במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב" הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
הצלחה היחידה הרווחים של חברות התחבורה ״ה
נבזית ״ עלו בעשרות אחוזים.רשעים גזלנים גנבים במשרד
לתחבורה והתחבורה ציבורית נבזית חוגגים ולא ״ מ ת ב י ש י ם ״
הרי בכרטיס אחד רגיל (שעולה היום 6.90 ש"ח) - שבעבר יכולת לנסוע מחולון רק עד בבלי (עד לפני גשר הירקון), אז ניתן לנסוע באותו כסף היום מדרום מזרח ראשל"צ עד קצה צפון הרצליה ורמת השרון (וכנ"ל בוודאי עם חופשי חודשי הכי זול שיש) - ועוד אפילו להתחיל לנסוע בחזרה עד תל אביב באותו כסף (אם תעלה על אוטובוס תוך 90 דקות מרכישת הכרטיס).
§¤§¤§
כמו כן המעבר לקוי מזלג (מספר קווים שיש להם קטע אמצעי חופף - בד"כ תוך עקיפת אזור התחנה המרכזית של תל אביב) מהווה פשוט מהפכה - לא פחות, כגון 89, 189, 289 וכן 72, 172, וכן 71, 171, 271 וכו'; כל אלה אגב הם קווים בין ת"א לחולון (וזו הרי זכתה לשיפור של מאות אחוזים בתחבורה בלי הגזמה - בדוק)!
§¤§¤§
תוקנו גם מסלוליהם של עשרות קווים בהתאם לדמוגרפיה המקומית, וחלקם הופנו אל צירי תנועה ששודרגו בעשור האחרון כגון ציר המסגר-עזריאלי.
§¤§¤§
ורק החרטטיס המתקרא ישע ממשיך לברבר …
לדוגמא קו 33 מרמת גן לאונ. ת"א דרך מחלף קק"ל - עד מסוף רידינג;
קו 99 מאיזורי התעשייה במזרח חולון אל חוף המרינה בת ים (ועוד) - דרך ציר יוספטל;
קו 126 מאזורי חן בקצה צפון ת"א, דרך אבן גבירול ושדרות הר ציון - ודרך אילת בחולון, אל ראשל"צ קניון הזהב.
כל אלה קווים חדשים שהם "הצלה" ממש, ושאף אחד לא מבין איך לא עשו את זה קודם!
§¤§¤§
אגב גם הפעימה הראשונה (מקצה השיפורים הראשון) תוכננה מראש (שתחול כעבור 3 שבועות מתחילת הרפורמה), במטרה מוצהרת לבצע שינויים מיידיים תוך כדי תנועה.
§¤§¤§
ובכן יתכן שהיה אפשר לחסוך פה ושם בחוברות הדרכה מנייר (כי מפות הקווים פג תוקפן למעשה תוך 21 יום), ועוד יותר בצוותי ההסברה בתחנות עצמן בימים הראשונים של הרפורמה, אך הוצאה חד פעמית זו אין בכוחה להעיב על השינוי הגדול, ועל כך מגיע כל הכבוד לשר כץ היקר; וגם על זה נאמר "רק הליכוד יכול", ועובדה שאף שר לפניו לא ידע לקדם שינוי כזה למרות שזה כל כך מובן מאליו