|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו על מצית עצמו: זו טרגדיה אישית
מאת: איציק וולף  |  15/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלי יחימוביץ מושחתת
  שמעון בלילתי   15/07/12 11:30
הן במילים והן במעשיה הצבועים,מעשיו של סילמן מציתים את הדמיון,בעקבות פשעי הממשלה והאכזריות של הממסד על כל משרדיו כולל הרווחה השכון האוצר הבנקים בנק ישראל נגיד בנק ישראל הטיקונים ומנכלי הבנקים שבראשם גליה מאור,כל 120 חברי כנסת המתואמים היטב ביניהם ומראית עין במקרה אסון מאשימים זה את זה בכאילו,גם לא ניתן למחאות פוליטיות שמאלנית אכזריות לתפוס טרמפ על המקרה,לידיעתכם:ציפי ליבני לא פרשה אלא הפרישו אותה ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
2
נתניהו הצבוע...
  נסים גבאי   15/07/12 13:33
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
3
לפי החדשות המארגנים ידעו !
  ישמעאל   15/07/12 14:03
לפי הראיונות עם מארגנים בטלויזיה מתברר, שהם ידעו שהוא עומד לבצע משהו נואש . נראה כאילו אפילו יתרה מכך , הם ידעו בדיוק מה הוא עומד לבצע . מעניין הוא איך לא מריחים בנזין שנודף ממיכל או בקבוק שנשא איתו האיש . מעניין שהיה ממש בקירבת מקום מטף כיבוי [לפי הטלויזיה , כיבו את האש באמצעות מטף . נראה שהמארגנים רוצים לערוך הצגות משמרות שיער כהופעת קיץ .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
4
חובה לחקור האם הוסת המצית לשרו
  קורןנאוה טבריה   15/07/12 14:06
לשרוף את עצמו דווקא אתמול,וע"י מי? ולא לפני שבוע למשל?-במטרה להנציח אותו כ"גיבור" ו0מל מסוכן במלחמה נגד ביבי ושטייניץ שהפכו לאויבי ה0מול הקיצון והמסוכן על לא עוול בכפם!למדנו שבמדינת המושחתים,הצבועים, הערפדים והקרן החד"שה לחורבן ישראל הכל אפשרי -המטרה מקדשת את כל העלילות,התותחים והשריפות!אז משטרה יקרה תתחילי בעבודה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
משכמותך חרבה ארץ,מדינה
  בינתיים   15/07/12 14:44
בת נאוות המרדות הקורנת הטברינית הקנאות הזורמת בעורקייך כדם ואת עוד מחפה על הלא יוצלח הלזה העומד בראש המדינה ,מקים ועדות כל שני וחמישי בכדי לחפות על מחדליו ומחדלי ממשלתו הכושלת עד מתי רשעים יעלוזו ,לעלות לכנסת ישראל בהמונים ,ולגרש ממנה את הימנונים הללו המבאים אותנו לחורבן.
כתוב תגובה ל- בינתיים
קודם כל צריך לחקור איך נותנים
  לפסיכית להגיב כאן   15/07/12 23:17
כתוב תגובה ל- לפסיכית להגיב כאן
גם אני פסיכי. האם אתה מוכן
  להרשות לי להגיב ?   16/07/12 03:55
בתקווה לתושבתך החיובית אחמד הפסיכופאט
כתוב תגובה ל- להרשות לי להגיב ?
5
נתניהו המחליא
  צדוק   15/07/12 15:17
בעוד הוא נותן הוראה להקשיח את הקריטריונים לזכאות מהביטוח הלאומי כפי שעשה לפני כמה שנים שקיצץ בגימלאות הזקנים והחלשים!!הוא ואשתו שרה מסתודדים במלונות פאר ומעשנים סיגרים של 100 $!!הוא לא שונה מאולמרט שיהיה ברור!!כמו שכתב איתמר לוין באתר המאמרים הכותרת "אולמרט לא לבד" ציטוט:נתניהו: מיליון שקל בחו"ל
במקום לעצור הכל ולבדוק למה שנה שלמה מאז המחאה בקיץ שעבר מחירי הדיור לא יורדים כל מה שיש לולומר כי זאת טרגדיה אישית ושלח את כל כתבי החצר שלו לקלל ולגלגס את האיש בעודו מהלך בין חיים ומוות!!!

כתוב תגובה ל- צדוק
6
נתניהו,,גם אתה טרגדיה כראש ממש
  אמנון לביא-לוי   15/07/12 15:29
נתניהו.
גפ אתה טרגדיה כראש ממשלה לעם ישראל.
הרי ללא הצדק החברתי אתה לא היית ניגש כלל לשנות את פני המצב.
רק בשל הלחץ החברתי אתה עושה זאת.
זה מעיד על היותך נהנתן ממנעמי השלטון כמות שהוא ללא שום מעוף והנפה לשינויים שישנו את מהות החיים פה.
אתה לא שונה מכל ראשי הממשלה לפניך,ממש לא.
אינני מבין על מה מפרגנים לך בכלל.
אתה הטרגדיה של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
7
צבוע-שאשם ראשי באסון
  אליפז+גימלאי צהל   15/07/12 18:21
עוד שפל מערכתי של מדיניות ממשלתית-שממשיכה לכרסם באזרחים,שממשיכים להיסחט ביוקר מחיה ובמיסוי קטסטרופלי של מנגנון ממשלתי ענק שצמח "למחלה ממארת"-שעולה מיליארדים-במקום שכספי המיסים ילכו-למימון הרווחה,הבריאות,מחיה-הם מבוזבזים על מכוניות-B/M\W,שכר והטבות שערוריה של ח"כ,שרים וירטואליים מגוחכים,תשלומי עתק לסקטורים חשוכים,והפקרת הדיור הציבורי לקבלנים עושקים-מדיניות מוכוונת ושיטטית של ממשלה מופקרת בראשות נתניהו,שטייניץ,אטיאס שהביאו למחזות זוועה אלו.מבקר המדינה נדרש לפתוח בחקירה פלילית כנגד פושעים אלה על מופקרותם,לחקור בזבוז מיליארדים-"למנגנון ולהשרדות"על חשבון אזרחי המדינה שהופקרו.התנועה לאיכות השלטון חייבת להגיש תלונה פלילית כנגד חבורה נהנתנית ארורה זו-שגרמה ל-4 מיליון אזרחים יאוש.האסון העיקרי שלנו-גודלו הענק של מנגנון ממשלתיהפך את קופת המדינה -"לכספומט"-ומחובתינו מיידית לפעול-לשינוי החוק,לקיצוץ תקציב השערוריה של הכנסת ב-50 אחוז,קיצוץ מס"חברי הכנסת ל-31 בלבד,בשכר מינימום,ובביטול כל תנאי השערוריה שסידרו לעצמם-בצורה נפשעת על חשבון העם,10 שרים בלבד,ולחייב -תשלום על הדלק שהם מבזבזים עד "שמס התרמית והשקר"-יבוטל.4,90 ש"ח מס לליטר-פשע נוסף כלפי העם.כל עוד לא נקצץ את הכנסת "והמחלות הממשלתיות"-חשמל,בנק ישראל,נמלים,רכבת,עובדי מדינה,והפסקת שערורית "הפגרות"של הכנסת-5 חודשים מידי שנה בחופש כולל מכוניות,דלק חינם,משכורת,ותנאי שערוריה סוציאליים???????מדוע הפקרות זו אינה -"חל"ת???באיזה ארגון יש סידור מושחת ובזבזני כזה"??שטייניץ שמיילל כל הזמן-"המצב קשה"-על מי אתה עובד מנוול???מכוניות-B\M\W ,,????????לזה יש כסף-חתיכת שקרן ארור שמקומו בכלא????זו התמצית של המדיניות של ממשלה מנוולת ,מושחתת,מופקרת-שעלינו לשלוח לכלא-ולהחרים רכושם-כד שיחיו משכר מינימום-כפי שהמנוול הזה קבע.את שר הבטחון המופקר "שמטייל בעולם"-כאילו שאנו הפכנו לנטל עבורו-יש מדינות שהיו מוציאים אותו להורג בגין בזבוז-חצי מיליארד ש"ח על טיסות,בתי מלון,קוקטיילים,מינוי מקורבים-בשנה האחרונה-שערוריה המחייבת חקירה כדי לחייב אותו להחזיר הכסף,להדביק לו קלון-ולסלק גרורה זו מחיינו.
כתוב תגובה ל- אליפז+גימלאי צהל
8
ביבי אתה הטרגדיה
  בוץ'   15/07/12 18:51
של כל האזרחים במדינה הזאת,בגללך יש כאן אנשים ללא בית וללא אוכל וללא עתיד.אתה מוכר את עובדי הכפיים האמיתיים לבטלנים אתה מוכר את המשרתים בצבא ומשלמי המיסים ליושבי בטל והכול בכדי להחזיק בכסא ולהמשיך ולקשקש ולרמות מול מצלמות הטלוויזיה,אכן ביבי אתה הטרגדיה הגדולה ביותר של המדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- בוץ'
9
פתאום שרי הליכוד רגישים..
  זמיר   15/07/12 18:53
אדם רגיל מהישוב,רואה את שרי הליכוד ה"רגישים" דואגים לעצמם למכוניות ב.אם וי והוא כאזרח בקושי חי, מה מצפים שיעשה?
שיגיד לביבי ולשטייניץ "אתם מסכנים, מגיע לכם רולס-רויס" בגלל שאתם משתינים עלינו מהמקפצה?..
עד לאיזו רמה תגיע צביעותם וחוסר הרגישות שלהם?..
כתוב תגובה ל- זמיר
10
מחאה -שמחאה -תתעורו כבר
  יוני-666   15/07/12 19:08
לא סתם הגדירו העיתונים האמריקאים את ביבי כ"מלך ישראל"
כמו הדמוק' ברוסית נהיינו רק מתוחכמת יותר שבה הבוחרים עוד לא יודעים שהכל נסגר מראש- ראה בחירות קודמות אין צורך לנצח הבחירות אלא רק לסגור הסכמים מראש השילוש שס-ליברמן-ונתניהו עובד כבר שנים לא מעטות- שילוש שלא ניתן לנצח במצב הנוכחי כולם נהנים ורק הבוחרים משלמים. בבחירות הבאות סביר להניח שברק ייעלם - האם נופתע שנראה אותו כשר בטחון? האם נופתע שביבי יפסיד אך יהיה ראש ממשלה?
תתעוררו- כדי לפרק החבילה - צריך להצטרף אליה - ראה מקרה פייגלין
כתוב תגובה ל- יוני-666
11
כשהוא בעצמו ישרך,גם אני אומר
  הגוי..   15/07/12 19:33
כי זאת טרגדיה אישית גדולה.נתניהו הוא סוס טרוייני כמו מרזל.
כתוב תגובה ל- הגוי..
12
מר נתניהו זה לא טרגדיה אישית
  הליכודניק   15/07/12 20:26
מר נתניהו היקר אני פונה אליך כאיש ליכוד ... תתעורר בבקשה ביבי ומהר תתעורר ...... יש הרבה דברים שהממשלה יכולה ליזום ולבצע בכדי למנוע מאנשים שפוחדים להיזרק כמו כלבים לרחוב לשרוף את עצמם . המעשה של מר סילמן זה לא טרגדיה אישית ,המעשה מסמל את ההלך הציבורי וכנראה שאנחנו במדינת ישראל עלולים לחוות גל של מעשה הצתה של אנשים שרוצים להתאבד בגלל מצבם הכלכלי . ישנם הרבה דרכים למנוע ממשפחות להיזרק לרחוב כמו כלבים ,פשוט צריך להיות בולדוזר ולהתחיל לעשות ..... ישנם הרבה שטחים ומרחבים שלמים ריקים וניתן להתחיל למלא אותם ,אם אין אפשרות לבניה תוך חודש ,לפחות ערי אוהלים וקראוונים.
כתוב תגובה ל- הליכודניק
13
מצוקת הדיור הציבורי,רן כהן-מרצ
  יחזקאל מרמת גן   15/07/12 21:06
נדמה שהמחסור בדירות מושכרות בסבסוד לנזקקים באה כתולדה מהחוק חיסול וממכר בפרוטות של הדירות הממשלתיות להשכרה שהגה ודחף רן כהן ממר"צ. התחושה שלי הייתה שרן כהן בזאת ניסה לקנות בוחרים למפלגתו (ונכשל) אך הדירות נכרו בפרוטות והגיעו לשוק החופשי והעשירו אחדים ויצרו מחסור לנזקקים.
כתוב תגובה ל- יחזקאל מרמת גן
14
טרגדיה אישית??? ביבי חוצפן!!!!
  גמליאל   15/07/12 21:31
כתוב תגובה ל- גמליאל
אכן זו טרגדיה אישית.הוא מכר את
  הדירות שלו עבור   15/07/12 21:54
עסקים, סיכן את כספו, שכר דירה בתל אביב וברח בלי לשלם שכ"ד, כל המשפחה התרחקה ממנו בגלל הדרך שבחר. הבת שלו מתעלמת ממנו. זו טרגדיה אישית. האם נראה לך שכל אחד ימכור 2-3 דירות יכשל בעסקים ואז יתבע דירה מהמדינה? זו האמת על סיגמן.
כתוב תגובה ל- הדירות שלו עבור
15
ביביהו וארבעים השודדים !
  אפי.   15/07/12 21:44
ביביהו נהנתניהו...
הטרגדיה של מדינתנו היא - ביבי וכנופייתו...
ביביהו וארבעים השודדים - שקוראים לעצמם " שרים " כשבעצם זה בכלל - " סרים " לגחמותיו... ארבעים השודדים - של הקופה הציבורית, ואין בהם אפילו אחד עם ביצים להיות שר בריאות !
לאזרחים אין כסף לקנות דלק ולשודדים קונים מרכבות פאר...שצריכות חיבור לגרר של תחנת דלק צמודה ! ( שטייניץ וביבי עוד יחייבו את משפחתו של " הלפיד שאוכל " בחשבון הדלק ששפך על עצמו...
לאזרחים אין כסף לקנות חןלצה - והשודדים מעלים את משכורתם באלפי שקלים לחודש לביגוד...
ותסתכלו טוב על הביבי : המלווה... שמדביק את שערותיו הבודדות מהצד כדי לכסות את ער... קרחתו !
כתוב תגובה ל- אפי.
16
הייתי אומר משהו,אך הנצנזורה הנ
  הגוי..   15/07/12 21:47
הנצנזורה שמושכת זמן אל מחוץ לזמן הרייטינג כי גם זאת לפעמים דרך.לך תדע מה מסתובב בראשו של השד הקדמוני.אולי,, ואולי סתם צואת אדם ואולי תהו,, היינו ריק, חלל, 0 כזה שלכל מה שתחבר אותו הוא יוותר 0 עגול ומשועבד לכל ספרה שתחפוץ בו אם תחפוץ בו.מר נתניהו היקר והנחמד באדם,,סילמן משה ממתין. כעת יש לו הרבה סבלנות ובכל המובנים.הרופאים יטפלו בו היטב ויפה וברחמים ולא כטיפולך וטיפול אנשיך בביטוח הלאומי ובשאר משרדי ממשלה היא ממשלת העבדים של ארהב בארץ ישראל, שהם הרי עובדי מדינה.לא כך?.עתה זה יעלה ממש בזול, הרבה מעבר ל 15000 שקלים מר נתניהו.למות היום עולה הרבה כסף כי זה פשוט קשה מלחיות או מלגסוס, לאי אלו אנשים.מר נתניהו,,היה גבר חי, לא גוסס וקח אחריות.תהיה נחמד כל עוד אפשר ולך לך אל ארצך ואל מולדתך אשר אהבת.אין לך יותר, מר מתניהו, מה לעשות כאן. הארץ תקיא אותך אם מוקדם ואם במאוחר, היא תקיא אותך מקרב העם ומקרב ארץ ישראל אל ארץ אהבתך בה חונכת כפי שהינך ומתוכה המי אשר אתה הוא.אז תהיה בריא כי שם, באמת תזדקק לזה והרבה מאוד.לנו, כבר נמאס לטפל במחלתך המתמשכת כי המכשור המתקדם מראה כי הינך בריא כסוס, טרויני במקרה הזה. לעם אין לזה יותר כח. העם עייף ממך ומחבורתך ושוב, בכל במובנים..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
17
הצתה מכוונת
  רופא   15/07/12 22:00
האם זכור לכם שגם במהלך ההתנתקות לפני שבע שנים מישהי הציתה את עצמה ? האם גם אז היה כזה הד תקשורתי ? האם אריאל שרון גם התפלל לשלומה ? האם שלי יחימוביץ' התעניינה ודרשה בשלומה לפחות מעל גלי האתר ? אלא מה, אלו מתנחלים שנזרקו מהבית ולכן לאף אחד לא איכפת ואילו כאן מדובר בתנועת אנשי שמאל ולכן מתייחסים אליהם באופן כזה ! בצער רב- הרופא.
כתוב תגובה ל- רופא
כיבו אותה? את ההמצאה?למה לא
  מרי.   16/07/12 00:20
הצליחה, כי היתה רטובה יותר מידי,חסר היה דלק? למה המסכן הזה כן הצליח? הם קיבלו מליונים והוא קיבל קדחת והוא אחרי שבץ מוחי,קיבל מבטוח לאומי 2800 שקל.לא 2 מליון 800,000 אלף שקל אלה 2800 שקל.אם היא היתה מקבלת סכום כזה היתה לבטח מצליחה להישרף כמו שהיום אנו יודעים.אז אל תנסה בבקשה להצית אותנו בתעמולת הצתות מבוימות.אני לא קונה את זה ותולה לוקשים על האוזניים וצועקת בקולי קולות שיש לי עגילים.כי מי שחותך וורידים בידיים ומספר על כוות התאבדות, אילו רצה באמת היה שוחט עצמו.כאן האיש שרף עצמו לדעת וזה לא היה נסיון.זה, היה אמתי ולא מבוים .
כתוב תגובה ל- מרי.
18
ניוז1,,תודה.
  ה...מרי.   15/07/12 22:05
כתוב תגובה ל- ה...מרי.
19
נתניהו התעשת
  מזל +   15/07/12 22:25
לאן היגענו ואנה אנו פונים, ממשלת צבא, ממשלה בלי חמלה
אשר אוכלת את אזרחיה.אנא אנשי השררה הטו אוזן פיתחו את לבבכם, חילו לעשות רק לביתכם, כי ביתכם הוא ביתנו ואנו אבודים, ומשלוחצים אזרחים ישרים ונורמטיבים לפינה....אין ביררה אלא להגיב והתגובה את ביתנו תשרוף ובית שהוא גם ביתכם, וכל המלעיזים יצהלו כי חורבן בית שלישי ממשמש ובא
לא אשת זעם ומדון אנוכי כי אם ההפך חפצה בחיים, טובים והגונים לכול אזרחי המידינה באשר הם ,אנא הטה אוזן פתח את הלב ופעל ביושרה ובהגינות למען כולם.
כתוב תגובה ל- מזל +
20
אם כך מדוע גזלת את קיצבתהזיקנה
  בקדנציה הקודמת   15/07/12 22:56
כתוב תגובה ל- בקדנציה הקודמת
21
להעמיד לדין בבית משפט בינלאומי
  פושעי השרפה בכרמל   15/07/12 23:43
כתוב תגובה ל- פושעי השרפה בכרמל
22
הצית עצמו בשבוע של שידרוג הרכב
  אזרח דפוק   16/07/12 00:27
מסכן משה סילמן הצית עצמו בשבוע שבו מנהל הרכב הממשלתי שידרג את רכבי השרים בממשלה המנופחת הזו שאפילו חוק לגיוס חרדים היא לא מסוגלת לההעביר הקריב עצמו לעורר את דעת הקהל שלנו אבל הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם וכל הפוליטיקאים המושחתים שלנו ימשיכו לשדרג את ריכבם ולגלגל עיניים לשמיים זה לא הם זה מנהל הרכב
כתוב תגובה ל- אזרח דפוק
23
אדם לאדם רע!!
  משה!!!!   16/07/12 09:19
ארגון מחדש של הממשלה החלפה מחדש של הכל מכל..... הקריסה הולכת וגוברת........ העשירים שמחים בעוני של הנזקקים...
כתוב תגובה ל- משה!!!!
24
מדושני עונג - לתליה
  סתם   16/07/12 09:39
לדעתי כל מלה צריכה להשמע אצל שופטים מהעם כנגד שטייניץ המדושן !
כתוב תגובה ל- סתם
25
מה קשורהתאבדות לנתניהו
  מאיר5   16/07/12 11:28
אם כך כל מי שנפל בעסקים צריך להתאבד ולהאשים את הממשלה ומי שעומד בראש ומי שמצליח מה צריך לעשות גברת שלי יחימוביץ להאשים את האופזיציה.........
כתוב תגובה ל- מאיר5
26
האנרכיסטים השתמשו בסילמן
  חשדנית   18/07/12 00:02
ואולי אפילו גם עודדו אותו לשרוף את עצמו כדי להניע בעזרת גופתו המתה את גלגלי המהפכה שלהם.

קראו כאן על הניצול הנורא שנעשה על גבו של סילמן בידי אנרכיסטים מופרעים שקיוו כי מותו יחזיר אותם למרכז הבמה התקשורתית:

rotter.net

לדעתי המשטרה צריכה להתערב בעניין על יסוד: אי מניעת פשע ועידוד לביצוע פשע

כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il