w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רק נשק גרעיני טקטי יכול להרוס הבונקרים התת-קרקעיים באירן
מאת: יואב יצחק  |  28/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האמת על לאון פנאטה
  דודי30   28/01/12 10:38
פנאטה מונה לראש הC.I.A בלי שום רקע ביטחוני/צבאי ולאחר מכן קיבל את תפקיד מזכיר ההגנה של המעצמה מס' 1 בעולם.

ההבנה שלו בביטחון לאומי ובאסטרטגיה היא רדודה מאד.
אהוד ברק צריך להתמודד איתו ולהסביר לו מ0 את מורכבות המצב במזרח התיכון.אולי כשאובמה ייפול ימונה מזכיר הגנה עם רקע בתחום שיידע לבצע את תפקידו באופן מקצועי כמו גייטס ורמסלפלד לדוגמא.
כתוב תגובה ל- דודי30
פנאטה פעיל מפלגתי ושנורר פוליט
  כמה שאתה צודק   28/01/12 16:39
כתוב תגובה ל- כמה שאתה צודק
2
העולם עפ"י פאריד זכאריה-CFR
  חשדנית   28/01/12 11:55
פריד זכאריה, אחד הפרשנים החשובים ביותר בארה"ב, עורך העיתון של המועצה ליחסי חוץ (CFR), כתב את הספר 'העולם הפוסט אמריקאי', על היחלשותה של ארה"ב בזירה הבינלאומית לאור עלייתם של המעצמות החדשות סין הודו וברזיל. זכאריה הוא מוסלמי, בנו של אחד המוסלמים החשובים והמשפיעים בהודו, הגיע לארה"ב והצטרף שם למועצה ליחסי חוץ.

המסקנה שלו בספר היא כזאת:
שליטתה של ארה"ב בעולם מתחילה להיחלש. לכן, ארה"ב צריכה ליצור קואליציה חדשה כדי לשמור על ההגמוניה שלה בעולם.

וכך כותב אפרים הלוי (ראש המוסד לשעבר) בהקדמה לספר של זכאריה:

זקריה מקונן על כך שהמעצמה החזקה ביותר בכל הזמנים אכולת דאגה וחוששת מטרוריסטים וממדינות סוררות. לטענתו, על וושינגטון להתאושש ולהתייצב מול האיומים מתוך תחושת ביטחון ועליונות ולהתאים את מדיניותה לתנאי המאה העשרים ואחת. עליה לבנות קואליציות כי היא זקוקה להן, והיא אינה יכולה וגם אינה צריכה לפעול לבדה. משתמע מכך כי על ארצות הברית לשנות את דרכיה ולהתאים את עצמה לתפקידה החדש במאה העשרים ואחת. להגביר את שיתוף הפעולה עם שותפות לדרך, להתייעץ יותר עם בעלות בריתה, ולעתים גם לגלות נכונות להתפשר כדי לבנות קואליציות. זקריה נחרץ באמונתו שארצות הברית תמשיך לעצב את סדר היום העולמי ותמשיך להוביל בתפקידה כ״יושבת ראש מועצת המנהלים של העולם״.

---------

הבנתם ? ארה"ב מצאה את הפיתרון להיחלשות שלה:

היא יצרה קואליציה עם ארגון האחים המוסלמים העולמי (זכאריה הוא מוסלמי ואולי היה השושבין להחלטה של ה-CFR לרתום את האחים המוסלמים לטובתה של ארה"ב) כדי להוות משקל נגד להתעצמות של סין ברזיל והודו.

ארה"ב הבטיחה לאחים המוסלמים להביא להם על מגש הכסף של 'המהפיכה' את השלטון במדינות הערביות, ובתמורה - האחים המוסלמים יהיו בני הברית שלה ויתנו לה את הכוח להמשיך ולשלוט על העולם למרות היחלשותה הפוליטית-כלכלית.

העזרה של האחים המוסלמים לארה"ב תבוא לא רק בצורה של תמיכה פוליטית-מדינית אלא גם בצורה של נכסים כסף הון = שליטה על כל שדות הנפט במזרח התיכון. ומה שלא בא בהסכמה (סעודיה, כווית דוגמא להסכמה) יבוא בכוח הזרוע (ע"ע לוב, תוניסיה, מצרים, סוריה ותיכף גם ירדן).

המשימה הבאה של ארה"ב והקואליציה שלה - שליטה על שדות הנפט של איראן. את המלחמה על הנפט באיראן אמורה לעשות ישראל, בראשותם של ביברק (חברים ב-CFR) לטובת ארה"ב והשליטה שלה בעולם, בתואנה של 'סכנת הגרעין האיראני על קיומה של מדינת ישראל'. זה ייעשה על גבם של אזרחי ישראל. על גבם של חיילי צה"ל. על גבם של היהודים. בדיוק כמו שנעשה במלחמת יום הכיפורים, עם 2700 הרוגים ואלפי פצועים.

השאלה אם אזרחי ישראל מסכימים לקחת את המטלה הזאת על גבם מעולם לא נשאלה, להיפך מנסים להסתיר מאתנו את המטרה האמיתית למלחמה באיראן......אסור להסכים למלחמה כזאת, זה צריך להיעשות על ידי ארה"ב בלבד. איראן היא איום על העולם כולו ולא על ישראל לבדה. צריך לעשות את זה באמצעות סנקציות כלכליות ובאמצעות מלחמות סייבר וחיסולים ממוקדים אבל לא באמצעות מלחמה גלויה כי אז ישראל ואזרחיה יהיו חסופים לטילים מכל הצדדים ולמותם של רבים ולהרס טוטאלי.

ביבי - יוספוס פלאביוס של המאה העשרים ואחד - מנסה לקדם את ארה"ב/רומא על חשבון היהודים. אל תסכימו !

כתוב תגובה ל- חשדנית
הכתרת אובמה לנשיא-הצעד ה-1
  חשדנית   28/01/12 12:49
לברית עם האחים המוסלמים.
במטרה להראות את הרצינות שלהם, ראשי המועצה ליחסי חוץ קידמו את אובאמה לנשיאות ארה"ב כדי להראות לתנועת האחים המוסלמים העולמית שהם גם יכולים וגם רוצים לקדם את 'הברית החדשה' שלהם עם המוסלמים וכהוכחה - יעמידו בראש ארה"ב, המעצמה הגדולה בתבל, מנהיג מוסלמי.
ואכן המוסלמים השתכנעו, כי -
אובאמה נולד בקניה וגדל באינדונזיה כמוסלמי לכל דבר. הוא טען שהמיר את דתו לנצרות מרצונו. האמת היא שעפ"י תורת האיסלאם, מוסלמי אינו יכול להמיר את דתו לעולם ולכן גם אם הוטבל לנצרות עדיין נחשב כמוסלמי. אובאמה לא נולד בארה"ב ולכן גם לא זכאי להיבחר לנשיאות עפ"י החוקה האמריקאית. למרות זאת נעשו כל המאמצים להסתיר עובדה זו ולקדם אותו לנשיאות ארה"ב באמצעות המפלגה הדמוקרטית....

אחרי שבוצע הצעד הראשון (המלכת אובמה) - צעד בונה אמון מצידם של ראשי ה-CFR, הגיע תורם של המוסלמים לתרום את תרומתם. הם עשו את זה באמצעות שיתוף פעולה עם פעילי ה-CIA (הזרוע המבצעת של המועצה ליחסי חוץ) ב'מהפכת האביב הערבי'. המוני העם בתוניסיה, לוב, מצרים, תימן ועוד הצטרפו לתנועת המחאה מפני שחשבו שישיגו בכך דמוקרטיה. לצערם הולך ומתברר להם שדמוקרטיה הם לא קיבלו אבל דיקטטור חדש (בלבוש מוסלמי) קיבלו ועוד איך

השלב הבא - השתלטות על הנפט של איראן, אחרי זה תבוא השתלטות על הנפט של דרום אמריקה ועל הברית הדרום אמריקאית-סינית שיזם צ'אבס. מכאן ועד השתלטות על הנפט העולמי ועל ההגמוניה המדינית-כלכלית בעולם, הדרך קצרה מאוד...

אין פלא שסין רוסיה הודו וברזיל הן האופוזיציה הגדולה ביותר של ארה"ב בנוגע למלחמה בסוריה ובאיראן. הן יודעות מה המטרה הסופית של ארה"ב במהלכים האלה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
3
אובמה שלח 12,000 חיילים
  חשדנית   28/01/12 12:12
לשמור על הזהב השחור בלוב....
ב-23.1.2012 פורסם כי אובמה שלח 12,000 חיילים אמריקאיים לשדות הנפט של לוב.
מה שחושף כעת בגלוי כי מטרת ההפיכה בלוב הייתה להעביר את הבעלות על שדות הנפט מידי קדאפי לידי ארה"ב והאיחוד האירופי
כתוב תגובה ל- חשדנית
מה עישנת על הבוקר ???
  מקס פאואר   28/01/12 16:05
איפה מצאת את כל השטויות האלה ?
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
רוטר: 12,000 חיילים אמריקאים
  חשדנית   28/01/12 16:25
הועברו בימים אחרונים מבסיסים בארה״ב וממלטה אל לוב
התפקיד העיקרי של הכח: לשמור על מפעלים פטרוכימיים, צינורות הספקה ומקומות שאיבה של הזהב השחור.

פיטר בינצ׳לי מומחה אנגלי לענייני ארה״ב סיפר כי
במקרה שהאמריקאים יקחו שליטה על מקורות הנפט הלוביים
המחיר לחבית נפט עלול לרדת ל 25 - 20 דולר.
הדבר יגרום למכה קשה ליצוא הנפט הרוסי והאיראני.
מקור
Topwar

כתוב תגובה ל- חשדנית
מקור נוסף: Global Research
  חשדנית   28/01/12 17:23
Cynthia McKinney
Global Research
January 14, 2012

It is with great disappointment that I receive the news from foreign media publications and Libyan sources that our President now has 12,000 U.S. troops stationed in Malta and they are about to make their descent into Libya.

המאמר הזה נכתב ב-14.1.2012, ומאז החיילים כבר נכנסו ללוב

המאמר כולו כאן:

infowars.com/
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
סקופ עולמי: אובמה מחכה לצ'אבס
  חשדנית   28/01/12 12:21
אם עדיין לא הבנתם - המטרה של האביב הערבי להעביר לידיים אמריקאיות/מערב אירופאיות את המונופול על הפקת הנפט בעולם הערבי. באמצעות המונופול הזה יכולה ארה"ב לשלוט בכל העולם כולל בסין. סין היא צרכנית הנפט הגדולה ביותר בעולם ואת רוב הנפט שלה קונה מאיראן. היא גם בעלת החוב הגדולה ביותר של ארה"ב.....אז מה עושים ? האמריקאים החליטו לשכפל את התרגיל של פי.ג'יי.מורגן: לפני מאה שנה קנה מורגן בשיטתיות את כל שרשרת הפקת הפלדה בעולם והפך להיות מונופול עם שליטה בלעדית על הפלדה ומכאן למולטי מיליארדר. ארה"ב מקווה לעשות אותו דבר עם הנפט. מנסה להשתלט בכוח על כל מקורות הפקת הנפט בעולם. היא עשתה את זה בעיראק ובלוב והאובייקט הבא להשתלטות הוא איראן.
הבעיה - סין (ורוסיה) לא תסכים להשתלטות האמריקאים על איראן ועל הנפט כי זה מהווה איום ישיר עליה ועל הכלכלה שלה. האמריקאים ניסו למצוא פיתרון חדש ובדיוק לכאן נכנסת ישראל.
האמריקאים מצאו את הפיתרון בכך שהמציאו 'אוייב' חדש לאיראן, שלא יהיה קשור אליהם ישירות ושלא ניתן יהיה להאשים אותם ישירות באם אותו אוייב יתקיף את איראן. האוייב הזה הוא אנחנו - צה"ל ואזרחי ישראל ישמשו בשר תותחים עבור השגת המטרה האמריקנית. ישראל תתקיף את איראן כביכול בגלל האיום הגרעיני וארה"ב תמשיך את העבודה (כמובן, תמצא לכך סיבה מתאימה) ותשתלט על הנפט האיראני ומכאן על רוב משאבי הנפט בעולם.
ערב הסעודית מסכימה לשתף פעולה (איראן מסכנת גם אותה) ישראל גם. ואחרי איראן יבוא התור של וונצואלה של צ'באס. וונצואלה אחת מספקיות הנפט הגדולות בעולם, אחרי לוב ערב הסעודית ואיראן...

ואם נדמה לכם שארה"ב מחזיקה את ישראל כדי שלא תתקוף את איראן - תדעו שהכל הצגה אחת גדולה. ארה"ב כביכול לא מסכימה אבל מאחורי הקלעים היא המנוע העיקרי להתקפה נגד איראן. עובדה - אובאמה מנסה לתלוש את אסד מהשלטון בסוריה רק כדי שאפשר יהיה להשאיר את איראן לבדה בזירה, כשישראל תתקוף אותה.


כתוב תגובה ל- חשדנית
5
צ'אבס, בתי הזיקוק, וישראל גם
  חשדנית   28/01/12 12:35
נשיא וונצואלה החליט לחסל את שיתוף הפעולה עם ארה"ב ולסגור את בתי הזיקוק של הנפט הוונצואלי בארה"ב. במקומם חתם על שיתוף פעולה עם סין והקמת בתי זיקוק חדשים במימון סיני על אדמות וונצואלה וסין. צ'אבס משתף בתכניתו את מדינות דרום אמריקה וכך הולכת ומוקמת ברית אנטי-אמריקאית ופרו סינית שבמרכזה עומד הנפט. כנגד זה מנסה ארה"ב להשתלט על הפקת הנפט הערבי ואת זה היא עושה באמצעות תנועת האחים המוסלמים העולמית. את היד השנייה שולחת ארה"ב לכיוון איראן ומנסה להשתלט גם שם על עסקי הנפט. את זה היא מנסה לעשות באמצעות ישראל ! ישראל תתקוף את איראן בשם המלחמה נגד הגרעין האיראני ואת הפרי הבשל תקטוף ארה"ב.... הבעיה - סוריה וחיזבאללה יכולים לשתף פעולה עם איראן ולתקוף את ישראל אם תפתח במלחמה עם איראן. וזה יכול להיות הרסני לישראל כולל טילים כימיים ומי יודע מה עוד. לכן - ארה"ב מנסה לחסל את אסאד ולהוריד אותו מהשלטון לטובת האחים המוסלמים בני בריתה. הבעייה - סין ורוסיה מתנגדות במרץ, גם הן מבינות שכל המהלך עובד לרעתן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית?
  רוני מכפר שלם   29/01/12 00:10
לפי סגנון הכתיבה נראה שזה "חשדן" ולא חשדנית. האובססיה של כתיבתך מעידה על כשרון יצירתי מאד המחפש לפרוץ לקהלים רחבים. הקונספירציה המתוארת על ידך דמיונית ומתאימה לסופרי ריגול . ולמרות זאת היא משעשעת.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
6
העולם אחרי אמריקה....
  ירון זכאי 1   28/01/12 19:56
חשדנית תרגעי. היו זמנים שהשמש לא שקעה על האימפריה הבריטית, ואותה אימפריה לא ראתה אותנו ממטר. אחרי 25 שנות מנדט הפכה אותה ממלכה אדירה למדינה בינונית באירופה שנלחמת בערבים ומוסלמים בכל מקום שפעם שלטה. כמו כל האימפריות ארה"ב תמצא עצמה בירידה מתמודדת עם השגיאות שעשתה בעליה...! מי צריך את המוסלמי פריד זכריה כדי להבין שארה"ב החליפה את בריטניה כמנהיגת השליטה על תאגיד הנפט העולמי. זו דרך נהדרת להיות בפנטזיה של שליטה ולסיים רע. למזלה של ארה"ב יש בה מיליוני גויים שכבר הבינו שלא חכם ללכת נגד היהודים, וזה מה שיציל אותם. תקראי במקום את הנביא זכריה, קצר יותר אבל יותר מדוייק ונכון.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
7
אז נשמיד עם נשק גרעיני טקטי...
  זאביק.   28/01/12 20:36
שלא יהלכו עלינו אימים האמריקקים. מדובר בחבורת שקרנים וכל ההתעררות שלהם כעת נובעת מפחדם, כי ישראל תתקוף את איראן. וישראל בהחלט יכולה לתקוף את איראן, ולהשמיד את אצרי הגרעין שלהם. ואם לא ילך בכוח קטן אז אפשר בכוח גדול. גם לנו יש נשק גרעיני טקטי. לא צריכים את עזרת ארצות הברית בשביל זה. פצצות פלוטניום קטנות יעשו בהחלט את העבודה.
כתוב תגובה ל- זאביק.
8
תעמולה
  יוסי מ   28/01/12 21:20
גם אם הדברים נכונים, זה מידע שלא מתגלה פתאום וברגע קריטי. האמריקאים מנסים בכל דרך לעצור את ישראל מלתקוף באירן (לדעתי בצדק מפני שאנחנו לא מספיק גדולים לוגיסטית)ועל רקע זה באים הדברים.
והשאלה הנגזרת היא האם כשיגיע הצורך ישתמשו האמריקאים בנשק גרעיני טקטי?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
9
המצב מסובך והוא אינו לטובתנו!
  שאול.   29/01/12 01:08
אני יוצא מנקודת הנחה שאם תפרוץ מלחמה בינינו ולבין איראן, ארה"ב לא תרצה להתערב בה אחרי שהיא יצאה בשן ועין ממלחמתה בעירק, ואם ניקח בחשבון גם את הבחירות המתקרבות שם ונבחן את דעת הקהל האמריקאית, אובמה לא ירצה ללכלך את ידיו בעוד מלחמה במזה"ת.
אין לי ספק שלמלחמה שתפרוץ בינינו ולבין איראן, יצטרף גם אסד שמעוניין לתעל את כעס ההמונים הסוריים ממשטרו לכיוונה של ישראל, ויצטרפו גם החיזבאללה, גם החמאס, וגם מצרים שהולכת ומקצינה כלפינו בעידודם של האחים המוסלמים.
והשאלה הנשאלת היא: האם צה"ל יוכל לעמוד לבדו מול כל אלה בעזרת נשק קונבנציונאלי בלבד?
אם הסכסוך היה מוגבל רק לסוריה, לחיזבאללה ולחמאס, אולי אפשר היה להכריע את המערכה הבאה רק בעזרת נשק קונבנציונלי. אבל ברגע שמיני-מעצמה כמו איראן יחד עם מצרים תהיינה מעורבות בסכסוך, זה כבר משנה את כל התמונה.
בהתחשב ביכולותיו של צה"ל כפי שהם באו לידי ביטוי במלחמת לבנון השניה, הרפיון בהנהגה, העייפות בציבור, הפילוג בעם, ועוד סיבות רבות שמדרדרות את מצבנו, אם ניקח את כל הרעות החולות האלה ונשווה אותן למוטיבציה האדירה של אוייבינו שנשענת על שינאה עיוורת כלפינו יחד עם אמונה דתית פנאטית, ייתכן וצה"ל לא יוכל לעמוד לבדו במערכה ונהיה חייבים להשקיט את האיזור בעזרת כמה גלולות הרגעה מדימונה, דבר שתוצאותיו תהיינה מחרידות והרות אסון לאיזור כולו ובמיוחד לנו.
כתוב תגובה ל- שאול.
10
לעזאזל פאנטה דבר דבר......אתם
  קא   29/01/12 15:36
כתוב תגובה ל- קא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il