s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מסע הטיהור של ביניש
מאת: יואב יצחק  |  01/10/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עובדה אחת ברורה כאור השמש !
  ישמעאל   1/10/08 13:49
אם דבריו של יואב יצחק לא היו נכונים , הרי כבר מזמן היתה מוגשת נגדו תביעה לשון הרע ! מסתבר שכל דבריו נכונים ובייניש מושחת ומכתים את אשתו !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
לפותח פתיל/דיון מספר 1
  ג'יל\הרצליה פיתוח   3/10/08 11:05
יא טיפש מפגר!

לחץ על >> פתיל מספר 20
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
2
יופעל נגדו חוק בוזגלו
  ירדנה   1/10/08 14:20
כמו בוזגלו שיושב בכלא על עבירות פחות חמורות יישב גם בעלה של הנשיאה
ואןלי היא אינה ראויה להיות נשיאה כשהיא מגינה על בעלה ועל אולמרט חומר למחשבה
שחיתות שלטונית וכל הכבוד ליואב יצחק שלא מפחד מהם
כתוב תגובה ל- ירדנה
3
אם אינך נוכל תתבע הוצאת דיבה!
  חץ   1/10/08 14:42
בטוח שלא תתבע! כי אתה נוכל פושע ועבריין כפי שמייחסים לך. שאם לא כן אתה חייב לתבוע את המוציאים דיבתך רעה ךפי חוק לשון הרע.

אבל אין, אין עליך פחות מהשחיתות שמייחסים לך.
כתוב תגובה ל- חץ
4
אז מה חדש?
  miki1   1/10/08 14:58
לכתוב זה יפה וטוב. אך מה עושים הלאה, וזאת בנוסף על הנעשה בעבר?
כתוב תגובה ל- miki1
זה לא פשוט כל-כך
  ג'יל\הרצליה פיתוח   3/10/08 10:58
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
5
יואב - צריך לפטר את בייניש.
  סיסרא הפלישתי   1/10/08 15:32
באמצעות האתר הפופולרי שלך כדאי לנסות לאסוף חתימות להדחת בייניש כדי שיחליף אותה שופט עליון אחר.
כתוב תגובה ל- סיסרא הפלישתי
6
חוסר ראיות זה לא אשמה
  נא להקפיד על יושר   1/10/08 15:38
יואב יצחק אמור לדעת שתיק שנסגר מחוסר ראיות זה עדים לא אומר שהאיש אשם אן ביצע את העבירה. זה אומר שהמשטרה או הפרקליטות חושבים שאין להם שום ראיות כדי להעמיד לדין או שאין סיכוי שהוא יורשע בבית משפט - ומכאן שמשפטית האיש זכאי. ואם האיש יועמד דין ויזוכה אז הוא זכאי , ואם הוא לא מועמד אפילו לדין אז וא אשם ? נא להקפיד על יושר משפטי והגינות ציבורית. לא המשמ\טרה קובעת מי אשם ומי לא.
כתוב תגובה ל- נא להקפיד על יושר
נניח שהיו ראיות גם אז היה יוצא
  בייניש זכאי   1/10/08 16:02
אם פרופ' צימרמן אמר שחינוך ילדי המתנחלים הוא כמו ילדי הנאצים ובג"ץ החליט שדבריו במסגרת החוק - למרות החוק האוסר השוואת פעילות לפעילות הנאצים-הרי שגם לעו"ד בייניש היה נמצא הסעיף המקל ההופך אותו לזכאי.

לדילעתך כיום יש עברייני מס שיוצאים זכאים על בסיס תקדים בייניש.
כתוב תגובה ל- בייניש זכאי
זה בדיוק המקרה שבו יש ראיות...
  ירון זכאי   1/10/08 16:38
השערוריה שחשף לפנינו האתר מתמצה בעובדה הפשוטה שישראל "איננה מדינת חוק!"
במדינת חוק העבריינים מבצעים עבירות כמו בכל מדינה. מה שהופך את המדינה למדינת חוק הוא התהליך בו המשטרה והתביעה מנסות לברר את האמת בבתי משפט. במקרה הזה המשטרה נדרשה לחקור פשעים פשוטים יחסית לחקירה. הכל מתועד בניירות של העמותות השונות, הכל חתום, הכול ניתן להשוואה ולעימות עם עדים חיים ומסמכיהם.

מה עשתה המשטרה במקום זה; הגדירה את המקרה כ"איין ראיות מספיקות להעמדה לדין". משמעות הדבר, אנו חושדים שהיה פשע, אבל אין אפשרות להוכיח- כאמור הגדרה לא נכונה בעליל! זה לא המקרה שבו יחזקאל בייניש יצא "באיין אשמה פלילית", אחרי חקירה ובדיקה יסודית!
המשטרה בפרוש יודעת שיש ראיות! גם מעריב יודע שיש ראיות אבל בחר לתת לבייניש במה בה יפזר מלח על עיני הציבור בעזרת שפע של חצאי אמיתות!

זו הוכחה נוספת למידת ההרס של מערכת המשטרה והתביעה, המובילה להרס המשפט. תיקים חשובים שבהם בפרוש "יש עניין לציבור" נסגרים כבר בתחילת החקירה כאשר ברור כי הנחקר יכול לצאת מהם רק זכאי או אשם!!!
במקום זה המשטרה משקיעה את משאבי החקירה שלה על יותר מ-20,000 תלונות שווא של נשים כנגד גברים בתהליך גירושין. שם היא מפליאה את כוחה ומוציאה אנשים מביתם בלא בדל ראיה! שם היא לרוב סוגרת תיקים בצורה שגורמת נזק לאנשים שלא עשו דבר, ומאשימה ומרשיעה זכאים!
תיקים כנגד משפחות פשע נסגרים תדיר לאחר חודשים שבהם החשוד נעלם ומופיע בתחנת המשטרה לאחר שכל העדים "חזרו בהם מעדותם", וכל הראיות הושמדו ונעלמו, אם צריך במאגרי המשטרה עצמה!!!

אגב לעו"ד בייניש, אדם פעיל בתחום הציבורי, ובעלה של השופטת הבכירה במדינה אין די בהחלטה "איין ראיות". משמעות החלטה זו בעייני הציבור היא שבייניש לא הוכיח את ניקיון כפיו בחקירה! אדרבה יועיל וינסה לשכנע אותנו ואת המשטרה שלא ביצע את העבירות. אנחנו מצפים ממנו לפעול לטיהורו, או שיחדל מעיסוקיו וגם אישתו תתהר עצמה מהחשדות הנלוות לעיניינו....ממתינים....
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
צודק!
  ג'יל\הרצליה פיתוח   3/10/08 10:56
קראתי כל מילה ואני מסכימה עם כל מילה --- לנו יש "חרא מדינה".
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
הרי למה ציפית?
  יצאת דביל   1/10/08 16:39
שכבודה תתן לו ליפול? הרי זה ברור שבישלו כאן
"חוסר ראיות", מה, אתה כזה תמים?
כתוב תגובה ל- יצאת דביל
7
אדם לא ישר
  ע.ג1   1/10/08 17:25
כאשר מוחלט ע"י גורמי חקירה או תביעה שאין ראיות או אין אשמה בכך מסתיים הענין אבל לא אצל יואב יצחק אשר אינו נותן לעובדות לבלבל אותו והוא ממשיך לדבר שטויות במקום להתנצל על שהכפיש את שמו של אדם. לפחות תשתוק אחרי שהסתבר שכל מה שכתבת הוא עורא פרח.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
עג/1 - עלוב גמד! - חזרת?!!!
  מב"י   1/10/08 21:30
תמיד אתה צריך לנקוט דעה הפוכה, מבלי לנמק, מבלי לחשוב, העיקר ההיפך! לכן תמיד נחפש אותך בתגובות! אתה ממש תופעה: איש עלוב ברמה של גמד - ולא סתם אלא מס' 1 !
כתוב תגובה ל- מב"י
זה הרעיון
  ע.ג1   1/10/08 22:20
אם אפשר להרגיז חסרי מח כמוך למה לא?
כתוב תגובה ל- ע.ג1
זה מה שאתה מסוגל לעשות:להרגיז?
  מב"י   2/10/08 19:53
ע.ג1: = "עיוות גנטי"1 (מדרגה ראשונה!) אתה מודה שכל מה שאתה מסוגל לעשות זה להרגיז! אין הוכחה יותר ניצחת שאתה חולה נפש מכך שאתה נהנה "להרגיז אנשים"!אולי תקבל סיפוק יותר גדול לנפשך החולנית אם תענה אנשים ועוד יותר אם תענה ילדים וילדות! תגובה באתר זה בזבוז זמן יקר עבור סדיסט כמוך!
כתוב תגובה ל- מב"י
מסכימה עם כל מילה של מב"י
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:54
צחקתי ממש חזק מהתגובה שלך בנוגע למשמעות של ע.ג1: = "עיוות גנטי"1 (מדרגה ראשונה!).
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
מטומטם
  כבס   4/11/10 12:18
כתוב תגובה ל- כבס
8
קחו דוגמה מרומניה לצ'אוסשקו
  פציפיסט-ליהודים   1/10/08 17:27
כתוב תגובה ל- פציפיסט-ליהודים
9
החשש שלי, השערה גרידא:
  יורם יהודה   1/10/08 18:19
ההשערה שלי היא: לא נעשים מאמצי הסגרה ראויים להסגרת "כבוד" ה"שופט" עוה"ד (עדיין, למרבה בושתה של לשכת עוכרי הדין) דן כהן מהטעם הבא: אם יוסגר ו"חלילה" יחקר, עלול דן כהן להפליל - בין כל היתר - כל אחד מאלו: בייניש דורית ברק (ברוק) אהרן ברק אבנר זמיר יורם ואחרים. כמובן, ארור החושב אוון ... יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
תחשוף למה הוצאיו אותך מהלשכה
  בית הדין המשמעתי   1/10/08 19:40

"עו"ד" יורם יהודה הושעה מהלשכה לחמש שנים בהחלטת בית המשפט העליון בגלל שליחת יד בכספי לקוח.

תחשוף הכל לא רק מה שנוח לך...
כתוב תגובה ל- בית הדין המשמעתי
לא היה ולא נברא
  יורם יהודה   1/10/08 22:55
מדובר בתפירת תיק ארורה אשר אושרה בניגוד למימצאי חקירות. קרא עוד, נוכל עלום שם פחדן שכמותך.
 על תפוחים ראויים הנאכלים בידי רקובים
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
למה נוכל?
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:28
אולי זו נוכלת?
<<<<<<<<
אני מאמתת כל מילה שכתבת
<<<<<<<<
הייתי גם מוכנה להירתם לעזרה לכבודך
<<<<<<<<
אבל אז השב"כ עלול להכניס אותי לכלא כמו שניסו לעשות לך ב-98 (או 97) וזאת לאחר ששני משת"פ(ים) רצו לקבל ממך ייצוג הולם נגד 'שירות "הביטחון" (הטרור) הכללי' שיקיימו את הבטחותיהם (של השב"כ) כלפיהם (משתפי הפעולה) --- אם לא היו נותנים לך "קצת" עזרה (אבל ממש קצת) הייתה יוצא לכל המאוחר, מלפני שנתיים מהכלא על מעשה אותו כלל לא עשית (כל העלילות שעמי איילון וחברים הטיחו כלפיך בתגובה לייצוג המשת"פים --- עלילות של שיבוש מהלכי חקירה, שיבוש הליכי משפט, שיבוש הליכי חגיגה (בושה! איך אתה מעיז להפריע לשב"כניכים לחגוג לאחר יום מתיש ומייגע של שקרים עלובים?) אה... נכון... יורם יהודה גם מסוכן מאוד!!! לבטחון המדינה)
<<<<<<<<
אני לא מאמינה?!!!!!! אתה נחשב בפני המדינה כעבריין, אבל עמי איילון וחבריו? ממש לא!
<<<<<<<<
יורם יהודה לכנסת ישראל!
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
תודה תודה מקרב לב, יקירה
  yoram yehuda   4/10/08 01:16
יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
כתוב תגובה ל- yoram yehuda
פשוט מדהים: טוקבקיסטים בשכר
  יורם יהודה   1/10/08 23:07
מטעם התפוחים הרקובים, משתכרים מקופת הציבור ומגוננים על שודדי אותה קופה, המושחתים, אשר "מורידים" את האנשים הישרים באמצעות תפירת תיקים אגב התעלמות כוללת ממצאי חקירות.
 על תפוח ראוי ותפוחים רקובים
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
שקר!!!!!
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:09
אני ואבי קראנו את פסק הדין בעניין יורם יהודה - אין מספיק ראיות להעמידו לדין (פסק הדין שגוי! /// לייתר דיוק, ש-ק-ר-י)
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
מעבר לעובדה לפיה לא היו כלל
  yoram yehuda   4/10/08 01:34
ראיות לצורך העמדתי לדין משמעתי (שדמה להשקפתי למופע קירקסי בראשות ליצן דוגמת עזרא חורי), הרי הראיות הרבות (ראיות מקור בלבד ומסמכי מקור חתומים בלבד) הבהירו באופן חד משמעי כי העובדות במציאות היו הפוכות לחלוטין מאלו אותן קבע אותו "בית דין" על בסיס שמועה הזויה מדרגה שלישית של בעל ענין בתוצאות אותו הליך משמעתי הזוי. יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
כתוב תגובה ל- yoram yehuda
10
הפסיקו לצרוך את הזבל שמעריב מ
  ארי סטון   1/10/08 19:48
מאכיל אתכם.
קש וגבבא אתם מקבלים ממנו - ועוד מוכנים לןשלם על זה?
הכו אותו בכיס. זה הנשק הכי יעיל. עוד אלף קוראים שיפסיקו לצורך את הזבל הזה - יתנו אותותיהם יותר מכל מיני מאמרים חכמים.
כתוב תגובה ל- ארי סטון
11
קורי עכביש של שחיתות ציבורית
  יודע   1/10/08 20:04
אין סיכוי לניקוי אורוות במדינת ישראל כיום, המנקים עצמם מזוהמים. קחו את פרשת המיסים, הרי היא נמוגה בקול ענות חלשה, ומדוע? כי כולם קשורים לכולם, הפרקליטות למשפחות הפשע והפקידים המושחתים של רשות המס. משה מזרחי היועץ המשפטי של רשות המיסים, נחקר אך הוחזר לתפקידו וכי למה? כי הוא חיפה על עו"ד בייניש וכל המושחתים למעלה בצמרת של כל הרשויות במדינה מחפים אחד על השני הכל קשורים בקורי עכביש ואנחנו הקורבנות הניצודים.
כתוב תגובה ל- יודע
12
רוצים את האמת ? כנסו
  א. ברק   1/10/08 20:42
הוגשה תלונה באופן רשמי

תקראו כאן


nakim.org
כתוב תגובה ל- א. ברק
האתר שלך לא תומך בשועל Firefox
  ג'יל\הרצליה פיתוח   3/10/08 11:16
mozilla.com/
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
13
יחזקאל ביניש ועסקת "בית סוריק"
  מב"י   1/10/08 20:42
יואב יצחק בספרו "מחלקה ראשונה 1995" מתאר כיצד דורית בייניש עשתה מעשים נתעבים כדי להעצים את כוחה המוחלט ושתלטנותה על עובדי פרקליטות המדינה, כיצד בחרה אנ"ש צייתנים וכנועים וגרמה לכל הפחות ל-6 בכירים מן הטובים והמצויינים שבהם להתפטר!
בעמודים 140-138 מספר יואב יצחק על עיסקת הקרקעות הענקית שנודעה בשם "עיסקת בית סוריק". ע"פ עיסקה זו מכרו ערבים אדמות בהיקף של 190 דונם, מקום שלא יסולא בפז, בסביבות מבשרת ירושלים, שבה היה מעורב עד צואר עו"ד יחזקאל בייניש, בעלה של פרקליטת המדינה דורית בייניש, אבל העיסקה לא היתה כשרה מהרבה בחינות משפטיות, ולכן סרבה עו"ד פליאה אלבק, מנהלת המח' האזרחית, לאשרה. ומה אתם חושבים מנע מדורית בייניש לרדת לחייה של אלבק - עד שלבסוף נטלרה אותה והעיסקה אושרה בכל מיני מעקפים וקיצורי דרך, וביניהם הולכה שולל של השופט אברהם חלימה, שאותו הטעו במצגות שווא של מסמכים. ומי קיבל נתח ענקי של מאות אלפי דולרים מהעיסקה אם לא יחזקאל בייניש - בעלה של דורית...
כתוב תגובה ל- מב"י
אז והיום...
  אוריאור6   2/10/08 07:02
אין דימיון בין מה שהיה אז לכיום,
שמות מעצבי מע' משפט,ככב' השופט חלימה ז'ל,
והגב' פליאה אלבק ז'ל,
אני מתגעגע לימים ההם,
בפרט לנוכח קבלת חוקים ותקנות שנועדו להכשרת שרץ לשם טבילה במדמנת הפוליטיקה ששטפה את מע' המשפט.
דיי
בייניש הבייתה !!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אוריאור6
14
שוכרים את ביניש לערעור בעליון,
  אזרחית   1/10/08 20:58
איזון כנגד דן כהן ושות'(ברק זמיר)
כתוב תגובה ל- אזרחית
15
יואב יצחק כל הכבוד ובהצלחה
  האיש מהקיבוץ   1/10/08 21:36
היחידי שלא מתחנף,לא משקר,חושף את השחיתות הגדולה שמסכנת את מדינתנו.פרס ישראל לך ולא לברנע כתב החצר ושאר הכתבלבלים.שנה טובה לך
כתוב תגובה ל- האיש מהקיבוץ
16
אשמתה של עו"ד אביה אלף, ראש
  הכלכלית בפרקליטות   1/10/08 22:20
בדו"ח המסכם שלה כתבה עו"ד אביה אלף, ראש המחלקה הכלכלית בפרקליטות, שחוץ מראיות בדבר אי-העברת ניכויים לשלטונות מס הכנסה היא לא מצאה שום ראיות אחרות נגד עו"ד יחזקאל בייניש. היא לא מסבירה מדוע היא לא מגישה כתב אישום בגין אי-העברת ניכויים למס הכנסה. בזמן שהיא כתבה דו"ח שערורייתי זה נשלח איש עסקים ממרכז הארץ לתשעה חודשי מאסר בפועל על אי-העברת סכום ניכויים פעוט למס הכנסה. צריך להגיש כתב אישום בדחיפות נגד עו"ד אביה אלף על שיבוש הליכי חקירה ומשפט ולדרוש ממשה לדור, פרקליט המדינה, להגיש לאלתר כתב אישום נגד עו"ד יחזקאל בייניש בגין אי-העברת ניכויים למס הכנסה. הראיות לביצוע העבירה הן ברורות ואין עליהן מחלוקת. אין בידו שובר תשלום המעיד על העברת הניכויים, מכאן שהוא לא העביר אותם.
כתוב תגובה ל- הכלכלית בפרקליטות
17
המינוי של דורית בייניש לא תקף
  גוסטב לוינסון   1/10/08 22:34
בישיבה האחרונה של הועדה למינוי שופטים הודיעה דורית בייניש שאסור לממשלת מעבר למנות שופטים לביהמ"ש העליון. מאחר שדורית בייניש עצמה מונתה ע"י ממשלת מעבר, המינוי שלה אינו בתוקף, לפי חוות דעת שהיא בעצמה מסרה. לאור זאת חייב נציב שירות המדינה להפסיק לה מיד את תשלום המשכורת ולשלוח אותה הביתה. הגיע הזמן להתייחס ברצינות לחוקי המדינה. ביחוד אני מצפה לכך מאדם שמתיימר להגן על שלטון החוק.
כתוב תגובה ל- גוסטב לוינסון
18
הביינישים
  מאיר   1/10/08 22:59
אני מכיר את יחזקאל בייניש כמעט 25 שנים.
תמיד הוא היה מחנה את מכוניתו האמריקאית על המדרכה מול הכניסה לבנין ששם שוכן משרדו.
למרות הקנסות שקבל לא הוזיז את המכונית ולא שילם,כשאשתו היתה פרקליטת המדינה ועוד לפני... הוא ציצפף על החוק ועל כולם.
גם אשתו היא מפיונרית ואפילו גדולה ממנו.
ראוי לסלק אותה מתפקידה ולהעמיד אותה לדין על כל פשעיה.
אולם אני לא מאמין שבמדינה הדפוקה הזאת זה יקרה.
יותר מדי מאפיה יש במערכת "החוק" זה כולל משטרה,פרקליטות,ןבתי משפט ובמיוחד בגצ.
כתוב תגובה ל- מאיר
19
ביצת הקרנפים
  החתול במגפיים   1/10/08 23:17
אולי הבנתם כבר? ביצת הקרנפים הולכת וגדלה מסביב ובתוך בית המשפט העליון!
שלא ידברו יותר על אימון!
כתוב תגובה ל- החתול במגפיים
20
טיפש!
  ג'יל\הרצליה פיתוח   1/10/08 23:31
עו"ד ביניש פוגע במוניטין (או אולי ביושרה) של "הנשיאה"?
<<<<<<<<<<<<<<
שניהם מושחתים - בדוק - אבא שלי מתעב את שני הנוכלים ובין השטר גם את המינויים של משפחת חשין (אבא, בן, בן דוד ואולי גם עוד חבר לעסק) אגב, אם אבא של השופט בדימוס חשין לא היה שופט בעליון, האם אשתו היתה מתחתנת איתו??? לא!LOL
<<<<<<<<<<<<<<
בחיי, אנשים כ"כ מפגרים - אם רק היו מבינים עד כמה המדינה הזו רקובה ומפגרת... אוי...
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
אילו הם רק היו מבינים זאת, כבר
  יורם יהודה   2/10/08 00:06
מזמן הייתי שופט של בימי"ש עליון, ועמיתי-חברי עו"ד רז משגב, כבר מזמן היה בכנסת, כח"כ.


יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
בהצלחה רבה לך יורם יהודה
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 22:53
תהיה חזק, בסוף אתה והצדק שלך ינצחו את הנוכלים ואת הפמניסטיות השטניות (אלה שרוצות זכויות שוות... ללא חובות שווים בהתאמה!) בארצנו.
<<<<<<<<<<<<<<
אגב, תגובתי "טיפש!" הופנתה למגיב מספר 1.
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
אמן !!!
  יהודה יורם   3/10/08 11:10
יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
 מאמר נוסף ברשת
כתוב תגובה ל- יהודה יורם
21
איך עלה הפישפש (בייניש)
  אבנר עו"ד   2/10/08 00:04
לא יאומן כי יסופר.... מקפיצים את פרקליטת המדינה לתפקיד שופט בעליון, ורק על סמך ותק (סניוריטי) היא ממונה לנשיאת בית המשפט העליון.... לא להאמין!!!
כתוב תגובה ל- אבנר עו"ד
איך עלה דני בלוך לדרגת פודל
  של אהוד ברק?   2/10/08 01:55
כתוב תגובה ל- של אהוד ברק?
תגובה לשניכם
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:01
כי הם מפגרים ומושחתים (קומבינות).
<<<<<<<<<<<<<<<<<
יורם יהודה לכנסת ישראל!!!!!!
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
22
המלחמה בין נופיות מערכת המשפט
  ע. סובול   2/10/08 00:07
נמשכת ומתגברת :
 ניצחונות שהם תבוסות
כתוב תגובה ל- ע. סובול
23
מפעל המיחזור של יואב יצחק
  המדייק   2/10/08 03:31
דע לך כי מיחזור שקרים לא יעשה אותם לאמת.
אתה מזייף מידע ,דוגמא: התיק יסגר מחוסר אשמה ולא מחוסר ראיות מספיקות,זאת הטעיה מכוונת.
יואב יצחק חדל מלזייף לשקר ולצנזר.
כתוב תגובה ל- המדייק
אדוני המעוות:
  יהודה יורם   2/10/08 14:10
מי בדיוק מחליט על עילת הסגירה ? החבר'ה של "כבוד" הנשיאה ? כאילו ... המושחתים מכפרים על המושחתים ? אחללה טיעון, מעוות מעוות המתיימר לקשור לעצמו כתר של "דיוק", כביכול, ובכך להמשיך ולעשות את מלאכת המושחתים: לעבוד על כל הקוראים כל הזמן !!! יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
 מאמר נוסף ברשת
כתוב תגובה ל- יהודה יורם
24
מתחילים לשלם על זריקת אולמרט
  סןף מעשה במחשבה..   2/10/08 06:09
ביניש בשיא האורגזמה,אולמרט גורש,פרידמן ייבעט כמו טיל והשלטון יחזור לאליטות
אנחנו שחטנו את עצמנו במו ידנו
כתוב תגובה ל- סןף מעשה במחשבה..
25
אחרי הכתבה במעריב הוא לא זקוק
  לנייר טואלט ....   2/10/08 08:45
כתוב תגובה ל- לנייר טואלט ....
26
הזוג בייניש צריך להיות בכלא
  דן הרפז   2/10/08 09:40
ידיעות אחרונות ומעריב מזבלים את המוח לעם בישראל
בשקרים
עולם תחתון שולט בישראל וזו הסיבה שבשנים האחרונות ישראל הולכת אחורה בשביל רוב העם.
החלק השני או המיעוט כגון הזוג בייניש אולמרט הירשזון
ועוד הרבה מתנהגים כאזרחים שהחוק לא חל עליהם
ומנצלים את תפקידם לגרוף כספי שוחד
מיליונים וללא פחד הרי המערכת המשפטית בכיסם
העיתונאים בכיסם
והעם המטומטם בישראל בוחר בהם כל פעם מחדש
קונה את השקרים שלהם בצורת עיתון ידיעות אחרונות ונעריב


בייניש לא תתן לאולמרט להכנס לכלא לתקופה ארוכה !
כתוב תגובה ל- דן הרפז
27
אין דין ואין דיין. אפשר לסגור
  את הבאסטה !!!   2/10/08 10:46
כתוב תגובה ל- את הבאסטה !!!
28
יואב יצחק עיתונאי אמיץ וישר
  ש.ר   2/10/08 13:29
רכוש גדול בימים טרופים כאלה.
כתוב תגובה ל- ש.ר
29
צדק/ מיחזור
  אורימנפגעי "צדק ב   2/10/08 15:01
אתה אולי לא היתנסתה בבה"מ אבל אם תישאל כל מי שניזקק לפסיק תשמע שאין צדק מי שמשקר יותר או יותר טוב בד"כ זוכה ולא מי שצודק
ואם חלילה אתה נזקק לפ"ד נגד מוסד שילטוני אזי גם אם תביא הוחחות הן לא ילקחו בחשבון שמה תיפגע השליתה של האיליתה
כתוב תגובה ל- אורימנפגעי "צדק ב
30
מה שנכון... נכון.
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 22:54
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
תגובה 30 לתגובה 26
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:33
מאת: דן הרפז
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
31
אולם אני לא מאמין שבמדינה הדפו
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 22:57
אולם אני לא מאמין שבמדינה הדפוקה הזאת זה יקרה.
<<<<<<<<<<<
סוף פסוק (עצוב אבל נכון)
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
תגובה 31 לתגובה 18
  ג'יל\הרצליה פיתוח   2/10/08 23:37
מאת: מאיר
כתוב תגובה ל- ג'יל\הרצליה פיתוח
32
BEYNISH ZE ESEK BISH VEMEBISH
  M.elkrief   3/10/08 19:01
כתוב תגובה ל- M.elkrief
33
שותפים לפשע=שמור לי ואשמור לך!
  נ.כהן זה קורה לנו   12/10/08 18:59
כתוב תגובה ל- נ.כהן זה קורה לנו
34
לא ברור: אם לא רשומים כספים
  שנתקבלו   27/10/08 21:40
זה אומר שהתקבלו או שלא?
אם לא- על מה אנחנו מדברים פה? אם כן- איפה הם?
כתוב תגובה ל- שנתקבלו
35
אולי יועמ"ש חדש יפחד פחות
  דודו ביתן   14/11/09 21:41
"מהנשיאה" ויעמידו לדין אך היימצא שופט שידון אותו ללא מורא מהנשיאה?
כתוב תגובה ל- דודו ביתן
36
יחזקאל ביניש
  שמעון פרסומת   27/01/10 13:35
אדם נבזה ושחצן. כעובד מדינה פניתי אליו טלפונית בנושא שהוא היה קשור אליו. האיש דיבר אליי בשחצנות תהומית, לא ענה לענין וזלזל בי, כאילו הייתי פחות מנמלה. בכל פעם שאני נתקל בשמו אני חוטף גועל נפש. אבל, האיש מקושר ועשיר. וזה מה שחשוב חבורת הזבל היא שנותנת את הטון והוא חבר כבוד בה.
כתוב תגובה ל- שמעון פרסומת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il