s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוועדה לגירושים באהבה
מאת: רונן פז  |  23/06/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רונן פז כותב הכתבה?
  יורי   23/06/08 23:27
את הקיצוני הזה ? עדיף הרב גפני, לו לפחות יש דרך.
כתוב תגובה ל- יורי
יורי, אשמח לדעת מה מצאת קיצוני
  רונן פז   24/06/08 06:48
יורי,

מאוד הקפדתי להיצמד לעובדות ולצטט אנשים בשם אומרם,
הבאתי את שני הצדדים והכעסתי לא מעט אבות...
ובכל זאת מצאת כי אני קיצוני.
אשמח אם תסביר עצמך.

תודה
רונן פז
כתוב תגובה ל- רונן פז
2
ועדת שניט
  גידי ברוידא   23/06/08 23:30
תודה רונן עבור העבודה היסודית שערכת. יש לקוות שהדברים האלה, כמו כל יתר הפרסומים בנושא החשוב הזה, יוסיפו לדיון הציבורי ויביאו בסופו של דבר להכניס שינויים בחקיקה ובנוהלים האנאכרוניסטיים הקיימים היום בנושא חלוקת האחריות על ילדים בעקבות התפרקותה של המשפחה.
כתוב תגובה ל- גידי ברוידא
3
ועדה מיותרת ...
  ירון זכאי   24/06/08 01:05
המציאות בישראל היא שארגוני הנשים הפכו את הנישואים לקרדום לחפור בו. הגבר קיים כדי לשמש להרבעה ולשלם מזונות לנצח נצחים. לדעתן אין בישראל בכלל גברים הראויים לגדל ילדים(בארה"ב וגרמניה כ-40 אחוז מהגברים הם המשמורנים על הילדים) לעומת זאת כל גבר גרוש צריך לשלם מזונות גבוהים.
חלק גדול מהגברים מתמודדים עם עלילות שווא של נשים במשטרה, ונזרקים מביתם שלהם. כמעט כל בתי המשפט למשפחה הן בידי נשים, התובעות הן נשים, וביהמ"ש המחוזי יכול להפוך כל החלטה ברבני. בקיצור הגברים הפכו לפרה חולבת המפרנסת יותר ויותר נשים שהיו נשואות פחות ופחות זמן!
כמובן אחוז הגברים שלא התחתנו עד גיל 40 עולה בהתמדה(סביר שכאלו גברים גם לא יתחתנו בעתיד).בנסיבות שבהם שליש מהזוגות הקימים מתגרשים יעלם מוסד הנישואין ולא יהיה עוד צורך בארגוני נשים, וועדות למעמד האישה, חוקי חלוקת רכוש, שופטות ועורכות דין, נעמ"ת יועצות למעמד האישה ועוד. כאלו פעילות הובילו נשים משכילות וקרייריסטיות על גבי נעלי עקב לגיל מתקדם אשר בו הן צריכות לתפוס גבר שיכור במועדון אפלולי ולהתפלל כי יקום ממנו זרע, ויהיה ניתן לתבוע ממנו אבהות.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
קריאה דחופה לציבור הרחב ושביתת
  אמיר ניצן   24/06/08 13:27
ראשית כל, ברצוני לפנות אל ציבור הקוראים בקריאה דחופה, אשר המועד האחרון לה הןא ב30 ביוני. מדובר על מחטף של הלובי הפמיניסטי ללקיחת כספי פנסיה של גברים גרושים. מוזמנים לקרוא כאן, לפני שיהיה מאוחר מדיי
כתוב תגובה ל- אמיר ניצן
4
הכתבה סדורה והגיונית, המשך כך
  א מ רול   24/06/08 08:37
כתוב תגובה ל- א מ רול
5
כתבה טובה ומעניינת
  ענת800   25/06/08 09:10
כתוב תגובה ל- ענת800
6
ניתוח מעולה ומנומק חיוני לכנסת
  ד"ר מיכאל קרונגאז   26/06/08 13:26
הניתוח מעולה, מנומק היטב ומבוסס לפרטי פרטים. הכותב, רונן פז, עובר פרק פרק וסעיף סעיף על כלל המחדלים של הועדה, מבסס את החיוניות של חקיקת שוויון אוטומטי-מלכתחילה-בהעדר-הסכמה. רצוי להתאחד לכל הפעילים סביב ניסוח בהיר ומשכנע הזה - בעת הגשתו לועדת הכנסת לחקיקה כעמדה משותפת של כולנו.
כתוב תגובה ל- ד"ר מיכאל קרונגאז
7
ניתוח מעולה ומנומק חיוני לכנסת
  ד"ר מיכאל קרונגאז   26/06/08 13:27
הניתוח מעולה, מנומק היטב ומבוסס לפרטי פרטים. הכותב, רונן פז, עובר פרק פרק וסעיף סעיף על כלל המחדלים של הועדה, מבסס את החיוניות של חקיקת שוויון אוטומטי-מלכתחילה-בהעדר-הסכמה. רצוי להתאחד לכל הפעילים סביב ניסוח בהיר ומשכנע הזה - בעת הגשתו לועדת הכנסת לחקיקה כעמדה משותפת של כולנו.
כתוב תגובה ל- ד"ר מיכאל קרונגאז
8
ניתוח מעולה ומנומק חיוני לכנסת
  ד"ר מיכאל קרונגאז   26/06/08 13:27
הניתוח מעולה, מנומק היטב ומבוסס לפרטי פרטים. הכותב, רונן פז, עובר פרק פרק וסעיף סעיף על כלל המחדלים של הועדה, מבסס את החיוניות של חקיקת שוויון אוטומטי-מלכתחילה-בהעדר-הסכמה. רצוי להתאחד לכל הפעילים סביב ניסוח בהיר ומשכנע הזה - בעת הגשתו לועדת הכנסת לחקיקה כעמדה משותפת של כולנו.
כתוב תגובה ל- ד"ר מיכאל קרונגאז
תודה על הפרגון, בנתיים
  רונן פ.   28/06/08 09:34
תודה על הפירגון אך לצערי בנתיים הדוברים הכי טובים למען הורות של אבות הם נשים.
נראה שחוסר יכולת ההתארגנות דווקא של אבות סביב נושא כאוב זה משאירה את זירת ההתגוששות הנוראית הזו ככר פעולה בלעדי לנשים מנכרות ורעות.

בוועדת שניט ישבו גברים ואבות שהיה להם מאוד נוח לערפל את ההמלצות בכדיי שהם עצמם חלילא לא ידרשו לקחת חלק גדול יותר בגידול ילדיהם הם,
הרוב המכריע של אבות מסורים פשוט הורחקו מהוועדה, או שלא יכולים לפעול מהעדר זמן בין מטלות גידול הילדים והפרנסה...
בעוד שיש שפע של נשים המקבלות שכר בכדיי להתעלל באבות, אותם אבות הנמצאים כבר במקומות דומים נשלטים על ידי נשים וארגוני נשים (ר' מכון רקמן).
כתוב תגובה ל- רונן פ.
איך לגייס חיילים לארגוני אבות
  יקוט   3/07/08 22:50
במקומות עבודה ציבוריים, כל הנשים מצביעות אוטומטית לנעמ"ת, וכך נוצר ארגון חזק ודומיננטי על חשבון משלמי המיסים להסתדרות, והם בעיקר- גברים. הייתי מעמיד פעילים במסדרונות בתי הדין הרבניים ומחתים את הגברים על טופס הצטרפות...וכך היו נוצרים ארגוני גברים חזקים.
כתוב תגובה ל- יקוט
9
תנו מחסנית של פתרונות שיויונים
  gamishon   15/07/08 19:44
הידד לניתוח המקיף של רונן פז! אך מאחר שאבות לא מיוצגים בוועדה עלינו להציג לוועדה ולכנסת הצעת חוק משולב למשמורת ילדים ומזונותיהם, חוק חדש שטרם חוקק בכנסת והוא חסר למעשה מזה 60 שנה בספר החוקים של מדינת ישראל, ראה גרסה 18.7.42 עם דברי הסבר בקומונה 26066 או 25908 תפוז!

החוק המוצע קובע שבמידה ששני ההורים נמצאו כשירים (ליטול משמורת על ילדיהם לפי חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות), הרי החוק החדש יעמיד לרשות השופטים מעין מחסנית של כ- 4 או 5 פתרונות בדוקים ושיוויוניים של משמורת משותפת, ורק במידה ששום פתרון לא יתאים למקרה הנדון אזי יקבע השופט הסדרי ראיה במקום משמורת (עד אשר יבשלו שוב התנאים למשמורת משותפת, או שלעולם לא)!

כן עשיתי כבר גישושים מדגמיים אצל מספר ח"כים מסיעות הכנסת (דגל התורה, ליברמן, ליכוד, מפד"ל, ש"ס) וקיבלתי רושם מצטבר שאף אחד לא צפוי להתנגד, חוץ ממפלגת העבודה (הזרה והטמאה לענ"ד)!
אך זה לא משנה, כי כל מי שיעיז להתנגד סימן שהוא מקבל שוחד ושלמונים מתעשיית הגירושין הארורה!
כלומר אני מתפלל ומצפה שתיווצר קואליציה רחבה של כל סיעות הבית נגד מפלגת העבודה הזרה וטמאה!

ובכן כל מה שהמליצה ועדת שניט במשרד המשפטים במסקנות הביניים לאחרונה בדבר ביטול חזקת הגיל הרך, מתייחס רק לשינוי (או לא) של סעיף 25 בחוק הכשרות המשפטית הנ"ל, לאמור: [אם אין הסכמת הורים על המשמורת אזי יכריע ביהמש"ט לפי טובת הקטינים ובלבד שילד עד גיל 6 יהיה במשמורת אמו]!
אגב אני בעד פשרה שלא לבטל את חזקת הגיל הרך לחלוטין, אלא לצמצמה ל3 שנים עקב שינוי הטבעים!
חוק הכשרות המשפטית הנ"ל בכללו עוסק בכשירות ההורים לטיפול בילדיהם (נטילת המשמורת עליהם)!
למעשה סעיף 25 בחוק זה (שטרם השתנה) קובע אי-כשירות (זמנית) של האב עד שילדיו יגיעו לגיל שש!

החוק המוצע המשולב למשמורת ולמזונות דופק את שני הציפורים (שניט ושיפמן) יחד במכה אחת! לא רק שאין בו סתירה להמלצות ועדת שניט עד כה (ואף לא לדעות המיעוט של חבריה), הרי גם עוקפים בזריזות את החבר'ה הבטלנים של שיפמן, כי סעיף 7 (מזונות ילדים) בחוק המוצע לא נזקק בכלל לשאלה מה מקור החיוב לאיש ו/או לאישה במזונות ילדיהם (אלא נסמך ישר על הלכת השיתוף כדי לחלק את הנטל ביניהם).


כתוב תגובה ל- gamishon
לשדרג דחוף את חוק אחריות הורית
  gamishon   20/07/08 22:30
הנני קורא לכל הפעילים לטובת זכויות האבות (ובראשם ידידנו מר רונן פז) לאמץ בדחיפות את החוק המוצע (ראה גרסה 18.7.42 בקומונה 26066 או 25908 תפוז) בתור שידרוג חובה של חוק אחריות הורית (שדובר בו לפני כשנתיים), ולהלן הסיבות העיקריות לכך:

1) אין אף גורם שיעיז לסתור היום את הקונצנזוס המוחלט, לאמור כי יש להוציא ילדים לחלוטין ממאבקי גירושין בכלל; דהיינו יש להפריד בין משמורת הילדים ומזונותיהם אשר ראויים להתנהל מחד לפי חוק המשמורת הממלכתי המקיף המוצע להלן, לבין הסכסוך הממוני בין בני זוג מאידך שימשיך להתנהל כדרכו בכוחניות -כל עוד נחלקים ביה"ד הרבני ובית המשפט האזרחי בפרשנותם לגבי חוק יחסי ממון בין בני זוג!
כמוכן אין כזה דבר לכבול את ידי השופט, שכביכול בהעדר הסכמה (שממילא נדירה בין הורים מתגרשים, ואין לסמוך עליה) אזי יש פתרון אחד ויחיד שהוא משמורת משותפת ושווה (הן הכנסת לעולם לא תאפשר ניטרול השופטים וסירוסם)! לכן בחוק המשמורת המוצע עומדת לרשות השופטים כאמור מחסנית של כ- 4 או 5 פתרונות בדוקים של משמורת משותפת שיוויונית, ורק במידה ששום פתרון לא יתאים אזי יקבע השופט הסדרי ראיה במקום משמורת (עד אשר יבשלו שוב התנאים למשמורת משותפת, או שלעולם לא)!

2) החוק המוצע מהווה פריצת דרך מהפכנית לגבי מזונות ילדים! החוק איננו נזקק בכלל לשאלה מה מקור החיוב לאיש ו/או לאישה במזונות ילדיהם (אלא נסמך ישר על הלכת השיתוף כדי לחלק את הנטל ביניהם).

3) החוק הנדון יוצר הפרדה מלאה בין קביעת כשירות ההורים תחילה (לפי חוק הכשרות ואפוטרופסות הקיים) מחד, לבין קביעת שיטת המשמורת המשותפת על פי קריטריונים כתובים ושפיטים אשר מפורטים בחוק הנדון שהוא משולב למשמורת וכן למזונות ילדים! למעשה, זה מנטרל את פקידות הסעד באלגנטיות!


כתוב תגובה ל- gamishon
10
אפליה לרעת הגבר
  נגד אפליה   5/01/09 17:25
אני ועוד כמה כמוני גברים גרושים שהילדים בחרו להישאר אצל האב, כמובן בלי שהאשה תשתתף במזונות הילדים.
במקרה שלי הילדים סירבו לדבר עם האם והיה לי מאוד קשה לשכנע אותם לחזור לדבר איתה, אבל הצלחתי.
בתמורה זכיתי במכתבי איומים מעורך דינה של האישה, ובתביעות משפטיות יקרות שלה, שאני והילדים נפנה את הדירה בשבילה.
אין שום חוק המגן עלי ממצב כזה, ואיני מאחל אותו לאף אחד,
אבל יש עוד הרבה כמוני, ואין אף אירגון שיגן עלי מעורכי דין המסיתים את האשה לתבוע את הגבר, ומנצלים ומגבירים את המצב הרגשי הקשה של האשה.
האשה יכולה במצב זה לפנות לארגון שידאג לעורך דין בשבילה,
ואפילו להמציא האשמות בדויות על תקיפה מצד הגבר, בעצת עורך דינה.
עורך דין שניצל את האישה כך, יגרום לנזק של רבבות ש"ח
לפחות בתביעות סרק ודיונים משפטיים במשך שנים.
לגבר זה עוד הרבה יותר מסובך ממה שתיארתי כאן.
כתוב תגובה ל- נגד אפליה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il