s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גרוניס נגד שופטים בדימוס שתקפו את רוזן
מאת: איתמר לוין  |  26/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השופטים שמיחצנים עבור אולמרט
  הרצל   26/05/14 11:17
בעברם היו שופטים מושחתים שעשו את רצונו של אולמרט וקיבלו טובות הנאה. היום הם מחזירים לאולמרט את אותה הטובה שהוא עשה עמיהם. שופטים נגועים בעלי אינטרס ואין מקום לשמוע אותם כלל.
כתוב תגובה ל- הרצל
הרצל-אידיוט מדופלם
  מתיתיהו   26/05/14 12:58
חתיכת נפל !!!!!! השם שלך מכובד ,דעותיך שוות להיזרק לפח הזבל. ראוי שתינתן תלונה על ידי מי מהשופטים שלטענתך היו קשורים לאולמרט חתיכת אידיוט שונא אולמרט!!!!!
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
מתיתיהו הנמושה המטונפת
  צורי   26/05/14 15:04
נדמה היה שלאחר פסק הדין של השופט רוזן ולא שופטי היחצנות של מקור" השראתך" פושע העל אולמרט תתנדף אבל מסתבר קשה להפטר מרמשים בעיקר רמשים הולכים על שנים כמוך איש מצחין.אם בכלל הנך ברוא אישה?
כתוב תגובה ל- צורי
הרצל&צורי=קראתם מאמר ד.פרידמן?
  ע_הראל   26/05/14 20:12
אל נא תתעקשו צורי&הרצל להישאר אנאלפבתים! §¤§¤§ מילא אם לא קראתם את ספרו "הארנק והחרב" לגבי הרפורמות הנחוצות דחוף במערכת המשפט, אך עליכם ודאי להתמודד עם מאמרו של ד.פרידמן "ללא ראיות" (מוסף ידיעות 16.5.2014). §¤§¤§ אני גם לטובת הקוראים תמצתתי את המאמר הנ"ל בתוך דבריי בשם ע_הראל, במסגרת תגובה מספר 1 למאמר "השופט רוזן - בשבתו כבית דין שדה", בבלוג של עו"ד יוסי דר באתר נכבד זה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
כבוד השופט גרוניס
  תושב   26/05/14 11:18
כבוד השופט גרוניס הוא איש ראוי וערכי, מי יתן והקשקשנים יטו אוזן קודם שיטיחו ביקורת שאינה מבוססת.
כתוב תגובה ל- תושב
אדרבא=הפס"ד נתוןלבקורת הציבור!
  ע_הראל   26/05/14 21:03
גם אני רוחש כבוד רב לכבוד השופט הנשיא גרוניס היקר, אך מי כמוהו יודע, שפרסום פסקי דין נועד בכלל ולכתחילה - בדיוק בדיוק למען יקרא אותם כלל הציבור, משופטים ושרי משפטים לשעבר עד אחרון הבלוגרים המתעניינים, כדי שיכתוב ויבטא את דעתו החופשית עליהם לשבט או לחסד, ללא מורא של אסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לרוחשים למען גרוניס לאט לאט...
  ויזוסי   27/05/14 02:25
מי שמכיר את החומר בעניין אלשיך, ואיך גרוניס טייח עבורה, לא ימהר לשבחו, מי שיקרא על מעשי גרוניס, על הטלת הוצאות העתק על רעבים כדי להניא אותם ואחרים מלהגיע לבסטה שלו יבין שגרוניס החשיך עוד קצת.. מערכת שממילא לא התנהלה באור .
כתוב תגובה ל- ויזוסי
3
מי שילם עבור המלון, גרוניס?
  אני רק שאלה   26/05/14 11:23
ועבור הטיסה, ודמי ההרשמה לכנס שלך? שוב הלישכה שילמה ? שוב שחיתות רכה ?
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
4
ענייני משפחה שופטים בעייתים
  מתיו   26/05/14 12:21
שופטים רשלנים, שופטים המטים משפט בגלל אג׳ נדה של ארגוני נשים ממלאים את בתי המשפט. מותר וחובה למתוח ביקורת על אותם שופטים.
כתוב תגובה ל- מתיו
נכון=צריך כבר חוק אחריות הורית
  ע_הראל   27/05/14 04:44
שימו לב שהנשיא גרוניס מתלונן קודם כל על חוסר האמון של הציבור, והכעס של (אבות) גרושים על בתי המשפט למשפחה - ומזה הוא תופס תאוצה ומתנפל כבר על כל אלו שמבקרים את ההרשעה השרירותית של אולמרט (כולל שופטים ושר בולט לשעבר למשפטים - הוא בעל "הארנק והחרב"). §¤§¤§ ובכן בואו נענה לו בלי פחד ובראש מורם על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון; ובכן לגבי בית המשפט למשפחה, אנו דורשים חקיקת חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים לאלתר, אשר יסדיר את נושא הילדים כמקשה אחת - כולל פתרון בעיית התלונות שווא על הדרך, כאשר יש בו בחוק הזה שיניים של סנקציות מנהליות (לא כלכליות ולא פליליות) נגד אישה שלא רוצה (או לא מסוגלת) לדאוג (ואף לערוב) לקיום כל הסדרי המשמורת והראיה הנחוצים להתפתחות הבריאה של הילד! §¤§¤§ כלומר הורה (בד"כ אישה) שלא תצליח לקיים את הנ"ל - אזי תושעה חזקת המשמורת הנוכחית שלה (מנהלית), עד אשר תוכל כעבור זמן (שבו תקח אולי קורס הורות ו/או "תעבוד" על עצמה) - לחזור אל בית המשפט ולהתחייב כי הילד יהיה בקשר זורם וחופשי עם ההורה השני (על אחריותה - אחרת לא תקבל שום משמורת לכתחילה)! ניתן לראות את הצעת חוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים במלואה (עם כל חומרי ההסבר הנלווים) בקומונת תפוז מספר 19624. §¤§¤§ ובאשר לטענות הנשיא גרוניס הנכבד מאוד בעיניי (וטענות פרקליט המדינה שי ניצן יממה אחת לפני) - כלפי המבקרים את הרשעתו השרירותית (כמעט עם אפס ראיות) של אהוד אולמרט, הרי יש לנו (כל נפגעי אסכולת השיפוט הדורסנית) תשובה מוחצת בחזרה אליהם, לאמור שאם לא מוצא חן בעיניכם אדונים נכבדים - אזי אתם יכולים פשוט להתפטר! §¤§¤§ כי אנחנו הציבור משלמים משכורת לכבוד הנשיא גרוניס היקר (עד אחרון שופטיו) - על מנת שיכתבו פסקי דין בעברית ברורה ככל האפשר, וזאת בדיוק בדיוק על מנת שכל אזרח קורא עברית (משופטים ושרי משפטים לשעבר עד אחרון הבלוגרים וכלל המתעניינים) יוכלו כל אחד בתורו (ובזמנו הפנוי)לקרוא את פסקי הדין הללו, ואז לבטא ולכתוב כל ביקורת אפשרית על כל אחד מפסקי הדין הללו ללא יוצא מהכלל! §¤§¤§ ובכן אני חוזר ואומר, אין זו רק זכותנו אלא חובתנו הציבור לבקר כל פסק דין ללא שום יוצא מהכלל - לשבט או לחסד; ואין שום סיכוי בעולם כי אנו עם הספר הנבחר ניכנע אי-פעם חלילה לשום אסכולת שיפוט דורסנית או פאשיסטית שמרשיעה (עם או)בלי ראיות (כגון בנוסח המביש לאמור כביכול, שמנם העד שיקר הונה וזייף 40 פעם, אך דווקא בפעם ה-41 "נחה דעתנו" שהוא דובר אמת)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
בין תחושות-בטן לבין סברות-כרס
  עידןסובול   26/05/14 12:41
אילולא היו "הוועדה לבחירת שופטים ולקידום שופטים מכהנים", ו"הוועדה לאיתור פרקליט המדינה" עוסקות בדילים מסריחים -- לא היה שום פרקליט מושחת מתמנה לפרקליט המדינה או אפילו "רק" לשופט שלום בעיר שדה.
 הולך ופוחת לדור
כתוב תגובה ל- עידןסובול
ההכרעה הבאה
  הנ"ל   26/05/14 14:05
בית המשפט העליון עלול לעלות מדריגה ולהגיע מחדש לרקיע השמיני, שבו "הכול שפיט" ולאסור לא רק הפצת ספרים שאינם לרוחו של המלמ"ב , אלא גם, לדוגמה, את הפצת "זיכרון דברים" של יעקב שבתאי, ז"ל, כי מי שמעוניין יכול לזהות בו , רחמנא ליצלן, כמה וכמה דמויות תל-אביביות אמיתיות.
 עליונים בתחתונים
כתוב תגובה ל- הנ"ל
לא תם ולא נשלם
  הנ"ל   26/05/14 17:39
מי שהכיר מאחורי הקלעים, במשך יותר משנות דור, את הדילים המסריחים והרעילים במינוי וקידום שופטים ושופטות של בתי-המשפט -- (אין לי מושג ירוק איך נבחרים שופטי כדורגל) -- לא יכול להיות מופתע מכך שבמשפט "הולילנד" ישב לשפוט, כדן יחיד, מי שמונה לשופט בית משפט שלום מיד עם השתחררותו משירות-קבע במשך שנים רבות כפרקליט צבאי, ונותר נגוע בגינונים מושרשים עמוק המאפיינים איש צבא שרגיל לקבל פקודות ולחלק פקודות. נכון שלא כול איש מערכת המשפט הצבאית נוהג להשתמש בלשון קלגסית בוטה, אבל זה לגמרי לא המקרה של השופט רוזן, שבבטנו תפחה לשון קלגסית מהמדרגה הבזויה ביותר, עד כדי שימוש במונח "בוגד" שנהוג להשתמש בו נגד מרגלים שריגלו לטובת מדינת-אויב.

לא התפלאתי ולא נדהמתי כשהאיש הזה שכח לחלוטין שהוא נבחר לשמש כשופט, והוא נסחף שוב ושוב, עד למעלה ראש, לעשות מעשים האופייניים לחוקרים צבאיים, לתובעים צבאיים, ולסניגורים צבאיים מהזן הנהנה לסנגר על חיילים שסרחו סירחות קטלניות.

"משפט הולילנד" אשר מי שיטרח לקרוא את כול 684 עמודי ההכרעה -- יגלה שהם נפוחים מתחושות-בטן וסברות-כרס של דן יחיד (מבלי להיכנס לחקר הסיבות של נשיאת בית המשפט המחוזי שהניעו אותה למנות דן-יחיד למשפט שהוא גדול ומסובך פי כמה וכמה וכמה מ"משפט הנשיקה החטופה" של רמון) שניזונו מעדויותיהם ההפכפכות של שני עדים זוממים, בייחוד כשמדובר בנאשם מס' 8, אשר על-פיהם לא אמור לקום דבר מלבד טור רכילותי באחד מאותם צהובונים המחולקים חינם.

צשפט אולמרט, שהעד הראשי בו לא עמד בחקירה נגדית, אמור להיזכר כמשפט רחוק ת"ק פרסה מלהיות קדוש מבחינה משפטית.
כתוב תגובה ל- הנ"ל
6
צודק.השופט רוזן הותקף בפראיות
  דודי30   26/05/14 12:48
כתוב תגובה ל- דודי30
היכןפראיות במאמר דניאל פרידמן?
  ע_הראל   27/05/14 04:57
כל הפלצנים כמו דודי30 הם הרי נבערים מדעת; וכי היכן יש "פראות" במאמר המופת "ללא ראיות" של חתן פרס ישראל למשפט הפרופסור דניאל פרידמן יצ"ו (מוסף ידיעות 16.5.2014) - למשל?!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
מעשה נבלה
  הצדקנית   26/05/14 13:16
השופטים בדימוס מצאו להם משחק חדש -להופיע בתיקשורת כפרשנים - גם למשפטים שעדיין לא ניתן בהם פסק דין. יש לאסור מבחינה אתית של השפיטה על השופטים בדימוס להופיע בתיקשורת . הם מקבלים פנסיה אדירה ויתכבדו וישבו בבית .. הקדנציה שלהם הסתיימה.
כתוב תגובה ל- הצדקנית
צדקנית=אנלפבתית ממש פרימיטיבית
  ע_הראל   26/05/14 20:51
טמבלית שכמותך, הרי בתי המשפט מתבקשים ומתכבדים להוציא פסקי דין בדיוק בדיוק למען המטרה הזו, שכל דובר עברית משופטים ושרי משפטים לשעבר עד אחרון הבלוגרים המתעניינים - יואילו לבטא ולכתוב ביקורת בכבוד רב, לשבט או לחסד על פסקי הדין הללו. §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
חשיבותם של "השופטים לשעבר"
  צורי   26/05/14 15:09
מטעם היא כמו צואת הכלבים במדרכות. מי מייחס חשיבות ללהקת צורמנית של חלכאי המשפט הלשעברים?
כתוב תגובה ל- צורי
דברי הלשעברים צרמו, חבל שנאמרו
  שמעון אמסלם   26/05/14 17:34
ציפיתי לרמה גבוהה יותר, במיוחד מהשופט בדימוס דן ארבל שהתגלה כרכיכה מול מראייניו...
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
אמסלם=סמרטוט של הפאשיזם השפוטי
  ע_הראל   26/05/14 20:41
אסכולת הפאשיזם השיפוטי נשענת פשוט על סמרטוטים ספוגי ביוב דוגמת אמסלם האנלפבית הפרימיטיווסקי. §¤§¤§ אך בני ישראל הם בני חורין שאינם מסוגלים לחיות תחת שלטונה של אסכולת השיפוט הפאשיסטי! וזאת תשובתנו למגלגלי העיניים בנופש האילתי, אנחנו העם הנבחר איננו מסוגלים לחיות במשטר של פאשיזם שיפוטי שאתם רוצים לכפות עלינו! §¤§¤§ הלא זוהי בדיוק הסיבה שבית המשפט מתכבד להוציא מתחת ידו פסקי דין מנומקים … בדיוק על מנת שכל אזרח, משופטים ושרי משפטים לשעבר - עד אחרון הבלוגרים … יבחנו אותו היטב, יבקרו אותו לשבט או לחסד, ללא מורא של שום אסכולת שיפוט פאשיסטית שמתפתלת כדי לסתום פיות!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
גידוף מאדם כמוך הוא ברכה
  שמעון אמסלם   27/05/14 11:15
אדם התומך אידאולוגית במושחת כשאולמרט, מגדף ומחרף את מתנגדיו אינו אלא רמש עלוב.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
אני מגנה שוחד=אך אולמרט חף מזה
  ע_הראל   27/05/14 13:51
אני ברוך השם רק מביא גאולה לעולם, שהבאתי הדברים בשם אומרם - הוא פרופ' דניאל פרידמן יצ"ו חתן פרס ישראל למשפט, בעל הספר "הארנק והחרב" שעוסק ברפורמות הנחוצות בדחיפות רבה למערכת המשפט; ואני גם זכיתי ברוך ה' לתמצת את מאמרו המדהים (על הרשעתו השרירותית של אהוד אולמרט) "ללא ראיות" (הופיע במוסף ידיעות 16.5.2014) - וזאת בתוך דבריי בשם ע_הראל, במסגרת תגובה מספר 1 למאמר "השופט רוזן - בשבתו כבית דין שדה", בבלוג של עו"ד יוסי דר באתר נכבד זה. §¤§¤§ כלומר אפילו הסמרטוט אמסלם הספוג במי ביוב, לא מצליח להסתיר את מזימת הנפל של אסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית, להרשיע ביוהרה אוטומטית כל חף מפשע (במיוחד יריבים פוליטיים כגון אהוד אולמרט - האויב של הסמול small ו/או של אסכולת השיפוט הדורסנית), וזאת בשיטה הכי המכוערת של קניית עדי שקר זוממים בכסף רב, בתוספת המריחה המסריחה והמקובלת בעולם הפאשיסטי (לאמור אומנם העד שיקר והונה וזייף 40 פעם, אך הנה בפעם ה-41 "נחה דעתנו" שהוא דובר אמת "אחו שלוק")!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
שופטים ושוטרים יהו בשעריך
  יצחק הרואה   26/05/14 23:50
ישנה פרשה בתורה הנקראת שופטים. התורה ציוותה עלינו שהשופטים והשוטרים יהיו בשערי הצדק והמשפט , ולאור כל מה שקרה בעבר וממשיך להיות בעתיד - לא התפלא שלחלק מאותם שופטים או שוטרים שאמורים להיות הכי הכי בשערי הצדק והמשפט יש דם על הידיים בזה שעבריינים מסתובבים חופשי או כאלה שנשפטו יצאו חייבים כשבעצם הם צריכים להיות זכאים.
ההידרדרות של אנשי החוק והמשפט לפעמים בגלל עליהום תקשורתי מוציאים נאשמים זכאים כשבעצם ההשפעה התקשורתית הכתיבה את זכאותם או ההיפך.
אני מקווה ששוטרים או שופטים הם אנשי צדק ולא אנשים המושפעים מהתקשורת .
הרי לחלק גדול מהם יש כסף ליחצנות ועוד....
ואם אני חף מפשע וישר מדוע אני צריך יחצנות ועוד..
לכן התורה חייבה אותנו "צדק צדק תרדוף"
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
לא די לקוות=עשה סיג לטוהר משפט
  ע_הראל   27/05/14 13:04
כמו שיש לעשות סייג לתורה, כך יש לעשות סייג לטוהר המשפט; לכן לא די לשבת בבית "ולקוות" שיהיו השופטים ישרים וכו', אלא יש לחוקק שורה של רפורמות במערכת המשפט (חלקם מובאים בספרו "הארנק והחרב" של פרופ' דניאל פרידמן יצ"ו). §¤§¤§ למשל במה שקשור להרשעה "החלולה" של אהוד אולמרט "ללא ראיות" - כשם המאמר של פרופ' דניאל פרידמן יצ"ו (מוסף ידיעות 16.5.2014), הרי גם פרידמן וגם שורה של שופטים לשעבר כמו דן ארבל וכו' (שהם בבחינת 7 טובי העיר - אשר יש להקשיב להם ולהבין את דרישותיהם הצודקות בדבר הבטחת קיומו של טוהר המשפט), וגם צריך להיות ברור לנשיא גרוניס הנכבד (ושאר שופטיו היקרים) שאנו עם הספר הנבחר שארית ישראל לעולם - לעולם לא נסכים להיכנע לאסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית - אשר יכולה להרשיע (תאורטית) חפים מפשע כאוות נפשה, באמצעות השימוש בעדי שקר זוממים לרוב, בשיטה המכוערת ביותר (לאמור אומנם העד שיקר הונה וזייף 40 פעם, הנה בפעם ה-41 "נחה דעתנו" שהוא דובר אמת "אחו שלוק")! §¤§¤§ לכן אני נאלץ לגנות בחומרה ולדחות בשאט נפש את שאלתו המטופשת לעיל של יצחק ("הרואה" בקושי כמו השגיא נהור) - מדוע החף מפשע וישר זקוק ליח"צנות? ובכן הא ראית אדון יצחק לעיל כי אסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית יודעת להרשיע גם חפים מפשע מבלי למצמץ, ודבר שני אם התשקורת הקנויה מתגייסת נגדך ומרשיעה אותך בראש חוצות בתוספת רכילות מפוברקת מרושעת שלא הייתה ולא נבראה - אזי אין לך ברירה אלא להשיב מהר ולהכחיש בתוקף דרך היח"צנים, אחרת כולם יאמרו "שתיקה כהודאה"!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
סיקול ממוקד לשופט רוזן
  מבשרת   27/05/14 07:12
כבוד נשיא בית המשפט התעוררת מאוחר מדי, מאז פסק הדין שנתן השופט רוזן קיבלה האליטה המשפטית הלבנה צו 8 לסיקול ממוקד של השופט רוזן
קולו של נשיא בית המשפט נדם ועתה תגובתו מעטה מדי ובעיקר מאוחרת מדי.
לחברה הישראלית כלומר לאזרח הסביר חזר האודם לפנים משום שפסק דינו של שופט בית המשפט הוכיח שכולם אבל כולם שווים על פי החוק ואין מיוחסים שדינם ממותק בעקבות מעמדם .
בעוד אזרחי ישראל עומדים נפעמים מול אומץ ליבו של השופט רוזן קמה קבוצה של שופטים לשעבר כדי לפגוע בתדמיתו בעיני החברה.
האובססיה והכעס של אותם שופטים במיל הוכיח שהם חשים כאילו קיבלו צו 8 מהשבט החזק שלהם כדי להגן על המורשע בדין מבלי לבדוק את המסמכים ובלי לשבת באולם המשפט מדי יום ביומו לעיתים 8 שעות ולשמוע את כל העדים כפי שכבוד השופט רוזן עשה זאת
לא ראינו זאת לאחר פסק הדין שניתן בבית המשפט שבירושלים כן ראינו זאת בפסק הדין שניתן בבית המשפט בתל אביב.
ביום שכבוד נשיא בית המשפט גרוניס שתק ונדם ובעיקר איפשר את שפיכת דמו תחת כל מצלמה ומקרופון ודרך מקלדת מורעלת מבלי להגיב בזמן אמת אזרחי ישראל הבינו היטב שאין עוד שופטים ישרי דרך אומץ וכבוד כלפי החוק והמשפט בצורה המדוייקת ביותר כמו השופט רוזן .
כתוב תגובה ל- מבשרת
התביישי מבשרת אנלפבתית מגעילה!
  ע_הראל   27/05/14 20:48
או שאת מסוגלת להתמודד עם מאמרו של פרופ' דניאל פרידמן יצ"ו (הרשעת אולמרט "ללא ראיות") - שהופיע במוסף ידיעות 16.5.2014 (או לפחות להבין את תמציתו שכתבתי בשם ע_הראל במסגרת תגובה מספר 1 למאמר "השופט רוזן - בשבתו כבית דין שדה", בבלוג של עו"ד יוסי דר באתר נכבד זה), או שתסתמי והתביישי לך לנצח מבשרת אנלפבתית ופרימיטיבית מגעילה - שאת נותנת יד להרשעת חפים מפשע (ללא ראיות אשר מבוססות מעל כל ספק סביר כנדרש במשפט הפלילי), כפי שנוהגת אסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית לעשות באמצעות קניית עדי שקר זוממים בכסף רב, ואחרי כן לרמוס דווקא את החף מפשע לאמור:- אומנם העד שיקר הונה וזייף 40 פעם, אך הנה בפעם ה-41 "נחה דעתנו" שהוא דובר אמת! §¤§¤§ ובכן אנו עם הספר הנבחר, לעולם - לעולם לא ניכנע חלילה לאסכולת השיפוט הדורסנית הפאשיסטית, זו שיודעת להרשיע גם חפים מפשע כנ"ל (עם או) בלי ראיות.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
סיקול ממוקד לשופט רוזן
  מבשרת   27/05/14 07:12
כבוד נשיא בית המשפט התעוררת מאוחר מדי, מאז פסק הדין שנתן השופט רוזן קיבלה האליטה המשפטית הלבנה צו 8 לסיקול ממוקד של השופט רוזן
קולו של נשיא בית המשפט נדם ועתה תגובתו מעטה מדי ובעיקר מאוחרת מדי.
לחברה הישראלית כלומר לאזרח הסביר חזר האודם לפנים משום שפסק דינו של שופט בית המשפט הוכיח שכולם אבל כולם שווים על פי החוק ואין מיוחסים שדינם ממותק בעקבות מעמדם .
בעוד אזרחי ישראל עומדים נפעמים מול אומץ ליבו של השופט רוזן קמה קבוצה של שופטים לשעבר כדי לפגוע בתדמיתו בעיני החברה.
האובססיה והכעס של אותם שופטים במיל הוכיח שהם חשים כאילו קיבלו צו 8 מהשבט החזק שלהם כדי להגן על המורשע בדין מבלי לבדוק את המסמכים ובלי לשבת באולם המשפט מדי יום ביומו לעיתים 8 שעות ולשמוע את כל העדים כפי שכבוד השופט רוזן עשה זאת
לא ראינו זאת לאחר פסק הדין שניתן בבית המשפט שבירושלים כן ראינו זאת בפסק הדין שניתן בבית המשפט בתל אביב.
ביום שכבוד נשיא בית המשפט גרוניס שתק ונדם ובעיקר איפשר את שפיכת דמו תחת כל מצלמה ומקרופון ודרך מקלדת מורעלת מבלי להגיב בזמן אמת אזרחי ישראל הבינו היטב שאין עוד שופטים ישרי דרך אומץ וכבוד כלפי החוק והמשפט בצורה המדוייקת ביותר כמו השופט רוזן .
כתוב תגובה ל- מבשרת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il