|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרשות למניעת-מניעת תאונות בדרכים
מאת: צבי גיל  |  21/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסכימה עם כל מילה
  מויה   21/09/08 16:03
לא רק שחבל על הכסף שהולך למנויים של החבר'ה לעוד ג'וב מיותר,למעשה התעמולה של הגופים המיותרים האלה (מועצה לאומית למניעת תאונות ואור ירוק )גורמת למעשה ליותר תאונות.
צריך לראות בעין פקוחה מה נעשה בעשור האחרון בשולי הכביש בסמוך למעברי החציה להולכי רגל.
מרוב תעמולה (לא אחראית) ששטפה לצעירים את המוח על "זכותם" כביכול במעברי החציה ,נוצר מצב שערוריתי שהנוער (וגם מבוגרים שוטים) מתנהגים בחוסר אחריות בעת חציית כביש.
ירידה לכביש ללא מבט לעבר הרכב העובר מתוך "הבנה" ש"מגיע לו".
צריך לאסוף נתונים סטטיסטיים (שיש רק בגופים כמו משטרה) ולקבל נתון שחלה עליה מדאיגה בהפגעות הולכי רגל דוקא במעברי החציה.
כתוב תגובה ל- מויה
2
קישקוש מקושקש! הפתרון חינוך!
  מוטי~   21/09/08 19:07
מה שמציע הכותב הניכבד זה לבנות את הגג בתחילה, ולאחר מכן לרדת במדרון הבנייה עד ליסודות. מה שאני חושב (וכך נעשה ברוב המדינות המודרניות), שצריך להתחיל ביסודות, בחינוך לנהיגה נכונה, בחינוך לסבלנות ולסובלנות, ולבסוף לימוד נהיגה נכונה ולא לימוד כיצד לעבור טסט, שזה שני עולמות שונים, או אז אפשר יהיה להוריד את האכיפה לחצי, כי יהיו הרבה פחות תאונות ו-או עבריני תנועה.
אם ניקח לדוגמא את תאילנד, למרות שיש שם מאות אלפי (ואולי מיליוני) קילומטרים של כבישים, בנוסף למספר דומה של שבילים לא סלולים רובם ככולם עמוסים, ובנוסף עשרות מיליוני כלי רכב מכל הסוגים, אין הרבה תאונות. הכי מעניין, שגם התאילנדים יודעים שבכללי אין לרבים מהם כישורי נהיגה מיוחדים, אבל הסבלנות והסובלנות שטבועה בכל אחד מהם, מונעים תאונות דרכים!
אל תספרו לי על מזג אוויר ועל חום משגע ומלחיץ, בתאילנד המצב גרוע יותר ובנוסף לכך גשום רוב הזמן, אז מדוע באופן יחסי לישראל אחוז תאונות הדרכים קטן בהרבה?
כתוב תגובה ל- מוטי~
ועד שנחנך דור,מה נעשה בנתיים?
  י אור   22/09/08 12:46
צודק, גם אני בעד חינוך ועושה זאת בדרכי שלי.
השאלה היא מה עושים בנתיים? האם מתירים את ההתפרעות ועד מתי? ומי ישלם את המחיר ,כן שוב אני ואתה החשופים מדי יום על הכבישים.לכן הפתרון הזמני הטוב ביותר אכיפה מוגברת,אולי דרך הכיס אנו מבינים טוב יותר,למרות שאני מכיר לא מעט שממש לא איכפת להם .
כתוב תגובה ל- י אור
3
חוסר הבנה מוחלט של המחבר
  שרון ר.   21/09/08 20:40
אני אחד מאלו שמפחדים מה"אכיפה" של הגוף המתקרא בטעות משטרת התנועה. מדובר בסך הכל בחבורה של פקידים במדים שכל מטרתם לגבות כמה שיותר כסף מנהגי ישראל ללא קשר למלחמה בתאונות הדרכים.
בכל שנותי על הכביש ראיתי אותם בעליבותם את "שוטרי התנועה" וה"מתנדבים". במקרים רבים הם גורמים נזק לכלכלת ישראל ברמה של פיגוע.
בכח האדם הקיים, והציוד הקיים אבל עם תפיסת עולם של מלחמה בעברייני תנועה ולא של גיוס הון, ניתן להוריד מהכביש עשרות עברייני תנועה אמיתיים.
צריך רק לרצות לעשות את זה.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
פיגוע האמיתי הוא אנשים כמוך
  י.אור   22/09/08 09:52
בתור מתנדב במשטרת התנועה אני מוחה על גיבוב השטויות שרשמת כאן, שאלה? מתי אתה עשית משהו בשביל מישהו אחר,כמילות השיר,
עובדות: מתנדבי משטרת התנועה הם שדרה של אנשים טובים שלאורך חייהם מצאו את הזמן להתנדב ולתרום מיכולתם ומזמנם הפרטי, אילו היית טורח לבדוק במי מדובר היית מרכין ראש ומבקש סליחה מהיום עד יום כיפור וגם אחר כך.
המתנדבים שאני מכיר מחוייבים למטרה אחת והיא להפחית את הקטל בדרכים וזו לא סיסמא ,אילו תרצה להצטרף אי פעם לסיור בימי חמישי בלילה למבצעי אכיפת שיכרות היית מבין על מה אני מדבר, דע לך שאין גרוע מלבוא לנחם אב שכול שבנו נהרג ובמקרה הגרוע יותר נפצע קשה בתאונה בעקבות נהיגה בשיכרות, אז בפעם הבאה כשתרצה להשתלח במיטב הדור כן הם עדיין קימים ולא רק בסיפורים.לכן של נעליך ונגב מוצא פיך בטרם תלעיז על המתנדבים.
כתוב תגובה ל- י.אור
יש מתנדבים ויש
  detr43r34   22/09/08 16:10
יש מתנדבים ביחוד במג"ב שפועלים ועושים לילות כימים באיזור התפר למניעת גניבות חקלאיות. לצערי נתקלתי גם במתנדבים, בעיקר מהמשטרה בכחולה, שהם פריקים, מה שנקרא באנגלית
get the kick out of wearing a uniform
אם תבדוק תגלה שברוב המקרים יש להם איבר מין קטן מהממוצע. רוב המתנדבים במשטרה הכחולה פועלים בגוש דן היכן שאין ערבים והאכיפה קלה יותר.
בכלל רב פעילות האכיפה מתבצעת על כביש החוף, הכביש הרחוק שאפשר מהמשולש וקו התפר. ועל כך הלין האיש שהשתלכת בו
כתוב תגובה ל- detr43r34
4
התעמולה רק מרגיזה
  אפרסק רקוב   22/09/08 00:18
גם אותי וגם את חבריי (שאותם שאלתי), התעמולה רק מרגיזה.
לדעתי חבל על כל שקל שמבוזבז ע"י המועצה למניעת תאונות וע"י אור ירוק, ובמקום לבזבז על תעמולה מרגיזה שיוציאו את הכסף על בניית בריכות שחיה אולימפיות במדבר יהודה, במקום שאף אחד לא ירצה לשחות.
כתוב תגובה ל- אפרסק רקוב
5
כולכם עסוקים בנושאים "סקסיים"!
  ירון זכאי   22/09/08 01:40
מדי שנה מתים בישראל לפחות 8000 איש מנזקי עישון. לעומתם מתים בישראל כ-500 איש מנזקי תאונות דרכים.
העיסוק בתאונות דרכים הוא "סקסי" יותר כיוון שרואים מיד את הקשר בין הגורם לתוצאה. אולם אילו הייתה הממשלה חוקרת באופן מדעי את גורמי המוות של הציבור, והייתה מחלקת משאבים בשיטות מתקדמות כדי לצמצם אותם היה ניתן בקלות לצמצם את מספר ההרוגים בתאונות למחצית מהמספר הקיים!!!!!

אפשר היה להציל אלפים רבים שמתים מחוסר תרופות, או עודף תרופות, או כל סיבה אחרת שכלל אינה נמדדת בסטטיסטיקה. סטטיסטיקה בישראל היא אוסף של זבל אשר בתוכו מסתירים מהציבור את האמת!!!!

במקום זה שרים פופוליסטים מטפטפים לציבור כל הזמן על הצורך בהחמרת הענישה. יש להחמיר את הענישה עם שרים שכלל אינם עסוקים בנושאי משרדם, שרים העסוקים בתוצאות מפקד קדימה בג'לגוליה. מי שיכול "להחמיר את הענישה" הוא הציבור בעצמו שיתפטר מהם ויביא אנשים ישרים ומוכשרים מהם. אנשים טובים יש בשפע. צריך אומץ להצביע עבור חדשים, ובפרוש להחזיר הבייתה או לכלא את המושחטים שעברו קדנציה בלי תוצאות!!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
6
מריחות פילוסופיות לא יעזרו
  נסים גבאי   22/09/08 06:38
עם כל האיכפתיות של הכותב, הנושא ופתרונו כל כך פשוטים ומקצוענים לטיפול, והסיבה שאינם מיושמים להפחתת הקטל בדרכים נובעת מסיבה אחת: מושחתים בשלטון שמעייניהם לא בדם בדרכים.
נסים גבאי
מומחה תחבורה מס' 1 בישראל (תואר שאני נושא עם קבלות יותר מ-35 שנה, ויעמוד בפני כל בימ"ש).
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
7
זה עניין של המנטליות מחורבנת
  fgew4534   22/09/08 08:40
לא יעזור חינוך
לא תעזור אכיפה
לא תעזור שיפור בתשתיות.

זאת המנטליות הים-תיכונית. מי שזורק אשפה ברבים, מי שמחבל ברכוש הרבים, יעשה על הכביש מה בראש שלו.

ככל שתדרים מ קו הרוחב N45 תגלה את אותה נהיגה פרועה
ותגלה את אותן התכונות המגעילות של הים התיכוני המצוי
של:
מילה זה לא מילה
שעה זה לא שעה
משקל זה לא משקל
מחיר זה לא מחיר

למה מה קרה?
למה מי מת?

גם בניו זילאנד הריוקה
יש אותו פער מנטלי בין תושבי האי הצפוני
ותושבי האי הדרומי
באי הצפוני יש הרבה יותר תאונות דרכים
ונחשו למה.
כתוב תגובה ל- fgew4534
8
הרשעות הלאומית לבטיחות
  שפיגל   17/12/08 06:41
10 שאלות לשר התחבורה בנוגע לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים:

1. מתוך 550 מיליון ₪ שהוקצו לרשות, מהו נתח השכר שמקבלים 90 בעלי המשרות– הנהלה ועובדים – והאם מתקיימת כבר בשלב זה, נחיצות בדוקה של כל משרה שאוישה – או שמא קיימת אבטלה גלויה וחוסר מעש של כ-80%-90% מהעובדים שנקלטו.

2. על פי אלו קריטריונים נבחר מנהל ההקמה של הרשות הלאומית, מר ליאור כרמל ומהם כישוריו המיוחדים שהפכוהו ראוי לתפקיד הקמת הרשות למעט קרבתו לאשת שר התחבורה.

3. האם קיבלו 24 ראשי מחוזות מכוניות צמודות והאם הם ישבו חודשים ארוכים בבתיהם חסרי עבודה. האם מישהו מהם עשה משהו בשנה האחרונה?

4. האם כל תהליך ההקמה היה ועודנו גם היום, חף משיקולים ו/או מינויים פוליטיים ו/או מינוי מקורבים, ו/או כיפוף הכללים לצרכים ומניעים זרים.

5. מהו המתווה שמציעה הרשות על מנת לעמוד ביעדים שהוצבו על ידי וועדת שינין.

6. עד כמה הסתמכה תוכנית ההקמה על הניסיון המצטבר ותורת ההסברה של הרשות הלאומית במתכונתה הקודמת – על בעלי המקצוע שהיו מעורים ומעורבים במאבק בתאונות הדרכים בשנים האחרונות, שרובם המכריע נותר מחוץ לרשות הלאומית החדשה.

7. האם יש יסוד לידיעה כאילו יש בכוונת שר התחבורה לשנות שינויים כלשהם במבנה התוכנית – או אפילו לאמץ תחתיה תוכנית חלופית. או שמא הוא רואה בפירוק הרשות הלאומית החדשה תנאי הכרחי לשיקומה.

8. האם משרד התחבורה על דרגיו המקצועיים יכולים לציין בסיפוק, כי הקמת הרשות הלאומית החדשה על שלוחותיה נסתיימה בהצלחה – וכי הרשות, במתכונתה הנוכחית, כשירה לתפקוד ולהתמודדות פעילה, יומיומית, עם משימותיה, כפי שהוגדרו בהחלטות להקימה.

9. האין זה כי דרך הקמת הרשות הלאומית היא מחדל יום כיפור של שר התחבורה – בו נגרסים לאבק מיליונים והיא אינה אלא פשע כנגד החברה שנתנה בידי השר את המושכות. והאם במבחן התוצאה – הטמטום במשרד התחבורה הם תוצר לאיוולת המתחילה בראש הפירמידה (?)

10. האם בכוונת שר התחבורה להסיק כדרכו מסקנות טיפשיות – או אישיות?
כתוב תגובה ל- שפיגל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il