s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אשטון לישראל: חזרו מהחלטות הבנייה בגדה
מאת: עופר וולפסון  |  18/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בעייה בוערת יותר - אוקראינה .
  ישמעאל   18/04/14 22:08
אמנם ישראל היא טרף קל יותר מאשר רוסים אבל , תרכזו את המאמצים לעמוד בהתחייבויות שלכם כלפי אוקראינה . הבטן הרכה של אירופה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
2
אשטון הזו כזו מטומטמת!
  יאיר 5656   18/04/14 23:19
אישה טיפשה כל כל. עם החיוך הדבילי מול האירינים… פשוט אישה מפגרת איך נמצאת בתפקיד כזה? וועד כיתה לא הייתי שם אותה. הפסיקו הבניה??? מי את יא חתיכת עגל .
כתוב תגובה ל- יאיר 5656
3
האיחוד מושחת
  אבדהוזחטי   18/04/14 23:26
מממן מבנים בשביל שבדואים ינתקו את מעלה אדומים מירושלים.
אין לזה שום קשר לעזרה הומניטרית מדובר כאן באג'נדה פוליטית.
כתוב תגובה ל- אבדהוזחטי
4
קתרין אשטון - הבהמה התורנית
  ונטיל   18/04/14 23:55
עפ"י התמונה שלה מה הפלא שאף אחד לא רוצה אותה. אולי היא מחפשת "זבון" ערבי שיעשה לה טוב... אישה אומללה.
כתוב תגובה ל- ונטיל
5
אשטון, האחות התאומה של ציפי לב
  בתיה   19/04/14 00:13
אשטון, האחות התאומה של ציפי לבני.
כתוב תגובה ל- בתיה
6
אשטון, אישיות בלתי רצויה
  בתיה   19/04/14 00:25
כתוב תגובה ל- בתיה
7
חחח
  אהרון שחר   19/04/14 00:33
חזיריהו, מנהיג העם היהודי בדורנו, העדיף להכריז "דם יהודי הוא הפקר" מאשר להקפיא בניה. ומה אני אמרתי? הליצן לא מבין שאם הוא מוכן לאכול את הדג המסריח הוא גם יגורש מהעיר... ציטוט: "שר האוצר הסביר שזה הרע במיעוטו, שכן אחרת היינו נדרשים להפסיק בנייה בהתנחלויות. גברת קוצ'ר הגיבה בגיחוך: "הוא באמת חושב שלא נדרוש את זה"..." אין צורך להתפעל, לא צריך להיות גאון כדי לנחש זאת.
 גברת קוצ'ר הגיבה בגיחוך
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
אשטון זה מהשורש של שטן
  מושיקו   19/04/14 01:43
כנראה היא ממשפחת הנאצים
כתוב תגובה ל- מושיקו
9
איחוד האמירויות האירופי
  אדם הגון   19/04/14 03:44
השרה הטמבלית שמייצגת את האיחוד של האמירויות האירופאיות (לא רחוק היום) מצאה לנכון לטפל בישראל בזמן שעל הפלנטה הזו נרצחים בני אדם על לא עוול בכפם ומנוצלים בני אדם בצורה מחפירה. האיחוד שזכויות אדם הוא עקרון מוביל (זו כמובן צביעות של האיחוד) צריך להפנות את המאמצים הדיפלומטים והצבאיים לטיפול בפתרון בעיות ברחבי העולם. בשיטחי ארץ ישראל קיים סיכוך רב שנים שאין לו פתרון בטח לא על רקע התמיכה הבילתי מסויגת של האיחוד בערבים השקרנים. הסיבה שהשרה התפנתה מכל עיסוקיה כדי להפנות דרישה (לא לטעות זו לא בקשה) לישראל ולא לערבים היא ״שנאת יהודים״ באשר הם יהודים. התגובה של ליברמן אינה חדה וחריפה!
כתוב תגובה ל- אדם הגון
10
אשטון לישראל
  שמ   19/04/14 05:27
התגובה צריכה להיות לדעתי-"את מעוררת מהומות ומחרחרת מלחמה.שמרי על איפוק מירבי,כדי לא להתסיס את השטח שמותסס מאוד מאז הביקור האחרון שלך באיזור"."פעלי בבקשה לפי כלל הזהב -פחות דיבורים יותר שקט ושלום"."טפלי בפרסים,נראה שיש לך קשרים טובים שם".אולי הגישה הזו תסכור את פיה..
כתוב תגובה ל- שמ
11
גם אני עוקב בדאגה אחר אלה=====
  יוד יוד   19/04/14 06:25
אשר אינם רואים את רצח העם הסורי 154,000 איש ויותר מכך את תומכיהם בארצנו .
כתוב תגובה ל- יוד יוד
12
ליברמן היה צריך להוסיף שהיות ו
  nhr   19/04/14 08:13
ליברמן היה צריך להוסיף שהיות ו"השטחים" הן אדמה במחלוקת הרי שגם לערבים אסור לבנות שם אבל מהבניה המשתוללת שלהם כולם מתעלמים.
כתוב תגובה ל- nhr
13
לא רוצים=זו ארצנו:"אלף שנה לפנ
  קורןנאוה טבריה   19/04/14 08:14
לפני הולדתו של הנביא מוחמד-היה היהודי,שכבר ישב בגולה על נהרות בבל שר:אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני"(חבר פרלמנט בריטי ב-1939)!.............תקפצי לנו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
האשה מכוערת זו גם בראש שלה
  מחפשת כותרות   19/04/14 08:50
אני לא יודע למי היא משלמת כדי להשאר בתפקיד. אבל בטוח שלאיחוד האירופי יש הומור והחליטו שהיא תהיה ליצן החצר שלהם. מישהי שתגרום לכולם לחייך/ לצחוק כשהיא מופיעה.
כתוב תגובה ל- מחפשת כותרות
15
וואלה איזו חכמה האשטונית הזאת.
  אשטון וג'וני-צמד   19/04/14 09:09

כתוב תגובה ל- אשטון וג'וני-צמד
16
איזה מכוערת.ממש ציפי ליבני
  זנגה זנגה   19/04/14 09:37
כל המכוערות האלה יש להן בעיה קשה. לא מוצאות מי יז...ן אותן אז הן רוצות לז...ן את העולם תלכי לעזאזל זו ארצנו נבנה איפה שנרצה נייבש את הים עד קפריסין תטפלי במוסלמים ובכושים שמציפים את אירופה עדיף חתיכת מטומטמת מתוסכלת
כתוב תגובה ל- זנגה זנגה
17
האם אתם יודעים שבעלה עושה
  קלאודיה קול   19/04/14 09:40
עסקים אך ורק עם מדינות הנפט במפרץ הפרסי?? היא מותה לתפקיד בעיקר בגלל יופיה ובגלל תמיכת הערבים!!!!
כתוב תגובה ל- קלאודיה קול
היא נשואה? בעלה עיוור?
  קנתה לעצמה בעל.   19/04/14 10:16
כתוב תגובה ל- קנתה לעצמה בעל.
18
רק טיפול ווטרינרי
  ווטרינר   19/04/14 10:21
הגב' אשטון מאששת את התאוריה שמוצא האדם מהקוף הן מבחינת "יופייה" והן מבחינת "שכלה", מה שקרה הפעם הוא שהיא שכחה לקחת את תרופותיה הווטרינריות בזמן......
כתוב תגובה ל- ווטרינר
19
היש מי מכם שמכיר......
  צ'אוצ'או   19/04/14 10:42
גבר ששכב איתה איי פעם ?....
כתוב תגובה ל- צ'אוצ'או
20
חלאת אשה
  גליל - רמות   19/04/14 10:54
היא אפילו אינה מנסה להסתיר את שנאתה לישראל. כלבה אמיתית שאינה מבינה כלל את האטמוספירה המזה"ת. לטעמי יש לנתק כל מגע עם החלאה הזאת, גם ע"ח קצרים עם האיחוד האירופי.
שכחה ללבוש את הסמרטוט האירני?....חחחחח
כתוב תגובה ל- גליל - רמות
21
אשטון היטלר.. ערלת לב מטונפת
  מ.אלקרייאף   19/04/14 11:24
אשטון היטלר האם פתרת את רצח העם הסורי ? אשטון עוכרת ישראל האם פתרת אתץ זכויות האדם באיראן ? אשטון חובבת מורסי החמאסי האם פתרת את הבעיות באוקראינה ? אשטון הערלת לב אוזניים ועיניים רק רלפי ישראל.האם ארדואן נטש את מחצית קפריסין הכבושה ? אשטון המכוערת . האם פוטין שחרר חלקים כבושים של גרוזיה ? אשטון החד צדדית האם בסוריה הפסיקו להשתמש בהפצצות כימיות ? אשטון הפרו איסלאמית . האם בעיית הגרעין האיראני נפתרה ? אשטון הדואגת לשלום העולם האיסלאמי בלבד.האם הופסק רצח העם הכורדי על ידי הטורקים הנמשך יום יום ? ... כל העולם בוער וליבך רק עם פליטי 48 שפתאום הפכתם אותם לעם ודאגתך שלא נבנה בארץ ישראל..רשמי בפנייך אשטון היטלר. ארץ ישראל כוללת את ירדן זו ארץ חמדת אבות מזה אלפי שנים של העם היהודי בלבד..ישראל רבתי וירושליים יהיו לנצח של העם היהודי..העם היהודי הכיר בהיסטוריה שלו הרבה אשטונים והרבה ג'ונים . והרבה היטלרים.והרבה חוסיינים . כולם נמחקו ונעלמו כמוץ ברוח .. והעם היהודי שרד וישרוד ..גם העם המלאכתי של פליטי 48 ייעלם כפי שנעלמו עמים רבים שכבשו והרסו את הבית של העם היהודי..אשטון היטלר גם את תעלמי ולא ישאר ממך זכר נבלה חובבת מוסלמים..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
כל האיחוד הזה כולל אשטון
  סיישל.   19/04/14 14:20
הוא גוף פרו נאצי שקוף , שמחפש אך להשלים את עבורת השטן של היטלר. הערבים הם רק כלי לביצוע זממו. הערבים רוצחים פה אנשים ואשטון {הם} מדברת על אבנים ועל בניות. באוקרינה איזה פרא אדם עושה כרצונו ולא איכפת למפלצות האלה. בסוריה ממשיכים עם הכימי על בני אדם מילד עד זקן ושום דבר- המפלצות שותקות. רק כמה אבנים מפריעות למפלצות האלו לצורך הסתה ושפיכות דמים הן של ישראלים והן של ערבים כבומרנג. הכל בכדי ששפיכות הדמים לא תסתיים פה ולנצח. אשטון ירקה את דבריה הארסיים מתוך מגמה אנטישמית ברורה . צריך לחקור מאיזה רקע חינוכי ואיראולוגי כל אחד מחברי האיחוד הזה הגיע ובמיוחד לחקור את הרקע שלה. והיה ולרקע שלהם אכן יש קשר לנאציזם יש, להעמידם למישפט בן לאומי ולחרם כלל עולמי.
כתוב תגובה ל- סיישל.
22
השתן עלה לה לראש לאשטון המסכנה
  בוזזי אומות העולם   19/04/14 12:57
מתפקידה לאמר שבשיטת הרציחות של הערבים - הגדה תיבנה בין היתר וללא הכרה! ככה בדם של אזרחים חפים מפשע בחטא, עוול ופשע אי אפשר לבנות שיחות לא מדינות ולא שום קישקוש בנושא ולנצח. כזו מדינה קטנה , עם כל כך הרבה בוזזים אן בכל העולם וכשכולם ועד אחרון הבוזזים והמחליטים כביכול סובל מבעיות אישיות של כעור וריגשי נחיתות. כל האו"ם לברבנל.
כתוב תגובה ל- בוזזי אומות העולם
23
היא כנראה חלתה "בפרה המשוגעת"
  רופא בהמות   19/04/14 13:05
מדינת האם (בריטניה למי שאינו יודע) של קתרין "המשוגעת" גרמה לחלק גדול מהסכסוך במזרח התיכון ובמקומות אחרים, והיות ואין לה שום יכולות להשפיע בכל המקומות שצריך (אוקריינה- רוסיה, סוריה, תימן, ארגנטינה -פוקלנד, הודו-פקיסטן, קפריסין ועוד ועוד אזי היא דוחפת את אפה ופרצופה המכוערים (כולל שינאתה הכרונית) אלינו בבעיית המזרח התיכון שלנו שהיא אפס מהבעיות האמיתייות בעולם
כתוב תגובה ל- רופא בהמות
אשטו מנוולת ומכוערת עם תעודות
  אחד שנעל ממנה   19/04/14 14:37
לצערנו אמת קשה וצודק שר החוץ בתגובתו
כתוב תגובה ל- אחד שנעל ממנה
24
דיוקן אינפנטילי
  ריבי   19/04/14 13:39
מיס פיגי, ממליצה לך בכנות לשבת, לגור ולחיות עם אחמדיניג'ד, רוחני, אסד, ארדואן, הנייה, וכל מנהיג מוסלמי אחר בכלוביהם. שם מובטח כי תמצאי קופים תואמים בדמותך ובצלמך. הם בוודאות מתאימים לך. מה לך ולנו, עוכרת ישראל, פרצוף מכוער ומוח אטום המלא רק בשנאת יהודים?. האם פסו כל בעיות העולם ונשארה רק ישראל באמתחתך? מי את לכל הרוחות שתטיפי לנו? אישית, הייתי מעדיפה לשלוח אותך להרמון "הבתולות" המוסלמיות בשמיים, כדי שתהיי אחת מני 72 "הבתולות" המחכות לשאהידים שלהם. עאראפאת בוודאי חוגג עמן. במקרה שלך אני מייחלת בכל לבי שתמותי במהרה וניפטר מעונשך, ארורה. כולי תקווה גם, שכל מנהיגי המוסלמים הפונדמנטליסטים, עימם את מזדהה, שירצו כל כך בחברתך, יתאבדו ויהפכו לשאהידים, כדי לחוות עימך ורק איתך, כולם ביחד, אורגיה שמימית שתהמם אותך לנצח.
כתוב תגובה ל- ריבי
25
הרפתקה משיחית קטלנית
  עידןסובול   19/04/14 14:05
על ישראל היה לא להתחיל בהרפתקה המשיחית הקטלנית של התנחלויות בשטחים שנכבשו במלחמת יוני 1967 (שבכוונה תחילה ניתן לה השם בעל ההקשר התיאוקרטי "מלחמת ששת הימים"); הרפתקה שגובה כבר עשרות שנים דמים רבים, תרתי-משמע; הרפתקה שבסופה תחזור ישראל לשכון בגבולות שנקבעו בתום מלחמת העצמאות, כשנחתם הסכם שביתת הנשק בין ישראל וסוריה ביום 20 ביולי 1949, שהיה האחרון בין הסכמי שביתת הנשק עם מדינות ערב, ושאילולא היו לממשלת-ישראל הראשונה, בראשות דוד בן-גוריון, תסכולים גדולים מההישגים הצבאיים של מלחמת העצמאות ומשטח המחיה ( 20,770 קמ"ר) שהותירה בידי ישראל המלחמה הגדולה ההיא -- היו להסכמי שביתת הנשק סיכויים גדולים להפוך בזה אחר זה להסכמי שלום סופיים עם מדינות ערב.
זאת ואף זאת: אילו במקום לבזבז מאות מיליארדי דולרים על הקמת התנחלויות ופירוק התנחלויות בשטחים שנכבשו ב-1967, היו כול ממשלות ישראל משקיעות את ההון העצום הזה בתוך הגבולות שנקבעו בתום מלחמת העצמאות -- היה השטח של עשרים אלף ושבע-מאות ושבעים קמ"ר הופך לגן-עדן עלי אדמות, ולא היו פה מאות אלפי מחוסרי דיור קבוע, ולא היו פה מאות אלפי ילדים שנאלצים לחיות מתחת לקו העוני, וסלי התרבות, החינוך, הבריאות והרווחה היו מלאים כול טוב ודבר לא היה חסר בהם לשום תושב מתושבי המדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
האם לא נרצחו יהודים לפני 67 ?
  מ.אלקרייאף   19/04/14 17:11
מר ע. סובול שלום ! אני מסכים עם חלק מתגובתך .. וזה אמור לגבי ההשקעות שהמדינה הייתה אמורה להשקיע עבור תושבי ישראל בנגב ובגליל ..מר סובול השקפתתינו הפוליטית שונה ..אך לפעמים ההגיון מגשר על הפער..הבעיה זה לא גבולות כי גם כאשר לא הייתה בעיית גבולות הערבים תמיד זינבו בנו ורצחו ללא רחמים עוד בטרם קום המדינה ...אני הייתי מסכים איתך שגבולות מדינת ישראל יתגמדו לגבולות שביתת הנשק מ48.. אך בתנאי שהשכנים שלנו והגבולות שלנו יהיו דומים לגבולות בלגיה צרפת שויץ איטליה ספרד ...השכנים שלנו והפליטים של 48 לא רוצים שום הסדר ..הוצעו להם ויתורים מרחיקי לכת על ידי אהוד ברק והן על ידי אהוד אולמרט .. והם ברחו מחתימה על סיום הסכסוך...פליטי 48 והשכנים שלנו רוצים את הבית שלך ושלי וגם זה לא יספק אותם כי הם ירצו גם את הגופות לא רק הנכסים..אתה כותב על שטחים כבושים אין מושג כזה ..יש שטחים משוחררים ששיחררנו במלחמה שנכפתה עלינו ב67..וחוץ מזה לא עם פליטי 48 נוהלה המלחמה לא כבשנו דבר מפליטי 48 לא איתם נלחמנו ולא לקחנו מהם דבר .. עם ישראל נלחם בלגיון הירדני מלחמה שנכפתה עלינו .. הוקז לא מעט דם של של עם ישראל.. ניצחנו במלחמה ושיחררנו רק חלק מארץ ישראל .. יותר ממחצית מדינת הלאום של העם היהודי מהצהרת בלפור.. נשדדה מהעם היהודי על ידי הבריטים והוקמה ממלכה מלאכותית ערבית..ללא היסטוריה. ללא עבר . אך ורק להגמדת מדינת ישראל... להוסיף עוד כי במזרח התיכון מעולם לא היה עם פלשתיני ולא הייתה זהות פלשתינית..העם והזהות הפלשתינית הומצאו על ידי השמאל הישראלי .. ואומצו על ידי פליטי 48.. פליטים צריך באמת לשקם .. כמו שמדינת ישראל שיקמה את הפליטים היהודיים מארצות ערב.. כך הערבים חייבים לשקם את פליטי 48 מעבר לירדן ושם תהיה אחוזתם.. שהייתה פעם אחוזתינו...בברכת שבת שלום וחג שמח
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
תשובה לסובל
  רוזית   19/04/14 17:47

מי אתה בכלל שתגיד אפוא היינו צרכים לבנות ואפוא לא.
קודם כל האדמה היא לא שייכת לאלה שקוראים עצמם פלשתינים. זו לא אדמה כבושה לכן אנחנו יכולים להתיישב בה ולבנות את ביתנו. וזה עוד התחיל בימיו של רבין. אשטון גם באה בטענות שחזרנו לחברון. ולבית שניקנה ובית המשפט העליון הגיע למסקנה שזה מבנה יהודי שניקנה כחוק . אז מה אשטון השטן רוצה. שתראה מה קורה בין רוסיה לאוקרינה שרוסיה לוקחת בכוח שטחים. מה השטן אומרת על כך?ומה קורה בסוריה. היא כנראה איבדה את מאור עיניה .
כתוב תגובה ל- רוזית
טירוף משיחי
  עידןסובול   19/04/14 19:31
אם לישראל היו ב-1967 כוח האדם, העוצמה והתעוזה שהיו לגרמניה ב-1939 היא הייתה עלולה לנסות להרחיב את שטח המחיה שלה עד הפרת והחידקל ולהקים שם את "התנחלות אברהם אבינו" ואת העיר "כפר רבקה" ע"ש רבקה בת-בתואל.

כיבוש (שיר-לכת)

נִמְשֹׁל בִּשְׂדוֹת-זָרִים
נָגוּר בְּבָתֵּיהֶם
נִסְחַר בִּרְכוּשָׁם
נִדְפֹּק אֶת בְּנוֹתֵיהֶם

נִמְשֹׁל בִּשְׂדוֹת-זָרִים
נִשְׁפֹּךְ קְצָת אֶת דָּמָם
כְּדֵי שֶׁיִּלְמְדוּ
שֶׁהֵם חֶלְאַת-אָדָם

נִמְשֹׁל בִּשְׂדוֹת-זָרִים
נִקְצֹר, נַחְלֹב, נָשִׁיר
עַל עַם מוּרָם מֵעַם
מוּרָם , עֶלְיוֹן, בָּכִיר

נִמְשֹׁל בִּשְׂדוֹת-זָרִים
נִמְשֹׁל בָּם לְעוֹלָם
וּמִי שֶׁלֹּא יָכֹל
שֶׁיִּסְתַּלֵּק מִכָּאן!

* השיר בוצע במועדון צוותא בתל-אביב לפני כ-30 שנה בכנס מחאה למען שחרורו של גדי אלגזי מהכלא הצבאי, לאחר שנאסר בעוון סירובו לשרת בשטחים הכבושים. מלים: עידן סובול; לחן: בני קדישזון; שירה: טלי פלד.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
המלחמה ב67 נכפתה עלינו..
  מ.אלקרייאף   20/04/14 01:23
לא רצינו במלחמה .. ג'מאל עבד אל נאצר סילק את כוחות האום בעזה.. מצריים הכריזה מלחמה והזיזה כוחות לעבר ישראל.. ישראל ביקשה מהמלך חוסיין שישאר ניטראלי .. היה בטוח בנצחונו ותקף את ישראל .. סוריה נסחפה והתחילה בהפגזת ישובים .. ואפילו מיגים עירקיים חגו מעל בקעת הירדן.. מר סובול את כל זה לא תכננו המלחמה נכפתה עלינו.. האם אנו אשמים שניצחנו ולא נוצחנו...בבקשה תגיב ללא קשר למשיח שאפילו לא מצלצל
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
טעות בידך
  עידןסובול   20/04/14 17:21
טעות בידך כמו בידי כול אלה שמכירים את ההיסטוריה מפי דובר צה"ל.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
26
פרצוף תחת אנחנו נבנה ובעזרת
  ל   19/04/14 14:51
השם על אפך וחמתך עם פרצוף כמו שלך נשאר לך רק לחתוך את הורידים ואז נבנה לך קבר מנוולת
כתוב תגובה ל- ל
27
לא מטומטמת ! פשוט שונאת יהודים
  צדק   19/04/14 15:32
הגורמים הרשמיים ממלאים פיהם מים, ופועלים פוליטיקלי קורקט. אך שימו לב כי לאורך כל הדרך בתפקידה, היא פועלת נגד ישראל...מבחינתי היא סמל של הצביעות האירופית
כתוב תגובה ל- צדק
28
מה דעתך להשתתף בהפקת פורנו עם
  רביב   19/04/14 16:33
אבו מאזן הפוזל. יכול להיות שאחרי מצ..צה טובה תפלטי עוד קצת שטויות.
כתוב תגובה ל- רביב
29
העז התורנית
  שומר השער   19/04/14 17:19
חבל שליברמן לא נתן לה פעם אחת בראש בכך שהיה מזכיר לה שכל הצרות שהיא כביכול מנסה לתקן (או למצוא להם צידוקים) מקורם במדינת האם שלה - אנגליה הקולוניאליסטית , אותה אנגליה שדאגה לסכסך בין הערבים ליהודים כדי להקל על עצמה את השליטה בשטח בתקופת המנדט. כשבבריטניה צריכים לשחרר לחץ לטובת הערבים, מוציאים את הטמבלית התורנית להציע הצעות ולהעביר ביקורת. היא שוכחת שחוץ מה״פוזה״ של מעצמה שחוסה תחת כנפי ארה״ב היא יכולה לנבוח עד בלי די. מדינה מפגרת ש- 32 אחוז מאוכלוסייתה אינם יודעים קרוא וכתוב. מזל שהגיעו הרבה הודים,פקיסטנים ובררה מוסלמית אחרת שיעלו את הממוצע של האידיוט הבריטי..
כתוב תגובה ל- שומר השער
30
גם אנחנו "אוהבים" אותך-ייפתי.
  הדודה קלרה   19/04/14 17:35
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
31
אשטון-סמל לצביעות אירופאית
  דורק   19/04/14 21:47
אשטון לכל מהדעות ובמיוחד של אלה העוקבים אחרי אנטישמיות מוסתרת,שמים אותה בראש אנטישמים בכיסוי התנגדות למדיניות ישראל,פשוט חבל על הזמן ואינרגיה להיתיחס לנבילה הזאת
כתוב תגובה ל- דורק
32
מי יסביר לפרה המטומטמת והמכוערת שליהודים בלבד יש זכויות לאומיות על כל מערב הירדן
  על פי החוק וההסכמים הבנלאומיים וזה גם מעוגן בחוק האמרקאי   19/04/14 21:57
כתוב תגובה ל- על פי החוק וההסכמים הבנלאומיים וזה גם מעוגן בחוק האמרקאי
33
מספיק לנו שאמריקה
  YOSS   19/04/14 21:58
שולטת בנו נוסיף גם אירופה?
אירופה ואמריקה משרטטים גבולות השפעה חדשים
באוקרינה מצאו פוטין שעצר אותם בינתיים אירופה קשה לה להשפיע על ישראל אז היא רוצה שיעבוד הפלסטינאים לה ופחות לאמריקנים
כתוב תגובה ל- YOSS
34
נפש יפה-כמו הפרצוף שלה!!!
  הדודה קלרה   19/04/14 23:12
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
35
אנטישמית, ולא בפעם הראשונה.
  פסח רויטמן   20/04/14 13:51
כתוב תגובה ל- פסח רויטמן
36
המקום הראוי לך- רחוב הירקון !!
  מדמוני אסף   21/04/14 18:10
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il