s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האב רצח שני ילדיו והתאבד מהקומה ה-11
מאת: איציק וולף  |  18/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד פעם המשטרה חירבנה כמו תמיד
  שבץ חלובה   18/09/13 17:54
משטרת הקעקע והדמיקולו. הגיע הזמן לפזר את כל מפכלו"ת המשטרה ולייבא קצונה מאירופה. כמה שנים עוד נסבול מהחולירות האלה?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
2
האב רצח שני ילדיו
  מחמד   19/09/13 09:35
לא צריך לשפוט במהרה את האיש!יש נשים שעושות את המוות לבעליהן. איזה חג של יגון ושל עצב וצער! כואב הלב גם על הילדים שאין באשמתם שנולדו להורים כאלה וגם על האבא שבטוח אבד כל עצביו ושכלו. מעניין מה תגובת האם?
כתוב תגובה ל- מחמד
תגובה
  haim380   19/09/13 13:01
כאב לב על הילדים התמימים, והאב שכנראה התייסר ממשהו,חייבים לבדוק מה הביא אותו למצב הזה, אולי הבין בטעות שאין טעם לחייו נוכח הקשיים שהערימו עליו אשתו שמגובת ברשויות הרווחה ובשופטים לענייני משפחה למיניהם. מתייחסים לאב כאל מזריע ומפרנס, שיטה מודרנית לסגנון העקרבה האלמנה השחורה,שמזדווגת ומחסלת לאחר מכן את בן זוגה.
כתוב תגובה ל- haim380
3
אולי הם נפלו בתאונה ?
  א א   19/09/13 10:36
לפי הכתבה אין הוכחה ברורה לרצח. הלוואי ולא היה קורה
כתוב תגובה ל- א א
4
מה לא נאמר על המשטרה-זוועה
  ראיס-פוטין-טיל400   19/09/13 10:41
מבין למה בערד הם היו שלושת הקופים ולמה את משרד הרווחה בעניין ילדים מזניחים? ילד רך וההורים לא נורמטיבים-זה כל עולמו קדמן בעזרה לילד-זה פיקציה,לא ילד ושלומו?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
5
אל תאשימו!
  אם-תר-צו   19/09/13 11:52
לא את האמא ולא את המשטרה. לא הם זרקו ילדים מהקומה ה-11. אפשר להאשים וצריך להאשים את האב הפסיכי הזה. אבל האשמה העיקרית היא החברה הישראלית שבקצב גובר והולך יורדת מהפסים של שפיות, של שכל-ישר של אחריות ושל כבוד הדדי ומה שנשאר בידה הם היצרים, הבערות, והאכזריות. רע. רע מאד. איפה יאיר לפיד?...
כתוב תגובה ל- אם-תר-צו
6
אני מאשים
  מי שמעוניין   19/09/13 12:03
אני מאשים!! אחד מכל אלף צעירים שישתמש בפטריות הזיה עלול לגרום לעצמו נזק מוחי בלתי הפיך. (אגב הכרתי בחור כזה, ילד מבריק וסופר מוכשר שבגיל 21 נסע לתאילנד, חזר באלונקה ואחרי ארבע שנות אשפוז הוא מוכר בדוכנים של פגועי נפש באחד הקניונים- לעולם הוא לא יחזור להיות מה שהיה) אף אחד לא יודע מיהו זה שייפגע מהשימוש בפטרייה הזאת. 999 מתוך אלף יספרו לכם שזאת וחוויה מדהימה אחד לא יזכור אפילו מה קרה לו. אני לא מאחל לאף אחד שזה יהיה הילד שלו. משום כך הפטרייה לא נהפכה למוצר חוקי. כך כל תרופה אם 1 מתוך אלף משתמשים יגיב באופן שיסכן את חייו והסיבות והנסיבות אינן משנות. התרופה לא תאושר לשיווק. אני לא יודע מהם הנתונים שמהם מתחילים להתיר תרופה לשיווק . האם אחד מתוך מאה אלף. או אחד מתוך מיליון. אין לי מושג. אבל זאת דרך של מדינה מתוקנת למנוע עד כמה שניתן פגיעה בבני אדם. ישראל במידה רבה נחשבת בתחומים רבים למדינה מתוקנת. בתחום אחד ישראל חיה בחשכת ימי הביניים או בתקופת התנ"ך. בדיני האישות. שם נותנים לדת ארכאית שאבד עליה הכלח במיוחד לאלה שאינם מאמינים בה להכתיב לבני אדם את אורחות חייהם. במיוחד בענייני גירושין ונישואין. האישה עדיין נחשבת לרכוש בעלה. אינה נושאת במזונות ילדיה גם אם הם יהיו בחזקת הבעל וגם אם היא תרוויח עשרות מונים יותר ממנו. שרי אריסון תקבל מזונות מבעלה גם אם הוא יהיה דלפון מוחלט, לא על פי יכולתו אלא על פי צרכי ילדיה. זה החוק במדינת ישראל במאה עשרים ואחת. זה החוק שהמחוקקים העלובים שלנו בגלל הקואליציות עם המפלגות הדתיות משמרות מאז הקמת המדינה. זה חוק שהרבה נשים נהנות ממנו ואף ארגון נשי לא דורש לשנותו. (כמי שגידל את ילדו לבד, קיבלתי אפס שקלים מגרושתי במשך 12 שנים, גם אם רציתי לא הייתי יכול לקבל מזונות מגרושתי) בתי המשפט, עובדי רווחה וכל הנושאים בדבר. מקפחים את הגברים באופן הבוטה ביותר ולעיתים לא מאפשרים להם חיים הוגנים ואפשרות קיום בסיסית. אחד מתוך 1000 או עשרת אלפים גברים לא יכול לעמוד בנטל הזה ומתוך מצב של ייאוש, תסכול או אבדן שליטה הוא עושה את המעשה הנורא מכל. הוא משמיד את משפחתו ואת עצמו. וזה קרה יותר מפעם אחת וזה יקרה שוב ושוב עד שמערכת החוקים בישראל לא תתעשת ותבין שיש בציבור כאלה שלא יכולים לעמוד בחוסר השוויון הזה. אפשר לומר על הגברים האלה שהם מטורפים. (אגב הטירוף נמצא בכל אחד- תלוי עד כמה האדם נדחק לפינה) אני מאשים את מערכת המשפט על שופטיה האטומים וחברי הכנסת על מחוקקייה העלובים שעדיין מחזיקים בהלכות הדת של קדמת דנא וכמובן הציבור שלא מוכן לראות עמוק יותר מהאף הקטן שלו. חייבים לשנות את החוק. חייבים להפסיק להתייחס אל הגברים כפרה חולבת. דמי המזונות חייבים להיות שיווונים ושני הצדדים חייבים לשאת בהם. אני מאשים את כל ארגוני הנשים והתנועות הפמיניסטיות למיניהן שדורשות רק זכויות ולא שוויין בחובות. איון שוויון בלי שוויון בחובות. באוסטרליה ובמדינות מתוקנות שם יש שוויון מלא בין נשים וגברים. כמעט ולא תשמעו על רצח ילדים בשל בעיות גירושין. ואילו בישראל אני זוכר בחמש השנים האחרונות למעלה מ6 מקרים. ולסיכום הדבר הקל ביותר זה לומר שהבן אדם חולה נפש, פסיכופט, ומופרע. זה פותר אותנו מלהתבונן קצת עמוק יותר לפרצוף האמיתי והתחלואות של החברה שלנו. אני מביא משהו שכתב מישהו כתגובה לאירוע המחריד: הילדים לא אשמים וחבל שהם נפלו קורבן ! מי שבאמת אשם הוא החוק הדורסני והלא שוויוני כלפי הגברים !!! הם העבדים האמיתיים !!! למה שלא יחוקקו חוק קצת יותר שוויוני כלפי הגבר והא
כתוב תגובה ל- מי שמעוניין
7
התקציב לטיפול בילדים בסיכון מו
  הכסף הלך לפליטים   19/09/13 12:11
התקציב לטיפול בילדים בסיכון מופנה לקליטת "הפליטים" מאפריקה

מאז החלו להסתננן למדינה עשרות אלפי "הפליטים" מאפריקה,נאלצה המדינה להפנות,על כורחה,מאות מיליארדי ש"ח להתמודדות ,טיפול ושיקום המסתננים מאפריקה,וזאת ללא כל צורך בועדת תקציב,דיונים אין סופים וכו.
כל אמצעי התקשורת האלקטרונים,המצדדים בחובת המדינה לקלוט את המסתננים,מקפידים מאד לא לפרסם מה הם העלויות הכספיות של תופעת המסתננים לישראל ! הס מהלזכיר !
כל אמצעי התקשורת האלקטרונים הטוענים שמדינת ישראל צריכה לאפשר למסתננים לעבוד כאן בצורה חוקית,נזהרים מאד שלא להסביר לציבור מה יהיו ההשלכות לכך על תקציב הביטוח הלאומי שיאלץ להפנות עוד מיליארדי ש"ח לדמי אבטלה לאזרחי ישראל.
הכסף שהיה מיועד למנוע את רצח שני הילדים הלך לטיפול במסתננים !
דמם של הילדים שנרצחו בראשם של :גולן יוכפז (מנכל חדשות ערוץ 10), אבי וייס (מנכל חדשות ערוץ 2), מיכאל מירו (מנהל הרדיו), יונית לוי (הבת של רם לוי !!), קושמרו , גל גבאי(המטיפה הראשית לזכויות "הפליטים" על חשבון מותם של אזרחי ישראל), ענת דוידוב (קול ישראל) ועוד רשימה ארוכה של עיתונאי העריצות התקשורתית ,שהם כולם שמאל קיצוני "יפה נפש",שמי שלא מסכים עם דעותהם הוא בהכרח גזען ופסול.
כל "העיתונאים" הנל מנצלים בצורה צינית את העובדה שרוב אזרחי המדינה אינם מבינים במושגים תיקשורת המונים, עיצוב דעת קהל,מניפולציה תיקשורתית , העובדה שמספר גדול של חברי כנסת הם יוצאי חדשות ערוץ 2 .
העובדה שאמצעי התיקשורת מקפידים מאד שלא לדווח לתושבי המדינה מהם העלויות הכספיות של המסתננים לתקציב המדינה,ומה ניתן היה לעשות עם כסף זה,- עובדה זו לבדה גובלת בפלילים מכח העובדה שזה פגיעה קשה בזכות הציבור לדעת ובהכרח גם בדמוקרטיה .
כתוב תגובה ל- הכסף הלך לפליטים
8
עובדי מדינה
  שמעון סבג   19/09/13 14:35
הגיע הזמן שהמדינה תעשה בדק בית אצל השוטרים שלה והשופטים וכול עובדי המדינה המטוסקלים לא יכול להיות בן אדם נורמלי שיזרוק את ילדיו אבל עובד מדינה זה 90 אחוז ולא משנה באיזה תפקיד ביטוח לאומי שוטר שופט ואם הוא לא עובד בתפקידים הללו בטוח שהוא בן למשפחת המדינה שאוכלת את יושביה וחושבת שהאזרח הוא סוג של משאבת כסף או אוצר טבע שמימנו אפשר להפיק תשועה ללא תמורה ולשלוח את עובדי המדינה ולגזול את האזרח קנסות ביטוח לאומי מס הכנסה שופטים שאין להם צדק רופאים בכסף ממש בגדול איכס
כתוב תגובה ל- שמעון סבג
9
ענייני משפחה
  מתיו   19/09/13 15:55
לפני ששופטים את אלי גור,ואת הטירוף! צריכים לעצור ולחקור את הנעשה בבתי משפט לענייני משפחה. שופטים נמוכי מצח,ועורכות דין פרובוקטיביות,גורמים להטיית הדין,ולפירוק התא המשפחתי באופן שאין לו תקנה. זכויות הגבר נרמסות! שופטים מטים משפט בדר"כ לטובת האישה. בתי המשפט בחסות החוק מעצימות את הכאב שממילא מתלווה לפירוק המשפחה. בתי המשפט לענייני משפחה,שופטים נמוכי מצח,ועורכות דין מניפולטיביות הופכות את המקום לבלתי אפשרי. לצערי אני צופה שמעשיו של אלי גור יהוו טריגר למעשי טירוף נוספים!
כתוב תגובה ל- מתיו
10
מבעית לאיזה קצוות של
  דידה   19/09/13 16:49
התנהגות מסוגל אדם להגיע בעת משבר.מה מניע אנשים לרמות טירוף אלה שאני מניח שרבים מהם לא התנהגו כך בטרם משבר. יתכן וזה נובע מטירוף נפשי של רגע, יתכן שזה הליך שמבשיל עם משבר כלכלי או משפחתי.דבר אחד אני למד מכתבה הזו א. שהמשטרה הינה חדלת אישים ולמעט מעצרים לרוב ומסיבות עיתונאים לרוב של המפכ"ל הנוכחי רב נזקה על תועלתה. איני יודע כיצד מונה מפכ"ל זה אולי על רקע "ידידות" עם הקובעים כנהוג לרוב במקומותינו.אם דודי כהן כונה ע"י השר הממונה "ברירת מחדל" והוא פי כמה מהנוכחי הוא טיפל היטב במשפחות הפשע ועובדה מרביתם אסורים בבתי הכלא.ב. מערכת משפט שנכבשה לחלוטין ע"י הפמיניזם הטורף. היום בית המשפט הינו חותמת גומי לגחמותיה של האישה. אני אישית מכיר עורכת דין שיצגה אישה בהליך גירושין וטענה שלא בבית המשפט שלאיש אין זכות קיום. הנסיבות הללן וחולשת נפש מביאים אנשים לקצוות הרות אסון.
כתוב תגובה ל- דידה
11
האלמנה השחורה.
  ירון זכאי 1   19/09/13 20:22
1. המדינה מאפשרת לגברת להעליל על כל גבר שהיא נפרדת ממנו כל עלילה דמיונית ובלתי מתקבלת על הדעת. 2. את הילדים הוא רואה "בהסדרי ראיה" מתוקצבים כמו אסיר, או במרכז קשר מאחרי סורגים. הגבר צריך להוכיח לשוטרים שלא היו הדברים המדומיינים מעולם. 3. כאשר העלילה חוזרת שוב, מתחילים להוציא נגדו "צווי הרחקה" אוטומטיים, ומגישים נגדו "כתב אישום" שבו הוא חשוף להרשעה אוטומטית בעבירה שטרם ביצע, בדיון שנמשך 2 דקות. 4. בכל רגע נתון כלואים אלפי גברים שלא עשו כלום לגרושותיהם. הנסחטים מוותרים על כול רכושם ל"אלמנה השחורה" שמחריבה את חייהם. 5. הפעם "השחורה", העורכת דין שלה, "הסוציאלית" ו-"המשטרע" לא העריכה כראוי לאן "האלמנה השחורה" הביאה את בעלה לשעבר ואבי ילדיה שאיבד את עבודתו בגיל 52. כשתסתיים תרועת הפסטיבלים התקשורתית, ויחדלו המנחמים לבוא; "האלמנה השחורה" תישאר עם התוצאות של מעשיה. 6. האם המשטרה מצפה מאיתנו להאמין כי שוטר לשעבר הוא רוצח ילדיו ללא פרובוקציה?! אם כך שתפרק את עצמה מהנשק ולא את הגברים הנורמטיביים שמעלילים עליהם....!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il