s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית שמש תישאר בידי משה אבוטבול
מאת: עידן יוסף, איציק וולף  |  12/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין גבול לצביעות
  טל שילוח   12/03/14 02:26
לדבר על נטיה של התקשורת החרדית זה עלוב ומצחיק ואין תיאור מתאים אחרי החגיגה בתקשורת החילונית והדתית לאומית מלפני הבחירות הראשונות ועד עכשיו בהסתה וצורה הכי נבזית וגועלית בושההההההה
כתוב תגובה ל- טל שילוח
צודק בהחלט, אתר בשבע סרוגים לא
  דיווחו על אבוטבול   12/03/14 05:40
כלל. האמת לא ממש מענין אותי כל הבחירות שם, מה שמענין אותי נפילתו של בניטו המנוול והנוכל נפילתה של השקדיה הנובלת הנוכלת והמנוולת נפילתו של עכברוש הביבים אורבך, והכי כייף ממש כייף ליווכח בנפילו של הפושע הרמאי גונב דעת כל הציבור על גוונו השונים אפילו על דם המתים והכל עשו בעזרת אתר בשבע וסרוגים וכיפה ולא צלח למנוולים הללו, הלא הוא רונצקי המנוול בתחפושת עלובה של רב.

אין לי שום קשר למגזר החרדי אך מוכר לי היטב המגזר הדתי לאומי שילכו לעשות תשובה ויסלקו מדרכם את הארכי פושע גונב הדעת הסידרתי רונצקי שהוא לא תלמיד חכם לא רב, אפס מבחינה תורנית גונב דעת תלמדו ביו"כ התשע"ד כולל את דעת משפחות פוגל ובין ישי הכל מידע אישי.

הצדק נעשה מהשמיים לא מגיע למנוולים האלה לשלוט והם יפלו עד הסוף משום שרונצקי המנוול ביחד עם אשת האיש השקדיה הנובלת שלו שסתובב איתה ליליות על גבי לילות למכור את הסחורה העלובה שלו שאשתו בהודו קיבל ברמאות וגניבה כספי ציבור לאור יום והכל לשום כלום ואפילו בגיוס בנו נתנאל לתפקיד בנהלת שלו שזה בפרוש עבירה על החוק ללא שום מכרז ובניגוד ענינים חריף ביותר. ראש מנהלת תודעה יהודית היא מנהלת להזנית הדת ברשות רונצקי הנחש הארור שקרן שאין דומה לו, שילך לשחק בעזרת בתו הנואפת בדף הפייסבוק שלו שבקושי ממריא שם כל הזמן אותם אנשים טיפשים מופיעים שם מה הפלא הרי מכירים את הפושע רונצקי בכל רחבי השומרון ובציונות השתית שרונצקי הביא לה יותר נזק מתועלת. המנוול הזה רונצקי מסתיר מהציבור את על עלילות הבת הנואפת שלו, נכשל בחינוך בתו ורוצה לחנך את החילונים המנוול הזה.

מה הפלא שלאזכרת משפחת פוגל הי"ד בקושי הגיעו 700 איש חה חה חה חה עצרת קראו לאזכרה, על דם המתים רונצקי מנסה כל הזמן להבנות אוי את מי זה באמת מענין. אפילו הישיבה הזו של רונצקי לא ממריאה בשל ניצול תלמידים בצורה מחפירה לעבודות שונות ולא לשם לימוד.

באמת הצדק בא מהשמיים וסופם של שקרנים גנבים מנוולים כרונצקי בנט שקדיה נובלת ועכברוש בבים אורבך ואלי כהן מבית שמש לקבל את מנה אחכת אפיים כמו שצריך זה הצדק האמיתי סוף שקרנים נוכלים ומנוולים ובראשם רונצקי ליפול זה חוק אלוהים ואתר בשבע סרוגים וכיפה יכולים להסתיר בלי סוף את החיזורת של הרביעיה הפושעת שבעורמה השתלטה על הבית ה יהודי, הם המנוולים רמאים נוכלים שקרנים נחשים ארסיים קרו לעצמם בית היהודי משמע חוץ מאיתנו אף אחד לא יהודי הבנתם את זה?
כתוב תגובה ל- דיווחו על אבוטבול
2
ראשית קלפי 27 ממוקמת באיזור
  כתבה לא עניינית   12/03/14 02:28
ראשית קלפי 27 ממוקמת באיזור החילוני ()400+ קלות לכהן). שנית כל התקשורת במדינה למעט התקשורת החרדית היתה מוטית לטובבת כהן. ולסיום דב ליפמן האיש והכלבלב הזוי וחסר בינה
כתוב תגובה ל- כתבה לא עניינית
3
בית שמש
  john   12/03/14 02:30
ברוך השם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ברוך השם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ברוך השם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- john
אין אלוהים אלא אלא אליל. עכו״ם
  שולם   12/03/14 07:51
אין השגחה עליונה. אין אלוה במובן הדתי. כופר באמונה באלוהי ישראל.הדתות ימחקו ויעלמו ביום שבני האדם יתפקחו והתהליך בעיצומו הולך ומתרבה. וזעקת הרבנים והגנבים שבהם היא מול ״הסכנה״ ״שמגפת״ הפקחון תשטוף את ההולכים בחושך.
כתוב תגובה ל- שולם
4
טעות בדיווח
  בני 123   12/03/14 02:31
קלפי 27 היא קלפי חילונית -- בבקשה לתקן את הדיווח
כתוב תגובה ל- בני 123
5
הבחירות
  שלום פ.   12/03/14 02:35
שקר אין לו רגליים... תודה לקל !! ניצחנו את ההסתה !!
כתוב תגובה ל- שלום פ.
6
האם קלפי 27 אכן מהאיזור החרדי?
  קלפי 27   12/03/14 02:40
לפני שמשמיצים אנא בידקו שוב את האמת.
כמדומני שקלפי 27 נמצאת באיזור העיר הותיקה, ולא מהאיזור החרדי!!
חשוב מאוד לשמור על הגינות דוקא בענינים רגישים כאלו!
כתוב תגובה ל- קלפי 27
זה מהאזור החילוני
  דוד משה בית שמש   12/03/14 04:59
כתוב תגובה ל- דוד משה בית שמש
זה מהאזור החילוני
  דוד משה בית שמש   12/03/14 04:59
כתוב תגובה ל- דוד משה בית שמש
7
דיווח מוטה? הצחקת אותי!
  איפכא מסתברא   12/03/14 02:52
News1 מאשים אחרים בדיווח מוטה...
בכתבה אחת שלושה ציטוטים, כולם באותו הצד.
תראו מי מדבר!!
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא
8
קלפי 27 נמצאת בדוד רזיאל
  יוססייי   12/03/14 05:49
ברמת שרת החילונית. זו קלפי שהייתה מלאה במצביעי אלי כהן, והזיופים היו של אנשי אלי כהן. גם נעצרה חילונית שמצביעה כפול. איזה כיף לזייף ולהאשים את החרדים. זה מתאים לסטריוטיפ יופי.
כתוב תגובה ל- יוססייי
9
לא צריך בחירות. יש בתי משפט.
  אהוד פרלסמן   12/03/14 06:08
אם הכנסת תמשיך לעמוד מנגד, ותיתן לשופטים מאסכולת ברק להשתלט על חיינו, בסופו של דבר יבוטלו הבחירות, ופקידים שאמת המידה לבחירתם תהיה נאמנות לדרכה של מרצ, ימונו על ידי בית המשפט העליון לנהל את העיריות ואת הממשלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
בג"צ מנותק מהעם
  חשדנית   12/03/14 07:00
אחרי שהדיח 3 ראשי עיר מכהנים לפני הבחירות, ואחרי הבחירות התברר שכולם נבחרו מחדש ברוב קולות של הבוחרים, ואחרי שבג"צ הורה על בחירות חדשות בבית שמש ונצרת, ושוב נבחרו אותם ראשי עיר שנבחרו מלכתחילה, אחרי כל זה יש כבר חותמת רשמית לכך שבג"צ מנותק מהעם, והעם בז לבג"צ והחלטותיו.

הגיע הזמן לפרק את בג"צ !! ולהקים מחדש עם אנשים שפויים ולא עם 'האליטה הסמולנית' שנתמכת על ידי ארה"ב ושולטת על חיינו... הגיע הזמן ל-מ-ה-פ-ך אמיתי של הימין, ואת זה נתניהו לא יכול לתת, הוא בעצמו 'אחד מהם'... צריך לסלק את נתניהו מראשות הליכוד ולבחור מנהיג חדש אמיתי שיסלק מכאן את ארה"ב וגרורותיה והקרן לישראל חדשה וכל תומכיה, ויביא לכאן שלטון ימין אמיתי !! לזרוק את ארה"ב לקיבינימט כמו שעשה הגנרל סיסי במצרים. לו יהי
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
פרס בתגובה:"היהודים ניצחו"!!!
  קורןנאוה טבריה   12/03/14 07:10
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
מה הטענות לרדיו ?
  shmuel1   12/03/14 08:48
אני מתבייש בעצמי!

למה אנחנו לא מסוגלים לקבל תוצאות של בחירות דמוקרטיות?
אני קורא את הכתבה ורואה שבודקים האם תחנות רדיו החרדיות לא "היטו" את הבחירות, מישהו כאן השתגע???

מה אנו רוצים מהם? הם ניצחו חאלאס ממשיכים הלאה...

אני רואה בכתבה 3 דעות נגד אבוטבול וניצחונו וכן בכל האתרים והתקשורת
כתוב תגובה ל- shmuel1
13
ונהפוך הוא! האמת ניצחה את השקר
  שינשין   12/03/14 09:15
היהדות תנצח את כל שונאיה והמסיתים נגדה!!!
כתוב תגובה ל- שינשין
חרדיות על פלגיה אינה יהדות
  נא לדייק   12/03/14 09:45
החרדיות היא פרשנות צרה ואינטרסנטית לתורה מבזה את האדם מסרמסת אותו בפסוקי גמרא ומחנכת אותו לבטחנות ועוני על חשבון שכניו היהודים
כתוב תגובה ל- נא לדייק
יש מי מקיים את התורה כמו שהיא
  שינשין   12/03/14 11:21
והוא היהודי האמיתי ,ויש מי שרוצה להרגיש יהודי בלי לעשות
כלום או לשקר לעצמו.
כתוב תגובה ל- שינשין
צודק שיינשיין רונצקי בנט ושקד
  חטפו נוק אאוט   12/03/14 12:11
בפרצוף המכוער והצבוע שלהם, לא יעזור לאתרים בשבע סרוגים כיפה שמחפים ללא הרף על הפושעים הללו ולא מאפשרים לגולשים להגיב תגובות נגד מינוריות אז זה יבוא פה באתר ובגדול. העיקר שהבד"ץ של רונצקי השקרן נחש ארור כשר למהדרין ראש מנהלת לתודעה יהודית שהוא ראש מנהלת להזנית הדת שעולה חמישה מיליון שקל למשלם המיסים בעד שום כלום ועוד נתן לבנו נתנאל המנוול הזה רונצקי תפקיד במנהלת לגנבת כספי ציבור לאור יוםשהוא ניגוד ענינים חמור מאין כמותו.

מי שקנה את מקומו בבית היהודי בכסף מלא ובלי בושה מחרדים מרחובות כמו רונצקי בנט שקד ואורבך וכך גבר בנט על אורלב שיסתמו את הפה שלהם, מי שנכשל בחינוך בתו שלא רצו אותה באיתמר אחרי שתפסו את הזוג מיכל גולדשטיין רונצקי נואפים באחד מישובי הבקעה שרונצקי שיסתום את הפה שלו ולא יחנך איש כשנכשל חמורות בביתו פנימה, מי שהסתובב כרונצקי עם אשת האיש השקדיה הנובלת יומם ולילה לשווק את סחורתו העלובה שיסתום את הפה שלו ולא יחנך אף איש על תודעה יהודית, לא חילוני לא דתי לא דתי לאומי לא אף אדם לפני שיחנך את עצמו הארכי נוכל גונב דעת כל הציבור על גוונו השונים הלא הוא רונצקי הנוכל פושע בהתגלמותו, מי שגנב את דעת תלמדו ביו"כ התשע"ד בעזרת בתו הנואפת שהפעילה את דף הפייסבוק שלו ביום הקדוש ביותר בשנה כדי ליצור אילוזיה שיש לו הרבה תומכים שיסתום את הפה שלו ולא ידבר בשם הרב צבי יהודה הכהן קוק על שום כשרות אחרי שמתנהג כמו שמתנהג ועל כך יש לי צילומים המעידים על כך, אפילו את זכרם של המתים חילל רונצקי שעל גבם עושה כל הזמן מסחרה עלובה ומחלל את זכרם ללא הרף שסיתום את הפה בקושי באו 700 איש לאזכרה שלהם שכבר עייפנו מלשמוע מהרונצקי הנוכל, למה לא שומעים על מפחת חתואל הי"ד הצנועים שגורלם פי מיליון יותר קשה, ואלה באיתמר השאירו בית פתוח ושכן השאיר נשק עם כדורים חיים, כך שברור הוא שחלקם לא מבוטל בטרגדיה הזו שרונהצקי המנוול כל היום רוכב עליה בלי בושה.

רונצקי הרי מומחה גדול לנוכלות וגנבת דעת הציבור על גוונו השונים וכל שעה הוא יכול להחליף תחפושת ובאמת נראה עם כמה תלמידים ישאר בישיבה שלו המנוול הזה רונצקי שבקושי נמצא בה ומשדרג את עצמו בני משפחתו ומקורבו. אין ספק שיומו של הנוכל רונצקי בוא יבוא ובית שמש היא אחת ההוכחות לכך.
כתוב תגובה ל- חטפו נוק אאוט
תפילת מיליון איש לא חוזרת ריקם
  שינשין   12/03/14 14:57
אחרי עצרת החרדים יורדים גשמים ,והניצחון בבית שמש
הוא תחילת הסוף של הממשלה האנטייהודית הזו!!
כתוב תגובה ל- שינשין
צודק בהחלט ולחשוב שחובשי כיפות
  נתנו יד לעוולה זו   12/03/14 17:21
זה הרי נורא, ומה יאמרו על כך אומות העולם על יהודים בארץ ישראל ועוד דתיים ששותפים למהלך ניבזה כזה. רונצקי מפלצת נוראית מומלץ לכל מי שהאיש הזה או מישהו מטעמו מגיע לאנשים מהמנהלת לתודעה יהודית שקיבל אתנן פוליטי מבנט פשוט להזהר מהפגע רע הזה ששמו רונצקי וזאת מנסיון אישי. לא לשתף אותו בשום ענין אישי. האיש נוכל מנוול מהסוג הגרוע ביותר איש רע במלוא מובן המילה רהונצקי שכותב על הבדצי"ם ולמינהם ושם באתרים סרוגים בשבע וכיפה לא יתנו לאמר עלו את כל האמת כפי שהיא באה לידי ביטוי כאן, אין שם חופש ביטוי או בכלל לא מכניסם את תגובות גולשים , אז מענין איזה בד"ץ יש למנהלת להזנית הדת של רונצקי הנחש הארור נוכל שקרן שעוד לא היה כמוהו בתחפושת של רב תמים שלא יהיה מסוגל להוציא אפילו 50 אלף בני אדם להפגנות, הפינוי של ישובו איתמר בדרך זה בטוח והכל בשל השקרים והרמאויות וגנבת הדעת ההמונית שלו את כולם ולא משנה מאיזה מגזר גוון דתי הבן אדם, אפילו חילונים גמורים מתנגדים למנהלת המטומטמת שלו שהיא גנבת חמישה מליון שקל מכספי ציבור לאור יום.
כתוב תגובה ל- נתנו יד לעוולה זו
14
בן גוריון ניצח - מדינה לחרדים
  מתווה בני ברק   12/03/14 09:34
חינוך חרדי = סוס טרויאני לדמוקרטיה לכלכלה ולביטחון התקציב הענק לעידוד העוני והבערות שהעניקו חדלי האישים של העבודה והליכוד לישיבות והרשתות החרדיות לא יכולה אלא להיחשב אלא כמעשה של חבלה בעתיד המדינה צביונה וכוחה הכלכלי והביטחוני, על גבול הבגידה במדינה. חינוך לאי השכלה רחבה ועידוד עוני וחבלה בעתיד המדינה ולבן גוריון הכסיל שנתן בתחילה ל 400 חרדים את התואר תורתם אומנותם ובגין שפרץ את השכר תודה מאויביי המדינה הנחלשת
כתוב תגובה ל- מתווה בני ברק
15
עידן יוסף שונא חרדים?חס וחלילה
  מחמוד   14/03/14 00:20
קול חי,וקול ברמה לא מקבלים תקציב מהמדינה!!!!שנית קלפי 27זה שלכם החילוניים!!!
כתוב תגובה ל- מחמוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il