s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לבני זכתה מההפקר ומהשחיתות
מאת: יואב יצחק  |  20/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הנכתב נכון, ועדיין.......
  אחמד זיבי R   20/09/08 16:18
את מי זה באמת מעניין? מפלגת השחיתות הזו תצומצם עד כדי השארתה רק למען יראו וייראו כל המשוחתים בשאר המפלגות...הרי גם מלקקי ישבנה של הזיבי יודעים את האמת לאמיתה...זה לא מונע מבעדם לתפור חליפות ולחלק את עור הדוב המת. לבני היתה תלמידה למופת...היה לה אחלה מורה.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי R
כרגיל יואב יצחק מלודרמטי וחסר
  האשם   20/09/08 18:13
בסיס עובדתי כן זה נכון שהבחירות הוארכו בחצי שעה, לא ברור אם זה שינה משהו בתוצאות הבחירו, אבל זה כן אפשר לאלה שעמדו בתור לקלפי להצביע ולהשפיע. אני אוהב את הספקולציות של יואב יצחק על מוזס ושות' זה מתאים לצהובונים ויוצרי קונספירציות לכתוב ככה, ברור שמוזס מנסה להשפיע בעזרת עתונו והממון שלו , הוא לא היחיד, גם יואב יצחק מנסה, ראה כתבה עויינת לעיל. בכלל לא ברור לי איזה כישורים דרושים לראש ממשלת ישראל, ברור לי שגם יואב יצחק לא יודע מהם הכישורים הדרושים. אולי תקרא קצת היסטוריה, שנשים במעמד ראש ממשלה, לפאמים מפתיעות לטובה, ולפאמים לא. אסור ראש ממשלה בטחוניסט כדי לשלוט בישראל, כי זה משפיע על תהליכים ארוכי טווח בצורה גרועה. ראה בגין - אין שום רקע בטחוני, ביבי גם אין רקע בטחוני, ברק בעל רקע בטחוני. בקיצור - יואב, דעותיך שקופות, אתה לא אוהב את ליבני, תכתוב את זה ככה. האשם
כתוב תגובה ל- האשם
לא מצאתי בתגובתך עובדות
  יוני ויעל חובב   20/09/08 21:48
קראתי את תגובתך.אנני מוצא עובדות המתיחסות לעובדות הכתובות בכתבה.מצאתי הערכות ותוכן בעל משקל חיזוי.בכתבה ובתגובה אני מעונין לקרוא עובדות שלא ניתן להפריך.כך מצאתי בכתבה של יואב יצחק.אשמח לקרוא תגובה בעלת אופי מוצק השקול לראיה משפטית ולא לחזון,דמגוגיה או הערכות אותן אני מוצא בכל האתרים.כאן מדברים עובדות בלבד וזאת הסיבה שחוקרים ועורכי דין ואף שופטים קוראים את הכתבות ואת התגובות ואני כותב מידיעה ולא ספקולציה.בזמן הנותר נכנסים ליתר האתרים ואז מפהקים ונרדמים.
כתוב תגובה ל- יוני ויעל חובב
יישר כוח ליואב יצחק
  שושיה   20/09/08 22:51
ציפי ליבני היא לא גב.נקיון היא מתחסדת כל הזמן בפוליטיקה אחרת, כשעוזרים לה כל האינטרסנטים ליבי עם מופז שהתיחסו אליו כאל אחרון הגמדים.
כל מילה שיואב יצחק כתב אמת.
והוא מוכיח זאת בעובדות.
כתוב תגובה ל- שושיה
2
טענותיך אינן מבוססות
  המפוזר מכפר עזר   20/09/08 16:34
יואב יצחק מניח שציבור מצביעי קדימה הם מטומטמים.
לדברי יואב, המצביעים שרצו להצביע למופאז שינו הצבעתם לאחר ששמעו ברדיו שציפי ניצחה, ולדבר אין שום ביסוס הגיוני.
לדעתי, גם הוספת הזמן להצבעה אינה הוכחה שכל המצביעים שאחרו להגיע הצביעו לציפי.
רק חקירה אוביקטיבית תוכל לקבוע מי הם האשמים בעבירות בבחירות הללו, וכפי שנראה תומכי מופז לא היו מצדיקים.
כתוב תגובה ל- המפוזר מכפר עזר
תומכי ליבני מתחילים לאתרג אותה
  ידידיה   20/09/08 18:00
חבל שאינך מבין את הנזק שנגרם לדמוקרטיה על ידי מוזס ושות',אילו היית רואה את טובת המדינה היית מתיחס ברצינות לכתבה זו.אך כל החבורה התומכת במיס קלין חושבת שכל הדרכים להמליך את ליבני כשרות.כך זה היה עם אולמרט ולא למדנו לקח.
כתוב תגובה ל- ידידיה
מפוזר מכפר אזר
  נעמה ת"א   20/09/08 23:04
מצביעי קדימה אכן מטומטמים - ראינו את הכתבות בערוצי החדשות של יום שישי
כתוב תגובה ל- נעמה ת"א
3
"יצירת דעת קהל" ,כשהדבר נעשה
  שרה.א   20/09/08 16:39
בקשר לדלגיטימציה של המתנחלים לפני ההיתנתקות = הגירוש,
אף אחד לא קם.

כל שטיפת המוח בדבר כספים המופנים להתנחלויות,במקום לאן ?
בפועל מרכזי קניות, יישובים קהילתיים,מפעלים וכו"ב מוקמים על אדמות חקלאיות,ואין פוצה פה.

כניראה שגם היום לאחר 60 שנות קיומה של המדינה,עדיין השליטה ,הכוח נימצא בידי השמאל.

כתוב תגובה ל- שרה.א
4
שחיטות בפריימריס של כל המפלגות
  גיל4גיל   20/09/08 16:51
לצערי הפריימריס של כל המפלגות הגדולות נגועות בשחיטות.

במפלגת העבודה בקרב מצביעי ברק, התגלו כלפיות אשר מספר הקולות לברק עלה על מספר האנשים שבאו להצביע.

בליכוד נתניהו ביצע מחטף כאשר דרש פריימריס בזק- של פחות מחודש ממועד ההכרזה, דבר שברור לשא איפשר למתמודדים להתכונן, ובסוף מספר המצביעים שהגיעו לקלפי היה נמוך במיוחד, נמוך ממספר המצביעים של מפלגת העבודה או מפלגת קדימה

ועכשיו רואים את מפקד הארגזים בקדימה, ושוב קריאות להפליה של התקשורת מול המתמודד מופז.

לצערי בשום מפלגה גדולה (כאשר כוללים את הליכוד למרות 12 המנדטים) לא היו פריימריס "כשרים"
כתוב תגובה ל- גיל4גיל
5
שחיתות בפוליטיקה
  ד.   20/09/08 16:51


אין מה לעשות הפולטקאים בקדימה מושחתים מהיסוד

עדיף למחוק אותם מהבחירות

גם הגמלאים מושחתים להיות שר בגיל 80+ שווה הכל

כתוב תגובה ל- ד.
6
העבר זאת לבדיקת מבקר המדינה
  אבקסיס   20/09/08 17:00
מערכת המשפט רקובה מיסודה . יש להעביר לבדיקת מבקר המדינה את הנושא.

בדרך כלל מעמידים שופט כיו"ר ועדת בחירות מהטעם הפשוט שהוא אמור להיות ישר דרך ומכיר את החוק. ברגע שאתה שם בתפקיד זה אדם מושחת , כך זה גם נראה.

א. מי הסמיך את ארבל להאריך בחצי שעה נוספת ?
ב. מדוע הסקרים ( השקרים ) פורסמו חצי שעה לפני סגירת הקלפיות .

לדעתי יש להוציא את הסקרים מחוץ לחוק והאחרונים שיש לפרסם יהיו חודש לפני מועד הבחירות. אסור במהלך חודש זה לפרסם שום דבר בהקשר זה.

סקר ביום הבחירות יפורסם חצי שעה לאחר סגירת הקלפיות .

עם ישראל יכול להמתין לבוקר לשמיעת תוצאות האמת . לא יקרה לו שום דבר.
כתוב תגובה ל- אבקסיס
7
שוב השטויות של המרכז
  הרצל   20/09/08 17:09
גועל נפש כל הקומבינות המגעילות האלה...עוד יבוא יום והמדינה תשלם בגלל האינטרסים המושחתים הללו
כתוב תגובה ל- הרצל
8
מושחתים נימאסתם
  יוסי ארביב   20/09/08 17:14
די לממשלה מושחתת
כתוב תגובה ל- יוסי ארביב
9
אין פליאה! גם רו"מ שקרן ומושחת
  היום חושך   20/09/08 17:21
לכשיתגלה שזו האמת והשופט בדימוש משקר לא נופתע, כי אם ראש ממשלה משקר ומושחת אז לא יפלא שגם שופט יכול להיות שקרן ומושחת.

אם לא תהיה התקוממות עממית להפלת השלטון המושחת והרקוב הזה, אנו נהיה האחראים והאשמים בהתדרדרות המדינה לתהום.

הסוף קרוב מאוד.
כתוב תגובה ל- היום חושך
10
לא מבינה מדוע כולם שותקים!
  שלומית 10   20/09/08 17:24
זו לא הבעיה של מופז!
זו בעייתה של מדינת ישראל כולה!
השחיתות חוגגת!
התקשורת עבדה עבור ציפי לבני.
לא כשר, לא נכון ולא ראוי!
כתוב תגובה ל- שלומית 10
ושהתקשורת עובדת בשביל השמאל
  זה כשר וראוי?????   20/09/08 23:00
כתוב תגובה ל- זה כשר וראוי?????
11
למיטב ידיעתי
  גולדבלט משה   20/09/08 17:36
ידיעות אחרונות פעל תמיד נגד נתניהו . גם בקדנציה הראשונה שלו הוא תקף אותו ללא הרף. נדמה לי שישראל היום היא התשובה של נתניהו לתקשורת העויינת נגדו ואי אפשר לומר שזו אינה תשובה לגיטימית.

מעבר לשאלה מה קדם למה-השנאה לנתניהו או ישראל היום ברור שידיעות לא לבד. הארץ הכריז על גיוס כללי לטובת לבני. גם מעריב נטה צאד לטובתה.

לבני לקחה לעצמה מנהלי קמפיין שמכירים כל טריק מלוכלך בספר-לטעמי מי שאלו מנהלי הקמפיין שלו פסול אפילו אם הוא עצמו צח כשלג. אלו לצערי לא הנורמות הנהוגות כיום.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
12
קו קו ריקו
  פו הדב   20/09/08 17:54
יואב יצחק ממתי נהיית קשקשן. לא מתאים
כתוב תגובה ל- פו הדב
13
מבטל את המנוי לידיעות אחרונות
  esta1   20/09/08 18:00
בעוד כחודש מסתיים המנוי. ביי ביי עיתון חלאה. ובכלל, בקרוב ידיעות יפול...
כתוב תגובה ל- esta1
14
מזעזע ומפחיד. ציפי ממש מסוכנת
  אין דמוקרטיה   20/09/08 18:03
כתוב תגובה ל- אין דמוקרטיה
15
נתניהו וצנזור התגובות ב YET
  כנסו 333   20/09/08 18:06
יש מלחמה בY NET נגד נתניהו,כמעט אף פעם לא תמצא בתגובות הראשונות תגובה שתומכת בנתניהו,ואף תמצא היא לא תופיע לעולם באדום ולא משנה כמה ימליצו עליה ,באתר יש סדר עדיפויות ברור,אם התגובה היא ימנית מידי היא לא תופיע ב20 התגובות הרשונות,ואם היא ימנית מידי היא לעולם לא תיצבע באדום לא משנה כמה מהקוראים ימליצו עליה,תגובה ימנית עם שגיאות כתיב כן תוםיע בעשרת התגובות הראשונות
כתוב תגובה ל- כנסו 333
ynet הם שוטפי מוח
  יוני ####   20/09/08 19:41
אותי צינזרו בשיטתיות ב ynet לפי כתובת ה- ip מהיום בו שלחתי תגובה ביקורתית כנגדם כאן באתר.בתגובה לכך ביטלתי את המנוי לעיתון,מנוי אחד שלי ו 3 מנוים של בני משפחתי+ מנוי נוסף של חבר!נציגי המכירות ניסו לשכנע אותי לא לבטל את המנוי כששמעו את הסיבה שהניע אותי,אך ביטלתי והבנתי שעד היום בעצם שילמתי לשוטפי מוח את המשכורת.שטיפות מוח שהיום אצטרך לסלק אותם מזכרוני.להיות מנוי בידיעות אחרונות זה לא בריא ופוגע באורך החיים התקין,ובאכות החיים.לדעתי הכתבות בידיעות אחרונות מקצרות את חיי הקורא.לא אשכח כתבה שקראתי בידיעות ובה שלי חמורוביץ הציעה למאזין בתוכניתה "הכל פטפטה" לקרוא לכלב שלו ביבי באופן שבו חמורוביץ קיבלה הגנה מהעורך תוך כדי כתבה מתחסדת ושיקרית ששינתה את העובדות אותן שמעו אוזניי,על כן שאלתי היא - מי שובר את חוקי המשחק? אני הקורא שמעונין לקבל תמורה הוגנת לכספי כשאני נוטל חלק פעיל לתחזוקת העיתון כמנוי לרבות משכורתם של העיתונאים,או אולי .. אותם עורכי עיתון המשתמשים בעיתון ככלי לשטיפת מוחות.האם הוגן שאשלם להם ובתמורה לא אקבל תמורה ואף אפגע בבריאותי? אנני מבין את השיקולים של מי שעדין לא ביטל את המנוי בעיתון.עיתון שלא מכבד את עצמו ומגייס עיתונאים אשר לא ממלאים את חובתם המקצועית לקשר בין המציאות שבשטח - אליי,שלא יצפו שאני אגן עליהם ולא אוציא את הכביסה המלוכלכת אשר ראו עיניי החוצה.כדי להחליף מכונת כביסה צריך להחליף יצרן,כלומר להחליף עורך(בין היתר).בכל אופן..גם אני נמנה עם אותם אלפי מנוים אשר ביטלו את המנוי בידיעות וגם מתריע בשל הנזק הבריאותי הנגרם לקורא ובכללם מחלות עיניים כאבי בטן ושילשולים
כתוב תגובה ל- יוני ####
תגובה חשובה מאד!
  אויה לנו.   20/09/08 21:57
כתוב תגובה ל- אויה לנו.
16
יואב יצחק, ממך לא ציפיתי לזה
  נוטי   20/09/08 18:10
מדובר בחד-צדדיות מובהקת. להאריך בחצי שעה את פתיחת הקלפיות, יכול להיות שדווקא פעל לטובת שאול מופז, שתומכיו הזדרזו להצילו, ואולי ניתן ללמד נכונות על טענה זו בהפרש הזעום שהתגלה בסופו של דבר בין התומכים בלבני לבין התומכים במופז. מעניין מה היית אומר אם הקלפיות היו פתוחות עוד חצי שעה אבל מופז נבחר...

ובכלל - הייתה ב-NFC התגייסות מסיבית בשבועות האחרונים נגד לבני, אבל מילה לא הושמעה על אדישותו של מופז כשר תחבורה (במקרה הטוב) ושחיתותו האישית במקרה הפחות טוב - שכן כבר לפני חודשיים החלו להתפרסם ידיעות על כך שלוחצים על עובדי אגד וועדים אחרים הכפופים לכבוד שד התחבורה להצביע למענו. ובכלל - אם ראית אתמול את הכתבה של ערוץ 2 (או 10?) שצילמו את המצביעים בקלפיות - יכולת להבין שאין לאידיאולוגיה שום קשר להצבעה כאן. הכל לחצים, שילומים וטובות לחברים.

אז מה זה באמת משנה? הדבר היחידי שמשנה עכשיו הוא ללכת לבחירות כלליות ולא לתת למושחת (לכאורה) שאפילו לא מסוגל להפסיד בכבוד ולחסרת חוט השדרה שמעולם לא התפטרה מהממשלה בזמן או לאחר מלחמת לבנון - להסתלק מחיינו לעד יחד עם מפלגת האופורטוינסטים המושחתת שלהם, וינוקו האורוות לפחות לאיזו קדנציה שקטה אחת. אמן.
כתוב תגובה ל- נוטי
17
חנפנות תמורת אדמות - נוסחת
  השלום הסורית!   20/09/08 18:34
חנפנות תמורת אדמות - נוסחת השלום הסורית!
תת-רמה של כיתה א'!
מה הם יגידו כשביבי יבחר?
כתוב תגובה ל- השלום הסורית!
18
33 מליון שקל לדפוס ידיעות
  כנסו 333   20/09/08 18:40
חברת דפוס ידיעות תקשורת, המדפיסה את העיתון "ידיעות אחרונות", משכה אתמול את עתירתה לבג"ץ, לחייב את מרכז ההשקעות ומשרד התמ"ת לנמק מדוע לא ידונו בבקשתה לאישור השקעה בפארק התעשייה בר לב שבגליל במסלול מענקים. מדובר בהשקעה שבוצעה לפני כמה שנים, והבקשה לגביה נדחתה בכמה דיונים בתמ"ת, חרף ניסיונותיו של שר התמ"ת אז, אהוד אולמרט, לקדמה. מאמציו של אולמרט נמשכו, אף שדרגים מקצועיים בתמ"ת הבהירו כי ההשקעה אינה עומדת בתנאי הסף של חוק עידוד השקעות הון.


הקישור

themarker.com
כתוב תגובה ל- כנסו 333
19
איך היה נראה המאמר אילו מופז
  היה זוכה בבחירות?   20/09/08 18:41
אילו היתה הארכת שעות הפתיחה של הקלפיות בבחירות במפלגת קדימה מסייעת לבחירת שאול מופז, האם יואב יצחק גם היה כותב מאמר שיטנה כזה נגד מופז וטוען שהוא זכה במישרה מן ההפקר? אני בספק גדול. לא זכור לי ראש ממשלה בשנים האחרונות שניבחר בצורה חוקית. הבחירה הבלתי חוקית ביותר היתה זו של אהוד ברק, שבפירוש גנב את הבחירות בכח הזרוע ובעזרת תשלומי שוחד שעל מקורותיו הוא שתק בחקירות המשטרה. אנשי ברק הרגו בצינור ברזל את פעיל הליכוד רחמים חברוני והמשטרה סגרה את התיק. גם תיקי החקירה של עמותות ברק נסגרו. אריאל שרון ניבחר תוך שימוש בתרומות אסורות שעד היום לא נודע מקורן (סיריל קרן? מרטין שלאף?). אהוד אולמרט עלה לשלטון באמצעות אישור רפואי כוזב על מצב בריאותו של אריק שרון. הרופאים הוציאו אישור על נבצרות זמנית של שרון, בעוד שהיה ברור להם שמדובר בנבצרות קבועה שממנה לא יתעורר. אישור כוזב זה איפשר לאולמרט לתפוס את מקומו מבלי להכריז על בחירות חדשות. לפי החוק היה צריך להעביר את השלטון לבנימין נתניהו, כי הוא היה יו"ר המפלגה ששלחה את אריק שרון ללישכת ראש הממשלה. במקום זאת העבירו את השלטון לאהוד אולמרט. הכל היה בלתי חוקי ויואב יצחק שתק כמו דג. מה פשר התקפת היושר שתפסה אותו פתאם בקשר לציפי לבני? החלטת השופט ארבל להאריך את פתיחת הקלפי היתה בנושא שולי והיתה נכונה. היו בהרבה קלפיות פקקים ותורים. בכל מערכת בחירות מאריכים את שעות הפתיחה במצב כזה. לא ייתכן שאנשים שהגיעו לקלפי אחרי יום עבודה ממושך יצטרכו ללכת הביתה בלי להצביע כי סגרו להם את הקלפי על האף. איש לא עשה סטטיסטיקה בוחריו של מי נהנו מהארכת מועדי פתיחת הקלפי בקדימה. היכן ההוכחה שלא בוחריו של שאול מופז הם שנהנו מן ההארכה? אולי ללא ההארכה היה ההפרש לטובת ציפי לבני עוד יותר גדול? זו לא פעם הראשונה שיואב יצחק כותב דברים ללא הוכחות במאמריו. אני רואה בכך עיתונאות לא מכובדת וממליץ ליואב יצחק בחום לכתוב רק דברים שיש לו לגביהם הוכחות חד משמעיות.
כתוב תגובה ל- היה זוכה בבחירות?
20
תוצאות הבחירות אינן חוקיות
  יוני ####   20/09/08 18:45
431 קולות אשר נסחטו בתרמיתם של אנשי שמאל שרוממות הדמוקרטיה בגרונם וחרב הדיקטטורה בגרונם אינם לגיטימים לגזור את גזרת עתיד משפחתי ובכלל עתיד כל אחד ואחת מאזרחי ישראל! אותם כתבים שעל חשבון משלם המיסים ותשלום אגרת הטלויזיה בערוץ הממלכתי שאמור לייצג את כל שכבות האוכלוסיה כאחד,היטו את תוכן השידור ויותר בכך - דרכו ברגל גסה בעצם מעורבותם בהסדרי הבחירה והנוהלים ואף הביעו דעה פומבית,בנוסף לערוצי התקשורת המגויסים לרבות אתרי האינטרנט (לא כולם)היו חסידים כגון תיק דבקה ואחרים אך הינם מעטים.לפיכך על פי חוק חובה לבנות חומה סביב טענתו של מופז ולפסול את תוצאות הבחירות שלא היו,הכל היה תרמית,ההעכרה בחצי שעה תוך שיתוף פעולה מצד הסוקרים שדיברו על פער של 11 אחוזים כדי להטות!כיצד ניתן לתרץ את העובדה ש 3 חברות המספקות שרות מסוג זה טועות בעשרה עד 12 אחוז ? הרי כל חברה אמורה היתה לבצע את הסקר באופן עצמאי!מי שילם לסוקרים,מדוע החברה שביצעה את הסקר עבור מופז קיבלה תוצאות שונות לחלוטין?
מדוע תוצאות הסקר פורסמו 45 דקות לפני תום ההצבעה?יותר מדי שאלות שהובילו אותי להחלטה שציפורה לבני לא תהיה ראש ממשלת ישראל ואם תעמוד בראשות הממשלה - שתתמודד מול עיתונאי אחד שכבר הדיח ראש ממשלה מכהן על פי חובתו המקצועית כאיש תקשורת העומד על המשמר.אני אעמוד לצד יואב יצחק וגם אגייס מאות אנשים לרבות משפחה חברים ידידים והרשימה ארוכה מאוד ואנו לא נשקוט (באותה השיטה של שלום עכשיו)עד שמבקר המדינה והמשטרה תחקור את הפשע המאורגן!הדרך בה נהגו כלפי מי שהיה רמטכל ושר ביטחון לא הוגנת ולא מכבדת את אזרחי ישראל ומתפרשת כחולשה שילטונית.האויבים רואים במחטף הבחירות כצד של מחטף ששימש באותה מידה כנגדם.אותם פעילים ממחנה ליבני יצרו את התדמית ההרסנית הזאת.זאת הסיבה שאחמדינאגד אמר היום שהממסד הציוני הוא כל הרועה שבעולם.המחטף הזה משמש ככלי לאויבים לבוז לנו ובלגיטימיות שלנו ככלל.הנזק הוא לכל ישראל והבושה תעמוד לצילה של ציפורה עד שתנהל מערכת בחירות הוגנת וחוקית.במידה ותלך נגד החוק תודח כפי שאולמרט הודח.את האמת אי אפשר לנצח גם אם היא במיעוט.את אותה בושה שגררה את ליבני לעמוד בראש המחנה ליבני הבינה על כן היא פנתה מיתוך חובה אישית לבחירתה למרצ ולמערך כפי ששלום עכשיו דרשו ממנה.סדום ועמורה!!
ציפורה לא תנהל את ממשלת ישראל בשל ההתגיסות התקשורתית לצידה שהיתה מלווה בפלילים!!
כתוב תגובה ל- יוני ####
אתה תוקף את הנושא הלא נכון
  .   20/09/08 19:10
זה באמת עצוב שגורל מדינה שלימה נקבע ע"י שלושים אלף איש לכל היותר. אילו טובת העם והמדינה היתה לנגד עיני אולמרט, הוא היה צריך להתפטר לפני שנתיים, בלי למנות את ועדת וינוגרד, ולהכריז על בחירות חדשות. יש לי אותן טענות נגד 120 חברי הכנסת. הם היו צריכים להפיל את ממשלת אולמרט הכושלת בצבעת אי-אמון, ולפזר את הכנסת ולהכריז על בחירות חדשות. מה לעשות שגם חברי הכנסת וגם ראש הממשלה אולמרט אוהבים את הכיסא יותר מאשר את העם והמדינה? כך הגענו למצב אבסורדי שבמקום לבחור ראש ממשלה חדש בבחירות כלליות, בוחרים ראש ממשלה בבחירות מפוקפקות במפלגה עוד יותר מפוקפקת. יש לי טענות גם אל אזרחי ישראל. ראיתם את כל הדברים האלו מראש. הייתם צריכים לצאת להפגנות רחוב ולדרוש את התפטרות אולמרט ובחירות חדשות. במקום זה המשכתם לשבת בבית על הספה ולצפות בטלביזיה. עכשיו עוד לא מאוחר. הכנסת יכולה להתכנס מחר, להוריד את אולמרט בהצבעת אי-אמון ולפזר את הכנסת כדי להכריז על בחירות חדשות. אני בספק גדול האם הכנסת תראה את אומץ הלב האזרחי הדרוש בשעה קשה זאת.
כתוב תגובה ל- .
מסכים עם כל מילה שלך!
  יוני ####   20/09/08 21:34
אכן גלשתי וגם למדתי מתגובתך,אך אמשיך לתקוף את אותם פורעי חוק בדרכי.בהעדר אמון מצידי שאזרחי ישראל יצאו להפגנות בחוצות עיר-אין לי ברירה,אך אם יהיו עוד אלף אנשים שיגנו את הפשע בדרך בה אני מגנה- הדבר יחלחל.הצגתי עובדות בלבד ואכן גלשתי לאותן סיבות שהיוו את הפשע הממסדי והעיתונאי המאורגן ביום שאקרא לו- גניבת השילטון.אנני יכול שלא להתיחס לכל הפרשה כיחידה אחת ולצמצמה לנקודת או סוגיית מעידה מצומצמת.איך ניתן בכלל לא להתיחס לסוקרים ולהתגיסות הממסדית של הערוץ הממלכתי? אני מצפה גם ממך להכליל את כל הפשעים שנעשו בכל תגובה ולא להרפות ולא לצמצם לעניין נקודתי.כשעוסקים בראיות לפשע - לא עושים הנחות למבצע הפשע וכל המוסיף עובדות לא יגרע מתוצאות ומסכנות הקורא.כל קורא יקח איתו את החלק איתו הוא מזדהה בעובדות שציינתי.
כתוב תגובה ל- יוני ####
21
התערבות הרשויות
  אזרח מודאג   20/09/08 18:46
לצערי התיאור בכתבה הינו מקצת מאד של רשימת "השחיתויות" שארעו בסמוך לסגירת הקלפיות. כחברה אנו לא יכולים להשאיר את בירור הנושא לחברי קדימה ולאנטרסים שלהם . אני קורא לרשויות המדינה להתערב ולהרים כל אבן. דמוקרטיה זה כלי חשוב מידי, ואנחנו במידרון. מזוז, מבקר המדינה, רשם המפלגות, חקירה מידית וסילוק השחיתות, בחירות צריכות להיות נקיות והוגנות, ולא לא צריך.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
22
פוליטיקה זה ענף פשע מאורגן
  כתבות לא נושכות   20/09/08 18:48
כל האמור בכתבה הכואבת הזו נכון, ובכל זאת אינני מוצא בדברים תכלית.

פוליטיקה זה ענף מוכר של פשיעה מאורגנת, שבו הפושעים הגדולים מציבים מריונטות "שעוברות מסך" לעמוד בראשות הפירמידות (עיריות, שרים, ראשי ממשלות).

ועם כל התיעוב אין טעם לגנות את מוזס שהוא משרת את האינטרסים הכלכליים של העסק שלו.

ודן ארבל הוא בסך הכל עורך דין, כך שאין מה לצפות ממנו ליושר, שהרי המקצוע שלו זה בדיוק למכור את המצפון שלו לכל המרבה במחיר. ולנוני יש אמצעים להרבות במחיר.

בשורה התחתונה: הכל נכון. אבל אז מה... זו השיטה. והיא פעלה בדיוק כפי שתוכננה. אז הבעיה היא לא שהשיטה פעלה.


כתוב תגובה ל- כתבות לא נושכות
23
היא בעצמה מאמינה שהיא לא יכולה
  s   20/09/08 18:52
להיות ראש ממשלה . היא ניראת אחת שבדרך להתחרפן . תיראה איזה חיוך יש לה . כמו איזה אחת שניתקע לה קרמבו בפה . שאול מופז יש לו .את הקישורים . ואת היכולת להחליט דברים . וליראות את המציאות . היו צריכים להכניס בראש . דיכטר שטרית ומופז . .הם עוד היו יכולים לעשות ממפלגת קדימה מה שניקרה נכס . אין להם תוכניות . והם משדרים יאוש . וחולשה וחוסר חיוניות . וסתם רוצים שלטון לשם שלטון . הם כולם זקנים . צריך להכניס צעירים . דינמים בני 37 . שבאמת רוצים לעשות משהוא טוב אם הקולוניה . אנחנו ליפני קטסטרופה . והם משחקים . בשטויות . יש בעיות יסוד והם מרחפים בחלל החיצון . כמו שמעון פרס הנשיא שמדבר גבוע גבוע . ושום דבר לא זז . יש לקיים את הסכם . זכות השיבה .ל8 מיליןו פלשתנאים לאחזיר את כל השטחים . את רמת הגולן . לתת את המפתחות וללכת קדימה (זה מפלגת קדימה)איך הם חושבים שאנחנו יכולים כאזרחי המדינה . להמשיך ליסבול . ולחיות את הרעיונות ההזועים שלהם . בכל הקשור לבטחון המדינה . ולהיותנו כאן כישות . ציונית . יהודית . שהיא מלכות ישראל . לאן הגענו איך הגענו עד אלום . מה פספסנו זו השאלה שאנחנו צרריכים לישאול את עצנו . איכן טעינו . מה עשינו לא טוב . איך אני ?בסדר
כתוב תגובה ל- s
24
HAHEFRESH HA AMITIY 216 KOLOT
  m.elkrief   20/09/08 18:59
ILU MOFAZ HAYA MEKBEL OD 216 KOLOT HU HAYA ROSH KADIMA ZE SHAGUY LAHASHUV AL YITARON SHEL 431 IM MFAZ HAYA MEKABEL 216 LIVNI HAYTA NISHERET IM 215 VE AZ MUFAZ HAYA ROSH KADIM LAHEN HANITSAHON SHEL LIVNI AL MOFAZ HU RAK 216 KOLOT AZ SHE KOL YISRAEL YAVINU LE LIVNI EN NITSAHON AFILU LO SHEL 431 NITSAHON KAZE VE AVADNU HISHVU HETEV LIVNI NITSHA BE 216 KOLOT
כתוב תגובה ל- m.elkrief
25
ומה חשבת יואב-חוסלה השחיתות?
  אזרח ישר   20/09/08 19:21
הבנתי את סלידתך/סלידתינו מהשחיתות השילטונית הפרועה שחספתה בתחקירך. מובן, ברור וראוי לכל הדעות.
האם בכך, בעיקבות סילוקו של אולמרט, תמו הימים העליזים של מנהיגינו?
הם כולם בתוך הרפש והביבים. איפשרנו זאת במשך שנים.
וכולם, וללא יוצא מן הכלל, פשעו בכך.
ומה הלאה? האם נגזר עלינו להמשיך לבחור מנהיגים מושחתים אחת לשנה/שנתיים? כי אלו מנהיגינו?
הייתי רוצה לראות משהוא יצירתי יותר, מהלכים נבונים יותר מפי עיתונות חוקרת, מהלכים שיובילו לנקיון האורוות.
ההפרטה, הקשר הון/שילטון, הפריימריס, המעכרים בבחירות...אילו חלק מהרעות החולות.
רוצה לראות יוזמה ומנהיגות שיובילו לחיסול התהליכים הרקובים.
ולא, כלום לא קרה-ורק השם יתחלף אחת לשנה/שנתיים.
כתוב תגובה ל- אזרח ישר
אהבתי את תגובתך+הערה
  יוני ויעל חובב   20/09/08 20:17
לא היה תקדים בעבר שבו עיתונאי אשר דרש לחקור את מעלליו של ראש ממשלה - הדיחו בסופה של חקירה, אשר אוששה את דבריו,בניגוד ליתר הכתבים העובדים בחסות ומרות המוציאים לאור ואין לאותם כתבים אופי ודעה אישית ולכן הם מוכרים את השקפותיהם בכסף קטן אבל את הקופה הגדולה גורפת ההנהלה תוך ניצול העיתונאים שהולכים כסומים כעדר וכצאן(כפי שעיננו ראו בסיקור בחירתה של ציפורה ליבני),ובסופה של תקופה או חוזה גם נבעטים החוצה בשל חוק הטבע -שסופו של הצדק לנצח,ועל כן הם מוצאים את עצמם ללא עבודה למעט טורי חסד.היה תקדים שהתנהלותו היתה שונה בתכלית - ובו דן מרגלית חשף את חשבון הדולרים של לאה רבין ויצחק רבין לקח אחריות!מבלי להתיחס לדעותיו הפוליטיות של יצחק רבין- רבין האמין בצדקת דרכו והלך לרוחה ודרכה באצילות וביושרה עד שאיבד אותה בערוב ימיו.אולמרט לא לקח אחריות וגם סיבך את אישתו בחקירות!ראשי הממשלה היחידים שלהם היתה כריזמה והתקשורת התעללה בהם בשל היותם ימניים ושאינם שיתפו פעולה עם אותם בעלי דיעות שהריצו את ליבני לגנבת השלטון בישראל והם - 1)מנחם בגין 2) בנימין נתניהו! בהעדר מנהיג "קוסם",במציאות בה ישראל עומדת היום מול סכנה קיומית ממשית - חובתו של יואב יצחק לעמוד על המשמר וההסטוריה תוכיח שיואב יצחק לחם גם את מלחמתם של אנשי מרצ והשמאל הקיצוני כדי להמשיך לשרוד מול אותן סכנות שהתקשורת לא מדווחת מיתוך מניעים אישיים וכספיים ומניעים שילטוניים(למשל נפילות טילים שלא מדווחים)ויש עוד עשרות דוגמאות אך אנני מעונין שיצנזרו אותי בשל בטחון שדה.
כתוב תגובה ל- יוני ויעל חובב
אל תקדים את המאוחר.
  אולמרט עוד לא הלך   20/09/08 21:56
אני לא בטוח שאולמרט יקיים את הבטחתו להתפטר מתפקיד ראש הממשלה. הוא, ביחד עם חבריו רמון, ברק ומופז הצליחו לסנדל את ציפי לבני. אף אחד מהם לא מוכן לשמש אצלה כשר בטחון, כך שלמעשה היא לא תוכל להקים ממשלה. במצב כזה ספק אם אולמרט יתפטר. המוצא מן הסבך הוא שהכנסת תפיל את אולמרט בהצבעת אי-אמון ותכריז על בחירות חדשות בזמן הקצר ביותר. זה יאפשר לאולמרט לנהל את המדינה בצורה מסודרת במעמד של ממשלת מעבר לתקופה של שלושה חדשים. עוד לא מאוחר לעשות את הדבר הנכון. אם הכנסת תקבל את עצתי, יהפוך כל הדיון בכשרות הבחירה של ציפי לבני למיותר. אני מעריך שבבחירות החדשות תיכשל מפלגת קדימה ותהפוך לפרט לא חשוב בהיסטוריה.
כתוב תגובה ל- אולמרט עוד לא הלך
26
מוזס פושע!
  אלטון   20/09/08 19:39
המדינה קורסת,ואותו מעניין הפמוטים של שרה נתניהו
מלפני 7 שנים?!
כתוב תגובה ל- אלטון
27
מנופז הוא בסך הכל טיפש קטן
  אפרסק רקוב   20/09/08 19:54
בליכוד כינו את מופז "אדם לא חכם".
יובל שטייניץ קרא לו "חסר שכל".

כינויי הגנאי למופז מגיעים לו בזכות ולא בחסד, ודוברי הליכוד אכן צדקו.
כתוב תגובה ל- אפרסק רקוב
28
ציפי ליבני ! זכתה=בזכות !!!
  ofermargolin   20/09/08 19:56
אם אפשר להאשים מישהו בהשפעה על המצביעים לטובת ליבני
זה דווקא את התישקורת שחזו בכל הסקרים ובכל הערוצים !
שציפי ליבני מובילה בהפרש גדול על מופז והקרב=ניגמר-!

ואם לכותב "מר יואב יצחק" יש משהו בלב על ציפי ליבניף
חבל שלא ניצל את "טקס" הענקת פירסי אומץ שהיה השבוע-!
בוא ציין היו"ר מר אבנרי "את הענקת הפרס, לפני 4 שנים
לציפי ליבני והביא אותה כדוגמא לאחת שכן הולכת ישר-!.

הציבור מאס במושחתים:הנשיא=קצב,ראש הממשלה=אולמרט,שר
האוצר=הירשזון,והרבה מידי אחרים/ות בעמדות מפתח-!.
ואבל זה לא אומר שצריך לייצר כותרות מגעילות סתם=כך..

מופז היה זה שתקף כל הזמן את ציפי ליבני והאשים אותה:
שאינה מתאימה ואינה ראויה ואינה מסוגלת..והיא נימנעה:
מלהיכנס ליריבויות ולהשמצות והתנהלה בצורה "מכובדת"-!

הציבור "שמח" בבחירה ומחכה לעידן חדש ונקי יותר משהיה
ואם לא כל המושחתים/ות ייעלמו לםחות יתחילו חלקם לדאוג
כי המגמה שמיתפשטת בארץ ובציבור וגם בעזרתו של העיתון
הזה ושל מר יואב יצחק ! היא אכן לנקות את השטח והמצב.
 עפר מרגולין
כתוב תגובה ל- ofermargolin
ציפי לבני זכתה בזכות שקרים
  ומעשים לא חוקיים-   20/09/08 20:19
היא תגיע מאוד מהר לחקירות המשטרה - אני מאמין שהיא תקבע שיא חדש בקוצר פרק הזמן עד לתחילת החקירות.
כתוב תגובה ל- ומעשים לא חוקיים-
ולמה אינך מזדהה ???
  ofermargolin   20/09/08 21:21
להטיח האשמות איוולת ונבואות שחורות מאחורי אנונימיות
זאת לא ממש גבורה ! חבל שאינך מזדהה מאחורי האשמותייך
ומסביר מאיפוא לך מידע שאין לאף אדם אחר במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- ofermargolin
המידע קיים בכל אמצעי התקשורת
  ומופיע מול עיניך   21/09/08 00:20
כל יום. אם אתה יודע ומסוגל לקרוא מה שכתוב - אזי יש לך את המידע. אולם אם אתה אוהד שוטה - שום דבר לא יזיז אותך מדעתך, אלא כאשר היא תזומן בתוך זמן קצר לחקירות משטרה. מה שברור שבכיות בחקירות לא יעזרו לה ולעוזרותיה ועוזריה. יחד איתם היא תלך לבית הסוהר.
כתוב תגובה ל- ומופיע מול עיניך
ממשלת עיתונאים לא תקום!
  יוני ####   20/09/08 21:10
הדרך להבחרה של ציפורה אינה נתיב שונה מהתוצאה.לולא הדרך התוצאה היתה שונה ועל כך התרעומת.אני מצפה גם ממך להצטרף לאמת אותה ציינתה בתגובתך ובה פירטתה באשר לאי כשרות ואי לגיטימיות בדרך להבחרה.אתה יודע שבמבחנים ישנו ציון לדרך וישנה התיחסות לתוצאה.במידה ותכותב ש3 כפול 3 הוא 9 ותסביר למרצה שהחישוב היה לפי מתכונת של 2+5,תהיה בעיה עם הציון מאחר שבתרגיל אחר הדרך תכשיל אותך לקראת התוצאה שהתקבלה בהעדר דרך ובאופן מיקרי.לפיכך,גם בדרך הפלילית בה ציפורה נבחרה ,תוך התערבות גסה של מי שאמור היה חהגן על מופז והאריך את משך ההצבעה בחצי שעה,וכשערוץ 1 מעסיק כתבים שמכספי משלם המיסים(ארגת טמבלויזיה)מביעים את דעתם האישית ולוקחים חלק פעיל באופן הסיקור שיש בכוחו להטות את התוצאה-האם נקרא לזה דמוקרטיה או "דמו דמוקרטיה"?.מעבר למילים ובסופו של יום דובר עך פלילים ולא חשד בפלילים.כשעיתונאי מטעם ערוץ ממסדי מטה תוצאה בשיטת הסיקור השיקרי והמגמתי בעזרתם של חברות המבצעות סקרים שיקריים ואף על פי שבמידגם של כל אחד מהם משתתפים בוחרים אקראיים שונים ובזמנים שונים והתוצאה הינה זהה (פער של 11 אחוזים),האם נקרא לזה טעות או פשע?.כשאתה מחבר את כל מי שלקח חלק בקנוניה הממסדית והעיתונאית אתה מגיע לתוצאה שהדרך לתוצאה לא נותן לציפורה לגיטימיות לשמור על חיי וחיי משפחתי וגם חייך שלך ומשפחתך.רבות דיברו על צילצול הטלפון בשעה 3 בלילה,אנני בטוח כלל שציפורה תתעורר כדי להרים את השפורפרת,הרי את השפורפרת יוכלו להרים גם עורכי היתונים ומנהליהם.ציפי ליבני לא תהיה ראש ממשלת ישראל!!! ישראל בסכנה קיומית ואזרחיה ראוים לראש ממשלה שיבחר או תבחר באופן חוקי בלבד!כשאני כותב סכנה קיומית אני גם מתכוון לזה.לא יתכן שמאות עיתונאים ישתפו פעולה כסומים ,כעדר,ומנגד יעמוד עיתונאי בודד כדי להגן על הדמוקרטיה במדינה שאמורה להיות מדינת חוק!אותם עיתונאים המגנים את יואב יצחק - יוצאים בעצם נגד עצמם.ההסטוריה תוכיח זאת במידה ולא נכחד מהסכנות הקיומיות.כולם עיוורים? מה קורה לכם חברים? אין לנו את הלוקסוס למשוך זמן בתקופה גורלית בהסטוריה לעם ישראל ולקבל את מרותה של ראש ממשלה שהיא בחירתם של העיתונאים! בתוך 24 שעות ציפורה פרעה את חובה לשמאל הקיצוני ופנתה אליהם בדרישה להצטרף לממשלתה.מדוע היא עשתה זאת? = התוצאה(בפניתה אליהם) מניבה על הדרך שבה היא נבחרה.כלומר התוצאה מניבה על הדרך והדרך סללה את דרכה לפרוע את החוב למי שהיה שותף באותה גנבה,על כן טענתך בתגובתך נופלת מבחינה חוקית ומוסרית.אהבתי את הניסוח בתגובתך וכמובן שהסכמתי עם טענתך שדרך הבחרה של ציפורה אינה לגיטימית,אך שללתי את טענתך כי התוצאה היא שקובעת.
כתוב תגובה ל- יוני ####
עופר חביבי: כאן לא משרד תיווך!
  המתריעה בשערי א"י   20/09/08 21:49


כאן לא מוכרים דירות או עסקים. כאן מדובר על בחירות לראש מפלגה שכולה תעתועים, שהוקמה על ידי פליטים פוליטיים (כולל ציפי לבני שבגדה בליכוד ובמצע), ובאופן שערורייתי מאין כמוהו הוליכה וממשיכה להוליך אותנו לאבדון לאומי.
וכבר נלאיתי מלהזכיר את הרשימה הארוכה של המושחתים שמרכיבה את במפלגת התעתועים הזאת שדוהרת "קדימה", ומשתמשת בסיסמאות יחצ"ניה.
אין לה סדר יום, אין לה אסטרטגיה (כך הצהיר השופט וינוגרד!)ואין לה זכות קיום לאומי כלל!

העובדה שציפי לבני לא גנבה ואין לה תיקים במשטרה, עדיין אינה מכשירה אותה לתפקיד ראש ממשלה.
לפני ארבע שנים קיבלה את אות אומ"ץ על היותר פוליטיקאית ישרה. היה זה זמן רב לפני שעשתה תפנית של 180 מעלות, נדבקה לאריק שרון, צפתה בדממה בגירוש=חורבן גוש קטיף, השתתפה בקול ענות חלושה בהחלטה על היציאה למלחמת לבנון השניה הנוראה, והמשיכה להיצמד לכסא השרה ומצד שני הכריזה שאולמרט צריך ללכת הביתה.

אם הגברת לא הבינה שהיא חלק מהקטסטרופה, יתכן מאד שיש לה בעיות בהבנת המציאות.
כתוב תגובה ל- המתריעה בשערי א"י
למען הסר ספק-!
  ofermargolin   21/09/08 09:00
לא הצבעתי לקדימה,ואני לא מהמחנה של ציפי-! הצבעתי לעוזי דיין ותפנית שנילחמו במושחתים
התנגדתי להיתנתקות החפוזה+לא אחראית של שרון
ובעיני אין זה הוגן שמצביעי קדימה הדפוקים
יקבעו לעם ישראל כולו מי תהיה "ראש-הממשלה"

"אבל" בין זה ובין הכותרת המגעילה למאמר-!.
"לבני זכתה מההפקר ומהשחיתות"-המרחק גדול-!
"קדימה" הוקמה ע"י שרון מאוסף פוליטיקאים:
מהימין,שמאל,והמרכז שחלקם כולל הגנרל שרון,
בניו וחבריו,(אולמרט למשל)נגעו בשחיתויות.
ל"עם-ישראל" נימאס מזה ונעשה טיהור בשטח-!
שבו הועמדו לחקירות והוגשו כיתבי אישום נגד
רבים מהמושחתים וכולל נשיא,ראש ממשלה,ואח'.
והאווירה דהיום כבר בהחלט הרבה יותר נקיה..
אני וגם האח' מקווים שהניקיון יימשך בארץ
ושאכן נשכיל למצוא לעצמנו הנהגה "ראויה"-!
ונכון להיום זאת בעיה וצריך "ממשלת אחדות"
עם הרכב לאומי טוב של ביבי,ברק,ליבני,ואח'
מה שלא יקרה מאחר וכל אחד מהם חושב על עצמו
ולא דווקא על מה שעדיף לאזרחי מדינת-ישראל

ומי שמתעניין בדעותי בהרחבה בנושאים הללו
מוזמן/ת לקרוא בנחת את הדברים מצורף-קישור
 דעותי=בהרחבה
כתוב תגובה ל- ofermargolin
29
הטרנד החדש:לשרוף קלפיות ולזרוק
  אותן מהחלון   20/09/08 20:02
רק כך מנצחים בחירות ברפובליקת הבננות ישראל.
כתוב תגובה ל- אותן מהחלון
30
יש לשאול את השאלות הבאות לגבי
  מיכל מירושלים   20/09/08 20:03
MRS KLEEN בהנחה שעדיין נשאר לה מהמורשת הביתית איזה שמץ של "הדר" -

1. האם אנשיה עשו מה שעשו ללא ידיעתה ובניגוד לדעתה או שהיא נתנה להם יד חפשית ורק "לא התעניינה" בפרטים
2. האם, אם אמנם, פעל מוזס עבורה היה זה בתיאום עמה או שהוא דואג למישהו אחר ששם רגל לנתניהו ומפליג בדרך הזו לבדו ללא שיש ללבני יד ורגל בפרסומים?
3. לגבי השופט - זו הנקודה היחידה שאין לי ספק, שידה לא היתה בעניין.

אפשר לסכם ולומר ל-MRS KLEEN - מרכז הליכוד "קטן עלייך"
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הכל מותר בפוליטיקה חוץ משגיאות
  כתיב באנגלית   20/09/08 22:39
זה לא משנה אם גב' לבני ידעה או לא ידעה איזה עיתון תומך בה. פוליטיקאי לא יכול לעלות לשלטון ללא גיבוי של תקשורת. גב' לבני הצליחה לרתום לשירותיה תקשורת אוהדת והסתייעה בה כדי לזכות בתפקיד יו"ר קדימה. שאול מופז לא ידע לרתום לשירותו תקשורת אוהדת ולכן נכשל בבחירות. זו כבר הוכחה שציפי לבני פוליטיקאית יותר טובה משאול מופז.
החלטת השופט להאריך את משך פתיחת הקלפיות היתה נכונה. במקומו הייתי מאריך את שעות הפתיחה בשעה שלימה. נודע שאנשים איחרו לקלפיות בגלל פקקי תנועה. לא יתכן שתוצאות הבחירות ייקבעו ע"י פקקי תנועה.
איש לא הצליח להוכיח לי מי הרוויח מהארכת שעות הפתיחה של הקלפיות: לבני או מופז. בהיעדר נתונים מספריים חד משמעיים, טוב יעשו הידעונים למיניהם אם יימלאו פיהם מים. להפריח בלונים כל אחד יכול, הוכחות הרבה יותר קשה להביא.
כתוב תגובה ל- כתיב באנגלית
חיפשתי עבור חוסר הידיעה שלך
  בנושא ה-spelling   22/09/08 09:08
את המלה המקובלת באנגלית לטכניקה הידועה כדי להסב תשומת לב והיא לכתוב את המלה ב"שגיאה"

divergent spelling

אז תודה ש"משהו" לא ידעת וסתם כתבת.

כתוב תגובה ל- בנושא ה-spelling
ה-kleen "שגיאה" מכוונת.אם אינך
  יודע זאת   22/09/08 08:16
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- יודע זאת
31
לא נסלח ולא נשכח לאליטה המושחת
  עטרה קלימי שגב   20/09/08 20:17
למען הגילוי הנאות אין אני במחנה של מופז ומעולם לא הייתי, ביום חמישי האחרון התארחו בבתינו קבוצת סטודנטים חברים של ילדי בני עדות המזרח והביעו אכזבה מרה מהתנהלות האליטה הישראלית המושחתת שחברה לציפי ליבני, המסקנה שלהם היתה שאם מופז זכה ליחס כזה משפיל למרות מסלול חייו מה הסיכויים שלהם להגיע למסדרונות הגבוהים ביותר למרות יכולתם האקדמאית הגבוהה והמוכחת. אני מאמינה שבזמן הקרוב בני עדות המזרח האקדמאים ירימו ראש ויאמרו את דברם, מסע השיסוי של כל המערכות בישראל נגד מופז הם פרשת קו המים, אני מציעה לכל אותם בני עדות המזרח ששייכים לקדימה ועולי רוסיה תעשו חשבון נפש אמיתי אם למדינה כזו פיללתם והשקעתם את נפשותכים, בחרו כל מפלגה ממר"צ ועד המפדל מהליכוד ועד העבודה רק לא קדימה, הם צריכים להבין שהקודים בהם ישתמשו בבחירות האחרונות אינם רלוונטים ומקובלים לגבינו ואנו יודעים לפגוע בצורה אמיתית בכל מפלגה המונעת מאיתנו להגיע להשיגים בדין ובצדק.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
אני לא מסכים איתך
  אלי מזרחי   20/09/08 22:01
אשתי ואני בני עדות המזרח. למרות זאת אנו לא מעריכים את שאול מופז ושמחים שהוא לא זכה בתפקיד יו"ר מפלגת קדימה. הוא אחראי לא פחות מאולמרט לכישלון בלבנון כי הוא היה שר הבטחון הקודם, שלא הכין כיאות את צה"ל. לא בכל נושא צריך לתקוע את השד העדתי. לפעמים זה פשוט לא מתאים.
כתוב תגובה ל- אלי מזרחי
מעולם לא תמכתי במופז!!!!!!!!!
  עטרה קלימי שגב   21/09/08 06:27
מעולם אבל מעולם לא תמכתי במופז, אני כותבת על התופעה של הגזענות ולמה הכוונה.

למרות שמופז עבר מסלול חיים בתחום הצבא והחיים האזרחים לא פחות משמעותי מציפי ליבני, במערכת הבחירות הזו התגלתה לענינו התקשורת כתקשורת מגמתית המדווחת על ציפי כתגלית המאה ועל מופז כטיפש הזוי ולא רלוונטי. הסוקרים פה אחד שיתפו פעולה עם מטה לבני כדי לעזור לה בבחירה והסוקר היחיד שהעז לומר המלך עירום ונעשה פה מעשה נבלה בסקרים היה ואדנה(המרוקאי והוא צדק) הוא ידע שהתוצאות מציגות שרק מופז מנצח. במטה של ליבני נשמעו אמירות גזעניות כך שהכל הודלף החוצה וכששאול מופז חשב להתגונן קראו למופז שהוא מוציא את השד העדתי.

ומעל הכל השופט שלא מבין במשפט העז להעריך את שעת הקלפי ופתח 2 קלפיות בסודיות בתלאביב כדי שציפי תקבל עוד אחוז אחד מעל מופז.
בעוד הקלפי שבחיפה ובראשון לציון לא איפשר לעשות זאת היות וזה שייך למחנה מופז.

אנו בני עדות המזרח החפצים חיים במדינה הזו חייבים להתריע למען עתיד ילדינו ונכדנו במדינה הזו, שעד כאן לא נסכים למשחק דמוקרטי מלוכלך כלפינו אנו רוצים מערכת תקשורת נקית כפיים וברת לבב מערכת משפט השופטת על פי דין וצדק.

וכך עתידנו במדינה הזו מובטח כשכל השבטים יחד חיים באהבה וכבוד הדדי.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
32
וזה לא הכל
  אחד מודאג   20/09/08 20:30
צריך לבדוק גם מי שיסה את המשטרה כשבועיים לפני הבחירות במעוזי מופז עד שהפחד מנע מתומכיו להגיע להצבעה.
לא ועדת חקירה ולא כלום, זה לא יעזור. רק לחץ ציבורי בעוצמה רבה לבחירות חוזרות הוא אולי זה שיעזור מול האוליגרכיה של התקשורת.
מתי מעט (מס' משפחות בודדות ששולטות בתקשורת )הם שיקבעו את גורלנו, זו לא הדמוקרטיה שפיללנו לה.
אם הם חושבים שהמדינה שייכת רק להם - אז נשאיר להם אותה, אנחנו הולכים לאוגנדה, ושהם ישמשו כבשר לתותחים, נראה אותם מסתדרים.
כתוב תגובה ל- אחד מודאג
33
סוף המדינה קרב ובא
  yeshurun   20/09/08 20:32
כנראה שמדינת ישראל עומדת להתפר מחבר העמים בעולם,ובמקומה תהיה מדינת פלשתין,העשירים ימלטו מהמדינה.
מי שישאר זה עדות המזרח והערבים.
השופטים הם הפושעים הגדולים במדינה ,הם מונעים מהשקפתם הם,ולךא מתוך משפט צדק,הם גאים ונקמנים,רוצים שהכל ילך לפי מה שהם רוצים שיהיה ,בדיוק כמו שופט שהוא אוהד כבוצת כדורגל.
אין צדק ואין משפט רק רשע ופשע.
אין הבדל בין משפט עולם תחתון לבין משפט העליון,יתכן שבית משפט תחתון יותר הגון מבית משפט עליון.
כתוב תגובה ל- yeshurun
34
יואב מדוע אתה מחפה על מופז
  אחד שיודע   20/09/08 20:50
אתה הרי יודע על ההצבעה המאורנת של אגד בקלפי בירושלים
על סדרנים בחיפה שנתנו להיכנס בשלב מסוים רק למצביעי מופז
ועוד ועוד
ודרך אגב בשיחת הטלפון עם ארבלביקש אותו אחד לא רק להגדיל הקיבול בקלפיות אלא גם להאריך הזמן
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
35
פוליטקה חארת עלאק. גנבה בחירות
  ציפי הגנבת   20/09/08 20:51
מה שנעשה ביום רביעי בקדימה שבר את כל שיאי השחיתות בישראל ועשתה זאת מי שהבטיחה פוליטיקה אחרת. גועל נפש.
כתוב תגובה ל- ציפי הגנבת
36
ציפי לא זכתה בבחירות כללייות.
  טהורת המידות   20/09/08 21:04
סך הכל הצביעו 70 אלף מתפקדים של קדימה, בקושי פרומיל
למערכת בחירות כלליות.
אין שום סיכוי שבעולם שציפי ליבני תהיה ראש ממשלה,
זו אישה לא ראויה, אין לה שום מוסר ומצפון, היתה שותפה
מלאה לכל המחדלים והשחיתויות, גם מי ששותק ויושב מעל
שנתיים בממשלה הכי מופקרת שהיתה לישראל אחראי כמו יתר
חברי הממשלה, ציפי ליבני לא שונה מהאחרים.
נמתין לבחירות משום שלא מקשיבים לתקשורת שהיא
מגויסת ולא עושה עבודתה נאמנה כלפי הציבור.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
37
לא זכתה ולא בטיח! היא גנבה !
  ישמעאל   20/09/08 21:14
כל התקשורת היו איתה לאורך כל הדרך כדי להמליכה . איני בטוח כלל אם מכוני הסקרים לא עשו יד אחת עם התקשורת כדי להציג מצגי שווא . אחרי זה יו"ר ועדת הבחירות [ שופט בדיפוס } נתן לה מתנה נוספת בצורת תוספת זמן לבחירה . התקשורת פירסמה תוצאות שווא 15 דקות לפני סגירת הקלפיות . כל זה כדי לסייע לציפורה ה"נקייה" לנצח בפוליטקה אחרת ! ניתן לומר ללא צל של ספק כי היא גנבה את הבחירות ! היה לה מורה מדופלם בגניבות שגנב מפלגה כנראה ששעוריו סייעו לה לתחמן אותנו . מה שמכעיס בכל הסיפור שהיא עוד טוענת לפוליטיקה אחרת נקייה משחיתות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
38
15-הם מתעלמים ממני- ליכודניקית
  דולי באר שבע   20/09/08 21:16
מה שאני כותבת אף פעם לא מופיע שם,גם כשאני מסווה את זהותי.
כתוב תגובה ל- דולי באר שבע
39
יצחקי הצדיק מכל אדם
  שמואל גל   20/09/08 21:19
יואב יצחקי מאשים את התיקשורת, כאילו שהעתון האלקטרוני שלו לא שייך לתקשורת. אתה כבר שבועות רבים מתקיף את לבני, את "ידיעות אחרונות" ואת כל מי שאמר פעם משהו טוב עליה. הבהרת לקוראים אותך מה דעתך עליה ועכשיו אתה טוחן שכולם שקרנים ורמאים ואיזה מזל יש למדינת ישראל שיש לה את יואב יצחקי הצדיק.
אני לא משתייך לקדימה וציפי לבני אולי לא יותר טובה ממופז או מברק או מביבי.אני גם לא קורא את ידיעות אחרונות, אבל עם המאמר הזה הראית, לי לפחות, שאתה לא יותר טוב מההוא שאתה כל כך "אוהב" בידיעות אחרונות.
למשך השבועות הקרובים לא אפתח את האתר שלך כי מגיע לי קצת לנוח ממך ומהצדיקות שלך.
כתוב תגובה ל- שמואל גל
40
יואב יצחק,,ענק..
  אמנון לביא-לוי   20/09/08 21:23
יואב יצחק הוא פשוט עיתונאי ענקקקקקקקקקקקקקקקק.
כל השאר מסביב לו הם ליקויים חיוורים.
כל כתבה פה שמתפרסמת היא אמת אמת אמת.
פשוט לא ניתן לערער על גישתו העיתונאית והמקצועיות שלו.
יואב אתה ענק...
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
41
למה ציפתם? קדימה קמה על בסיס מ
  אבנר. ד   20/09/08 21:28
מושחת. אז מה הפלא ?? הליכוד ניקה עצמו , אוממנם בתהליך כואב אך חיוני מכל החרא.
כתוב תגובה ל- אבנר. ד
42
יואב- שואף יותר ויותר לאפס מיו
  יהודי אמיתי   20/09/08 21:38
מיום ליום....כמה עליבות קנאות חד צדדיות ורוע לב טהור.... חוץ משינאה צרופה אין בך דבר אחד שראוי לציון חיובי...היו פעמים שאמרת דברים נכונים...כעת אני למד שיש לבדוק למה נאמרו והיכן מסתתר ביבי ומופז מאחורי מילותיך הגדולות אבל מניעיך הקטנים
כתוב תגובה ל- יהודי אמיתי
43
לבדוק את הסיבות לפרישת מופז
  נחשון הנחשן   20/09/08 21:53
תיבת שרצים שגרמה לאבדן עצום, היתרון היחידי הוא אולי התפרקות קדימה. איפה הציבור?? איפה הסטודנטים הכאילו מעורים חברתית?? ואיפה בג"ץ והמשטרה שיסגרו את ההפקרות הזו??
כתוב תגובה ל- נחשון הנחשן
44
יואב יצחק - שלום.
  איציק רעות   20/09/08 22:02
שלום חברים יקרים!
שלום יואב היקר!
שלום וברכה!
מי כמוכם תושבי מדינת ישראל יודעים שהמגרש הפוליטי הוא המגרש ההכי רגיש כאן במדינה, שם מחלטים וכל המדינה אחריהם שמחים/עצובים, אנו רוצים בסך הכל מנהיג שידע ג"כ לקחת החלטות כואבות בשבילינו וג"כ החלטות יותר שמחות, אנו רוצים מנהיג שלא בשביל קושי ההשרדות שלו יחליט דברים שישארו לנו לעולמי עד, ראשי הממשלה של ה10 שנים האחרונים (שרון ואולמרט)החליטו החלטות כואבות מאוד, אבל ההחלטות היו רק בגלל מצוקתם האישית, קראו להם מנהיגים גיבורים 'התנתקות - מלחמת לבנון ועוד מעט הסכם שלום אזורי לבנוני סורי מצרי פליסטיני' וכל ההחלטות האלו רק הזיקו למדינה המדינה ניהיה יותר קטנה בשטחה ובשטחה הקטנה יותר טילים. אני רואה ביואב כלי ממולח וטוב בכדי להציל את מדינת ישראל בפני קריסתה ע"י גנבים, אי אפשר להנהיג מדינה ע"י גנבים. אז מה ניקח את מי שאינו יודע להנהיג העיקר שהוא לא גנב 'אולי כדי לקחת במקום את לבני שיש חשש שהיא בכל מקרה גנבה, נקח תינוק בן יומושהוא אפילו לא יודע איך גונבים' לא ולא - ניקח ראש ממשלה פקח ראש ממשלה שיכול ג"כ לקחת החלטות כואבות אבל ההחלטות בסוף יניבו פרי, מר נתניהו שמו של אותו האדם.
יואב בכל מקרה לחום את מלחמתך עד שהמדינה תבוא לניקיון כפיים כמו של ילד בן יומו.
בהצלחה בהמשך
איציק
כתוב תגובה ל- איציק רעות
45
בחירות מקדימות זה לא הימור
  גד גזית   20/09/08 22:03
ציפי לבני נבחרה. יריבה העיקרי הכיר בבחירתה.
החלטתו של דן ארבל להוסיף חצי שעה לפני שנספרו הקולות היא החלטה לגיטימית. הוא לא יכול היה לדעת כיצד זה ישפיע וצריך לאפשר לכל המצביעים שרוצים בכך, את האפשרות להצביע.
לנוחי מוזס ישנה דעה וישנו כלי ביטוי והוא עושה בו שימוש לגיטימי כדי להשפיע.
ליואב יצחק ישנה דעה וישנו כלי ביטוי והוא עושה בו אותו שימוש לגיטימי כדי להשפיע.
כל השאר אלו ספקולציות חלקם יותר קרובות לאמת וחלקן פחות קרובות.
לא מדובר כאן על תחרות ספורט ועל הארכת משך המשחק מעבר לזמן החוקי שלו!
מי שיקבע בסופו של דבר מי יעמוד בראש הממשלה אלו הם חברי הכנסת והבוחר לטוב או לרע.
החלטותיה של ליבני מכאן ולהבא הן שיקבעו את המסלול הפוליטי שלה, לא יואב יצחק וגם לא נוחי מוזס! ההון והשלטון תמיד יתחככו. המידתיות היא "שם המשחק" וזה גם מבחנה של גב' לבני ומוטב לו ליואב יצחק לתת לה סיכוי.
כתוב תגובה ל- גד גזית
46
הגיע הזמן שמוזס יחטוף -להפסיק
  לקרוא "ידיעות"   20/09/08 22:15
כתוב תגובה ל- לקרוא "ידיעות"
47
תראו מה מלמדים בשעורי אזרחות
  זעלול בעלול   20/09/08 22:31
בני היקר הראה לי את מה שלימדה אותו המורה לאזרחות לפני מספר ימים...השבוע הוא זכה לשיעור באזרחות אמיתי בבחירות בקדימה. לשיפוטכם:

עקרון הכרעת הרוב
העיקרון השלישי בעקרונות הדמוקרטיה הוא עקרון הכרעת הרוב. הנחת היסוד של העיקרון היא שבחברה קיימות דעות רבות ושונות...יחד עם זאת החברה זקוקה לקבלת החלטות- כלומר להכרעה. ולכן הרעיון הדמוקרטי קובע שהכרעות יתקבלו עפ"י דעת הרוב. "רוב" הוא רוב אזרחי המדינה או רוב אנשי הארגון האמורים לקבל החלטות, והחלטת הרוב מחייבת את כולם כולל את המיעוט. למיעוט יש זכות לשכנע את הרוב, אך הוא מחויב לקבל את ההחלטות הנקבעות באמצעות רוב.

ועכשיו גברת לבני קראי את המשפטים הבאים הנלמדים במערכת החינוך.

עם זאת עקרון זה כפוף למגבלה הבאה:

1. ההכרעה חייבת להתקבל באופן דמוקרטי ועפ"י חוקים וכללים שנקבעו מראש- ובמילים אחרות אסור באיסור חמור לשנות את כללי ההצבעה ללא הסכמה כללית של כל הצדדים המעורבים, דבר שקשה לי להניח שלבני לא ידעה.

תגידי לי "ראש הממשלה הבאה" גברת לבני, איך מורה לאזרחות במדינת ישראל יוכל להצדיק בפני תלמידיו, במקרה הזה, בני, את המעשה הלא יעשה שאירע בבחירות לראשות קדימה?

אגב, בהמשך הדברים כתב בני,את הדברים הבאים שהם על פי ספר הלימוד לתלמידים בהוצאת משרד החינוך:

קיימת הסכמה בסיסית בדמוקרטיה, שכל ויכוח יוכרע על פי כללי משחק דמוקרטי, לא באלימות וללא דיכוי זכויות בסיסיות של המיעוט. במידה והרוב ינסה למנוע המיעוט את האפשרות להפוך לרוב, לדוגמא על ידי ביטול בחירות או מניעת זכויות בסיסיות אחרות, *המיעוט אינו מחויב לקבל את הכרעת הרוב*.

קחי לתשומת לבך....הדברים כתובים בצורה ברורה מאד

זעלול בעלול, אזרח מודאג מאד


כתוב תגובה ל- זעלול בעלול
לטובת מי פעלה הארכת משך ההצבעה
  מישהו ספר קולות?   21/09/08 00:24
האם מישהו ספר את הקולות שניתנו בין השעות עשר עד עשר וחצי בערב? האם רוב המצביעים בחצי שעה הנדונה היו תומכי לבני או מופז? או שמא הקולות שניתנו בחצי השעה הנדונה היו חצי חצי, ואז החצי שעה הנדונה לא שינתה את יחסי הכחות? ללא סטטיסטיקה של התנהגות הבוחרים בחצי השעה הנכונה, קשה מאד לדעת מי צודק. אולי החצי שעה הזאת דווקא שיפרה את ההצבעה לטובת מופז?
כתוב תגובה ל- מישהו ספר קולות?
ובנוסף:
  איתן גנור   21/09/08 18:25
""רוב" הוא רוב אזרחי המדינה או רוב אנשי הארגון האמורים לקבל החלטות"
אך בקדימה נבנה ארגון וירטואלי לצורך כאילו קבלת החלטה דמוקרטית, לא היה ארגון, אלא נציגי שני המתמודדים "פקדו" אנשים שקשרם לקדימה מוטל בספק גדול.
כתוב תגובה ל- איתן גנור
48
קבלת סחורה גנובה ביודעין=עבירה
  יוסף אגמון   20/09/08 23:13
ליבני אינה טלית שכולה תכלת ביחד עם כל שרי הממשלה החשודים שהיו מעורבים ו/או ידעו על מהלכים החשודים בפלילים, אך העדיפו לא לדווח על פי החוק, אלא לשמור על הכיסאות שלהם בממשלה...!

כשהיתה ציפי ליבני שרת המשפטים, קיבלה ממני עובדות והוכחות חד-משמעיות המחשידות בפלילים: שופטים ומנהליהם, פוליטיקאים, מישפטנים ועובדי ציבור נוספים..!

אך ליבני העדיפה לא לפעול על פי החוק או על פי האחריות הנדרשת ממנה בתפקידה, כדי לאפשר לחשודים בפלילים ושחיתות להמשיך בפעילותם בידיעתה, כדי שיחזירו לה טובה עבור שתיקתה...! עכשיו הם יצביעו עבורה...!!!
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
49
תודה רבה למתפקדי קדימה
  duducohn   20/09/08 23:31
ציטוטים:
ביומן של ערוץ 2 ביום שישי כינה אמנון אתרוגוביץ את הבחירות בשם "בחירות מפוקפקות". נוסף לזאת הוא טען שמופז צודק ולדעתו יש צורך לחזור על הבחירות.

ה"ניצחון" של הגברת ליבני הוא ניצחון פיראוס של גוש השמאל.
כעת אין בקדימה אף אישיות ביטחונית (אולי חוץ מסמלת דליה איציק).
כעת אין בקדימה אף נציג בכיר שמייצג את הפריפרייה ובעיקר עדות המזרח (אולי חוץ מאפללו מעפולה, ההוא שהחליט על תמיכתו בליבני לארח שהסקרים קבעו שהיא מובילה).

נכון הוא שאם הבחירות היו אישיות, אז לפחות לפי הסקרים (גם אותם צריך לקחת בעירבון מוגבל), לציפי ליבני יש יותר סיכויים מאשר למופז בהתמודדות מול נתניהו. אבל הבחירות הן מפלגתיות ולכן מועמדותה של ליבני בראשות קדימה מחלישה את גוש השמאל.

כתומך נתניהו (גילוי נאות) לראשות הממשלה, אני מודה למתפקדי קדימה ה"אינטליגנטים" שחזקו את המחנה שבראשו הוא עומד, זאת הודות להצבעתם.
כתוב תגובה ל- duducohn
תיקון טעות
  duducohn   21/09/08 01:26
כתבתי "ניצחון פיראוס" וזו כמובן טעות. צריך להיות ניצחון פירוס.
כתוב תגובה ל- duducohn
50
שוב האשכנזים נצחו
  סקופידונת   21/09/08 00:40
ציפי לבני, בלונדינית, עיניים כחולות,אשכנזיה. מופז הוא 'פרענק -פערך'. תלא יעזור כלום- התקשורת התגייסה למען ציפי לבני כי התקשורת היא אשכנזית וציפי מדברת בשפה שלהם. מופז הוא שחור מדי לטעמם. זה כל הסוד. לכן השופט ארבל עזר לציפי, ולכן נוני עזר לציפי. כי ציפי היא 'משלהם'. מופז לא.
כתוב תגובה ל- סקופידונת
51
הצדקנות, נשקו של הנוכל
  נחום שחף   21/09/08 07:02
לא שכחתי את נאום הניצחון של ציפי לבני בו התגאתה בהגינות הרבה שהופגנה בבחירות אלו.
עם פרסום תוצאות ספירת האמת בבוקר, ציפי לבני הופיעה במסיבת עתונאים מאולתרת בפתח ביתה, וטפחה של על שכם קדימה: הוכחנו שיש פוליטיקה אחרת, הגונה יותר".
ועל כך אמרו חז"לינו "הצדקנות, נשקו של הנוכל"
כתוב תגובה ל- נחום שחף
52
יואב הפעם לא נגעת בעיקר..
  חופש בחירה עלייק.   21/09/08 07:04
לא יודע איך היה עם ועדי עובדים אחרים,
אבל באגד זה היה מחפיר..
עובדים וחברים, שלא היו, לא רצו להיות,
ואפילו לא סבלו את קדימה ואת אנשיה,
כולל מופז..
מצאו עצמם מתפקדים לקדימה.. "ותומכים" במופז..
אם לא.. לא יהיה טוב...
אז כשבמדינה שראשיה נואמים ומתפארים
מעל לכל במה, בדמוקרטיה..וחופש הצבעה..
ואנשים נאלצים "להצטרף.." למפלגה לא להם..
ראוי לעסוק בדמוקרטיית הישראבלוף הזו..
ולא על דפקו את מופז..
מופז הוא ש...
טוב שלא נבחר,
מצויין שהשאיר אלה "שדאגו לו"
בדרך שדאגו, לנקות את החרא..


כתוב תגובה ל- חופש בחירה עלייק.
53
שחיתות מול ביצועים
  giovani   21/09/08 07:12
ההתעסקות של העיתונאים בפוליטיקה ובפוליטיקאים מייצרת הכנסות.זה כל העניין כולו.
שחיתות אמנם מרקיבה את המדינה אבל בל נשכח שעצם הליכת אדם לפוליטיקה מצביעה על צורך אישי עמוק של כח ואגו.אחרת למה שאדם יעשה זאת.
הביטוי המעניין הוא "אני פורש לעשות לביתי". זה ברור שאותו אדם גמר לעשות לעצמו (כח, אגו)ועתה הוא רוצה לעשות גם כסף. הביטוי "לביתי" הוא שגוי . הכונה היא שוב לעשות לעצמו רק במקום כח ואגו, לעשות כסף.
בראיה קרה נושא השחיתות צריך להיות עניינה של המשטרה .
אותנו, את הציבור צריך לעניין ביצועי בעל התפקיד בלבד כיוון שזה העניין החשוב בניהול המדינה.
כתוב תגובה ל- giovani
54
השופט ארבל סתר את עצמו
  נחום שחף   21/09/08 07:14
מחד השופט ארבל טען שמופז ביקש הארכת מועד סגירת הקלפיות, מאידך אותו שופט בדיוק דיווח שמופז ביקש לבטל את הארכת מועד סיום הבחירות.
אלא שלשופט מותר לטעון דבר והיפוכו.
שאלו אלפי בני אדם שאיבדו את חירותם מפסיקות מוזרות בבתי משפט בישראל.

להלן כתבה על בתי המשפט בישראל שהפכו לחותמת גומי לפרקליטות המדינה. מנתוני הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה המצורפים עולה ש-99.8 אחוז מהעומדים בישראל לדין על עברות קשות מורשעים (נכון לשנים 2003 ו-2004), תופעה חסרת תקדים בעולם הדמוקרטי, והמאפיינת מדינות כמו איראן סוריה וצפון קוריאה.
אופס, בנתיים המספר עלה ל-99.9 אחוז !!.
שופט מחוזי טימן: "יש שופטים שלא יודעים מה זה זיכוי".

 בישראל 99.9 אחוז מהעומדים לדין - מורשעים
כתוב תגובה ל- נחום שחף
שחף, ממך ציפיתי ליותר הגינות
  אתה הרי פיסיקאי   21/09/08 10:51
1- מנין לך שמופז לא ביקש הארכה ואחרי זה התחרט וביקש לא לעשות הארכה? האם ראית את כל מסמכי הבקשה שהוגשו לשופט ארבל? אולי הסתירה נובעת מבילבול חושים אצל שאול מופז, ולא מחוסר יושר אצל השופט? 2- קרא בבקשה את תגובה מס' 52 למאמר זה וקבע בעצמך מי כאן הנוכל האמיתי, שאול מופז או ציפי לבני? אם עדותו של חבר "אגד" נכונה, הרי ששאול מופז ניסה לגנוב את השלטון באמצעים לא כשרים בעליל. הוסף לזה את פרשות "גיוס" קולות עבור שאול מופז ביישוב הבדווי רהט ואת התרומות הבלתי חוקיות שהוא קיבל (נמצאות בבדיקת מבקר המדינה), ואז תחליט מי הוא הנוכל האמיתי בבחירות קדימה. 3- איש לא הראה לי את מניין הקולות בקלפיות קדימה בין השעות 22.00 לבין 22.30. האם נמצאת בידך הסטטיסטיקה הזאת? אם כן, גלה לנו בבקשה מה היתה התפלגות הקולות באותה חצי שעה ומי הפיק ממנה יותר תועלת? אולי דווקא בוחריו של שאול מופז הם שנהנו מן ההארכה ועקב כך הצטמצם ההפרש בינו לבין לבני? כל אלו שאלות שאני מצפה מפיסיקאי מוסמך לענות עליהן לפני שיפרסם את חוות דעתו המלומדת.  
כתוב תגובה ל- אתה הרי פיסיקאי
אנסה לענות לך אחד לאחד
  נחום שחף   21/09/08 14:25
1. הדיון לא נסב על השאלה האם מופז הגון או לא הגון.
2. אני מוכן לקבל את ההנחה ששאול מופז אינו הגון. יתרה מכך הנסיון שלי עם מופז וליבני בפרשת א-דורה הוכיח לי ששניהם אינם הגונים דיים להודות בטעות.
3. לא סביר ששאול מופז ביקש להאריך את ההצבעה ומיד אח"כ ביקש לקצר. האינטרס אינו מתהפך בתוך שעה או שעתיים. מעבר לכך אין מחלוקת שהאינטרס של מופז היה מנוגד לזה של ליבני דהינו שאחוז המצביעים יהיה קטן יותר.
מקוווה שעניתי לך על השאלות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
55
למי מסייעת ובמי פוגעת, אם בכלל
  ע. סובול   21/09/08 10:23
למי מסייעת ובמי פוגעת, אם בכלל, מגיפת התגובות-האנונימיות?

ומדוע, אם בכלל, פעלה דחיית סגירת הקלפיות רק נגד מופז?

ואם אכן פעלה רק נגד מופז - מה זה אומר על תומכי מופז שלא הספיקו להצביע ולא מיהרו לנצל את ההארכת זמן פעילות הקלפיות כדי להביא למופז ניצחון סוחף, או לפחות ניצחון דחוק?






כתוב תגובה ל- ע. סובול
56
איך ברון התקשורת, מוזס מצליח.
  א ל י   21/09/08 10:43
קוראי "ידיעות-אחרונות" קורצו מאותו חומר של מצביעי קדימה. חלקם אזרחים טובים, שעושים מילואים ומשלמים מסים,אך נטייתם לעדריות מסכנת את המשך המפעל הציוני.

אלו אותם אנשים שיצפו בערוץ 2 גם אם אמנון אברמוביץ יופיע בפינה שתקרא "דבר הבולשביק", והרי הוא מתגאה בכך שהיה ראשון המאתרגים, דבר שאפילו בפראבדה לא היו עושים. ברוסיה יכלו לטעון האזרחים כי הם לא ידעו שמשקרים אותם אבל פה עדר השוטים ימשיך לצפות בחדשות ערוץ 2, כי כך כולם עושים.

אני איש שמאל, אך מעדיף אנשי ימין ע"פ החסידים השוטים שמגבשים את תפיסת עולמם לפי הקקופוניה בערוץ 2 ובידיעות.
כתוב תגובה ל- א ל י
57
הליכוד כבר עדיף
  דב ר   21/09/08 10:49
אם זוהי קדימה, אזי עדיף כבר לחזור אחורה לליכוד.
אם אלו הם פני הדברים, מה לנו כי נלין על שר המשפטים, אם מי שכיהן כמנהל בתי המשפט, נשיא של בימ"ש מחוזי, מתנהג כך.
אם נכון הפירסום בדבר הסתודדות יועמ"ש קדימה יחד עם יו"ר ועדת הבחירות, השופט ארבל, אזי...הוי לי מיצרי והוי לי מיוצרי.
כתוב תגובה ל- דב ר
58
מופז גנב הבחירות עם ועדי עובדי
  שושפרי   21/09/08 10:58
מופז גנב את הבחירות עם ועדי העובדים , מפקדי ארגזים
פיקטיבים ומתפקדים כפולים מהלכוד . התנהגות מופז מזכירה את דוד לוי עם העלבונות שלו.
כתוב תגובה ל- שושפרי
59
ליבני זכתה מההפקר
  silman eli   21/09/08 11:18
כמה שאתה צפוי מר יואב יצחק
היא בקושי הספיקה להבחר וכבר הכנת מאגר של ליכלוך שיש אצלך בכמויות על כל מנהיג וכמנהגך בעבר אתה כבר לא מאבד זמן ויוצא בהשמצות-בוש והיכלם לך של נעליך בפני הגברת ליבני-ומצא לך עיסוק עם פחות ריחות אשפה...
כתוב תגובה ל- silman eli
זה הכל כלכלה!
  סתם אחד   21/09/08 15:02
אתר תקשורת מחייב השקעות רבות. חלק מההשקעות מקורן בהכנסות פיננסיות מפרסומת באתר. ככל שיש יותר מבקרים באתר עלות הפרסום, למפרסם, עולה ובמקביל הכנסות האתר.
באתר הנוכחי נקבצו להם, לטוב ולרע, אנשי הימין בעיקר.
אלו ששימשו בעבר מוקד לבוטות ושנאה, שרון, אולמרט ודומיהם הפכו והופכים להיות דמויות מן העבר.
אישים אלו שימשו כ"מלכודת דבש" למבקרי האתר ולתגובתיהם עליהם נשען האתר כבסיס כלכלי לעלות הפרסומות למפרסם.
והנה הזמן עושה את שלו, וההווה הופך לעבר וגורם המשיכה נעלם.... נמצא לנו דמות חדשה להעלות על המוקד!
ניתן לה צבע וכתונת פסים, מהתחום השלילי, נרשום לכאורה והרי לנו מוקד משיכה חדש לאתר וחוזר חלילה.
ןלבסוף: ראו את שמות החותמים באתר בסגנון: איש-ישר, טהורת המידות. היש מי שפקק ביושרם?
על האמת אין צורך להכריז!
כתוב תגובה ל- סתם אחד
60
כל ראשי הממשלה עלו בגלל השחיתו
  באמצעות השחיתות,   21/09/08 13:10
עקב השחיתות, וזה לא משנה שהיא גם עלתה כך כי היא פשוט ממשיכה את ההסטוריה של המדינה הזו שהוקמה על
כתוב תגובה ל- באמצעות השחיתות,
61
החיוך על פרצופה לועג כמופקרת
  חץ   21/09/08 15:48
כתוב תגובה ל- חץ
62
לבני מול מופז
  shai d   21/09/08 17:32
אדון יואב יצחק המאבקים שלך לגילויים שנוגעים לאולמרט ראויים להערכה. אבל התמיכה שלך במופז שהוא מושחת לא פחות מאולמרט וכנראה יותר לא ברורים. לא כל לא-אשכנזי ראוי לתמיכה. מופז איננו ראוי להיות פוליטקאי. מקומו בבית האסורים. הוא היה מעורב בפרשת הטבח במערת המכפלה ובקריאה לרצח פלסטינים בזמן האינתיפדה האחרונה שהיה רמטכ"ל. לאיש יש בעיות אופי קשות מאוד. לבני עושה רושם של בן-אדם והיא הייתה היחידה שהראתה איזה שהיא התנגדות למהלכים המטורפים במלחמה הבאה. לא ברור איזה שחיתויות היו במירוץ של קדימה - האם לא גיוסם של קבלני קולות מכיוון מחנהו של מופז ? מעניין מאוד למה האתר שלך איננו עוסק בפשעים חמורים פי כמה מאלה של אולמרט כמו אלה של פרס, שרון נתנייהו ושותפיו – סוכני שב"כ בעלי פיגור שכלי וטירוף שרצחו את רבין. מר חמיש טוען שאת מה שפירסמת לגבי עזר ויצמן קיבלת מפרס. מי שהולך למיטה עם רוצחים סדרתיים מסוכנים כמו פרס שלא יתפלא אחר כך איך הוא נראה כאשר יתעורר. המאבקים החשובים הללו נגד השחיתות שווים כקליפת השום אם מעשים חמורים פי כמה אינם מטופלים כראוי.
כתוב תגובה ל- shai d
63
קדימה קמה על יסודות של מושחתים
  בול   21/09/08 18:03
כתוב תגובה ל- בול
64
הכלכלה האמיתית
  דר יובל   21/09/08 18:23
נוני מוזס ומשרד הפרסום ארד שקנו בחינם את המותג "לבני" לא עובדים בחינם. המעסיקים שלהם הם אנשי ההון שהשקעותיהם בגוש דן בסכנה ברגע שיהודה ושומרון יפתחו להתישבות יהודית. לכן הם מריצים את המועמד שמבטיח התכנסות בשם זה אותו אחר, או שיבה לקוי 49. אולמרט כשל במשימה, לבני מבטיחה לעמוד בה, לבני "נבחרה".
כתוב תגובה ל- דר יובל
65
עדיף שקדימה תתרסק עם ציפי- 2 צ
  מרק טווין   21/09/08 19:03
2 ציפורים במכה אחת
כתוב תגובה ל- מרק טווין
66
אין הסבר אחר להטלת התפקיד של ה
  אין הסבר אחר להטל   22/09/08 08:06
אין הסבר אחר להטלת התפקיד של הרכבת הממשלה על לבני שלא נבחרה ולא הומלצה לרשות הממשלה
אנחנו בוודאות תחת שלטון של חונטה נאצית שהגיעה לארץ מחופשת ליהודים בכוונה לחולל כאן את השואה שלא הצליחה להם המדינה תחת ההנהגה הנוכחית בריצת אמוק לעבר שואה איומה
כתוב תגובה ל- אין הסבר אחר להטל
67
אם לא נבחרה ולא הומלצה קצת תהי
  אם לא נבחרה ולא ה   22/09/08 08:28
אם לא נבחרה ולא הומלצה קצת תהיה לראש ממשלה
כתוב תגובה ל- אם לא נבחרה ולא ה
68
על דעת כל המועמדים
  עובדה   22/09/08 08:41
יואב יצחק: אתה מתחיל להיות צהוב יותר ומגמתי יותר מכל העיתונים ובעליהם שהשמצת כאן. הדחייה התקבלה על דעת כל המועמדים ודי בכך כדי שגם אתה, שמנסה להיות סנסציוני במחיר שם טוב זה או אחר, יבין כי כולם חשבו שיפיקו מכך תועלת.
אז לשם מה כל המלים שאתה מעיף כחומר מסוים שזורקים על המאוורר וידבוק בפניהם של כל מי שרק ניתן,? במקרה דנן, הוינטלטור עבד הפוך, יואב, וזה הריח העולה מכתבתך.
כתוב תגובה ל- עובדה
69
מיסס קלין
  אדוארד   24/09/08 15:35
מיסס קלין מתבוססת בבוץ של שחיתות
כתוב תגובה ל- אדוארד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il