|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאה אחוז: בוגי יעלון צודק!
מאת: נרי אבנרי  |  26/06/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה יצוקה בברזל לוהט. יותר
  טהורת המידות   26/06/08 18:22
מכך החיילים נחטפו ממדינה ריבונית, מדינת ישראל. שעזבה את עזה וקודם לכן את לבנון, שיראו לי מדינה אחת בעולם שהיתה מוכנה לקבל דבר כזה ללא תגובה הולמת.
החברה הישראלית נעשתה חלשה, לא מסוגלת לעמוד בלחצים, לא
מבינה שאנחנו במזרח התיכון, במזרח התיכון צריך עצבים של
ברזל. אני מסכימה שעם המשפחות אסור ואי אפשר להתוכח איתם, כן כולנו רוצים את החיילים בבית, מצוה גדולה לפדות שבויים, אבל שיחרור רוצחים בפוטנציה זו הזמנה
לחטיפות והרציחות הבאות שיראו ויזהרו,.
בוגי יעלון זו לא הפעם הראשונה שלו שהוא קורא את המפה
כפי שאדם במעמדו צריך לקרוא, הוא התריע על ההנתקות, לא
שמעו לו, במקום זאת זרקו אותו מהצבא כדי שמלאכה תהיה
יותר קלה, את כל התוצאות של המחדל הזה ראינו גם ראינו,
חטיפת גילעד שליט חטיפת החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב שאותם חטפו ממדינה ריבונית. אם העם הזה היה חזק
הצבא היה יכול למלא את תפקידו כפי שצבא צריך והיה חייב למלא בסיטואציה כזו.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
מאמרו של בוגי
  albo jacob   27/06/08 13:54
כן ירבו כמותו ומן הראוי שכל אותם פלצנים שתוקפים את דבריו שיטלו קורה מבין עיניהם לפני שחושבים לצייץ ראו את מי שהביא את תושבי המדינה למה שהגיעה לאחר עסקת טטננבאום ולאחריה ההתנתקות שטופחת לנו בפרצוף ומי שאמורים להנהיג את המדינה מתנהלים כסמרטוטים אחד לאחד
כתוב תגובה ל- albo jacob
מאמרו של בוגי
  albo jacob   27/06/08 14:13
כן ירבו כמותו ומן הראוי שכל אותם פלצנים שתוקפים את דבריו שיטלו קורה מבין עיניהם לפני שחושבים לצייץ ראו את מי שהביא את תושבי המדינה למה שהגיעה לאחר עסקת טטננבאום ולאחריה ההתנתקות שטופחת לנו בפרצוף ומי שאמורים להנהיג את המדינה מתנהלים כסמרטוטים אחד לאחד
כתוב תגובה ל- albo jacob
2
Problem~solution
  ClearVision   26/06/08 18:45
Give them what they want. Have Shalit back. Then go into Gaza and take'em out - make sure Hammas is eliminated so such occurance doesn't happen again.
כתוב תגובה ל- ClearVision
3
האמוציונליות ניצחה הרציונליות
  אנכי   26/06/08 18:49
כנסו וקיראו את מאמרו החשוב של מאיר אינדור,
היום שאחרי - תחקיר מיוחד: כך הכניעו החמאס והחיזבללה את מדינת ישראל - כאן
כתוב תגובה ל- אנכי
4
גילוי נאות
  א פובליציסט   26/06/08 18:57
קשה לי להודות. אבל הפעם אני נאלץ להסכים עם פרשנותו של הפובליציסט בהתיחס לדעתו ודבריו של הרמטכ'ל בדימוס יעלון...אם כל הצער וסבל המשפחות, צה'ל הוא לא מערכת סעד למשפחות החיילים. חיילי צה'ל מגויסים בהתאם לחוקי המדינה, לתפקיד אחד ויחידי!!הגנת אזרחי המדינה!!.ואם חס ושלום התשלום הוא חיי החיילים או נפילתם בשבי.זה סיכון מחושב של הצבא ולא של המשפחות .כחייל וקצין שלחם בכל מלחמות ישראל תמיד היינו מוכנים גם לגרוע ביותר. ולכן גם ששלחתי את כל שלושת ילדי ואת חמשת נכדי עד היום לצה'ל ,והייתי מודע לכל הסיכונים.---חייל שבוי או גופת חייל ,איננה סיבה להכנע לדרישת האויבים. ומי שצריך להחליט כיצד לפעול הם רק פיקוד הצבא ולא פוליטיקאים שתמיד מסיתים את הנושא לפסים דמגוגים פופוליסטים אישיים !!!!!!
כתוב תגובה ל- א פובליציסט
עוד פעם אתה יא פובלציסט?
  אריה מחשי   26/06/08 21:03
מסתב שאתה גיבור ישראל שמוכן להקריב את ילדיו ונכדיו על מזבח הציונות.
פשששששששש,אני מלא התפעלות,
רק שאתה באופן הזוי מזכיר לי קצת את ההורים של השהידים בצד השני של הגבול.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
אידיוט מושלם
  א פובליציסט   27/06/08 10:31
כוסא מחשי יקירי. מצידי אתה יכול לנקות את פיך בחומצת מלח, לשטוף בחומר חיטוי, ולנשק לי בגב ולהמשיך כך בעדינות עד חלק גבי התחתון.
כתוב תגובה ל- א פובליציסט
בלי קללות יא כלבלב.
  אריה מחשי   27/06/08 13:17
צ'מע,אתה בטח חושב שאני כועס,
לא יקירי אני משועשע מעצם העובדה שחשפת את זהותך המינית המבולבלת.
אין לי שום כוונה לעשות לך נעים בגב,אבל אם תסכים לפתור את המחלוקות ביננו כמו גברים,אזי אני מזמין אותך לדו קרב 'בצהרי היום'.
סבאל'ה,אתה חי בסרט וכדאי שתצא ממנו.
שבת נעימה לך ולנכדיך.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
5
סחוג על הפצעים
  מקי סכינאי   26/06/08 19:20
יתכן שבוגי צודק אבל הוא האחרון שמותר לו לפתוח את הפה לאחר הביצועים שלו וההסכמות שלו בעניין חילופי שבויים וגופות כשהיה רמטכל, עם מעט כבוד עצמי היה צריך לבלום פיו לשנים רבות. הפוליטיקה מעבירה אנשים על מצפונם ודעתם.
כתוב תגובה ל- מקי סכינאי
6
אבא לחייל קרבי.
  אריה מחשי   26/06/08 20:57
על פניו נרי אבנרי צודק אבל!
כשאני שולח את בני לשדה הקרב אני יודע שהצבא יעשה הכל בכדי להחזיר אותו אלי,
האג'נדה הצבאית עליה חונכנו היא שלא משאירים פצועים בשטח.
המורשת הצהלית שזורה בסיפורים על חבר'ה שלקחו סיכונים בכדי להציל חייל אחד,ולדאבוננו לפעמים שילמנו בכמה חיילים,זאת מורשת הקרב.
לו בני היה נחטף הייתי מקריב את כל הפרות הקדושות שעליהם חינכתי וחונכתי.
נכון,קשה להתעלם מהטיעון המיסחרי ש'זה עלול לעלות לנו הרבה יותר יקר',אבל אין לי יקר בעולם יותר מבני,גם כל ארץ ישראל כולה.
אם ממשלת ישראל טועה ומשלמת יותר ממה שראוי,זאת טעות ניסבלת וניסלחת .
מה שלא ניסלח זאת ההססנות בביצוע העיסקה,עוד שלושים מחבלים או פחות לא יעלו ולא יורידו.


כתוב תגובה ל- אריה מחשי
אצלנו שום דבר כבר לא קדוש
  vfbfgeee   26/06/08 22:26
עבור יהודי אדמה זה נדל"ן
עבור יהודי אין שום דבר קדוש.

נסראללה כבר הבין זאת מזמן והוא בצדק מכנה אותנו כקורי עכביש
גם האירנים הבינו את הישראבלוף.
אנחנו ישראבלוף אכול ושתו כמחר נמות.
הכל כאן זה אני אני אני אני אני אני ורק אני ואני ואני כי אני ורק אני.
כתוב תגובה ל- vfbfgeee
7
את רון ארד הפקרנו, אז זה מנע
  אפרי הלפרין   26/06/08 21:34
את רון ארד הפקרנו, אז זה מנע חטיפות? כואבת, כואבת התמונה של שחור ולבן, ומפחיד, מפחיד לחשוב שהיה לנו רמטכ"ל של שחור ולבן. כי הרי יש מחיר שכל אחד מאתנו היה משלם על מנת להחזיר את החטופים, לדוגמא, שקל, תראו לי אחד שלא היה משלם שקל אחד על מנת להשיבם, ויש מחיר שאף אחד לא היה משלם, אפילו הורי החוטפים, נאמר אם המחיר היה חיסולה של חיפה, או ת"א או ירושלים. כלומר הויוכח הוא לא על עצם הצורך להתאמץ על מנת להשיבם, אלא על המחיר. ואנו ככל הנראה בעיצומו של מו"מ, כאשר רמת האמון שלנו במקבלי ההחלטות בממשלתנו הוא ממש ממש מתחת לאפס, ולכן איננו סומכים על שיקול דעתם, אבל אסור לנו לטחון את המשפחות, נהפוך הוא. לכל החלטה של הממשלה יהיו יתרונות וחסרונות, אך כל אמירה המביעה סירוב עקרוני להחזרתם, וכל אמירה המנסה להצדיק את השארתם בידי החלאות לעולם ועד, וכל הצידוקים המוריים לכאורה למצב כזה הם במקרה הטוב אוסף של אטימות, אווילות, ורוע לב.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אפרי כל אוסף התכונות ה"טובות"
  דני דין   27/06/08 13:41
שהזכרת בסוף דבריך הוא נחלתך הבלעדית. לא ארה"ב ולא בריטניה נכנעות לתביעות טירור, אז הם אוילים, אטומי לב?! מכיוון שאני דווקא חושד שהתכונות האלה הם נחלת אלה המושלים בנו, ללא קשר לנושא הכניעה לתביעות טירור אלא בהקשרים אחרים, עולה בי המחשבה האינטיטואטיבית שהאוילים ואטומי הלב הם אלה המקריבים את בטחון וחיי אזרחי המדינה למען יוקרה זמנית של "שחרור שבויים"
כתוב תגובה ל- דני דין
8
אמת הכואבת!
  grert44   26/06/08 22:09
בו נתחיל במקרה חטיפת איש צוות הטנק שליט. החייל נשלף מהטנק שאמור היה להיות בכוננות עם שחר או בכוננות ספיגה. היכן היה המט"ק? מדוע לא זרק רימון על סיפון הטנק?
איפה היה התותחן? איפה היה הטען ? היכן היה הנשק האישי של שליט?

רגב וגולדוואסר

הם היו בסיור האחרון לפני הירידה של הגדוד מהקו בסוף התעסוקה כאשר הסיור הבא היה כבר של הגדוד החדש. הם אטוטו היו גבר בבית, אבל לא, החיזבאללה שלמד את שיגרת הקו, החליט לתקוף את הסיור האחרון בנקודה הכי רגישה בגזרה. הייתה שם אוירת ספארי בסיור האחרון! ואכן זה היה הסיור האחרון.

שאננות וחוסר חילות, אין דקך אחרת להגדיר מה שקרה שם.

למה זה קרה? כאשר אין משמעת בסיסית אז גם אין גם משמעת
מבצעית. לא ניתן להפריד בין השנים.
חילות פרושה משמעת:מסדרים, הופעה אישית, צחצוח גילוח, חבישת כומתה, תרגלי סדר, הצגעות למפקדים, יציאות הביתה לעיתים אחוקות, וביטול ועד ההורים
צה"ל הפך לפלנגה בעוד שהחזבאללה התמקצע.וכיום מערך המילואים שלו כשיר יותר מזה של צה"ל.

ולאחר מכן כוללללם מתבכיינים!
כתוב תגובה ל- grert44
9
עם כל הקושי אתה צודק רון ארד
  נפל בשבי ולא נחטף   26/06/08 23:11
כאן יש תופעה של חטיפה לצורך מיקוח ועם עבודה כזו מדינה שפויה צריכה להתמודד מעמדה של חוזק ולא רוך.
כמה חיילים אמריקאים חטופים יש כעת בעיראק -אף אחד לא יודע את שמם וגורלם לא ברור גם כן.התקשורת האמריקאית
מזדהה ופטריוטית ואצלנו רק ספינים...........
רק בישראל התקשורת חוגגת.............
זכרו את עסקת ג'יבריל עם האמא ההסטרית של גרוף - עסקה שהביאה מאות מחבלים ואת האינתיפאדה הראשונה.
עסקת טננבאום סוחר הסמים החבר של שרון שהביא לחטיפות נוספות אחרי שהורי החטופים הראשונים שחזרו בארון יחד עם טננבאום עשו גם בית ספר לפוליטיקאים.

אנחנו מדינה שגם מקדשת את המתים...על חטופים מתים ...שידוע היה שהם מתים שאחרת החזבאללה היה משדר אותות חיים קיבל החזבאללה תשלום שמעודד חטיפות נוספות.
כתוב תגובה ל- נפל בשבי ולא נחטף
לא סתם נחטף! נחטף ממדינה
  ממדינה ריבונית   27/06/08 09:40
ללא שום התגרות, להפך לאחר שהחיזבאללה קיבלו כל מה שרצו
לא פלא שידם על העליונה.
כתוב תגובה ל- ממדינה ריבונית
10
יש עוד דרך להביט על מספרים
  פוגי   27/06/08 00:50

יושבים בכלא ישראל מחבלים ובמשך שנות כליאתם גדלו בעזה ובלבנון ילדים שהיום הם כבר מחבלים ושאהידים פוטנציאלים
הריבוי הטבעי של מחבלים פוטנציאלים הוא כאין וכאפס מול מספר האסירים שישראל עומדת לשחרר בעיסקה.
כתוב תגובה ל- פוגי
11
יש לומר לחזבאללה מה נשחרר עבור
  חילים חיים   27/06/08 00:58
האם הממשלה המטורפת הזאת מסכימה עם נצראללה על שחרור מחבלים בלא לשאול אם החילים חיים? האם האמת תתגלה רק כאשר יתקימו החלופין?

לו היתה לנו ממשלה היתה אומרת לחזבאללה - אם תביא חילים חיים תקבל כך וכך ואם תביא גופות תקבל רק גופות. מה כל המשחק הזה להכריז על החילים כעל חללים?

הממשלה מעודדת את המחבלים להרוג חילים כי הם מכתיבים את תנאיהם וישראל נכנעת בלא לדעת מה מצב החילים.
כתוב תגובה ל- חילים חיים
12
ואולי דברי יעלון יגדילו
  תדע כל אם עבריה   27/06/08 01:01
את כמות המשתמטים משרות צבאי? או מהליכה לקרבי?
איזה עידוד יש בדברי בוגי להתגייס לקרבי?
מה מוכנה המדינה לעשות למען בניה אם ובמידה יפלו בשבי האויב?האם המדינה תקריב את החייל השבוי כדי שיהפך לשאהיד?כיצד דברי בוגי מחזקים את כושר העמידה של השבוי בשבי האויב?
ואם יציגו לשבוי את דבריו של בוגי וקטעי עיתונות און הקלטה מה יבין השבוי? אולי הוא ישבר?אולי ינסה להתאבד בהעדר תקווה?
כתוב תגובה ל- תדע כל אם עבריה
אני כמעט כמעט כמעט בטוח
  ע. סובול   27/06/08 02:04
שנרי ובוגי וג'ונס מוכנים להחליף בזה אחר זה את גלעד בשבי החיזבאללה למשך 700 היממות הבאות, כך שלכול אחד מהם ייצא להיות מוחזק שם רק 233.333 ימים ולילות;
משם יהיה הרבה יותר קל להאמין לאני-מאמין שלהם ולהתייחס אליו בהתאם.
כתוב תגובה ל- ע. סובול
עידן אתה יודע יפה מאד שרגישות
  טהורת המידות   27/06/08 06:47
השבויים והנעדרים הוא נושא שכואב לכל יהודי ויהודי בארץ
ישראל, אין על כך מחלוקת.
נרי אבנרי גם לא האשים את המשפחות במצבן, ואני אומר לך
כאיש נבון שיודע לנתח מצבים, בודאי שמעת על גורל, ומה שאתה כותב פשוט לא הוגן, אף אחד לא רוצה שבנו יפול בשבי, אם מדינת ישראל היתה מתנהגת עם זקיפות קומה אולי
גורלינו היה שונה בתכלית.
ואוסיף בנימה אישית גם אתה ולא מעט אזרחים לא היו מוכנים להתחלף בגורלי או בגורלם של אחרים בנושאים שונים
כמחלות קשות ביותר, נכים קשים, ותאמין לי יש מקרים קשים
ביותר שאנשים מתמודדים איתם יום יום שעה שעה רגע רגע.
העמדה שלך כלפי בוגי יעלון ונרי אבנרי ואלה שתומכים בדעותיהם שהיו מוכנים להחליף את מקומם במקום השבויים
היא כלל לא הוגנת, אין ספק שהחיזבאללה למד טוב טוב
את מיקרי חטופי הר דב וטננבאום, שלא חלפה שנה מאז
שחזרו שלושת החילים בארונות נחטפו גילעד שליט וחודש
לאחר מכן אהוד גולדווסר ואלדד רגב, כל זאת קרה משום
שאין מלך בישראל, אין מנהיגות, ועם ישראל לוקה בליקוי
מאורות רציני, חושבים שפסטיבלים מהסוג שעושים כל יום
שני וחמישי תורם לשבויים ולנעדרים, לדעתי זה מזיק להם.
לעניות דעתי עידן דעתך בנושא ודעתם של לא מעט אזרחים
מחריפים את מצב השוביים והנעדרים עשרת מונים, אין לי
ספק שחיזבאללה רואה את התמונות ושומע את הקולות ומסיק
את מסקנותו הוא.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
ע. סובול, "יפה הנפש", מדוע לא
  הניה   27/06/08 12:12
תציע את עצמך, כשבוי חלופי, תמורת כל אחד מהחטופים הנוכחיים ותמורת אלו שנחטפו לפניהם? בשבי, תוכל להרעיף על החוטפים, את ערכי המוסר היחודיים שלך ותוכל להשתעשע עמהם, בחידודי לשון ובסוגיות משפטיות חובקות עולם. הם, יאהבו מאד להאזין לך. כדאי. חומר טוב למחזה עתידי.
כתוב תגובה ל- הניה
איזה חייל יקריב את עצמו לתפיסת
  מחבלים שישוחררו   27/06/08 07:54
איזה חייל יקריב את עצמו כדי ללכוד מחבלים שמייד ישוחררו?
איזה חייל יסכן את עצמו במלחמה עם אוייב שמחר ממילא נכנע לו?
איזה אזרח ירצה לחיות במדינה שלא מספקת לו הגנה מפני רציחתו על ידי מחבלים, ואם לו די בכך גם משחררת עוד רוצחים כדי שימשיכו לרצוח בו?
במקום לקשקש, תקראו כאן ותבינו.
 תקראו כאן
כתוב תגובה ל- מחבלים שישוחררו
13
אולי כדאי ללמוד משהו מסטלין
  ד.נ   27/06/08 06:13
אצל סטלין מי שנפל בשבי היה בוגד כי לא לחם עד מוות והיה צפוי למוות כשישוחרר מהשבי. כאשר בנו נפל בשבי הגרמני הוא הבין לבד שמוטב שיתאבד וכך עשה. הורי שבויים נשלחו למחנות עבודה כי גידלו בוגדים. אם הורים היו עושים מסע תעמולה כזה לשחרר את ילדם השבוי היו מוצאים אותם להורג ללא גינונים של טקס.

כאשר אנשים מאימים שאם לא ישוחרר שליט בכל מחיר הם לא ישלחואת הבן לצבא הרי שיש לשלוח את מי שמצהיחר כך לכלא מוטב לירות בכמה לשם אזהרה. השירות הצבאי אינו מתה שהורים נותנים.

הגיע הזמן להתחיל לדבר לזוהמה האנושית שמאיימת להחריב את המדינה בשפה אחרת לגמרי
כתוב תגובה ל- ד.נ
הדיבור על "זומה אנושית" הוא של
  ל- ד.נ.   27/06/08 09:37
היטלר ולא של סטאלין.
וסגנון הדיבור שלך כנ"ל.
כתוב תגובה ל- ל- ד.נ.
14
נרי, אתה חרפה בלי הנחות
  נסים גבאי   27/06/08 06:51
לקום ולפזר מילים נבובות הסותרות אחת את השניה, ועוד בעניין של חיים ומוות, היא חרפה לכל נושם אוויר בשר ודם.
מצד אחד אתה מרומם עצמך לאהבת האדם והשבוי, דוגל בהחזרתו לחיק משפחתו, ובאיוושה נוספת אתה מוסיף שאסור להיכנע לסחיטה.
האם חשבת לרגע... רק לרגע... מה היה קו מחשבתך המיוסר לו אתה היית זה השוכב בבור מחבלים צמאי דם, והימים חולפים בסיוט ללא סוף?!
אל תענה לי. אינני חושב שהבנת מה כתבתי...
לעניין עצמו, ללא גיפופי ידידות:
חייל ישראלי, ילד תיכון שנשלח לשבת בטנק מול אוייב צמא דם - חייבים להחזיר מיד.
המחיר לא משנה.
1000 מחבלים פחות או יותר לא יעשו את ההבדל בסיכסוך.
המדיניות הרופסת של אפסות מנהיגינו, היא הבעייה.
חטיפות היו ויהיו, רק תן להם הזדמנות.
האויב "מת" לחטוף כל יום, רק מה? לא מצליח לו...
אבל לכתוב מתוך שיעמום ורדיפת כותרת: אין להיסחט?
דחיל ראבאק...
שב יום אחד במקום שליט, וראה איך בני משפחתך משתתפים בצערך הקורע אותך עד הנים האחרון...
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
15
נרי יקר, אתה כותב: "בוגי רואה
  י.ד.   27/06/08 07:28
את כל התמונה, כמוהו ראש השב"כ וראש המוסד".

אבל בוגי, שלדבריך רואה את כל התמונה, תמך כרמטכ"ל בעיסקת טננבאום (וראש המוסד התנגד).

הפליק פלאק הזה של בוגי מחייב הסבר כלשהו.
כתוב תגובה ל- י.ד.
לי.ד.
  בראקו באמה   27/06/08 08:33
בהחלט יתכן שדעתו ההפוכה של בוגי, היא הפקת לקח...
כתוב תגובה ל- בראקו באמה
אבל אבנרי כותב שעמדתו של
  לבראק אובמה   27/06/08 09:24
יעלון נובעת מראיית כל התמונה (ולא מכך שעמדתו התהפכה).


כתוב תגובה ל- לבראק אובמה
16
רק לחשוב שברגותי ומתכנן הטבח
  במלון פארק ישוחרר   27/06/08 09:26
שלא לדבר על הרוצחת של הנער מאשקלון.
אנחנו סוגרים על עזה. יש לנו המון קלפי מיקוח אבל נגררים אחרי החמאס.
עוד נשלם מחיר כבד ועוד הרבה חטופים ייחטפו עד שנבין שככה לא מנהלים מדינה.
כתוב תגובה ל- במלון פארק ישוחרר
17
תחשבו רבותי תחשבו
  m.s   27/06/08 09:43
זה פשוט טירוף מה שקורה במדינה שלנו . רוצחים כמו המזכיר לשעבר של ארגון התנזים ביהודה ובשומרון, מרואן ברגותי, השפוט לחמישה מאסרי עולם בישראל, ומזכ"ל החזית העממית לשחרור פלשתין, אחמד סעדאת, ששמו נקשר ברצח השר רחבעם זאבי. סמיר קונטאר., אדם שרוצץ גולגולת של ילדה קטנה ושהרג את אביה מולה. זה סוג החיות שהמדינה חושבת ורוצה לשחרר, אלה השמות שציינתי ועוד הרבה שדומים להם.
מדינה שמשחררת רוצחים מתועבים כאלה, חיות, עם דם על הידיים, כאלה היה צריך להרוג, או לתת להם להירקב בכלא כל החיים. אין מדינה בעולם שתשחרר ותעשה מעשה כזה. תראו מה האמריקנים עושים לפולארד, שלא הרג אף אחד. איזה מסר אנחנו שולחים לטרור? לכל הצעירים הערבים ששוקלים עכשיו אם להתגייס לארגוני טרור? מה זה אומר להם, שהיהודים מטומטמים? שבסוף, גם אם הרגת בהם ורצחת את התינוקות שלהם, בסוף תשתחרר?".
כתוב תגובה ל- m.s
18
יש גבול להשקעה בחולים/נכים
  אפרי הלפרין   27/06/08 12:55
יש גם גבול להשקעה במלחמה בתאונות דרכים. אך לא ראיתי אף שר רווחה העומד אל מול נכה הסובר שהרשויות התכלו לו ואומר, יש מקרים שצריך לוותר, במקרה שלך, המחיר גבוה, לכן דינך נגזר. וגם לא ראיתי איש מועדת סל התרופות המסתכל העומד על במה ואמר, כן זה מאד מוסרי ומאד נכון שאנשים ימיתו בגלל מחיר. ובכן זה לא מסורי שנכים ימותו בגלל שלעתים המחיר גבוה, וזה גם לא מוסרי שחולים ימותו בגלל שלעתים המחיר גבוה, וזה גם לא נכון שכל כך הרבה ימות בדרכים, כי מחיר חיסול התופעה הוא גבוה. וזה הקושי האמיתי של מנהיג, להחליט בין שתי אלטרנטיבות גרועות, ובין פטפטנים, כמו יעלון, ובמקרה זה כמו נרי, המרשים לעצמם לעמוד מול נכה קשה אשר יש מזור לכאביו, ואפשר לרפאו, והמדינה היא זו שהפכנה אותו לנכה, ויאמרו לו, אתה, אתה לא תקבל - המחיר גבוה - אתה לא שווה את המחיר.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
19
לכל בעלי "חוט שידרה מנירוסטה"
  סמירנוף :)   30/06/08 17:18

עסקה טובה או לא זה לא הענין. לאור התנהלותנו בעשורים האחרונים פגענו בכושר ההרתעה שלנו ולכן אנו מגיעים למשאים ומתנים כמו "פ'גרת".
הערבים עושים לנו בצפר בכל פעם שמגיעים למו"מ!
לא האשמה על אולמרט ולא על איש אחד בלבד, רצף של מנהיגים שאינם יודעים לשלוט, פגע בנו קשות.
אני רואה את האחריות למצב הזה דווקא במה שנקרא "העם". העם טמבל יירחם השם! מעלה לשלטון מיני עסקנים, לא יודע לומר "לא".
לגופו של נושא הכתבה:

במצב הנוכחי גם אני הייתי משחררת את הרוצחים אבל רק אחרי "טיפול יצירתי" בגופם ובנפשם שאינו מותיר עקבות.
מיינד יו ראש המוסד!

שיפיטנג בכושר הרתעה יווצר כאשר יעלה מנהיג חדש, נחוש, חכם ושיודע לשלוט.

לתת לאוייב להתבשל במיץ של עצמו ולהמשיך להחזיק בשבויים, בטקטיקה שהקליימ שלה הוא: "אנו לא סחיטים" לא תעבוד מול פרץ גנטי רעוע של רוצחים, אשר הקדישו וקידשו את המוות כחלק מלידתו של ""ערך מוסרי"" עליון המבטא את הזדנבותם מאחור בתרבות הקידמה. את רצונם להוכיח כי יש להם תרומה כל שהיא לעולם. עלובה, בזוייה ומסוכנת ככל שתהיה.

לסיום אני שואלת: איפה ה"מוסד" של פעם?





כתוב תגובה ל- סמירנוף :)
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il