s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
41 שנות כיבוש - פתרון שתי המדינות הולך ונכחד
מאת: נועה אפשטיין  |  03/07/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר סמולני הזוי טיפוסי
  פנחס   3/07/08 20:49
ולמרות שבכל הסקרים לימין יש רוב והסמול הוא המיעוט הקיצוני האנטי יהודי היא מדברת על רוב לשלום ההזוי. השלום אצלה הוא דת שלמענה יש להקריב את המדינה. כאילו שכמעט כל המלחמות בהיסטוריה לא פרצו ממצב של שלום.
אשר לכבוש, הרי יש רק כיבוש אחד. הכבוש הערבי מוסלמי של ארץ ישראל שלנו במאה השביעית וגרוש היהודים מכפריהם בארץ. אבל מי ששונא את עמו ארצו וההיסטוריה שלו מתחילה ב1967 מדבר על הכיבוש שלנו
כתוב תגובה ל- פנחס
הצטרף להתקווה
  דר יובל   4/07/08 09:45
hatikva.org.il
זו הכתובת המתאימה לדעה שהיבעת
כתוב תגובה ל- דר יובל
2
הפתרון ברור
  מומחה למומחים   3/07/08 21:37

מדינה אחת לעם אחד. ישראל לישראלים ערב לערבים.
2 דרכים להגיע אליה:

1. שלום - העולם הערבי מכיר באחריותו לכל מלחמות ישראל, מבקש סליחה היסטורית, משלם טריליארד דולרים שילומי פיצויים, נושא בכל תוצאות מלחמותיו לרבות פתרון בעיית הפליטים. ירצו שלום - יקבלו.

2. מלחמה - מלחמת עולם שלישי בכל החזיתות, ירי למטרת השמדה בקוטר עשרות מטרים של כל מקור ירי, השמדת כוחות צבא ענקיים של האוייב באמצעות פצצות נויטרון, במקביל ביצוע טרנספר. ירצו מלחמה - יקבלו.
כתוב תגובה ל- מומחה למומחים
3
לי נראה יותר
  מד' ליונה עיוורת   3/07/08 22:44
שהחלוקה היא: רוב יהודי שפוי, שמבין שעם הערבים לעולם לא יהיה שלום, מול רוב איסלאמו פשיסטי ותומכיהם הסמולניים הקולניים והכוחניים. זה באשר לחלוקה המעושה המוצגת במאמר. באשר לעצם העניין, הסמול עליו מדובר כאן לא תומך ב'פיתרון' שתי המדינות כי אם משתמש בשיח הזה כדי לפרק את מבני השיח הציוני, שהיה הגמוני עד שנות התשעים המוקדמות, מבפנים. מכאן מובן שזה מס שפתיים, או למיצער: שקר מובהק וברור. הסכמי אוסלו נבנו על הנחות יסוד אינטגרטיביות, גלובאליסטיות פוסט לאומיות וממילא גם הם לא הניחו קיומן של מדינות, לא ישראלית ולא ערבית נוספת. המרחב כולו נתפס כמרחב בעל הוויה תרבותית אחת משותפת. אז אין כאן כמובן שום אמת ושום צדק ומוסר. במילים אחרות - המאמר מייצג את כוחות החושך האפלים, המחשיכים את שמי הדמוקרטיה היחידה במשרח התיכון בכדי להעצים את חילו של הפאשיזם החמאסי.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
4
מאמר הזוי לחלוטין !!!!
  ירון זכאי   3/07/08 23:24
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
5
ועכשיו- לעובדות
  מרצ לשעבר   3/07/08 23:25
1.החלוקה לשמאל ולימין קיימת רק בציבור הישראלי. בציבור הפלסטינאי אין חלוקה כזו. יש רוב מכריע, שגם אם אינו קיצוני, עדיין מוכן לחלוקת השטח רק במסגרת תכנית השלבים, להשתלטות כוללת, בהמשך על כל פלסטין.
2. החלוקה בישראל לשמאל ולימין לא השתנתה. עדיין, מי שתומך בחלוקת השטח הוא שמאל ומי שתומך בארץ ישראל אחת הוא ימין. המשבר של השמאל, שממנו הוא מתעקש להתעלם, היא לא בעובדה שהשתנתה הגדרת השמאל והימין- משום שהגדרות אלו לא השתנו. מה שהשתנה היא ההבנה של נוטשי גוש השמאל שחלוקת השטח כלל איננה הבעייה בין ישראל והפסאודו עם הפלסטיני.
3. העובדה שכל המנהיגים נוטים לבחון את הפתרון המדיני היא מהסיבה הפשוטה שגם להם קשה לעמוד מול הרוע הערבי, ולכן הם מחפשים משהו אחר להתעסק איתו. זה, אגב, מתאים מאד לערבים, משום שזה מחליש אותנו ומרדים אותנו.
4. יש שטח לא קטן- נקי לחלוטין מיהודים. לא שמתי לב שניקוי השטח הנ"ל מיהודים הביא לאיזושהי התרוממות רוח עם סימנים למוכנות יתר ללכת להסכם חלוקה בצד הפלסטינאי. אני מדבר על עזה, כמובן.
5. העובדות בשטח הן שהערבים צוברים נשק. המטרה שלהם איננה מדינה דו לאומית אלא מדינה חד לאומית פלסטינאית ללא אף יהודי. לשם כך הנשק. מי שחושב אחרת שיבוא ויסביר מדוע צריך נשק כדי להשיג את המטרה של מדינה דו לאומית. לפי דברייך צריך רק לתת לזמן לעשות את שלו וזה יקרה לבד באופן אבולוציוני. אז לשם מה הנשק?
6.יש גם ריאקציה אנטי ציונית ואנטי מערבית בעולם הערבי בכללץ האם אין לזה קשר וחשיבות כלל? אולי ההתנהלות האלימה של הפלסטינאים היא רק חלק מההתנהלות של הציבור הערבי בכלל? האם לא יכול להיות שהמצב בישראל הוא מיקרוקוסמוס של המצב בעולם, ללא שום קשר לטריטוריה?
7. כיצד אצ מסבירה שבמשך עשרות שנים הפלסטינאים ישבו בשקט ולא פצו פה? במקרה או שלא במקרה זה היה בשנים שרק המילה "צה"ל" העבירה צמרמורת בגבו של כל ערבי. מאז הבוץ בלבנון ותחילת הדה לגיטימציה של האתוס הציוי ע"י תנועות השמאל- משהו קרה לכח ההרתעה הישראלי, ובמקביל התחילו הערבים להריח את החולשה. שימי לב שבאופן מעניין המדינות שטעמו את נחת זרועו של צה"ל חתומות איתנו על הסכם שלום או ששומרות על השקט בגבול באדיקות מרשימה. היתכן שרק בגלחל שהפלסטינאים לא קברו כמה אלפי חללים תוך שבוע, או רבבה תוך חודש (כמו המצרים ב-73)- הם לא באמת יודעים עם איזו עוצמה הם מתעסקים? היתכן,ולו רק למען הויכוח התיאורטי, שטראומה שכזאת היתה משקיטה אותם לעוד 50 שנים?
לסיכום- אצל השמאל הפוסט ציוני, הגלותי, ושקשה לו להתמודד פסיכולוגית עם העובדה שיש המון רוע וגועל בעולם- הכל עניין של אידיאולוגיה. אצל המדען האובייקטיבי הכל עניין של תצפית, גם אם לא נעימה. הייתי מצפה מאנשי השמאל לענות על השאלות והעובדות הנ"ל באופן אמפירי, מבוסס עובדות ותצפיות.
הכותב הצביע מרבית חייו מר"צ ועבודה, ובבחירות הקרובת אצביע לאפי איתם או לפייגלין- כי פשוט אין ברירה. הדרך היחדה לשמור על הבית היא להלחם עליו ולא לוותר עליו. לא בגלל שאני נגד ויתור טריטוריאלי, אלא בגלל שזה רק יממש את תכנית השלבים הפלסטינאית. כאשר יהיה גוש שמאל אמיתי אצל הערבים- את תראי בעצמך איך פתאום גוש השמאל הישראלי חוזר להיות 50% מהעם, בקירוב. כרגע אין על מה לדבר כי הנושא אינו טריטוריאלי אלא אידיאולוגי. אם לא תהי מוכנה לבדוק את האפשרות הזו לעולם, ובהנחה שאכן תהיה כאן מדינה דו לאומית, את תיווכחי בליל הסכינים הארוכות שיהיה כאן כאשר הפליטים יחזרו- אבל אז יהיה קצת מאוחר מדי מדי לתקן טעויות.
כתוב תגובה ל- מרצ לשעבר
ברוך הבא
  מד' ליונה עיוורת   4/07/08 00:54
למחנה השפיות, הצדק והמוסר. נטישת מרץ היא מעשה מוסרי מאין כמותו מאחר ומרץ הפכה לסניף היהודי של ארגוני הטרור הפלשתינו פשיסטים.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
6
Here's the solution
  ClearVision   3/07/08 23:25
First, both sides of the Israeli society are mistaken.The Arabs are mistaken as well. The problem with the Israeli side is the approach.This is NOT a question of who is right the question every Israeli should raise is where is it that I want my country to go.If the answer is peace than the next simple question is what to do to get there. The answer is return of Golan Heights, E. Jerusalem and W. Bank.Israel's security will be guaranteed by stipulation in the agreement, some examples:Israel will be the only nation in the region to hold nuclear weapons.Golan Heights will be demilitarized for 100 years, and the details of the agreement will be enforced and supervised by a powerful and capable int'l military force - perhaps NATO.That's all there is to it.
כתוב תגובה ל- ClearVision
כשתגמור את ביה"ס היסודי תחזור
  המורה חנה   4/07/08 00:38
כשתגמור את ביה"ס היסודי תחזור ותנסה לגבש עמדה בוגרת יותר.
כתוב תגובה ל- המורה חנה
No Shit
  The lost Vision   4/07/08 01:03
כל זה על סמך ההצלחה והעמידה של הערבים בהסכמים הקודמים??? אמרו שלא יהיה נשק ארוך טווח, הכניסו טילים. אמרו 15 אלף שוטרים הכניסו 50 אלף. אמרו ערובות בינ"ל - הערובות הגנו על הטרוריסטים וסייעו בידם לבצע מעשי רצח. אמרו ארה"ב - ג'ימי קארטר וחבריו שהפגינו כאן נוכחות בזמן הבחירות לראשות הטרור הערבית הכשירו בחירתו של ערפאת באמצעות מקלעים ורימוני יד. וקרטר עוד קרא לזה דמוקרטיה ולנו אפרטהייד. אמרו בלי בג"ץ ובלי בצלם, קיבלו רצח יהודים בסיוע בגץ ובצלם. אמרו שהאום יעזור, האום לא הוציא החלטה אחת שסייעה לישראל. אמרו, יש תקשורת לא יוכלו להתעלם, קיבלו תקשורת שמביימת סצנות אלימות ועלילות דם כמו שארל אנדרליין שהורשע בצרפת וזוכה בארץ. בקיצור, אתה רוצה שנוותר על יתרון מוחשי על מנת לקבל הסכם שתלוי ברצונם הטוב של הערבים שכבר הבהירו לכל קשי התפיסה שהם לא מתכוונים לקיימו. ואת כל זה היסקת לבד או שעזרו לך???
כתוב תגובה ל- The lost Vision
7
נועה, מבקשת פתרון אמת של שתי מ
  אחמד זיבי   4/07/08 00:25
דינות? זה יהיה אפשרי פעם, אך ורק לפי המודל של מדינות יוגוסלביה לשעבר....הם שם, אנחנו פה...הם שם, כולל כולם !!! אם לא כך את חושבת, את לוקה באשליות מסוכנות המקריבות את ישראל על מזבח השמאל שמתעקש להחריבנו.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
8
הכיבוש הערבי עדיף לדעת הכותבת
  מרק טווין   4/07/08 03:17
חזרה על שטות עלולה להראות יותר טובה מאמת שלא הוצגה.
לדעת הכותבת כיבוש ערבי הוא דבר חיובי, לעומת כיבוש יהודי. העובדות לא מבלבלות אותה. הרי ההיסטוריה של העיר העתיקה , או גוש עציון ,יכולות היו להראות מיקצת מהבעיתיות בכיבוש הערבי. אבל אף יהודי לא נשאר להתלונן שם בשנות הכיבוש. מכאן המסקבה, שאם לא התלוננו, אז זה לא נורא.
אחרי ששותלים עובדות שיקריות , צומח עץ עקום עם מסקנות שלא קשורות למציאות. אי אפשר לטחון נסורת, וכל רוח של אמת יפזר את השקרים לכל הרוחות
כתוב תגובה ל- מרק טווין
9
איננו כובשים זרים בארץ ישראל.
  כרמון   4/07/08 04:40
מדינה ערבית מספר 22 , ועוד בין הירדן לים - רעיון אידיוטי.
כתוב תגובה ל- כרמון
10
אין שמאל ישראלי!!
  אייל.ב   4/07/08 07:14
אבל יש חסידי התעמולה הערבית המתגוררים בישראל. במילים אחרות, כולם צריכים להגיד בקול גדול:

די לכיבוש הערבי על כל ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אייל.ב
11
גב' נועה אפשטיין, את משקרת
  בועז משקוביץ   4/07/08 12:48
כל המאמר שלך הוא ילקוט כזבים מאוסים, שיכתובי ההיסטוריה, התעלמות מהמציאות וטענות שהופרכו מזמן.
אבל כרגע אני אתמקד רק בנקודה אחת. את טוענת שבצד השני קיים רוב מעד "שתי מדינות לשני עמים". זאת טענה עובדתית חיצונית לעולם הפולטי הישראלי, לכן היא אינה יכולה להיות תלוית ההשקפה הפוליטית של מי מאיתנו.
הטענה הזאת היא שקר פרימיטיבי וחצוף; כמי שכותבת על הנושא את לא יכולה לומר שאת לא יודעת את זה. בצד השני לא זו בלבד שאין רוב, אין ולא היה אפילו מיעוט משמעותי שמוכן לזה, למעטי אולי כמה בודדים שאמרו לך את זה שיחה פרטית. הפארסות באוסלו ואנפוליס קרסו לא בגלל "ההתנחלויות" שאינן רלוונטיות לעניין אלא מפני שכל התהליך היה מושתת על הטענה השקרית שאש"ף כביכול הסכים לקיומה של ישראל.
אני כתבתי על כך מספר מאמרים, האחרון שבהם הוא על אברהם בורג [הקישור כאן], אותו בברור כיניתי "שקרן". את מוזמנת לפנות ל- Monsieur Burg ולשאול אותו מדוע הוא לא הגיב.
כתוב תגובה ל- בועז משקוביץ
12
מדינה פלסטינית לא תקום בארצנו
  דניאל סבלדי   4/07/08 13:34
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
13
למה רק 41 שנות כיבוש צבועה שלי
  שרון ר.   4/07/08 13:50
מה עם כל השטחים שנכבשו ב-48 ואינם כלולים בתוכנית החלוקה?
מה עם החלטת האו"ם 194 הקוראת להחזרת הפליטים לבתיהם?
האם את מתעלמת מזה כי על אדמות הללו יושבים חבריך השמאלנים? אותן אדמות ורכוש שהעשירו אותם כל השנים?
מעניין אותי אם את משרידי הפושעים של ה-פפק או שאת מה שלנין כנה: אידיוטית שימושית.
האמת שכשאני שומע אותך ואת שאר חבריך הבוגדים והפושעים, אני חושב שמדובר בשילוב בין השניים.
מדובר בפושעים שימושיים שמשתפים פעולה עם האיסלמונאצים.

כתוב תגובה ל- שרון ר.
14
גברתי, את משועממת?
  הניה   4/07/08 22:17
התבקשת להתאמן בכתיבת חיבור, לקראת בחינת הבגרות הקרובה?
דחו את מאמרך, בערוצי תקשורת אחרים ולכן הגעת לכאן?
בודקת אם "הנייר סובל הכל"?
מה יש לך, "גברת לוין"? אף אחד לא מבין, מה יש לך..
כתוב תגובה ל- הניה
15
דיי לכיבוש הערבי בארץ ישראל!!!
  יהודי, בעל הבית.   7/07/08 10:07
כתוב תגובה ל- יהודי, בעל הבית.
16
לפעמים עדיף לא לכתוב כלל מאשר
  לכתוב שקרים   7/07/08 18:36
אבל פה מתים על שקרים אז נאכיל את חסרי הדעת פה בשטויות ושקרים.
כתוב תגובה ל- לכתוב שקרים
17
תעמולה מרושעת בשרות האויב-נכון
  צדי שין   8/07/08 13:29
צר לי אך עד היום לא יכולה שלום עכשו להצביע על איזה שהו השג, וזאת מבלי לספור את שנות ה"פעילות"...מלבד עמולה הרסנית שנועדה לשבור את כוח העמידה שלנו, ולספק לאויבינו השגים שאינם מגיעים להם , וזרים עושים מלאכתם.
איני רוצה להתפלמס עם הכותבת ,הזויים ככל שיהיו הכוונות, המחשבות או המניעים...אך אני נכון להייצב לויכוח פומבי ולהוכיח את העדר השכל הישר של הטפותיכם ופעולותיכם, וזאת מבלי שאני משתייך לקו או גוף פוליטי כל שהו.
ככלל הגיע הזמן שתפסיקו לעשות רוח, ולשנורר כספים בגולה ובארץ כדרך אולמרט ברק ושות' ותפסיקו לנצל את חוסר הסבלנות של חלושי העצבים, ואת חלומות השוא של נביאי השלום שבפתח.....
כתוב תגובה ל- צדי שין
18
ריכוז נאה של כל סממני המחלה
  מומחה לסמולניות   12/07/08 18:14
אוסף השדיפויות אמנם רדוד ודל, השקר גס וגלוי, ראיית המציאות - חולנית ("רוב בשני העמים לפתרון שתי מדינות..."), ההגיון נפקד לחלוטין, ושנאת ישראל מבצבצת מכל מילה שלישית, אבל רופאים אומרים שזה טוב לראש סמולני לכתוב, מידי כמה שנים, מאמר אימבצילי כזה.
כתוב תגובה ל- מומחה לסמולניות
19
לא לתת לשמאל במה.
  יעקב הכהן   30/07/08 15:20
האוייב אומר בכל פה שמטרתו חיסולינו ויש ביננו כאלה שזה לא מפריע להם. שמא כבר הכינו לעצמם מקלט באירופה ליום פקודה על איזה כיבוש הם מדברים יהודי לא כובש ביהודה הערבי הוא הכובש ויש לשחרר את השטחים מידיו
כתוב תגובה ל- יעקב הכהן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il