s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בכירים בליכוד: בנט מפר התחייבותו לבוחריו
מאת: איציק וולף  |  24/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האם ביבי יפר התחיבותו לשרה ?
  עופרש   24/02/13 07:52
זס
כתוב תגובה ל- עופרש
בשום אופן לא רוצים את בנט
  בוחר ליכוד   24/02/13 10:18
900 אלף בוחרי ליכוד בשום אופן לא רוצים את בנט, בנט הוא סוג של בוגד .
לבנט מותר לחבור ליאיר לפיד לכן גם לנתניהו מותר לחבור לציפי לבני ולשלי יחימוביץ וגם ללא חשש לזהבה גלאון.
ממשלה כזו לא תקח בחשבון את האינטרסים של המתנחלים שפונקו במילארדים לאורך שנים וסוף כל סוף ואותם כספים יעברו לשכונות ולפריפריה ובא לציון גואל.
לדעתי זה אפשרי לדעתי יש סיכוי לכך ולדעתי ההסטוריה תשפוט את בנט על מהלכיו הרעים ב4 השבועות האחרונים.
כתוב תגובה ל- בוחר ליכוד
לא רצינו את שס
  בוחר ליכוד שהתפכח   24/02/13 12:19
לא רצינו את שס, וביבי לא שמע. לא רצינו את מרן עובדיה אוסלו ובטח שלא רצינו את הרב דרקעי. ביבי זיבי לא שומע טוב. הקסם פג. הכל גלוי. היה מתאים לו שוב לחבור לשותפות הטבעיות שלו - כדי שבבחירות הבאות הוא שוב יוכל לומר שעם קואליציה כזו אי אפשר לעשות כלום, אבל הפעם השותפות הטבעיות הטביעו אותו. כולם רואים ברור שביבי זיבי הוא המפלגות החרדיות, הוא זה שמחפש שיתוק נצחי. הוא זה שלא מעוניין לשלוט, והוא זה שלא ישלוט. לך הביתה אם עוד נשאר לך שם משהו.
כתוב תגובה ל- בוחר ליכוד שהתפכח
מה איכפת לליכוד
  עידןסובול   24/02/13 14:31
מה איכפת לליכוד אם בנט מפר התחייבויות לבוחריו? מה ההתחסדות הזאת והצביעות הזאת מצד מפלגה שהפרה את כול ההתחייבויות לבוחריה, מאז "שתי גדות לירדן" דרך "אף שעל מאדמת ארץ ישראל" ו-"טוב שארם-א-שייח בלי שלום משלום בלי שארם-א-שייח" ועד "שתי מדינות לשני העמים"?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
מי אתה?
  cucu   24/02/13 14:43
מי אתה יבחוש בן דומן,רוצה לא רוצה מי שואל אותך.!!!!!!
כתוב תגובה ל- cucu
בנט ולפיד תקועים בתקופת הקקה
  בוחר ליכוד   24/02/13 15:34
בנט ולפיד טרם התבגרו וטרם הפנימו שיש מדינה לנהל, ולכן הגיע השעה שמר נתניהו יקים ממשלה ללא צמד חמד ההזויים הללו משום שקורים דברים מאוד חמורים בסיבבה הגיאופוליטית שלנו ויקח עוד זמן שלפיד ובנט יגמלו מתקופת הפיפי והקקה
כתוב תגובה ל- בוחר ליכוד
יצא המרצע מן השק ארץ ישראל היא
  מצביע ליכוד טיפש   24/02/13 18:05
סתם סיסמא שאתם רצים איתה שנים בשביל שלטון אתם תפנו ישובים תקפיאו בניה, תחברו לכל מי שרמס את כבודכם, אעכב אני נגעל מכם ומאוכזב מעצמי שהאמנתי להבלטחות של נתניהו
כתוב תגובה ל- מצביע ליכוד טיפש
בבחירות הקודמות הצבעתי ימין וק
  וקיבלתי שמאל   24/02/13 16:52
נתניהו הוא זה שהפר בגסות את התחייבותו לבוחריו בבחירות הקודמות ! בבחירות האחרונות לא הצבעתי לנתניהו בגלל נאום 2 מדינות בבר אילן, בגלל ההקפאה, בגלל שלא ישם את דו"ח אדמונד, בגלל הדיפת החוקים נגד השמאלנים שניסו חברי הליכוד... בגלל ששכח את האג'נדה שלו ! בגלל שהפך לבובת סמרטוט של השמאל ! מי שהצביע לבנט התייאש מנתניהו ולכן כל עוד נתניהו לא מבהיר מה הדרך שלו ומה הוא מתכוון לעשות או לא לעשות, אין שום סיבה שבנט יצטרף אליו ואם יעשה כך מבלי לדרוש דברים ברורים כי אז בנט באמת יפר את התחייבותו לבוחריו ! צירופה של ליבני לקואליציה והתפקיד שניתן לה ע"י נתניהו מבהירה לאן נתניהו הולך וזה ממש לא הכיוון שבנט הצהיר לבוחריו !
כתוב תגובה ל- וקיבלתי שמאל
2
לא בחרתי בנפתלי בנט
  ד.ארקדי   24/02/13 08:33
אבל הפעם הבאה אני מבטיח לבחור בו
לא מחפש תפקיגים
איש בעל אידיאולוגיה ואהבת הארץ
איש אמיתי ממש מנהיג.
כתוב תגובה ל- ד.ארקדי
אידיאולגיה בגרוש
  מ.אלקרייאף   24/02/13 12:17
האידיאולוגיה היחידה זה חיסול ש''ס . ולמי שיש ערכים לארץ חמדת אבות לא עושה ברית עם התומך הגדול בחיסול גוש קטיף מר יהיר לפיד. אנשים הצביעו לבנט עקב הצהרתו ללכת לממשלת ימין . אנשים מצביעים בנט מקבלים לפיד האם זו האידיאולוגיה? אילו היה מצהיר לפני הבחירות שיעשה ברית עם לפיד . לא היה עובר את אחוז החסימה..זו הונאה .רמאות ובגידה . במצביעים כדרכם של כל הפוליטקאים המושחתים . שרון.אולמרט . מופז . לבני . ועוד הרשימה ארוכה . היום בנט מצטרף לבוגדים ולמושחתים כשאר הפוליטיקאים . למד את המלאכה מהר מאוד..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
3
ביבי-ציפי נטשו בוחרי ימין מזמן
  בנאום בר-אילן נטש   24/02/13 08:59
ביבי-עם-ציפי נטשו מזמן את בוחרי הימין והוא אף חזר והתחייב לפני שבועיים לנאום הבר אילן שלו לנסיגה, פינוי ישובים, ויצירת מדינה איסלאמית מחברון עד מזרח ירושלים שיקדם. זיכרו זאת - לביבי לא איכפת מהליכוד - הוא כבר הוריד 30 % מחברי הכנסת שלו ע"י צירוף ליברמן. בדיוק כך לא איכפת לו להקריב את בליכוד על מזבח הנסיגה. שאלתם את עצמכם מי ירצה להצביע לליכוד אחרי שבגד בארץ ישראל ונסוג ממנה ?!! הליכוד יוקרב על מזבח הנסיגה ולמעשה יתפצל ויחדל להיות מפלגה. כל חבר ליכוד שמעוניין שמפלגתו תתקיים חייב למרוד נגד הנסיגה של נתניהו. ביבי בפועל מגן על אי-גיוס חרדים - וזה ירסק את הליכוד יחד עם הנסיגה.
כתוב תגובה ל- בנאום בר-אילן נטש
4
בנט ולפיד בבקשה רק לא עם ש''ס
  טויטו   24/02/13 09:04
מפלגת ש''ס זו מפלגה של עבריינים. דרעי . וש''ס מסוכנים , ומושחתים שגנבו כספים מהציבור.
אריה דרעי הוא עבריינא מורשעתא. גם גנב מנדטים מדופלם ,שתפקידו לגנוב מנדטים של יהודים תמימים החושבים ימין , ולהעביר את השלטון לשמאל באמצעות אותם המצביעים התמימים והמסכנים.
את אישור הסכם אוסלו של המנהיג דרעי יחד עם חברי הכנסת מש''ס , יחד עם הערבים וחברי כנסת מהשמאל ויחד עם העריקים ממולדת, וההסכם עבר בחודו של קול אחד בלבד והכל ביוזמת סיעת ש''ס ובהנהגתו של העבריין דרעי תמורת כסף כמובן .
לעולם לא נשכח בצע כסף ושחיתות של ש''ס ואריה דרעי.
עדיין דמם של אלפי נרצחי אוסלו מבעבע והדם הזה רובץ לפתחו של האדריכל מר דרעי המושחת.
שיסתום את הפה אז שילך הביתה או לכל הרוחות...
העיקר שלא נשמע יותר מש''ס ועל דרעי האיש המאוס והבזוי הזה.
כתוב תגובה ל- טויטו
צודק במאה אחוז. רוב מצביעי
  בראון חברון   24/02/13 09:15
הליכוד לא רוצים לראות בממשלה עבריינים מורשעים.
כתוב תגובה ל- בראון חברון
5
האם חוסמים תגובות נגד ביבי ?
  השתקת האמת   24/02/13 09:05
כתוב תגובה ל- השתקת האמת
קצת מגוחך לטעון שחוסמים אותך
  אל תחת נפתלי   24/02/13 09:52
מלהגיב נגד ביבי כאשר מתוך 16 תגובות שמופיעות 15 הן נגדו ואחת שייכת לנאווהקורןטבריה.

חסימה אמיתית זה מה שתקבל יום אחרי שלפיד כבר לא יצטרך אותך.
כתוב תגובה ל- אל תחת נפתלי
6
"חוסר הבנה"
  ranan   24/02/13 09:07
מה שהליכוד עדין לא הפנים שבנט ולפיד זו תגובת המחאה החברתית והם מייצגים את מעמדנו בכבוד ראוי כיום (לא פוליטיקה ישנה חשוכה ושחוכה) וכיום הם צרכים ללמוד ולהפנים שרק נטל על מעמד הבניים עבר לו מהעולם ומבקשים שותפות מלאה הן בהכנסות והן בהוצאות .. הן בנתינה והן בקבלה. תחשוב על הדרך החדשה מר ראש הממשלה בייבי נתניהו ואנשי הליכוד זהו ליכוד העם שהשם בו בחרתם רחוק מהמציאות, וזו הזדמנות בעבורכם.
כתוב תגובה ל- ranan
7
מתי ביבי יתחיל לכבד את הבית הי
  עופרש   24/02/13 09:07
ב
כתוב תגובה ל- עופרש
8
שקלתי אם להצביע לביבי או לבנט
  אבו לא יודע מי   24/02/13 09:08
עכשיו אני מרגיש שלם שבחרתי בנפטלי בנט. אני מאוד מאוכזב מהדרך שבה ביבי מתייחס לבנט. בכך הוא פוגע לא רק בבנט אלא בכל מי שבחר בו.
״הבכירים״ ששלח ביבי לנסות לגנוב את דעתנו יכולים לחזור ללשכות שלהם ולהנות מהם כל עוד הם יכולים. בבחירות הבאות הם יהיו מובטלים. כן הם יהיו מובטלים בזכות הבוס שלהם - ביבי. הלא לפני שלכאורה הזמין אדון ביבי את בנט לפגישה (דרך התקשורת. לא היה לא את הכבוד להתקשר אליו ישירות) הוא ניסה לשכנע את לפיד להיות שותף בקואליציה. אז מי שמרמה את ציבור בוחריו זה ביבי וחבר מרעיו.
מה לעשות אנחנו מכירים את ביבי וכבר לא מאמינים לכל מה שהוא או בכיריו מנסים למכור לנו. ראה ערך בראון חברון מקרה שבו ביבי לכאורה מכר את חברון לערבים עבור נזיד עדשים.


כתוב תגובה ל- אבו לא יודע מי
9
לא רוצים ממשלת ביבילבני
  רב   24/02/13 09:08
כבר עדיפה ממשלת זהבה-ציפי ............
כתוב תגובה ל- רב
10
בנט ולפיד זה דבר והיפוכו=המכנה
  קורןנאוה טבריה   24/02/13 09:11
המשותף היחיד הוא השנאה לחרדים לתורתו במסווה של "אחים שלי"!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נשארת אותה פנאטית דתיה נאוה !
  נירון קיסר   24/02/13 09:36
למרות שנתנו לך לכתוב את שטויותייך באתר שנראה נורמאלי , נשארת אותה פנאטית דתייה עם משחקי האותיות של המסובבים . הדבר המשותף לבנט ולפיד זה הרצון שיהיה סוף סוף שיוויון בנטל של המשא הכבד שהולך ומכביד יותר ויותר . בעניין המשא ומתן עם הפלסטינים , נראה שבנט קצת יותר חכם ממך ומבין שבמילא לא ייצא מזה כלום . אז מה נשאר ? גיוס החרדים והערבים והפסקת ההקצבות המיוחדות כדי שייצאו סוף סוף לעבודה [לא בשחור אלא עם תשלום מס כמו כל אזרח נורמאלי] .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
חבל על הזמן.
  יוסי מ   24/02/13 10:05
"נירון קיסר" אתה מתעסק עם משוגעת מוכחת.חבל על הזמן. אלה בדיוק האנשים שבגללם, ימין מתון הוא דבר שלא קיים ואת התוצרות רואים בנפילת הליכוד.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תנך
  פנאטית דתית   24/02/13 10:33
גם אני פנאטית דתית הכי דתית בעולם וזו הסיבה שכולי כועסת וזועמת על המימסד החרדי אך ורק מנקודת מבט דתית ולא אחרת בגלל אמונתי אני רוצה שכל המסה החרדית תלך לצבא בגלל אמונתי אינני מבינה איך מאות אלפי חרדים לא הולכים לצבא בגלל אמונתי אני רואה בזה חילול קודש ענק ביזוי השם יתברך וביזוי כבודו.בגלל אמונתי אינני מאמינה ומתבישת בתורתם אמונתם.בגלל אמונתי אני רוצה שכל חרדי ילך לצבא.התנך אומר ההפך מכל מה שומרים האחים החרדים ואין זה מיקרה וזה אומר הכל.זוהי המצאה של הגלות כשלא היה צריך צבא.רק מי שלא הולך לא מאמין באלוקים רק אחד כזה מעז לא ללכת לצבא ההגנה לישראל.
כתוב תגובה ל- פנאטית דתית
אמת צרופה ללא כחל וסרק..
  מ.אלקרייאף   24/02/13 12:25
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
נאוה,למה לא תעברי לברצלונה?
  אינייסטה   26/02/13 12:46
אנו זקוקים כאן לבעלי רעיונות מבריקים כמו שלך.
כתוב תגובה ל- אינייסטה
11
ממש בולשיט, הוא יותר ישר מהם
  בולשיט   24/02/13 09:18
להסתכל לאחור ולראות את כל הקומבינות במרכז הליכוד.. ממש מביא בחילה, והם מדברים על בנט... הם לא שווים את הציפורן שלו
כתוב תגובה ל- בולשיט
12
מי שבוגד בימין זה ביבי .
  נירון קיסר   24/02/13 09:26
שס במיוחד עם אריה דרעי אינה מפלגת ימין אלא מפלגת ממון ! מי שמשלם יותר יקבל את תמיכתה . נוכחנו בזאת בכל הפעמים הקריטיות , הסכם אוסלו וגירוש היהודים מגוש קטיף . ביבי נכנס בברית עם מצנע , פרץ וציפורה וזה רק מוכיח שפניו לשמאל וגבו לימין .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
יבגאטחחמנה
  אבבוועהמ   24/02/13 10:38
אי הליכה לצבא זו עבריינות ממדרגה ראשונה ובמיוחד מהבחינה הדתית אמונית הרי מה זה אומר.אל תעמידו את אלוקינו במיבחן. הוא נימצא רק בישיבות שלנו ורק עם התניות ותנאים האם זהו האל האמיתי אלוקי צבאות ישראל.התנך אומר ממש ההפך לגמרי וחושף בזה את האמת לאמיתה.מה לאלוקי ישראל ולתורתם אמונתם מה לו ולזה.
כתוב תגובה ל- אבבוועהמ
13
המשותף ליאיר ובנט = ציונות
  חרדים=בדווים   24/02/13 09:28
הייתכן כי שותפיו הטבעיים של ראש הממשלה, כדבריו, הם אלה שלא יגנו בגופם על שום דבר במדינה?
הייתכן כי השותפים הטבעיים הם אלה שעבורם גיוס לצבא הוא בעצם הליכה ל"צבא השמד של מדינת ישראל"?

תקציבי הטיית הילודה של החרדים הם גם תקציבי הילודה של הבדווים
הם תקציבי ילודה והרחבה של שתי אוכלוסיות אנטי ציוניות

כמאתיים אלף בדואים מתגוררים בנגב, 120 אלף מהם מתחת לגיל 18,
באוכלוסייה שמתרבה בקצב של 5.5% בשנה (1.8% הם קצב הריבוי באוכלוסייה היהודית).
זה שנים האוכלוסיה החרדית והבדווית מקוטלגות כאוכלוסייה הענייה בישראל.

אוכלוסיות שצריך לטפל בהן תקציבית עם אופק רחוק
של דרבון לעבודה
ומניעת ילודת עוני בבחינה התקציבית

ביבי קשר את גורלו עם החרדים האנטי ציונים
רק לפיד ובנט שני צעירים ששמים את האצבע בסכר
כי כשזה יתמוטט כולנו נוצף ונטבע בעוני
והמדינה תיפול כלכלית ובטחונית
כתוב תגובה ל- חרדים=בדווים
14
בכרים בככוד
  סנקולי   24/02/13 09:46
אל דאגה ביבי מסוגל עם דרעי לחזור על התרגיל עם ברק ולקחת חברי כנסת מהעבודה
כתוב תגובה ל- סנקולי
15
באופן קבוע הבטחותיו לבוחריו
  ביבי הפר   24/02/13 09:47
כתוב תגובה ל- ביבי הפר
16
ביבי כבר מזמן איננו ''ימין''
  yoni207   24/02/13 11:05
שבליכוד יפסיקו ליילל שאכלו ושתו להם. שיבואו בטענות לביבי ששם קצוץ על בנט ולא הטריח את עצמו בכלל לפנות אליו והתיחס אליו כמו אל מצורע. כעת כשהוא לא מסוגל להרכיב את הממשלה הוא מתחיל לחפש אמתלות ואשמים לכאורה במצב העלוב אליו הגיע בשיא ''חוכמתו''.
ברור לעם בישראל שספק רב אם ביבי ''ימלוך'' על ישראל בקדנציה הקרובה. והכי חשוב,שיפסיק להפחיד אותנו עם אירן.
כתוב תגובה ל- yoni207
17
כבוחר ליכוד שנים רבות
  אשר .רמת גן   24/02/13 11:10
אני מאוד מאוכזב על התייחסותו של ביבי לנפתלי בנט.
לא אצביע יותר לליכוד כמובן אצביע לנפתלי בנט שהוכיח שהוא מנהיג אמיתי וציוני ואידאולוגי.
כתוב תגובה ל- אשר .רמת גן
18
מדוע הליכוד מודאג?
  בן צבי   24/02/13 11:52
לא ברור מדוע בליכוד מודאגים שבנט מפר התחייבויותיו? אם הוא מפר התחייבויות לבוחריו מדוע לכלול אותו בקואליציה? הוא הרי לא אמין, הלא כן? אז על מה הצעקב? ואם הוא מפר התחייביותיו לבוחריו, בוחריו לא יחזרו להצביע לו.. וזה הרי "טוב" לליכוד, מתוך ההנחה שבוחריו ירגישו "נבגדים" ויצביעו לליכוד. אז על מה הצעקה? אז מדוע הליכוד מודאג?

אלא שבסתכלות, קצת, לא הרבה, לעומק, ברור הוא שהליכוד באומרו כך "טובל ושרץ בידו", וראוי לאמר לו "טול קורה מבין עיניך?.. ובכל אלה, דווקא האמרה הזו שיצאה מהליכוד, חושפת אותו בהתנהלות של צביעות בזויה שמיום ליום יותר ויותר ישראלים, בוחרים, מקיאים ממנה.
כתוב תגובה ל- בן צבי
תהנו מהסעודה 'סרוגים' חביבים
  אל תחת בנט   24/02/13 12:18
יעל גרמן מכינה לכם את החשבון. כן כן - אתם מחובקים ברבע שעה הקרובה. חלק מהקונצנזוס של מוזס-בן-צבי. המשך למראית העין ממומנת חד"ש וקרן חדשה מ'מחאת' מעמד הביניים אליה חבר בנט לפני שנה ומחצה.

החיבוק הזה יעבור ולפיד, שלח, גרמן וגם המניקוריסטית והמכולתניק מהמפלגה 'הערכית' של לפיד יחזרו לאמר עליכם את אותם הדברים שאמרו עליכם מאז ומתמיד ואולי אפילו יהיה להם כח לבצע את שאיפותיהם.

רק שהפעם תהיו לבד. בלי חרדים להפנות להם עורף. בלי ליכוד להשמיץ אותו. בלי זבולון אורלב לזלזל בו.

איזו נפיחות. איזו יוהרה. רק אתם ימין. רק אתם תורת ישראל. רק אתם 'מעמד ביניים' ש'עושה מילואים'. בצימאונכם להכרה חברתם למי שמסמל יותר מכל רדידות, אופורטוניזם, עשיית קריירה עיתונאית במדים למרות כושר גופני מעולה מוכח, נפוטיזם ושינאת דת ומתנחלים.

רווח והצלה כנראה כבר לא יבואו לישראל מידיכם. כולי תקווה שיבואו ממקום אחר ושאתם ובית אביכם תעמדו לעד ותתקיימו לנצח נצחים כי הערכים שמסמלים את המחנה שלכם ושאתם מפנים להם היום עורף - חשובים לכולנו.
כתוב תגובה ל- אל תחת בנט
חותמת על כל מילה.
  מלי, חבל מודיעין   25/02/13 11:29
כתוב תגובה ל- מלי, חבל מודיעין
19
וביבי וציפי לא מפרים הבטחות
  מסרשמיט 262   24/02/13 13:51
לבוחריהם:

1. ביבי התחמן הבלתי נלאה הבטיח בכל תשדיר בחירות, ושמעתי זאת מפיו ברור וצלול :" העלאת מיסים איננה ב-DNA שלי"! האם מישהו יזכיר אמירה זו לביבי כאשר הוא יעלה כל מס אפשרי כעת לאחר הבחירות כדי לכסות את "הבור השחור" של 40 מיליארד אליו הכניסו אותנו הוא ורב הכלכלנים שטייניץ בלהטוטיהם?

2. ציפור'לה הבטיחה לא להיכנס לממשלה עם ביבי, ועל סמך זאת מס' 3 שלה עמיר פרץ ערק ממפלגת העבודה לציפי ביום האחרון של הצגת הרשימות לוועדת הבחירות. האם מישהו יזכיר זאת לציפי ולפרץ שיתבזה כעת להיות שר איכות הסביבה בממשלת הביבון, תסריט שלא רצה בו, ובגללו ערק מהעבודה.

אולי שר לאיכות הסביבה, אך איך פרץ מזהם את איכות הסביבה הפוליטית !
כתוב תגובה ל- מסרשמיט 262
20
בליכוד הכל באלימות
  עשהאל   24/02/13 14:31
כשבליכוד "משהוא לא מסתדר לפי רצונם או קו החשיבה העקום שלהם" הם מסתערים ומתנפלים, משמיצים ומרכלים, הם לא יכולים להסתגל למו"מ מסודר ולפשרות עם אחרים ו-או להתחשב בצרכי אחרים ועוד,
יהיה זה רק טוב אם ישגרו אותם ואת ש"ס לכל הרוחות ותקום ממשלה רצינית שגם דואגת לתושבים (לא רק לטייקונים ולצוכרי הלידה למיניהם)
כתוב תגובה ל- עשהאל
21
בליכוד הכל באלימות
  עשהאל   24/02/13 14:53
כשבליכוד "משהוא לא מסתדר לפי רצונם או קו החשיבה העקום שלהם" הם מסתערים ומתנפלים, משמיצים ומרכלים, הם לא יכולים להסתגל למו"מ מסודר ולפשרות עם אחרים ו-או להתחשב בצרכי אחרים ועוד,
יהיה זה רק טוב אם ישגרו אותם ואת ש"ס לכל הרוחות ותקום ממשלה רצינית שגם דואגת לתושבים (לא רק לטייקונים ולצוכרי האישיים למיניהם)
כתוב תגובה ל- עשהאל
22
בנט מקיים את מילתו לבוחר וללפי
  ביבי תלמד מבנט   24/02/13 15:19
כתוב תגובה ל- ביבי תלמד מבנט
23
דמעות השליש של בכירי הליכוד
  ולדמיר   24/02/13 15:55
משהייתי פעם ילד והאמנתי לדמעות שליש מעין אלו . ואולם כיום,מה שנותר הוא רק לגחך על דברים אלו.מר נ' שבבחירתו האישית החליט כי רוצה הוא ממשלת שמאל כפי שאיפותיו זה מכבר. משמר נ' לא הצליח במטרתו להקים ממשלה של חרדים ליבני ויחימוביץ,לא נותר בידו אלא לטעון כנגד אחרים בטוענת הקוזק הנגזל. באם באמת ובתמים מר נ' היה רוצה בבנט ואנשיו היה עליו לפנות אליהם בתחילה ולסגור עימם.ואולם משלא חפץ בכך , ועדין לא חפץ בבנט, אלא כברירת מחדל ,יעשה טוב באם יכנס לעימקי נישמתו ויבין כי המשחק של מתן תוספות יחודיות לחרדים תוך פגיעה בביטחון הכלכלי, תוך מתן מענקים בלתי שווים לחרדים ולזוגות צעירים .הפלייה בין סטודנטים הלומדים באוניברסיטה אל מול החרדים הלומדים במתיבתות אינו יכול להימשך הלאה,היה הדבר עוזר למדינה ואף לו. משברצונו להמשיך את הסדר הכלכלי הקודם בו עשיר וטוב לו ,עני ורע לו.משלתפיסתו הכלכלית יש לתת הכל בידי חברות הענק תוך פגיעה בבטחונה הכלכלי של המדינה ולחיצת המעמדות הנמוכים ומעמד הביניים אל סף קריסה ,אינו יכול להימשך יותר,היתה ממשלתו העתידית ברורה יותר ואולי אף מוקמת .
כתוב תגובה ל- ולדמיר
24
הליכוד פאסה לכו לבחירות ותראו
  אזרחית   24/02/13 16:35
לא לומדים לקח. משמיצים ומשמיצים
כתוב תגובה ל- אזרחית
25
הזוהמה האנושית שקוראים לה
  ד.ה   24/02/13 17:13
בכירי הליכוד מוטב שתסתום את הג'ורה-נדרשת קואליציה ציונית עם בנט ולפיד ולא עם ההשתמטות החרדית האנטי ציונית. לו היה הליכוד מפלגה ציונית ולא בית בושת הוא היה מחרים את החרדים מיזמתו.
כתוב תגובה ל- ד.ה
26
מחלקה ראשונה התגייס לעזור ל
  רחובות   24/02/13 19:21
לליכוד לבנות קואליציה,בשביל מה צריך את ישראל היום עם שופר תעמולתי כמו NEWs 1
כתוב תגובה ל- רחובות
יחס טוקבקים של 40:4 נגד ביבי
  אל תחת נפתלי   25/02/13 07:27
עם צרוף תעודת הזהות של כותבים בשכר ['תכף יבואו הטוקבקיסטים של ביבי'] מלמדים שמערכת הפרסום של אדון אקזיט למדה היטב מדפוס הפעולה של אנשי הקרן החדשה בYNET בשנים האחרונות [או שמא מדובר באותם גורמים המנסים לדחוף את הדת"לים למלכודת]

תהנו סרוגים יקרים מכל רגע של סעודה כי במנה הבאה מתכננים להגיש א-ת-כ-ם.
כתוב תגובה ל- אל תחת נפתלי
27
זחל ביבי, זחל
  רמי רצון   24/02/13 20:53
לכל מנהיגי המפלגות התקשר ביבי לאחל מזל טוב, מיד אחרי הבחירות, אפילו לזהבה גלאון, רק נפתלי לא קיבל טלפון קטן ומנומס.
והיום מה? בכירי הליכוד, אותם עלובים שדואגים לעצמם לכיסאות פוחדים שמא לא יצליחו להרכיב ממשלה. יש להם סיבה לדאגה, והם יודעים זאת.
כרגע יש תיקו פוליטי, ובנט לא צריך לתת לביבי את הבכורה אלא לדאוג שהוא ולפיד יחלקו עם ביבי שווה בשווה את השלטון.
ביבי עוד לא מעכל זאת, אבל לאט לאט זה מחלחל.

כתוב תגובה ל- רמי רצון
28
והליכודניקים מודאגים? ביבי על
  ראשך בוער הכובע   26/02/13 02:49
כתוב תגובה ל- ראשך בוער הכובע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il