|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלוף במיל אלמוג תובע את אלוף במיל אלדר
מאת: יצחק דנון  |  23/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דברי שבח וגנאי למייק אלדר
  יצחק מאלקנה   23/04/14 15:32
אינני איש חיל הים אלה אדם פשוט מהציבור וחובב קריאת ספרים על צבא ההגנה לישראל. מייק אלדר הנו בעל כישרון ספרותי שהוציא תחת ידיו מספר ספרים שחלקם שנויים במחלוקת ולמיטב ידיעתי ביומים האחרונים גם נדחתה בקשתו המשפטית לתביעת נזיקין מהמדינה בגין ספריו שייטת 11 ודקר ואצטט מדברי השופטת :לפי השופטת פרוסט-פרנקל, אלדר "לא הוכיח את טענתו שאיסור פרסום הספרים נבע משיקולים אישיים, זרים ו/או התחשבנות אישית של מי מהנתבעים ו/או מי מהגורמים שהיו מעורבים באיסור הפרסום. [...] שוכנעתי מהעדויות והראיות אשר הובאו בפני שוועדת השרים מצאה שיש סיכון בטחוני בפרסום סודות בטחוניים שנכללו בספרים. [...] שוכנעתי כי כל הגורמים המעורבים פעלו מכוח תפקידם, בצורה אובייקטיבית, שקולה ומקצועית, למניעת חשיפת סודות בטחוניים. כמובן מייק אלדר חוייב בפיצויים. אבל דברי הגנאי שלי כלפיו הנו בפרסום ספרו שייטת 13 שפורסם בשנת 1993. ובמפגש חברתי שהתקיים בו נוכחתי בה מייק אלדר הרבה לשבח את עצמו - קמתי ואמרתי כי קראתי את ספרו וממנו הבנתי כי אתה מייק אלדר "רוצח" את האלוף זאב אלמוג שהיה מפקד חיל הים (ובעברו גם מפקד שיייטת 13)במשך מספר רב של שש שנים שאף ציטטתי אותם בפניו. אציין כי מייק אלדר "החויר" כלפתע קם אדם שכן קרא את ספרו. מייק אלדר "כסופר" הראה אובססיה עמוקה לזאב אלמוג שכפי הנראה נבעה מסיבה כל שהיא (האם אי הענקת צל"ש ?). לא קראתי את כתב התביעה שהגיש זאב אלמוג אך מהכתבה דלעיל מסתבר כי מייק אלדר כתב דברים חמורים ביותר מתוך מגמה לפגוע בבן אדם בן 79 ומתוך הבנה שבגיל כזה כבר לא יהיה בכוחו של אלמוג לתבוע אותו. אני מאחל למר אלמוג שיזכה במשפט ופעם אחת ולתמיד לסתום את פיו של אדם המבייש את האחר ברבים ושעליו כבר נאמר שאין לו חלק בעולם הבא. הייתי מציע לך מייק אלדר אם ברצונך לזכות בעולם הבא מחוק את הנאמר ותתנצל גם אם הדבר קשה לך. כמה חבל שבית משפט יאלץ להיכנס בימים אלו למסכת אירועים שתרחשה לפני עשרות בשנים. די היה לנו עם פרשיות "רצח ארלוזורוב", משפט קסטנר, והאם מפקד הלח"י הוסגר לידי הבריטים. למען הסדר הטוב אין לי כל קשר עם זאב אלמוג ואני סתם אדם מהציבור
כתוב תגובה ל- יצחק מאלקנה
אל - קנה
  המחוויר   26/06/14 13:17
אתה מזדהה כאדם מיישוב הנושא את שם האל. אצטט בפניך את שאמר קדמו לתפקיד של אלמוג, על האיש היקר הזה: "ההבדל בין אלוהים לאלמוג הוא שאלוהים אינו טוען שהוא אלמוג".... לדבריך, נכחת בהרצאתו של אלדר והוא "החוויר" כשהבין ש"מישהו" קרא את ספרו. לידיעתך: ספרו נמכא מלמעלה מארבעים אלף עותקים. לו הכרת את אלדר (ואני בספק אם בכלל ראית אותו) היית יודע שהוא אינו מהמחווירים - ההיפך. אלדר כתב בספריו דברי שבח וביקורת על רבים - ורק אל - מוג קפץ מעורו - כנראה יש לו סבה לכך.
טענותיך לגבי אי חקירת אירועי עבר משונות. האם על הקורא להבין מהן שלא צריך לחקור את השואה? האירוע המדובר, שהנו פשע מלחמה לכל דבר אירע בחיינו אנו, וחובה לחוקרו - והוא יייחקר. ובאשר לגילו של אלמוג: לפי עקרון זה גם לא היה צריך לחקור את דמניוק. ובכלל, מה הגיל המונע חקירת חשד להסתרת רצח? אלמוג הכניס עניין זה לבית המשפט - ילין על עצמו!
שמור על האל
כתוב תגובה ל- המחוויר
פרצופנו במראה
  אדם מהישוב   24/11/14 23:12
גם אני סתם אדם מהציבור אך בשונה מיצחק מאלקנה, שמי אברהם מחולון. למזלי, אני מכיר את העובדות טוב יותר מיצחק, וגם את הדמויות בשטח. אכן, יש טוענים כי ספריו של אלדר שנויים במחלוקת. ההסבה לכך רגילה - אלדר כותב את האמת, בלי לתת הנחות לאדמירלים, אלה זועקים, והקבל השבוי אינו מוכן לשמוע את הטענה שהמלך עירום.
ראוי שיצחק ילמד מעט: אמנם, תביעת הפיצויים של אלדר נדחתה מחמת שלא הצליח להוכיח, אך יצחק אינו מכיר החלטות של שופטים אחרים בפרשה זו, שקבעו כי אלדר צדק, ואף פסקו הוצאות לטובתו. הערה - כל מה שאלדר פרסם אושר על ידי הצנזורה. מכאן, שהשופטת המכובדת הזו קבעה שהצנזורים פגעו בביטחון! מדוע הם לא הועמדו לדין? קשה לי להאמין שאלדר החוויר באירוע כלשהו בו הוא דיבר על ספריו ובטח לא לגבי הספר שייטת 13, שנכתב ביזמת עמותת הקומנדו הימי ובסיוע חיל הים. אלדר גאה בספריו, ואלו משמשים את אנשי חיל הים כמקורות היסטוריים חשובים. באשר להתיחסות לאלמוג בספר שייטת 13ים: אלדר היה עדין מאד בנושא. לו כתב שם את כל שאמרו לו - היו הדפים מחווירים.

לו קרא יצחק את ספרו של אלדר "שייטת 11", שהנו גם ספר אוטוביוגרפי, היה למד כי אלדר יודע גם לבקר את עצמו, כדי שאחרים ילמדו.
אכן, כתב התביעה של אלמוג מעלה דברים חמורים, אך כתב ההגנה מגלה דברים חמורים בהרבה. כאדם מהישוב אני תוהה על אדם אחר מהישוב המבקש שמן דהו יזכה במשפט רק לנוכח מה שנכתב כאן, ובלי תגובת אלדר. הדבר מעלה תהיות באשר לכנות האיש או לרצינותו. ובאשר להערה האחרונה: אכן, חיטוט בפרשיות עבר אינו דבר מרנין ויש פסיקות רבות הקובעות שאל לבתי משפט לעסוק בעניינים היסטוריים. אבל, כיצד נדע לנהוג בעתיד אם לא נלמד מהעבר? האם נלמד רק מהצלחות ומגנרלים ואדמירלים שמעולם לא טעו?
ובאשר להתנצלות: מהכרותי את אלדר אין לו שום בעייה להתנצל כאשר הוא פוגע במישהו. דבר, שהאלוף היהיר אלמוג אינו יודע לעשות, כי הוא טוען ש"מעולם לא טעה". למען הסדר הטוב, אלדר מחק את הדברים, ולו כדי שלא יישאר דבר שיש בו ולו שמץ של טעות. המרתק הוא שאיש מקוראי מאמר זה, ובכללם יצחק מאלקנה, לא שאלו באיזה פשע מלחמה מדובר. האם אכן איבדנו כל טיפת רגש למה שעשינו? האם באמת לא איכפת לנו מפרצופנו במראה?
כתוב תגובה ל- אדם מהישוב
שינוי החוק
  ועדת שרים   29/12/14 19:08
לידיעת אלקנה ולכל המעוניינים. אלקנה ציטט כאן החלטה של שופטת שקבעה כי צדקה ועדת השרים לפרסומים שמנעה לפני שנים רבות את פרסום ספרי אלדר (דקר ושייטת 11), בנימוק של פגיעה בביטחון, למרות שהצנזור אישר אותם לפרסום. למי שלא יודע, אלדר פעל לשינוי החוק בנדון (יחד עם יושב ראש ועדת השרים אז מיכאל איתן). החוק (סעיף 117) שונה, וכיום הצנזור הנו הפוסק היחידי ופועל גם בשם אותה ועדת שרים שיצאה נגד החלטות הצנזור. במקרה של אלדר גרמה הוועדה, לשיטתה היא, לנזק בטחוני, כי החלטותיה שפורסמו ברבים כיוונו לסודות שאת פרסומם ניסו יועציה מביטחון שדה למנוע. כך, מאבקי יוקרה בין שני גורמים ביטחוניים הזיקו לביטחון!
כתוב תגובה ל- ועדת שרים
2
מי פיקד על גזרת ים סוף ? בוצר
  חשדנית   23/04/14 19:21
האמת יוצאת לאור: מתוך המאמר של אביתר בן צדף:

"מאז אמצע שנות השבעים מתנהל הרחק מהעין ויכוח מר על מה שאירע בזירת ים-סוף של חיל הים במלחמת יום הכיפורים. זאב אלמוג, מפקד הזירה במלחמה, שמונה בינתיים למפקד חיל הים, פרסם את גרסתו, שבה הדיר לחלוטין את אלוף אברהם בוצר ("צ'יטה"), אז המפקד הקודם של החיל, שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי.

לגרסת אלמוג יש עוררים רבים - מקרב מפקדיו ופקודיו. באתר עמותת בוגרי בית-הספר הימי בעכו, השומרת על מורשת החיל, פורסם מחקר של תא"ל (מיל') אלי רהב, המפריך את גרסת אלמוג לאחר עיון במסמכים רבים וראיונות.

"לדברי מפקדי-משנה בזירה, היה נתק בתקשורת אישית בין אלמוג לתלם [מפקד חיל הים] ... לכן לא הייתה לתלם סבלנות אליו, והקשר בין המטה לזירה נעשה באמצעות הרמי"ם [ראש מחלקת ים], תא"ל צבי תירוש" - מפרט המחקר. "לבוצר היה ניסיון קודם בפיקוד על הזירה ... תא"ל גבי נוה, שהיה ראש הלשכה של תלם במלחמה, אומר, ש"בוצר נשלח לזירה כדי שנוכחותו לא תהווה לחץ על תלם כלשונו, 'שלא יהיו שני מפקדים במצפ"י [מוצב הפיקוד הימי]'".

נראה, כי בוצר נשלח להיות מפקד בכיר למבצעים ההתקפיים של חיל הים בזירה. "מעיון בספר קד"מי מח"י [דיונים קדם-מבצעיים של מפקד חיל הים] נראה, שמפקד חיל הים נתן חשיבות לביצוע מבצע הנחיתה ["אור ירוק" בחוף המערבי של ים סוף, שלא בוצע, כידוע], והיה משוכנע כי על מפקד הזירה הקבוע להתרכז בנחיתה באופן בלעדי. למחשבה, שניצל הזדמנות להוציא את מפקד הזירה הקבוע [אלמוג] ממעגל ההחלטות, אין סימוכין בספר הקד"מים".

ובכל זאת מקשה רהב - מה חשיבות העניין?

והוא משיב, "... המלחמה היא המבחן העליון של הלוחם וחשוב לדעת מה עשה בה. פיקוד על הכוח הימי בזירה, הנמצאת במגננה ומעבר למתקפה, אינו מהלך סרק.

"ככל שלומדים את סגנון עבודתו של בוצר מתגבר היחס החיובי [אליו]. בוצר ידע את החומר, מיעט בדיבור והבין את מה שמדברים איתו. בוצר דרש הרבה מאחרים אך לא את מה שלא קיים בעצמו. יחסו של בוצר לפָקודים היה הוגן: דורש מה שצריך ונותן מה שמגיע, ואומר את האמת בפרצוף, ולא מניפולציה של כזבים, הפחדה והתחשבנות". והוא מסכם את מחקרו - "אלוף אברהם בוצר קיבל בשמונה באוקטובר את הפיקוד על החזית הימית בזירת ים סוף ... בשישה-עשר באוקטובר חזר למטה [חיל הים] כיועץ למפקד חיל הים בנושא פעילות צי הסוחר.

"לסיכום, האלוף אברהם בוצר פיקד על זירת ים סוף בשמונה ימים קריטיים למצב הלחימה. הופעתו חיזקה את המערך הלוחם של חיל הים, ואפשרה לפתוח מתקפה בזירת ים סוף. מרבית פעולות התקיפה היזומות נעשו בתקופת פיקודו. הכחשת תפקודו מהווה עוול לאינטליגנציה ומראה על איכות ירודה של המכחישים".
תמה הסאגה, אך לא נשלמה, להערכתי."

מקור:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
3
אלדר הוא אלוף משנה ולא אלוף
  רם מהשרון   25/04/14 08:32
אלדר סה"כ שירת ביחידות תומכות לחימה והשתחרר כאלוף משנה
כתוב תגובה ל- רם מהשרון
4
זאב אלמוג
  דותן   26/04/14 02:05
זאב אלמוג היה מפקד שייטת 13 בזמן מלחמת ההתשה בסוף שנות השישים והוא היה מפקד השיטת הטוב ביותר אחרי יוחאי בן נון ואף עלה עליו ביכולתו לקבל עבור השייטת מיבצעים מסוכנים ולשכנע את המטכ"ל ביכולתה של השייטת לעמוד במשימה. התקדמות השייטת בתקופתו בולטת עוד יותר בגלל הכישלונות של השייטת לעמוד במשימותיה במלחמת ששת הימים.
מייק אלדר לא נמצא בכלל בליגה של זאב וזו טעות של זאב שהוא בכלל מתכתש איתו.
כתוב תגובה ל- דותן
בית המשפט
  האמת   26/06/14 12:18
1. האמת בדבר פשע המלחמהף ועוד מעולללות אלמוג, תצא לאור בבית המשפט. כך הוא ביקש, כך הוא יקבל.
2. אם פלגת דבורים, בסיס ראס סודר, שירות בכנרת ונחיחתה קרבית בלבנון הם יחידת קו שני אז אכן, אלדר פיקד על יחידות כאלו. האם פיקוד הערוף היא יחידת קו שני???
3. גם לידל הארט, גאון בהיסטוריה צבאית, לא ענד סמל עטלף ובכל זאת כתב ספרים לא רעים.
3. אכן, אלדר אינו מתקרב לרמתו של אלמוג שכן לאיש אין יכולת להתקרב לאל.
4. אלמוג היא לא רק מפקד השייטת הטוב ביותר, אלא גם מפקד חיל הים המוצלח ביותר. הוא הקים את הפלי"ם, בנה את חיל הים, ומאז עזב, הפך חיל הים לאלמוג נטוש וגווע.
הבנתם?
כתוב תגובה ל- האמת
תגובות מצחיקות
  שקמיסט   24/11/14 23:24
לדותן: אם ספינות המשמר בכנרת, פלגת דבורים, יחידות הגנת חוף, פיקוד על בסיס קדמי, פלגת נחתות וכד' הן יחידות תומכות לחימה - אזי אתה צודק. אכן, אלדר הוא רק אלוף משנה. ואם אלדר הוא רק טוראי, ושירת כשקמיסט ביחידה תומכת, אין לו זכות לביקורת? רק אדם לא נאור, או משוחד, יגיב כך. מומלץ למגיב לקרוא את ספריו של אלדר כדי להחכים.
לרם: אין ספק, אלוף אלמוג הנו אדם נדיר, שברל'ה (זה שהיה מש"ט לפניו, טען כי ההבדל בינו לבין אלוהים הנו שאלוהים אינו טוען שהוא אלמוג. מהכרות אישית אני יכול לספר עוד על האדם המיוחד הזה, שלאיש אין זכות לבקר את מעשיו. אבל חבל על הזמן - איש לא יאמין.
כתוב תגובה ל- שקמיסט
5
סכום קצר
  אל - מוג   3/07/14 23:20
אלוף זאב אלמוג (ליכטנשטיין) בעבר, היה צריך להחליף את שמו לאל-מוג. (אלוהים פחדן).
אלקנה כתב שמייק "החוויר" כששמע אותו מבקר את ספרו. מי שמכיר את אלדר, וקרא את ספריו, יודע שהוא אינו מחוויר וכי הוא דבק בעובדות ובאמת, ואינו מסתיר גם את השגגות שלו - דבר שאל-מוג נהג ונוהג לעשות.
טוען כאן מישהו שאלדר שירת ביחידות "קו שני". לא שזה נתון חשוב במיוחד, כי לא צריך להיות לוחם קומנדו כדי לכתוב ספר, או כדי להיות נבון, ולא שברור מהי יחידת "קו שני" אלא שאלדר שירת ביחידה 788 בכנרת, שהיתה גולת הכותרת המבצעית של חיל הים עד שנת 1967, הוא פיקד על בסיס ראס סודר ובו סיירת דבורים, הוא פיקד על פלגת הדבורים הדרומית ובסופו של יום פיקד על כוח הנחיתה בלבנון - קו שני???
באשר לטוען כי אלדר אינו ב"ליגה" של אלמוג ולכן אל לו לאלמוג להתעסק אתו. אכן נכון, הם לא באותה ליגה. אלוף זאב אלמוג טוען שהוא אלוהים, ואלדר הוא בן-אדם!
ובאשר לפשע המלחמה - המתינו - האמת תיחשף, והיא לא תהיה נעימה.
ובאשר לאלדר - הוא חי, נהנה, וממשיך לעמוד בחזית מול אלוף הטוען שהוא מעולם לא טעה, כי אינו מכיר את המלה שקר, וכי הוא קדוש!
כתוב תגובה ל- אל - מוג
6
אלוהים
  מחליפו של אלוהים   16/07/14 16:08
צודק דותן, אלמוג פיקד על השייטת במלחמת ההתשה. על תפקודו יש חילוקי דעות. מצד אחד התמזל מזלו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, ולפקד על חבורת צעירים חסרי מנוח, אך מנגד, יש טוענים כי היה פחדן, כי שלח את פקודיו לאי גרין כדי להאדיר את יחידתו, כי הזכיר את קפטן קוויג המשוגע מהמרד על הקיי, כי המציא אירועים שלא התרחשו וכך הלאה. טועה דותן בדבר חשוב. אלמוג לא היה מפקד השייטת הטוב ביותר, הוא גם היה מפקד החיל הטוב ביותר ולמעשה הנו מחליפו של האל עלי אדמות - מולו כולם חגבים. בסופו של דבר, אדם שהיוהרה העבירה אותו על דעתו. חבל רק שחיל הים ומדינת ישראל יצטרכו לסבול מכך. האיש חולה, סובל כנראה משכחה, וחבל על כך שבנו משתמש באב חולה כמגן אנושי מתביעת דיבה שהוגשה נגדו.
כתוב תגובה ל- מחליפו של אלוהים
7
כוח התובלה של אלדר
  סטי"לן   24/05/15 14:21
גם נהג משאית ריו שמוביל תחמושת לשדה הקרב הוא לוחם מסייע לשיריון אבל הוא לעולם נהג ריו. כך גם הנחתות, הדרישה ממפקד נחתת שכל תפקידה לשנע, אינה דומה או מתקרבת לדרישה ממפקד בשייטת 3 הסטילים או שייטת 13. בכל זאת, יש הבדל בין כלי שייט היודע לרוץ 38 קשר עם טילים, תותחים ואמצעים רבים נוספים, לבין כלי שייט כמו נט"ק שבקושי עושה 10 קשר עם שני מקלעונים וחצי. יחד עם זאת, לעיתים רבות עשה נכון חיל הים שהיה נותן לסגנים סרנים צעירים להתחיל דרכם בים בפיקוד עצמאי על נחתת, ומשצברו זמן פיקוד עצמאי בים בהצלחה, שודרגו והוסבו לספינות הטילים. אין חלילה במה שכתבתי משום ניסיון לפגוע במפקדי הנחתות, אבל הדרישות מהם שונות, בדיוק כמו בין טייסי תובלה לטייסי קרב.
כתוב תגובה ל- סטי"לן
סטילן שאינו מבין דבר
  פלגה 921   9/06/15 16:28
בשבת האחרונה התכנסו לוחמי הנחתות לדורותיהן לציון יום השנה ה-33 למבצע הנחיתה באוואלי. לוחמי המבצע הזה הומלצו לציון לשבח על ידי: תא"ל אשור אברהם (מוסלי). מפקד פלגת ספינות טילים; על ידי תא"ל עמי איילון, מש"ט 13 בעבר. ואתה, פחדן המסתתר כינוי "סטילן", מעז לומר שהם לא ידעו מה הם עושים. ומה פירוש "המשאיות של אלדר"? זו היתה יחידה פרטית שלו? מדבריך ברור שאין לך מושג קלוש בים, בימאות, בקשיי הנתיתה בחוף (דווקא את זה ידעתם לעשות לא רע... ראה שני מקרים במלחמת יום הכיפורים, וסטי"ל החול במפרץ אילת, שחולץ על ידי נט"ק...), בקשיי היציאה מהחוף, בצורך לעבוד עם כל צה"ל, בעמידה בחרטום, חשוף בצריח. בעוד שאנו רכשנו כבוד לאחרים בחיל הים, אתה מהווה דוגמא, אפילו בחלוף 20 שנה מאז נסגרה פלגה 921, לקציני ים חסרי הבנה, חסרי יכולת פירגון, שאינם רוחשים כבוד אלא לעצמם. ולמעשה פשוט טפשים!
אמר מייק אלדר בכנס: "לוחם הנט"קים, שעמד חשוף בחרטום, ושב עשרות פעמים לחוף אוייב, באור יום, תחת אש, כשכל תפקידו לסובב ספנרים, הוא אמיץ בהרבה מלוחמי שייטת 13 שחדרו ארבע פעמים לנמל ערדקה, במלחמת יום כיפור, בלילה, בחשאי, והם רבים עד היום על גבורתם המצולשת".
וביום כיפור, ראוי להזכירך, כי לא רק סטילים עמדו תחת אש טילים, אלא גם הנחתות...
של נעליך מעל רגליך, והצדע ללוחמי נחתות, במקום לזלזל בהם.
כתוב תגובה ל- פלגה 921
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il