s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לפנינו מערכה קשה, מורכבת ומסובכת"
מאת: עידן יוסף  |  10/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נתניהו גנץ זמנכם עבר לכו הביתה
  גנץ כשלון   10/07/14 22:25
להזכיר לגנץ שעדיין יש אינטרנט בעזה ועדיין יש תחנות דלק שלא נפגעו ועדיין יש כלי רכב שלא רוססו כל עוד לא תהיה פגיעה בתשתית אזרחית החמאס לא יעצור.
כתוב תגובה ל- גנץ כשלון
מזמן
  אורי ח.   11/07/14 04:12
ביננו ידידי, זה אנחנו הכשלון לא הם. אנחנו שבחרנו שוב ושוב בנתניהו שהמשיך את ההסכם המטופש של שמעון פרס עם רב המרצחים עארפאת ונתן את חברון לטרור, כאילו שזה ישביע את הרעב הערבי. זה אנחנו אשמים שנתניהו שנדבק לכסא לפני הגירוש מקטיף, נבחר שוב, למרות שנכנע לטרור יחד עם אריאל שרון. זה אנחנו אשמים שנתניהו מכהן כבר 3 פעמים למרות שכבר ברור שאינו משרת עמו אלא משרת אליטות, זה אנחנו אשמים. זה אנחנו שאיפשרנו לאהוד ברק למנות כשלון מתמשך כבני גנץ, כשכבר ברור עשרים שנה שהוא נכשל בתפקיד אחר תפקיד. זה אנחנו אשמים שאיש השמאל הקיצוני מגיע לראש הפירמידה הצבאית הלאומית. מדינת ישראל אשמה שביבי, גנץ, פרס, ורשימה נוספת של אפסים מנהיגה את העם המוכה הזה, זה אנחנו אשמים, כי במדינה מתוקנת מזמן היו נבעטים הביתה.
כתוב תגובה ל- אורי ח.
2
נתניהו גנץ זמנכם עבר לכו הביתה
  גנץ כשלון   10/07/14 22:25
להזכיר לגנץ שעדיין יש אינטרנט בעזה ועדיין יש תחנות דלק שלא נפגעו ועדיין יש כלי רכב שלא רוססו כל עוד לא תהיה פגיעה בתשתית אזרחית החמאס לא יעצור.
כתוב תגובה ל- גנץ כשלון
3
טייק יור טיים ביבי, אל תמהר
  אהרון שחר   10/07/14 22:43
מלחמת ששת הימים נמשכה ששה ימים, למה שהמלחמה הזו לא תמשך ששה שבועות? בכיף. הרי האסימון עוד לא נפל לכם, אתם לא תפגעו בחפים מפשע, אז המדינה תתרסק. עוד מעט נחטוף גם מלבנון, גם מאיראן, גם מסוריה, מעיראק, ואתם תעסקו בבדיקת בלתי מעורבים. טייק יור טיים ביבי, למה למהר?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
ביבי, אם תכשל שוב....
  חשדנית   10/07/14 23:13
ההיסטוריה מוכיחה כי כל ראש ממשלה שנכשל בהגנת הארץ, הועף מיד מהשלטון ביחד עם מפלגתו... ונעלם מעל בימת האקטואליה. ראה גולדה והמערך ביום כיפור, ראה אולמרט וקדימה במלחמת לבנון השנייה, ראה בגין במלחמת לבנון הראשונה.... בקיצור, אם ביבי יפסיד עוד פעם לחמאס - הדרך שלו ושל הליכוד להתרסקות טוטאלית תהיה בטוחה !
ביבי אם תכשל שוב... תרסק לא רק את מנהיגותך אלא גם את המפלגה שכבר לא תתקיים עוד !
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
סמרטוטיהו, חסל את צמרת החמאס
  ביבי צ'מברליין   10/07/14 23:32
רק מברבר ומאשים את כולם בפחדנות ובהססנות שלו
צ'מברליין קטן עליו
כתוב תגובה ל- ביבי צ'מברליין
6
לא
  אלגו   11/07/14 03:22
מאמין למילה אחת שיוצאת מהממשלה האשכנאצית שהפקירה את חיי הילדים לרוצחים מוסלמים מסריחים כמו מוחמד אגב.המוסלמי המסריח הראשון. ואחריו שאר השרצים הנייה טיבי אבוקקה-עבאס זועבי ושאר רקב מוסלמי דוחה. זו ממשלה שמסכנת מעשה יום ביומו את יהודי ארץ ישראל. ממשל מסוכן לעם היהודי לדורות. לא פחות מהממשל הנאצי,וזו לא טעות זו האמת ואין אחרת. אגב למה לא מעיפים את עלוב פיקוד מרכז מתפידו,הרי הוא אחראי פיקודית על אזור הרצח. אצל האנטישמים מי שמבצע את תפידו היטב היינו הפקרת היהודי בארצו הרי הוא ראוי לעלות בדרגה,בן זונה ארורה עלוב הפיקוד זיין אשכנאצי מגעיל יאללה עוף כבר כלב מפורעש,ויסלחו לי הכלבים על ההשוואה לעלוב הפיקוד. סליחה כלבים.
כתוב תגובה ל- אלגו
7
מלחמה וברקע פסטיבל פציפיסטי...
  צבי שטרן   11/07/14 05:54
זו מלחמה של כל העם,ולא רק של צהל, שנפתחה ע״י תאבי הדם שסוגרים עלינו,אך תובעים שנסיר את הסגר על עזה....כדי שהחמאס יוכל לשגר טילים משוכללים יותר , עם כלור, נשרת רדיו אקטיבית חיידקים וכימיקלים ו זה המסר שמציע אברמוביץ האובר-חכם של השמאל ההזוי , וברקע ועידת השלום ההזויה.....ומוסיף אברמוביץ הסופר- חכם ולשחרר את משוחררי עיסקית שליט העצורים....והרי לכם תכנית שלום בטוחה כמו סוכת שלום נצחית....שניתן לפרקה ולרכיבה כל פעם מחדש..... מחרה אחריו ״האישה הנבונה״ זהבה יעלון ...מדרדרים אותנו למלחמה..... מתי תפנים הגברת הנכבדה כי אנו מצויים במלחמה מאז תש״ח עם הפוגות למיניהם , ושלום אין לנו אף עם מי שחתמנו אתם על שלום , מצריים וירדן, שהסולידריות הערבית מוסלמית שלהם גברה על השלום. לדעתי אין להפסיק את המערכה עד לפירוז מוחלט של עזה מנשק כבד וטילים, כל ״ ההודנות״ למיניהן הוכחו כמעשי שקר וערמה על פי מיטב המסורת המוחמדנית. יקנו לעצמם אברמוביץ , יעלון ודומיהם כאפייה ו גאלבייה ויצטרפו פיזית ל״מחנה שוחר השלום״. ..של הנייה ומוחד דייף...
כתוב תגובה ל- צבי שטרן
8
ככה הם יחליטו אם להכנס קרקעית:
  נדב כהן   11/07/14 06:13
עצוב, אבל נכון: conadav.com
כתוב תגובה ל- נדב כהן
9
מערכה מול כנופיות
  שילי   11/07/14 08:19
לא לחשוב ולשבת במערך ביטחוני, אלא להטיל הרס וחורבה בתוך עזה שהחזרה שלהם תיהיה בעוד 20 שנים. להרוס ללא מעצורים, כדוגמת רוסיה מול הקווקז...

לא לחשוב מה העולם יגיד, לבצע, לעם ישראל יש פה להסביר ולמכור שלום....

כתוב תגובה ל- שילי
10
טמטום
  סתם אחד   11/07/14 08:25
להפסיק את תנועת המשאיות לעזה

לחדש אספקה רק על גבי משאיות שיעבירו טילים אלינו.

במלחמה צריך להכניע את האויב ולא להאכיל אותו

לסגור חשמל ומשאבות מים

לא להפציץ בתים רק תחנות דלק בארות מים ותשתית אזרחית
כתוב תגובה ל- סתם אחד
11
חובה על השלטון לטפל ב אויב
  ישע   11/07/14 09:26
מי בית התקשורת .רשות השידור .ערוץ 1+ערוץ2+ ערוץ 10+ ערוץ הכנסת+טלויזיה חינוכית +גלי צהל מפיצי רעל נגד העם +יונית לוי+ טלי מורנו+אברמוביץ +קירשנבאום+ירון לונדון +דרוקר+ברקאי+קרן נוי בך+עודד שחר ״עוכרי ישראל ״הם לא רבים אבל מסוכנים .בזמן מילחמה נותנים שרות לאויב.חובתו של השלטון להגן על האזרחים מי הבוגדים מי בית .עד הכשוו אתם נכנעים ל פושעים מי התקשורת.אדוני ראש הממשלה אתם הפקרתם את העם והמדינה.האם האזרח חיב לקחת את החוק לידו כדי להגן על עצמו משפחתו עמו מדינתו נגד ה ב ו ג ד י ם ב ת ק ש ו ר ת
כתוב תגובה ל- ישע
12
רק חיסול ראשי חמאס יביא לשקט
  דודי30   11/07/14 09:51
רק חיסול ראשי חמאס בעזה ובחו"ל יביא לשקט.
כל פעולה אחרת הוכחה כלא מרתיעה אלא להיפך, מעודדת עוד ירי.
צריך לחסל את חאלד משעל בקטאר.
אסור לחשוש מהרשעה ארטלירית של כל מרחבי השיגור בעזה גם אם יהיו עשרות הרוגים אזרחים בעזה.
זה כורח המציאות.אנחנו במלחמה.5 מיליון ישראלים תחת אש טילים.מספיק עם הפצצות נדל"ן בעזה.
כתוב תגובה ל- דודי30
13
מחדל גולדה הוא המחדל של ביבי!
  פועה   11/07/14 11:53
עצוב ומתסכל לומר את זה בעת הזאת, אבל חייבים לומר את זה.
חייבים לומר את זה עכשיו, כי הממשלה הזאת (כקודמותיה), טורחת היום כדי להרגיל את דעת הקהל בישראל למציאות חדשה ישנה, שנגררה אליה כתוצאה ממדיניות הבריחה המתמדת מהכרעות קשות וכואבות. מדיניות של מצד אחד חוסר אומץ להכרעות מדיניות, ומצד שני אותו חוסר אומץ גם להכרעות צבאיות בזמן הנכון, כאשר הן עוד היו ברות השגה במחיר נמוך יחסית.
כך חשבה ולא פעלה גולדה לפני מלחמת יום כיפור, וכך "חשב" ביבי וכך לא פעל בגזרת עזה בעשר השנים שחלפו.
הוא הכין את צה"ל להצגה גדולה ובומבסטית, מאחזת עיניים של תקיפה באיראן, והעדיף להתעלם ממה שאיראן מכינה לו כאן ממש מתחת לאף.
נשק הטילים בעזה הוא בעיקרו נשק עם אפקט תעמולתי ופסיכולוגי, לכן יש ביכולתו לפגוע קשה בחוסן הנפשי ובמורל הישראלי ולגרום לשנוי בדעת הקהל בישראל לויתורים והתרככות.
האסטרטגיה שלו נשענת על שני יסודות, יסוד אחד ההתשה ע"י הכנת כמויות גדולות של מגוון טילים והערכות לירי מתמשך ובלתי פוסק של מטחי טילים לתוך ישראל, שאותו מפעילים בתוך ומתוך מנהרות, אולי מאה מחבלים. והיסוד השני תעמולתי: גרירת צה"ל לתגובות קשות מאד, אך בלתי יעילות להריסת מערך שילוח הטילים, הן בגלל הכמויות ובגלל רשת המנהרות שנכרתה במשך שנים מתחת לאפו של צה"ל מבלי שרצה להפנים את משמעותה. התגובות הקשות של צה"ל, "כרורגיות" ככל שיהיו, גובות מחיר דמים של אזרחים, שמצטלם היטב באמצעי התקשורת בעולם, וגורם נזק עצום לישראל שמצטיירת כמדינה שלא מסוגלת לפתור בעצמה את בעיותיה, ורק מסתבכת יותר ויותר וכך מסבכת את העולם.
עכשיו יגרר צה"ל ממש בכוח, לכניסה קרקעית לשטחים בנויים כאשר מתחתיו מתחת לאדמה, קיימת רשת ענפה של מנהרות נסתרות מהמודיעין המצויין של צה"ל, עם פתחי יציאות נסתרים מצבורי טילים אמל"ח ומשגרים תת קרקעיים מטווחים ומטענים.
צה"ל יכנס קרקעית באלפיו ובמרכבותיו, מתחתיו במנהרות המסועפות יפעלו רק מאות בודדות של לוחמי חמאס מיומנים שנערכו בדיוק לכך, יגיחו החוצה במפתיע, מאחורי או מצידי טורי הלוחמים, יגבו את מחיר הדמים וגם יחטפו אל מתחת לאדמה לוחמים תועים או פצועים. גם את זה הם תרגלו!
זאת עכשיו הדילמה הקשה של הרמטכ"ל של יעלון ושל נתניהו! זאת הדילמה הנצחית של כל מי שלא טורח בערב שבת! של כל מי שבורח מהכרעות קשות, של מי שמעדיף להתעלם ולדחות את הקץ. של מי שהאסטרטגיה שלו היא אך רק כבוי שריפות רק כאשר הן מתלקחות לאש גדולה.

כתוב תגובה ל- פועה
14
במלחמה כמו במלחמה.
  המבקר   11/07/14 11:55
זוכרים אנחנו איך נתניהו התנהל כשפוצצו אוטובוסים בתקופת רבין. אנחנו גם זוכרים מה עשה במלחמת לבנון השנייה. כעת משום מה כשהוא בשלטון הוא הופך להיות אביר זכויות האדם. העובדה שכל ההפצצות היקרות לא הפסיקו את הטילים ,כי הצבא לא קיבל הוראה להפסיק ,אלא לטפל בהם בכפפות משי.אתם ממשלת כישלון- יושבים שעות ולא עושים כלום...אתם איפשרתם לחמאס להתחמש בלא שדאגתם למודיעין. אם אתם לא יכולים להתמודד , תפנו את הדרך כפי שהיה במלחמת יום כיפור ותנו למפקדים טובים יותר לטפל בעניין.לא יתכן ש5 מיליון אזרחים יהיו בקוו הטילים.
כתוב תגובה ל- המבקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il