w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא להפסיק להרוג! בעזה אין חפים מפשע!
מאת: אורי נטע  |  14/01/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ו'אחד ו'אחד מאמר
  נחום שחף   14/01/09 19:25
כתוב תגובה ל- נחום שחף
2
מאמר אמיץ, הם פלסטינאצים ולא
  נה   14/01/09 19:50
בעלי ברית. הפלסטינים הם אויב וכל מי שאומר אחרת פשוט הזוי. לא לרחם על אכזרים.
כתוב תגובה ל- נה
3
מאמר מצוין אך יש לדייק
  מוזי   14/01/09 21:16
בדרפור טובחים ערבים מוסלמים שחורים מוסלמים אף הם
כתוב תגובה ל- מוזי
4
צודק. מומלץ לכל נוצרי לזכור מה
  קרה בלבנון   14/01/09 21:22
חפשו ביו-טיוב Brigitte Gabriel ניצולת רצח העם שעשו הפלשתינים בנוצריי לבנון
כתוב תגובה ל- קרה בלבנון
5
צריך לפתוח שולחן לנשים וילדים
  ולהרוג מי שנשאר   14/01/09 21:38
כתוב תגובה ל- ולהרוג מי שנשאר
6
הקריינים בחדשות צריכים להטעות
  ישראלל   14/01/09 21:45
את מיקום נפילת הטילים כדי שהפלסטינים יטעו בגלל שישמעו את המיקום השגוי שמסרנו להם ע"י החדשות ...
כתוב תגובה ל- ישראלל
7
לו טיפחו לימודי ערבית ואיסלאם!
  מב"י   15/01/09 01:04
המוסלמים בוחרים את דרכם ואת התנהגותם החברתית והפוליטית על בסיס שני יסודות:
1. חיקוי עיוור של אורח חייו ה"מופתיים" של נביאם מחמד ביום-יום - ויחסו "הפוליטי" כלפי "אויבי האיסלאם" ("הגרועים בהם – היהודים")!
2. הקוראן - "הספר הקדוש" - הבסיס לדת המוסלמית.
אם נביא רק כמה דוגמאות בולטות מהתנהגותו של מחמד בעיקר כלפי "אויבי האיסלאם" המרים ביותר: היהודים (משום שסרבו לקבל את דת האיסלאם, נבין מהיכן נובעת שנאתם התהומית ואכזריותם של המוסלמים כלפי היהודים בכל רחבי העולם (מסין והודו במזרח ועד מוסלמי ארה"ב במערב, מתורכיה ועד חצי האי ערב (מדינות המפרץ, סעודיה ותימן)ומרוסיה בצפון ואירופה המוסלמית והאנטישמית במרכז בואך עשרות מדינות האיסלאם מצפון אפריקה עד דרום אפריקה! כמיליארד ומאתים מליון מוסלמים. כל אלה מחוייבים על פי דתם המוסלמית לסולידריות בלי תנאי כנגד כל העולם ובמיוחד כנגד היהודים הכופרים, שהם (ןהנוצרים)בני מוות, אלא אם כן ישלמו "מס גולגולת" למשטר האיסלאמי, כדי לממן בכסף זה את "צבאות האיסלאם" ואת הגשמת החלום להפיכת כל העולם למוסלמי!!! הדת המוסלמית מחלקת את העולם לשנים: "בית השלום" - העולם הנשלט ע"י האיסלאם, ו"בית המלחמה" שיש להילחם בו עד שיהפוך למוסלמי.
בספרה של פרופ' לצרוס יפה ז"ל, מרצה לשעבר באוניברסיטה העברית,"פרקים בתולדות הערבים והאיסלאם" מתוארים הרצח, הביזה והגירוש שעשה מחמד בשבטים יהודיים מהם: נדיר, ח'יבר וקינקע. רק לדוגמא "נדיר" – שבט יהודי, שמחמד חמד את רכושו ואדמותיו ואת הנשים והילדים (כדי להגדיל את מחנהו), העליל עליהם ש"בגדו בו", נלחם בהם, רצח את הגברים ושבה את הנשים והילדים והכריח אותם להתאסלם! את רכושם ואדמותיהם החרים וחילק ל"לוחמיו" צמאי השוד והביזה! ציטוט מהספר "תולדות הערבים והאיסלאם" בעמ' 73 : "מחמד רצח את המנהיגים של שבט נדיר".
"ח'יבר" היתה נאת מדבר פוריה ועשירה המיושבת ביהודים. מחמד שחמד את רכושם ואדמותיהם, שוב כדי להשביע את תאוות הביזה של לוחמיו. "כדרכו פותח מחמד ברציחת המנהיגים היהודים בדרך תרמית ובגידה". לבסוף הצליח מחמד להשתלט על אדמות היהודים והשאיר אותם לעבוד כאריסים על אדמותיהם הם, וגם הטיל עליהם מס "ח'ראג" (מס על הקרקע), אך לא חלף זמן עד שעמר אבן אלח'טאב, הח'ליפה השני, עשה להם "טרנספר" וגרש אותם משם.
הסיפור המאלף על "ספיה" היהודיה:במלחמתו בח'יבר צדה עינו של מחמד יהודיה יפה להפליא בשם "ספיה". לאחר שהרג את אביה ואת האחים שלה, הוא הכריח אותה להתאסלם ונשא אותה לאשה. היא מתה בשנת 670 .
את "עאישה" אם המאמינים, אשתו של מחמד נשא כשהיתה בת 8. הוא חיכה שיופיעו לה סימני בגרות מינית - ואז מימש את נשואיו! היו לו בתור 12 נשים...
משורר יהודי בשםכעב אלאשרף התנגד למחמד ולאיסלאם, אבל מחמד מצא דרך של קשר והונאה לחסלו: הוא השתמש בשכיר חרב, וזה בדרך של הונאה ורמיה רצח את המשורר - והביא את ראשו הכרות למחמד!
הדוגמה הידועה ביותר של הנביא מחמד, שמהווה סמל השלמות, שיש לחקותו היא הפרתו הסכם חתום) "הסכם חדייביה" משנת 628 שאותו הפר משום שנחתם עם "כופרים"! להצדקתו טען, כי למוסלמים מותר להפר הסכמים עם הכופרים (למשל יהודים ונוצרים), כאשר ההפרה היא לטובת האיסלאם!
וזהו הלקח שצריכה ישראל ללמוד מ"הסכם חודייביה": המוסלמים יחקו את נביאם "הערמומי והפיקח", ילכו בדרכיו ויפרו הסכמים, אם הפרה זו היא אינטרס של האיסלאם!מה הפלא שערפאת וחמאס וחזבאללה וכל הארגונים המוסלמים מתיחסים להסכם עם היהודים הכופרים בדיוק כפי שנביאם התיחס לאויביו, ומה עוד, שהיהודים הם "קופים וח
כתוב תגובה ל- מב"י
8
לינק על הזוועות בדרפור!
  קורבנות הג'יאהד!   15/01/09 02:31
על הזוועות שמתרחשים עדיין בדרפור מתעלמים המוסלמים בעולם ושותקים ולא רק הם אלא כל העולם, מה איכפת להם מנוצרים שחורים!! iheu.org
כתוב תגובה ל- קורבנות הג'יאהד!
9
יואב תלמד ותפנים....שמעת?
  simond   15/01/09 03:16
כתוב תגובה ל- simond
10
ערפאת הקציב מיליון שאהידים לחי
  קורן נאוה,טבריה   15/01/09 05:55
לחיסולם של יהודים חפים מפשע בארץ ישראל והפך למלך שלהם?והעולם שותק? החפים מפשע היחידים במזרח השימון החד"ש הם היהודים -שנתנו באווילותם למנהיגי ישראבלוף להפוך אותנו לקורבנות"שלום" בשלבים והסגירו אותנו בידי קניבלים תומכי"שלום" רצחני וידוע מראש=והעולם מחא כפיים על הרצון הישראלי ל"שלום" כוזב שכזה? במקום לכפות על מנהיגי ערב לאהוב את הילדים שלהם יותר ממה שהם שונאים את הילדים שלנו=העולם נטפל לקורבן היהודי גם במולדתו המלאה בפולשים שקוראים לעצמם "פלשתינים"(עלילת דם בפני עצמה)! אין חפים מפשע בעזה=וכל המרחם על ערבים מתאכזר ליהודים-נקודה!!!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
11
מאמר מדהים.
  יוסי היוסי   15/01/09 07:30
אולי כדאי להורות לחיילי צה"ל לחתוך את כרסן של נשים הרות ולהטיח ראשי תינוקות בני יום בקירות הבתים. יש לי גם איזה רעיון על חיבור גז למערכת המים של עזה, שייצא להם מהמקלחת. חחחח... משהו מבדר שחבל על הזמן. פשוט מאמר מופלא. תודה תודה תודה.
כתוב תגובה ל- יוסי היוסי
12
(המשך): המקור לשנאה - הקוראן
  מב"י   15/01/09 10:51
בסיס הקוראן:
ישנה גם הבלעדיות של דת האיסלאם, שבסיסה הוא הספר הקדוש, הקוראן: שם כתוב: ( פרשה 3 פסוק 19):"הדת (היחידה) אצל האלהים היא האיסלאם"(פרשה 3 פסוק 19). "במסורת המוסלמית האיסלאם עולה על הכל ואין מה שיעלה עליו". מזכיר את ההמנון הנאצי: "גרמניה, גרמניה – מעל הכל"!!!
בקוראן "פרשת הפתיחה", היא התפילה העיקרית, מוגדרים היהודים "עם שהאלוהים זועם עליהם"! הנוצרים מוגדרים שם "התועים" – ובני שתי דתות אלה הם "כופרים". (ר' בהמשך על רדיפת הנוצרים במדינות המוסלמיות והערביות, שבהן אין כמעט יהודים).
ה"נביא" מחמד בקוראן התיר לכל מוסלמי לשאת 4 נשים, באופן שיש לו אפשרות לזרוק את הזקנות ולהתחתן עם צעירות פוריות.
ובממשלים הדימוקראטיים,(שלכל קול יש משקל שוה) זו פצצת זמן של השתלטות האיסלאם על כל העולם ב"דרכים חוקיות ודימוקרטיות"!
בקוראן בפרשת "השולחן" פסוק 54 כתוב: "אל תקחו את היהודים והנוצרים שליטים עליכם ומי שיקח אותם כשליטים ייחשב כאחד מהם"(כלומר כופר).
בפסוקים 62-63: "אלוהים הפך את היהודים לקופים ולחזירים עובדי השטן שמקומם הוא הגיהינום".
פסוק 65: "היהודים נכשלים בחטא השקר והתוקפנות, והם חיים על כספים לא כשרים וכמה רע מה שהם עושים".
פסוק 85: "אכן תמצא שהמשטמה החזקה ביותר בקרב האנשים (בעולם) כלפי המאמינים (מוסלמים) - הם היהודים"!
"השהידים" – "הקדושים" שהקריבו חייהם למען האיסלאם (ולאו דוקא לוחמים!)
*" מובטח להם שכר ואור ליד האלהים שלהם"(פרשה 57, פס'19).
*"אל תחשבו, כי אלה אשר נהרגו למען אללה הם מתים, להיפך, הם חיים ומקבלים מאללה את כל צרכיהם" (פרשה 5 פסוק 169). בקוראן מתואר גן העדן כגן שיש בו ארמונות וחדרים ושערים רחבים ומפוארים, ריחות ניחוח , זהב וכסף, מרגליות ופנינים ומעל לכל פיתוי מיני רב עוצמה: המאמינים יכנסו לגן העדן, לבושים בלבוש משי עדין ושם ממתינות להם למשגל יפות התואר הבתולות של גן העדן! ומה הם עוד "צרכיהם של ה"שהידים – את זה מתאר הפילוסוף אלע'זאלי (מת 1111)בפרק "תיאור גן העדן" הנהרות מכסף, זורמים בהם דבש וחלב. הפרי על העצים יהלומים ואבני חן, הבתים והחדרים עשויים זהב, האדם אוכל ואוכל משבעים טעמי-גן-עדן ולא שבע ולא מפריש, ישן על שבעים מזרונים, כשעל כל מזרון ממתינה לו "עלמת גן עדן יפהפיה", שוגל בלילה 4000 בתולות ועוד 8000 לא בתולות, ולא מתעייף ולא מזיע! רק נהנה ונהנה בזיקפה מתמדת. ולא תאמינו: גם נערים ממתינים לו שם!!! ה"שהיד" הוא מכונת משגל המונעת באנרגיה אלוהית בחינם וללא סוף. לנשים אין הפרשות של נידה מכאן שהן תמיד זמינות לזיקפתו! המוסלמים גאים, מתפארים ושמחים בהפיכת בן משפחתם ל"שהיד" נערץ, שהילדים מתחנכים לחקותה!
מכאן הצביעות שבהצגת ה"קורבנות" בראי בעל שני צדדים: בצד אחד חושפים מראות קשים של "קורבנות" למערב המוסרי כביכול, שתובע מיד "מחוות הומניטריות" - בעוד ירי הטילים הקטיושות, הפצמ"רים והגראדים משסעים את אוכלוסית ישראל בנפש וברכוש בדרום ובצפון, ובצד האחר של הראי המופנה למוסלמים הם גאים ומתפארים במספר הרב של "שהידים", שמקריב העם הפלשתינאי למען האיסלאם! גם העולם המערבי מטיף לנו מוסר בשיא הצביעות כאילו זכרוננו קצר: גרמניה הפציצה את לונדון במשך חודשים במאות רקטות, גרמניה השמידה את היהודים באופן שיטתי בגז ובירי,רוסיה רצחה מליונים וגם שבויים והגלתה מאות אלפים למחנות ריכוז, אנגליה הפציצה ללא הבחנה ערים גרמניות במשך שבועות את דרזדן, ברלין והמבורג, ארה"ב הטילה פצצות אטום על שתי ערים ביפן). עכשיו - הם הצבועים - מטיפים לנו מוסר!
נאמר מעתה:
כתוב תגובה ל- מב"י
13
צודק בכל מילה
  שיע   15/01/09 12:12
כתוב תגובה ל- שיע
14
פאשיסט
  לא פובליציסט   24/01/09 19:54
כתוב תגובה ל- לא פובליציסט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il