|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ובנט נועדו אמש בחשאי
מאת: עידן יוסף  |  20/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   20/02/13 20:56
קדימה לבחירות חדשות אין ברירה ושכל השפנים יעמידו עצמם למשרת רוה"מ ולא רק להפריע במניפולציות.נראה כמה בנט יקבל הפעם וכל המענישים את נתניהו יבינו שאת עצמם הם מענישים ואת המדינה.
כתוב תגובה ל- צנחן
ממעוף הציפור על הא ודא
  אל יה   20/02/13 23:08
אני מברכת את בנט על הברית עם לפיד וזאת כמי שחלק מימשפחתה הצביע בנט.די לסגירות די להיתנשאות די לגזענות די לשחצנות אפשר לחשוב שהצדיק נתניהו הוא כל כך לאומי או העולם החרדי.מדוע מחייבים את כל מישפחתי צבא ולא דורשים זאת מאחרים.אז שיוותרו על גיוס חובה חבל שליבני ושלי לא מיתאחדים עם לפיד בעניין זה.או שיעבירו חוק שמבטל גיוס חובה לצבא כניראה אין דרך אחרת.כל כך הרבה עיוותים קימים במדינה.טוב מאוד שקרנו של נתניהו ירדה.הוא מועד לפורענות והוא במעשיו הוא מאותת על זאת כל הזמן.
כתוב תגובה ל- אל יה
תגובה
  צנחן   21/02/13 09:22
גבירתי הצעירה לעסנו את הנושא מכל הבטיו עד זרא.בדמוקראטיה יש להגן על מיעוטים.לא אחזור על כל טיעוניי כי עייפתי כבר אך אומר לך שצבא אינו חזות הכל אלא אם כן את נמצאת במדינה פאשיסטית.התעמולה שבה שטפו לך ולי את המוח כנראה הצליחה מעל המשוער אם כל משפט שני שנאמר הוא 'שיעשו צבא' מבלי לתת את הדעת שהצבא כלל איננו רוצה בחרדים ולא צריך אותם כלל.לא נחזור על נושא השויון עם אזרחים אחרים במדינה כמו ערבים וחחילוניים משטמטים שבאופן יחסי רבים כמה וכמה מונים מהחרדים.נסי לחשוב וללקט נתונים בעצמך ואל תסמכי על תקשורת שהינה מוטה ובעלת אג'נדה משלה.השנאה לחרדים תוביל אותנו כולנו למחוזות רעים.חג שמח לך.
כתוב תגובה ל- צנחן
תגובה
  אל יה   21/02/13 11:36
אני רוצה אותם דווקא מנקודת מבט דתית דתית.כמי שחיתה את תל אביב עשרות שנים התחושה נוראה והמסקנות בהתאם.החרדים דרושים כדי לתקן תיקונים.לכבודם ולכבוד התורה הקדושה הגיוס.את השם אין מקדשים בישיבה אלא בין העם אנחנו לא יוון הפלספנית והמושג ישיבות לא קיים ביכלל בתנך.דרוש את השם בכל מקום.השמאל שנבע מהחרדים ושורשיו שם עוסק בחיסול חשבונות היסטורי בין אלפי שנים.בימינו גיוסו לצבא מקומם אותי כי לא הוא הנחוץ.הם מאיישים את כיסאות החרדים שמיזמן היו צריכים להיתגייס וזעמו הצודק בהתאם.אני רוצה את השם בצבא כי היגיע הזמן.עת וזמן השמאל ועת זמן היתפשטות האמונה בצבא.רק גיוס מאות אלפי החרדים יביא זאת.דוד משה שלמה דמויות כה ריאליסטיות כה מעשיות כה אנטי ישיבתיות.וזה גורם לך לתהות מה לכל הרוחות קורה.הצבא זקוק בדחיפות לעשרות אלפי החרדים כדי להזרים חיות חדשה רעננה לשורותיו.ממש את אהבתך למלך כמו דוד וכמו משה,אחרת מה הטעם.זהו זמן אלוקים זהו זמן הערבות.מי שמבדיל עצמו יבדילו אותו מי שמבזה יריב ומסית -נתניהו הליכוד ושס שהסיתו נגד בנט והמפדל ברוב חוצפתם, שלא יתפלא עכשיו למה זה זורם בחזרה לעברם.דע ודרוש את השם בעולם המעשה ולא בהיתפלפות ותאוריות למינהם.אין לך מושג כמה יתרמו החרדים לצבא ולא רק.הצבא לא רצה בעבר נשים ואולץ להישתנות בגלל בגץ.על אחת כמה וכמה פה.שווה ועוד איך להישתנות בשביל אלוקי ישראל .שווה.הרי האל מחדש את הבריאה בכל יום.אז למה שהחרדיות לא תיתחדש ותידמה.
כתוב תגובה ל- אל יה
לאל-יה ...אכלתם אותה....רק אם
  מציאותית   21/02/13 09:26
את מאמינה בשטויות של עצמך...............אתם לא יודעים איך לאכול את החיה הזאת בנט הנחש..אז פילוסופיה זה כל מה שנשאר לכם........תבדקי בהורוסקופ של טובה ספרא מהו גורלו של הבית היהודי......תהנו ב 4 השנים האלו......ודי להכימה ברמיזא
כתוב תגובה ל- מציאותית
נראה שבנת יגדל ב5-7 מנדטים וכן
  לפיד,ביבי יתרסק   21/02/13 01:26
כתוב תגובה ל- לפיד,ביבי יתרסק
2
מה רע בחבילת לפיד + בנט ?
  נירון קיסר   20/02/13 21:19
בנט עומד על דעתו שהוא יילחם למען השיוויון בנטל ולצורך זה הוא רומז שלא ייכנס לממשלה בלעדי לפיד לא מאהבת מרדכי אלא מזהות אינטרסים . ברור לכולם ששיחות עם המחבלים לא יניבו כלום כי הם מתעקשים על דברים שאף אחד לא ייתן להם . בכך מנוטרל המוקש [מבחינת בנט] של קיום שיחות רציניות עם המחבלים כפי שדורש לפיד . לעומת לפיד , ציפורה כבר מזמן עקפה את מפלגת העבודה בסטייה שמאלה ולתת לה סמכויות נרחבות אפילו אם הן מדומות בשיחות עם המחבלים מסכנים את האינטרס הישראלי . לתת לה את תיק המשפטים משמעו השארת המצב הקיים בבגץ שגורם להתנכרות ופילוג בחלקי העם . הצירוף של לפיד עם בנט בממשלה , אפילו בצירוף החרדים אם יסכימו לתכנית לשוויון בנטל או מוטב בלעדיהם זו הממשלה המועדפת עלי .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון קיסר נראה שנשארתה נירון
  כולם יודעים מי זה   21/02/13 07:38
קיסר ולא למדתה את סופו של נירון קיסר, בניטו שמזכיר פשיסט מהמאה שעברה מחויב קודם כל לבוחרים שלו, הרי השתין תחת כל מיקרופון רענן את השטויות שלו וממשיך להשתין בלי הרף המתנש המחליא הזה, הרי אמר שהוא אוהב את נתניהו שהוא הולך להרכיב ממשלה עם נתניהו אז מה פתאום הוא חבר ללפיד? בניטו הפשיסט הזה תחבולן שקרן מניפולטיבי בדיוק כמו כל הפוליטיקאים ואין שום דבר חדש ומכיר את האיש היטב היטב. חשב שעם 12 מנדטים כבר כבש את האולימפוס אבל כל מי שיודע קצת חשבון זה לא בדיוק כך תאמין לי גם בבית היהודי ויודע היטב מה קורה שם לא שבעים נחת מבניטו הפשיסט ושקד שניהם וביחד עם רונצקי שהריץ אותם הם משענת קנה רצוץ ורואים איך האיש השמן בניטו פשיסטו בן הארבעים שניראה כמו בן שישים מרוב שהראש שלו עסוק רק בתחבולות מכוערות, אדרבא שילך לאופוזיציה יתיבש שם ויתמסמס שם או שילך לבחירות וניראה מה הטמבל הזה יקבל הוא בפרצוף שלהם יקבלו, ותאמין לי יש שם בבית היהודי עוד כוחות שפשוט כבר נמאס להם מהפשיסט הזה שהשתלט להם בעורמה על הבית היהודי ביחוד עם השקד והרוצקי הזה שלא מפסיק לקרקר סביבה כמו איזה תרנגול הודו, כמו שעולים כולה ל 12 מנדטים כך יכולים ליפול ואלוהים כבר הראה לשלושה האלה ולדומים להם שהם לא כל כך חזקים כמו שהם חושבים יא נירון קיסר לך לקרוא על נירון קיסר מה היה בסופו לפני שאתה בוחר לך שם כזה.
כתוב תגובה ל- כולם יודעים מי זה
ואתה אפילו לא בחרת שם
  נירון קיסר   21/02/13 09:36
אז בוא אני אמציא לך "קשקשן" אחלה שם שמתאים למה שכתבת כמו כפפה ליד . החיבור של בנט עם לפיד בא על נושא השיוויון בנטל . החיבור ודאי לא בא בגלל תמימות דעים איתו בנושא המדיני . אין שום סיבה שבנט יחבור לקואליציה בראשות ביבי ללא תנאים מוקדמים . לא קונים חתול בשק . צריך לדעת מי השותפים מה יהיה הבסיס המוסכם לשיתוף הפעולה , רק אחר כך מה תהיה חלוקת התפקידים בתוך הממשלה . כשביבי צירף לממשלתו בראש וראשונה את ציפורה שנדדה שמאלה ממפלגת העבודה , שהשותפים שלה הם מיצנע ופרץ שדעותיהם ידועות הן בנושאים הכלכליים והן המדיניים , זה מרתיע את בנט . בכלל נראה לי שאתה כתבת את תגובתך כקול שיוצא מגרונם של הוותיקים במפדל שלא מוצא חן בעיניהם שבנט מתעקש ולא מזדחל ישר לממשלה . אז אתה יכול להוציא קיטור על בנט ואם אתה חלק מהמפדל הוותיק , כדאי שלא תבעט בדלי החלב שבנט הביא לכם .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון קיסר נשאר נירון קיסר וכל
  כולם יודעים מי זה   21/02/13 10:53
השאר מצוץ מהאצבע אינך יודע מי אני ומה אני צריך הרי להזהר מנירון קיסר את זה אתה צריך לדעת טיפש מטופש שכמותך.
כתוב תגובה ל- כולם יודעים מי זה
3
סכנה למדינה אם ש''ס בקואליציה
  טויטו   20/02/13 21:37
מפלגת ש''ס זו מפלגה של עבריינים. דרעי . וש''ס מסוכנים , ומושחתים שגנבו כספים מהציבור.
אריה דרעי הוא עבריינא מורשעתא. גם גנב מנדטים מדופלם ,שתפקידו לגנוב מנדטים של יהודים תמימים החושבים ימין , ולהעביר את השלטון לשמאל באמצעות אותם המצביעים התמימים והמסכנים.
את אישור הסכם אוסלו של המנהיג דרעי יחד עם חברי הכנסת מש''ס , יחד עם הערבים וחברי כנסת מהשמאל ויחד עם העריקים ממולדת, וההסכם עבר בחודו של קול אחד בלבד והכל ביוזמת סיעת ש''ס ובהנהגתו של העבריין דרעי תמורת כסף כמובן .
לעולם לא נשכח בצע כסף ושחיתות של ש''ס ואריה דרעי.
עדיין דמם של אלפי נרצחי אוסלו מבעבע והדם הזה רובץ לפתחו של האדריכל מר דרעי המושחת.
שיסתום את הפה אז שילך הביתה או לכל הרוחות...
העיקר שלא נשמע יותר מש''ס ועל דרעי האיש המאוס והבזוי הזה.
כתוב תגובה ל- טויטו
4
הציבור מאס בש"ס.
  גא   20/02/13 23:21
הציבור אמר את דברו במפורש. לא רוצים בכנסת את ש"ס והחרדים. נתניהו מתעקש להמשיך יד ביד איתם. הוא טועה בגדול. אם לא יצליח להקים ממשלה ללא החרדים וש"ס וילך לבחירות. הוא יפסיד בגדול.
כתוב תגובה ל- גא
5
בסוף,הבנט גם יוכל את הדגים המס
  קורןנאוה טבריה   21/02/13 06:31
המסריחים וגם יגורש בבושת פנים=וגם ארץ ישראל תשלם על כך!החברה שלי צודקת לגבי הממלכתיים הסרוגים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נראה שהאתר אוהב הזויים כמוך !
  נירון קיסר   21/02/13 10:19
לא מספיק שביקורתך היא ארסית [לא ב ע'] האתר מאפשר לך לשפוך את הארס המושפרץ גם בכתבות מכוערות שלך . יש לך שנאה תהומית לאלה שאינם בדעותייך ודעי לך שזו מחלה כואבת שאינך מסוגלת כבר להירפא ממנה .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
6
הצמד בנט לפיד
  ג'וד ח   21/02/13 08:25
אני עוקב אחרי הצמד הזה- ואני גאה! ואני רואה שכל הנושא של דתיים/ חילוניים ואשכנזים/ספרדים זה המצאה של המפלגות שירצו לשמר את זה על מנת לשרוד כמו שמדינות מנסות לשמר את מצב הפלשטינאים במחנות הפליטים.

הזוג הזה הראה שכאשר יש ערכים אין הבדל בין דתי חילוני אשכנזי וספרדי. זה באמת פוליטיקה אחרת.

חבל שהליכוד לא הפנים שאנחנו לא עם של סלח שבתיים, ואנחנו מספיק אינטלגנטיים לדעת מי השמיץ את מי ואיך כל זה התחיל, אז שיפסיקו כל ליצני הליכוד, כולל מיקוניס, שמנסים להתבכיין בתקשורת ולהאשים את בנט שהוא "התחיל קודם".

מיקוניס- העם לא טיפש כמו שאתה וחברך חושבים!
כתוב תגובה ל- ג'וד ח
בנט
  כיפה   21/02/13 09:50

בסופו של דבר בנט יצטרך לקחת חלק בפינוי ישובים למרות שאמר שיסרב פקודה. כבר עכשיו זנח את השמירה על חלק מבוחריו שיושבים בהתנחלויות.
כתוב תגובה ל- כיפה
7
למה אין תחקירים רציניים על שרה
  יובל רון   21/02/13 08:46
אם היא גורם פוליטי, אם היא משפיעה על הרכב הקואליציה ובגללה אף אנו עלולים ללכת לבחירות נוספות, אני רוצה לדעת כל מה שיש לדעת עליה. למה עיתונאים לא עושים את העבודה שלהם ?
כתוב תגובה ל- יובל רון
תגובה
  צנחן   21/02/13 09:29
גם אני רוצה לדעת הכל על אמא שלך למשל מה היא אוהבת לאכול ואיך? האם יש דברים שהיא לא מרשה לאבא או שהכל מותר לו? מה טעמה בסרטים? איך היא חינכה אותך? האם יש פעילויות מיוחדות שהיא אוהבת? אבל לצערי במדינה דמוקראטית אשה יכולה לשמור על פרטיותה.אני מתנחם בכך שדרך התגובה שלך אוכל להבין גנטית מה את הקיבלת ממנה.חוצפן קטן.
כתוב תגובה ל- צנחן
8
תהיה קואליציה עד ביקור אובמה
  דודי30   21/02/13 09:32
הקואליציה הצפויה-
התנועה-
לבני שרת משפטים,מצנע שר להגנת הסביבה
הבית היהודי-
בנט שר התמ"ת,אריאל שר הבריאות
קדימה-
מופז השר לפיתוח הנגב והגליל
יש עתיד-
לפיד שר הבינוי,מאיר כהן שר הפנים,פירון שר הדתות
,פרי שר להגנת העורף
שס-
ישי שר הרווחה,אטיאס שר התקשורת
הליכוד-
יעלון שר הביטחון
ליברמן שר החוץ (נתניהו יחזיק בתיק בינתיים)
שטייניץ שר האוצר
סער שר החינוך
ארדן שר התחבורה
סילבן שר התיירות
כץ שר החקלאות
לבנת
שמיר שר המדע
לנדו שר האנרגיה והמים
לנדבר שרת הקליטה
אהרונוביץ שר לביטחון פנים


כתוב תגובה ל- דודי30
9
הכיפות הסרוגות לא יודעים היכן
  מציאותית   21/02/13 09:34
להתחבא מהבושה ........בנט ירק להם בפרצוף שיקר במצח נחושה ......יחזק את הליכוד מימין......חחחח הוא מחזק את לפיד משמאל ..........וכל זה כדי להדיר קבוצה שנבחרה כחוק ויש להם זכות כמו לכל אחד......החרדים קיבלו 18 מנדטים ובנט רוצה להעלים אותם.........יש מליון וחצי ערבים שלא משרתים בצה"ל ומקבלים ביטוח לאומי.....למה זה לא מעניין ....אתה איש של חראטה ..............תלמד שיעור בנט אלוקים על פחות מזה טבח 24 אלף תלמידי חכמים של רבי עקיבא בסך הכל הם שנאו אחד את השני על דברי שמיים.......אלוקים לא נמצא בבית היהודי אתם גורמים לכיתוב ולשנאה בעם.....מחלוקות ניתן לפתור.......בסופו של דבר אתה תיכנס כמו עכבר לקואליציה אם לא, יהיו בחירות ומזה רבני יש"ע פוחדים ........אני שומעת אנשים באריאל שבחרו בבנט....הם תופסים היום את הראש ביידים לא יודעים מה לעשות והיכן להתחבא מהבושה............ואחרי שקראתי את ההורסקופ של הבית היהודי ע"י טובה ספרא ...זאת נקמה מתוקה ובע"ה כך יהיה...........
כתוב תגובה ל- מציאותית
תגובה
  אל יה   21/02/13 11:53
איך את יכולה להשוות את האחים החרדים לערבים מה לנו ולהם.דווקא בגלל דתיותם איכותם וכל המיטען שספגו הם ניזקקים לנו בצבא.ובגדול.זה לא נגדם אלא בעדם ולמענם ובשבילהם ומתוך הערצה אליהם ואהבה והערכה.הם כמו ילדים שצריך לעשות להם נו נו נו.הם אהובים ומיוחדים וטובים וחשובים מאוד ולכולנו.הם כמו הורינו ובית אבא ויש בהם הרבה מהמורשת.הם כמו אבא שלי והדוד שלי ואימי ואהבתי.למען עם ישראל למען אלוקי ישראל למען התורה והארץ והר הבית והנצח.למען הערבות והשלום והאמת והטוב.לא מתוך איבה או שינאה חס וחלילה.באים מאהבה.
כתוב תגובה ל- אל יה
אם על פחות מזה נהרגו 24 אלף
  שיג   21/02/13 12:08
תלמידים של רבי עקיבא אז מה יהיה עם ראשי ש"ס ועם הרב עובדיה יוסף ואיך שהם דברו על "הבית היהודי" לפני הבחירות?
מצד שני הם דברו על מזרוחניקים ולכן זה בסדר, אבל אם מזרוחניקים מדברים ככה על חרדים? זה מקביל למה שקרה לתלמידי רבי עקיבא...
מעניין מתי את ויתר החרדים תבינו שהשמש לא זורחת לכם מהתחת?
כתוב תגובה ל- שיג
אני לא אדם דתי ואני מבינה
  מציאותית   21/02/13 15:35
מה כוחה וחוזקה של אחדות וכמה היא חשובה בעמנו ...........ואתם דתיים וחיים את הדת ...עוד לא קלטתם מה אתם עושים....שנאת חינם לא מובילה לכולם רק להרס העם היהודי........ועל חילוקי דעות ניתן להתגבר בתוך הממשלה...........מה שעושה בנט הוא תופס טרמפ על החרדיים ומקשקש.....הסיבה האמיתית היא שנאתו הרבה לבנימין נתניהו.....ועל זה הוא לא יכול להתגבר......והוא עוד רוצה להיות מנהיג ...חחחח.........בנימין נתניהו מנהיג שרוצה אחדות ואת כולם חשובה לו המדינה ואזרחיה.......וכל מה שנותר לכיפות הסרוגות שבחרו בבנט זאת רק פילוסופיה...אתם לא יודעים איך לאכול את מה שקורה עכשיו...........יש אלוקים ימים יגידו............אני לא אדם דתי אבל מאמינה באלוקים באמונה רבה...........מלכים רוזנים ונשיאים ביד ה'......
כתוב תגובה ל- מציאותית
תשובה
  שבת שלום לכולם   21/02/13 22:47
את טועה למה בנט מיתנהג כך כי הוא מיסתכל על לפיד ורואה משהו מעצמו שניהם תוצר של המאה עשרים ואחד של המודרנה התעשייתית ההוליוודית והטכנולוגית שצומחת לנו בין הידים.הם כאילו מסמלים את העתיד ההצלחה דור ההייטק חיקוי האח הגדול אמריקה שמסמלת הרבה משני הדברים האלה. עולם ההיטק ותעשיית הוליווד האדירה שמגלגלת מאות מיליארדים.מה יש להיתפלא.כולנו בסופו של דבר יחד עם העולם כולו נושאים עינינו לפיתוחים של המערב ולסרטים של הוליווד על הסימבוליקה הענקית שלהם ועל התובנות שבהם.אני באופן אישי לא כל כך אוהבת אופנה זו אבל זה מה שיש.זוהי המאה העשרים ואחד חבר.משוגעת מטורפת מפחידה ומבהילה וכולנו משועבדים לה.זו המציאות והיהודים רוצים לבלוע עוד ועוד ממה שיש ורוצים להשפיע מדהים פשוט מדהים.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לכולם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il