s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איומים, שקרים ועלילה
מאת: איתמר לוין  |  24/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולמרט מפלס את שובו לפוליטיקה
  קורןנאוה טבריה   24/03/13 08:21
והוא סומך על ציפי לבני ויהיר לפיד=ראו הוזהרנו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
למושחת אין מקום בפוליטיקה
  ענן שחור   24/03/13 08:51
שילך למכור ציורים של אישתו
כתוב תגובה ל- ענן שחור
3
מר לוין, קצת כבוד למקצועך.
  יוסי מ   24/03/13 09:06
גילו הגלילים גיבורי החייל, שישו ושימחו יומם וליל.
.
זה היה ברור,יותר בטוח מזריחת השמש בבוקר שמישהו יקפוץ בראש ו"יפרשן לנו", באופן אובייקטיבי לחלוטין כמובן,את הראיון עם אולמרט בגלובס.
"פרשנות" כמו למשל פרשנות של ארדואן למדיניות הרווחה וזכויות האזרח של החמאס.
.
ובכן, כמו תמיד, לא יעזור לכם כלום. האמת והעובדות מתבררות רק בבית משפט ושם יכול גם המואשם, להגיד את דבריו והוא אומר,ושם קובע רק השופט את מה שישאר כקביעה משפטית מחייבת, על פי החוק, לא על פי נטיה פוליטית של אתרי אינטרנט.
אני קראתי את הראיון פעם,פעמיים ושלוש.
אף אדם סביר ובר דעת, לא יכול למצא שם קמצוץ של "איום" על בית המשפט,בבחינת אני חוזר,-תיזהרו. אין דבר כזה גם לא במשתמע.ישנה אמירה, שהוא מתכוון לחזור והוא מבסס את היכולת הזו, על זיכוי משתי האישומים העיקרים שבגללם התפטר,וגם על העובדה שבאישום בו הורשע, אני מצטט: "..במה שהורשעתי,בית המשפט אמר שלא היתה טובת הנאהולא סטיה מן השורה. היתה עבירה משפטית שאני לא מזלזל בה,אבל לא היה שום דבר שכרוך באי נקיון כפיים ולכן בית המשפט לא הטיל עלי קלון..."
נכון שטכנית הוא לא היה איש ציבור בזמן המשפט אבל לו רצו השופטים היו יכולים לכתוב דברים שמשמעותם הציבורית היא קלון, ולחסל את הסיכוי לחזרתו. הם לא עשו את זה ואני מעריך שהם הגונים לפחות(...) כמו האתר הזה,וכתביו.
.
להגיד שאלו איומים? צריך להיות חולה נפש שטוף שינאת חינם,ומכוון מטרה כדי לכתוב ולהדפיס דברי שיטנה כאלה.
כתבתי כאן שצריך לכבד את האתר הזה על העובדה, שהוא מסקר את המשפט בפרוטרוט בניגוד לעיתונים אחרים. זה אומר (גם) שאני קורא את הדברים והם מתועדים, ולכן מה שמעלה מר לוין בנקודות המובלטות הוא דעה מוטה שלא לומר יותר מכך.
.
*נכון שלא כתבתם שדכנר עומד לעבור צינטור אבל הוא עצמו רמז על כך, ואפשר להניח שחולה לב לא הולך לעבור ניתוח קטארט ש"יסכן את חייו".
.
* "בליל שישי המה ביתו של אולמרט מבקרים וסביר להניח שהם לא באו להתאבל על דכנר" .כך אתם כותבים. ואני אומר לכם, שנכדי בן החמש, יכול היה להסיק את אותה מסקנה. ואני מוסיף ואומר, שמותו של דכנר בודאי לא ציער הרבה אנשים שהבינו וידעו מי האיש, מהם מעלליו ומה יכול היה להגרם, אילו לא היה נחשף במערומיו בחקירות הנגדיות שחבל שלא הסתימו.
.
אגב, מי שלא האמין לדכנר על מצבו הרפואי היה יותר מכולם, השופט רוזן, וסביר להניח שאם היה רואה בו אדם הגון, היה מיחס חשיבות לדבריו.
.
*בית המשפט זיכה את אולמרט אבל כאן טורח מר לוין,לספר לנו שמבחינה "ציבורית וערכית" אולמרט לא זכאי. אז כך. הוא זכאי כי המשפט נגדו היה פלילי ולא אזרחי. ושניים, האם הוא נקי כנו ישבן של תינוק אחרי אמבטיה? לא.ומה זה ציבורית וערכית, יקבע הבוחר ומזה אתם פוחדים.
אלא שכאן מתנהלת נגדו מערכה קשה שזה ענין לגיטימי, אבל לא הגונה ואף יותר מכך וזה לא לגיטימי.ולכן, כל מי שמבין לעומק את מכלול הפרשיות של הפרקליטות נגד פוליטיקאים שהעזו לעשות שם סדר או להתחיל מהלך כזה, מבין שמה שקורה נגד אולמרט הוא מרדף צמא דם, שלמזלנו כאזרחים, הוא הולך ומתמוטט הולך ונגוז ובסוף הדרך רק יעזור לו לאולמרט.
והפרדוקס, שמי שנעזר באהוד ברק כדי להסביר שבגללו התפטר אולמרט הוא זה שמניח שהציבור מטומטם ולא מבין או זוכר דבר ושכח את מסיבת העיתונאים בבית ראש הממשלה שבה הוא דחה את ההאשמות נשגדו והתחייב להתפטר כשיוגש כתב אישום.
.
** 'אמור לי מי חבריך ומי העדים שלך ואומר לך מה אתה.'**
.
ולא יעזור לכם כלום,ולא יעזור לכם דבר, סוף הצדק לנצח,והצדק נקבע בבית
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי מ, מעט חינוך ודרך ארץ
  א.ל. רמת-גן   24/03/13 12:22
במקום לקרא 3 פעמים את הראיון בגלובס, בו מורח אולמרט את מראיינו, הייתי מציע לך לקרא לפחות פעם אחת את דו"ח ווינוגרד,אודות הפשלות והמחדלים של אולמרט במלחמת לבנון ה-2.עת נהרגו 160 חיילים ואזרחים ישראלים. בדו"ח כתוב 150 פעמים שאולמרט כשל !!! זה היה מספיק בשביל להעיף אותו מלישכת ראש הממשלה. אין ולא היה שום צורך לבזבז זמן על כל הפרשיות הפליליות בהן מסובך אולמרט. גם אם אתה מוצא צורך עז ובלתי נשלט לגונן על אולמרט,אין צורך שתאבד את חוש השיפוט שלך ותדביק לכותב הכתבה איתמר לוין את התואר: "...חולה נפש שטוף שינאה..." תקרא גם את תגובתו של יעקב יעקב לכתבה הזו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
אדון א.ל. (מרמת גן!!)
  יוסי מ   24/03/13 14:36
קראתי את הגיגיך וגם את איתמר לוין וגם את "מאור הדורות" יעקב יעקב.וזה החלק השלישי בתגובה.
קראתי גם את דוח ווינוגדר,למרבה הפתעתך, ועוד בפורום מקצועי של מכון מחקר.אל תלמד אותי כלום גם כי אתה לא יכול וגם כי מי הסמיך אותך?
ויש גם מציאות חיים וזמן שעובר.וההסטוריה נראית אחרת היא ודוחות חקירה רבים מספור.
ראה דוח אגרנט ומה נשאר ממנו ומה הוא שווה בראיה היסטורית.
.
אם זה היה מועיל הייתי מפנה אותך לתגובות אחרות על המאמר הזה ומשם אולי היית מבין שיש דעות אחרות ולמה כתבתי כל מילה, ולמה אני עומד מאחרי הדברים.
גם כותרת המאמר הזה מעידה על תוכנו ועל כותב הדברים ואין זה פלא שלא שלחת אותי לקרא שוב את הראיון ולו כי אתה לא קראת אותו.
אילו היית לומד את דוח וינוגרד, היית יודע גם כמה דברים אחרים שנעשו אז,ואת הרקע לאי מוכנות הצבא,ואת העובדה שהועדה הזו הצדיקה את כל מהלכי היום האחרון. (ובמאמר מוסגר גם המספרים של החללים שנפלו באותו מהלך אינם כמו שאתה כותב.)
אבל זה מה שעושה שינאה עיוורת.
היא לא מאפשרת לראות את המציאות ואפילו שהיא לא נוחה. לכן אתה ואיתמר לוין ויעקב יעקב יכולים לכתוב דברי בלע כאלה ולא להבין את המשמעות עד הסוף.
אילו היית קורא את הראיון היית מבין שאולמרט לא "מרח" את המראיין. זה קיים רק בישראל היום, העלון היומי שלכם.
ועוד מילה, בפעם האלף. אין לי "צורך עז" להגן על אולמרט. יש לי צורך עז לרצות שהמדינה שלי תהיה נקיה מפקידים מושחתים שמבצעים הפיכה שלטונית, יש לי צורך עז שהפרקליטות לא תהיה בעלת סדר יום משלה ושתתרכז בעבודתה המשפטית, יש לי צורך עז אדוני הנכבד, שלא יתבצעו חיסולים פוליטיים דרך עלילות פליליות,ושהתיחסות לפוליטיקאי תהיה בבחירות ולא בעלילות שווא שעבורן קונים עדים בכסף ציבורי.
קרא פעמיים ושלוש, אולי תלמד משהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עלילה
  אילן חטב   24/03/13 13:45
זו הכותרת המתאימה להגיגך מר לוין כולך אובייקטיביות מזוקקת
כתוב תגובה ל- אילן חטב
4
מודה ועוזב ירוחם!תגיד טעיתי!!
  אבנר אברהם   24/03/13 09:36
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
5
ממשיך לבעוט כאילו לא קרה כלום
  יעקב יעקב   24/03/13 10:05
מילא האיומים השקרים והעלילות,,מילא ההתנשאות הבוז והגסות,,מילא הצביעות רופסת עלובה מעוררת גיחוך,,אפשר לסבול,,לא נורא,,נאנקים נאנחים מכאב,, ובסוף זה עובר ושוכחים,,מהר מאד,,כי האיש ידוע באיולתו הרבה,והחכם מכל אדם אמר על אלה,,גם כי תכתוש את האויל במכתש,,לא תסור איוולתו ממנו,,אבל,,כשזה אמור בחיי אדם שאבדו,,כשזה אמור בהרוגים ופצועים,,כשזה אמור באלמנות ויתומים,,זה לא רק אנקה ואנחה ,,זה בכי וזעקות השבר על זה שהלך ולא ,שלושים ושלושה חיילי צהל נשלחו לגיא ההרגה רגע לפני שנכנסה הפסקת האש בלבנון לתוקפה,,שלושים ושלושה משפחות חרב עולמם ברגע,שלושים ושלושה פרחים בראשית פריחתם נקטפו בפיתאומיות ונטמנו בעפר הארץ,,על לא דבר,,על לא סיבה,על לא מטרה על לא תכלית,, סתם ככה,,כאילו היו שלושים ושלושה גוקים,יום שישי הארור ההוא יום האחרון למלחמה,,הוא רצה קצת ניצחון לפני הסיום,,על מנת לצאת בתופים ובחצוצרות ולחגוג את הניצחון,,והוא אכן חגג את הניצחון,,כשהתקשר לבנים מעבר לאוקינוסים,,נויורק לונדון ופריס,,תבאו הביתה,,אימא הכינה אוכל לחג,,והם כולם התאספו בבית ראש הממשלה בירושלים ביין משובח חגגו את הניצחון,,ומעבר לכביש בשכונה ממול, קולות הבכי וזעקות השבר של האלמנות והיתומים נשמעו מאופק עד אופק ממאנים להשלים,,ממאנים להאמין,,בבוקר היום השישי הוא צילצל לאמא ואמר שיש הפסקת אש עוד מעט והוא חוזר הביתה,ובערב באותה היום הודיעו שהוא הלך ולא חזר,,ונשארו רק השאריות ,, אוי לך רשע,,אוי לך מיום הדין,,רציתה שנשכח,, תחזרו לעבודה,, ביקשתה ,, איך נשכח ?? הטבעתה אנשים רבים במים וסופכה שיטביעו אותך כאבן במצולה,, ואין מציל
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
יעקב יעקב-אנטישמי
  יוסי מ   24/03/13 13:35
אדון יעקב יעקב.
אתה אנטישמי,שונא ישראל והכי קרוב לתעמולה נאצית שמישהו כתב כאן באתר הזה. הסיגנון שלך הוא אב טיפוס לדר שטרימר וזה מעבר לעובדות החיים שאינן מענינות חלאה כמוך. דבריך הם שקר מתחילתם ועד סופם. להאשים ראש ממשלה בישראל,בשליחת חיילים למוות מיותר היא דברים שהיו שמורים רק לרדיו דמשק ולמשרד התעמולה של גבלס אילו היה קיים.
זה מיותר להכנס לוויכוח עם פסיכופט כמוך.לאנשים כמוך צריך לאחל רק שישלמו להם משמיים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
סגנון הכתיבה שלך הוא של חלאה
  בני בנקר   24/03/13 23:40
כאשר 36 חילים נישלחו למותם המיותר ע"י אולמרט,הסכם הפסקת האש היה סגור.הנוכל הגדול ביותר בין הפוליטיקאים הישראלים מקום המדינה אולמרט,(רביב דרוקר אומר זאת), ימצא את עצמו בעזרת השם ובתי המשפט על מיטתו של הירשזון חברו ויוסי מ. המגיב בשכר של אולמרט יפסיק לשרבט דברי הבל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
למר נימוס...
  יוסי מ   25/03/13 07:49
חלאה נענית באותה לשון, כתיבה כמו שמאפיינת אתכם היא כתיבה נאצית לכל דבר וענין.
שונאי ישראל הגדולים ביותר לא יורדים לרמה האנטישמית שאתה (קצת פחות) וחברך יעקב יעקב - מי יתן ולא יהיו לו עיקבות-מרשים לעצמם. זאת מעבר לעובדה שהדברים הם שקר ועלילה אבל אתם והעובדות, אתם והאמת, הם שני צידי הגלקסיה.
ואל תניח לרגע שמישהו יפחד ומישהו לא יענה לכם באותו סיגנון וישים לכם מראה מול הפנים. אתם אפיזודה עלובה בחיי העם הזה והארץ הזו. עברנו את המן,את היטלר ואת פרעה. נעבור בדיוק האותה דרך, גם אתכם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
6
ערווה מכוערת ורעילה
  עידןסובול   24/03/13 10:28
שום ניסיון לכסות את הערווה המכוערת הזאת לא יצלח בסופו של דבר :
 נוכל משפטי בראש הפרקליטות
כתוב תגובה ל- עידןסובול
7
ביזיון לעתונות אוביקטיבית
  מתיתיהו   24/03/13 13:10
עד כמה ניתן לרדת המורד האי אובייקטיביות נותן ןנו מר לוין בכתבתו. מאחר ועדויות מר דכנר לא נתנו למר לוין את מה שלבטח רצה לשמוע והעיקר להשמיע הוא נותן לנו פרשנויות. הכיצד אתה יודע מדוע הגיעו הרבה אנשים לביתו של אולמרט? האם היית שם ? האם דיברת ושאלת אותם וקיבלת תשובות שנתנו לך בסיס לקביעתך? כאשר אתה קורא את מה שכתב מר לוין אתה רואה עד לאיזה תהומות מסוגל איש תקשורת לרדת. הבוז לך מר לוין!!!! אני לא משתמש בשפתם של מגיבי אנטי אולמרט רק אומר לך שאתה מהווה סימן קלון אמיתי לעתונות גרועה .!!!!!!
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
8
אולמרט מושחת! לא אהוד במדינה
  ולכן לא יבחר!   24/03/13 13:54
ראים ה קרה לש"ס עם דרעי בתוך חממה. מצבו של אולמרט יהיה גרוע יותר.אנשים סולדים מגסות הרוח שלו.
כתוב תגובה ל- ולכן לא יבחר!
9
אולמרט היה הינו וייותר
  דידה   24/03/13 14:29
כגדול המושחתים בדומה משפחת שרון. מענין יהיה לבדוק אם בפרשת סימנס אין לו גם חלק. האיש הזה כל שפת גופו ודבריו מעוררים קבס.
כתוב תגובה ל- דידה
10
היינו רוצים לא לשמועאת אולמרט
  אזרחית   24/03/13 15:04
די לזיהום האויר.
כתוב תגובה ל- אזרחית
זהום כתוב
  מתיתיהו   24/03/13 16:05
אינך חייבת לשמוע את אולמרט אבל במטוטא ממך מדוע את מזהמת את צג המחשב שלנו . ? מדוע יש לנו כאן כל כך הרבה מזהמי אויר כמוך? הבוז לך כסילה שכמותך!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
לא להתעצבן.
  יוסי מ   24/03/13 17:43
מתתיהו, למה אתה מתעצבן מאינפנטילים? כתבה זיהום? שתכתוב. זה כנראה בא אצלה מהביית.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
11
תשובות אפשריות לאיתמר התמהה
  יוסי מ   24/03/13 21:09
איתמר לוין שאל שתי שאלות בנפרד מהכתבה.
אני אנסה לענות לו.
מה לחשוב על אותו פקיד שאיבד את שיווי משקלו, שואל-מתריס מר לוין? אענה לך כך: חשוב עליו את מה שכתבת לא פעם ואת מה שמשתמע מדברים העולים מדיווחים שלך מבית המשפט.
אותו פרקליט אכן איבד את דרכו ואת מעט המוסר שהיה לו.אמור על אותו פרקליט אחוז אובססיה שאולץ בבית משפט להתנצל ולפצות את אולמרט, על ראיון שלוח רסן, ועל שקר בדברים שאמר,את מה שאומרים מרבית המשפטנים וכתבי תחום המשפט, הוא אכן ירד מהפסים.
וזה שהוא "סגר" תיקים אחרים אומר שאפילו הוא, הבין שאין בהם כלום. טובה הוא לא עשה כאן לאולמרט.
.
ובאשר לדכנר שעמד על החובה להעיד וגם במחיר חייו(.....), אפילו בסטנדרטים של האתר הזה, אתה מגחיך את עצמך.
דכנר היה שקרן פתלוגי(וגנב ורמאי ומעליל עלילות ועד שקר), שגם כשאמר פה ושם אמת, ובעיקר על בריאותו הרופפת, כבר לא האמינו לו. אבל אצל לוין הוא גיבור שהקריב את חייו למען גילוי האמת, וכנראה שבעקבות מעשיו הטובים, הוא נח ליד משה רבנו ואליהו הנביא.
או שלא.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
12
"איש העכביש"-כלומרט,הינו יצור
  פלא יועץ   25/03/13 07:17
המסכן את מדינת ישראל במזימותיו הבינלאומיות הבלתי פוסקות. הרשת שפרס הנבל מקיפה את כל המערכות, הפוליטית, המשפטית והביצועית.הנבל החלקלק כצלופח עומד גם ביחד עם ציפציף לבנת המקור מאחורי נאומיו של אובמבה בארץ.יש לעשות הכל בכדי להרחיקו מכל עמדת השפעה וכח.ויבוא לציון גואל ב"ב אמן.חג חרות שמח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
עוד חולה רוח
  יוסי מ   25/03/13 12:11
הפלא היחיד הוא שאתה לא מאושפז באברבנאל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il