|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט: אסרב לפקודת גירוש יהודי מביתו
מאת: איציק וולף  |  20/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פטפטת ללא לאות מביאה נפילות
  2233   21/12/12 00:19
זו היתה שאלה של זמן בלבד עד שבנט יפיל את עצמו בשיכרון ראיונות בלתי פוסקים. סייג לחוכמה.....לא להענות לכל ראיון.
כתוב תגובה ל- 2233
בנט בלון נפוח שעוד יתפוצץ
  אליאל   21/12/12 03:54
לאנשים בפרצוף, בנט חוץ מלקשקש ללא הרף לא יבצע דבר, כבר יודעים מה הם פוליטיקאים במיוחד מסוגו של בנט, בכל מקרה הוא ושקד ילכו לליכוד והרבה קולות יזרמו לעוצמה לישראל הכל מתרחש מתחת לפני השטח, רונצקי בנט ושקד חושב שמישהו שם עליהם, גם אם בנט יביא 15 20 מנדטים מה שכמובן לא יקרה יהיה פילוג בבית היהודי אם לא אחרי הבחירות לא יאוחר משנה לאחר מכן, באיחוד הלאומי לא יקשיבו לבנט יקשיבו לרבנים, גם האיחוד הזה קם בחאט, ועדה מסדרת הכניסה את אורי אריאל ואנשו ללא בחירות לאחר בחירתו של בנט, זו גנבת דעת ולא יעזור שרונצקי מבקש שיקבלו את מנהיגותו של בנט כמו שקבלו את מנהגותו של משה רבנו, רק לקרוא את השטויות של רונצקי בפייסבוק עם השוואה כזו אפשר לגכך כי בנט הוא חוץ מהייטק למעשה בור ועם הארץ, למעשה לא יודע שום דבראמיתיביהדות, לא שאכפת לי אבל צריך להגיע ביושרה ובהגינות לבחירות ולא ברמאות כפי שעשו רונצקי בנט ושקד שגנבו דעתם של רבים וטובים.
כתוב תגובה ל- אליאל
בנט תואם ביבי.כשיגיע לשלטון
  חשדנית   21/12/12 10:39
ימשיך לפרק התיישבות ביו"ש. רק מפלגת עוצמה לישראל ע"ל של מיכאל בן ארי הוא הימין האמיתי. פיו וליבו שווים.
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
וואו, איך כולם בלחץ ממנו...
  סימן שהוא צודק   21/12/12 00:27
כתוב תגובה ל- סימן שהוא צודק
אף אחד לא בלחץ ממנו אם היית
  אליאל   21/12/12 09:56
מכירה אותו טוב לא היית בוחרת בו, לא כל מה שנראה ומה שרואים זו המציאות באמת, האיש כוחני כל מטרתו להיות שר ולא חשוב לו כל כך איך, הרבה כאלה שהריצו אותו בבית היהודי מתרטים שעבדו בשבילו יומם ולילה.

בנט יקח איתו את שקד וילך לליכוד, זה מה שהוא יעשה שניהם באו מהליכוד ולשם הם ילכ, האמירה שלו נאמרה כדי שאנשים מהאיחוד הלאומי לא ילכו לעוצמה לישראל כי זה מה שהולך לקרות כשרואים לאן פני השלישיה רונצקי בנט ושקד מובילים.

אנשים שכל היום הולכים לתקשורת כדי לתפוס כותרות,
בנט באמירה הזו ובעוד אמירות והאין סוף שליפות מהמותן יפסיד מכל הכיוונים חכו כולם בסבלנות ותראו מה יקרה.
כתוב תגובה ל- אליאל
בנט מקים שלוחה האחים היהודים
  האחים המוסלמים   21/12/12 11:22
הבית היהודי מאמץ את האידיאולוגיה של האחים המוסלמים אבל על הדת היהודית. וזו הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל שתבנה ותכונן על חוקי הדת. אין הבדל דת זו אמונה בצווי אלוהים אם זה אלוהי היהודים או אם זה אלוהי המוסלמים. כך זה מתחיל וסופו מי ישורנו. מעתה אמור: לא הבית היהודי אלא האחים היהודים.
כתוב תגובה ל- האחים המוסלמים
3
מסלפים את דבריו
  עמוס שנער   21/12/12 00:33
שמעתי את הראיון. הוא אמר במפורש שלא יצא בפומבי נגד ביצוע פקודה, אך הוא אישית לא מסוגל לעשות את זה.
למה לא מדגישים את החצי הראשון בו הוא אומר שלא יקרה לאחרים לסרב פקודה?
בכלל זה היה ראיון נוראי. ניסים משעל הפך ממראיין למתווכח ולא נתן לבן אדם לדבר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
התכוונתי יקרא לא יקרה.
  עמוס שנער   21/12/12 01:52
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
אבל דבריו כנים.
  לא בוחר בנט   21/12/12 00:54
בתור בוחר נתניהו צפיתי בראיון, וחבל שבנט נכנס לפינה. אם כבר נאלץ להיכנס לפינה אזי דבריו כנים ומרשימים.
על בנט יהיה ללמוד "איך לשתוק" מותר לומר הכל אבל מעט.קמצנות במילים מעולם לא הזיקה לפוליטיקאים. לדאבוני בנט נכנס לפינה של "המבין" בכל בעיות המדינה. סומך עליו שישתפר מאד בפעם הבאה.
כתוב תגובה ל- לא בוחר בנט
5
מופז! מגדש היהודים מעז לדבר!
  גימי יהודי מיהודה   21/12/12 01:00
בנט יוצא כנגד פקודות גרוש של יהודים מבתיהם בארץ הקודש השייכת לעם היהודי והוא צודק צ.ה.ל. קם וקיים להגן על ארץ הקודש ועל העם היהודי ולא כדי לשרת פוליטיקאים גויים מושחתים והרסניים כשרון ודומיו!!!
כתוב תגובה ל- גימי יהודי מיהודה
6
נפתלי ציוני אמיתי
  דוד ק   21/12/12 01:14
כמי שעוקב אחרי נפתלי מראשית הקמפיין שלו ועוד לפני כן ברור לי שנפתלי אינו בעד סירוב פקודה. השאלה האם לסרב פקודה או לא במקרה של פינוי יהודים איננה השאלה המרכזית שצריכה להעסיק לא את מנהיגינו ולא אותנו. כעולה חדש שהגיע לארץ לפני כמה שנים אני כואב את העיוורון שיש אצל רבים מהאנשים שחיים כיום בארץ בכל הנוגע לזכותנו ההיסטורית והמוסרית על ארצנו. הדיבורים על "ויתורים כואבים" מעידים שבאמת לא איכפת למסור שטחי מולדת. חלק גדול מעמנו איבד את אותה הרוח הישרה והרגש הבריא שהיו במדינה בשנותיה הראשונות, וכל זה כאשר אויבינו עומדים על שלהם ולא מוותרים כהוא זה על תביעותיהם השקריות. אנשים כמו נפתלי קרוצים מאותו החומר הבריא שאנחנו כל כך זקוקים לו בשעה זו. כל מי שמבין שיש תפקיד למדינה הזו מבין שהסכמי אוסלו הם "סרטן" שהולך ומתפתח בלב מדינתנו ועל חשבונה. כמדומה לי, נפתלי מבין זאת היטב. וקוריוז לידיעתכם: מבשלי הסכם אוסלו תמיד האמינו וטענו שההסכם הוא יוזמה נורווגית, דהיינו הם צד שלשי שאינו מעורב בסכסוך. בשנים האחרונות גילו שני מומחים למשפט בין-לאומי שאש"ף הוא שעמד מאחורי היוזמה ותכנן אותה הרבה שנים מראש (ישראל בקשה מנורווגיה לקנות גז או נפט, הנורווגים שאלו את אש"ף אם יש להם התנגדות לכך (באותה תקופה הם עדיין רצחו ילדים יהודים), אש"ף התנו את ההסכמה שלהם בזה שהנורווגים יהוו בעתיד גורם מתווך בין הצדדים בהעלמת העובדה שאש"ף עומד מאחורי המהלך. ואכן הנורווגים הסתירו זאת. אוסלו אינו אלא סוס טרויאני שיש לחסלו בנחישות וכמה שיותר מהר. ודרך אגב, בריאיון שנתן נפתלי ב-YNET תוכלו לראות שנפתלי אינו קורא לסירוב פקודה.
כתוב תגובה ל- דוד ק
7
קיצוני הוא מי שדוגל
  ד"ר רון בריימן   21/12/12 01:40
קיצוני הוא מי שדוגל בגירוש בני אדם מבתיהם, יהודים או ערבים.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
ד"ר , קיצוני הוא קיצוני !
  ישמעאל   21/12/12 07:50
מי שחושב עצמו מנהיג ואומר שיסרב לבצע פקודה שמפקדו מורה לו , הוא קיצוני בדיוק כמו אותה פוסטמה שממליצה לאימהות לא לשלוח את ילדיהן לשרת בצהל . אין הבדל !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
מסרב הפקודה להיטלר היה קיצוני?
  עמוס שנער   21/12/12 11:17
לפי דבריך ישמעאל. כל אלו שסירבו להיטלר או למפקדם הנאצי היו קיצונים. ואגב הרבה פושעים נאצים הגנו על עצמם בבתי המשפט בטענה שלך: "בסך הכל ביצענו פקודה" או במילים אחרות, בסך הכל לא רצינו להיות קיצונים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה בדחן או בדיחה ?
  ישמעאל   21/12/12 11:55
מה אתה מערב כאן נאצים [אולי בהשלכה על צהל]? אם בצהל היו סומכים על אנשים כמוך , מזמן היינו נכבשים עי הערבים או נכנעים לפלסטינים . חייל , תפקידו למלא אחר כל פקודה של מפקדו למעט פקודות שאינן חוקיות בעליל . הוא אינו צריך ואינו מוסמך לשקול האם זה טוב או לא טוב אלא אם הפקודה חוקית . אני נגד כל פינוי יישוב יהודי היכן שלא יהיה אבל , אם הממשלה האזרחית החליטה שצריך לפנות יישוב וצהל יבצע זאת אזי מחוסר ברירה , חובה להישמע להוראות ! נראה שאתה לא בדיחה ולא בדחן אלא מוקיון או אנארכיסט .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אתה הליצן האמיתי
  עמוס שנער   21/12/12 15:54
קודם כל מותר לך לחלוק עלי, אך לעשות זאת בכבוד.
אני שמח שגם אתה מבין שלא מבצעים פקודות שאינם חוקיות ושהמחלוקת בייננו היא לגבי מה זה פקודה חוקית.
אני לא יודע אם הצבא עדיין לקח אחריות על כל האזרחים שפונו ועל כל החיילים שהשתתפו בפינוי מגוש קטיף ושנותרו עם טראומות קשות. אני בספק אם מכירים בהם כנכי צה"ל. אם כן אז אשמח אם תכתוב לי על כך בליווי הוכחה.
אילו היו נוהגים כולם כמוני בעניין סרבנות אז לא היינו מפסידים במלחמות כיוון שלא התייחסתי להתנהלות בזמן מלחמה. הפינוי לא התרחש כחלק ממערכה צבאית להזכירך.
הפקודה לפנות הייתה בלתי חוקית כי היא נעשתה על חשבון מנדטים גנובים ועל חשבון תומכי ליכוד שרימו אותם. זה נעשה סמוך לבחירות וזה בושה שבג"ץ לא אמר לשרון שאם הוא שינה את דעותיו אז שיציג את דעותיו החדשות ושיתמודד עימם בבחירות. עם כל הכבוד החזרת שטחים היא השאלה המרכזית בפוליטיקה הישראלית ואסור שזה יעשה בצורה מלוכלכת ולא דמוקרטית. זה נעשה בחטף ומהר מהר לפני שחלילה הבוחר יגיד משהו אחר. פקודה אולי צריך לבצע אך לא פקודה הנובעת מדעותיהם הפוליטית של שופטי בג"ץ
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס שנער היקר סליחה שפגעתי
  ישמעאל   21/12/12 21:17
אני מתנצל על דברים שאמרתי אולי בגסות יתירה אבל , גם אני חושב ששרון הוא גנב [ מפלגה ואולי עוד דברים] גם אני הייתי נגד הפינוי של חלוצים שבנו יישובים לתפארת והיום חיים במעברות . לא על זה כתבתי . אני כאזרח חושב שחובה על חייל למלא פקודות ללא היסוס ובכל רצונו ועוז רוחו . פקודה לא חוקית בעליל למשל היא , שמפקד מורה לחייל לירות על אזרח [ולא משנה אם הוא יהודי או ערבי] שאינו חמוש ואינו מסכן חיי אדם סתם , כי בא לו . לה חייל חייב לסרב אבל , אם ממשלה אזרחית פוקדת על הצבא לפנות יישוב [ערבי או יהודי] הצבא חייב לבצע את ההוראה על הצד הטוב ביותר ! לחייל אסור בשום אופן לסרב פקודה כזו . אני במקום החייל , ממרר בבכי וצער אבל ממלא אחר ההוראות . אם לא כך תשרור אנרכיה וכל אחד יחליט מה הוא מוכן לעשות ומה לא . חייל שמאלן שלא רוצה לשרת בשטחים ומסרב פקודה חייב להישלח לכלא לתקופה ארוכה . כנל חייל שדוגל בתפישה הימנית לגבי פינוי יישובים . ושוב , שלא יישמע כאילו אני בעד פינוי יישובים יהודיים ההיפך , אני מתנגד בכל תוקף אבל , אם יש החלטה של הממשלה חייבים לבצע אותה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל, אתה טועה ! פקודה
  חשדנית   21/12/12 11:26
אינה תורה מסיני. קדושת ארץ ישראל היא היא תורה מסיני. רק יהודי אמיתי - וכנראה שאתה כבר לא - יודע להבדיל בין פקודה של בן אנוש, עלה נידף ברוח, לבין צו אלוהי והבטחה אלוהית לבניו!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
תעזבי אותי עם אלוהים חשדנית .
  ישמעאל   21/12/12 12:03
אני לא פנאט דתי כמוך כך שלי אין בעייה עם אלוהים . תעזבי אותי גם עם הארץ המובטחת שלכם כי זה בלוף שמיימי ואת עצמך אינך יודעת מהן גבולות אותה ארץ מובטחת ומעניין ליראות את כל הדתיים והחרדים שלא מתגייסים לצבא כדי לשמור לפחות על חלק מהארץ המובטחת שלך שהוא על פי דברייך ציווי אלוהי . אני מספיק לי שאני יהודי ששירת 25 שנה בצבא ביחידות קרביות בלבד וניסיתי בכל כוחי לשמור על מדינת ישראל אבל איני פנאט כמוך שייצא למסע כיבושים של הארץ המוב-תחת שלך ! קודם תתגייסו לצהל ותשרתו כמו כל אזרח בלי להיות עלוקות על צווארנו ואחר כך תהיה לכם הזכות לפתוח פה על ארץ מוב-תחת .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
זבל ישמעאלי מה לנו ולך?
  איריס כהן   21/12/12 16:01
לא היית צריך להלחם ולשמור אם אינך מבין מדוע !!!!!מי שמדבר כמוך יכול לעוף מכאן לאחת מארצות בני ישמעאל כי כאן זאת הארץ המובטחת - אבל לא לנבלים כמוך !!! תצא בחוץ כלב טמא !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תודה תרבותית !
  ישמעאל   21/12/12 16:34
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל, אז מה אתה עושה פה ?
  חשדנית   21/12/12 17:15
איזה תירוץ יש לך לכבוש את הארץ הזאת ולהתיישב בה ? באיזו זכות הגעת לכאן מהארץ שבה נולדת (או שבה נולדו הוריך) להתיישב כאן ? באיזו זכות לקחת את האדמות שלא היו שלך ? הרי רק בזכות הקושאן התנ"כי. רק בזכות ההבטחה האלוהית ההיא לאברהם הצלחנו להקים כאן מדינה לעם היהודי. אפילו מגילת העצמאות של בן גוריון אומרת זאת במפורש: אנחנו כאן בגלל ההיסטוריה שלנו. בגלל התנ"ך שלנו. וברגע שתבין מדוע אתה פה ההמשך יהיה כבר מובן מאליו...וחוץ מזה, גם אני שרתתי בצבא וכל בני משפחתי שרתו אז ואפילו עדיין. אתה לא היחיד...אתה יודע.
כתוב תגובה ל- חשדנית
מתאים לך יותר השם קשקשנית !
  ישמעאל   21/12/12 21:00
אנחנו כאן בזכות העמידה של חיילנו . בזכות המילה "אחרי" שמפקד פקד וחיילים מבלי לשאול למה ומדוע הסתערו על הערבים לעיתים בכידונים . אנחנו כאן לא בזכות ההשגחה האלוהית שלך ולא בזכות הבאבות שלך אלא רק בזכות רצון החיילים למסור נפשם למען המולדת , לא למען השם . אם את זה לא הבנת קשקשנית אזי יש לך גם קשיים בהבנת הנקרא . איני מזלזל באנשים דתיים ואני מעריך אותם על תום ליבם רק , שהבאבות שלך ומעופפים כמו בנט מנסים להוריד אותם מהדרך אל האלוהים שהבטיח לך הבטחות . לולא החיילים שמסרו נפשם , שום הבטחה אלוהית לא היתה עוזרת ובבקשה , אם כל כך את רוצה לשמור על פיסת הארץ , תקראי לכל הדתיים החרדים להתגייס לצבא ולא להיות עלוקות על צווארנו .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל,אתה כאן בגלל שאתה יהודי
  חשדנית   21/12/12 21:05
ולא בגלל פקודות של מפקדים, נחושים טובים וממושמעים ככל שיהיו. אם עדיין לא הבנת את זה...כנראה שאתה בוק רציני !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
הוא אשר אמרתי - קשקשנית פנאטית
  ישמעאל   21/12/12 21:22
כתוב תגובה ל- ישמעאל
וחוץ מלנבל את הפה...
  חשדנית   21/12/12 21:29
ישעמאל, אם אין לך תשובה לעניין, חבל שתגיב בכלל. הרי אתה יוצא כאן קטן קטן קטן....אבל מה, אני אהיה לארג'ית אתך: אמרו חכמינו זכרונם לברכה: מודה ועוזב, ירוחם. אקבל את חוסר היכולת שלך להגיב לגופו של עניין כמי שמודה בטעותו. ולכן ירוחם. שבת שלום
כתוב תגובה ל- חשדנית
ההבטחה האלוהית וכתיבה בשבת .
  ישמעאל   21/12/12 21:37
מרוב שאת קשקשנית לא שמת לב שאת בשבת והציווי האלוהי על שמירת השבת היכן הוא אצלך ? אז את כבר יודעת מה לעשות עם ההבטחה האלוהית שלך , אני לא צריך לפרט לך .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
איפה קראת בתורה שאסור
  חשדנית   21/12/12 22:02
להקליד על המחשב בשבת ? נו תראה לי שאתה כזה גיבור....
כתוב תגובה ל- חשדנית
טיפוסים כמוך מקבלים מה שנוח .
  ישמעאל   21/12/12 22:09
ההבטחה האלוהית זה בסדר אבל הקלדה על מחשב ? לנסוע בשבת זה בסדר אבל הבטחה אלוהית ? וואו ! כמה שאתם הדתיים חכמולוגים ומנסים לסדר את אלוהים לפי רצונותיכם !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל תתקדם, כל התושב"ע
  חשדנית   21/12/12 22:16
קיימת רק בכדי לגשר בין אז לבין היום...ואת זה עושים כל הפוסקים, מיהודה הנשיא ועד עובדיה יוסף היום
כתוב תגובה ל- חשדנית
את עובדיה יוסף אני מכיר .
  ישמעאל   21/12/12 22:30
בזכות הכסף שהוא גורף עם הבדץ שלו. גם עם הפסיקות המוזרות שלו שאסור לחטט באף בשבת ואסור לקרוע ניירות טואלט . בחייך ! תעזבי אותי מהם .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
"הכסף שהוא גורף" אתה חוצפן !
  חשדנית   21/12/12 22:52
הכסף - למוסדות החינוך של ש"ס נועד לחנך את ילדי ישראל לתורה ומצוות !! חינוך שבן גוריון גזל מכל היהודים שהגיעו לכאן באמצעות שטיפת המוח שנקראת החינוך הממלכתי. נראה שבן גוריון הצליח יפה מאוד במקרה שלך, כי אני בטוחה שהוריך או הוריהם היו דתיים למהדרין ואתה יצאת מתפקר כזה רק בגלל החינוך החילוני שהוא אירגן לך פה. לפי התגובות שלך ברור שגם לא הבנת את המניפולציות שהם עשו ועושים עליך עד היום, כדי להרחיק אותך מהיהדות והדת ששמרה עלינו כעם במשך אלפי שנים. הם הרי רוצים להפוך אותנו ל'קוסמופוליטים', אתיאיסטים, חילוניים, חסרי דת....רק כדי שיוכלו להלביש עלינו את הדת שלהם, שהם קוראים לה 'מדינת כל אזרחיה'. וחוץ מזה, אם הפסיקות של הרב עובדיה יוסף לא נראות לך - אף אחד עוד לא הכריח אותך ללכת לפיהן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
חבל להתווכח עם פנאטית כמוך .
  ישמעאל   21/12/12 23:15
מזבלת את השכל על חינוך יהודי דתי ומתפקרת בשבת . העלוקות האלה מבית מדרשו של עובדיה , שייצאו לעבוד במקום לשנורר וישרתו בצבא במקום בכוללים . מספיק לי איתך . את אינך רצינית . לא דעתנית אלא פנאטית . אני יהודי יותר ממך . מאמין באמונה היהודית על אלוהים בלי הפרשנויות של כל הטמבלים . אני נוסע בשבת , מדליק מנגל ואוכל פירות ים וחזיר ובכל זאת אני יהודי טוב ממך ומכל אלה המסתופפים מסביב לעובדיה שאולי יפלו גם עליהם כמה פירורים מזקנו .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל, נפלת בפח שלהם
  חשדנית   22/12/12 09:34
ואתה אפילו לא יודע...הרי המטרה שלהם היא לבטל את היהדות את מצוותיה ואם לא מצליחים בזה אז להשמיד את היהודים. הם התחילו בשואה אחת (גרמניה הנאצית) ויסיימו בשואה שנייה (איראן גרעינית), הכל כדי שלא יישאר לנו זכר. ומה שלא הצליחו לעשות פיזית הם עושים באמצעות שטיפת המוח שעושים לכם בבית הספר ובתקשורת. אבל, ישעמאל, בסוף ננצח, וגם אתה תבין את זה ביום שתתחיל לחשוב באמת...
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשבתי שכבר שינית את כינויך
  ישמעאל   22/12/12 12:36
אמרתי לך שמתאים לך יותר קשקשנית לא ? מספיק עם הקשקוש הדתי שלך . את מביישת את הדתיים ושומרי המסורת האמיתיים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישעמאל, "תינוק שנשבה"
  חשדנית   22/12/12 16:56
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
רק אני שואל את עצמי
  תקשורת מאוזנת   21/12/12 01:42
מה משמעות הכותרת "הבית הימני קיצוני" והאם הכתב הנכבד לא נוקט בכך עמדה?
כתוב תגובה ל- תקשורת מאוזנת
9
בנט
  אבש   21/12/12 01:53
נפתלי בנט איש יקר ואיש עקרונות חייל וקצין ערכי ומצטיין ב"היחידה" ניסים משעל עט על נפתלי ומשך אותו בלשון וכרה לו בור בכוונת מכוון . נפתלי בהסח הדעת נגרר . איש אמת צייתן לחוק ודובר אמת בלבבות . הכל שאלה של ניסוח . אכן בחיים והמוות ביד הלשון אבל כמי שראה את התוכנית מכיר את האיש ואת בוגרי היחידה ואמירת האמת שהיא נר לרגלי יחדת עילית נפתלי היה במיטבו . נפתלי החליק וזה קורה אבל הוא יעמוד בכל משימה ובכל פקודת אמת שתינתן לו ויעדיף לאבטח ולהגן על העם מאשר לפנותו - זה לגיטימי . נפתלי שלא כמו מחט שריון בשערי בירות לא ישליך את הדרגות וייציית ויפנה כאחרון הטוראים- אלא נפתלי ישא ודרגותיו עליו - תמיד היה בחוד / בשפיץ - יסע איתם לירושלים לשכנע ולעת אמת יהיה חייל ואזרח למופת . הרבה שנים חיכינו לפולטיקאי מזו נדיר וכמו שאומרים לי יקרים מאד שלי - "זן נדיר ציפור משונה" ודי לחכימא ונפתלי - איילה שלוחה שיהיו על פיו אמרי שפר - בודאי יבין
כתוב תגובה ל- אבש
בנט מתיימר להיות מנהיג
  מישהו   21/12/12 18:29
ממש לא חשוב אם יציית או לא, חשוב מה מבינים מזה חסידיו. הוא נתן לאלפי חיילים הכשר לסרב פקודה. אין דבר יותר הרסני מזה למדינת ישראל. ועל זה נאמר מחרבייך ומהרסייך וכו'.
כתוב תגובה ל- מישהו
10
וולף הקרציה הפכת את האתר לynet
  מספר 2   21/12/12 03:48
כתוב תגובה ל- מספר 2
כך החלו מפלגות האחים המוסלמים
  חמס יהודי?   21/12/12 06:03
כתוב תגובה ל- חמס יהודי?
11
מדבר שקר תרחק
  רחובות   21/12/12 03:48
ראיון נבזי עם מראיין. מנוול עויין שניסה להפיל את בנט בפח. הם מפחדים מנפתלי בנט שצובר מנדטים...ולא יאפשר החלטות אנטי ציוניות.
כתוב תגובה ל- רחובות
12
אילה שלוחה הנותן אמרי שפר
  רמי רצון   21/12/12 06:01
שמעון בנו אומר, כל ימיי גדלתי בין החכמים, ולא מצאתי לגוף טוב אלא שתיקה; ולא המדרש הוא העיקר, אלא המעשה; וכל המרבה דברים, מביא חטא.

כל אלה שתוקפים את נפתלי, רוצים לומר, מה אתה מדבר? מה לא תפנה יהודים? זה הכי כף

אמנם לא צריך להגיד את זה בתקשורת השמאלנית, מול מראיין עויין כמו ניסים משעל, אבל אנחנו יודעים שנפתלי לא, לא, לא יפנה יהודים, וילחם עד טיפת דמו האחרונה כדי למנוע זאת. אבל אסור להגיד את זה.

אני אוהב אותך נפתלי.
כתוב תגובה ל- רמי רצון
13
איתן כבל עבר לקדימה ?הלואי !
  ישמעאל   21/12/12 06:02
לפחות הוא יימחק יחד עימה . לא ! זו ודאי טעות דפוס . כבל הוא במפלגת העבודה . באותה מפלגה ששורצים בה יחדיו מועמדי שמאל קיצוני שכבשו את המפלגה . בכלל , על מה יש לכבל להתלונן ? לא שאני בעד הבית היהודי או בנט ואמירותיו המטופשות והלא אחראיות אבל , הוא פנה לראש מפלגתו כדי שתעיף לכל הרוחות את זאת שייעצה לאמהות לא לשלוח את בניהן לצהל ? אמירה זו היא חמורה שבעתיים מאותו קשקשן מהבית היהודי . בכלל , המפלגה הזו התנפחה ללא פרופורציה בגלל ביבי והליכוד שאיבדו את דרך הימין והפקירו למעלה ממליון תושבי דרום הארץ לגחמותיו של החמאס שיחליט מתי לירות עליהם טילים . ביבי כבר אינו אותו ביבי ואולי , האימרה של "מה שרואים מכאן לא רואים משם" נכונה ואפשר לתת ליחימוביץ לנהל את המדינה שתעשה אותו הדבר ? ביבי והליכוד צריכים להתעורר ! אם לא , יחד עם ישראל בתינו הם יקבלו את אותה כמות מנדטים שיש להם בכנסת הנוכחית .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
14
אוי נפתלי, כמה חכם ככה ילד.
  מוטי1   21/12/12 08:25
אל תנפנף בד אל מול עיני "שור נגח", אתה רוצה להאכיל את השמאל/0מול מרורים? עטוף אותו במעט מרגרינה שיחליק בגרונו בלי שיפצע ושרוט אותו. אני רק מקווה שלא שמת לעצמך ולתנועת "הבית היהודי" מכשול שיגרום לכם לחזור אחורה ויגרום לבוחרים בפוטנציה להירתע מכם.
כתוב תגובה ל- מוטי1
15
ניסים משעל, שועל צבוע וערמומי
  מוטי1   21/12/12 08:34
0מולן עם כפה, "מראיין" אותך אך לא נותן לך לדבר, שם מילים בפיך, מסלף את דבריך, כמו כל ה0מולנים, שלוקחים את הראיון ודולים ממנו מה שנוח להם, מפרסמים חצאי אמיתות ושקרים שלמים. בנט, קח פסק זמן מהתקשורת ה0מולנית, לא חשוב מה תאמר, הם כבר ידאגו שתוצרי הראיון יהיו לטובתם. מסלפים, בדיוק כמו אבו-מאזן וחבורתו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
16
בנט צודק
  דן ה   21/12/12 08:51
את מר יעלון הייתי שואל מה היה קורה עם הנאצים היו מסרבים פקודה ?
כתוב תגובה ל- דן ה
17
משעל הפיל ב"פחן" את בנט
  מיכל מירושלים   21/12/12 09:43
לבנט יש הרבה מה ללמוד בתורת הנאומים והדיונים. אבל זה לא אומר דבר לגבי דעותיו, שאין לזרוק אדם מביתו: לא יהודי ולא ערבי. מה שעשו עם גוש קטיף - זרקו אנשים מביתם ללא שהכינו להם מקום ראוי ותכניות ראויות - על כך יש לומר "שנית מצדה לא תפול".

ולגבי משעל - למה לא שואלים פוליטיקאי אחר האם יהיה מסוגל לפנות ממקום מגוריהם את בני משפחתו למשל, שלא משלמים שכר דירה לבעל הדירה בה הם גרים ויש הצדקה מלאה לפנותם - התשובה תהיה לא! אינני מסוגל לעשות זאת גם אם יהיה פסק דין צדק בעניין.
גם אני אינני מסוגלת לפנות בני אדם מביתם - יהודים כערבים אם הם גרים שם כחוק.

בנט הזכיר שלא יזרוק גם ערבים - מדוע השמיטו את המשפט הזה?!!!!!!!

מה רע בגישה כמו של בנט - ההיפך בנט הוכיח שהוא אדם מוסרי, וכל חטאו היה בכך שלא היה מסוגל לעמוד מול הנכלוליות של המראיין, שכל כולו רוצה רייטינג - ומחיאות כפיים - "איך היפלתי את בנט".

משעל - בעיניי מגעיל. בנט בעיניי מוסרי, אך יש לו הרבה מה ללמוד בתורת הנכלוליות.

במשעל ובשכמותו לעולם לא אבחר - בבנט דווקא כן.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
לא תומכת במשעל אך לא הפיל
  האמת לאמיתה   22/12/12 07:58
את בנט בפח, בנט איש כוחני מאין כמותו גם בנושיאם אחרים, הוא הרי רוצה פירסומת ולכן בא לאולפן ואורח באולפן לא מתנהג כפי שהוא התנהג כבריון וכפרחח רחוב אמתי זה מה שבנט התגלה ובושה שהוא מתימר לייצג ציבור גדול, בנט הפסיד בגדול מכל הכיוונים, לא כל מה שרואים זו החזות האמיתית, לא יעזור התמיכה של רונצקי שמתיימר להיות תמים אבל אמינותו מוטלת בספק, מי שמכיר את הדברים מבפנים יודע את האמת לאמיתה, בנט השתלט על כל הראיון בבריונות לא ענה לענין בשום שאלה ומתיימר לקחת מנדטים מציבורים אחרים סוף סוף אנשים רואים מי זה בנט האמיתי אבל אלה שמכירים את בריון הרחוב הזה יודעים בדיוק את האמת, בנט הפסיד מכל הכיוונים וגב' מיכל מירושלים את תראי את זה בסקרים הבאים ללא קשר לראש הממשלה בנימין נתניהו אני לא רוצה בריון רחוב שייצג אותי בשום נושא נקודה.
כתוב תגובה ל- האמת לאמיתה
פעם אמרתם שבגין בריון וגם על
  נתניהו הלעזתם   22/12/12 10:14
ולעצם העניין בנט באולפן התנהג כמו "ילד טוב" לעומת המאשעל הזה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- נתניהו הלעזתם
את תומכת הבית היהודי מיכל
  האמת לאמיתה   25/12/12 00:47
מירושלים אולי תאמרי בבקשה על הילד הטוב שלך בנט שמופיע מוקף עם תיכוניסטיות כשהוא מתחבק איתן, איזה מין צניעות זו
אל שמועות שהופיע בפאב בצורה כזו לא התיחסתי, משום שלא ראיתי, אבל בחדשות ערוץ אחד ראו ועוד איך ראו אותו מתחבק, אם כך מתנהג בציבור מה הוא עושה בחדרי חדרים?
האיש הזה בנט רחוק מאד להיות האדם שיכול ליצג ציבור דתי שלם, למה אתם אוהבים בחוגים הדתיים לאומיים להטיף מוסר לכולם רק לא לעצמכם, יודעת למה כי יש רבנים שהבעיות המשפחתיות שלהם מחביאים אותן מתחת לשטיח לפני שיטיפו לאחרים אולי קצת יסתכלו על עצמם, הרי יודעים את האמת.
כתוב תגובה ל- האמת לאמיתה
18
קיצוני כמו לסרב פקודה לאנוס
  אמיר ש   21/12/12 09:44
מה לעשות, גירוש אדם מביתו שלא עשה לך שום דבר רע ולא מהווה עליך איום בשום צורה שהיא זהו פשע מוסרי ושום חוק לא ילבין את זה. הצדק והמוסר הם מעל לחוק, שבסך הכל נקבע ע"י רוב רגעי. שמישהו עכשיו יסביר איך זה שונה מרוב שמחליט שמותר לאנוס את אחותך. האם "סירוב פקודה" זה עדיין הרס הדמוקרטיה? לרוב אין סמכות פשוט לבחור קורבן ולהחליט שאונסים אותו. בין אם זה אונס מיני, ובין אם זה לאנוס אותו לעזוב את ביתו וכל חפציו.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
שכחת ? הנושא אינו אונס .
  ישמעאל   21/12/12 15:04
אם כל חייל יעשה דין לעצמו ויקבע מה הוא מבצע ומה הוא מסרב לבצע , לא תהיה במדינה הזו אחת שלא תיאנס [עי ערבים]אחרי שיכבשו לנו את הארץ . תעזוב מאחותך ותעזוב מאונס יבוא שמאלן או יפה נפש ויחליט שהוא בערבים לא מוכן לטפל . מה תעשה ? בסדר , אנסו אחות אחת אבל , את כולן ? ואותך ישחטו ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
19
ארורה הפוליטיקה הישרעלית
  איריס כהן   21/12/12 09:47
צפיתי אמש בתוכניתו של ניסים משעל (על משקל-חלאד משעל) בערוץ 2 ערוץ ההבל והפופוליטיקה , ערוץ המשחית כל חלקה טובה , ראיתי כיצד החומץ הזה משעל מתקיף כמו כלב את בנט ,כאשר כל ענינו להוציא כותרות פופוליסטיות וכאילו "להפיל את בנט בפח " , בנט אכן חשש להתבטא - במעט הזמן שניתן לו , כי הכלבה השניה - רינה מצליח צרחה עליו כמו מורה על תלמידה :" אתה חייב ללמוד להקשיב " והפריעה לו ללא הרף ! והמפלגה הניבזית הליכוד , שבראשה השרלטן הגדול חרטטניהו הנבל והפחדן שהסכים להרס בתים ומאחזים שעכשיו בגלל הפחד מבנט מדבר פתאום על בניה ובניה , למרות שעשה נזקים גדולים והקפיא את כל הבניה- עושים מה שמצופה מהם ומתקיפים את בנט על אמירותיו !! אני לא מצביעה לאיש ומודה לה' שנתן לי את התבונה למאוס בכל הפוליטיקה הליצנית והעלובה הזאת , ממנהיגים שפוחדים להגיד את האמת מחשש לאיך זה ישמע וכמה קולות הוא יפסיד ! ארור השלטון הזה ארורה התקשורת הזאת ארורה כל השיטה !! רק מנהיג שיפסיק את כל ההבל והשקר והמוסכמות של הדמוקרטיה הישרעלית , ורק מנהיג שירק על התקשורת השקרית ויחסל אותה - הוא הראוי להנהיג את ישראל - לא -לכו להצביע אלא אסור להצביע , הפסיקו את השקר אל תשתתפו בו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כל ציוני שלא מצביע.......
  מוטי1   21/12/12 10:22
נותן כח לעוכרי ישראל, את חייבת להצביע ולעודד כל ציוני להצביע בעד מפלגה ציונית. אל תתני כח לשונאינו. וכמובן במשנה מרץ למען "הבית היהודי" כי אם הפריץ מתנכל לו, זו בדיוק הסיבה למה להצביע עבורו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
תגובה
  איריס כהן   21/12/12 15:53
לו היה עומד על דעתו ולא מתנצל , לו היה מתקיף את ניסים משעל והתקשורת , הוא בסך הכל עוד חלק מעגל- השלטון והשיטה שהיא אבות הטומאה , צריך לפרוץ את השיטה ואי אפשר לעשות זאת דרך המסגרת המוסכמת ! מנהיג אמיתי שירצה לעורר את העם ללכת בדרך האמת לא יוכל לעשות זאת במסגרת "הדמוקרטיה הישראלית " ששתפה לעם את המח וסרסרה את רוחו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
20
רק נאצי לא מסרב פקודה בכל תנאי
  עופר וינשטוק   21/12/12 09:51
ובהפוך כל הצבועים יצרחו שטרנספר של ערבים לדוגמא היא פקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מונף ומחייב סירוב פקודה ובברורא
כתוב תגובה ל- עופר וינשטוק
תגובתך חכמה
  עמוס שנער   21/12/12 13:02
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
21
צודק 100 %.
  nacabi   21/12/12 09:53
כתוב תגובה ל- nacabi
22
האופציות בסוגיית יהודה ושומרון
  דודי30   21/12/12 10:13
בנט לא קרא לסירוב פקודה אלא הודיע שלא יוכל לבצע אותה.

לכל ראש ממשלה יש שלוש אופציות בסוגיית יהודה ושומרון:

1.להישאר במצב הקיים - צה"ל שולט בשטח C ומפעיל את מנגנוני הביטחון הפלסטינים בשטחי A וB.אף יהודי לא מפונה.

2.תכנית ההתכנסות- התנחלויות קטנות ומבודדות מפונות לתוך גושי ישובים שיסופחו בחוק לישראל.עשרות אלפי יהודים יפונו.

3.סיפוח שטח C- ישראל תספח את כל שטח C שבו נמצאים כל הישובים היהודים וכל איזורי הביטחון החיוניים.היא תעניק אזרחות ישראלית או תעודת תושב ישראל לעשרות אלפי ערבים החיים בשטח זה.

אלו האופציות היחידות וכל מי שמציג אופציה אחרת - משקר.

נתניהו דבק בדרך מס' 1,לבני ולפיד בדרך מס'2 ובנט בדרך מס' 3.מבחינה ביטחונית הוכח שדרך מס' 1 הכי טובה לעם ישראל אך מבחינה דמוגרפית היא הכי מסוכנת לנו. מבחינה בינלאומית דרך מס' 2 הכי טובה. מבחינה דמוגרפית דרך מס' 2 או 3 טובות כי הן מובילות להפרדה מדינתית בין העמים.

צריך לומר את האמת- לכל רוה"מ יהיה הרבה יותר קל לאזרח עשרות אלפי ערבים מאשר לפנות עשרות אלפי יהודים.צריך לשכנע את העולם שגבולה המזרחי של ישראל חייב להיות בקעת הירדן אחרת ביטחון המדינה יופקר.אם וכאשר מחליטים על פינוי כלשהו צריך להכין מראש ישובים בנויים שיקלטו את המפונים (לא כמו בהינתקות) ולאפשר להם נחיתה מאד רכה ,ממש כמו של מעבר דירה עם תמיכה כלכלית ופסיכולוגית רצופה.

נתניהו כנראה ירכיב את הממשלה הבאה והוא יחתור להמשיך בדרך מס' 1. בנט יהיה האגף הימני בממשלה כי ליברמן התמרכז.
כתוב תגובה ל- דודי30
דודי30 למה לצמצם אפשרויות ?
  חשדנית   21/12/12 11:58
יש עוד אפשרויות. הנה אחת מהן:

כל אלה הקוראים לעצמם פלסטינים ורוצים הגדרה עצמית - יקבלו את ההגדרה עצמית שלהם במסגרת מדינת ירדן. יקבלו תעודת זהות ודרכון ירדניים ויצביעו לפרלמנט הירדני.
כל אלה שירצו - יוכלו לעבור ולהתגורר בירדן. כמובן יקבלו פיצוי על האדמה והבית בישראל כשיוכיחו בעלות עליהם.
מצד שני - אלה שרוצים להמשיך להתגורר בישראל יעשו זאת על תקן של 'תושבים' (לא אזרחים), יקבלו את כל הזכויות ויחוייבו בכל החובות מלבד הזכות להצביע והחובה להתגייס לצבא...

למה זה טוב ? מצד אחד התושבים הערביים יישארו במקומותיהם, אם ירצו, ויקבלו את כל הזכויות שיש כאן, ובנוסף - גם הגדרה עצמית במדינה ערבית (ירדן, שהיא חלק מפלסטין המנדטורית), אבל הם לא יוכלו להצביע בבחירות בישראל. הממשלה שלנו תבחר אך ורק על ידי אזרחים. אפילו אם יהיה רוב ערבי - היהודים הם אלה שישלטו במדינה הזאת.

ואם מישהו מיד יקפוץ ויטען את מילת הקסם 'דמוקרטיה' - תזכרו שמולדת הדמוקרטיה, יוון העתיקה, המציאה בעצמה את הפטנט הנ"ל. היו בה 'אזרחים' (צאצאי היוונים שהקימו את אתונה) שבחרו ונבחרו בבחירות דמוקרטיות, אבל גם 'תושבים' - כל הסוחרים והאנשים שהגיעו מחוץ לאתונה ובחרו להתיישב בה, אבל לא קיבלו זכויות אזרח.

כתוב תגובה ל- חשדנית
23
מר איציק וולף אתה סלפן מגמתי!
  בשם בן גוריון   21/12/12 11:37
ראיתי את הריאיון אתמול בערב והוא אמר שנפשית הוא באופן אישי לא מסוגל לבצע פקודה כזו, גם לא לפינוי ערבים מבתיהם החוקיים!!
כתוב תגובה ל- בשם בן גוריון
24
עם מורשת של צאן לטבח אנו נגרש
  יותר טוב   21/12/12 12:33
עם גרושים וסילוקים מכל מקום לאורך ההסטוריה, לא ברור למה יש המתנגדים לאפשר לצה"ל, לגרש ולהרוס באישון לילה בתים על ראש תינוקות. למה להעמיס על הערבים את הגרוש, אנו נעשה זאת טוב יותר, טוב עם קצת עזרה פיסית מהם. באף מקום הפתרון לא היה סופי כמו בהונגריה, שם הטרנספורטים אורגנו ע"י יהודים בראשות קסטנר. המוח היהודי מארגן טוב יותר. באופן דמוקראטי. תנו לדב ויסגלס לארגן, עשה זאת מצוין בהתנתקות, לא מצטער על זה, ואפילו גאה בזה, לא הועמד לדין ויוכל שוב לחזור על זה ביו"ש בחפץ לב, תמורת דמי טירחה נאותים.
כתוב תגובה ל- יותר טוב
25
ומה עם טרנספר לערבים?
  זה כמובן אסור   21/12/12 12:34
עמוס עוז המנהיג הרוחני של הסמול אמר: "היום של טרנספר לערבים יהיה יום של סרוב פקודה המוני. אנחנו(הסמול) נשכב תחת המשאיות ונפוצץ את הגשרים" סוף ציטוט
כתוב תגובה ל- זה כמובן אסור
26
רק הליכוד יכול
  רק ביבי   21/12/12 14:00
בנט רוצה לדבר באופן "אישי" אבל כאיש ציבור הוא מייצג פלג לא קטן באוכלוסיה שמקשיבים לו והולכים לפי דרכו. אם דרכו היא סרבנות אני מוותרת על הדרך הזו. בבחירות הקרובות רק ביבי.
כתוב תגובה ל- רק ביבי
27
אף אחד לא מסלף, בנט קרא לסרב
  רק נתניהו   21/12/12 14:25
אדם שקורא לעצמו ימין ומתנהג כמו ראשון השמאל לא יקבל את הקול שלי. שוב הוכח שרק הליכוד יכול.
כתוב תגובה ל- רק נתניהו
28
נפתלי כנט
  מישקה   21/12/12 16:22
מי שכתב הבית היהודי קיצוני הוא שמלאני קיצוני
כתוב תגובה ל- מישקה
29
רוצה לחסל המדינה היהודית דמוקר
  מישהו   21/12/12 18:09
נראה שבנט רוצה לחסל את המדינה היהודית דמוקרטית ולהפוך אותה למדינה יהודית תיאוקרטית המתנהלת על פי חוקי השריעה, סליחה חוקי ההלכה.
כתוב תגובה ל- מישהו
30
נפתלי בנט תגיד להם פשוט:לא אמ
  אורי אשקלון   21/12/12 21:46
לא אמלא פקודה בלתי חוקית בעליל. ולא אפנה יהודי מביתו.
כתוב תגובה ל- אורי אשקלון
31
לצבועי הליכוק בלוף שנפלו למלכו
  קורןנאוה טבריה   22/12/12 07:21
למלכודת של משעל עם הכיפה:תתביישו לכם! גם אני הקשבתי לראיון קשב רב ובנט, לבושתו, לא קרא לסירוב פקודה כפי שעושים סרבני 0מול וטייסים,הוא בסך הכל אמר שהוא, באופן אישי,לא יציית לפקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליה וקוראים לה:טרנספר סלקטיבי=רק ליהודים-וזה הבדל גדול.כך אמור להגיב כל יהודי וכל חייל בארץ ישראל!!!לא ידעתי שרק ל"מצפוניים"0מולנים מותר לא לציית לפקודות אנטישמיות סלקטיבית?!אני מקווה שתגובתם הצבועה והצפויה של הליכוק בלוף תעלה להם בעוד ארבעה מנדטים והפעם לטובת 'עוצמה לישראל'=כי העם חייב עוצמה לישראל מול כל ה0מול והימין בלוף=גם אסור לסמוך יותר מידי על הבנטים והאורבכים הידועים בסגידתם לעגל הציונית החילונית והחלולה=עבודה זרה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לקחת את כדור ההיי לפני שכתבת ?
  ישמעאל   22/12/12 08:08
נראה כאילו אינך שולטת בריר שניגר מבין שפתייך . מי נתן לך את הפרשנות שפינוי יישוב [ערבי או יהודי] בהוראת ממשלה חוקית בישראל הוא "הוראה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליה" ? תיכף תגידי גם שלהעלות מס זה אינו חוקי כי את מתנגדת לכך או כל שטות אחרת . יש הגדרות די ברורות למה זו פקודה בלתי חוקית ואת תמציאי בקיצוניותך פקודות בלתי חוקיות רק בגלל שאיזה נבל קרא לא למלא פקודות שניתנות בצבא כי זה אינו מוצא חן בעיניו . גם פקודה קשה כזו חובה על חייל לבצע , עם דמעות בעיניים רעד בידיים ולב שבור !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
איזה מזל שארץ ישראל מתנהלת על
  קורןנאוה טבריה   22/12/12 08:47
פי חוקי ניל"י(נצח ישראל לא ישקר) ושופטים בשמיים כמו למשל החוק:"ואם לא תורישו (טטרנספרו)את יושבי הארץ מפניכם,והיה אשר תותירו מהם(כמו את זועבי,עזמי,צרצור,טיבי ושאר הטרויאנים בכנסת ישראל)לשיכים(קוצים)בעיניכם ולצנינים(מטעני צד)בצידכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"!!ונראה אותך ישמעאל המשוקץ מפריך עובדה חוקית זאת?לא תצליח לעולם! וגם את העובדה שכל מי שמעז לתפוס בעלות על ארץ חמדת אבות(כמו כל העמים שהתאדו מכאן עד שבאו היהודים!) וכל מי שמרים יד בוגדת על ארץ חמדה,עוקר נטוע ומגרש יהודים מארץ ישראל:סופו רע ומר,מי פחות ומי יותר,במוקדם או במאוחר וע"ע בגין,רבין,שרון, אולמרט ורבים אחרים שעוד נדע עליהם כי שופטים יש בשמיים!ואני מודה בדבר אחד:נוזל לי דבש מהלב היישר אל השפתיים כשנעשה משפט צדק משמיים,גם אם לפעמים זה כואב!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
וואלה נשמעת כמו עובדיה יוסף !
  ישמעאל   22/12/12 08:57
גם לך יש בד"ץ ? למה לא ? תעשי חלטורה . את ודאי אינך דתיה או שומרת מסורת כי אם כן לא היית מתקתקת לנו במוח לפחות ביום שבת . גם אני איש ימין אבל לא פנאט כמוך . זה שאיני יודע לדקלם לך פסוקים נבחרים [שהפנאטים מכבסים איתם כל יום] ואת כן , לא עושה אותך חכמה יותר אלא סתם פנאטית יותר . אולי גם את ,כמו הרבנים הגדולים שלך תודיעי לנו ביום שבת שאסור לקרוע ניירות טואלט בגלל קדושת השבת ואולי גם תצרפי את הכלל הזה לתזה המיוזעת שלך על קדושת הארץ . בקיצור , קחי כדור הרגעה ולכי לישון . מגיע לך .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
בניגוד לכבוד הרב=אני לא תומכתב
  קורןנאוה טבריה   22/12/12 12:27
במסירת חלקי מולדת בשום מקרה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מעניין מה אתה לוקח???
  איריס כהן   22/12/12 19:23
שוטה שחצן ועלוב שכמוך , לידיעתך ארץ ישראל עוד כלל לא בידנו , החברה זוללי השרצים והחזיר " שכבשו אותה " כביכול וגאלו את עם ישראל , הכניסו את כולנו לדרך ללא מוצא - השאירו את המוסלמים בכל רחבי הארץ כולל הר הבית וכולל בתחומי " המדינה היהודית " , ורק ה' יכול להושיע אותנו מהשקר והשחצנות שלכם !! בניגוד לחשדנית ,עד שלא תתנצל מאמירותיך הנבזיות על הארץ המובטחת - אתה לא בן עמי ולא יהודי ויכול ללכת לקיבינימט !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
32
סירוב פקודה לפנות ישובים.
  אביעד ש   22/12/12 11:08
סירוב פקודה של פינוי ישוב במקרה המדובר הוא חובה של כל חייל !
וחייל שלא יעשה זאת הוא אדם שלא באמת רוצה לשרת את עם ישראל ויותר משרת את האינטרסים של עצמו או של הפוליטיקה הקטנה והמושחטת שאוחזת כיום לצערינו במושכות השילטון.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
33
בנט צודק
  בנט צודק   23/12/12 01:25
youtube.com
כתוב תגובה ל- בנט צודק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il