן, פיטורי מנכ"לים ובעלי תפקידים רגישים שסירבו לומר "הן" אוטומטי, פיתוח החברות בערוצים שאין להם וטובת הציבור ולא כלום, ודיכוי פיתוח ערוצים שאמורים היו לשררת את ציבור ולקדם את איכות השירות והתעריפים בחברות ממשלתיות המספקות מוצרים קריטיים ביותר כגון חשמל, דלק, שירותים מוניציפליים, מס הכנסה ועוד(

דן כהן הפך את תפקידו לפרה חולבת. מתוקף תפקידיו -שאותם כאמור קיבל במניפולציות ועיסקאות-סיבוביות- הפעיל מכבש לחצים (גם בעזרת ידידיו של ברק מאגפי החקירות במשטרה ובני משפחתו של ברק בתקשורת (ידיעת אחרונות בעיקר) לרומם קבלנים שאין להם שום יכולת מקצועית ראויה, ולמוטט קבלנים וספקים אשר טובת הציבור והחברות חייבו שהם יספקו את שירותיהם וסחורותיהם.

מי יחקור? למי הסמכות? מי לא יפחד לחקור מבלי שהזרוע הארוכה (והנקמנית, יש לומר) של אהרון ברק לא תנקום בו, באמצעות חקירת מס הכנסה "תמימה" ומקרית, תלונה של פקידה "תמימה" ו"מקרית" והפסד ממון מכרזים ותפקידים "במקרה" - כל אלה הן שאלות פתוחות לפי שעה.

מי שמסוגל לחקור את נשיא בית המשפט העליון, מבחינה סמכותית ומוסרית, הרי הורחק ממוקדי הביצוע, ונשארו רק אותן מריונטות אומרי הן ואמן, המדקלמים את מנטרת-שטיפת-המוח שמפמפם ברק בכל הזדמנות, שהוא כביכול הגאון היחיד, נציגו הבלעדי של אלוהים לענייני חוק, משפט, שלטון, צדק ומוסר. "עליון" במובן שהופך כל מי שאיננו ברק למאוד, מאוד - תחתון!

כל נושאי התפקידים אשר יש להם סמכות פוטנציאלית לחקור את השחיותות של ברק, מחוייבים לשרת בנאמנות את אינטרס-השתיקה, כדי שלא יבולע להם, כדי שימשיכו להנות ממנעמי תפקידם, כדי שבני משפחותיהם ימשיכו להינות מהתפקידים שניתנו להם שלא כדין בחברות שבהן דן כהן הפך לבעל השפעה, ובקיצור - לאף אחד אין את האומץ והאובייקטיביות והאינטרס לטפל בפרשה החמורה -שאינה היחידה אגב- המחשידה את נשיא בית המשפט העליון של מדינת ישראל במעשי שחיתות, שוחד, הונאה, וניצול תפקיד לרעה.

מבחן התוצאה.
פ"ש

כתוב תגובה ל- חשדנית
5
עדיין "השופט לשעבר"?
  ש. שאול   23/01/12 18:56
דן כהן כיהן בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בשנים 1981-1978. מאז עברו 31 (שלושים ואחת - למתקשים בהבנת הנקרא) שנים! ובכל זאת יש מי שמשום מה מוצאים לנכון לכנותו "השופט לשעבר". כנראה שהשנאה למערכת המשפט מעבירה אנשים על דעתם.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
6
את אייכמן הבאנו ארצה ואילו את.
  דורון לאופר ,כרמי   23/01/12 20:09
רב הגנבים לא ניתן להביא? פעם קראתי שיש עליה לרגל אליו של כל המי ומי, ותרשו לי לנחש שבין מבקריו הקרובים נמצא רב הגאונים שאין אף מדינה עלי אדמות שזכתה בבן כזה ירום הודו אהרון ברק.חיסלנו בעבר רבי מחבלים במיטותיהם,אז למה דן כהן חסין מכך?
כתוב תגובה ל- דורון לאופר ,כרמי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il