|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש רופאים השווים סטירה
מאת: עו"ד איריס פרחי  |  29/08/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש עורכי דין שמקומם בכלא.....
  י.ש   29/08/08 13:55
כתוב תגובה ל- י.ש
זה לא משנה כלל אם היא צודקת
  אפרי הלפרין   30/08/08 11:21
חשוב שאותם רופאים שחצנים אגואיסטים (שהם מיעוט קטן במערכת) יבינו מה חושה עליהם ציבור שמעולם לא היה אלים בכל מקרה אחר. וודאי שמותר לתת סטירה על מנת להגן על חיי אדם (כאשר אין אלטרטיבה מוסרית יותר) , לא רק מותר אלא חובה אז לתת סטירה ואפילו שתיים.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
2
ועורכי דין שאפילו לא שוים מכה
  כותרת מטומטמת   29/08/08 13:56
כתוב תגובה ל- כותרת מטומטמת
3
נכון יש פ הרבה רופאים מנובלים
  vbfdg   29/08/08 14:00
אבי שהיה חולה בסרטן התלונן אצל רופא אונקלוג בכיר על כאבים והמנובל אמר לו שהוא אריטסט. האיש סירב לעשות בדיקות. לבסוף התברר שהסרטן התפשט לו למעי הגס. זה היה מאוחר מדי, אבל המנובל לא טיפל בכאבים שלו. הוא היה נאנח מכאבים בבית ולא יגעתי מה לעשות. והמנובל אומר לו שהוא ארטיסט.
הבאנו אתו להוסטל מפואר. שם לקחו המון כסף כמובן. שם באחד הלילות לקה בהתקף לב בגלל המינון הגבוה למשתקי כאבים. שלחו אותו באמולנס ללא לווי רופא (חבל על הכסף, חולה סרטן שעומד למות) שזרק אותו במיון של איזה בית חולים. שם תנו לו רק אנפוזיה וחיקו שיתפגר.
שבאתי לבקר אכן מצאתי אותו מת כשהוא עדין מחובר למכשירים. הוא היה קר (שכב שם מת כל הלילה) בחדר הסמוך ישבו להן אחיות מצחקקות ואכלו ופטפטו בנחת.
הלכתי לרופאה ודרשתי דווח על פטירה על המקום. לקחתי את גופת אבי בעצמי (הורדתי אותו מהמיטה לאלונקה ומשם לחברת קדישא בעצמי עם אמבולנס פרטי. לא רציתי שהמנובלות האלה תגענה באבי.

רופאים הם אנשים צינים רעי לב, ביחוד הרובוטים שלמדו בבתי ספר לרפואה בארץ (הרבה מוח 760 בפסיכומטרי אפס ביחסי אנוש).
אף רופא לא יסכן את רשיון הרפואה שלו בשבילך גם אם תמות מכאבים. בנוסף הם גם שקרנים מקצעיים.

יש לך הורה חולה סופני קנה אמפולת צייאניד והוצא אותו בשלווה לעולמו. לי כבר יש אמפולה כזאת ליום הדין שלי.
זה נותן שלווה לנפש.
כתוב תגובה ל- vbfdg
4
ויש עורכת דין שצריך להתלונן על
  במשטרה   29/08/08 14:38
אני פונה להסתדרות הרפואית שתגיש תביעה למשטרה על הסתה לאלימות נגד רופאים.
כתוב תגובה ל- במשטרה
צודק
  רופאה   31/08/08 16:01
כתוב תגובה ל- רופאה
5
צודקת מאד!!
  הניה   29/08/08 15:04
כתוב תגובה ל- הניה
6
איריס את שווה סטירה
  אבי קרן   29/08/08 15:18
בושי והכלמי בגלל שכמותך יש אלימות וחוסר נימוס בארץ.
לשיטתך אפשר לסטור למורה, לפקיד הבנק,לאחות בקופ"ח,לעו"ד, לשוטר התנועה,לפקיד השומה, לבעל/אישה(מחקי את המיותר)לשכן מעצבן ולמי לא?
כתוב תגובה ל- אבי קרן
מר קרן, אני מאמין שאתה אדם משכ
  אדם מן הישוב   29/08/08 16:28
יל ורחב אופקים, איש הומני וסבלני עד אין קץ. דוקא משום שאני מניח (על סמך שפתך וניסוחיך) שאתה כזה, אני פליאה על מסקנתך השגויה, המטומטמת והפוגעת, מדברי הכותבת. היכן, בדיוק, קראת כי היא ממליצה על נקיטת אלימות? היכן, ללהבנתך, היא חרגה מהמקובל על כל בן תרבות הנתקל בשרירות לב אכזרית, בהמית, רעה ומכוונת, מצד אנשים חסרי רחמים, שכל או יושרה? קרא שוב את דבריה, חשוב שוב עליהם ונסח שוב את גישתך, שלא נחשוב= חלילה - שאתה טיפש...
כתוב תגובה ל- אדם מן הישוב
קשיים בהבנת הנקרא
  אבי קרן   29/08/08 23:38
העו"ד הלא מכובדת אינה מציעה כמובן אלימות כנגד רופאים.אולם כל בר דעת מבין מרשימתה שמרוב תיסכול על מחדליו של הרופא, לדעתה הוא שווה סטירה.
לפיכך, כל משרת ציבור שלדעת לקוחו פישל-גם הוא ראוי לסטירה.זאת המסקנה ואין בילתה.
לכן בעוונותינו הרבים משתוללת האלימות והאנרכיה ברחובותינו.ואם בארזים נפלה שלהבת(בעו"ד איריס פרחי)מה יגידו אזובי הקיר? ואכן לאסוננו כך מתבטאים וחושבים חלק מהטוקבקיסטים כאן.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
פתרת את קשיי ההבנה..........
  אדם מן הישוב   30/08/08 00:36
אתה באמת מטומטם.
כתוב תגובה ל- אדם מן הישוב
מטומטם תשובתו של הסכל
  אבי קרן   30/08/08 11:25
כרגיל במקומותינו אצל הסכלים, כאשר אין תשובה לגופו של עניין מגיבים לגופו של הכותב לועגים לו "מטומטם" וכו'.
הגידופים מקלטם של חסרי הדעת!!!
נסה לאמץ את התאים האפורים שלך ונסה להפריך את דברי בצורה עניינית ולחדול מאלימות מילולית שבעקבותיה באה הסטירה, הבעיטה והיריקה....
כתוב תגובה ל- אבי קרן
למה שלא תגיש את לחייך השניה?
  שאר ישוב   30/08/08 14:06
מעניין מדוע איל לך טענה כנגד איויו הבוטים של אותו רופא, מעלה...מעניין איך אתה הופך הירהורי לב של פגועה קשות מאירוע ספציפי להטפה לאלימות...מעניין איך השכל החד כיווני שלך מצליח לנפות ולמיין רק את אשר חופף ומתאים לתיאוריה הקיצונית שלך אתה...אתה אכן מטומטם, ללא כל קשר או מאמץ להפריך את שטויותיך.
כתוב תגובה ל- שאר ישוב
כמה בורות בתגובה אחת!
  שאול א.   29/08/08 18:40
התביישתי בצדקנות שלך יותר מאשר בכתבה. כנראה מעולם לא נתקלת במצב עליו מדברת הכותבת. מה גם שאין שום קשר בין טענותיך למסקנותיך, שאינן אלא השתקפות של חוסר יכולת להבין את אשר אמרה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
בור אתה בעצמך
  ד" רביב   29/08/08 21:16

זה בדיוק מה שביא אומרת - משהוא לא עומד בציפיותך, הכה אותו. הרופא לא מספיק נחמד - סתירה. המורה לא מקדיש לבנך מספיק זמן, אגרוף. הפקח לא מבין שאתה ממש מוכרך לחנות באדום לבן, ביעתה לביצים.

ושאלה אחרונה - אם סותרים, האים אין לי זכות להגנה עצמית???
כתוב תגובה ל- ד" רביב
אך...כמה שגיאות בשורה אחת.....
  סטירה מצלצלת   30/08/08 00:59
אם אתה ד"ר - אני אסטרונאוט הכותב כעת מן המאדים.
כתוב תגובה ל- סטירה מצלצלת
אני דיסלקט ורופא - אבל אתה דבי
  ד"ר רביב   30/08/08 19:52
כתוב תגובה ל- ד"ר רביב
7
מי שהרג את אבא שלי היו רופאים
  זלזלנים   29/08/08 15:45
ששלוש שנים טרטרו אותו ב-"יש לך פרוסטטה"(מה שכמובן לא היה נכון)עד שלבסוף החליטו לבדוק קצת יותר לעומק ואז גילו שיש לו סרטן.(במקום אחר)
לו זה כבר היה מאוחר.
עם אמי הייתי כבר חכמה יותר וקטעתי זלזולים כבר בהתחלה.
רופאים הם כמו כל צבור אחר אל תעשו מהם אלהים הם לא.
כן,לאור נסיוני אין פלא שאנשים יוצאים מכליהם.
כתוב תגובה ל- זלזלנים
8
יותר מצודקת
  הדוקטור   29/08/08 16:48
לפני ימים אחדים עברה אשתי פרוצדורה רפואית בחדר ניתוח. האחיות בחדר ההמתנה התנהגו בצורה מחפירה כלפי החולים והמלווים שלהם. ברגעים כה קשים הייתי מצפה למעט חמלה, אך אותן רוסיות התנהגו כאילו מדובר בתרגיל טירונות של הצבא האדום. החשק לתת להם אגרוף בפרצוף עבר במוחי אין ספור פעמיים והיה קשה להתאפק. אין זו כקריאה לאלימות, אך יום אחד אני צופה שאדם חם מזג יעשה מעשה שכולם יתעוררו. רצוי בהחלט להתחיל לרסן את הצוות הרפואי לפני שמטיפים מוסר לציבור. ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- הדוקטור
ואני מניחה שאתה אדם לא גזעני
  הצודקת תמיד   29/08/08 18:47
בכלל. הרוסיות???
כתוב תגובה ל- הצודקת תמיד
את אכן צודקת אני לא גזעני
  הדוקטור   29/08/08 22:17
חלק גדול מהסגל הוא ממוצא רוסי, זו עובדה. לשמוע את האחיות מדברות בינהן רוסית זה לא נעים, אבל פעמים רבות גם עובדה. לשמוע אותן נותנות פקודות בסגנון הצבא האדום ממש לא נעים - הבנת את זה היותר מצודקת?
כתוב תגובה ל- הדוקטור
9
אין מנוס....
  אמנון לביא-לוי   29/08/08 17:12
אין מנוס,האלימות במדינת ישראל והכוונה לאלימות הזאת שפורצת לעתים פה ושם על רופאים או עובדי ציבור היא כנראה אלימות מוצדקת שיובאה למחוזותינו ע"י השלטון הנכשל לדורותיו.
כל אלה אשר אנו דנים בהם פה ובכלל כמו : בתי חולים רופאים עובדי ציבור ביטוח לאומי עיריות מועצות וכו' וכו' הם שכחו לרגע קט שהם למעשה משרתי ציבור וכפופים לצרכיי הציבור.! חד משמעית...!!!
לא אנו אלה שעובדים אצלם,,לא ולא,,הם אלה שעובדים אצלנו ואנו הבוסים שלהם על כל המשתמע מכך...!!!
הציבור במדינה הוא אשר אמור לקבוע את איכות השרות אשר הוא מקבל מעובדי מדינה בכל המגזרים,אם הציבור איננו מרוצה מרופא או מעובד ציבור אחר אזי גם הרופא וגם עובד הציבור באשר הוא יכולים ללכת לאלף הרוחות ולעזאזל גם...!!!
המדינה נותנת חסות יתרה לאלה שהם מוגדרים נבלות...!!!
חכם הם אלה אשר ישלמו את המחיר ויהא אשר יהא...!!!
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
10
מקומך בכלא
  ד"ר נמרוד רחמימוב   29/08/08 17:13
מי שמטיף לאלימות, יהיו נסיבותיה שיהיו, מקומו בכלא.

צער על אבדן אדם יקר גורם, כחלק מתהליכי האבל, לכעס על הצוות המטפל. זה דבר מוכר ידוע. מה שמבדיל אדם שומר חוק מעבריין, זה היכולת לעצור ולשלוט בדחף החייתי שפועם בו.

צוות רפואי איננו זחוח. הוא מטפל במקצועיות ובמסירות תוך ניתוק מקצועי. לולא היה הניתוק המקצועי, לא היתה אפשרות לתפקד. אנשים משכילים, תרבותיים ומחונכים מבינים את זה, ולא מפרשים ניתוק מקצועי כחוסר איכפתיות.

יש רופאים היודעים להפגין אמפתיה טוב יותר מאחרים. יש כאלה שלא. זה עדיין לא נותן לגיטימציה לאלימות כנגדם.
כתוב תגובה ל- ד"ר נמרוד רחמימוב
ברור שד"ר המזדהה בשמו הוא
  אפרי הלפרין   31/08/08 08:25
בעל סיכויים רבים להיות איש טוב. אך בכל מקצוע, ולצערנו גם ברפואה יש עשבים שוטים, אשר יש מצבים בהם קיימת חובה ולא רק זכות לנגיב בתגובות שנויות במחלוקת. תלוי כמובן בערכים העומגדים מנגד, ובאלטרנטיבות
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
11
נכתב ע"י עו"ד ממולחת ומתנשאת
  שקיפות   29/08/08 17:24
כותבת הכתבה המגוחכת הינה עורכת דין המסיתה כנגד ציבור הרופאים רק על מנת לצבור לקוחות להגשת תביעות סרק נגד רופאים ואחיות ולהתעשר על חשבונם. כדאי היה להוסיף את המילה "פרסומת".

ולעצם העניין, אביה הגוסס של הכותבת מת כדרך הטבע, ולאחיות ולרופאים אין שליטה על גסיסה ואין תרופות פלא נגד סבל.

התקפתה המרושעת של עורכת הדין השוויצרית כנגד האחות מצדיקה תלונה כנגד עורכת הדין החצופה וליבי עם האחות שנאלצה לסבול את ההתבטאויות המגעילות מפי מישהי עם רגשי נחיתות המאמינה שתעודת עו"ד מקנה לה זכויות יתר.
כתוב תגובה ל- שקיפות
12
איריס פרחי את צודקת במאת ה%
  הרצל נח   29/08/08 17:43
איריס אני עברתי את אותו הדבר בבית החולים אסף הרופא לפני שנה ו 10 חודשים ,היה לבתי מפרצת בראש פונתה לבית החולים הגיעה בהכרה,אפילו דברה בטלפון עם חבר שלה לאחר כ 30 דקות היא אבדה את הכרתה שלא שבה אליה עד שנפטרה.אך מה רציתי לאמור לך כשהערתי את תשומת לבה של הרופאה המטפלת, היא שלחה לי איש בטחון.
כתוב תגובה ל- הרצל נח
13
מזלך הגדול שאין עדיין רשימה...
  רופא בדרום   29/08/08 17:55

כאשר יגיע היום ותהיה רשימה של אנשים שניתן לטפל בהם בנוכחות איש ביטחון בלבד - יש לוודא שאת ושכמותך נמצאים ברשימה. אם תעזי לסטור לאיש צוות רפואי - אני מקווה שייגזר עליך העונש של 6 שנות מאסר, כפי שנקבע לאחרונה.

אני לא מוכן לטפל במישהי שחושבת שיודעת מספיק רפואה להאשים אותי, לשפוט אותי, ולהוציא לפועל את "פסק הדין".

האם מותר לסטור לך (אולי לבעוט? לתת אגרוף? לנגוח?), כאשר את מפסידה בבית המשפט??

את ושכמותך הם הם הרעה החולה של החברה הישראלית כולה. וזה שאת מרשה לעצמך לכתוב כפי שאת כותבת רק מחמיר את המצב.
כתוב תגובה ל- רופא בדרום
תראה דוקטור
  cvbcd ftgy   29/08/08 20:00
מי שירים יד על צוות רפואי שילך לכלא ואחר כך לעזעזל.
כי האלימות היא אם כל חטאת ואין הצדקה לאלימות בשום מקרה או תנאי.

הרופא האישי שלי הוא מלאך כי הוא תוצר של בתי הספר המשובחים של דרום אפריקה של פעם (האוניברסטיה של ויצווטראנד). הוא דיאגנוזנט מעולה, הוא אומר אמת, הוא יסודי, הוא מקשיב לחולה, הוא עונה על שאלות ומסביר בסבלנות, ויותר מכל הוא אדם נפלא שמסתכל לחולה בגובה הענים ומעודד אותו. פשוט תותח על הרופא שלי. גם רופא הילדות שלי בא מדרום אפריקה (אוניברסיטת קייפטאון) והיה פנטסטי. בתור ילד אהבתי אותו. הוא פרש מזמן אבל אני בא לבקר אותו בבית האבות מידי פעם.

לצערי נתקלתי ברופאים שרמת התקשורת שלהם עם החולה שואפת לאפס. יצכן וטיפוסים כאלה לא צרכים לעסוק ברפואה כי אין להם את זה. ציונים טובים ופסיכומטרי בשמים הם כנראה קריטריונים לא מספיק משקפים.
לא כל קמפיואר אנושי ראוי להיות רופא חסר חמלה.
צריך לאפשר לחולה לבחור את הצוות הרפואי שיטפל בו.
זאת זכותו הבסיסית כחולה, כמבוטח של קופת החולים.


כתוב תגובה ל- cvbcd ftgy
14
דברי הבל !!!
  miki1   29/08/08 17:56
לא מצדיק אלימות פיזית או אלימות מילולית. עד כאן!!
ואחר כך כולם מתפלאים כי אב רוצח את בתו כי הורד המתוקה נתקעה והפריעה לחייו?(כמובן מעבר להיותו גם סב וגם אב -מחליא ממש)ומה הפלא כי אם מטביעה את בנה כי לא מתאימה לה נוכחותו כרגע? הכל מתחיל בקטן והופך עם הזמן לגדול...לענק...למפלצת..... שימרו ידיכם האלימות בכיסכם ואם קשה לכם קישרו אותן מאחורי גבכם, ואם לא עוזר, לכו לייעוץ מקצועי וקבלו עזרה בדחיפת. ואת המילים האלימות שיוצאות מפיכם שימרו בליבכם או לכו לים וזעקו לשמיים והוציאו הכל, ואם לא עוזר, לכו לייעוץ מקצועי וקבלו עזרה. אל תמתינו לרגע האחרון, הקריטי!! עשו טובה!!
כתוב תגובה ל- miki1
15
לתשומת לבה של לשכת ע"והד
  ארסי זרחי   29/08/08 18:02
אם קיימת באמת האישיות א פרחי יש לפסול מיד את הגברת השחצנית מעיסוק בעריכד דין. מעניין מה היא מלמדת? היא מסוכנת!!!!
כתוב תגובה ל- ארסי זרחי
מר ארסי פרחי אתה סתם פרייח
  מאיריקו   29/08/08 18:35
הכתבה הנ"ל אכן משקפת ומתארת מציאות קיימת בבתי החולים ובקרב רוב הרופאים.
הרופאים הם עם מתנשא ללא ערוך וגם האחיות נגררות אחריהם.
כל זאת נראה לי עקב ההססנות ביידע מקצועי מוחלט.הוא הדין לגבי הכתב הבלתי קריא שלהם.
מר ארסי פרחי,אין ספק שלא התנסית בליווי בן משפחה בבית חולים.
כתוב תגובה ל- מאיריקו
16
ד"ר רחמימוב היקר
  Nיכל   29/08/08 18:10
ה"ניתוק המקצועי" עליו אתה מדבר אמור להגן עליכם הרופאים ולאפשר לכם לקבל החלטות בקור רוח ובשיקול דעת. לא על זה מדברים כאן האנשים שחוו השפלות מצד הצוות הרפואי,חוסר התייחסות לתלונות אמיתיות של חולים,תובנות שרק בני משפחה יכולים לספק ולא נשמעות או נדחות בזלזול ועוד ועוד.
גם אני שייכת לקבוצה הבלתי מכובדת בעליל של אלו שאיבדו את יקירם בגלל אטימות רופאים,חוסר הקשבה ותחושת עליונות בלתי נתפסת. מהמקרה שלנו עשו קייס סטאדי .רק בגלל חוסר היכולת שלנו להתמודד מול מערכות גדולות בשעת אבלנו לא תבענו-והאמן לי-יכולנו לעשות את זה ולטלטל את המערכת.
פתחו את האוזניים והקשיבו- אין חשוב מזה
כתוב תגובה ל- Nיכל
Nיכל היקרה ..לכל מטבע יש שתי
  פנים   29/08/08 23:21
רופאים הם בני אדם ...נקודה..לטוב ולרע.
יש בני אדם טובים יש רעים ויש סתם בני אדם.
בכל מערכת בה עובדים אנשים יש גם טעויות ...גם מקצועיות גם של שיקול דעת וגם של התייחסות לא נאותה.

ברפואה כמו בבאולינג ברגע שהכדור יוצא מהמסלול הוא לא יחזור יותר אלא אם כן תחזרי לנקודת ההתחלה עם שחקן אחר.

העובדה שהפכו את המקרה שלך לקייס סטדי מדגימה את רצון המעכרת הרפואית ללמוד מטעויות ולנסות לשפר.
לא בטוח שהרופאים שילמדו הממקרה שלכם יהיו אלה שיטפלו במקרה דומה בעתיד ..אבל בכל זאת מנסים ללמד לשפר ולמנוע טעויות כמה שאפשר.

כאן חשוב לציין שבגלל עורכי דין היום אין ועדות לבדיקת טעויות ותקלות אצל רופאים במישור המחלקתי מקומי. כתוצאה מעורכי הדין הליך שהיה שקוף ברור ומלמד הפך להליך משפטי בו אף רופא לא מוכן למסור חומר מחשש שיתבע בעתיד על בסיס דבריו.
כתוב תגובה ל- פנים
17
איריס פרחי, אני אזכור את שמך
  ד"ר כהן, תל השומר   29/08/08 18:38
ולכולם לא תקבלי טיפול רפואי ממני או מהסובבים אותי. אני גם אהיה זה שאדאג להפיץ את שמך בקרב כל בתי החולים והרופאים שעוסקים בפרקטיקה פרטית בארץ.
גם אני לוקח את שמך ומגיש תלונה, שתגיע לכל הרופאים באשר הם בארץ.
כתוב תגובה ל- ד"ר כהן, תל השומר
"ד"ר" כהן אתה מכהן בי"ח האופל
  מאיריקו   29/08/08 20:20
אתה מתחזה קטן ועלוב
כתוב תגובה ל- מאיריקו
דקטור אני בועטת לכיוון
  איישה   29/08/08 21:35
הביצים שאין לך.חתיכת זוהמה שכמוך.
כתוב תגובה ל- איישה
18
ורצוי ל
  דר' אמיתה אמיתי   29/08/08 18:53
כתוב תגובה ל- דר' אמיתה אמיתי
19
אהוד יערי התפוצץ מזעם אין פלא
  המציאותי   29/08/08 18:54
המצב בלתי נסבל לחלוטין ואין פלא שאזרחים שמגיעים לבתי החולים לסעוד את יקירם ובני משפחתם מתפוצצים מזעם על היחס המחפיר לחולים. במקרה זה אהוד יערי אבל פעמים רבות הם אזרחים אנונימיים שלא מוכרים .
כתוב תגובה ל- המציאותי
התלונה שלו היתה כלפי אח ולא
  רופא   30/08/08 09:46
אז מה הקטע של סטירה לרופא
כתוב תגובה ל- רופא
20
אני קורא לכל הרופאים לרדת מהאר
  ארחי פרחי   29/08/08 19:10
לרדת מהארץ

אם זה היחס, ועורכת דין מלומדת ומרצה קוראת לאלימות כמו ארחי פרחי אז בוא נרד מהארץ, שהמדינה תייבא רופאים מהודו (ובטח תשלם להם כמו בני אדם, כי גם הם לא יסכימו לעבוד בתנאים שלנו), ונראה איך ההודים יעבדו, ואם מישהו ייעז להרביץ להם..

בנוסף, אני חושב שכפי שמשתמע מדברי עורכת הדין המלומדת והמכובדת, יש להרביץ לכל מי שעבודתו אינה נראית לנו. אני למשל כבר הכנסתי אגרוף בבוקר למנקה שפספס כמה עלים במדרכה. בנוסף אני מתכוון לנסוע לבתי משפט להכניס לכמה עורכי דין מה שמגיע להם, מייצגים רוצחי ילדים ואנסים (או שלדברי המלומדת זה בסדר כי גם לנאנסות זה מגיע?)

קצת נסחפתי אבל זה בדיוק אותו דבר. יש חוק, גם אם בא לך להרביץ לרופא, את לא אמרוה לעשות את זה כי זה שמבדיל בין בנאדם מתורבת לבין חיות ועבריינים, ואת איריס יקירתי המלומדת, שייכת לצד השני.
כתוב תגובה ל- ארחי פרחי
מי אתה ארכי פרייכי
  מאיריקו   29/08/08 21:30
שתקרא לכל הרופאים לרדת מהארץ.אתה בסה"כ תולעת רימה זעומה ומזוהמת.וחבל על כל מלה שתבוזבז על שכמותך.
כתוב תגובה ל- מאיריקו
מי אתה ארכי פרייכי
  מאיריקו   29/08/08 21:41
שתקרא לכל הרופאים לרדת מהארץ.אתה בסה"כ תולעת רימה זעומה ומזוהמת.וחבל על כל מלה שתבוזבז על שכמותך.
כתוב תגובה ל- מאיריקו
21
מסכימה עם כל מילה. מניסיון אי
  ריטה   29/08/08 19:17
מניסיון אישי על היחס להורי, כל אחד בזמנו.
כתוב תגובה ל- ריטה
22
יחס גורר יחס
  asslan   29/08/08 19:25
סוף סוף יש מי שאומר את האמת. היחס המחפיר של רופאים מתנשאים ואחיות ללא רחמים ברוב המקרים היא תופעה ברוב בתי החולים שצריך לעקור.
כתוב תגובה ל- asslan
23
כתבה מצויינת אבל רק קצה הקרחון
  מגיסטר למדעים   29/08/08 19:30
היחס של הצוותים הרפואיים בארץ לחולים ולבני משפחותיהם הנו במקרים רבים מחפיר, מנוכר ומזלזל אפילו בהתחשב בעומס שבהם הם נתונים. היחס הוא יותר טוב במחלקות הילדים ובמקרים בהם משלמים בעד טיפול/יחס. הגיע הזמן שהמוסדות הרפואיים יבדקו ברצינות מה קורה אצלם ולא יפטרו עצמם בכך שאנשים פשוטים מגיבים באלימות לא מוצדקת!
כתוב תגובה ל- מגיסטר למדעים
24
יש הרבה צדק בדברייך !
  עורך דין   29/08/08 20:39
גם אבא שלי ז"ל אושפז בתל השומר או יותר נכון לאמר : השומר נפשו ירחק במחלקה פנימית ו ושם מצבו הידרדר והתיק הרפואי גם נעלם לו לפתע הפלא ופלא אך לא פלא ... הסתבר שאחת האחיות ממש התעללה באבי ז"ל ולדעתי גם מבצעים שם ניסויים בבני אדם שכן זו מחלקה אקדמית כך גילית בבדיקה שלי...ויש ראיות המצביעות על כך והעניין בחקירה שלי...כאמור רק מי שאיבד אבא כמוני בגלל התעללות ורשלנות רפואית יכול להבין את מה שכתבת כאן...למרות שיש גם רופאים שהם מלאכים וגם בהם נתקלתי ! החשוב הוא שברפואה כשרופא ואחיות מזלזלים ומתרשלים אין ערכאת ערעור...וזה נגמר באובדן ובמוות היקר מכל ! אבל כשעו"ד מתרשל יש ערכאת ערעור וזה ההבדל בין המקצוע שלנו לבין הרופאים.
כתוב תגובה ל- עורך דין
אני חשוב שצריך להוריד את הכתבה
  ולא אפנה למשטרה   29/08/08 23:12
יש כאן הסתה לאלימות נגד רופאים.
בנוסף אם קוראים טוב את הכתבה ואת תיאור המקרה של אהוד יערי..אין בכלל טענה לרופא כל שהוא. לצצות הסיעודי כן..לרופא לא...
לדעתי אם הכתבה לא תרד מיד אני פונה למשטרה..............
כתוב תגובה ל- ולא אפנה למשטרה
מסור ד"ש חם לניצחיה.....
  כחול מדים ומבט   30/08/08 10:03
כתוב תגובה ל- כחול מדים ומבט
25
עורכי דין ורפואה...
  שלומי_ק   29/08/08 20:58
בבית החולים בו אני עובד אנו שוקלים לעבור ולהשתמש בעורכי דין במעבדות המחקר במקום בעכברים. החוקרים שלנו ציינו שלושה יתרונות בולטים וחסרון אחד:
1. החוקרים נקשרים לעיתים לעכברים
2. אין אגודות שמגנות על זכויות עורכי דין
3. יש דברים שאפילו עכברים לא מוכנים לעשות

אני מקווה שנצליח להתגבר על החסרון שלא ברור אם ניתן להשליך מתוצאות המחקר בעורכי דין על בני אדם...
כתוב תגובה ל- שלומי_ק
26
ה"עליהום" על אהוד יערי,
  mzlev   29/08/08 21:26
יגעתי ולא מצאתי. היכן מצוי אותו "עליהום"? מי בדיוק מצוי ב"עליהום" על יערי? ואם אין "עליהום" אלא במוחה הקודח של הכותבת, האם יש הצדקה לציטוט הבלוג של איריס? או שזו פרסומת מוסתרת להיותה עו"ד של תיקים קטנים, כמוה, אולי?!
כתוב תגובה ל- mzlev
27
יש טובים ויש פושעים
  בריא   29/08/08 23:00
שיעשו משובים לצוותים ושמנהלי המחלקות יישבו במחלקות ולא במרפאות הפרטיות שלהם
בהכל אשמות ההנהלות והמנהלים!
כתוב תגובה ל- בריא
28
אנא עדכני וצרפי/פרסמי הכתבה
  לעו"ד איריס.   29/08/08 23:02
הכתבה בה מדובר בעניין יערי.
כתוב תגובה ל- לעו"ד איריס.
29
לאיריס פרחי
  רופא   29/08/08 23:29
את עברת יום אחד כזה עם אביך, אנחנו עוברים זאת כל יום.
כל אדם שהקרוב אליו הולך למות ורוצה לתת סטירה למישהוא על מר גורלו עושה זאת בסובלימציה עלינו (תלונה, צעקות וכד').
אני מציע לך גברת פרחי לעבוד כמה חודשים (לא יום יומיים) במחלקה פנימית או במיון. תראי איזה יחס מזלזל כפוי טובה אנחנו זוכים לו. איזה תמורה מקבל אדם שלמד 7 שנים מתוך רצון לעזור מקבל.
אולי תתפקחי קצת.

ולסיום - מי שמעוניין לתת לי סטירה יגלה שאני אבעט בו בחזרה. ולא, אני לא אטפל בו אח"כ.
כתוב תגובה ל- רופא
גב' פרחי גסה ומסיתה !
  avino   30/08/08 10:31
גסות-רוח מצידה של גב' פרחי, מתנשאת היא עצמה, וחבל
שניתנה לה זכות להשמיע את תגובתה "קבל-עם ועדה" !
כל אובדן יקיר (גם אני איבדתי את אבי ולצערי גיסי נפל במלחמות ישראל !) אך מכאן ועד הבעת צער ויותר מכך,
מגיעה סטירה? תמיהתני פני החברה.
ולגבי תגובת הרופא, ובכן נתברכתי בבן שהוא רופא-פנימי בבי"ח בצפון הארץ, לצערי גב' עו"ד הנכבדה לא ראתה ולא
נוכחה בסיטואציות הרבות של רופא בבי"ח. העומס הרב
והצפיפות במחלקות הוא עצום, ולא אוסיף על מחלקות המיון.
אז קחי דברייך גב' עו"ד חזרה, עכשיו ומיד.
כתוב תגובה ל- avino
תגובה מתנשאת, מביישת
  אפרי הלפרין   30/08/08 13:14
את הרופא, ואת כל החולים שלו אין פלא שלא הזדהה, כי מאותו רגע לא היה מי שיטור לו כי אף אחד לא ירצה לקבל ממנו שירות. כמות הפעמים שאנו יוצאים ממחלקה בלי ברכות ונשיקות הוא קטן מ 10% ברוב המקרים השרות הוא מצויין ואנושי, אבר יש עשבים שוטים במערכת, בעיקר ברמת מנהלי מחקות, יש לכך גם קשר ישיר לפרקטיקה הפרטית שלהם, ולזמן אותו הם מקדישים למחלקות, ובמחלקות כאלה - אלוהים ישמור - אסור להכנס. הייתי מציע לפרופסור גליק - האחראי על הרשלנות הרפואית למפות במשרד הבריאות את המחלקות הפנימיות בביתי החולים בהיבטים הבאים ברמת האשפוז הבודד: 1) משך האישפוז 2) עלות הטיפול בהיבט בדיקות ומומחים 3) האם היה אשפוז חוזר במהלך 3 חודשים 4) מידת ההידרדרות בין האשפוזים 5) תמותה במהלך האשפוז או בטווח של 3 חודשים לאחר האשפוז לדעתי מייד יצוצו המחלקות בהן יש אלימות חולים ובני משפחות, ויוכח לדעתי למעלה מכל ספק מיהם אותם מנהלי מחלקות אשר ראוי שיעזבו את המקצוע - וחלקם אף אולי יעמוד לדין על פשעים חמורים.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
חוסר השירות והאכפתיות בחבילה
  מרק טווין   30/08/08 13:54
כמו סיסמת אינטל שהרכיב בתוך המחשב, נראה שחוסר האיגפתיות והשירות ...הוא חלק מהבנתך את הטיפול אחרת היה מפריע לך שמישהו מייחס לכם את העדרם של מרכיבים עיקריים אלו. אחרת היית צועק שכל רופא שניכר במעשיו אדישות,גסות,אטימות ... הוא לא מהליגה שלך אחרת היית דואג שתהיה רשימה של רופאים שכמה תלונות עליהם בענייני אנושיות יהיו מוצגות בינכם למיזעור ולשיפור. אחרת היים דורשים שקידום מקצועי יהיה מותנה במינימום תלונות לקוחות,וברור כל מיקרה לגופו של עניין, ולא לגופו של אדם -רק על חלק התקיפה של האזרח, אלא על כל התמונה הכוללת כולל התקיפה המצטברת של האדם ( אולי השפוי) עד שהיגיע למצב הלא שפוי. מתשובתך,ויתכן שגם מתשובת האחרים שמשמשים כרופאים,לא נראה שאיכפת לכם מהמראה ,שמציגה אחידות רפואה חסרת לב.
כתוב תגובה ל- מרק טווין
30
לאיריס- אלימות מלולית אינה
  מוצדקת   30/08/08 02:58
את מעידה על עצמך כי רצית להשתמש במלים 'חתיכת מטומטמת' ו'מפלצת' לעבר אחות. האם מלים אלה יאות לאשה משכילה, לא מפשוטי העם, הבטוי שאת כועסת עליו. גם בשעת צערך מה הגישה האלימה הזאת? יכולת לומר או לחשב 'מדוע אינך מקשיבה לי, האם אין לך רחמנות' וכד'. עוד משהו המלים האלה גם מטופשות. 'חתיכת מטומטמת' כאשר את מתכונת לומר מטומטמת שלמה.

נדמה גם כי לא הבנת את דברי האחות. היא שאלה אותך האם אביך אמר לך זאת בידיעה שאביך אינו יכול לדבר, והתכונה לומר האם את יודעת מה אביך באמת מבקש. לידיעתך, כאשר אדם בכאבים קשים אפשר להפחית כאביו במורפין. אבל הגדלת המנה מביאה אותו יותר מהר לקצו. אם אין החולה מבקש המתה ברחמים - קשה להחליט אם להגדיל את המנה שלו.

הנכונות הזאת להתפרץ במלים מכוערות מכערת את חיינו. היא פוגעת במשמיע אותן לא פחות מבשומע אותן. אנשים משכילים ונשים משכילות צריכים לשמש משל וללמד להמנע מאלימות מלולית.
כתוב תגובה ל- מוצדקת
31
איריס-יצאת גדולה מהחיים. תודה
  א מ רול   30/08/08 05:04
כתוב תגובה ל- א מ רול
32
כל הכבוד ! יש ליצור חקיקה...
  -   30/08/08 06:41
שמגבילה את ההתנהגות הנלוזה של חלק מהרופאים.
כתוב תגובה ל- -
33
האיש מהרחוב
  lioma   30/08/08 07:29
מעניין מאוד לא שמעתי אף עיתונאי שגונן על אלימות נגד רופאים שאזרח רגיל היה מעורב בה
כתוב תגובה ל- lioma
34
עיתונאים חולים
  ע.ג1   30/08/08 09:14
השמוש באלימות לגיטימי גם נגד עיתונאים מופרעים שהורסים לאנשים את החיים בגלל רדיפת פרסום? אם זה לגיטימי לתקוף צוות רפואי כי התנהגו באטימות לדעתך הרי שזו ממש מצוה לפגוע בעיתונאים שבאטימות בורות ויוהרה חסרת כיסוי פוגעים באנשים.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
חוק יסוד כבוד האדם וחירותו
  אפרי הלפרין   30/08/08 13:06
הוא כאמור חוק יסוד. כבר אמורו חכמים "פיקוח נפש דוחה שבת" והוסיפו ואמרו "פיקוח נפש דוחה הכל" האם הזכות לכבוד וחיים גוברת על איסור אלימות?, תלוי. לדעתי היא מתגברת, כאשר יש סבירות קרובה לודאית, לנזק פרמננטי ,או לפחות לנזק לטווח ארוך, או אפילו לסבל נקודתי רב, הגדול מנזקה של הסטירה בכל היבטיה כלומר אם הנזק מהסטירה כלפי איש הסגל קטן יותר מהנזק שייגרם לחולה לולא ניתנה הסתירה אם הנזק הכלכלי לאיש הסגל שחוטף את הסטירה קטן יותר מנהזק כלכלי שייגרם לחולה לולא ניתנה הסתירה אם הנזק לשלטון החוק גדול יותר עם הסתירה מאשר בלעדיה. אם אין אלטרנטיבה "זולה" יותר אשר תביא את המזור לחולה כמו בכל החלטה, יש לבצע שיקול דעת, להחליט וליטול את מלוא האחריות על ההחלטה. כי הרי מחד, אם רופא מתקרב עם זריקת רעל לחולה, ודאי שאפשר וחובה למנוע זאת ממנו אפילו באלימות. ומנגד התרופה לאיש סגל עם פנים חמוצות על הבוקר היא בדיחה טובה, וודאי לא סטירה - אבל החיים לא כל כך מובהקים ולכן הרשות ניתנה לכל אחד מאיתנו, להבין להטמיע את חובתנו לכבוד האדם, להבין ולהטמיע את "אימת הדין", להחליט ולשאת באחריות של החלטותינו. אני אישית כקצין צעיר בצהל, בשנת 1973, הורדתי סטירה 30 טון לחייל תוך שהוא מכבה סיגריה על המצח של ילד ערבי, ברחבת השק"מ של אל-עריש הכל היה בעיני קהל רב, ואינני חושב שטעיתי במילימטר, הוא גם לא החזיר (חבריו אחזו בו), וגם לא התלונן, למזלו.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אתה חולה ....עושה לינץ ללא
  משפט   30/08/08 14:41
אתה אדם אלים בצורה קיצונית.
אני לא יודע מה המקצוע שלך אבל מה דעתך לתת סטירה:
לפקיד הבנק שמרגיז אותך, הקופאית, המוסכניק, עורך הדין שלך, סוכן הביטוח ולכולם למעשה רק שיעיזו להביא אותך למצב בו לא תהיה מרוצה.
ולגהי הסטירה של הגיבור מאל עריש אתה שפן...היית צריך לקחת את המנוול להתלונן במשטרה הצבאית ולדאוג שהמנוול ישפט וישלם מחיר כמו במדינת חוק.
כתוב תגובה ל- משפט
הפוסל במומו פוסל
  הלפרין אפרים   30/08/08 19:28
כל אדם המסכן את חיי או את חיי זולתי, או מסכן את בריאותם, במעש או בחוסר מעש יכול לצפות שאחטיף לו סטירה על פי חוק. ואף בית משפט לא ירשיע אותי, וזו לעולם לא תיקרא אלימות, אלא הגנה עצמית. באשלה היא הנסיבות, הערך עליו מגינה הסטירה, והאם היה לפתור את הבעיה בדרכים פחות שנויות במחלוקת. לכן רק הרופאים העוסקים אשכרה בחיי אדם נשבעים!!!!, רק שב 120 חלקם שכחו את השבועה ונשבעו לעגל הזהב!!!! כל הכבוד לכותבת על שהעלתה את הנושא!!!! ועל שיצרה את הויכוח - הויכוח הזה, על דיעותיו השונות חייב להילמד בקורס אתיקה של רופאים בכל שנה משנות הלימוד שלהם.
כתוב תגובה ל- הלפרין אפרים
35
כתבתה של גב' פרחי
  אבי 75   30/08/08 09:57
גם בחלק מתגובות המבקרים רואים סממני אלימות. אנו חיים במדינה דמוקרטית והכותבת רשאית להביע דעתה באופן חופשי.חבל מאוד שכך פני הדברים. אם בעבר היינו חזקים בשל חוסננו החברתי - האלימות תפרק אותנו שכן היא הפכה להיות מנת חלקנו בכל מקום ובכל שעה.
כתוב תגובה ל- אבי 75
36
ישנן עדות העויינות להשכלה
  ד"ר מוריס קדושים   30/08/08 10:28
הגברת פרחי משתייכת כנראה לאותה עדה . המאפיינים : שינאה לשכבה המשכילה בכלל ובמיוחד לאשכנזים משכילים.
המקסימום שבני העדה - לימודי משפטים באיזה מיכללה.
אני מציע לפרחי ושכמותה בכלל לא לפנות לרופאים הנוכלים האשכנזים האלה - שתלך לאיזה בבא-סאלי מהעדה שלה ותקבל קמיעות/שיקויים במקום
כתוב תגובה ל- ד"ר מוריס קדושים
37
להלן סיפור מהשבוע האחרון :
  רופא פנימי   30/08/08 10:43
שלשום נפטר חולה במחלקתי . מדובר היה בחולה קשה ביותר , מונשם ומחוסר הכרה.
למשפחה הובהר בשיחות ממושכות מצבו החמור והצפי הגרוע לגביו והם לכאורה הגיבו בהבנה.
מייד שנמסרה להם ההודעה על פטירתו החלו לצרוח ולהשליך חפצים. האחיות , שחששו לשלומם, נטשו את יחידת הטיפול הנמרץ והסתגרו בחדרן. אנשי הבטחון שהוזעקו הותקפו ע"י בני המשפחה והוזעקה משטרה . המשטרה הרחיקה את המשפחה מהמחלקה (ללא מעצרים) גבתה עדויות אך השוטרים אמרו , שהיות והארועים על רקע מות בן משפחה, הנטיה היא להזהיר בלבד.
לציין שארועים כמעט זהים קורים לעתים במחלקות ובמיון, ולי לא ידוע על כתב אישום.
כתוב תגובה ל- רופא פנימי
מין שבאינו מינו
  אפרי הלפרין   30/08/08 11:34
המאמר עוסק ברשלנות רפואית הנובעת מאגו מנופח, התנשאות, חוסר רגישות, חוסר מקצועיות, הפרת שבועת אסף הרופא, הפרת שבועת הרופא, הפרת חוק זכויות החולה והפרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, והכל על ידי הצוות הרפואי במחלקה. רק על השילוב המסוכן הספיציפי מדברת הכותבת - ובצדק רב. המון רופאים לא מכירים כלל את הצד האפל הזה של הירח, כי הם משרתים במחלקות עם מנהלים רציניים, המשרים אוירה של אחריות על כל המחלקה, והאוירה הזו חודרת ומחלחלת, ואז אם יש אלימות היא נובעת אכן ממשפחות אלימות, ולא מסגל ריפואי אלים, כפי שתיארה הכותבת.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
זה בדיוק המין
  הראוי   30/08/08 14:18
אלה חיי הצוות הרפואי. עבודה מתסכלת ללא כל גירוי כל שהאו. נמשכורת נמוכות תנאי עבודה בלתי נסבלים. ביקורת מכולם כולל מעורכת דין עם שכל שציפור.

כל מאמר הנכתב בנושא המצדיק סטירה יביא לדקירה הבאה ואולי לרצח הבא של איש רפואה.

נטפלים סתם לרופאים בכתבה כאשר מהמלל של הכותבת וכם ממקרה אהוד יערי ברור שמדובר בכלל בצוות הסיעודי.
זה לא מפחית מחומרת העניין אבל מראה עד כמה חולנית היא שנאת הרופאים ועוד אמל מי אמל עורכת דין שבסך הכל רצתה לפרבם את עצמה.

אני מקווה שהכתבה תסתיים עם כתב אישום ואולי גם שלילת רשיון עריכת הדין של האשה הנמוכה הזו.
כתוב תגובה ל- הראוי
לא אותו דבר
  ע.ג1   30/08/08 16:24
אותו חיל שחטף ממך ובצדק פגע פיזית באדם אחר. הכותבת הלא מכובדת חושבת שמותר לפגוע פיזית בסגל רפואי כי הוא מפגין פנים חמוצות לבן משפחה דואג/נודניק. אם בגלל פנים חמוצות מותר לפגוע בסגל רפואי אין ספק שבגלל השמצות מותר לפגוע בעיתונאי ובגלל דברי הבל מותר לפגוע בעוכר דין שוטה ועל אחת כמה וכמה כשהכותב הוא גם עיתונאי וגם עוכר דין. כמובן שאסור לפגוע לא בעורך דין ולא בעיתונאי גם כשדבריהם לא מוצאים חן בעיני ואסור גם לפגוע בסגל רפואי בגלל שהחמיץ פנים לנודניק המודאג.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
השאלה היא היא אם רק החמיץ פנים
  אפרי הלפרין   30/08/08 17:17
או פגע במעשה או בחוסר מעש, ומה עצמת הפגיעה, ואם יש דרך טובה יותר לתקנה מאשר סטירת לחי.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
38
האלימות -מיפלטו האחרון של חסר
  מרק טווין   30/08/08 13:39
אסימוב טען שאלימות היא המפלט האחרון של חסרי היכולת המקרה שלך ממחיש זאת, למי שיש אלטרנטיבה,יש סיכוי שיתאפק. אי אפשר לא לחוות שירות נורא ממערכת הבריאות,כנראה שהיא מאויישת לא רק על ידי מלאכים למרות התחפושת האחידה בלבן חז"ל אמרו שמי שגדול על חברו ייצרו גדול עליו....!!!
כתוב תגובה ל- מרק טווין
39
כל מילה אמת.מיתעללים ומיתנשאים
  יהודי לא רגוע   30/08/08 14:58
יש ויש.יש תפוח רקוב והוא מרקיב את כל התפוחים. כמובממשלה.ולצערנו יש ארבה תפוחים רקוים בזמננו
רודפי שוחד ושלמונים.
כך במערכת ממשלתת .כך ברשויות כך בכל תחומי חינו
אין פיקוח הפכנו העם להיות סמרטוטים מארץ הסמרטוטים.
רודפי בצע ושלמונים..
כתוב תגובה ל- יהודי לא רגוע
40
עורכת דין נחותה שרצתה פרסומת
  זה כל העניין   30/08/08 15:20
לצערנו מי שלא מסוגל לעבוד נותן ייעוץ...
עורכת דין שכנראה לא הולך לה הביאה כותרת מושכת ..רק חשבו כמה פרסומת זה מביא לה......
על העובדה שמישהו ..רופא או אחות ..ישלם מחיר בפגיעה פיזית או אפילו בחייו לא חושבים כאן....
כתוב תגובה ל- זה כל העניין
41
איריס את בושה למ' המשפט
  ד"ר יניב   30/08/08 18:09
לפני יומים איימו על חבר שלי , רופא שקבע מוות של חולה ששכב במחלקה שהוא ישלם על זה , וגם יתנקמו במשפחה שלו , בת אחת של החולה ניסתה להכות אותו.
תבינו שהרופא בכלל היה תקופה מחוץ למחלקה ולא היה מעורב בטיפול בחולה.
זאת תגובה מסוג פרץ הרגשות הטבעי במוות של קרוב משפחה יקר.(במשפחות מזן ספציפי)
ואת איריס מעודדת תגובות כאלה - תתבישי.
חולים ובני משפחה לא מוכנים להמתין במיון ומגיבים באלימות מילולית ופיזית.
ואל תשכחו שהרופא התורן הלפעמים לא נחמד בשעה ארבע בבוקר נמצא על הרגליים משמונה בבוקר.
כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
42
בושה!!!!!!!!!
  אחותך שווה סטירה   30/08/08 18:19
מי שמדברת, בעלת אחד המקצועות המרושעים והציניים שקיימים שכל מטרתו היא התקטננות והוצאת כסף,באה ללמד אנשים שהקדישו את חייהם לעזרה לזולת (רופאים ואחיות) איך להתנהג. ואם אתם צוחקים אני מזמין אתכם להסתכל בתלוש המשכורת שלי -לאחר שבע שנות לימוד- ולצחוק קצת יותר (19.02 לשעה- למי שמתעניין).גברת פרחי, (ותרשי לי הפעם לוותר על הכינוי עו"ד)- הסיבה שהרופאים ואחיות מקדישים פחות מדי זמן לחולים ולטיפול בהם- היא משום שאת וחבר מרעייך למקצוע- הפכו אותנו לאימפטונטים שצריכים לתעד ולכתוב כל דבר.
אז אם אני שווה סטירה- מה את שווה?
כתוב תגובה ל- אחותך שווה סטירה
43
רופאים - "טפלו" בעו"ד כחוק
  תחזירו להם !   30/08/08 19:14
זו דוגמא מצויינת לאישה טפילה שחייה מהתעלות על צוות רפואי. אז זה הפתרון: כשיגיע עו"ד לטיפולכם, תדרשו שיחתום על תצהיר משפטי ויחתים 3 ערבים שהוא מסכים לכל טיפול שלכם והוא מוותר מראש על כל טענה או תביעה, שאם לא כן - שילךל ויחפש רופא אחר שמוכן לאשר שהוא לא עייף ו/או כשיר ומוכשר ומתאים לטפל בעו"ד .... תעבדו איתם בשפה שלהם, ואם כמה עו"ד יתפגרו - לא נחסר דבר...
כתוב תגובה ל- תחזירו להם !
44
יש עו"ד ששווים יותר מסטירה
  דן הרפז   30/08/08 19:46
אין לגיטימציה לאלימות מול האנשים אשר משרתים אותנו
בכל מוסד
כתוב תגובה ל- דן הרפז
45
לגב' פרחי-אם היית נותנת "מתנה"
  היחס היה משתנה   30/08/08 20:30
לפני מספר שנים, סבתי המנוחה היתה מאושפזת במצב קשה באחד מבתי החולים במרכז הארץ, וקיבלה מהרופאים ומהאחיות יחס "חרא".
"מתנה" שקיבל ממני מנהל המחלקה, שינתה לגמרי את היחס כלפיה הן מצד רופאי המחלקה והן מצד האחיות.
חבל שלא חשבת על זה גב' פרחי.
כתוב תגובה ל- היחס היה משתנה
אכן רק 'שימון' הצוות עוזר !!!
  בעל נסיון   31/08/08 02:37
כתוב תגובה ל- בעל נסיון
46
זאת הסתה לשמה. עליך להתנצל מיד
  רופאה   31/08/08 15:16
כתוב תגובה ל- רופאה
צודקת במאה אחוז..אבל מערכת NFC
  שמה קצוץ   31/08/08 18:44
כתוב תגובה ל- שמה קצוץ
47
הבהרה לכל הרופאים האיכותיים
  עו"ד איריס פרחי   2/09/08 01:02
ביום א' צלצל אלי ד"ר יוחאי רביב, איש מדהים, מבית החולים רמב"ם, ובישר שפנה למשטרה והגיש נגדי תלונה בעניין המאמר. לא כעסתי – זכותו.

אנו חיים במדינה דמוקרטית, בה יש חופש ביטוי וחופש להגיש תלונות/ תביעות/ השגות וכד'. למחרת שוחחנו כשעה והתרשמתי שהמאמר פגע בד"ר רביב, אישית, ובעמיתיו.

ד"ר רביב דיבר מתוך כאב אמיתי, ואני חשתי צורך להתנצל בפניו ובפני עמיתיו הרופאים, האיכותיים, בהם לא התכוונתי לפגוע - חלילה.

ברצוני להבהיר:

אני נגד אלימות בכל צורה ו/או אופן.
המאמר שלי לא קרא לאלימות.

המאמר ("יש רופאים"...) כיוון לאותם רופאים רשלניים, אטומים מפלצתיים עשבים שוטים הגורמים נזק לכולנו בהתנהלותם הקלוקלת. לדידי, הללו שווים סטירה. תגידו שמדובר במיעוט –כזה שעקרון הפיטרי חל עליו, ואני אסכים.

אלא מה? שזהו מיעוט קולני, מסוכן, קטלני, מעכיר, הורס ומחריב.
בבחינת: אסתרא בלגינא קיש קיש קריא.

תפנימו: כשעו"ד מתרשל פונים לערכאת ערעור. ומה קורה כשרופא מתרשל? לך תערער אצל הקדוש ברוך הוא...

נ.ב.

אני לא מכירה את ד"ר יוחאי רביב, ברם, נראה לי שהוא רופא איכותי וגאווה למערכת.

חן חן
כתוב תגובה ל- עו"ד איריס פרחי
"לא מצדיק אבל מבין"
  ד"ר יניב   2/09/08 16:16
תבני , יש רופאים שעומדים במצבים קשים בזמן העבודה , מצבים על סף לא אנושים.
שעות עבודה מטורפות , כמעט ללא זמן מנוחה.
צורך לקחת החלטות לגבי חיי אדם , בקצב מטורף לאור ריבוי חולים.
משפחות קשות ותובעניות , כולם רוצים להתעדכן לשאול , בזמן שלך אין זמן לטפל בחולים שממתינים.
רעב וצמא כי אין זמן לעצור.
אז כדי שתביני מה שאת אומרת בכתבה , כי כנראה שאת לא מבינה בין השורות.
תביני שכמראה לדבריך אני יכול לכתוב , שבמצבים מסויימים אני יכול להבין התנהגות חסרת סובלנות ואנטיפטית כלפי חולים, כמובןןןןן שאיני מצדיק אותה כי אני אחר , אני נגד אלימות שכזו.
אבל הרופא פשוט נדחק להתנהגות שכזו.
עכשיו תביני כמה זה מקומם ומעצבן.
כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
פרחי אינה ראויה לעסוק במשפטים
  עו"ד ישראלי שפוי   3/09/08 16:19
אחרי שהטיפה לאלימות נגד מטפלים שבנעליהם מעולם לא היתה צריכה לעמוד בממשמרות של 24 שעות, עורכת הדין ה"נכבדת" בלחץ. לפתע היא מבינה שתלונה במשטרה ובלשכת עורכי הדין היא לא מסוג הפרסום שחיפשה במאמר הבוטה והמכוער שלה. ובכן, עו"ד פרחי, לאחר שהצטרפת לך לגל האלימות, ההתבהמות וחוסר הכבוד לבני אדם ולחוק (שעליו את אמורה להגן), התגובה החלושה והדו פרצופית שלך היא מעט מדי, מאוחר מדי. אלימות היא דבר מסוכן והרסני, ואין כל הצדקה לשימוש בה, גם כאשר נדמה לך שנעשה לך עוול. אני מקווה מאוד שימצו איתך את הדין, ושלא נחזור לקרוא את דברי ההסתה שלך.
כתוב תגובה ל- עו"ד ישראלי שפוי
לא הבנת את המאמר והתגובה
  עו"ד חכם   3/09/08 19:56
בס"ד
עורך דין פרחי לא הטיפה לאלימות וחבל שרופאים ועורכי דין לא הבינו את הכתבה ולא ירדו לסוף דעתה.
אני מציע לכם לקרוא את הכתבה שלה שוב שוב ושוב... אולי אז תבינו.
כתוב תגובה ל- עו"ד חכם
you just dont get, do you
  ד"ר רביב   3/09/08 17:51

תודה רבה שאת מרשה לי לפנות למשטרה (שזו זכותו של כל אזרח, המעוגנת בחוקי מדינת ישראל ג"ב עו"ד פרחי).

לעודד אלימות היא דבר שעדיים מנוגד לחוקי מדינת ישראל (אני לא עו"ד אבל ככה אמרו לי).

מי שצריל לכעוס זה אני עלייך ולא ההפך.

ודבר נוסף: ממתי את מוסמכת לקבוע מי רופא טוב ומי לא, מי התרשל ומי לא? האם מונית לשופט ולא סיפרת לנו. האם הרופא מקבל הסתירה השמיע בפנייך את תיעונייו והציג בפנייך את הרעיות שבידייו, לפני שדנת אותו לעונש לא כתוב בספר החוקים ואינו ניתן אפילו לרוצחים ואנסים?

אנה פתחי שוב את ספרי הלימוד בפרק "ההליך המשפטי" ו "הדין הפלילי". את קצת חלשה בנושאים הנ"ל.

אם זה היה נסיון התנצלות הוא פשוט לא עבר.
כתוב תגובה ל- ד"ר רביב
48
לאפרי הלפרין
  רופא   3/09/08 22:17
טוב שכתבת את שמך, כי אם תזדמן לחדר המיון שלי עם בעיה רפואית לא אטפל בך.
זו זכותי המקצועית, כמו כל זכות של עובד אחר.
אני לא אטפל במי שלא מכבד אותי, מגיב אלי באלימות ופוגע בי.
כך זאת בחשבון.
אני לא חייב להיות אחות רחמניה לאנשים שכמותך!
כתוב תגובה ל- רופא
49
אם סטירה לד"ר יקירביץ' הייתה
  יוסי34343   4/09/08 05:01
מונעת ממנו לבצע את המעשה או המחדל בגינו הורשע בהריגת חולה שלו, האם, במקרה היפותטי שכזה היא הייתה חוקית? האם הסטירה הייתה חוסה תחת "הגנת הצורך"?

אם סטירה לפרופ' רחמילביץ' הייתה מונעת סבל רב מדסי רבינוביץ עליה השלום, האם הייתה חוסה תחת "הגנת הצורך"?

יואיל נא ד"ר רביב לחוות דעה בעניין משפטי מרתק זה, כמו גם על הדילמות המוסריות שהוא מעורר!
כתוב תגובה ל- יוסי34343
המחשבה לא מקובלת
  ד"ר יניב   4/09/08 17:43
האם רצח המהנדס ממציא שיטת הפל-קל בטרם בנה את אולמי וורסאי היה מונע מוות של המשתתפים בחתונה.
שאלה מסרית לא?
האם מעצר של אנשים כמוך , על העלאת טיעונים בעד אלימות כלפי צוות רפואי יכולה למנוע אלימות כלפי צוות רפואי?
לדעתי זו שאלה שיש לתת עליה את הדעת.
איזה רעיות הזוי זה לתקוף משרת ציבור כי השירות שהוא נותן לא מקובל עליך.
אז אם כלבים מחרבנים ברחוב שלך או תפסו לך את החניה , תרביץ לפקח כדי שידע להבא.
אם יחס של רופא/אחות לא מקובל עליך אתה מוזמן להתלונן
יש מנהל מחלקה /בית חולים/משרד הבריאות.
אף אחד לא אוהב לקבל מכתב תלונה.


כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
50
נו, אז את בהמה במסווה עו"ד
  אחות אחת במערכת   5/09/08 01:59
אני לא מבינה למה אתם (הרופאים והצוות הרפואי והסיעודי) מתרגשים מהכותבת.
עורכת הדין המהוללת חושבת שהיא מעל החוק, חושבת שהיא תקבע מי כן ומי לא "שווה סטירה", חושבת שלה, בגדולתה המרובה, יש את הזכות לקבוע ולהחליט, מתי ראוי "להעניש" פיזית מי שבמקרה לא מתאים את עצמו לדרך ההתנהגות שהוד מעלתה חושבת שהוא הנכון.

נו, עבד כי ימלוך.

ולך, עו"ד נכבדה אני מאחלת רק בריאות - ומקווה שלעולם לא תגיעי אלי למחלקה, אולי לא אצליח לעמוד בדרישותייך לטיפול הולם, ואהיה "שווה סטירה"...

כתוב תגובה ל- אחות אחת במערכת
מאחלת לך את אותו יחס
  המרוקאית   12/02/09 18:43
מאחלת לך אחות "רחמנייה" את אותו יחס שאתן נותנות לחולים בבתי החולים, לך ולכל בני משפחתך ואולי אז תביני שכשחולה זועק לעזרה זה לא המקום לישיבת רכילות בעמדת אחיות.
כתוב תגובה ל- המרוקאית
51
השאלה שלך על הפל-קל רלוונטית
  יוסי4343   7/09/08 02:20
שאר ההשוואות שלך לא רלוונטיות אם אנו עוסקים בנושאים של חיים ומוות, ובבמקרים כאלה עולה השאלת המשפטית בדבר "הגנת הצורך", מתוך ויקיפדיה:

"'הגנת הצורך' גורסת כי לא ישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חירותו, גופו או רכושו, שלו או של זולתו, מסכנה מוחשית של פגיעה חמורה הנובעת ממצב דברים נתון בשעת המעשה, ולא הייתה לו דרך אחרת אלא לעשותו ..".

על פניו נראה שביחס לנושא במאמר של מניעת סבל רב, הגנת הצורך באמת לא קיימת, כי אני לא רואה התייחסות לכך בחקיקה (ייתכן שיש בפסיקה, אבל אני לא מכיר).

אבל לעומת זאת במקרה של ד"ר יקירביץ' שהורשע בהרג חוליו, ואולי גם במקרה של הפל-קל שהעלית, נראה שיש כאן סוגיה משפטית כבדת משקל - האם חלה הגנת הצורך או לא.

ראיתי סיכום דברים של משפטן שאמר שהגנת הצורך חלה למשל על ניפוץ ארון תרופות על מנת להציל חיי אדם. האם סטירה (לכל אדם, לאו דווקא רופא) על מנת להציל חיים גם היא חוסה תחת הגנה זו? זו שאלה משפטית מעניינת שלא מצאתי התייחסות אליה.
כתוב תגובה ל- יוסי4343
52
רמה ירודה
  מנומנם   23/09/08 06:03
אם זו רמת כתיבת מאמר של עו"ד לדעתי צריך לסגור את כל המכללות שצצו ומלמדות משפטים. מעניין איך הספר שכתבת.
לגבי התוכן, בוה וחרפה שעו"ד מסיתה לאלימות. והאם רצח עורכי הדין שהיה מוצדק לדעתך? אולי העו"ד היה יהיר?
כתוב תגובה ל- מנומנם
53
כל הכבוד לעו"ד פרחי
  כל מילה בסלע   19/02/09 21:07
עו"ד פרחי אומרת את מה שאחרים חושבים אבל פוחדים לומר.
כל הכבוד.

רשלנות רפואית בעטיים של רופאים דיסלקטיים וכאלה שחושבים ששם המשפחה שלהם הוא אלוהים פשוט נמאסה.

יש להעמיד לדין כל רופא רשלן ולשפוט אותו כבית שמאי.

ומה לעשות: רופא רשלן שווה שתי סטירות.
רופאים גם אם הם עייפים לא אמורים להרוג את החולים - איפה זה כתוב?...

שלא נדע מרופאים...
כתוב תגובה ל- כל מילה בסלע
54
אנשים נורמליים במצבים לא נורמל
  מרק טווין   25/03/09 01:38
מי שלא חווה מצבי חירום ,שאינם נורמליים, לא יוכל מהכורסא להבין על מה מדובר מי שכבר ביקר בבית חולים כשאחד ממשפחתו בין החיים והמוות יפגש באנשי צוות מלאכים, ובינהם מלאכים בתחפושת. הויכוח הוא על התחפושת. כדי שרק 10% יעטפו עצמם בתחפושת ולא יותר, צריך להחמיר עם אנשי מערכת אלו. בינתיים כל המאמצים ממורכזים לאסור את הסימפטומים, ולהחביא את העשבים והשוטים. שלא יהיה ספק, בני אדם לא נושכים מלאכים שמסייעים להם. האלימות היא וודאי לא חוקית, אבל יש לה הורים,קרובי משפחה, ולפעמים סיבות ששות בדיקה. בכל אירוע שיש עשן, הסירחון מעיד על בעיה
כתוב תגובה ל- מרק טווין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il