s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש עורכות דין הזקוקות לוואליום
מאת: אסף כהן  |  01/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי שהמקצוע לא מתאים לו
  אפרי הלפרין   1/09/08 15:03
שיחליף מקצוע. די לנו מכל הקיטורים על שכר ושעות עבודה - הכל קשקושים חסרי כל תכלית. ולעניין הסטירות המצודקות ואלה שאינן מוצדקות. מי שמסכן את חיי או גורם לי כאב או עושה זאת לבן משפחתי, ואין כל דרך טובה יותר לשכנע אותו לחדול מכך, חובה להוריד לו סטירה, ואם סטירה לא די בה אז גם בעיטה היא דבר מאד לגיטימי. מכות הן לא האלטרנטיבה הראשונה, אך בעל ששם סכין על צווארה של אשתו, חטף כדור בראש משוטר וכולנו, אולי פרט לכותב, מהללים אותו על כך. הצוותים הריפואיים יותר מאשר כל מקצוע אחר, אחראים על חיינו ועל בריאותינו, לכן בם נשבעים בשבועת הרופא, לכן ש חוק זכויות מיוחד לחולים. אם הסטירה באה להגן על ערך חשוב ממנה בסולם הערכים, ואם אין אלטרנטיבה נכונה יותר, אזי הסטירה אינה רק זכות - היא חובה!!! ולכל אחד מאיתנו נתון שיקול הדעת, וכל אחד מאיתנו יישא בתוצאות אם טעה בשיקול הדעת.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תזהר ממה שאתה מבקש...
  ד"ר רביב   1/09/08 18:46
כבר היום יש מחסור ברופאים, והוא רק ילך ויגדל. והנה קמים להם כמה עשבים שוטים ומתיפים למעט שנשארו שיקומו וילכו...
הבעיה היא למי תרביץ כשלא ישארו במיון רופאים??

חושב שאני מגזים - גש עכשיו למיון וספור כמה רופאים יש שם יחסית למספר המיטות וספר לכולנו.
כתוב תגובה ל- ד"ר רביב
אני מכיר איזה ד"ר רביב, מלאך
  אפרי הלפרין   1/09/08 22:01
ברמב"ם. הוא הציל פעם את אבא שלי כאשר הרופא הממונה עליו גזר על אבי גזר דין מוות, מבלי שמונה לשופט, ומבלי שאבי עשה כל רע. לא סטרתי לאותו רופא בכיר , אבל אמרתי לו שאם יביא אמבולנס להוציא את אבי עם 40 חום מבית החולים, אשכב מתחת לגלגלים, ואז הגיע איזה ילד עם עיגולדים, רביב היה שמו, שם סטטוסקופ על החזה של אבי והורה להעלותו מיידית למחלקה פהנימית עקב דלקת ריאות חמורה. ברוב המקרים חדרי המיון הם 10, אבל יש עשבים שוטים גם שם, ולעיתים חובת ההגנה העצמית מחייבת תוקפנות.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אתה לא שפוי ..מצד אחד להרביץ
  מצד שני ללקק   1/09/08 22:10
לרופאים.......
כתוב תגובה ל- מצד שני ללקק
תזדהה, שפן
  אפרי הלפרין   2/09/08 07:24
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אני רק מחכה לאנשים כמוך...
  ד"ר רוני   3/09/08 12:30
אינני שוחר מלחמה, ותמיד מנסה להימנע מהתנהגות אלימה.
זה מה שלמדתי במהלך 10 שנות למידה בקראטה.
אך אבוי לאחד אם ינסה לתקוף אותי, או את אחד מחבריי לעבודה, או מחיי האישיים.
כתוב תגובה ל- ד"ר רוני
אפרי הסוטר מאל עריש אתה מופרע
  אמיתי   1/09/08 20:40
אתה שמתגאה במכה שהחטפת לחייל חושב שהכל מגיע לך.
אתה סמל לחברה אטומה ומופרעת במקומך הייתי מתבייש לכתוב בפומבי. הגיע הזמן לעצור אנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- אמיתי
ואם בתגובה לסטירה תקבל אגרוף?
  doctor   1/09/08 21:48
עד כמה שזכור לי אף אחד לא ביטל זכותי להגנה עצמית. ולא זכור לי שבחוזה שלי כתוב שאני אמור לשמש שק חבטות של כל ערס. כתבת:"מי ש...גורם לי כאב או עושה זאת לבן משפחתי,ואין כל דרך טובה יותר לשכנע אותו לחדול מכך, חובה להוריד לו סטירה, ואם סטירה לא די בה אז גם בעיטה היא דבר מאד לגיטימי. " החדרת עירוי זה די כואב. גם לקיחת בדיקות דם זה לא נעים. לא מתאים לך - אל תתקרב לרופא. אם תבוא באלימות אני מבטיח לך, שתקבל שירות טוב הן מכירורג והן מאורטופד (באמת תזדקק להם)
כתוב תגובה ל- doctor
אתה סנדלר (במקרה הטוב) ולא MD
  אפרי הלפרין   1/09/08 22:07
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
פרט לכך אין לך מה להגיד? רושם
  doctor   2/09/08 11:55
שאתה בהחלט סובל מIQPENIA קשה ביותר. תנחומיי. רק תזכור כאשר אתה תוקף מישהו בין אם הוא רופא אובעל מקצוע אחר, יש סיכוי לקבל תגובה לא צפויה...
כבר היה לי שמוק אחד שאיים לזרוק אותי מהחלון. שהצעתי לו לנסות, הוא משום מה נסוג... לא יודע למה...
כתוב תגובה ל- doctor
2
אוי אוי אוי...קבלתי סטירה.....
  אחמד זיבי   1/09/08 15:07
כהן - לך תתהפך וסתום ! מניין אתה מסיק שדבריה קוראים לאלימות? מניין שאבת את התאבה שלה לסטור לבועלך? לך הגן על איזה ילד ערבי מפני "קלגסינו" הדורסנים ושתוק ! יא יפה נפש עקומה שכמוך...
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
אתה מתחזה עלוב
  אחמד זיבי האמיתי   2/09/08 10:54
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי האמיתי
3
האם מותר להפסיק התעללות באדם
  לוי   1/09/08 15:37
על ידי סטירה? אחרי שכל הניסיונות בדרכים אחרים לא הועילו? אתה הרי מתמחה בזכויות אדפ!!!!י
כתוב תגובה ל- לוי
לא עדיף להרוג את הרופא ודי
  ד"ר רביב   1/09/08 19:52
אין ספק שזה יזירז וייעל את הטיפול בו. ובעלה שיגיעו אחריו...
כתוב תגובה ל- ד"ר רביב
4
כתבת יפה
  vbhdff[p09   1/09/08 15:41
במדינת ישראל יש כיום לפחות שתי דביזיות של עוכרי דין.
זה בגלל שבכל עיר כיום פתחו בית חרושת לעכירת דין.
הרמה שם היא בערך הרמה שיש בבית ספר למ"כים.
הזנייה אמיתית של מקצוע. כל זב חוטם הוא אדבוקט היום.
הכל הולך לפי משקל.

מנגד מתפתח מחסור אדיר ברופאים, ביחוד במקצועות הכירוגיים, ששם פטפוט, פלוורה, חשיפה לתקשורת והתעסקות ניירת לא תופס. בניגוד לעכרי הדין, ששום דבר יצרני לא יצא מהם חוץ משכר טירחה ,קמבינות ופרובוקציות משפטיות, לרופאים ישראלים מצוינים יש לאן ללכת ורבים מוצאים עצמם עובדים בבתי חולים בארה"ב וגרמניה.

כתוב תגובה ל- vbhdff[p09
5
צודק
  פ. כ.   1/09/08 16:39
וואלה. צודק. גבר.
כתוב תגובה ל- פ. כ.
6
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומ
  ירדנה   1/09/08 16:47
כתוב תגובה ל- ירדנה
לא למקום של הסוטר ולא למקום של
  הנסטר   1/09/08 18:20
כתוב תגובה ל- הנסטר
7
לא ואליום - נבוט !
  זה מה שמגיע לה   1/09/08 17:26
הגב' היא חרפה למין האנושי. זה שהיא עו"ד רק מחזק את המסקנה.
כתוב תגובה ל- זה מה שמגיע לה
תסתכל במראה !!!
  קורא בעיון   1/09/08 18:26
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
8
לועדת אתיקת עוה"ד במיידי
  miki1   1/09/08 18:14
כתוב תגובה ל- miki1
אוי כמה שאתה תמים.....
  י.ש   1/09/08 21:19
כתוב תגובה ל- י.ש
9
רק מי שעובד ברפואה יודע עד כמה
  אתה צודק   1/09/08 21:19
מקצוע מתסכל ללא טיפת פירגון מהמטופלים רק טענות
רק תלונות ועוד עטרכת דין שגם מרצה לדור הצעיר במשפטים
מחממת את הציבור להכות באנשי הרפואה.
עורכת הדין הזו צריכה יותר מואליום היא צריכה טיפול צמוד מסוג מסויים של רופאים.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
10
לסוטר אפרי
  ד"ר יניב   1/09/08 21:34
לאחר שתפעיל את שיקול הדעת שלך , באם תחליט להחטיף לי סטירה.
דע לך שחוץ מהגשת תביעה , אני אפרק אותך(במסגרת ההגנה העצמית כמובן).
אני אמנם רופא.
אבל יש גם רופאים מהשכונה.
כמאמר הפתגם "הילד יצא מהשכונה אבל השכונה לא יצאה מהילד"
לא נוכה כצאן לטבח!
כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
אם אתה רופא
  אפרי הלפרין   1/09/08 22:45
ואם את מקיים את השבועות, ואם אתה מקיים את חוק זכויות החולה, ואפילו את חוק בריאות ממלכתי, אז למה אתה מדבר על מכות? איזה חינוך קיבלת? כי אם אתה רופא אמיתי, אני אברך אותך, ואהלל אותך, ואשלח מכתבי המלצה, ואבוא אליך באופן פרטי. למה לדבר על מכות בכלל!!!
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תגובה לסוטר הפוטנציאלי
  ד"ר יניב   1/09/08 23:47
אני רופא שעובד ב-HARDCORE של הרפואה הציבורית , מיון ומחלקה פנימית.
עושה הכל כדי לתת את הטיפול הטוב ביותר וגם השרותי והאדיב ביותר שאני יכול.
מה לעשות שלא כולם מרוצים תמיד , בעיקר בחוסר כח האדם הכרוני במערכת.
תקרא לזה תרוצים , אבל זמני ההמתנה ארוכים ורופא שעובד בלי לנוח 24 שעות בקצב מטורף , לא תמיד מוצא את הסבלנות לכל נודניק מצוי ויש הרבה כאלה.
שרואים רק את עצמם או את הקרוב להם / על חשבון החולים האחרים.(ואלה לא החולים הקשים באמת, אלה שקטים ובהם מטפלים מיד)
אז כמו כל רופא נחשפתי לאיומים לא פעם , כמו "אם לא תבדוק את אמא שלי תוך חמש דקות וכיוצא בזה" אז לאור הדיון המלומד שלך על מתי זה לגיטימי ואף חובה להכות רופא , אז תדע לך שבצד השני במקרה שלי , לא יחכה לך שק אגרוף.
אצלי מי שמשמיע במיון חצי איום , עף החוצה(בקרוב שלו נטפל מצוין, גם בלי נוכחותו)
כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
מה אמרת ומה לא אמרת
  מרק טווין   2/09/08 08:40
אם אתה מהטובים,לא ברור לי למה לא מפריע לך שיבלבלו בינך לבינם????? חיפשתי בשורותיך את המילה "אכפת" לי מהחולה,אבל לא כל כך מצאתי, יתכן שזו חלק מהתשובה לפני מאתיים שנה היה גאון בשם יאנג, יש לו תרומות לפיסיקה והוא למד רפואה. קראו כבר אז "תופעת יאנג" לרופא שמתעניין במחלות ולא בחולים.... (הוא אישית עבר לכן למחקר בעניין מחלות) גם לך יש סימפטומים כאלו ??? זה יסביר את האנרגיה שאתה משקיע בהתארגנות לאלימות,במקום בהתארגנות לאיכפתיות. לידיעתך גם כלב לא נושך את היד שמאכילה אותו....................בארה"ב גילו בחברות הביטוח שרוב הרופאים שמגלים איכפתיות לחולה לא נתבעים,למרות טעויות שלהם. וזה מעוגן בהרבה מחקרים שלהם,כי זה עניין אותם כספית. רק שתדע שאיכפתיות זה מנגנון הגנה הטוב ביותר שלך מכל התקפה
כתוב תגובה ל- מרק טווין
מרק טווין שופט דמיקולו
  ד"ר יניב   2/09/08 16:04
מי שמך לקבוע אם אני אכפתי אנטיפט או סתם אדיש.
התגובה שלך מראש מקטלגת אותי.
אז קודם כל ממש לא אכפת לי מה אתה חושב.
וכל השופטים למיניהם שמעולם לא התמודדו עם האחריות של לטפל בחולה , להתמודד לעיתים עם תיסכול של חולה ומשפחתו לאור כשלי המערכת , מחלתו של החולה ולעיתים עם חוסר ההשלמה בין תקוותו של החולה לבריאות/ריפוי לבין חוסר האמצעים במצבי מסוימים לרפא אותו.
מי שלא התמודד עם זה , שישתוק.
כמו שאתם קופצים להגן על התנהגות אלימה של חולים ומשפחות במשפט שתמיד מרתיח אותי "לא מצדיק אבל מבין".
אני מסוגל להבין חוסר סובלנות של רופאים במצבים מסוימים בסגנון"לא מצדיק אבל מבין את מצוקתו של הרופא"
כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
11
תבדקו מי הרג הכי הרבה אנשים
  חולה מוכה   1/09/08 22:06
רופאים אטומים!
כתוב תגובה ל- חולה מוכה
כולנו רוצחים
  ד"ר יניב   1/09/08 23:56
האמת , הגיע הזמן לווידוי, אתה צודק,הציבור לא יודע , כי עד היום זה נשמר בסוד ,אבל לבית החולים מגיעים רק אנשים בריאים , שהגיעו לשם בטעות , אם הם לא היו מתגלגלים לבית החולים הם היו חיים לבטח עוד עשרות שנים , ואז מגיעים הרופאים והאחיות , שיצאו מהבית לעבודה , ובכלל למדו סיעוד ורפואה במטרה לחסל כמה שיותר אנשים והם הורגים אותם ונמלטים מעונש.
אז בפעם הבאה שלא תרגיש טוב , לא כדאי לך לפנות לרופא.

כתוב תגובה ל- ד"ר יניב
ד"ר יריב
  אפרי הלפרין   2/09/08 07:18
נראה לי שאתה באמת רופא נראה לי שאתה רופא טוב אתה מהבודדים הנחלץ כאן להגנת חבריך הפה שלך קצת לא מרוסן אך נראה לי שאתה מהטובים. תן לרעים להגן על עצמם אלה הבכירים שאין להם מן למחלקות כי עסוקים ברפואה פרטית אלה הבכירים שמשליטים טרור אידיאולוגי על הצוותים המחלקות אלה החצי בכירים אשר במקום לטפל עסוקים המלחמות פוליטיות על עמדות ניהול במחלקות אלה שהרפןאה היא נטל עבורם ולא מתנה משמים. תן להם לדבר הם אלה שצריכים להגן על עצמם, לא אתה, והם גפ לא יודעים להזיר אגרופים.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
12
אתה צודק. היא טועה. חד וחלק.
  מר זבולוני   1/09/08 23:44
את הכאב האישי שלה ממקרה (חמור, אבל) יוצא דופן, היא מכלילה לכדי הכפשה, ומתן הצדקה לאלימות מגעילה כנגד מצילי חיים. והיא מרצה ומלמדת בישראל. צודק המגיב שכתב כה יפה כנגד גישתה הפסולה.
כתוב תגובה ל- מר זבולוני
13
כ-10% אינם מטופלים נאות >>
  א מ רול   1/09/08 23:45
מחקר אשר פורסם בארץ לפני כחודשיים מגלה כי כ-10% מהחולים אינם מטופלים בנידרש ומוזנחים על ידי הרופאים מסיבות שונות.

חולים אלו מרגישים מוזנחים ומגיבים בהתאם.

אין לקבל את תופעת האלימות ויש למנעה בכל אמצעי נאות אך עלינו להבינה.

הפיתרון...רבותי הרופאים, טפלו כיאות ב 100% מהחולים.
מי שחש כי אינו מסוגל לכך עליו לעזוב את מקצוע הרפואה, אפילו וחסרים רופאים.
כתוב תגובה ל- א מ רול
14
אתה פשוט עוד לא נהנת מהמערכת
  מרק טווין   2/09/08 03:35
טעותך בכך שאתה מדבר עם עינים סגורות על מה שרצית לראות כאשר אבא שלך, ואמא שלך יקבלו את הטיפול שחזתה וחוותה פרחי רק אז הדמעות של הזעם שלך בהשפלת הוריך ,יתערבבו בחוסר האונים שלך. אסימוב טען שאלימות היא מפלטם האחרון של חסרי היכולת. עד שלא יהיה מקום לזעוק ולבקש סעד מיידי והצלה ממתחזים לתחפושת מלאכים יהיו אנשים שפויים שיכנסו למצב לא שפוי. עצם העובדה שהצוותים הרפואיים מתעלמים מכאלו החורגים מטיפול נאות,כי אני כמוך מאמין ,וגם נפגשתי בצוותים טובים, העובדה שהם לא דוחים בשאט נפש את החריגים, מראה שהם מבינים אותם. זו הבעיה. בדיוק כמו שבמשטרה לא מקיאים שוטרים אלימים בבוז. (כשיש ראיות נגדם) או שוטרים כניסו שדיברו דברים שהדעת לא יכולה לקבל. אם העמיתים שלהם לא מגרשים אותם מהחברה שלהם. זו הבעיה....
כתוב תגובה ל- מרק טווין
אבל לא זה מה שטענה פרחי
  רשל אן   4/09/08 14:54
עצם העובדה שהיא עשתה שיקול קר והגיעה למסקנה שמוטב לה לא להחטיף, מעידה כי לא באישה שפויה שהייאוש מביא אותה למעשים "לא שפויים" אנו עוסקים, אלא בכזו הרואה באלימות פתרון.

מעניין מה היה קורה אם דינו של תוקף צוות רפואי היה באןפן אוטומטי 3-5 שנות מאסר. אולי גם אנשים שאינם בעלי רשיון עריכת דין היו עושים את אותם שיקולים קרים והרבה מקרי אלימות היו נמנעים?
כתוב תגובה ל- רשל אן
15
אתם מערבים פה שני נושאים ..
  מיכאל ב   2/09/08 10:29
בעיתיים. וזאת רק משום שהגברת פרחי היא עורכת דין. 1. המלחמה בין עורכי הדין ועולם הרפואה היא מלחמה לא קדושה המתקיימת בעולם המערבי (בעיקר ארצות הברית) מלחמה שבה עודף עורכי דין הורס את הרפואה כי חלק גדל והולך מהוצאות הטיפול הרפואי הולך להגנה משפטית וביטוחים (ואין ספור תביעות שחלק גדול מהן סרק). כתוצאה מכך בתי חולים מפנים יותר כסף לסעיפים אלה על חשבון ציוד, כ"א וכו' כולל חיסול מחלקות שלמות. 2. הוכח (במחקר רציני ביותר)כי מרבית התביעות כנגד הרופאים על רשלנות רפואית הם כנגד אלה המבטאים יחס גרוע (התנשאות וזלזול)כלפי החולים ולאו דוקא אלה שהם פחות טובים מקצועית. 3. אלימות היא תמיד גרועה! אבל חשוב גםלהבין את מניעיה ואולי כך גם למנוע אותה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
16
ההקדמה של הכותב בעייתית
  תוכי יוסי   2/09/08 10:45
בהקדמה הוא בדיוק מאשים את הגברת פרחי בדברים שהם הגורם העיקרי לאלימות נגד הרופאים "התנשאות אטימות וזלזול..
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
17
יש עורכות דין הזקוקות לוואליום
  אריק כהן   2/09/08 15:14
יישר כח,הגיעה העת לשים מחסום לפיהם של וונדלים כפויי טובה,בורים ואלימים.אני קורא לרב הדומם להקיא מתוכו את החולאים המתפשטים בקרבנו אחת ולתמיד !!
כתוב תגובה ל- אריק כהן
18
רופאים הם לא בני אדם
  סטאזירובלסט   3/09/08 08:40
זו ההנחה המובלעת בכל ההתיחסות של חלקים נרחבים בציבור כלפי הצוות הרפואי ובפרט כלפי רופאים. הרופא נדרש להיות על אנושי בסיבולת הנפשית והגופנית, לא תטעות לעולם, לא להתעייף ובטח שלא לאבד לדאוג לצרכיו הבסיסיים. אם רופא שואף לנוחות כלשהי בחייו הכל מהכנסה סבירה ועד 10 דקות להשלים את אחרוחת הערב שלו הוא חמדן, חלש ולא ראוי - הפתרון שיעזוב את המקצוע.
מצד שני הרופא הוא גם תת אדם שמותר לחבוט בו בכל רגע שבו משהו חושב שהוא לא מקבל את מה שמגיע לו.
לעומת זאת בני המשפחה (לא שופט את החולים בכלל) הם הרי מונעים מהגיון צרוף הם תמיד יודעים מה טוב לחולה ומה באמת צריך לעשות בכל רגע נתון. הם לעולם לא מנועים מרגשות אשם על זה שזנחו יקיריהם ויש להם בדיוק מכה שעות בסדר היום העמוס כדי לשהתיק את מצפונם. מה יותר טוב מלהכות רופא כדי להוכיח שאכפת לי. לא משנה במי הרופא מטפל כרגע ואם יש חולים אחרים שבאמת זוקוקים לו ליותר.
לכן לפני שתציעו פתרונות חינוכיים לרופאים שלכם אולי תביטו פנימה
כתוב תגובה ל- סטאזירובלסט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il