|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הופחתה שנה מעונש המאסר של ענת קם
מאת: איתמר לוין  |  31/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כצפוי מבית משפט אנטי יהודי ואנ
  קורןנאוה טבריה   31/12/12 09:49
ואנטי-דמוקרטי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
I feel shame of Israel
  Gilead   1/01/13 05:02
Instead of the supreme court works hard to benefit the state and protect it, The supreme court in Israel is a dangerous, irresponsible court that encourage spies and terrorists to act swiftly against the state. in any other country in the world, Anat Kam would spent at least 15 years in prison, or death penalty. Crash the supreme court and change it at once.
כתוב תגובה ל- Gilead
לשחרר גם את יגאל עמיר הצדיק
  נאווהקורן מטבריה   1/01/13 12:40
אם ענת קם משתחררת מוקדם ..מדוע לא להקל בענשו של גיבור ישראל הצדיק הרב יגאל עמיר ?
כתוב תגובה ל- נאווהקורן מטבריה
2
ביבי הסמרטוט מנע שינוי בעליון
  וזו התוצאה   31/12/12 09:52
ביבי הרופס וחדל האישים מנע כל שינוי בעליון השמאלני הקיצוני
ביבי הסמרטוט מינה את וויינשטיין השמאלני ליועץ משפטי לממשלה.
לכן מה הפלא שהעליון התיר לזועבי המחבלת להיכנס לכנסת ???
וגם בפרשת קם זה היה צפוי וידוע מראש
זה בגץ לערבים ולשמאלנים
ואם מישהו אשם הרי זה "ביבי החזק"
כתוב תגובה ל- וזו התוצאה
3
העליון מכה שנית
  א.ל. רמת-גן   31/12/12 10:01
אתמול זו זועבי . היום זו קם . אבדן האמון במערכת עבר את כל הגבולות.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
4
ישראל גן עדן למרגלים
  רואה נכוחה   31/12/12 10:29
מה היתה כוונתה, אם לא להזיק למולדתה ?
כיצד היא יכלה לדעת לאן המידע יגיע מהעתונאי ?
מה המסר לאחרים ? אפשר להוציא מידע חסוי לחברים, לאבא, לאמא, לדוד, לצדיק, לרבי, כמובן ללא כוונה רעה.
ישראל גן עדן למרגלים (ללא כוונה כמובן)
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
מה אתם נטפלים לטיפשה הזאת?
  עין הנץ   31/12/12 15:50
בירושלים בבית הנשיא יושב החתרן הבלתי נלאה ומצהיר קבל עם ועולם שהוא מכיר את אבו מאזן והוא מאמין שהאיש הזה הוא איש שלום שחייבים לדבר אתו (גם אם אינו רוצה לדבר אתנו). איש שלום? מכחיש השואה, ראש ומנהיג ארגון מחבלים מחופש בחליפה ועונב עניבה, צבוע שמדבר בשתי שפות ושאיפתו לאחר שהשיג את הכניסה לארץ ישראל עם מחבליו מתוניס בהסכם אסון אוסלו הוא שואף להשיג את המטרה הסופית ולהביא את השואה השניה של האיסלמונאצים על היהודים בארץ ישראל. האם אי פעם הוא הבטיח שהערבים מוכנים לסיום וקץ הסכסוך? לוויתור על שיבת כל המחבלים המכונים פליטים? להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית? שהערבים יסכימו שמדינתם תהיה מפורזת ולא תאיים על תושביה היהידים? החתרן הבלתי נלאה לא ילאה עד שיביא את הקץ על עם ישראל ובלבד שעד אותו יום יאמרו עליו בעולם שהוא איש שלום עד ליום שיתגלה שהיה הצ׳מברלין היהודי. יהודים, עורו! שמרו על נפשותיכם והשמרו משני הנ״ל.
כתוב תגובה ל- עין הנץ
5
לאיש ימין היו מוסיפים שליש!
  ישמעאל   31/12/12 10:42
קם ובלאו היו צריכים לבלות הרבה מאד שנים בכלא אבל מה לעשות ? במקום משפט = מספח !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
השמאל הם עונש לימין שקר
  איריס כהן   31/12/12 12:13
כל השלטון במדינת ישראל הוא אוייב העם -שלטון אשכנזי משוקץ חילוני כופר להכעיס +מפלגות חרדיות משוקצות שרוצות עוד קולות ועוד שרים וכסף -ולא עשו כלום בכדי להלחם על האמת ,הם היו צריכים להרים את נס המרד בשלטון הכופרים שהשתלט על עם ישראל , במקום זאת העם היהודי הולך להצביע לאלו שמשפילים אותו כופים עליו שלום שקר עם רוצחים ,כופים עליו הכרה בנישואים חד מניים ,ארתראי אונס קשישה -והמשטרע המנוולת לא מפרסמת בכדי לא לגרום לכם להתקומם -המשטרע מגנה על שלטון היודן האשכנזי הכופר על הבג"צ שמשפיל את היהודים בפסיקותיו ועל ביבי הנבל שמגבה את הבג"צ הזה , הם יודעים שמה שלא יעשו היהודים ימשיכו להצביע עבורם ולא התמרדו כולל אלו שיודעים עם איזה נבלות יש לנו עסק -כמו אמנון יצחק שנפל גם הוא בפח ומשתתף בחגיגת השקר !!!! אוי לכם עם ישראל אם תלכו להצביע ולא תקומו לצעוק ולהתקומם !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בנימין נתניהו על הבג"צ
  איריס כהן   31/12/12 12:36
בזמן שאתם יהודים טובים , כועסים על פסקי הדין של הבג"צ ,האיש שאתם סוגדים לו והולכים להצביע עבורו -נתניהו -סוגד לבג"צ -במקום להלחם בהם עבור מצביעיו , והנה לכם חסידיו של ביבי -מיהו ביבי האמיתי -מתוך כתבתו של חגי סגל -עתון מקור ראשון מיום24.2.12 א'באדר תשע"ב מאמר הנקרא-"תקופת השופטים" : " לנשיאה בייניש רווח כשממשלת אולמרט נפלה ונתניהו חזר לשלטון. היא ונתניהו נפרדו במילים חמות מאד ,כאילו היו שותפים הסטוריים לרעיון האקטיביזם השיפוטי. נתניהו עלה מלשכתו ללשכה של בייניש והשתבח שם בהדיפת הצעות החקיקה הימנית ליצוב היחסים שבין הרשות השופטת לבין הרשויות האחרות וכך אמר: " גנזתי כל הצעה שנועדה לפגוע ,לקצץ , בכל צורה שהיא בעצמאותו של בית המשפט , וזה מתוך השקפה עמוקה שגם ירשתי בבית אבא " ... כל מילה מיותרת ,זה מנהיג הימין , ללמדכם שכאשר מדובר בכופרים לא משנה אם הם ימין או שמאל -גם אלו וגם אלו יבגדו בסופו של דבר בעם ישראל!! אז לכו להצביע ???? למי אין למי ! צריך לשנות את הכל מהשורש ,בואו לא נהיה חסידים של איש ,בואו נקום ונתקומם !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ממשפט הרשע של איריס ונאוה.
  ירחם השם   31/12/12 14:04
כל שופט עדיף על שתי הסיטרה אחרה האלה, הרעות והאכזריות.
כתוב תגובה ל- ירחם השם
כך כותבים סיטרא אחרא=טמבל!
  קורןנאוה טבריה   31/12/12 14:28
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את כתבת ארמית ואני עברית.
  משוגעת ובורה   31/12/12 14:53
מכל מקום, זה מה שאתן בשתי השפות.
כתוב תגובה ל- משוגעת ובורה
את כתבת ארמית ואני עברית.
  משוגעת ובורה   31/12/12 15:11
מכל מקום, זה מה שאתן בשתי השפות.
כתוב תגובה ל- משוגעת ובורה
שתיהן חיות על כדורים ושנאה .
  ישמעאל   31/12/12 15:30
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אחדות כל הכופרים
  איריס כהן   31/12/12 16:58
סחתן על אחדות הסיטרא אחרא - כופר ימני - מעריצו של ביבי + כופר מהשמאל -התאחדו בהתקפה על האמת ! מעניין שישמעל לא מגיב על הציטוטים של ביבי בסגידתו לבג"צ ,שהוא כה משמיץ ! מחכה לתגובתך ! 
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הנכון הוא אחדות האכזרים הרשעים
  לאיריס תשובה   31/12/12 17:18
הם מתבוססים ברשעתם ובסופו של יום טובעים בה ונעלמים לבלי שוב. כך יהיה גם איתך ועם נאוה.
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
ביבי איכזב אותי בהרבה תחומים!
  ישמעאל   31/12/12 17:52
אילו היו ניצבים כמה מועמדים לראשות הממשלה שהיו ראויים פחות או יותר , האמיני לי שלא הייתי בוחר ביבי . הוא הוכיח שאין לו עמוד שידרה . הוא הוכיח שהוא פועל על פי משבי רוח ברחוב . הוא הוכיח שהוא מכופף את גבו לכל נפיחה והוא הוכיח שהוא אפס מוחלט בבטחון שנתן לחמאס כך לנצח את הקרב האחרון . למרות הכל , אני אבחר ליכוד כי רק כך ניתן יהיה לסלק את כל ההירהורים של השמאל הקיצוני שמשתרע מהמפלגות הערביות עבור דרך מרץ , העבודה הציפור המטומטמת היפיוף שהוא חושב שנמצא בתחרות מלך היופי . אני לא אבחר שס כי הם אוכלי חינם ולא עושים שום שרות טוב למדינה , עלוקות טובות מהם לפחות אותם אפשר להוריד . את שס לא . אני גם לא אבחר בית יהודי בגלל הרוב הדתי בו ואני , למרות שלעיתים אני הולך לבית כנסת או בית אבלים להתפלל זה לא בגלל שאני מאמין בזה אלא כדי לעשות כבוד אחרון למת . בוודאי שימינה מכך לא אלך בשום פנים ואופן שם שוכנים חולי הרוח הימניים הפנאטיים שמבחינתם שתיהרס המדינה העיקר שיקבלו את עמדותיהם . שימי לב איריס שעניתי לך ללא קללות ונאצות והגיע הזמן שגם את ונאוה תנהגו כך שלא יתקבל הרושם שאיש ימין הוא חסר תרבות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
שנאת החינם של איריס כהן
  דן ה   31/12/12 17:57
השנאה שלך לאשכנזים היא הגזענות החדשה אני בטוח שהרב שלך הרב עובדיה יוסף לא היה שמח לשמוע ממך קללות נמרצות כאלה לידיעתך בני עדות המזרח מגיעים לכל עמדות המפתח בציבוריות הישראלית: נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, יו"ר מפלגת העבודה, מגישי חדשות מובילים. המחסום היחיד לשוויון חברתי הוא רגשי הנחיתות של אנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- דן ה
תגובה לדן ה.
  איריס כהן   31/12/12 19:35
לא הבנת כלל את דברי ,דברי הם נגד השלטון האשכנזי -כלומר החזון השיטה ,ולא היהודים שבאו ממדינות אלו ,האמן לי אין כאן ענין לרגשי נחיתות וגם שום שאיפה לשוויון חברתי , לא הבנת אינני שואפת להידמות ולהשתוות אלא מתנגדת, חולקת, רוצה לשנות ,לא דיברתי על קיפוח - אתם אנשי השמאל בכל פעם שיש זעקה והתמרדות אתם מיד מיחסים זאת לרגשות קיפוח ונחיתות ומנסים לתקן זאת על ידי כסף וג'ובים , כך עם הערבים שצועקים ציונים החוצה ,כך היה עם הפנתרים השחורים , כך במאבקים של תושבי השכונות נגד המסתננים , את הכל אתם חושבים שאפשר לקנות ולהשתיק בכסף וזאת הטעות ,במקום להתעסק בדברים בשורשם אתם מנסים להשתיק באמירות שקריות , הטענה שלי היא שקם כאן שלטון שהגיע מארופה והם אלו שקבעו את החזון הדרך והחוקים -לכן אני קוראת לו השלטון האשכנזי ! העובדה שיש המון בכירים בעמדות מפתח שהם מבני עדות המזרח לא אומרת לי כלום מכיוון שהם לא שואפים לשנוי השיטה, לא מבינים בכלל מה קורה פה, וגם לו היו מבינים לא היו יכולים לשנות מכיוון שממציאי השיטה היו נלחמים בהם ומסלקים אותם מלהפריע ! רוב בני עדות המזרח היגיעו לכאן כיהודים מאמינים שלו היתה ניתנת להם האפשרות היו רוצים לראות צביון אחר למדינה וגם רבים מהיהודים האשכנזים אלה שכולם, כמכושפים ,בטוחים שזה מה שיש והמשחק חייב להימשך!!! ולא כך !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
התכוונת לענת קם וטלי פחימה?
  קורןנאוה טבריה   31/12/12 17:39
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה הזאת עברינית פלילית בע'מ
  ראש הפושעת בוער   1/01/13 12:35
כתוב תגובה ל- ראש הפושעת בוער
להיות עבריין אדיולוג פלילי תחת
  איריס כהן   1/01/13 19:05
שלטון המתבוללים האדומים - זאת גאווה יהודית ומגיע לאחד כזה להדליק משואה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
חיזבג"צ!
  אליק א.   31/12/12 11:10
כתוב תגובה ל- אליק א.
7
יש מיד להגיש תביעה נגדית להארי
  פלא יועץ   31/12/12 11:18
-ך את עונשה של הבוגדת הנאלחת.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
היה צריך להעמיד לדין
  האסירון העליון   31/12/12 11:44
את קצין בטחון שדה של הפיקוד ואת הממונים עליו שאיפשרו את הוצאת המידע ולא את ענת קם, ה-"ש.ג." במקרה זה. כפי שבמקרה של וענונו אף אחד מהאחראים להוצאת המידע מקמ"ג לא הועמד לדין על רשלנות, כך גם הפעם.
כתוב תגובה ל- האסירון העליון
9
ברוסיה וסוריה ובאירן ובארצות ה
  דק   31/12/12 11:45
ברוסיה וסוריה ובאירן ובארצות הברית נותנים עונש מוות במקרה כזה
כתוב תגובה ל- דק
10
השופטים לא מבינים מדוע דעת
  אברהם מערב השומרו   31/12/12 11:46
הציבור אינה מעריכה אותם.
בית המשפח התחתון זה שם שמתאים לו
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
11
העליון תומך בשמאל ובשונאי
  המדינה ועוכריה   31/12/12 11:53
כתוב תגובה ל- המדינה ועוכריה
12
נכון היה לשחרר אותה מיד.
  הקלה מסויימת   31/12/12 12:11
אבל גם כך, זה הרע במיעוטו ואני שמח בשמחתה של קם, שודאי מרגישה היום קצת יותר טוב.
כתוב תגובה ל- הקלה מסויימת
13
דעת המיעוט - ביקו
  ראו   31/12/12 13:39
מה לשופט להצטדק ולדחות את הערעור בטענה כי ברגיל אין בתי המשפט מתערבים בגזר הדין של הערכה הראשונה כאשר העונש שנגזר הינו סביר.

העונש סביר? 12 חודשים שהופחתו בערכאת הערעור הם לא פרק זמן קצר - הם מלמדים שהעונש שנגזר מלכתחילה אינו סביר. מדובר בקיצור של למעלה מרבע מתקופת המאסר שנגזרה עליה.
על העיתונאי בלאי שהפיץ את החומר נגזרו 4 חודשי שירות בלבד. היש פרופורציה?

מה גם שבהליכים אחרים השופט סולברג לא אחז בדווקנות בהלכה זו (כך לדוגמא: ע"פ 8232/11, ע"פ 8232/11, ע"פ 4570/1,
ע"פ 6263/11 ועוד) בע"פ 82323 פסק השופט סולברג במקום 6 חודשי עבודות 10 חודשי מאסר. כיצד הוא התערב אז בהחלטת בית משפט קמא?

פסיקה על-פי עקרונות משפט ברורים הינו הכרח. בכל המקרים.

כתוב תגובה ל- ראו
14
הקיצר, בית המשפט מבורדק נורא
  פרצלה   31/12/12 13:58
ירצה השופט/ת יוצא את ההלכה הנהוגה שאין מתערבים אלא אם העונש אינו מידתי, וזה מה שעשה סולברג גם כי הוא סבור שאין להפלות עם ההלכות בין בוזגלו למישהו אחר... תרצה השופטת היא "תשכח" להזכיר את ההלכה הפסוקה כאילו אין כזו... ותחפש נימוקים כדי להקל, כך עשתה ארבל פשוט שכחה.. יש האומרים שאחידות במשפט חשובה היא, יש אחרים האומרים שאי האחידות היא דבר יפה במשפט... ובמילים אחרות רוצה שופט, הוא יקרא לרובה, רובה, ירצה יקרא לרובה מטאטא... מין שוק מאוס של מילים, הנקרא אצלנו בית משפט...
כתוב תגובה ל- פרצלה
15
האם גם על גנב במכולתהיו חסים?
  דידה   31/12/12 14:38
איך זה שתמיד בית המשפט חס על הלבנבנים? הרי לו נשפטה פושעת זו באר"הב היתה מבלה בבית הכלא עשרות שנים. כנראה שהשופטים הם עוורי צבעים ואינם חסים על מי שלא בעל צבע ושם לבנבן ויחוס שמאלני לבנבן. האם גם על משליך הנעל בשופטת בייניש הוא בעל סיכוי ליחס לבבי ואוהד כמו זו שבגדה במדינה? עוד פסק דין הזוי מוטה מעורר חימה. בית הששפט הליון שנוהג כבית משפט של העולם התחתון לאן? שימו לב לשמות המשפחה של השופטים העליונים אה כן יש גם מזרחי אחד שוהם.
כתוב תגובה ל- דידה
16
נסראלה צדק
  המצליף   31/12/12 14:41
בקיצור נסראלה צדק. החברה הישראלית מחוברת בקורי עכביש. ביהמ"ש העליון מופקר, מתנהל כבימ"ש בסדום. חנין זועבי מקבלת הכשר לרוץ לכנסת, אנרכיסטית שמאלנית שגנבה אלפי מסמכים מסווגים מקבלת עונש כמו אותו אחד שהרגיש מקופח ע"י ביהמ"ש, וזרק נעל על האף של בייניש. מדינה כזאת פשוט אין לה זכות קיום במתכונת הנוכחית.
כתוב תגובה ל- המצליף
17
בשביל זה יש חברים !
  ישראל בר והחבר'ה.   31/12/12 15:12
כתוב תגובה ל- ישראל בר והחבר'ה.
18
מי מכם יכול להסביר לי את.....
  דורון לאופר   31/12/12 16:10
הסיבה בגינה טסים לארה"ב שופטי העליון על חשבוננו ע"מ ללמוד משפט מהו? הרי כשהם חוזרים פיסקי הדין שלהם תמיד יהיה נגד המדינה מה שבשום אופן לא היה יכול לקרות בארה"ב. ראו מקרה פולארד, לו נשפטה הנערה הזו בארה"ב עונשה לא היה מופחת מפולארד,אז ריבונו של עולם מדוע הם נוסעים לשם להישתלמות על חשבון העם ולמרות שהעם מתעב אותם ובה בעת פוסקים עונש עד כדי גיחוך בעוון ריגול ועוד למען עיתון הארץ המשוקץ?
כתוב תגובה ל- דורון לאופר
19
בית המשפט=המגרש הביתי
  חשדנית   31/12/12 16:43
של הסמול... אין אמת אין צדק אין חוק הכל למראית עין... נשאר רק להתפלל : "השיבה שופטינו כבראשונה"
כתוב תגובה ל- חשדנית
20
ענת בוזגלו
  דב הלמן   31/12/12 17:55
הייתה יושבת 10 שנים-מקווה שזה לפחות ברור לכולם
כתוב תגובה ל- דב הלמן
21
כמה "קל" להיות שמאלני.. בושה.
  אורי עמר   31/12/12 18:16
בית המשפט העליון צחוק מן הצחוקים שקמו למדינה הזאת. מי שפורע בבטחון מי שיורקת על חיילים.. מי שמבזה את המדינה כולם צדיקים חסידים.. אבל איש ימני.. עונש חמור.
כתוב תגובה ל- אורי עמר
22
אפשר לשחרר בהקדם את גלי...
  אזרח רגיל   31/12/12 19:12
כל כך קל ופשוט לשחרר גברת שמודה באשמת בגידה וסיכון של חיילי צה"ל שצריכים להיות במארבים - המסמכים הכילו מיקומים, שיטות, זמנים ועוד כל טוב מהסוג הזה. אם כך ונגיד שגלי אשם (הוא לא, מפני שהכדור שהרג נורה מקדימה), אז מה ההבדל, גם אותו צריך לשחרר מיד. מי ששחרר אלפי רוצחי יהודים - קורבנות השלום עבור חיל אחד, יכול גם לשחרר את גלי כי אין הבדל.
כתוב תגובה ל- אזרח רגיל
23
לשקרני הימין ולסולברג
  גדעון למה לא   31/12/12 20:00
inn.co.il זו איפה ואיפה, באותו השבוע, כנראה שסולברג, חזק בדיבורים, רק שאת ביתו, ספקני שהוא בדק בציציות!!!
כתוב תגובה ל- גדעון למה לא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il