|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מה אני, חיה?"
מאת: איתמר לוין  |  03/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הרוויחו זאת ביושר על חשבונינו
  אילן א   3/02/14 08:10
השחיתות הורידה אותנו לרמת חיים של חיה
כתוב תגובה ל- אילן א
2
אתם גרועים מחיות
  אליהו חיים   3/02/14 08:25
באידיש זה יותר יפה "וילדה חאייס" ,מושחתים ומשחיתים, מה חשבתם שתקבלו פרס, תרגישו אתם מה שמרגישים אלפי נעצרים בישראל שלרובם לא מגישים כתב אישום אבל אתם הרווחתם את המעצרים הללו בצדק, צריר לשרש את תרבות השוחד.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
מזעזע וחמור
  י.צ.   3/02/14 09:04
המשטרה מתנהגת עם חשודים כאילו היו רוצחים. איכן כל ארגוני זכויות האדם הדואגים לרוצחים פלסטיניים ? איפה כל יפי הנפש , השומעים על התעללות כזו? אני מתבייש לחיות בחברה הנוהגת בחשודים כך . עדיין לא הורשעו . כך לא ניתן לגלות את האמת . מטרת המשטרה צריכה להיות רק גילוי האמת ולא חיפוש הרשעה . כאן בית המשפט חייב לבקר קשות את המשטרה הנוהגת באכזריות איומה כלפי חשודים בלבד .
כתוב תגובה ל- י.צ.
4
עם ישראל פחדן
  מלך אלוף   3/02/14 09:16
כלהיהודים הישראלים הציונים הפטריוטים שנמצאים בממשלה מפחדים מאירן חיזבאלה חמאס ותהליך השלום ולכן לא מעיפים את החולה נפש הפסיכופת המושחת ביבי נתניהו ובגלל הפחד הם מוכנים שהמדינה הזאת תהרוס יחסים עם כל העולם ומה לא במקום להתאחד כגוש ולהעיף לכל הרוחות את החולה נפש הפסיכופט המושחת ביבי נתניהו ולהקים ממשלה בריאה נקיה ונורמלית. וכל זה בגלל?, שהם מפחדים, ויש את העיניין של הכאב ראש מבחירות חוזרות וגם כי ביבי ועוד ועוד דאגו להפחיד את כולם מאירן גרעינית וחיזבאלה וחמאס ותהליך שלום, ואז עדיף כבר להביא את המדינה לתהום ולרסק אותה עם החולה נפש הפסיכופת המושחת ביבי נתניהו, ואישתו הטינופת החולה הקשה ביותר שתורמת את חלקה הענק בגניבת כספינו עם נרות ריחניים חולניים ומי יודע עוד כמה דברים שעוד לא נתגלו, וציפי ליבני המסכנה ככלי לשעשוע בידי החולה נפש הפסיכופט המושחת ביבי נתניהו, בגדול, כל זה בגלל שעם ישראל פחדן, עם ישראל עם פחדן.אנחנו בתור יהודים הושמדנו באירופה בגלל שרצינו רק כסף ולהשתלט על כסף בכל מקום בעולם ולהגיע לכל מקום שיש בו כסף בעולם ולהשתלט על כל מקום שיש בו כסף בעולם ואז אחרי ש6 מיליון מאיתנו הושמדו המשכנו כמו טפילים לחפש מקום אחר להשתלט בו ומצאנו את המקום הזה שנקרא אמריקה שאנחנו גם חיים על חשבון אמריקה וכל הציוד של צה"ל הוא מאמריקה ולעשות את השלום שקרי רוצה שנעשה אנחנו לא מוכנים ועכשיו אובמה וקרי קלטו את זה שאנחנו חיים בגועליות על חשבון העם האמריקאי בטחונית ולא רוצים לעשות שלום אלה להמשיך לכבוש. אבל זה המצב כעת, אמריקה וכל העולם קולטים את הגועל של העם היהודי וסוגרים עליו, אז מה לעשות?, צריך להתקפל ולעשות את השלום הזה, כי אנחנו נמשיך כמו מטומטמים כל הסלמה בגבול זה או אחר לשבת במטוס ולירות פצצות ולא להכנס קרקעית כי היהודי הוא פחדן . אבל כל הסלמה גובה לנו הרוגים..., אז ללכת ולעשות עכשיו את השלום שקרי רוצה שנעשה אנחנו נהיה חייבים לעשות.
כתוב תגובה ל- מלך אלוף
5
שאלות למגיבים
  יוסי מ   3/02/14 09:39
אילן א. ואליהו חיים.
אפשר להבין את הכעס כלפי הנאשמים. מותר להניח ולקוות, שיקבלו את עונשם אם וכאשר יחליט כך השופט. עד אז הם רק חשודים וכשצריך לחקור אותם, צריך להיות קשים ונחרצים אבל, החוק לא יכול לאבד צלם אנוש והחוקרים צריכים להגיע אל האמת ולא לתמרן נחקר להגיד את מה שהם רוצים.
.
פה מדובר בנאשמים בפרשה מקוממת ושכל מי ששומע את הפרקליטות והמשטרה, ובתחלית הפרשה גם את העיתונות, רוצה לתלות את כולם על עץ, החל מהנאשם הראשי אולמרט וכלה באחרון החלפנים. אלא שבמשפט יושב השופט ויש כללים ויש סדרי עבודה, והתמונה משם נראית אחרת,ויכול להיות שחלקם או כולם יצאו זכאים, יתכן. ומה אז תגידו?? אז ההתנהגות כלפיהם תהיה חריגה לרעה??
צריך לזכור, שזה יכול לקרות לכל אחד, להגיע לחקירה ומעצר. לנו או למכרים או לבני משפחה,ואז התמונה הזו חודרת לנשמה ולפעמים לא יוצאים ממנה.
.
המשפט הזה מתוקשר ולכן הדברים מגיעים לידיעת הציבור. הרי יש אלפים רבים שעוברים את הסיוט הזה יומיום ואין להם תקשורת שמציפה את הדברים. מה תגידו להם?? ומה תגידו לאלה שבסוף חוזרים הביתה בלי המשך בבית משפט??
.
הבעיה פה היא בעית אמת. המטרה מקדשת את האמצעים ככל שהדבר אמור במשטרה ובפרקליטות, ומי שמתנהג כך יכול להגיע למקומות שבהם ממלאים פקודות בלי לחשוב, כי המטרה מקדשת גם פשעים.
אין להם אלוהים ואני מתכוון למובן הרע של המונח.
צדק צדק תרדוף אמר הנביא, ומפרשים כך: צדק בדרכי צדק.
בקיצור צריך להפריד בין המשפט הזה ומה שיצא ממנו לבין התנהגות חייתית אכזרית וגם מנוגדת לחוק. מי שמתנהג כך כלפי חשודים, לא מגיע בזמן למקום שבו בעלים רוצחים את נשותיהם, ובחורות נאנסות בכל צעד ושעל וזקנים וזקנות הם נושא לשוד והתעללות יומיומים.
זו אותה המשטרה וזו אותה הפרקליטות. תעצרו רגע ותחשבו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אני מבין אותך, אבל.........
  אליהו חיים   3/02/14 10:21
אני גם פעם הייתי עצור כאשר נלחמתי בקציני משטרה מושחתים ובסופו של דבר העיפו את אותו הקצין מהמשטרע, אני גם מכיר את מערכת המשפט כאשר שופטים אינם מגיעים מוכנים, אינם מכירים את התיק, מאחרים לבית המשפט,מתקופפים מול עורכי דין נוכלים כמו יוסי כהן העורך דין של משפחת נתניהו שמתחנף לשופטים עד שבא להקיא.
הצדק הרבה פעמים קשור לכסף ומי שיש באפשרותו לקחת את הליגה העליונה של עורכי הדין רבים הסיכוים שיצא זכאי(כך את ליברמן כדוגמה בתיק הגדול שמוסמס גם בעזרת הרועץ המשפטי לממשלה, כך את אולמרט שלא מתקבל על הדעת שיצא זכאי ובכל זאת יש לו סיכוי, ויש עוד ועוד...)
המטרה מקדשת את האמצעים (אני מודע שגם אני יכול להיפגע ) אין לנו ארץ אחרת ועל זו שלנו יש לשמור ,בסך הכל שישים שנות עצמאות שזה שום דבר בתולדות העמים, אין שום ערובה לכך שזה ימשך אלה אם נדע לנקות את כל הטינופת שהצטברה כאן,להילחם בשחיתות, בסכינאות,בפשע ההולך וגואה ,לכל הדברים הללו דרושה מנהיגות ולא את אלו שעושים לביתם ולכן בסופו של דבר יקומו אנשים טובים ויבינו שכל האמצעים כשרים להשגת המטרה, והיום הזה לא רחוק.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תשובתי.
  יוסי מ   3/02/14 14:11
אני חולק על דעתך ולא רק משום שאין מטרה שמקדשת את האמצעים, והמדרון חלקלק מאוד ואין אצלנו בלמים שיעמדו מול המשטרה על שלל הפרות זכויות אזרח.
אני לא מזדהה עם מפגיני הימין אבל כאשר המשטרה רומסת אותם ואת זכותם להפגין, אני עומד לצידם ולו רק כי המשמעות האחרת קשה.
יש בתי משפט, שם מתבררות אשמות של נאשמים ושם צריך להיקבע מה אמת ומה שקר.
בשיטה המתוארת כאן לא מחפשים את האמת אלא מחפשים ל"נצח" ולהביא אנשים לדין דרך שבירה שלהם, ולא חשובה האמת.
מזה צריך להיזהר. הרבה יותר מעורכי דין יקרים שמצליחים פה ושם לחלץ נאשמים. זה בתוך כללי המשחק גם אם לא מוצא חן בעניך ובעני.
עדויות שקר והודאות שלא במקום זו רעב חולה.ושוב, זכור שעל כל מפורסם שכותבים עליו בעיתון ,יש מאה אחרים פשוטי העם שמה שעובר עליהם לא מתפרסם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נכון
  י.ח.   3/02/14 15:30
כתוב תגובה ל- י.ח.
6
מה ההבדל בין המתואר לתנאי הגטו
  מה נלין על הגטו   3/02/14 10:30
אני לא מבין דבר אחד. כל האנשים האלה שנעצרו חשודים בעבירות חמורות. על כך אין ויכוח, כמו גם כך שאם הם יימצאו אשמים, הם חייבים להיענש. אבל... מה שמתואר כאן זה שרשויות אכיפה והאנשים המופקדים על שלטון החוק, ביצעו בעצם עבירות פליליות -נגד האנושות ממש- שהן הרבה הרבה יותר חמורות מעבירות מוניות של שוחד וכאלה! במדינה מתוקנת צריך להעניש את מורשעי הולילנד בחומרה, ואת כל מי שהיה אחראי או שיתף פעולה עם מכונת ההשמדה ההמונית הזו של כבוד האדם, להעניש שבעתיים. אם זה מה שמתרחש לאחר התפתחות של שבעים שנה ובמדינה מודרנית, אני לא מבין מה הטענות שיש לנו על התנאים המחפירים שהיו בגטו. התנאים שם היום אכן גרועים לפני שבעים שנה, אבל מה שמתואר כאן גרוע באופן יחסי הרבה יותר. סליחה על ההשוואה, אבל היא מדוייקת. (ואני מדבר על תנאי הגטו, לא על מכונת ההשמדה ותאי בגאזים, חלילה).
כתוב תגובה ל- מה נלין על הגטו
7
מחייב לקחים ברמת ממשלה וכנסת
  לא מקובל !   3/02/14 11:01
הנטען כאן בכתבה מחייב בדיקה והסקת מסקנות. לא יתכן ששוטר כלשהו יחליט שאדם יעצר בתנאים של חיה. אין לזה סיבה (תקציב? זה התירוץ?) ואין לזב הצדקה . הרי גם בכלא, אחרי שאדם מורשע, התנאים הללו לא מקובלים. אז למה להטילם על מי שטרם הואשם אפילו, ובוודאי שטרם הורשע? מצופה עכוש מהכנסת לבדוק את המתרחש ולחוקק תקנות שיאסרו מעצר אדם שלא ניתנים לו תנאים מינימאלים שיש בהם כבוד ושמירת זכויות.
כתוב תגובה ל- לא מקובל !
8
אי אפשר לעבור בשתיקה. מזעזע!!1
  אהוד פרלסמן   3/02/14 11:13
ברור כשמש שאנשי המשטרה פשוט מענים את העצורים כדי שיודו. לא כך אנו רוצים לראות את המדינה שלנו, ולא לשם כך אנחנו משלמים משכורות לשוטרים. האמת היא שממש קשה להאמין למה שכתוב כאן, ואני מאוד מקוה שחברי הכנסת והממשלה לא יעברו בשתיקה על התאורים המפחידים והמזעזעים האלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה יכול רק לקוות
  אליהו חיים   3/02/14 12:31
רק אדם ישר ורציני מחוץ למשטרה יוכל לתקן שם , אבל ראיתם מה קרה להרצל שפיר?פפה דוק זרק אותו מהמשטרה,לכל המושחתים נוח שיש משטרה חלשה ,עובדה ראו מה קרה בתיק הגדול של ליברמן, ראו מי הוא השר לביטחון פנים? אחד מהגמדים של ליברמן,ראו את הרועץ המשפטי? הוא יותר קונסילרי של המושחתים מאשר אדם שלצד החוק,בקיצור בדיבורים לא ישתנה כאן שום דבר ,או כמו שאומרים הערבים, "על דיבורים לא משלמים מכס"
הבעיה בבתי המעצר שהם לא מועילים כלל, הם רק טובים נגד חלשלושים אבל לראשי משפחות הפשע הסוהרים עושים כבוד.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
9
ברוכים הבאים לחזיריאל
  אהרון שחר   3/02/14 11:40
אחר כך מתפלאים כשאני אומר שאנו חיים בדיר חזירים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
10
שמח לאידם של כל המתלוננים
  דורש צדק   3/02/14 12:57
בית המשפט יקבע אם הנאשמים אשמים מבחינה פלילית. מבחינה מוסרית כולם פושעים כי הם פגעו ביופיה של ירושלים על ידי בניית המפלצת המכערת את ירושלים. כבר אמר על כך אחד השופטים. לכן טוב מאוד שהם סבלו ושמחתי לקרוא את הכתבה.
כתוב תגובה ל- דורש צדק
אני מקווה שלך זה לא יקרה
  י.צ.   3/02/14 15:36
כי אז היית מדבר אחרת . חוכמה - במחסור
כתוב תגובה ל- י.צ.
11
תנו להם מלון חמש כוכבים
  שלומי האירני   3/02/14 13:25
על תנאי המעצר אין מה להרחיב ,זה מה שיש במדינתנו במאה העשרים ואחת . כל עצור חייב לדור בהן ללא הבדל מעמד או תואר .מואשמים הולילנד ברובם ציפו לקבל יחס אחר מבוזגלו .הטיעון היום על תנאי המעצר לא רלוונטי לסיכומי ההגנה או שאין להם טיעונים אחרים ,אז נשתמש בכל טיעון היכול לבוא מהיקב והגורן.מעניין שהפעם לא השתמשו בשואה או בנאצים אך רק בחצר האחורית שלה ״הגטו״ .נו כשנתנהג כסקנדינבים אזי נקבל תנאים של סקנדינבים ,ברור באפשרויות התקציבים של המדינה. אני מאחל לכל נאשמי הולילנד שיצאו זכאים אם הם כאלה ,ולא התנאים בבתי הסוהר כאסיר הם משודרגים ומשופרים יחסית במיוחד באגף התורני
כתוב תגובה ל- שלומי האירני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il