w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
המשיחיות המשקרת דוחפת את ראש הממשלה לחלל את קדושת החיים של צעירים יהודים בשבוע של פרשת "קדושים", פרשה המחייבת אותנו לקדש את החיים
סגירת משרדי אל-ג'זירה במזרח ירושלים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
קיסר קבהא
הערוץ הלוויני הקטרי, ששידוריו בישראל נסגרו ונאסרו, העלה בסופו של יום תמונה ששיקפה באופן דו-צדדי את המתרחש במלחמה בעזה, וזאת בניגוד לערוצים הישראלים ששיקפו תמונה חלקית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נערות פצועות צעדו 3 קילומטרים לאמבולנס"
מאת: ענבל בר-און  |  09/01/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשוואה פה מאוד פשוטה...
  אביתררררר   10/01/09 10:20
העם בחר חאמס - העם קיבל חמאס.

הרי היה יכול חמאס במקום להעביר נשק במנהרות להעביר את כל מה שחסר לפלשתינאים.. אוכל, משאבות מים ומים לשתיה..
לבנות בונקרים ומקלטים לא רק לראשי חמאס אלה גם לאזרח הפשוט... כנראה ש"האינטרס הפלשתיני" קודם כל דורש נשק וחומרי חבלה כדי להרוג לפני אוכל ומים.


מי שבחר חמאס עכשיו עכשיו שלא יתלנון ולא יבכה ויאשים אותנו. ישראל מאז היצאה מעזה היתה מוכנה לדבר עם כל אחד רק בלי טרור.

חבל על חייהם האומללים של אנשי עזה.. אבל שלא יבוא בתלונות.. הם מקבלים את הבחירה שלהם.
מה הם חשבו?? שחמאס יביאו שלוםושיגשוג ??

כתוב תגובה ל- אביתררררר
2
למחוק את עזה מהמפה
  אדם הובר   10/01/09 10:41
אין ספק שהאחריות למצב של עזה היום הוא תוצאה ישירה של פעילות עויינת ואגנדה (לא ברורה-אעלק) של החמאס.
עם ארגוני טרור אין דרך אחרת אלא למחוק אותם.
הדרך הנכונה למנוע ביקורת אנטי ישראלית היא לתת לעזתים - אלה שכן רוצים שלום ומגנים טרור את הזכות הליגיטימית לצאת משם - יש מספיק ארצות ערביות מסביב - האחים שלכם,בני דודים שלכם,סבתא שלכם שצריכים להבין שמתכונת הזאת בה לארץ ישראל ע"פ האגנדה הלא ברורה - אין זכות קיום - היא הדדית.
לא יהיה טרור בישראל ע"י "אנשי דעת" כמותכם.
בדמוקרטיה יש זכות לעם לקבוע את אופי השילטון ואתם בחרתם להצטרף לשילטון של מרצחים שכל מטרתו היא פגיעה בשלום אזרחים חפים מפשע.
את - עורכת הדין שלמדה בארץ יודעת בדיוק עד כמה מוסר הנשק גבוה אצלנו,כל התשובות ה"חכמות" שענית הם דרך "חכמה" מאוד על מנת להסיר את האחריות מצידכם הפלסתינאים למצב בו אתם נמצאים היום.
כתוב תגובה ל- אדם הובר
3
א5י אפשר לפתור משואה בלי לקרוא
  את שני חלקיה   10/01/09 10:47
מדהים(אבל לא מפליא) שבג"צ מוכן להקשיב לטענות שלא מציגות את התמונה כלה.טענת העותרת שהיא לא אחראית להתנהגות החמאס והיא לא רלוונטית למשוואה היתה צריכה להפסל מידית. לא יתכן להפוך את הבדיחה על "אדם רצח את הוריו ובקש הקלה בעונש מפני שהוא יתום" להתנהלות לגיטימית של בג"צ.חילי צהל נלחמים ולבג"צ אסור לסכנם!אסור לסכן אף חייל.ברור?
כתוב תגובה ל- את שני חלקיה
4
זה פשוט מזעזע, אבל
  עפרה א   10/01/09 10:50
הטענה הזו נשמעת בדיוק, אבל בדיוק נמרץ, כמו "זעקת הקוזק הנגזל" אין יותר משכנע, מאשר הצילומים, הטקסט קורע הלב המחליש את עמידת העורף הישראלי, כמו אלה שמובאים בכתבה, אך לרוע המצב (ולא המזל, כיוון שזה מתוכנן)כל תינוק יודע שהאמבולנסים האלה מלאים "כל טוב" אמל"חי וטרוריסטים של ארגון חמאס, אף אחד לא נולד אתמול, לא החמאס, לא אנחנו בישראל וגם לא אזרחי רצועת עזה שנותנים גיבוי לאחיהם מהחמאס. אז בואו נאמר כך: אזרחי עזה האומללים (באמת ובלי שום ציניות) קחו אחריות על גורלכם ועשו מעשה. לחמו כנגד החמאס שהפך אתכם לבני ערובה. אתם תקבלו את מלוא הסיוע האנושי והצבאי מצה"ל. בחרו במנהיגות אחרת, אנושית, מיטיבה וחייכם וגם חיינו יהיו שונים.
כתוב תגובה ל- עפרה א
5
שיודו לחמאס שהביאן עד הלום!
  ומי דאג להן?   10/01/09 10:52
כתוב תגובה ל- ומי דאג להן?
6
החוצפה של עורכת הדין
  משה, עורך-דין   10/01/09 11:31
העם הערבי, עמה של אותה עורכת-דין פאטמה, הוא העם הנחשל והבעייתי ביותר בעולם, בהתחשב במשאביו ובהון העצום שלרשותו. למרות הון עתק זה, אנשי עזה קבלו עוד מיליארדים מהעולם - ורובם ככולם הופנו לשחיתות אישית או לרצח יהודים, במקום להקים מערכת בריאות מעולה, מערכת לטיהור מים ולהתפלתם, פיתוח משאבים והשכלה רחבה. בעם הערבי נהוגה הענישה הקולקטיבית, בדמות גאולת הדם: אם הרגתי מישהו ממשפחתך, כל המשפחה תראה לעצמה חובה להרוג מישהו ממשפחתי, גם לאחר עשרות שנים. ועדיין יש להם החוצפה להטיף לנו מוסר ולהקריא לנו אמנות בינלאומיות, שאיש מהם אינו נוהג על-פיהן (באמת, נמתין עד שבג"ץ פלסטיני ישפוט את אנשי חמאס משפט צדק...). זה העם שבחר ברובו הגדול בחמאס, בבחירות דמוקרטיות, למרות שאמנת חמאס היא מסמך נאצי מובהק, המטיף להשמדת היהודים. אך חוששני שאותה עורכת-דין פאטמה תמצא בבג"ץ אוזן קשבת, בניגוד לצדק.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
7
נא לפנות אלי-האחריות שלי.
  הנייה   10/01/09 12:11
כתוב תגובה ל- הנייה
8
מי שהכין החמאס למלחמה ..
  אשקלוני   10/01/09 12:26
הכין את העורף בעזה למלחמה! אין לנו אחריות לכך!
כתוב תגובה ל- אשקלוני
9
זו עו"ד זו?! קודם היא פלסטינית
  צביעות ערבית!   10/01/09 17:27
העו"ד הזו כביכול היא ברמה מאוד ירודה, ניתן להבין זאת מן המשפט האיוולי שנאמר על ידה שלפי המשפט הבינלאומי ההומנטרי מי שמרביץ לך אסור לך להרביץ לו אלא במצב של הגנה עצמית, סליחה! האם מי שמרביץ לי זה לא מצב של הגנה עצמית שאני צריך להרביץ לו בחזרה כדי למנוע את המכה הבאה?! אתם מבינים את האבסורד!! היא בעצם טוענת שאם יורים טילים על ישראל אבל הטיל לא פגע באף אחד אז בעצם אין פה שום סיכון ולישראל אסור להגיב בחזרה?! לא רק שמבחינת השכל הישר אין פה הגיון אלא שלא נראה שכך כתוב באיזה חוק! כי עצם העובדה שמישהו מנסה לפגוע בך כבר מצריכה הגנה עצמית ומשום כך פעולות ישראל הן מוצדקות!! לפי הקושי האדיר ואי יכולתה של עו"ד פאטמה אלעג'ו לגנות את הפשעים נגד האנושות של החמאס אנו למדים שכל ההתיחסות הכביכול משפטית שלה מושפעת ביותר מהאידאולוגיה הפוליטית הפרו פלסטינית שלה, היא נותן פרשנות קיצונית ומרחיבה כלפי ישראל ואילו לגבי החמאס היא נותנת פרשנות מצמצמת ומתעלמת ובכך היא משרתת את האידאולוגיה הקיצונית שלה ובעצם מתעלמת מהפשעים נגד האנושות של החמאס!! וכל זאת תחת מסווה של אובייקטיביות משפטית?! ותודה לאהרון ברק שלימד את ארגון עדאללה לעתור לבגצ ולהציף אותו בעתירות! למה ארגון עדאללה לא משלם אגרה על העתירות שלהם?
כתוב תגובה ל- צביעות ערבית!
10
עדאללה - ארגון עוין
  שי אלידע   10/01/09 18:09
דובר בארגון שייעודו לחתור תחת פעולות המגן של המדינה ולמנוע ממנה מלחמה בחמאס האיסלאמו-נאצי !!
אנו התנתקנו מהאחריות למינהלית ברצועה. הטרוריסטים של עדאללה ושות' אחראים לאוכלוסיה.
זו התשובה הראויה לעתירה המופרכת !!
כתוב תגובה ל- שי אלידע
11
עדאללה = אללה עד שישראל...
  ד"ר מוטי גולן, פ"   10/01/09 18:44
עשתה את כל לאל ידה לעזור, לתמוך ולסייע אף בעיתות לחימה קשים ביותר: אספקת אוכל, מים, תרופות, טיפול בחולים ובפצועים ועוד. אין לבוא כלל וכלל אלינו בתלונות. את כל התלונות והמענות יש להפנות לכתובת אחת בלבד, והיא: ממשלת החמאס השטנית, האכזרית והנאצית. יש להפנות כל כל התלונות והמענות, מאז ש"נוצר העם הפלסטיני" [שהרי מצד האמת אין מציאות של "עם פלסטין" וזו למעשה פיקציה ופארסה גדולה של מדינות ערב כדי להנציח את אומללותם של הערבים במדינת ישראל לאחר שעזבו את ישראל בשנת 1948] אל המנהיגים הערביים בעבר, כמו גם, מנהיגיהם העכשוויים.
הם העדיפו את דרך הטרור ולא את דרך השלום!!!
"עו"ד" פאטמה המייצגת את "עמה" באמצעות הארגון האנטי ישראלי עדאללה ואשר נקראת בשפ פאטמה או משום שמדינת ישראל "פיטמה" אותה בתעודה אקדמית או, אולי, משום שהיא נראית "מפוטמת" עקב זאת שהיא אוכלת אוכל מצויין במדינת היהודים ואינה צריכה לסבול חרפת רעב או שתיית "מים שמנוניים ועכורים" כמו רוב הנשים "הפלסטיניות" בארצות ערב השכנות, מייצגת זן רשעי ושטני שאינו יודע להכיר ולהוקיר טובה למטיבו היהודי, כי הפכנו להיות, לפעמים, עם של מטופשות וטימטום. לפעמים, אני תוהה אם לא בנו האשם.
אשר על כן, מקווה אנכי ששופטי ישראל שאמורים להיות אמונים על שמירתו שח עם ישראל ומדינתו, לא פחות משמירת הצדק, ידחו בשאט נפש את העתירה שכל כולה עויינות לישראל וניצול ציני של "המוסר היהודי" שעדיין, ב"ה, שורר בקרבנו ובניגוד משווע לרובו המוחלט על בעולם, כולל "העולם הנאור" בארה"ב, באירופה וכו'.
הגיע הזמן שמדינת ישראל, לאחר הלחימה, תטפל במלוא המרץ בכל ארגוני ההסתה שיונקים מ"הפרה החולבת" שנקראת: מדינת ישראל...
כתוב תגובה ל- ד"ר מוטי גולן, פ"
12
המשפט הבינלאומי לא חל על חמאס?
  חוסר אמינות   10/01/09 20:53
אי הגינוי לפשעי המלחמה המרובים של החמאס, התעלמות מהם ואי רצון להתמודד עם פשעי המלחמה הקשים של הצד השני על ידי ארגונים כמו עדאללה שכיבכול מנסים לעזור לאוכלוסיה הפלסטינית, מלמדת שבראש מענייהם לא עומדת טובת האוכלוסיה הפלסטינית אלא פגיעה וכבילת ידי ישראל! הרי עדאללה כארגון לכאורה משפטי היה אמור להתריע על הפשעים נגד האנושות שהחמאס מבצע בבני עמו לפחות להוציא הודעה המגנה את הפשעים נגד האנושות של החמאס!, אך נראה כי אין גינוי לשימוש באוכלוסיה אזרחית כמגן אנושי וירי מתוך אוכלוסיה אנושית, חטיפה של ילדים קטנים כדי לשמש מגן אנושי על כל אלה אין אפילו גינוי קטן מצד עדאללה ארגון אשר טוען שהוא מנסה לשמר את כללי המשפט הבינלאומי ההומנטרי, אך נראה שהוא מנסה לעשות זאת רק על צד אחד ואפילו הצהרתית לא מגנה את הפשעים של הצד השני שהם חמורים יותר!! כל זה מוכיח שיש פה חד צדדיות בוטה של עדאללה, אי אמינות, התעלמות מן הסבל שהחמאס גורם לבני עמו, ואנטישימיות של עדאללה על ידי כך שהוא מתעלם מסבל האזרחים היהודים בישראל ועל ידי אי גינוי החמאס הוא מעודד את היישות האיסלמו-נאצית=החמאס! בקיצור עדאאלה הנו ארגון אנטי ישראלי שמנסה רק לחבל בישראל ולכבול את ידייה ואילו אינו מוכן אפילו לגנות את הפשעים הרבים של החמאס ובכך נותן לגיטימציה לארגון טרור קיצוני רצחני ובעצם מראה התנהגות צבועה חסרת מוסר ויושרה!
כתוב תגובה ל- חוסר אמינות
13
הדמוקרטייה בשרות הערבים
  דן ה   10/01/09 20:54
במדינות שלהם יהרגו אותם על עתירה כזו
כבר הוכח וצולם שהאמבולנסים משמשים לפעילות טרור
כמו בתי הספר ובתי החולים
"הלוחמים" האכזריים של החמאס פועלים ללא מוסר כלשהו
על מדינת ישראל לטפל באירגון עדאללה ובצלם אשר יוצרים דמוניזציה של ישראל בדעת העולם
כתוב תגובה ל- דן ה
14
על איזה מצור מדובר????
  ע.ב   11/01/09 00:51
איך בתנאי מצור מוברחים לרצועה אמצעי לחימה, בטון למנהרות, חומרי נפץ בטונות??
עדאללה לא חשבו על זה?
כתוב תגובה ל- ע.ב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il