s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מבקרת הפרקליטות תבדוק תיקים בהם טיפלה רות דוד-בלום מול רונאל פישר
מאת: יואב יצחק  |  23/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חחה הגאון הלאומי אמר הכל שפיט
  פרוספר   23/08/14 10:36
כתוב תגובה ל- פרוספר
2
הגונב מגנב פטור
  דלית אליהו   23/08/14 10:37
זה ידוע שהוא גנב והיא גנבת יש סרט שנקרא הגונב מגנב פטור ככה זה עו״ד והמשטרה אם העבריינים או אם עו״ד כולם גנבים מוצצים את הזין של הכסף מאחד לשני
כתוב תגובה ל- דלית אליהו
3
מצעד המושחתים..
  חשדנית   23/08/14 10:44
הבעיה בפרקליטות שעשו מה שבא להם בלי לתת חשבון לאף אחד, בלי ביקורת ובלי מבקר, בלי קווים אדומים ובלי גבולות והתוצאות בהתאם. מזמן כבר היו צריכים להקים את הגוף של נציבות הביקורת על הפרקליטות ולא עשו את זה והתוצאה שהשחיתות העיזה פנים והפכה להיות גלוייה אפילו בלי שאף אחד יעצור את זה וישים לזה סוף. פרשת זדורוב היא עוד אחת בשורה ארוכה של שחיתותיות בפרקליטות
אגב, מה קורה עם היועצת המשפטית של רשות השידור ? גם שם צריך לעשות חריש עמוק ולמצות כל חקירה שתהיה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
ידענו זאת כל הזמן שהמפא"י-ניקי
  מקס פאואר   23/08/14 10:50
ידענו זאת כל הזמן שהמפא"י-ניקים מושחתים מהשורש, ולא משנה אם הם בתפקיד שר התשתיות, או שופט בבית המשפט, או פרקליט מחוזי, השחיתות של המפא"י-ניקים הם בגנים, זה ה- D.N.A של השמאלנים המושחתים, שמכרו את המדינה לטרור הפלסטיני, כדי שיזמינו אותם למסיבות של השמאלנים באירופה.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
אלו פולנים.
  הבנת את זה ברוך   23/08/14 17:37
כתוב תגובה ל- הבנת את זה ברוך
5
כמה פעמים נוכחנו לדעת
  צורי   23/08/14 10:53
שאחד מהמוסדות המושחתים ביותר במדינה הם גופי האכיפה. לאחר הגילוי מי עוד נוטה להאמין במשטרת ישראל פרקליטות ובית המשפט הם לרוב רקובים מושחתים ופושעים אף גדולים מאלה שהם דנים בענינם.פסקי דין נוסח הרכב בית המשפט המחוזי בירושלים בנושא אולמרט הצחין מעיוות ושחיתות. רות דוד היא כנראה עוד דוגמה לרפש האופף את גופי האכיפה בארץ. תמיד התנגדו נוכלים אלה לכל ביקורת תמיד חישבו עצמם מעל לכל ביקורת. יותר ויותר מסתבר שמה שהציבור חש בבטנו ביחס "למיוחסי השחיתות המשפטית הוא קצה קרחון של פשע ובפרט בימי הרועץ המשפטי ווינשטיין העלוב והגרוע ביותר שכיהן בתפקיד וזאת כנראה מיחסי החונטה בינה ובין עצמה. מזכיר ימים אפלים בקיבוצים שכל מעשה פשע בחצרם מעולם לא הגיע לבית המשפט אלא "נסגר בתוך הקיבוץ" כביסה מלוכלכת הרי לא מוציאים החוצה.
כתוב תגובה ל- צורי
6
רות דוד הקימה מפעל לשחיתות
  רננה   23/08/14 11:05
מי שמכיר עורכי דין שעבדו בפרקליטות הרי מדובר על מפעל תעשייתי לשחיתות בפרקליטות המדינה שהפך לתעשיה ידועה לפחות 20 שנה .
מערכות האכיפה הצטרפו לפיתוי של המפעל שמייצר כסף שחור במליוני שקלים בחודש וככה צמחה לה התעשיה.

לחזק את ידי הילה גרסטל שיש לה מלאכה לא פשוטה כי לא ישתפו איתה פעולה מאות עורכי דין שהיו שותפים לרמיה ולאפליה של האזרחים מי שלא משלם לא מקבל תוצאה של זיכוי בדין , זה חיליל לכל המערכות , משטרה/מס הכנסה/ עיריות ועוד.
מדובר על פגיעה קשה בשלטון החוק ומדובר על מינויים של מאות עובדים בפרקליטות במשטרה /התביעה , ובמשרדים הממשלתיים אשר הפכו לארגון פשיעה בתוך המדינה .
מאות ואלפי עובדים מונו ללא מכרז וללא כישורים במסגרת זו והם קיבלו סיוע ותמיכה מעובדי מערכת המשפט אשר השלימו שיבוש הליכים וגניבת מסמכים והטיית משפט .

כל הכבוד לשופטת המוערכת והישרה הילה גרסטל על האומץ כהמשך לשופט דוד רוזן להציל מדינה שלמה מרקבון של שנים .\

האזרחים כבר הפנימו כי השופטת גרסטל מתחילה את המלחמה האמיתית שעשויה לסגור את מערכת המשפט ולפגוע באמון במערכות האכיפה בית משפט ומשטרה , פגיעה בשלטון החוק ובכלכלת המדינה ובכך אנו עדים היום למליוני אזרחים הנפגעים מדי יום ולא מצליחים להתפרנס בכבוד ולקבל שרות הוגן במערכות האכיפה , לעומת זו קבוצה של אלפי אזרחים חסרי מוסר וכישורים שהתעשרו בתקופה קצרה והפכו לאלפיון העליון בזכות השחיתות שהיא היום מגפה במדינת ישראל.

לחקור את כל התקופה בה רות דוד עבדה בפרקליטות בכל התפקידים ולעודד פרקליטים ועובדים להעיד כנגדה על מנת להעמידה לדין. רק ככה נבער יחד את השחיתות.

כתוב תגובה ל- רננה
רננה מרגשת כמו אומץ המבקרת.
  מירים   23/08/14 14:52
תודה כן ירבו כמו רננה אמיצה, עניינית, ומבססת טענותיה מכאב ציבורי בדיוק כפי שתיארה בסיאוב שמקבל זרועות מסוכנים כל יום.
כתוב תגובה ל- מירים
דחוף לקרוא
  יויומה   27/08/14 09:59
את המאמר של אברהם פריד פריצי 'עד הפרקליטות עצמה?' במאמר הוא לא חושף את אשר ידע על השחיתות הנוראה של הפרקליטות שמסמרת שיער, פשוט התנהלות של מאפיה. ממקורות פנימיים ידוע לי שהפרשה היתה אמורה להחשף במאי 2007 אבל גנזו אותה בלחץ מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- יויומה
ישר כח לכבוד השופטת הילה גרסטל
  7777777   13/03/15 13:36
אכן מגיעה לכבודה איחולים מכל הלב וגם לרננה האמיצה הבעיה שלא משנה מה הממצאים העולם כמנהגו נוהג בגלל ענישה מינורית "ופתאום" מתחשבים הכל מני "נסיבות מקילות" או גרוע מזה פרישה מרצון ופנסיה אם העברה חמורה , גנבה ע"י שר אוצר או טאיקון (חפציב"ה) או "גרעונות מוניציפליים" לא נחשב מעניין אף עו"ד לא מוכן לחקור או להתלונן על התנהלותה של כבוד המפקחת על רישום מקרקעין אסתי שחל שאינה בוחלת בשום עיוות של האמת הצדק והשיוויון שלא לאמר ההיגיון !!! וכל זה שהתוצאה תיהיה רצויה לצד ש כבודה חפצה ביקרו זה כולל התעלמות מעובדות ! ו"פרשנות " לעובדות ושקרים . צריך לקרא לא רק את פיסקי הדין השונים אלא ובעיקר !!! את המסמכים שהוגשו !! והפרוטוקול (שגם בו לא הכל רשום) כמו התנהגות/ התנהלות עו"ד ועוד... עו"ד שקראו את פסקי הדין ידעו לספר שלא במקרה תלונות הן במשטרה והן למשרד המשפטים "נעלמו" ראה ש"ד ניצה 3-5 ראה סמילנסקי 56 ועוד ולכאורה יש מלמעלה מי שדואג לזה לט נראה לי שזה הקב"ה הוא יותר הוגן הגון וישר. בעיקר גם "דואגת" כבודה להכנסות לקופת העירייה כאשר יש הליך שיכול להכניס לעירייה עשרות אלפי שקלים (יש מסמכים) גילוי מסמכים אמיתי והאמת והצדק כנראה לא ממש מענינה מאחר ותמיד יש סיכוי שעו"ד זה או אחר יעמדו לפניה מה להם כי ילינו הרי בסוף לא הם נושאים בתואות ה"עקומות" שוב מקווה שמישהו ירים הנושא ויבדוק !!!! מאחרוכלכלית קשה להתמודד ובתי המשפט התחוזיים לא "מתלהבים" מלדון בערעור גם אם דברים זועקים לשמיים !! הרי בסך הכל נפגעים החלשים שבשמם המערכת אמורה לפעול יוק !!!
כתוב תגובה ל- 7777777
7
איפה הלישכה ?
  א.ל. רמת-גן   23/08/14 11:11
על-פי התיקשורת נחשד עו"ד פישר בעברות פליליות חמורות. מתנהלות נגדו חקירות, הוא ישב גם במעצר.מיד עם שיחרורו מהמעצר, חזר לתפקד כעו"ד מהשורה ואף נראה בדיון בפני בית המשפט העליון. האם אין גוף שיאסור על עו"ד הנחשד בפלילים לעסוק במקצוע כאילו לא אירע דבר, בדומה למקרה עו"ד פישר? איפה לישכת עורכי הדין ?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
לאן נעלמה שרת המשפטים
  שחיתות = צבע אדום   23/08/14 16:51
כשיש כאן שר חוץ מה לליבני שרת המשפטים לסדר לעצמה מפגשים ועיסוקים תחת הכותרת עשיית שלום... ולהזניח לגמרי את תפקידה ? מקום שהיה רקוב ממילא וכמה שרי משפטים יחדיו.. היו מתקשים להחזיר מעט אמון משבצים שרת משפטים שכלל לא מתעסקת בזה או לא יודעת.. או לא רוצה וריח הריקבון כבר הולך מקצה הארץ עד קציה. תבורך השופטת הנכבדה גרסטל שהינה אחת מקרני האור הבודדות בחשכת המשפט הרקוב במדינה
כתוב תגובה ל- שחיתות = צבע אדום
8
רות דוד העלימה תיקים חמורים
  גרסטל-להציל שלטון   23/08/14 11:18
גרסטל מונתה מאוחר אומנם, בשל הרקבון המצטבר בשלטון החוק שרוסק בהשפלה,הונאה ומירמה,התביעה שהיא מקור השחיתות בה הועלמו תיקים מן החמורים במדינה מתחת לאפו של שלטון החוק,התביעה הקימה מתפרה כך שתיקים חמורים נסגרו מול עורכי דין מושחתים,לא רק פישר,יש עוד עשרות אם לא מאות שהפכו את ההפקרות להתעשר תחת הבטחה ששוטרים מהתביעה ירוקנו את התיק,התופעה הפלילית הזו,הפכה לשיח ציבורי בכל מקום, רות דוד היתה מעורבת בצנרת הזו,בעשרות תיקים שיודעים עליהם.חובה לפתוח את החקירה,ולהתחיל לטפל בעשבים השוטים.
תעשה חסד הגב' גרסטל עם אזרחי מדינת ישראל שנדרסים זכויותיהם כעדר,יומיום,שעה,שעה. הידי מנכנונים משןמנים ומערכתיים,ומסועפים,באם תשלוט על ידי הקמת מנגנון פקוח והרחבתו על התביעה המשטרתית שם תמצא רעידת אדמה,והפקוח חייב להיות אך ורק על ידי שופטים מוערכים כגרסטל, השחיתות שחשף רוזן בהון ושלטון,הינה רק קצה הקרחון בהונאה ומירמה של זכויות אדם.חובה להוביל מהלכחים דרמטיים בנושא. לא בכדי,95% מפתיחת תיקים פליליים נסגרים. מי שמתעשר מהתופעה זה בעלי העינין. אין ספק, שפתיחת פנדורה,אצל רות דוד,תמצא הגב' גרסטל את קצה הקרחון .
כתוב תגובה ל- גרסטל-להציל שלטון
אל תעלו על רות דוד.
  הניה   23/08/14 21:03
אני זוכרת את משפחתה מהעיר ברשוב ברומניה. אביה היה מפרנסי הקהילה. אנשים יקרים והגונים.
כתוב תגובה ל- הניה
בהרבה משפ' צומחים פירות באושים
  לא נדיר   25/08/14 19:23
כתוב תגובה ל- לא נדיר
9
הערכה: כל הפרקליטים שמאלנים
  אנשי מוסר וערכים   23/08/14 11:37
כתוב תגובה ל- אנשי מוסר וערכים
10
גרסטל אחת מהשופטים הישרים
  מ.ל.   23/08/14 11:42
גב' גרסטל היא אחת מהישרים והחכמים שבשופטי ישראל. יש לנו מזל שהיא מטפלת בתיק רות דויד בלום. מה שהיא תקבע צריך להיות מקובל על כולם. לכו תראו פסקי דין שלה . פשוט תענוג . והיה ורות דויד תצא נקיה אני מאמין הגרסטל שאכן רות דויד נקיה . ואם רות דויד תצטרך לתת הסברים צריך להמתין עד שכל ההסברים ינתנו.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
11
האם אתם מצליחים להבין?
  ולטר   23/08/14 12:28
האם אתם מצליחים להבין ולהטמיע, שפרקליטות מדינת ישראל מתנהלת כארגון פשע מהשורה הראשונה? האם באמת לא ברור שמשטרת ישראל התייצבה בגאון במקום השני?
כתוב תגובה ל- ולטר
12
יפה לה..אשת עסקים
  המבקר   23/08/14 12:41
שאלה- היכן היועץ ויינשטיין?תשובה- אבדו עקבותיו.
כתוב תגובה ל- המבקר
13
והשחיתות במשטרה בפרשה???
  הלו הלו הלו   23/08/14 12:47
את זאת מי יבדוק????? היכן מבקר המדינה??????? הלו הלו הלו - ימי משטרת דנינו....
כתוב תגובה ל- הלו הלו הלו
בית המשפט נכס לעצמו את "האמת"
  מהידענים   24/08/14 14:57
על פי חקו מבקר המדינה:
תלונות שאין לברר אותן
38. בתלונות אלה לא יהיה בירור: (5)תלונה בענין התלוי ועומד בבית משפט או בבית דין או שבית משפט או בית דין הכריע בו לגופו;
הווה אומר אסור לאף אחד אחר לברר דבר כלשהו באם יש כתב אישום!
כתוב תגובה ל- מהידענים
14
רות דוד בלום
  בן ארי   23/08/14 12:47
אם אינני טועה ואני חושב שאני לא טועה רות דוד היתה מעורבת כתובעת בתביעה נגד צעירים מעין גדי שלדברי התביעה הם אנסו אחת מהמתנדבות מחו"ל, והתביעה העלימה מהסנגוריה עדות של הנערה שלא היה כאן מקרה של אונס, ורק בזכותו של משה לדור שהעניק לה חסינות היא נשארה בפ]רקליטות פרק זמן נוסף עד שפרשה. ראוי היה שגם את זה יחקרו.
כתוב תגובה ל- בן ארי
רות דוד בלום ורונאל פישר
  יואב העצוב   23/08/14 16:19
אנשי משפט מושחתים שצריך לשים מאחורי סוג ובריח.
כתוב תגובה ל- יואב העצוב
15
רות דוד: אם רק % 10 ממה שאת
  נחשדת ,אמת אז:   23/08/14 13:00
1. הגיע זמן שגם פרקליטה בכירה תשב " בנווה-תרצה"...
תוכל לעזור לפושעות לכתוב עתירות....

2. את מהווה בושה וחרפה לכל בוגרי עירוני ז' ביפו.....
כתוב תגובה ל- נחשדת ,אמת אז:
16
וזה רק קצה הקרחון .
  שמחה ברטר   23/08/14 13:14
פשעי השופטות המושחתות דליה הורנצ'יק ושושנה אלמגור . היועץ המשפטי הפרקליטות לא רואים ולא שומעים .
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
17
מבקשים בדיקת תיקים ופסקי דין
  מירים   23/08/14 13:15
אנחנו מבקשים לבדוק תיקים של השופטת יעל קלוגמן מנתניה תיק מס' 58962/01/13 מאחר וישנו חשד לתפיסת צד. כמו כן מבקשים לבדוק תיקים 140/110 של המפקחת על מקרקעין אסתי שחל בשל חשד להטיית דין, מאחר ופסק הדין נוגד את דיני ההוכחות, אינטרס ציבורי, וחוקי מדינת ישראל. מודים מאוד אם יבדקו תיקים אלו אשר גורמים צער וכאב לדיירים.
כתוב תגובה ל- מירים
כבוד המםקחת אסתי שחל
  XXXXX   9/03/15 08:41
מבקש לבדוק / לחקור !!! התנהלות כבוד המפקחת אסתי שחל ש לכאורה מנהלת דיון בתיקים תוך ניצול ציני של סעיף 75 א המאפשר להתעלם מדיני ראיות...ונוהגת בהפכפכות בהתיחסות לעובדות כאשר התוצאה הסופית היא החלטה שלכאורה למפרעה היה בה כוונת מכוון על חשבון דיירים קשי יום תוך עיוות או התעלמות מהאמת ועשית צדק כולל לכאורה פגיעה בחולי סרטן בהמתלה מגוחכת(כביכול חוקית) חייוב להסיר סוכך ממרפסת בשם "שינוי חזות והסתרת המדרכה משכן מעליו" ראה פסק דין 187/12 ראו גם פסק דין בענין מסיכה יגאל שבו גם חוות דעת של מומחה אותו קבעה בעצמה ,נדחה כנראה לכאורה מפני שלא עמד "בציפיות ראה פיסקי דין בתיק 49/12 בו יש התעלמות בוטה וצורמת מעובדות ויותר מכך חייוב ההוצאות התקנה של מתקן ברשותו הפרטית כאשר מצורף אישור מהנדס שמאשר מסוכנות המתקן ולפיכך יש גם הבט פלילי בהתקנתו. שוב בשם "שינוי חזות" ובאותה נשימה בהמשך אישור הוצאת פחי אשפה לצד המדרכה מחדר אשפה חוקי ותיקני כאשר יש לפניה הוכחה שהעירה הפסיקה השלמתו "לתפארת חזות העיר והבניין" ראה גם פסקי דין 140/12 ו 110/12 ועוד תוך חייוב מקסימלי בהוצאות למען יראו ויראו ועוד היד של גבודה נטויה (האם זה בגללה גיבוי בכיר מלמעלה?)
כתוב תגובה ל- XXXXX
אסתי שחל
  רונית פארי   19/08/17 16:16
המפקחת על הבתים המשותפים בנתניה , אסתי שחל, לא ניחנה בגרם אחד של מידת הצדק. בתיק 238/15 : בו מינתה מהנדס מטעם בית המשפט, רמסה את הדין ועיוותה אותו לבלי הכר. אמרה לנתבעים שעוד יהיה שלב טיעונים, ולא קיימה . תחת זאת קבעה שיישלח פסק הדין בדואר ופסקה מה שפסקה, מבלי לקרוא אפילו את סיכום הנתבעת , נציגת וועד בית . אסתי שחל בחרה להאמין למהנדס שמינתה מטעמה מבלי לבדוק את העובדות בדוק היטב. מבלי לשמוע לנתבעת כי המהנדס כלל לא ציין בחוות הדעת שהגיש למפקחת , מאין חדרו המים בעת בדיקת הצפת הגג המשותף לבית התובע. אסתי שחל לא משיתה ליבה לזוטות שכאלה. היא נוהגת לסתום פיות תוך צעקות מזרות אימה. גם אם הנתבעת הציגה בפניה תמונות של ממצאים שהוצגו למהנדס והוא התעלם מהם ולא דיווח לה. גם אז זה לא מדליק בפניה נורה אדומה. אסתי שחל תזכר אצלי לתמיד כאחרון בני האדם שיכול לשבת על כסא השיפוט. אני מבקשת מעוד נפגעי אסתי שחל לכתוב ולהפיץ את שיפוטה המעוות , למען ייעשה צדק והיא תפסיק לכהן כשופטת.
כתוב תגובה ל- רונית פארי
18
הפרקליטת היא קן צרעות
  דרור5   23/08/14 14:51
ורק מבט בתמונה של הרות דוד הזאת מספיק בכדי להעמיד אותה לדין. אם יחשפו כל מושחתי הפרקליטות, המשטרה ובתי המשפט אז ברור שתהייה זו קריסתה של מדינת ישראל. על כן עושים אלה הכל על מנת לכסות אלה על ראשם המושחת של אלה. רק נתפלל שלא ירפה כוחם של הלוחמים באשפה המימסדית הזאת.
כתוב תגובה ל- דרור5
19
א"כ ביניש מתפלאת למה אין אמונה
  מושיקו   23/08/14 14:53
במערכת המשפט הרקובה כששופט מקבל שוחד זה לא הקצה של הקרחון
כתוב תגובה ל- מושיקו
20
נא לבדוק את עיריית חדרה
  זאב12345   23/08/14 14:58
מר פישר היה עורך הדין של חיים אביטן ראש עיריית חדרה .אם היו שמעם חמור ביחידת 4333 הוא מזמן היה מסיטם את הגשת ההמלצה להאמדה לדין בגין שללעבירות פליליות למשל העברה לא חוקית של קרוב ל10 מיליון שקל למתיבתא של סיעת ש״ס שלא היה מגיע לה יותר מאלפי שקלים בודדים . תלונה זו קיימת ביחידת ההונאה שלא עונה למבקר ישרד לבטחון פנים וליחידה לתלונות הציבור של משטרת ישראללפרקליטות המדינה ומזהשנתיים וחצי מועלמת התלונה שהתקבלה ביחידה הצפונית. חמישה תלמידים קיבלו 7.65 מיליון שקל ובכירי העירייה טוענים שהתבלבלו ומעניין שהיחידים שהתבלבלו זה למוסד הקשור לש״ס . הכל ממוסמך בדו״ח מבקר העירייה 2012 . מדינה שמנוהלת על ידי עבריינים. ואפילו ראש העיר הנוכחי ממחההתמרון הצבאי מפחד להגיש תלונה בגין העבירה למרות שבזמנו הגיש תלונות ומעל כל במה זעק על השחיתות . כשהגיע לשלטון איבד את קולו.
כתוב תגובה ל- זאב12345
21
רות דוד ואלפי הדולרים
  עו"ד מהפרקליטות   23/08/14 15:05
\
התחקיר עושה צחוק מהאזרחים.

גב' רות דוד קיבלה אלפי דולרים על כל תיק שטופל על ידי רונאל פישר ומועדון עורכי הדין שהצטרפו לחגיגה .
רונאל פישר הוא רק אחד מהשמות המפורסמים. מדובר על מאות עורכי דין שעבדו במועדון רות דוד ועובדי פרקליטות בכירים וזוטרים.

כסף רב זרם במהלך כל השנים במסגרת זו לכן לא מדובר רק על מתנות אלא בעיקר כסף כסף כסף.
כתוב תגובה ל- עו"ד מהפרקליטות
22
מטריד יותר מהחמאס
  דדה   23/08/14 16:24
כתוב תגובה ל- דדה
23
רב נוכל וארכי מושחתת רות דוד
  שוקי משעול חושף   23/08/14 16:29

מי ייתן הוראה לחקור ?! מי יחקור ?! את פרשת השחיתות הנוראית של הערס רב נוכל רונאל פישר ,רות דוד ומעורבותם של אנשי חוק ,אנשי משטרה ( בעקר מיאח"ה ) ואולי גם שופטים !!! פרשת שחיתות שמתחילה איפה שהוא כבר בשנת 2002 בעסקת עדי מדינה של האחים דבוש מיפו נגד זאב רוזנשטיין אותם ייצג רונאל פישר מול רות דוד לכאורה !! ,כולם כולם עוצמים עין למרות שראיות וחומרים קיבלו ויש להם למכביר ? ! למה מח"ש מטייחת ? מי נתן את ההוראה לטייח ? למה שי ניצן שותק ? למה וינשטיין לא פותח פה ? איפה בכלל שרת המשפטים ציפי לבני בפרשה זו ? למה התקשורת שותקת ? ולמה אני לא מקבל מהם תשובות ?! ..... מי ייתן הוראה ומי יחקור את החוקרים ששיתפו פעולה עם רונאל והשלמונים היו מיועדים להם ? מי יחקור את השחיתות ,הטיוח ותפירת התיקים של יאח"ה ?! אה ... חוקרי יאח"ה אלישע קוגן המכונה הקוף איש אינפנטיל ,לילית טייבר הרדודה , השטנית והמקועקעת קעקוע של " ........" בגב המותני , נחום לוי איש קטן רדוד ושקרן אתם כולכם חזקים על חלשים -לא שכחתי לכם ולעולם לא אסלח !!!
כתוב תגובה ל- שוקי משעול חושף
מח"ש אינה חוקרת כשיש כתב אישום
  מהידענים   28/08/14 14:28
מח"ש אינה חוקרת כשיש כתב אישום. הגיוני? ממש לא, אך כשבית המשפט מנכס לעצמו את האמת ושלו היא בלעדית, לא נחשפת האמת אלא נקברת עמוקות!
כתוב תגובה ל- מהידענים
24
איך נדע שמערכת המשפט רקובה ?
  לעניין עצמו   23/08/14 16:32
די לראות שגרוניס מתמנה לשופט בעליון והאוטומט מביא אותו להיות נשיא העליון, ואם לא די בזה, מי שתבוא אחריו היא... נאור כשגרסטל הישרה החכמה והאנושית, שיכולה הייתה להמעיט את הסלידה ממה שרואות עינינו בבסטת המשפט, אינה מגיעה למקום הראוי לה.
כתוב תגובה ל- לעניין עצמו
25
כל ה"בדיקות"נעשות במחשכי מרתפי
  עו"ד ותיק ומנוסה.   23/08/14 16:34
החונטה.שופט (בדימוס) בודק שופט, או פרקליט, ולא שום גוף חיצוני ובלתי תלוי. בדיוק כמו מח"ש. אף אחד לא מאמין ל"בדיקות" האלו. הכל הצגה אחת גדולה לצרכי כסת"ח.
כתוב תגובה ל- עו"ד ותיק ומנוסה.
כשל מובנה בפיקוח על התביעה1
  חיפוי   25/08/14 19:36
עקב העיוותים הרבים של גופי התביעה כמו הפרקליטות, והעוולות הנוראות הנשנות, חיוני גוף חיצוני שיפקח. אילו עשה בית המשפט את מלאכתו נאמנה לא היה כל כך חיוני בגוף כזה הרי ההחלטה בידי בית המשפט. הבעיה היא שבית המשפט פועל בתאום כמעט מלא עם התביעה. היועץ המשפטי לממשלה לא שש בלשון המעטה להקמת גוף כזה. יתרה מכך הוא מתנגד נמרצות למתן אפשרות לציבור להתלונן. תזכורות: היועץ המשפטי לממשלה לפי הממסד וללא שיתוף העם בחלטה זאת, תפקידו לדאוג לאינטרס הציבורי. בפועל היועץ המשפטי לממשלה דואג לאינטרסים של הממסד המשפטי. אנו מתבשרים על ידי שרת המשפטים על הקמתו של גוף מפקח. על פי החלטתה הפיקוח יהיה על כל גופי התביעה, תתאפשרה תלונות ציבור אשר תוגשנה לאחר סיום ההליך המשפטי, המבקרים יהיו שופטים בדימוס. טוב שתהיה ביקורת על כל רשויות התביעה ולא רק על הפרקליטות שרק חלק קטן מהתביעות מוגשות האמצעותה. גם קבלת תלונות מהציבור – למרות התנגדות היועץ המשפטי לממשלה, הינה הכרחית בלעדי זה אין משמעות לבקורת. אלו הם שני המרכיבים החיוביים היחידם, השאר גרוע ביותר.

ראשית המבקרים יהיו שופטים בדימוס. ומי אם לא שופטים הם הסומכים ידיהם על התביעה ומצדדים בה כמעט תמיד? ראו אחוזי ההרשעות אותה החליט בית המשפט ללהסתיר – משנת 2011 לבקשת בית המשפט, הלמ"ס כבר אינה מפרסמת ברבים. נוסף על כך בית המשפט כפה על הלמ"ס צורת סקרים מעוותת – הרשעות בהן העונש מופחת או שלא היתה הרשעה על כל הסעיפים לא תחושבנה כהרשעה.– זו אחת מההמצאות הרבות שיש לבית המשפט כדי להשיג את התוצאה הרצויה לו. התביעה בדרך שגרה מרבה בסעיפי אישום כדי שתוכל להפחיתם בעסקאת טעון. בית המשפט העליון הוא אשר אסר לבטל סעיפי אישום כפי שהוא אוסר לבטל תביעה. בית המשפט גם ניסה לכפות את עמדתו לגבי הרשעות בהן הנאשם הודה – תכופות בלחץ ואיום להרשעות חמורות יותר, לא תחשבנה כהרשעה. אם שקיפות ואמינות כזו אין יוצאי בית המשפט ראויים להיות בגוף מבקר!
שופטים הינם בעצמם יוצאי גופים תובעים כמו פרקליטות או תביעה משטרתית. קיימת ברית בין גופי התביעה לשופטים. אלו האחרונים, דעותיהם מוטות ומובן שנאמנותם מעולם לא היתה כלפי הציבור. שופטים צריכים היו לבקר את התנהלות התביעה אך שופטים עושים יד אחת עמה. היכן הם כל העשורים? התביעה לא היתה יורדת לרמה כל כך נתעבת אילו שופטים לא היו כמותם ואילו לא שיתפו פעולה! הבעיה היא שהם ממשיכים לשתף פעולה ומרמים כדי להרשיע. לכן אין זה ראוי ששופטים יהווה את הגוף המבקר! ולכן חיוני גוף מבקר חיצוני. נוסף על כך תובעים ממלאים תפקיד מכונן בכוחם של שופטים. אישי ציבור ופוליטקאים הפועלים שלא כפי שדעתם של שופטים נוחה, "זוכים" לתפירת תיק במיוחד מטעם הפרקליטות. טרור משפטי זה הינו מקור כוחו של בית המשפט ומקור הענות הפוליטיקאים - ביניהם חברי כנסת האמורים ליצג את הציבור, לכל חפצו של בית המשפט. שופטים גם בדימוס אינם מיצגים את הציבור לא את נקודת ראותו ולא את סבלו, הם מיצגים את המערכת! על כן אין הם יכולים לתת שירות טוב לציבור.
כתוב תגובה ל- חיפוי
כשל מובנה בפיקוח על התביעה2
  חיפוי   25/08/14 19:43
שנית מועד הגשת התלונה. על פי ההחלטה רק לאחר סיום המשפט. תובעים פורעים חוק לאורך כל הדרך. החל בהכנת כתב האישום שאינו נאמן לעובדות ותכופות הוא מיותר, דרך הסתרת חומר חקירה מעיני הנאשמים ובאי כוחם וגם מבית המשפט, עדויות שקר בעת המשפט, השתלחות והפרעה לעדות ההגנה. שופטים אינם פוסלים התנהגויות פליליות מצד התביעה בעת הדיון המשפטי הם אף משתפים פעולה. ערכאות ערעור אינם מתקנות זאת היות וערכאות ערעור בדרך כלל מסרבות לעסוק בחומר ראיות אלא עוסקות רק ב"טעויות משפטיות" תוך התעלמות גם מסתירות פנימיות בתוך הפרוטוקול. לעיתים אף מגדילים לעשות ומצדיקים את הפסיקה בתוספת מחזקת הרשעה שגם אינה מתאימה בשום דרך לפרוטוקול הערכאה הדיונית. הגשת תלונה רק לאחר סיום המשפט, לאחר מעשה מראש מונעת מעקב אחר כל אלו. בכך לא מסתיימת אי השפעת הפיקוח. בית המשפט הוא הקובע וקביעתו נחשבת בעיני החקיקה הישאלית כמקודשת. כיון ששופטים הינם בדרך כלל מראש באופן בוטה לצד התביעה, לאחר שבית המשפט הרשיע גם אם לא בצדק ושיתף פעולה עם פשעי התביעה, שוב לא תבדק התלונה אם בית המשפט צדד בתביעה ובמיוחד כאשר הממונים על פיקוח זה יהיו שופטים. נראה שהשרה קבעה את השלב להגשת התלונה בעצה אחת עם השופטים. זו עצת אחיתופל, מטרת הפיקוח על ה היא להוות את אחת הדרכים לגילוי ותיקון עוותי דין ולא להנציח אותם. שופטים אינם חוששים כלל כי אין בחינה של התיק כולו לאחר המשפט. שופטים קבעו, משמע כזה ראה וקדש. מצב זה חייב להשתנות כדי שהרמיה המשולבת תתגלה!

תלונות צריכות להתאפשר בכל שלב!.ובכל שלב יש לבדוק אותן רצוי ביותר בזמן אמת לגופן באופן עצמאי בלא להתחשב בקיומם או בהחלטותיהם של גורמים אחרים. על שופטים כמו שאר יצורי אנוש, לדעת ששקרים ניתן לגלות כאשר גופים אחרים מסיבות ומהבטים שונים יבדקו את אותו הענין. עד כה שופטים החלטות שופטים מתגלות כעיוותים המאפשרים לתביעה להמשיך בסורה. הטלת התפקיד על שופטים בדימוס גרועה יותר מהמצב הנוכחי כיון שהוא נותן לו הכשר נוסף. אם ניתן להתלונן רק אחרי המשפט ובפני שופטים, אזי התנאי הוא שהנאשם באופן יוצא דופן זוכה למרות התביעה הרמאית. שעור הזיכויים נמדד בפרומילים לכל היותר בודדים אם לא אחד ויחיד. ברור שזו תוצאה של שלוב רמאויות - התביעה נוהגת בכל דרך מירמה ושופטים מאפשרים ומשתפים פעולה. פרופסור דניאל פרידמן כותב בספרו 'הארנק והחרב' אודות היחס הסביוטי שבין הפרקליטות (וגם התביעה המשטרתית) לבית המשפט. אם גם שופטים הם אלה שמבקרים וגם רק אחרי המשפט הרי שלא ילכו נגד פסיקות מרשיעות אף שלא בצדק.

משנבחרה השופטת שתעמוד בראש והחלה בהתארגנות, מייד הביעו הפרקליטים התנגדותם לתלונות אישיות ודרשו רק "פיקוח מערכתי". לשיטת התובעים הם מורשים לכל דבר כולל התנהגות פלילית כפי שהם בפועל מתנהגים. שופטים ברובם יוצאי תביעה וחלק מהמערכת לכן לא יעמידו אותם במקומם. מי יתבע אותם הרי הם האחראים על תביעות והם מחפים האחד על השני.

שופטים בדימוס ידרשו שכר גבוה במיוחד ואחר כך תוגדל הגמלא שלהם למאה אחוז מהמשכורת עקב שנים של עבודה אחרי גיל שבעים! גוף זה יעלה מידי שנה מליונים רבים אך ללא תועלת. הרי שרת המשפטים הצהירה שהיא תקים גוף ביקורת כדוגמאת נציבות תלונות הציבור על שופטים. זוהי דוגמא גרועה ביותר. זהו גוף העושק את הציבור ומנציח את עולות השופטים. כמוהו יהיה הגוף המבקר את התובעים! הגשת תלונות רק אחרי המשפט ופיקוח על ידי שופטים יש בהם כשל מובנה. במקום זאת צריך כפי שצריכה היתה להיות נציבות תלונות הציבור על שופטים,להיות מסונף לכנסת אשר ממ
כתוב תגובה ל- חיפוי
26
להעמיד אותם לדין
  בררררררררררר   23/08/14 16:37
מי שלא משתף פעולה עכשיו כנראה ששיתף פעולה עם האשמים לפני זה.אז להעמיד גם ותו לדין
.ועל פוליגרף כבר שמעתם
כתוב תגובה ל- בררררררררררר
27
לכבוד הילה גרסטל
  שוטר   23/08/14 16:52
עו"ד רונאל פישר סייע לעו"ד רועי בר למנוע חקירה בפרשיות שונות נגדו ונגד ראש עיריית ראשל"צ "הצדיק" דב צור!
רועי בר מכחיש כי שילם, התלונן במח"ש על ניסיון סחיטה נגדו. כידוע רונאל פישר לא מפעיל קשריו המושחתים במשטרה ובפרקליטות לשם שמים, העובדות מצביעות על סגירת תיקים והקלות שונות שניתנו לרועי בר! ככול שעו"ד רועי בר לא שילם בעצמו שילמו שותפיו העבריינים.
אם כפי שטען עו"ד רועי בר בחקירתו במח"ש הוא לא שילם לעו"ד רונאל פישר יועיל ויסביר מדוע נגנזו חקירות נגדו ונגד מעסיקו ראש עיריית ראשל"צ! מדוע קיבל עו"ד רועי בר הקלות בתנאי שחרורו?
אותה התבנית של ההבטחות שניתנו ע"י רונאל פישר לאלון חסן ניתנו לעו"ד בר, סגירת תיקים והקלות.
עורכי הדין רועי בר ורונאל פישר הם ארכי עבריינים הפועלים בתבנית דומה.
לבסוף מדוע ראש עיריית ראשון לציון " הצדיק נקי הכפיים" דב צור ממשיך להעסיק את משרד בר כיועצו המשפטי?
כתוב תגובה ל- שוטר
רש"לצ
  רב"ש   25/08/14 05:11
הכול כ"כ חמור ממש מיאש צעירים שופכים דם והגנבים חוגגים, ה' ישמור אם הדבר יימשך רואה את חורבן הבית השלישי
כתוב תגובה ל- רב"ש
28
חוגגים בצמרת ???
  נז   23/08/14 17:09
כתוב תגובה ל- נז
29
הפרקליטות = משפחת פשע
  אזרח   23/08/14 17:53
זה לא מהיום זה ידוע כבר מספר שנים מסכן זה שנופל לידיים שלהם וגם לא יהיה שינוי כלשהו, בקרוב מדינה מושחתת מהיסודות ועד הגג
כתוב תגובה ל- אזרח
30
ה"חקירה" תתמסמס. הכל יקבר.
  צאו מהאשליות   23/08/14 17:58
עוד לא קמה בישראל הדמות המשפטית (וזו בטח לא שופטת לשעבר) שתעז להעמיד מי מבכירי פרקליטות המדינה לדין. לכן אנשי הרקליטותמתנהגים כפי שהם מתנהגים, כי הם יודעים שכלום לא יקרה להם. לכן גם הציבור חושב על הפרקליטות משהו בסביבת מחשבותיו על החמאס. עם כל הכבוד לגרסטרל (מה מביאכם לסמוך עליה? יש לכם דוגמא כלשהי שהיא נתמודדה אי פעם נגד המערכות האלה ולא נכנעה להם?) , אין סיכוי שהיא תרים את הכפפה. אים לה לא את הכוח, לא את הנסיון וגם לא את האומץ לכך.
כתוב תגובה ל- צאו מהאשליות
31
יש משטרה והיא צריכה לבדוק
  מדינת חוק?   23/08/14 18:26
הבדיחה שהמציאו היועצים וינשטיין ומזוז היא כיפת ההגנה של הפרקליטות שכל תפקידה למנוע חשיפת האמת. מי הפרקליט האמיץ שיפנה לבגצ כדי שיחיבו את וינשטיין להתעורר מהתרדמת כדי שיפנה למשטרה הערה: בימי דנינו לא בטוח שזה יעזור
כתוב תגובה ל- מדינת חוק?
32
עד שלא תהיה בקרה אמיתית
  משוב למערכת   23/08/14 19:28
כל עוד המערכת המשפטית כולל הפרקליטים והשופטים אינם תחת בקורת ,כגון "וועדת הכנסת לחוק ומשפט" ,שצריכה להיות עם שיניים, יהיה עשן, יהיה אש...ויהיה שחיתות.. מסיבה פשוטה כשיש מישהו שיכול לעשות משהו,להרוויח ..ולא להיתפס....הוא יעשה זאת
כתוב תגובה ל- משוב למערכת
הקמת בית משפט לדמוקרטיה
  גמלשלמה   28/08/14 15:12
הקמת בית משפט לדמוקרטיה כפי שיש במדינות אירופה. זהו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפט ולרשויות ותפקידו לחקור ולבדוק את התנהלותן של אלו. חייבים חייבים להקים בית משפט לדמוקרטיה בו ישבו אנשי צדק שהם אינם ולא היו שופטים ממערכת המשפט ולא ממשרד המשפטים! בלי זה נמשיך להיות אבודים!! חייב לקום גוף שאינו שייך לאף יחידה קיימת וגם לא
למשרד המשפטים, אשר יהווה בסיס לבית משפט לדמוקרטיה היינו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפטית ואשר תפקידו יהיה לבדוק עובדות ולצורך כך לא צריך להיות משפטן. בית מהמשפט לדמוקרטיה יהיה מבקר עם כל הסמכויות לבטל החלטות לפטר. לאפשר תלונות ובקורת על פרקליטים שוטרים ושופטים ללא קשר להחלטה שיפוטית. מי שצריך להקימו הוא או משרד ראש הממשלה בשיתוף עם הכנסת או הכנסת. את מח"ש ואת הנתל"ש וגם את הגוף המוקם לביקורת על התביעה יש להעביר לגוף זה.

המערכת המשפטית, הפרקליטות ובית המשפט ומשטרה נגררת עושה מה שטוב ונוח לה. יש תחילה לטפל במערכת המשפטית על ידי הפקעת הסמכות לבחור ולפקח על עצמם. העם צריך לפקח על בית המשפט והפרקליטות. כך אסור ששופטים יבחרו את עצמם או שבידיהם תהיה ההחלטה להרחיק חבריהם, כך גם נציבות תלונות ציבור על שופטים אסור שתהיה בסמכות בית המשפט העליון אלא בסמכות הכנסת.על מח"ש לקבל תלונות בכל שלב גם לאחר שהוגש כתב אישום גם במשך המשפט ולאחר הפסיקה. גם הנציבות תלונות על גופי התביעה אסור שתהיה בידי שופטים אלא גוף עצמאי כפוף לפיקוח הכנסת ובידי ועדת כנסת סמכות להרחיק תובעים.
כתוב תגובה ל- גמלשלמה
33
כנראה שלא תשאר לנו...
  דורון לאופר   23/08/14 20:44
ברירה אלא להתחיל לבנות את תיבת נוח מחדש.
כתוב תגובה ל- דורון לאופר
34
יותר מידי ותיקה במערכת
  צ'אק   23/08/14 22:01
גרסטל מכירה את כל הניבזויות מבפנים עקב הוותק שלה
מינו אותה להשתיק את מה שכולנו יודעים
היא "תגלה" דבר או שניים ותלבין את הסרחון
כדי לגלות את האמת לציבור צריך להתמנות חוקר חיצוני וישר
אך הסכנה שהוא יגלה את האמת ויהרוס את המאפיה
לכן מינו אותה כדי שהתמימים יאמינו .....
כתוב תגובה ל- צ'אק
אתה טעה בגדול גרסטל ישרה כסרגל
  מ.ל.   24/08/14 00:58
אתה כנראה לא מכיר את השופטת גרסטל , אחת השופטות האמיצות במערכת המשפט בישראל. כנס לפסקי הדין שהיא כתבה ואולי תחכים. היא ישרה כסרגל וכל החלטה שלה צריך לכבד. אין ויכוח שהנוכל פישר השתמש ברות דויד בלום, מה שצריך לבדוק הוא, מה התמורה ואם בכלל היתה תמורה לרות דויד. אני בכלל שמעתי שיש כאן קשר רומנטי, גם זה צריך להיבדק. אכן זה חמור מאוד בדיוק כמו שוחד. אבל תנו לשופטת הילה גרסטל לבדוק . תאמינו לי שהיא תוציא האמת לאור. היא ישרה הגונה וחכמה .
כתוב תגובה ל- מ.ל.
גנבת ברשות
  ד.י.   24/08/14 10:07
השתן מזמן עלה לראשה של ה"שופטת" פסקי דין שערורתיים. בניגודי לפסיקות של העליון. איזה ישרה ואיזה נעלים
כתוב תגובה ל- ד.י.
35
רונאל פישר - סערה בכוס מים
  רמץ   23/08/14 23:19
בסוף כולם יראו שההר הוליד עכבר, אלא אם כן מישהו יחליט להמשיך להפליל את רונאל פישר. מי אמר שאומ"ץ צודקים? מי אמר שיואב יצחק צודק? רק בגלל שיש להם מעמד של שופר הם יוצרים את הרושם שיוצאים מפיהם פנינים. גרסטל היתה צריכה להשקיע את מרצה בנושאים חשובים יותר מאשר השטות הזו של רונאל פישר.
כתוב תגובה ל- רמץ
רמץ אתה כך נדמה כרפש או רמש
  צורי   24/08/14 07:52
מהיכן הנחת הראש המעוות שלך הוביל אותך לעכברים והרים.
כתוב תגובה ל- צורי
רונאל
  חרד   25/08/14 05:26
מושחת בדרך כלל מגן על מושחת. מקווה בשביל מרץ שהוא לא
כתוב תגובה ל- חרד
36
הכול שם רקוב מהיסוד
  במו עיני ראיתי   24/08/14 02:07
אם גרוניס נאור דנציגר וכד' יושבים בעליון ומשופטת מעולה וישרה כגרסטל נמנע מלהגיע לעליון הוא מקומה הטבעי, ושם יכולה הייתה לעשות למען המערכת הסרוחה, כמו גם לציבור, כי אז נדע שהכול שם רקוב ונורא מסריח,
כתוב תגובה ל- במו עיני ראיתי
37
נראה את גרסטל נגד הפרקליטות
  ירושלמית   24/08/14 07:17
המושחתים האלו יכניעו אותה
כתוב תגובה ל- ירושלמית
הימור
  אורי פ   24/08/14 16:12
מציע הימור, כמה זמן יקח עד שיתפרו תיק לגרסטל וירתיעו אותה מלטפל בנושא של רות דוד?
כתוב תגובה ל- אורי פ
38
המשולש הקטלני
  אוהב צדק   24/08/14 07:30
מי שעסק בחקירות, נכח במשולש הקטלני; משטרה, פרקליטות ובתי משפט. הם עסוקים מאוד, אין להם זמן להקדיש לעשיית צדק,זו מבצעת מעצרים שווא המוניים, וזו מגישה כתבי אישום בסיטונאות,סותמת את המערכת ואז, פותחת במבצעים, דווקא נגד עבריינים כבדים. ובתי המשפט הסתומים פועלים ומעודדים עוסקות טיעון. האזרחים, לא זוכים ליחס הוגן ולא למשפט הוגן, בפרט אצל שופטים חסרי מזג שיפוטי. אסור למנות שופטים מקרב הפרקליטות, נפתחת האגו. תחת לשתף פעולה לבירור האמת והמלחמה בשחיתות, הפרקליטות דואגת לשמה, מגבה מושחתים. המשטרה המושחתת מקבלת רוח גבית מהפרקליטות וחותמת בתי המשפט
כתוב תגובה ל- אוהב צדק
תאור תמציתי וקולע חן חן
  טנא   24/08/14 10:40
כתוב תגובה ל- טנא
39
הפרקליטות הדורסנית והעריצה1
  טנא   24/08/14 08:08
דמוקרטיה פירושה המילולי שלטון העם. האמצעי לדמוקרטיה ריבון המורכב מנציגים נבחרים ואלו מחוקקים מטעמו לטעמו והעיקר למענו. בדמוקרטיה - שלטון העם מתקיים שלטון החוק המחייב את כולם, בשלטון החוק הכונה היא שעל האזרחים וכך גם על השלטון להכיר בעליונות החוק לקימו ורק לפיו לפעול. במצב של שלטון החוק מערכת החוקים מחייבת את כפיפות כולם אליה, את האזרחים וכמותם גם את הרשויות. לאזרחים מותר הכל להוציא מה שאיננו חוקי לרשויות והממלאים תפקיד בהן ככאלה, מותר להם רק מה שכתוב בחוק. עליונות החוק היא המעניקה לאנשים ביטחון חירות ושאר שירותים. במדינה דמוקרטית חייב להתקיים שויון בפני החוק.

זהו המצב התקין. אלא שבישראל רשויות החוק החליטו שדמוקרטיה פרושה לא שלטון העם אלא רק "שלטון החוק" ובשל הכוח הרב הניתן להן אף הרחיקו לכת והחליטו שהן עצמן החוק! רשויות החוק רואות את עצמן כחוק בהתגלמותו ומזהות את שלטונן עם "שלטון החוק". לכן על פי התפישה הרודנית של רשויות אכיפת החוק ועמן חסידיהם – חלק לא מבוטל בעם, רשויות החוק הן עצמן החוק ולכן => הן "ה" דמוקרטיה" על כן => דמוקרטיה הינה שלטון ללא מיצרים שלהן => מכאן שכל פיקוח עליהן ודרישה מהן לנהוג על פי החוק, הינו => פגיעה בשלטונן המוחלט ומכאן => פגיעה ב"שלטון החוק" על כן גם => פגיעה בדמוקרטיה. רשויות החוק וחסידיהן השוטים מזהירים שאסור "להפריע" לפרקליטות, אסור לפקח עליה כיון שזו "פגיעה אנושה בדמוקרטיה"

שלטון החוק פירושו שגם על הרשויות לנהוג לפי החוק אך החוק איננו מופעל לגביהן. הפרקליטות מעולם לא רשמה כתב אישום נגד חוקרי משטרה אשר זיופים רבים וגלויים לה – מי שיודע אחרת שיקום! במקום זאת הפרקליטות משלימה את רמאויות המשטרה מסתירה את הביכול הראיות שניכר בהן מייד שהן מזוייפות ומציגה את אותן כביכול ראיות שהזיוף בהן אינו גלוי כל כך. בכך הפרקליטות נוטלת חלק במעשים הפליליים ומוסיפה את שלה. הפרקליטות משמיעה חזור והשמע את הביטוי "שלטון החוק" - הכל נעשה בשם "שלטון החוק" ועוד מזהירים אותנו הציבור מפני אנרכיה. לכן קידום "השגים" – כמו הרשעות שוא שהרשויות עצמן הציבו גם אם מנוגדות לחוק, הוא בעינהן קידום שלטון החוק. רשויות החוק ובעלי התפקידים בהן רואים את עצמם כבעלי סמכות כפיה על אזרחים אך לא כמחויבים הם עצמם לנהוג לפי החוק. כל דרך כשרה לכך כולל פריעת חוקים. האנרכיה הינה לא אחרת מאשר רשויות האכיפה ובתוכן לפרקליטות חלק מכובד מאוד. כיון שהפרקליטות איננה משתדלת לשמור על החוק, עבריינות שלטונית נעשית כדבר שבשגרה כשרשויות החוק העברניות מחפות זו על זו, הכל בשם "שלטון החוק".

לרשות הפרקליטות עומדת המשטרה אשר מוסרת לה את כל חומר החקירה. הפרקליטות יכולה להורות למשטרה להשלים חקירה, היא יכולה לחקור לודא בעצמה, להחליט לסגור תיק או להגיש כתב אישום. לאזרח/נאשם לא עומדת לרשותו המשטרה כדי שיורה לה להשלים חקירה או לעין מחדש במסקנותיה. אין לו יכולת לחקור בעצמו והוא חייב להסתמך על מה שפרקליטות מואילה למסור לו. מה עוד שמסקנותיו לא מתקבלות בפרקליטות או בבית המשפט. כל זאת למרות שלכל נאשם חייבת להנתן זכות הגנה ולכן זכות לעין ולהעתיק את חומר החקירה.
כתוב תגובה ל- טנא
40
הפרקליטות הדורסנית והעריצה2
  טנא   24/08/14 08:18
לשון החוק לפי סעיף 74 לחוק סדר הדין הפלילי:
" 74. עיון בחומר החקירה [67] [תיקון: תשנ"ה, תש"ע(2)]
(א) הוגש כתב אישום בפשע או בעוון, רשאים הנאשם וסניגורו, וכן אדם שהסניגור הסמיכו לכך, או, בהסכמת התובע, אדם שהנאשם הסמיכו לכך, לעיין בכל זמן סביר בחומר החקירה וכן ברשימת כל החומר שנאסף או שנרשם בידי הרשות החוקרת, והנוגע לאישום, שבידי התובע ולהעתיקו.
(ב) נאשם רשאי לבקש, מבית המשפט שאליו הוגש כתב האישום, להורות לתובע להתיר לו לעיין בחומר שהוא, לטענתו, חומר חקירה ולא הועמד לעיונו".

לנאשמים רבים הפרקליטות בניגוד לחוק מסרבת לאפשר לעין ולצלם את חומר החקירה. סנגורים הבאים לקבל את חומר החקירה מנועים לפי כללי האתיקה אותם קבעה לשכת עורי הדין, לצלם לוידאו וכך לתעד את התנהגות הפרקליטים. הפרקליטות מסתירה חומרי חקירה בתירוצי תקלות מסוגים שונים. פרקליטים רבים אינם מוסרים את כל החומר לנאשמים בטענה שהחומר שלא נמסר אינו קשור להרשעתם...כלומר החומר הוא דוקא לטובת הנאשם. זו גישתם במקום להתיחס אל כל החומר כדי להגיע לאמת גם אם הוא מוביל למסקנה שאין אשמה ואין הצדקה לכתב אישום. הם מנסים בכל דרך להשיג הרשעה, ומונעים מנאשמים הגנה לצורך זיכויים.

הפרקליטות זוכה לגיבוי בית המשפט, מחומר זה באים רוב השופטים ואם לא, הם מגיעים מהתביעה המשטרתית שהיא אף גרועה בהרבה מהפרקליטות [שופטים פליליים אחרים מגיעים מעריכת דין אזרחית, אין להם מושג בפלילים והם מסתגלים למקובל – הכל כדי להרשיע]. על כן לא כל השופטים נענים לבקשת הנאשמים לאפשר להשלים את החומר החסר. למרות שהמונח "חומר חקירה" הינו רחב שופטים יוצאי תביעה כמו מרים נאור טוענים כי "חייבת ההגנה להסתפק בהערכת הפרקליטות שאין בכוחם של הפרטים האמורים לסייע לה" וכן "נקודת המוצא היא "שפרקליטים ממלאים את תפקידם בנאמנות בהגינות ובמיומנות מקצועית", על ההגנה לקבל את קביעתם. השאלה היא למי התביעה נאמנה? זה בניגוד לחוק! וכמו גישת הפרקליטות שופטים טענו שאין לכלול כ"חומר החקירה " ראיות ששיכותן לתביעה רחוקה ושולית. זה מנוגד לכל התיחסות רצינית להוכחות לגביהן כל דבר הינו חשוב ואין לדעת מראש איזה חומר יכול להפריך אשמה ולהוכיח חפות ותכופות לכן נפסל. זוהי גישה בלתי אנושית המעצימה רק את מוסדות המדינה על חשבון האנשים, והיא מנוגדת להתימרות השופטים לדמוקרטיות לעצמאות ואוביטיביות שיפוטית שהיא התכונה החשובה ביותר אצל שופט – גישה זו נקראת פשיסטית. כך עצם הזכות לקבל ולעין בחומר החקירה הוגבלה ביותר בדלת צדדית עד לביטול ערך. בשלב מאוחר יותר שפיטה אמנם החליטה על הקלה והרחבה של הפירוש למונח חומר חקירה וקבעה כי גילוי האמת העובדתית הינה ממטרות העל במשפט הפלילי. בית המשפט קבע: "..אל לתביעה להפעיל שיקול-דעת במה ראוי לו לסניגור לעשות שימוש להגנתו ובמה לא, ויש להשאיר לו אפשרות להיזקק לכל חומר רלוונטי אשר עשוי לשמש להגנתו על-פי שיקול דעתו המקצועי". זאת ועוד נקבע כי : "אין חקר לתבונת סניגור מוכשר ואין לנחש כיצד היה יכול לנצל את החומר הנמצא בפניו". אלא שיחד עם זאת מייד "כאיזון" סייגו קביעתם בצורך ביסוד עובדתי ממשי כי חומר מסויים יסייע להגנה."ובלבד שקיים יסוד של ממש להשערה או לתקווה של הנאשם כי החומר אכן ישפיע על בירור האישום נגדו". באם הנאשם אינו מצליח להוכיח זאת, בית המשפט קובע כי החומר אינו להגנתו! השאלה כיצד יכולה ההגנה להוכיח אם לא ראתה את החומר? שהרי רק לאחר שרואים ולומדים את החומר יודעים מה יש בו!
כתוב תגובה ל- טנא
41
הפרקליטות דורסנית ועריצה3
  צרצר   24/08/14 08:33
בעוד שרשמית או תאורטית לנאשם זכות לעין בחומר החקירה, ולהציגה בבית המשפט, תובעים רבים מביעים התנגדות בטענות שונות ומשונות. כך לחוק האוסר על התביעה להתערב באופן ההגנה, נלקחת מהנאשם הזקוק להוכחות לזיכויו - אכן נאשמים זקוקים להוכחות לחפותם, הזכות להציג זאת בבית המשפט. נאשם חף יודע שהוא חף והוא לעיתים גם יודע שקיימות הוכחות לחפותו, אך התובע יכול בכל תירוץ לסרב ובית המשפט הרואה עין בעין עם התביעה אינו מתערב!

תודות ליחסי הציבור וחסידיהן של הרשויות המדגישות את היותן אחראיות ל"שלטון החוק" אזרחים רבים אינם מודעים לעובדות אלו ואינם יכולים לחזות את התנהלותן והם מתודעים לה כמו אל רעם ביום בהיר. הפרקליטות פעם אחר פעם מוכיחה את חוסר עצמאותה וחוסר מקצועיותה בעשותה בדיוק את מה שמהשטרה מצפה ממנה בחפותה על פשעי המשטרה.
כתוב תגובה ל- צרצר
42
בדיקת תיקים בבימ"ש נתניה
  מירים   24/08/14 08:35
מבקשים מהמבקרת הילה גרסטל לבדוק תיקים בבימ"ש נתניה 59862/01/13 אצל השופטת יעל קלוגמן בגין חשד לתפיסת צד לטובת רשות נתניה וכנגד אינטרס ציבורי. כמו כן תיקים 140/110 אצל המפקחת על מקרקעין עו"ד אסתי שחל בגין חשד להטיית דין לטובת רשות נתניה וכנגד אינטרס ציבורי.
כתוב תגובה ל- מירים
43
לטפל ביסודיות ובשקיפות בחשדות
  ישעיהו גולדפלד   24/08/14 14:40
אני מבקש מפרקליט המדינה לחקור את החשדות מהר וביעילות תוך שקיפות כלפי העיתונות ונציבור .לדעתי יש להשעות את עורכי דין הפרקליטות שמסרבים לשתף פעולה עם חוקרי החשדות. בבקשה לא לנקוט בסחבת או בעירפול .הציבור נבון ומנוסה ויזהה כל חריגה מנוהלי חקירה תקינים .
כתוב תגובה ל- ישעיהו גולדפלד
רונאל פישר
  barakh58@walla.co.il   27/08/14 13:06
מסכימה עם כל מה שכתבת. אנני מבינה איך מאפשרים לעבוד. השאלה היא מה ניתן לנו כאזרחים לעשות.???
כתוב תגובה ל- barakh58@walla.co.il
44
יש עוד עורי דין שהתעשרו מהשיטה
  השחיתות מכה גלים   24/08/14 16:15
כתוב תגובה ל- השחיתות מכה גלים
45
יש לברך על הבדיקה -דורש אומץ
  ולא רק יושר   24/08/14 17:20
אם מישהו פוחד מתיבת פנדורה - הרי שאין לו לא יושר ולא אומץ. אדרבא - תיפתח החקירה במלוא רוחבה ואורכה ואז אפשר יהיה לומר "והיה מחניך טהור".

יש לאזור אומץ נוסף, ואם יהיה צורך להפוך מישהו לעד מדינה - שהדבר ייעשה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- ולא רק יושר
46
הפשע המאורגן בשלטון הצחוק
  שלטון הצחוק   26/08/14 17:49
כתוב תגובה ל- שלטון הצחוק
47
חזרה לעבודה
  barakh58@walla.co.il   27/08/14 13:03
אניני מבינה למה נותנים לו לחסור לעבודה. לפחות מעצר בית עד לסיןם החקירות נגדו.
כתוב תגובה ל- barakh58@walla.co.il
48
הפך לשומר הסף של שלטון החוק
  ניוז ענק התחקירים   28/08/14 07:31
כתוב תגובה ל- ניוז ענק התחקירים
49
היחידי שמתמודד עם השחיתות
  יואב יצחק לכנסת   28/08/14 17:06
כתוב תגובה ל- יואב יצחק לכנסת
50
מאסנו בטיוח השחיתות
  ציבור תומך בגרסטל   28/08/14 20:26
כתוב תגובה ל- ציבור תומך בגרסטל
51
רק רות דוד-בלום
  עידןסובול   18/12/14 05:00
ומה עם בדיקת תיקים בהם טיפל הפרקליט לשעבר מנחם בלום מול השופט לשעבר זכריה כספי?

ומה עם בדיקת הצבעתו של עו"ד לשעבר שמעון בן-יעקב בוועדה לבחירת שופטים ולקידום שופטים?

כתוב תגובה ל- עידןסובול
52
בדיקות כלליות
  הנ"ל   18/12/14 05:17
פרשת הפרקליטה רות דוד-בלום מול רונאל פישר, ופרשת השופטת דליה מארק-הורנצ'יק מול עו"ד גד פרנקל ופרשות זיוף פרוטוקולים ע"י שופטים, הן רק קצה קרחון הקנוניות המשפטיות, עיוותי הדין ומכירת המשפטים שהתפשטה במערכת המשפט ואכיפת החוק כמו סרטן גרורתי שמטופל בתרופות-דֶמֶה.

אשת חיקו הנצחית, למשל, הייתה בזמן-אמת בכירה ביחא"ה:
calcalist.co.il
כתוב תגובה ל- הנ"ל
53
השופטת בדימוס הילה גרסטל
  פסי גולדנברג   21/12/14 15:46
השופטת בדימוס הילה גרסטל הנה אדם ייחודי, רודף צדק, שחבל שאין רבים כמותה, אם בכלל, במערכת המשפט ובכלל. השופטת בדימוס גרסטל התערבה בתוקף תפקידה כנזיאת בית המשפט המחוזי מרכז, לבקשתי בהליך משפטי, לאחר שננטשתי ע"י עורכי דיני יורי נחושתן ושותפיו, באמצע הליך משפטי מורכב. ניתן לקרוא על התערבותה של כב' בשופטת בדימוס הילה גרסטל, בבלוג בו פורסמה חוות דעת של המומחים ד"ר מאיר גלבוע ואראל גלבוע עו"ד, על פיה: "חובה לפתוח בחקירה פלילית ולהעמיד לדין פלילי את השופט בדימוס שאול מנהיים". shaulmanheim.com
כתוב תגובה ל- פסי גולדנברג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il