|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
במטרה לטרפד המינוי: תלונה נגד ניצן
מאת: איתמר לוין  |  17/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שי ניצן הכי מתאים
  אבי כהן   17/11/13 13:27
לחבורת העבריינים הממלאת את בית ה"מספח" העליון והפרקליטות. ווינשטיין "לא ידע" שאשתו מעסיקה ובדת זרה ללא רשיון !!!! "כבוד הנשיא" ברק לא התערב לטובת קרובו השופט אוהב השוחד כהן בייניש לא התערבה לטובת יחזקאל העבריין. לכן עכשיו שהתגלה שגם שי ניצן הוא בסך הכל עבריין עלוב, הוא הכי מתאים ל"תפארת מערכת המספח". ואחר כך שנשיא בית המשפט העליון יתבכיין שהציבור לא ממש מאמין להם. חה חה חה, הצחקתם אותי.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
2
לגנוז התלונה???
  משטרה מטעם   17/11/13 14:03
כתוב תגובה ל- משטרה מטעם
3
טפו עליך
  דיקטטורה שמאלנית   17/11/13 14:26
זה לא הימין זה כל עם ישראל מואס ולא רוצה בו איש מושחת מסואב מרתיע שמאלן קטן מגעיל אגומניאק. חצוף זיקית עלובה ופתית של השמאל הרדיקל.באיזה חוצפה ממנים אותו בשם מי בניגוד לרצון רוב עצום של העם.זה הכל שחיתות הכל שם מושחת שמאלן ממנה שמאלן ועאלק הימין ששולט עשרות שנים שותק.רוב עצום של העם דוחה בבוז ובמאוס את מינויו של השמאלן הגזען הזה הפרו ערבי.לא יתכן שאנשים יכפו ויאנסו חברה שלמה בגלל היותם בקליקה הנכונה.אם זו לא הארכי שחיתות אז מה זה שחיתות.עוד שמאלן מושחת ממונה כי יש לו כח וקשרים באחת מהישויות הכי מושחתות במדינה.פועלים הניגוד לרצונו של רובו העצום של העם אונס אכזרי של מדינה שלמה לאור הימים.לך הביתה איש קטן ומושחת העם לא רוצה אותך.
כתוב תגובה ל- דיקטטורה שמאלנית
אבל הביינישית נגד פוליטקה...
  צרצר   18/11/13 13:02
הביינישית ועמה כל ה0מולנים טענה נגד פיקוח כנסת או גם שרי משפטים כי היא ""נגד שיקולים פוליטיים"".
מתוך שלילת כל ביקורת על הפרקליטות ולמנות גוף מבקר, כותב על הצעה גיא לוריא מהמכון הישראלי לדמוקרטיה שהוא מכון פוליטי מובהק בכסות דאגנות לדמוקרטיה: ... מדובר בהצעה מסוכנת לשלטון החוק ולשוויון לפניו, שכן משמעותה עירוב שיקולים פוליטיים בניהול הליכים פליליים ופגיעה בעצמאותה המקצועית של הפרקליטות"... ראשית הפרקליטות פעם אחר פעם מוכיחה את חוסר עצמאותה וחוסר מקצועיותה בעשותה בדיוק את מה שמהשטרה מצפה ממנה בחפותה על פשעי המשטרה. שנית הריבון לא נבחן על סמך פניהם של הנציגים אלא על סמך מצע פוליטי ובכנסת הוא מגוון! שלישית ניתן לטעון זאת לגבי כל הנושאים למשל ועדת בריאות או חינוך או כספים אסור שיהיו שיקולים פוליטיים לכן אסור לכנסת למנות. רביעית כאשר מדובר בקידום דעתם הפוליטית של הפרקליטים הם כלל אינם טורחים להסתיר זאת אלא בבוטות משתמשים באמצעים משפטיים כדי לקדמה ובאופן מובהק וחוזר כלל אינם מעילים שיקולים שויוניים אלא בהתאם לנטייתם – ראו תופעת טליה ששון. הטענה ש"המעורבות הישירה של הכנסת - תפגע במושכלות יסוד של הפרדת רשויות" הינה חסרת שחר משום שהכנסת אינה מתכונת להתערב ישירות אלא היא ממנה מבקרים ובנוסף לכך הפרקליטות כלל איננה עצמאית מהמשטרה.
ומה פרוש פוליטיקאים = בכל מקרה שיקולים פוליטיים?
המונח פוליס פרושו ביונית עיר-מדינה יחידה מדינית המתנהלת באופן עצמאי. פוליטיקאי = מדינאי אדם המנהל את עניני המדינה. הם נבחרים כדי לדאוג לכלל הנושאים הציבוריים המגוונים מאוד הקימים במדינה בענייני פנים וחוץ. אין שייכותם המפלגתית פוסלת אותם מלעסוק באיזה שהוא נושא, הרי הם נבחרים לנהל את ענייני המדינה על סמך שייכותם המפלגתית. כך בענייני תשתיות, חינוך, בריאות, בטחון, חוץ וכך גם בדאגה לקיומה התקין של מערכת המשפט! על הממשלה לדאוג לכינון ופעילות מערכות ועל הכנסת לפקח ולאשר או לדחות שינויים כאשר אלו נדרשים.. במדינות דמוקרטיות קיימות מספר מפלגות לכל הפחות שתיים, אלו מיצגות גישות, השקפות לגבי אופן ניהול המדינה. במדינות דמוקרטיות העם בוחר במפלגות ושליטים נבחרים על פי המפלגות אליהן הם שייכים. אי לכך המילה פוליטיקה אינה מורה על פסול כלשהו ואיננה מילת גנאי. המילה פוליטיקה עלולה לקבל פרוש לשילי במידה ויש ערוב של עניינים לא שייכים כדרך ששיקולים זרים לכל נושא הם שליליים. אך בקרב כנופיית המוק רק ההשקפותיהם המנוגדות לממשלה הנבחרת מפעילות אותה ולפיה מקודמים אנשיה.
כתוב תגובה ל- צרצר
4
שי יהיה מינוי גרוע!משטרה צבועה
  הניה   17/11/13 14:51
כתוב תגובה ל- הניה
5
ללא משוא פנים
  דאגנית   17/11/13 15:32
בכתבה כתוב ש"על-פי ההערכות הוא המועמד המועדף על וינשטיין לתפקיד פרקליט המדינה". האם על הפרקליט היוצא לבחור את זה שנכנס. האם זה חוקי? האם זה הנוהל? ואם כן - חוסר ההגינות שבכך זועק לשמיים? הבחירה הבאה צריכה להיעשות ע"י גוף אובייקטיבי ולא ע"י אדם אחד בעל אינטרס.
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
אל דאגה
  יהוידע   17/11/13 15:54
שי נ יצן ייבחר! המינוי כתוב על הקיר.
כתוב תגובה ל- יהוידע
7
הימין מתנהלים כשתווית השקר על
  דוד הגלילי   17/11/13 15:57
נזכרו פתאום? סתם מנוולים.
כתוב תגובה ל- דוד הגלילי
אינך שמאל. אתה מחבל
  תפסיק לשקר   18/11/13 10:11
כתוב תגובה ל- תפסיק לשקר
8
האם יש הסבר מניח את
  דידה   17/11/13 16:00
הדעת להימנותו של הנבל הזה למשרת פרקליט המדינה? למעט "קשרים" טובים עם היועץ הרופס ויינשטיין? מי הם ההזויים שמבכרים להמליץ למנות אחד שנעץ מסמר בעיני הימין הפוליטי. דוקא אותו? מי עומד כאן בראש מצעד האיוולת?
כתוב תגובה ל- דידה
מדיניות הבננ"ה
  שמואל פישר   17/11/13 17:50

מי מנהל את מדיניות ה"בננה" (ר"ת) - בנימין נתניהו נותן הכל. לערבים, לאמריקאים ולשמאלנים.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
9
נמכרנו בידי הרשעים
  יהודה אלישקוב   17/11/13 16:04
אנחנו היהודים האמיתיים שאוהבים את הארץ והעם נימכרנו בידי אנטישמים ארורים שמשתפים פעולה עם האויבים כדי להשמיד את מדינת ישראל. לא יאומן כיצד אנחנו מממנים מהמיסים שלנו את הבוגדים מהבגץ והפרקליטות. רוב הצרות שבארץ הם בגללם. מתי העם היהודי יקבל שכל ויעיף לעזעזל את הבוגדים הארורים להיתפס הסוהר בעוון בגידה בעם ובארץ. תתעוררו בבקשה תתעוררו.
כתוב תגובה ל- יהודה אלישקוב
10
מה שקובע: האם עבר עבירה או לא
  רמץ   17/11/13 16:12
אין שום משמעות לעובדה שהוגשה תלונה על מנת לטרפד את מינויו של ניצן. אם אין מאחורי התלונה מאומה הוא ייצא נקי ואם יש דברים בגו צריך להעיף אותו קיבינימט. זה מזכיר את מה שקרה במצרים: אובמה כעס על המצרים שהדיחו את מורסי מכיון שמורסי נבחר באופן דמוקרטי. אז מה זה אומר: שאם מישהו נבחר באופן דמוקרטי והוא הורס את המדינה וכופה שריעה אז הוא חסין מהדחה? מן הצדק הוא שהמטרה מקדשת את האמצעים ולא ההפך או במקרה זה התוצאה מקדשת את התהליך. גם עם שיי ניצן: התוצאה מקדשת את התהליך. רק בארה"ב אובמה ימשיך למוטט את אמריקה ולהוריד אותה לרחוב ואי אפשר ליגוע בו גם אם אמריקה תישרף כי האיש הרי נבחר באופן דמוקרטי, לא?!!
כתוב תגובה ל- רמץ
11
המכרז מכור מראש לשי השמאלן
  גלית חדרה   17/11/13 17:45
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
12
בפני מי מתלוננים ???
  שמואל פישר   17/11/13 17:47
כאילו שישנה כתובת נייטרלית שאפשר לפנות אליה. הרי כל הרשויות נשלטות בידי השמאל - אז בפני מי מתלוננים ??? בפני בעלי השררה שתפסו את עמדות הכח המשפטיות ומעמידים פנים שהם מביאים חוק וצדק ??
פונים לשמאל כדי שהוא לא ימנה איש שמאל.... יש לזה סיכוי ???
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
אתה צודק, אך בכל זאת חייבים
  לפעול למניעת   17/11/13 18:51
המינוי הזה. לפנות לחברי הכנסת הימניים (דנון, רגב, חוטובלי, אקוניס ועוד) ולשרים (כץ, בנט, ליברמן, אורי אורבך, שטייניץ). הרי בסופו של דבר גם הם יסבלו מדמות כזו שתעמוד בראש הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- לפעול למניעת
13
ניצן עבר עבירות חמורות לכאורה
  לא עיניין של ימין   17/11/13 18:30
יש להגיב לגופו של עיניין האם ניצן עבר עבירות או לא. נראה לכאורה כי הוא חשוד בפלילים. כל השאר - כמו מי הגיש תלונה ומאיזה מניע-- ממש לא רלוונטי בדיוק כשם שניצן טען לגבי עבירות לכאורה של אנשי ימין.
כתוב תגובה ל- לא עיניין של ימין
14
כמה צפוי היועץ שהעסיק עובד זר לא חוקי יבחר
  בפרקליט עברין   17/11/13 19:02
כתוב תגובה ל- בפרקליט עברין
15
מהניצן הזה לא יצא פרח מפיץ
  פלא יועץ   18/11/13 08:17
ניחוח מרנין לב,ובודאי שלא יניב פרי עסיסי,אלא אך פרי באושים עכור.יש לעשות הכל בכדי שהנבל השמאלני מהערב רב החולני לא ימונה לתפקיד הרם.מהגת של ויינשטיין יוצא אך חומץ ולא יין לקידוש.היועץ העלוב ביותר שהיה לנו אי פעם,ממש בושה.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מעוכרי ישראל והצדק הללו ב"ב,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
16
ממתי המשטרה גונזת תלונה ?
  YOSSIMטםדדןצש   18/11/13 16:34
האם התבלבלו כאן היוצרות ? ממתי המשטרה גונזת תלונה ? האם ניתנו למשטרה סמכויות של שופט ? לא במדינת חוק ודמוקרטית . אם הוגשה תלונה על המשטרה לחקור את התלונה עד תום ולהגיש את המלצותיה לפרקליטות שהיא תחליט אם יש מספיק חומר ראייתי והאם להגיש כתב אישום . אסור למשטרה לסגור / לגנוז חקירות , בטח כאשר כן יש עינין לציבור והנושא הוא ציבורי ממדרגה ראשונה.
כתוב תגובה ל- YOSSIMטםדדןצש
17
שי ניצן עוד עבריין שאינו ראוי
  קורןנאוה טבריה   20/11/13 06:37
לפרקליטות המדינה! ולראייה:"שי ניצן תפר לי תיק באשמה של העלבת עובד ציבור.כיניתי את שלומית רובין מבקרת עיריית ירושלים בתואר "זונה מקצועית".לשם כך השתמשתי במילה חריפה ובוטה לתאר את התנהלותה המפוקפקת כמבקרת עירייה שכתבה דו'ח זדוני שבו האשימה אותי באחריות לנזק שנגרם בגין סלילת כביש 4 שדרות מנחם בגין,כאשר יזם נדל"ן שהחזיק בשטח פרטי,בעזות מצח ביצעה חברת מוריה העירונית עבודות בשטח למרות שלא היתה הפקעה....שי ניצן היה נגוע בפרשה שלי שכן עו"ד שלומית רובין היתה רעייתו של יעקב רובין שלבטח שמעת והכרת ונחשפת לו לטוב ולרע.יעקב רובין היה המאמן של שי ניצן וקידם אותו לאהרון ברק שם שימש כמתמחה שלו ובהמשך מונה לעוזרה של דורית בייניש.שי ניצן לא פעל לפי הנהלים.השופט ששפט אותי היה אלכסנדר רון.הוא קודם למשרת שופט באופן פרוטקציוניסטי והיה מקום לחקור את הקשר שלו לשי ניצן למשל,או למרים רובינשטיין שכן הוא הגיע לכס השיפוט לאחר שלמד בכלל היסטוריה.וכמעט לא עסק במשפטים (יש לו תואר ד"ר).הוא עבד בפרקליטות מספר חדשים ומונה לכהונת שופט.אין ספק שהמינוי הקצר שלו היה הדרך המבטיחה למנותו.לעניין שיטת המינויים של שופטים הגשתי עתירה ונחשפתי לעוד קומבינה מלה וגזענית בדרך של מינוי שופטים.לכן אני מקדיש מזמני לחשוף את ריקבונה של מערכת המשפט.לחשוף את עליבותם של חברי הוועדה שבחרו בשי ניצן.שהתנהלו באופן מפוקפק.זאת למעט פרופסור אריאל בנדור...."(יששכר בן-חיים,עובד ציבור במכתב למאיר שטרית,ד"ר אביעד הכהן,ולדורית בייניש)!!! מה הסיכוי של מר בן-חיים לשים קץ לריקבון הזה?נאדה=שואף ל-0 סיכויים עד כדי כך המערכת רקובה-כך גם נראית המדינה שהיתה אמורה להיות 'יהודית ודמוקרטית!!! יואב יצחק:"ביניש-עבריינית סידרתית"(3/12/11) מיכאל איתן:"יש לי עדויות לכך,שפרקליטות המדינה אישרה מראש פעולו של אבישי רביב,שהיו עלולות לפגוע באנשים על לא עוול בכפם ולסכן אותם"....עדנה ארבל ועמי איילון עזרו זה לזה להסתיר את האמת"(ידיעות אחרונות ,חיים שיבי 2/10/98) אז מה הפלא ששי ניצן נבחר?..."שמאל המעלה על נס את ערכיי הדמוקרטיה=כמוהו כפרוצה המתהדרת בטוהר מידות"!!!(ג'ורג' אורוול)!!! ואם עד היום דורית בייניש לא תבעה את עלבונה מיואב יצחק וארבל ממיכאל איתן=סימן שהן יודעות שהן עברייניות ושכל המערכת רקובה מכף רגל עד ראש!!! ואני הקטנה הרי אמרתי לכם מזמן:שמאלנות זה המקצוע השני העתיק בעולם!!!......מי יציל את הבית שלי...את ארצי מולדתי האחת ואין בילתה מפני עבריינים מסוג זה ?מי? הצילו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
שי ניצן עוד עבריין שאינו ראוי
  קורןנאוה טבריה   20/11/13 07:38
לפרקליטות המדינה! ולראייה:"שי ניצן תפר לי תיק באשמה של העלבת עובד ציבור.כיניתי את שלומית רובין מבקרת עיריית ירושלים בתואר "זונה מקצועית".לשם כך השתמשתי במילה חריפה ובוטה לתאר את התנהלותה המפוקפקת כמבקרת עירייה שכתבה דו'ח זדוני שבו האשימה אותי באחריות לנזק שנגרם בגין סלילת כביש 4 שדרות מנחם בגין,כאשר יזם נדל"ן שהחזיק בשטח פרטי,בעזות מצח ביצעה חברת מוריה העירונית עבודות בשטח למרות שלא היתה הפקעה....שי ניצן היה נגוע בפרשה שלי שכן עו"ד שלומית רובין היתה רעייתו של יעקב רובין שלבטח שמעת והכרת ונחשפת לו לטוב ולרע.יעקב רובין היה המאמן של שי ניצן וקידם אותו לאהרון ברק שם שימש כמתמחה שלו ובהמשך מונה לעוזרה של דורית בייניש.שי ניצן לא פעל לפי הנהלים.השופט ששפט אותי היה אלכסנדר רון.הוא קודם למשרת שופט באופן פרוטקציוניסטי והיה מקום לחקור את הקשר שלו לשי ניצן למשל,או למרים רובינשטיין שכן הוא הגיע לכס השיפוט לאחר שלמד בכלל היסטוריה.וכמעט לא עסק במשפטים (יש לו תואר ד"ר).הוא עבד בפרקליטות מספר חדשים ומונה לכהונת שופט.אין ספק שהמינוי הקצר שלו היה הדרך המבטיחה למנותו.לעניין שיטת המינויים של שופטים הגשתי עתירה ונחשפתי לעוד קומבינה מלה וגזענית בדרך של מינוי שופטים.לכן אני מקדיש מזמני לחשוף את ריקבונה של מערכת המשפט.לחשוף את עליבותם של חברי הוועדה שבחרו בשי ניצן.שהתנהלו באופן מפוקפק.זאת למעט פרופסור אריאל בנדור...."(יששכר בן-חיים,עובד ציבור במכתב למאיר שטרית,ד"ר אביעד הכהן,ולדורית בייניש)!!! מה הסיכוי של מר בן-חיים לשים קץ לריקבון הזה?נאדה=שואף ל-0 סיכויים עד כדי כך המערכת רקובה-כך גם נראית המדינה שהיתה אמורה להיות 'יהודית ודמוקרטית!!! יואב יצחק:"ביניש-עבריינית סידרתית"(3/12/11) מיכאל איתן:"יש לי עדויות לכך,שפרקליטות המדינה אישרה מראש פעולו של אבישי רביב,שהיו עלולות לפגוע באנשים על לא עוול בכפם ולסכן אותם"....עדנה ארבל ועמי איילון עזרו זה לזה להסתיר את האמת"(ידיעות אחרונות ,חיים שיבי 2/10/98) אז מה הפלא ששי ניצן נבחר?..."שמאל המעלה על נס את ערכיי הדמוקרטיה=כמוהו כפרוצה המתהדרת בטוהר מידות"!!!(ג'ורג' אורוול)!!! ואם עד היום דורית בייניש לא תבעה את עלבונה מיואב יצחק וארבל ממיכאל איתן=סימן שהן יודעות שהן עברייניות ושכל המערכת רקובה מכף רגל עד ראש!!! ואני הקטנה הרי אמרתי לכם מזמן:שמאלנות זה המקצוע השני העתיק בעולם!!!......מי יציל את הבית שלי...את ארצי מולדתי האחת ואין בילתה מפני עבריינים מסוג זה ?מי? הצילו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il