s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השר שלום: השופט לוי מונה כי הוא ליכודניק
מאת: עידן יוסף  |  10/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   11/12/12 01:23
סילבן סילבן.כמה טיפש עוד אתה יכול היות? עכשיו לך תסביר-נתניהו- שהאיש ראוי ומסקנותיו אינן מוטות? טיפש זורק אבן ועשרה חכמים לא יוציאוה.ואשתו של סטיב רוצה להיות אשת ראש הממשלה נו באמת......
כתוב תגובה ל- צנחן
תגובה לתגובה
  אלטע קאקער   11/12/12 03:40
עוד אפשר לחשוב שמישהו לרגע התבלבל, חשב שהשופט לוי יכול להוציא דו"ח עם מסקנה שונה מזו שהוציא ורץ להפיץ את אור הבשורה ברחבי היקום. כבודו של השופט לוי במקומו מונח ועם זאת, סמכות גדולה במשב"ל הוא לא (בדומה לשאר חברי הועדה). הנושא שבו דנה הועדה הוא כזה שיש בו קונצנזוס ארוך שנים לא רק בינלאומי (שכידוע לא משנה ל"עם הנצח") אלא גם בקהילה המשפטית הישראלית. וזה בגלל שישנם אלפי מסמכים מ-45 השנים האחרונות שבהם מדינת ישראל אומרת השכם וערב יש כיבוש. הדבר המשעשע פה, זו ההנחה שיש שקרים שרק יהודים פונדמנטליסטיים מסוגלים לראות. כאילו שעד ששלום פתח את הפה השופט לוי נחשב לסמכות בינלאומית וחסרת פניות בנושא השטחים. ועכשיו משנחשף השקר זה משנה משהו. צר לי להגיד לך צנחן יקר אבל באמת שאין לזה שום משמעות. אם "סטיב" הצליח להרוויח קצת הון פוליטי, דיינו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
האם "האיש ראוי" , צנחני ?
  שלמה המגיב   11/12/12 07:51
נו באמת , צנחני ! , כל דרקדק במאלייה המשפטית מכיר את "הבעייה" של השופט אדמונד לוי , שמונה לשופט עליון , שמאחוריו רקע פוליטי מוכר ( בעל תפקיד ברשות מוניצפלית מטעם הליכוד !), מקרה חריג שאין לו אח ורע , ברקע אישי של שופטי בימ"ש עליון , מאז קום המדינה. מספיק לקרוא את ההחלטה של בג"צ , בעתירה נגד ההתנתקות מרצועת עזה , שבה היה היחיד שסבר שאין לממשלה ולכנסת זכות חוקית לוותר על ריבונותנו שם ונתן נימוקים מגוכחים למסקנותיו , כולל הקשר הדתי (!) לשטחי הארץ. ואם אני לא טועה , הוא היה היחיד מתוך 11 או 9 שופטים בהרכב בימ"ש ,שחשב שיש לקבל את העתירה. ובכלל , איזה שופט עליון לשעבר , שמכבד את עצמו ומעמדו , היה מסכים לשבת בראש ועדה כזו , שממונה ע"י גוף פוליטי ושתוציא מסקנות משפטיות בניגוד להחלטות קודמות באותו נושא של בית המשפט העליון , שהוא היה אחד מחבריו !!!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
והחונטה, ראויה?
  הטייס מבאר שבע   11/12/12 09:44
האם "ראוי" הוא רק מי שמיישר קו עם הקרן החדשה לישראל, שלוחה מוצהרת של עמים שונאי ישראל במזימתם לפגוע בריבונות של העם היהודי על ארצו? מה בדיוק "לא ראוי" בשופט לוי שאין חולק על כישוריו המקצועיים ופסיקותיו מעוגנות עמוק בחוק הבינ"ל - העובדה שהוא חושב כמו רוב העם? ריבונו של עולם, האם השופטים שפסלו את העתירה בנוגע לציר כיסופים ושפסיקתם גרמה לאחר מספר ימים לרצח של אם וארבעת ילדיה בני משפחת חתואל ז"ל על אותו הציר ממש, "ראויים"? בוש והיכלם לך, לא הכל פוליטיקה. אל תאמץ את הסגנון הקלוקל של הפוליטרוקים מגלגלי העיניים כדוגמת ציפי לבני וחבריה המתחנחנים.
כתוב תגובה ל- הטייס מבאר שבע
מה אתה דוחף לי "חונטה" ,טייסי
  שלמה המגיב   11/12/12 11:08
מה אתה מבלבל את המוח עם "חונטה" ו "הקרן החדשה" ,אדון טייסי ? מה הקשר לעניין התאמתו והתנהלותו של השופט לוי ? מתגובתך אני מבין שאין לך מושג בחוק ומשפט. מי אמר לך "שאין חולקים על כישוריו המיקצועיים" של לוי ? ממתי מתמנה שופט לבית משפט עליון כאשר ברקורד שלו היה נבחר מטעם מטעם גוף פוליטי ? תן לי דוגמא אחת כזו לשופט עליון מאז קום המדינה ? איזה שופט עליון לשעבר יסכים כך לבזות את מעמדו והנטרליות הפוליטית שלו (לפחות כלפי חוץ) , ויסכים לעמוד בראש ועדה כולשהי שמתמנה ע"י מפלגה או גורם פוליטי ? וגם אם אינך משפטן אדוני הטייס, היית משנה את יחסך "לכישוריו המיקצועיים" של השופט לוי , לאחר שהיית קורא את נימוקיו המשפטיים בעתירה נגד ההתנתקות, באשר מתאימים יותר לנאום של דניאלה וייס בהפגנה בשטחים , או של יהושע בן נון בעת כיבוש הארץ , מאשר נימוקים של שופט במדינה חילונית דמוקרטית שהכנסת היא הריבון בה ולא הבטחות אלוהיות מלפני אלפי שנים , או רבני יש"ע.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עברו הימים שהיה לכם מונופול
  הטייס מבאר שבע   11/12/12 12:26
באלגנטיות של פיל בחנות חרסינה, אתה מרשה לעצמך להעלים עין מעובדת קיומם של טליה ששון ומלצר ועוד רבים ולא טובים, ומתגולל עלי משל גיזת הזהב של האמת המשפטית היתה מאז ומעולם בידך. הימים האלה עברו, שלמה, Deal with that.
כתוב תגובה ל- הטייס מבאר שבע
אכן , כאן אתה צודק , טייסי
  שלמה המגיב   11/12/12 14:15
לאחר שטליה ששון פרשה משרות המדינה והיתה מועמדת לכנסת של מפלגה פוליטית (מרצ),איבדה לחלוטין את מהימנותה והאובייקטיביות המיקצועית שלה לעניין דו"ח ההאחזויות המפורסם שכתבה ולכן ראוי שמסקנות הדו"ח שלה יהיו "חשודות" כמוטות ובלתי אמינות. ולגבי השופט מלצר , לא היה לו כל תפקיד פוליטי לפני היבחרו לעליון , אלא היה חבר במפלגה כמו רוב האזרחים הפרטיים במדינה וזה שונה מהותית מהמצב עם השופט לוי , שנבחר לסגן ראש עיר מטעם מפלגה פוליטית !
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   11/12/12 11:00
שלוימל'ה ואלטע היקרים. לא האמנתי שתרדו לרמה האישית הזאת אבל אני מבין אתכם כי נדמה לכם שכך הכי קל להאשים את נתניהו אך זאת חרב פיפיות ידידיי.הימין סופג וספג מאות מפלות בבית משפט העליון משופטים שהיו לגביהם הוכחות מהו בית גידולם הפוליטי אך תמיד ידע לכבד את הפסיקות מפני ש"יש שופטים בירושלים".ואילו השמאל נוהג באי כבוד מוחלט ומבעיר את בית המשפט בגינו של דו"ח אחד שמסקנותיו אינן עולות בקנה אחד עם מאווייו הפוליטיים.רבותיי תחליטו אם אתם בני תרבות -פוליטיים- או פראי אדם המחפשים ותרים אחר צייד ודם. כי אם תלכו בדרך הזאת שאת סופה איש לא ישורנה הרי שהבאתם כלייה עליכם ועל העם בציון.תחשבו על כך שמעל מחצית העם-בהמעטה-יחליט כמוכם בוקר אחד שהוא איננו מקבל את סמכותו של העליון מאותן סיבות שלכם ומורד בו מה לדעתכם יקרה ברחובות חיפה ירושלים ותל אביב?לא דיי שאתם מבזים את כבודו של שופט בבית משפט העליון אשר הגיש עבודה מנומקת ורחבה הרי שאתם כורכים בזה יחד שני מומחים נוספים אשר אחד מהם מומחה למשפט בינלאומי והאחרת שופטת נכבדת בעצמה ומה חשבתם לעצמכם שנתניהו או השופט לוי הילכו על כולם אימים על מנת שייכתבו את חוות דעתם כפי שרצויה ומוזמנת על ידם?כאשר מתנגדים לעבודה או דו"ח משפטי שכזה חייבים לנמק מרישא ועד לסיפא התנגדויות משפטיות.רק כך.מכיוון שלא עלה אף ציוץ מאף פיגורה משפטית בארץ או בעולם הנוגע ל'כשרותו' של הדו"ח באתם אתם שניכם ובאיבחת מגיבים קצרה קטלתם אותו ואת כותביו.לא יאה ידידיי ולא נאה.דו"ח לוי מזמין מעצמו התנגדויות משפטיות כי הוא פוגע בפרה הקדושה של השמאל ואירופה אשר ביחד עם אוזלת היד הממשלתית כמעט וקידש את מעמד השומרון כשטחי פלשתין ולא היא.אדרבא טוב שייש ויכוח ערכי משפטי חוצה גבולות מפני שכפי שוויתרנו באיוולתינו על הסכמי סן רמו והסכמי אוסלו למדו הערבים לא לכבד מולינו הסכמים ואם כך הוא הדבר אנה אנו באים?אתם בדרככם תמיטו על הערבים צרות קשות אם ימשיכו ויקבלו חיזוקים מישראלים כמותכם לא למלא אחר הסכמים חתומים ובעתיד יחתמו רק על הסכמי כניעה קצרים וברורים לאחר סבבי לחימה ודם.נסו רבותיי לנתק את נתניהו מכל תשובה שלכם וחישבו כישראלים סוף סוף כך יהיה לכם קל יותר וברור.חג שמח לשניכם ידידיי.
כתוב תגובה ל- צנחן
הבעייה במינוי השופט ולא בדו"ח
  שלמה המגיב   11/12/12 14:03
תבין אדון צנחן !,לא התייחסתי בכלל למסקנות הדו"ח ולנימוקיו , כי איני בקי בהם ולא עיינתי בהם. יתכן שאילו הייתי מעיין בדו"ח , הייתי מסכים עם המסקנות , אך תסכים איתי , צנחני ,שיש לנו כאן "בעית אמינות " לא קטנה , וניתן "לחשוד" שהמסקנות מוטות , עקב ההתנהלות "הבעייתי" של השופט לוי , הרקע הפוליטי שלו והתייחסותו לאותו נושא של ההתנחלויות בבג"צ המפורסם , ששם נתן חוות דעת חריגה בודדה מתוך 11 שופטים ועם נימוקים משפטיים מוזרים. ובכלל , תסביר לי אדון צנחן ,באיזה אתיקה ראוייה של שופט עליון לשעבר , ראה לנכון השופט לוי , לעמוד בראש ועדה שכזו, כאשר שופטי בית המשפט העליון (כולל בהרכב שהוא היה כלול בו ) ,כבר נתנו את דעתם ופסקו בסוגיות הללו בעבר ?, נו , אין לנו כאן "בעייה" אתית ובעיית אמינות ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
שופט העליון חנן מלצר חבר עבודה
  צבועים אמרנו ?   11/12/12 03:44
חנן מלצר מונה למרות שהיה היועץ המשפטי של מפלגת העבודה ,
ואין פוצה פה ומצפצף , כל שופטי העליון עד לסול בורג ולוי היו מרץ ושמאלה בראשות ברק שגנב את שלטון החוק מהכנסת
וטליה ששון היתה מועמדת ברשימת מרץ ושרון שכבר היה סנילי ושחשב שהוא יוסי שריד
מינה את הקרציה הזו ששון לכתוב את דוח המאחזים
זה כמו לתת לאופננהיימר לתכנן את מפת ההתנחלויות ביהודה ושומרון
יאללה שמאלנים צבועים צאו לעם הזה מהוריד
כתוב תגובה ל- צבועים אמרנו ?
3
צריך לסלוח לשלום הוא סובל
  נשוי לקריצה   11/12/12 03:46
מסכן שלום ניר מוזס הוא נשוי לקריצה פטאתית , שמפמפמים אותו ו׳ מברברת אותו לדעת
וכשכבר היא מאפשרת לו לדבר אז הוא מתברבר
כתוב תגובה ל- נשוי לקריצה
4
סילבן לא אמר דברים אלה מעולם
  נאוה מטבריה   11/12/12 06:39
הייתי בכינוס הזה של איש יקר זה, ולא שמעתי אותו מדבר על אדמונד לוי, השופט הענק ואיש טבריה. אם יש הקלטה כזו, היא בושלה על ידי אנשי ה0מול.
כתוב תגובה ל- נאוה מטבריה
0 מי שמתחזה בשמי!
  קורןנאוה טבריה   11/12/12 09:29
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
סילבן..סילבן כמה אתה טיפש ///
  פאני   11/12/12 08:05

מנחן:כמה אתה צודק.....סילבן ואשתו הם טיפשים
....טיפצים גדולים..מיסכנים
כתוב תגובה ל- פאני
6
כאילו טליה ששון היא מהאום....
  רחובות   11/12/12 08:25
גם האום כבר לא נייטרלי. החלטת אדמונד לוי הוועדה כולה מנומקת וצודקת יש לקבלה לאלתר, זו ארצנו.
כתוב תגובה ל- רחובות
7
לא ברור מה סילוון עושה בליכוד
  ישראלי מן השורה   11/12/12 08:27
חוץ ממנו אישית אף אחד המקורב אליו לא שם בבחירות את הפתק של הליכוד . ואם יעזוב אף מפלגה לא תצרף אותו. בס"הכ הינו כמו מאיר שטרית שכל השנים ניצל את הליכוד להיות חבר כנסת ועבר עם הקולות שלהם למפלגה אחרת.כמוהו לא המצע חשוב בעיניו הכסא מענין אותו.
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
8
ושאר כל השופטים מונו כי הם שמא
  קורןנאוה טבריה   11/12/12 09:13
שמאלנים=מה פסול בזה במידה וזה נכון?מעניין מה המניע של סטיב להגיד את זה? ולצורך מה? אז יש שופט "ליכודניק" אחד בדמוקרטיה הבולשיבית שלנו?אז מה קרה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
וטליה ששון מונתה ע"י שרון המוש
  קורןנאוה טבריה   11/12/12 09:21
המושחת כדי להכין את הקרקע לקראת גירוש יהודים מביתם ואדמתם בארץ ישראל=ומעניין שסילבן ושכמותו המבישים לא צייצו על כך?!תמיד תיעבתי את רוב נבחרי הליכוק-בלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
להכשיר חזיר
  עידןסובול   11/12/12 10:37
אם אפשר לתקוע חזיר באדמה ולהפוך אותו כשר לפסח, או לטבול אותו במלח הארץ ולהפוך אותו כשר למהדרין -- מדוע לא יהיה אפשר שוועדה של אוכלי שרצים תכשיר את ההתנחלויות גם כשהן בלתי-חוקיות בעליל?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
דו"ח ששון
  יוא"ב   11/12/12 11:31
לא נראה לי שמישהו חושב שדו"ח טליה ששון לא היה ידוע מראש.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
הטיפשות הכרונית שלך ידועה לנו
  שאול א.   11/12/12 12:48
אין צורך להזכיר לנו פעם אחר פעם, עד כמה אתה כסיל, בור ועם הארץ. אפשר לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית. מותר לחשוב שעל ישראל לשוב לגבולות הקו הירוק. כל זה בגבולות המותר והסביר.

יחד עם זאת צריך גם להיות הוגן והגון. ותכונות אלו אינן חלק מהשיח שלך. משום שבאופן שיטתי אתה מעצב את המציאות ההסטורית-משפטית על סמך הדיעות הפוליטיות שלך.

בלי קשר לדו"ח לוי או כל דו"ח אחר. שטחי יהודה ושומרון אינם שטח כבוש. משום שהם נכבשו על ידי ירדן שהיתה בעצמה מדינה כובשת ובעיקר משום שהיא ויתרה על סמכותה (גם אילו היה לה מבחינת החוק הבינלאומי).

עובדה זו אינה משחררת את ישראל מהצורך לפתור את הבעיה הפלסטינית, אך משחררת אותה מהצורך להסביר לעולם הצבוע שאין היא כובשת.
כתוב תגובה ל- שאול א.
11
כב' הש' לוי - מעולה ישר וצנוע
  רועה העצים   11/12/12 15:18
אני שביקורתי הבלתי פוסקת על חלק משופטי ביהמ"ש העליון ובמיוחד על דנציגר ידועה. אומר לכם: "אתם שופכים את התינוק עם המים". כקורא אדוק של פסקי דינו של כב' הש' לוי (למשל: בג"ץ בענין הנשיא קצב)לו יכולנו לקבל עוד מתכונותיו הטובות, מיושרו, ממקצועיותו ושבחים רבים נוספים, אני מציע ל"שופכי דמו" קראו פסק דין אחד שלו אולי תחליטו להתנצל.
כתוב תגובה ל- רועה העצים
12
שר.סילבן שלום "מוזס"בשרות נו
  ישע   11/12/12 18:36
ני וגיודי פועל נגד העם והמדינה ולא בפעם ראשונה:טובת העסקים המשפחתים קודם לעם למדינה :נוכלים רמאים בלי ב ו ש ה
כתוב תגובה ל- ישע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il