|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום מעין שקיעה לתוך אפתיה
|
|
|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
עזרא מועלם |
|
18/06/12 06:51
|
|
|
|
על העויינות שיצרה הרכבת הקלה בירושלים בקרב אסופה של פוליטיקים פופוליסטיים עיתונאים נמוכי מצח וקומץ נוסעים משועממים שהפכו, בעיני עצמם, למנהיגי מחאה הזויה במיוחד. הרכבת היא מתנה שקיבלו תושבי ירושלים, (ואני בתוכם). כל הסיפורים על התעמרות פקחים ותקלות כאלו ואחרות הן על פי רוב שקר או ניפוח הזוי של מציאות שיכולה להתרחש בעת שבערכת מורכבת מתחילה לפעול. הרכבת מהירה שקטה ולא מזהמת. בוז לפוליטיקאים שהתנגדו לה במשך עשרים השנים האחרונות ובוז גדול יותר לאלו שלא יודעים להודות בטעות ומשמיצים כדי לא לצאת אהבלים. וכן אדוני ראש העיר האוויל של ירושלים, ניר ברקת, הכוונה אליך ולחברת המועצה הזו מפסגת זאב ששמה, עם כל הכבוד, לא נצור במוחי.
|
|
כתוב תגובה ל-
עזרא מועלם
|
|
|
|
|
|
|
ניררררררררררר |
|
18/06/12 11:25
|
|
|
|
מדוע לא לתת לאוטובוסים להתחרות בה ולתת לציבור לבחור האם לנסוע בה או שמא באוטובוסים?
מדוע צריך לבטל קווי אוטובוס תחת "פעימה" שקרית כלשהי כאילו טובת הציבור עומדת לנגד עיני הנוסעים בהפיכת "סיטי פס" למונפול פרטי?
|
|
כתוב תגובה ל-
ניררררררררררר
|
|
|
|
|
|
|
צפונית |
|
18/06/12 11:49
|
|
|
|
המציאות כי אחרת אי אפשר להאמין לשטויות שכתבתה ,אני לא ירושלמית אבל מגיעה לעיר הגדולה לעיתים תכופות ורואה עוגמת נפש חוסר בטחון וקושי ופחד בעיניהם של אנשים רבים ובעקר אצל אנשים מבוגרים שקשה להם .אשה פנסיונרית ספרה לי שכל פעם שהיא עולה לרכבת מחשבת כמה כסף ישאר לה מהקצבה של בטוח לאומי אם תצטרך לשלם קנס לסיטיפס, והיא לא היחידה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צפונית
|
|
|
|
|
|
|
נפגע סיטיפס |
|
19/06/12 20:59
|
|
|
|
השם הרע שיצא לרכבת הקלה לא יצא סתם כך, אלא משום ההתנהגות המעליבה והמבישה של סיטיפס אל לקוחותיה כאל גנבים. חבורות של פקחים עולות לרכבת ומחפשות טעויות של נוסעים שנעשו בתום לב, או אף תקלות של המיכשור של סיטיפסצ עצמה, על מנת להכניס כסף קל לכיסה של סיטיפס.
רכבת קלה יכולה להיות פתרון תחבורתי, אך צורות יישומה ע"י סיטיפס מגעילה ועויינת.
אם לא היה לרכבת הזו מונופול, היא היתה נוסעת ריקה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נפגע סיטיפס
|
|
|
|
2 |
|
|
שוש הירושלמית |
|
18/06/12 12:38
|
|
|
|
|
3 |
|
|
דוד311 |
|
18/06/12 13:14
|
|
|
|
חייבים חייבים לבטל קווים מקבילים לרכבת הקלה, כי אין מקום באגריפס. ההתנגדות לביטול הקווים יוצרת שם קטסטרופה תחבורתית.
חוץ מזה, כל הרעיון זה שהרכבת תהיה טובה אם היא תיסע בתדירות גבוהה. הדרך היחידה להצדיק כלכלית תדירות גבוהה של הרכבת היא אם כל מי שנוסע במסלול שלה ייסע ברכבת ולא באוטובוס.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד311
|
|
|
|
4 |
|
|
דני, ירושלים |
|
19/06/12 22:44
|
|
|
|
אכן, יש תקלות במכונות הכירטוס, אבל זו לא הבעיה החמורה ביותר.
הבעיה החמורה יותר היא התנהלות סיטיפס, אשר שמה לה למטרה להגדיל את הכנסותיה באמצעות התנהגות נוקשה כלפי הלקוחות השבויים שלה.
את הבעיה הזאת, גם החלפת מכונות הכירטוס לא תפתור.
זכור לי רק מקרה אחד אשר בו חברה פרטית עיסקית עסקה בחינוך הציבור: חברת "דרך ארץ" (כביש 6) אשר התעמרה בלקוחות שלא שילמו לה.
סיטיפס, לעומת זאת, מתעמרת גם בלקוחות ששילמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
דני, ירושלים
|
|
|
|
|