s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כחלון מבקש לדחוף לממשלת מומחים; צחי הנגבי - בעדיפות למשרד הפנים
מאת: יואב יצחק  |  20/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חארטה
  א.כ   20/09/14 10:51
כתבה חארטה מא ועד ת משעמם מאוד מאוד לכותב
כתוב תגובה ל- א.כ
2
הבלגן בליכוד לא פשוט: כץ וארדן
  הניה   20/09/14 10:55
מתאימים יותר לתיק הפנים מאשר הנגבי עם הרקע הפלילי, אלא שלשונו של הנגבי תקועה באחוריו של ביבי יותר עמוק מאשר זו של האחרים. אני אישית מעדיפה את אופיר אקוניס יפה הבלורית לתיק הפנים, וממנה את מירי רגב לשרה למניעת הטרדה מינית במשרדי המשפטים ובמשטרה.
כתוב תגובה ל- הניה
3
סער פתח את קבר ההדר הבית'רי
  סוף דרכה של הסיעה   20/09/14 10:57
במנהיגות הליכוד נשארו רק חדלי אישים כמו דני דנון ושו'ת ומנחם בגין האשכנזי מתהפך בקברו.
כתוב תגובה ל- סוף דרכה של הסיעה
4
כחלון
  דעה בציבור   20/09/14 11:09
ישנה דעה בציבור שכחלון הוא אישיות מכובדת שראוי לה לשוב לפוליטיקה ולנהל את עם ישראל. התבוננות עמוקה באיש מגלה שהינו כפי הנראה אדם סתמי הרודף שררה ורוצה להגיע רחוק. עצם העובדה שהאיש נושא את עיניו לראשות ממשלה, כבר מעידה על טיבו (זוכרים את שלי?). גם השאיפה להקים מפלגה בפני עצמה עם "שרים מקצועיים", "ממשלת מומחים" (מי הוא?), גם מעידה על גדלות והפרזה בערך עצמו. על-כן, מוטב לאיש להשאר במקומו, בביתו ולהניח לפוליטיקה, עם אנשים בכירים ממנו.
כתוב תגובה ל- דעה בציבור
כחלון הבלון מתנפח ויתפוצץ. ריק
  בבר הידען   20/09/14 22:13
כחלון גאון עם ישראל? מי הוא בכלל? הפעיל רפורמה בתקשורת הסלולרית ובכך נגמרה כל חוכמתו. מה הוא יודע על ניהול מדינה עפ ניהול סיכסוך של למעלה ממאה שנה של יהודים ועארים בארץ ישראל? ועוד שזה סיסוך בלתי פתיר כי עדייןלא נולד מי שיכתוב מחדש את הקוראן ודת האיסלם שאיו בו מקום לשלום בכלל ועם יהודים בפרט ובארץ ישראל באופן החלטי.. .. .. כשהבלון ששמו כחלון יתפוצץ לא ישאר ממנו כלום רק קרעי הגומי בדקיק שהתפוצץ. .. .. תזכרו שאני ראיתי זאת הימים שכחלון הבלון היה נפוח לפני שהתפוצץ.
כתוב תגובה ל- בבר הידען
5
צחי הגנבי פסול מכל כהונה ציבור
  אובד מדינה   20/09/14 11:58
לאחר שהורשע בעור שיניו במתן עדות שקר ולאחר שניצל בעור שיניו ממאסר רק הודות לשביתת הפרקליטים ולא-הגשת ערר על החלטה שלא לקבל את הערעור בגלל שביתה זו, צחי הגנבי פסול מכל כהונה ציבורית, ובכל מדינה מתוקנת הוא היה נזרק מהזירה הציבורית. רק בארץ ובליכוד מעז עבריין מורשע להמשיך להיות בזירה הציבורית.
כתוב תגובה ל- אובד מדינה
כמה חברי כנסת ושרים מורשעים
  ביננו   20/09/14 15:23
בפלילים יצאו מאותה מיפלגה? , מר"ץהשמאלנית לא יצא אף שר או חבר כנסת, מורשעים בדין , והכי חוצפה לדוגמא צחי הנגבי, שיצא בעור שיניו בדין ויצא פלילי מציעים לו עוד תפקידים במיפלגת הליכוד הלאומנית.מפלגה לאומנית שרק בוח הוא מעינינה,
כתוב תגובה ל- ביננו
6
הפך השחיתות למערכתית-מדאיג
  הליכוד פשע מאורגן   20/09/14 12:22
כתוב תגובה ל- הליכוד פשע מאורגן
7
יש לשאול איזה מומחה הוא כחלון?
  מיכל מירושלים   20/09/14 12:28
ושאלה יותר נוקבת - מי מריץ את כחלון?
לי זה מזכיר את השאלה בשן הספר והסרט -
מי מריץ את דודי קרביץ?

ונוסף לכך - יש כאן הודאה שבליכוד לא היו אף פעם מומחים - ואכן התוצאות בהתאם.
כיום אנו תוהים לגבי מינויו של לפיד לתפקיד שר האוצר - אולם כבר היו דברים מעולם - זוכרים את מינויו התמוה של ארליך לשר האוצר בידי מנחם בגין - והתוצאות (כהיום) לא איחרו לבוא.

אפשר לומר במלים אחרות - צריך למנות לתפקידים אנשים בעלי יכולת ביצועית מוכחת עם ידע קודם והשקפת עולם מבוססת לגבי התכנים של המשרד עליו יהיו מופקדים. זה כנראה לא היה בליכוד .

מאוד מדאיג לגבי עתיד המדינה. כל שיש לנו אלה אנשים שתאוות השלטון שלהם תואמת את מימדי הישבן שלהם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
ולמה את תוקפת את כחלון?
  חיים 127   20/09/14 13:32
הוא לא התיימר להיות חלק מהממשלה המקצועית! הוא רק טען שממשלה צריכה להיות מקצועית. דרך אגב, הצלחתו כשר תקשורת מעידה שמדובר באדם חכם. יש לו תארים במשפטים ומדעי המדינה, שזה 2 תארים יותר מאשר ללפיד.
כתוב תגובה ל- חיים 127
היום יש תארים לכולם - אבל
  מיכל מירושלים   20/09/14 15:54
לא שכחתי איך "פרץ" לליכוד כאדם אנונימי לפני שעשה משהו בשביל מדינה כבר הריצו אותו בקול תרועה. כשזה קורה בליכוד זה אומר דרשני.
גם לא שכחתי שכשעזב קרה לחברי ליכוד להצטרף אליו.

ובאשר להיותו שר תקשורת - אז ככה: הוא אמנם הצליח לעשות את מה שקרוי שינוי טוטאלי במחירי התקשורת - ובכן אלמלא הגיבוי שנתנו לו באוצר - הוא לא היה מצליח לעשות זאת. ואינני רוצה להזכיר שהשינוי שנעשה,אמנם מבורך, גרם לנפילות בענף כשהיה צריך לעשות כך שזה יהיה מודרג ללא נפילות.

שורה תחתונה - חברי מרכז אנונימיים ושלא עשו שום דבר קודם - תמיד חשודים שיש להם מאסות של חברים במרכז - וזה לא בסדר.

כך היה דוד לוי - כך היה המורשע קצב ועוד כהנה וכהנה אנשים אפסים (ואינני טוענת חלילה שכחלות אפס) שהפכו בזכות מה לשרים.
ועכשיו תגיד לי אתה מה הוא עשה בשביל מדינה לפני שנבחר לחבר כנסת?
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מה יש במיכל של מיכל...
  העטלף   20/09/14 19:23
שהיא כל כך כעוסה ולא מרוצה לו היו השרים מקדמים דבר אחד או שניים במשרדיהם החיים במדינה היו קלים ונעימים ועל כן מגיע שאפו לכחלון על פועלו בתחום התקשורת מעשה שחסך לאזרח מאות שקלים בחודש. את מנסה בכל הכוח להכניס לכחלון בקטנות רדודות ואני לא מבין על מה הרי הוא מבקש שבתפקידי שרים ימונו מומחים מחוץ לפוליטיקה כדי שיהיו משוחררים מלחצים לדעתי זהו רעיון מצוין ופורץ דרך שצריך לגמור עליו את ההלל.
כתוב תגובה ל- העטלף
זה תפקידו של המנכ"ל לא של השר
  מיכל מירושלים   20/09/14 21:53
שהוא נבחר פוליטית ע"י נתיני המדינה
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
נכון מאד שואלת מיכל: איזה
  מומחה גדול הוא   20/09/14 19:33
מר כחלון שהוא מבקש לדחוף לממשלה של מומחים? כמה הוא עולה על שרים כישראל כץ? כגלעד ארדן? איזו תפארת של התמחות יש לאיש? משרד התקשורת וההטבה ההיא? זה הכל?....... ויש לזכור שלפני חודשים אחדים התחבר אדם זה עם עופר עיני, עובדה המספיקה לכרוך אותו לצד שלילי, ולא נעים לציבור.
כתוב תגובה ל- מומחה גדול הוא
8
כחלון המומחה !!!
  ישמעאל   20/09/14 12:31
מעניין איזה כישורי התמחות היו לכחלון בנושאי תקשורת כאשר מונה עי ביבי לשר התקשורת . עכשיו , אותו פלצן מדבר על שרים מקצועיים . כחלון , לידיעתך , שר לא חייב להיות מומחה בתחומי משרדו אבל , הוא כן חייב להיות בעל כושר ניהולי וראיית הנולד והיכולת לקבל החלטות גם אם הן קשות . ידע על תחומי הפעילות של משרדו זה בונוס ולא העיקר .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישמעאל וואלה אתה ישמעאל
  צורי   20/09/14 15:15
אני מבין שאולי אתה מצדד מאד בביביהו (מדוע?) אך לבטל את כחלון מטובי השרים שתרומתו יצרה חידוש ביחס בין טייקונים לעמך. קיימות שתי אפשרויות לגביך או שאתה כסיל גמור או שנפשך נמכרה מסיבה זאת או אחרת לנהנתניהו שהוכיח שהשרה שולטת בו היטב.
כתוב תגובה ל- צורי
ש . ת . ן
  יצחק אחיך   20/09/14 15:16
את כל החוכמולוגים האלה טיפח ביבי. רוצים לכרות את ראשו בחיים .אלה אנשי שררה שהשתן עלה לראש .(מה לעשות אין 40 מנדטים) כל מפלגה שקמה מתרסקת לפי תורה.אלה אנשים עם זכרון סלקטיבי .שוכחים איך מצצו לביבי את הדם בעבר .פסק זמן זו המצאה........... אתם חתרנים כמו המורה שלכם פרס. בושה לעם עם יצורים כאלה.
כתוב תגובה ל- יצחק אחיך
9
ביבי רוצה שר פנים שלא יגרש סוד
  איציק ש.התקוה   20/09/14 12:52
ביבי מזיק לנו לתושבי השכונות ביבי אוהב קומבנינות וסודנים כל הכבוד לך אחינו כחלון אתה ראש הממשלה שלנו צריך ראש ממשלה לא אשכנזי צריך ראש ממשלה שדואג לעם לא צריך ראש ממשלה שדואג לעשרים העם איתך כחולון בכל הכוח לגרש את ביבי יחד עים הסודנים עכשו
כתוב תגובה ל- איציק ש.התקוה
אתה משלה את עצמך
  פנחס   20/09/14 15:45
שכחלון יגרש את הסודנים. הוא להפך ירבה אותם
כתוב תגובה ל- פנחס
10
כחלון
  א.ל. רמת-גן   20/09/14 12:55
משה כחלון הוא דוגמה מובהקת לעסקן שהשיג עמדת כוח בשביל להתמנות לשר. הורדת מחירי הסוללר לא עושה אותו טוב מחבריו אמיר פרץ בביטחון ויאיר לפיד באוצר.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
מה לתגובתך וקורטוב של מח
  צורי   20/09/14 17:16
נראה כמו שני קווים מקבילים שלעולם לא יפגשו.לולא כחלון היה עוד אחד מהמשתרכים ברשימת נהנתניהו הוא עדיין היה משרת כשר ואף בתפקיד בכיר יותר. אצל נתניהו והשרהל'ה כל חמור מלך באם הוא הולך בתלם המעוות.
כתוב תגובה ל- צורי
דברים מדוייקים וצודקים. האיש
  הינו בסך הכל עסקן   20/09/14 19:44
ששוכח את מקומו ומשתחצן בשל כמה מאמרי שבח של עתוני שמאל ששמחו שהוא נטש את ממשלת נתניהו. ובכלל, עצם המעשה הזה מעיד שהאיש אינו משכמו ומעלה. סתם עסקן כדברי א.ל. רמת-גן. ולענין אחר: יש לשים לב שבתצלומיו הוא תמיד מלא חיוכים מאזן לאזן. שוויצר! אין כאן דמות של אדם רציני. וזה שואף להיות ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- הינו בסך הכל עסקן
עקב המינו של פרץ לביטחון..
  מ.אלקרייאף   21/09/14 07:19
השר פרץ עם כל הגינויים למינויו כשר בטחון..הוא ראה את הנולד הרבה יותר טוב .. מגנרלים ..ומגנרלים שהיו שרי ביטחון..בזכות האיש הזה אשר עמל וחשב ודחף..יש לנו את כלי ההגנה מן החשובים במדינה....כיפת ברזל...השרה לימור ליבנת (לא חברתו למפלגה) אמרה בתוכנית טלויזיה לעיני כל עם ישראל..שכל טיל מיורט על ידי כיפת ברזל ..צריך להגיד תודה לאמיר פרץ..הנה לכם מינוי שר לא מקצועי אשר עלה על רבו אלף מונים....כחלון העתיק את השיטה ואת הידע..של חברת FREE הצרפתית..אשר בוצעה על ידי איש עסקים צנוע (ללא שאיפות להיות נשיא צרפת)..ללא כל הרעש כמו כחלון שקיבל את כל הרעש והקרדיט..האמת המדוייקת..השיטה של FREE בצרפת הועתקה במלואה לישראל...עד הקמת FREEבצרפת הגזל לא היה פחות כבישראל..המנויים היו משלמים יותר ממאות דולרים לחודש..והנה פתאום מנוי בחברת FREE עולה 15 ארו עם יותר אופציות מכל המתחרים..כמובן שזה גרם לכמה חברות גזלניות פשיטת רגל..אבל רוב העם בצרפת עבר לשלם 15 ארו על מנוי של נייד עם סמס.עם ממס. עם אינטרנט..ומהנייד מותר לך לדבר עם 140 מדינות לטלפון פיקס .. וברשימה יש את מדינת ישראל....למהפכן הזה בצרפת לא עלה השתן לראש ולא ביקש להחליף את הנשיא..הגם שעשה מהפכה במדינה וחסך לאזרחים מיליארדים במדינה של 80 מיליון ...ולאבמדינה של 7 מיליון תושבים..מר כחלון למד קצת צניעות..הרעיון שלך נגנב בשלמות מחברת FREE בצרפת..ושום דבר לא מקורי שלך ..פשוט לקחתה נוסחה קיימת ויישמתה אותה בישראל..כל הכבוד זה עבודתו של שר להגן על אזרחי מדינתו מגזלנים..וכך עשיתה...אבל זה לא אומר שצעד כזה מכשיר אותך.. להיות ראש ממשלה..ונותן עצות איך להקים ממשלות..פשוט השתן עלה לך לראש וזה חבל..כי אתה כן אדם מוכשר..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
11
שתי הערות
  ים תיכונית   20/09/14 13:05
1) תיק תעשייה ומסחר, תעסוקה נקרא היום תיק הכלכלה, כך שיש כפילות. מה שחסר זה תיק הרווחה והשירותים החברתיים.

2) הלוואי שארדן יהיה שר התחבורה.
כתוב תגובה ל- ים תיכונית
12
כחלון זה בלון נפוח! בסך הכול
  הניה   20/09/14 13:24
התחיל כפאנצ'ר מעכר בטירת הכרמל, ובגלל מזרחיותו עלה בהירארכיה של הליכוד במהירות. בליכוד, אוהבים פרענקים, וזכור איך בגין קידם את דוד לוי ואת קצב. מה עשה כחלון בכל הקריירה שלו? ניצל את תפקידו כשר תקשורת כדי להילחם בחברות הסלולר ובתעריפיהן המוגזמים. האם זה הופך אותו לאיש כלכלה דגול?
כתוב תגובה ל- הניה
ומה אם חלקי מכוניות
  ביננו   20/09/14 15:42
מ פ ו ר ק ו ת ?ואביזרים לרכב יש לי דווקא חבר שמחזיק ממנו , ישנו עוד איזה בעל דוכן פלאפל, ושאוורמה, אבי במרכז חורב בחיפה שביבי בה לאכול אצלו פל אפל, בדוכן גם רוצה להיות חבר כנסתפוליטיקה מלוכלכת.
כתוב תגובה ל- ביננו
13
סער?"הארץ"הולך לזמבר אותך תברח
  אברהם מבית דגן   20/09/14 13:56
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
סער, הבוכרי
  ביננו   20/09/14 15:33
אשר חשב שיהיה מועמד לראשות הממשלה, בזה שיתחנף לדוסים ולאדוקים, ויסגור את המרכולים , והקיוסקים, בשבת קודש, ושיספח את בת ים לתל אביב שיש שם הרבה הרבה מצביעי ליכוד , ויעשה מהפכה בעירית תל אביב , להפוך את הקערה על פייה,אך דרכו לא צלחה, לא הצליח. שילך לטיל אם העגלה וזהו שבענו ממנו פוליטיקאי ומטה .
כתוב תגובה ל- ביננו
14
ביבי עידן הדמגוגיה תם...
  העטלף   20/09/14 15:50
עשר שנות דמגוגיה ואפס מעשה הביאו לכך שהליכוד מתפרק. מבצע צוק איתן היה המאיץ והפרוזקטור שהאיר את ביבי במלוא עליבותו בהחלטותיו הצבאיות והמדיניות. מה שקורה היום בליכוד מוכיח שעידן ביבי תם וטוב שכך כי אוי לנו אם דמגוג זה יהיה האיש שיקבל החלטות במערכה הבאה.
כתוב תגובה ל- העטלף
15
כחלון לא יכול לדחוף כלום..
  מ.אלקרייאף   20/09/14 17:00
הבעיה במדינת ישראל.בשונה לכל המדינות בעולם..כאשר שר מתמנה מטעם ראש הממשלה ..ותפקידו ליזום לשנות וגם להצליח..זה תפקידו של שר הממונה על תיק ...וכאשר השר אכן מצליח בתפקידו כשר ועושה אפילו מהפכות. כמובן ברשות הממונה עליו..וראו איזה פלא במדינת ישראל כל שר שמצליח בתפקידו.. השתן עולה לראש והופ רוצה להיות ראש ממשלה..זה היה עם איציק מרדכי..זה היה עם ב.בגין.אשר הקים רשימה ונחל תבוסה..רוני מילוא אחר כך רץ לראשות העיר ושינה את עורו לשמאלני..ויש לנו גם את כחלון הרוצה להיות ראש ממשלה..ואל נשכח את בנט עזב ליכוד הקים מפלגה.יש לנו את סילבן שלום עם מחלת הגדלות שנוגייח ללא לאות את נתניהו ..היום נרגע עקב הפרשה של הטרדה ..ואחרון החצופים שטען וטוען שיש לו רשימת השגים במשרדיו כשר, הלא הוא ג. סער...במקום שהשרים המצליחים בתפקידם ימשיכו לתרום בעשיה למדינת ישראל..הם ישר פוזלים לעבר הכסא הנכסף ראש הממשלה..ואז כמובן מתחילים חיכוכים ואי הסכמות שלא היו לפני הפזילה...על מנת למנוע מצבים כאלה ולתת לראש הממשלה לבחור שרים ראויים.. ולא תחת אילוצים פוליטים..שיטת הבחירות חייבת להשתנות..והבחירה לראשות הממשלה תהיה ישירה.. ללא כנוניות ןתיכמונים פוילטים..רק בחירה ישירה של ראש ממשלה..תמנע פזילת שרים לעבר הכסא .. ויהיו נאלצים להיות מסורים לעשיה ולא לאינטריגות
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
16
הקלון הצח, צחי=קלון לממשלה
  מדמוני אסף   20/09/14 21:05
ביבי
אתה ורק אתה הקובע, לכן גייס את מיטב שיפוטך ושיקוליך לפני הצבת הפושע המורשע בקלון לתפקיד שר.
ביום בו תקבע כי צחי ליכלוכי הנגבי יהיה שר, נבין כי אבדת כל ערך מוסרי. וכבר נבין כי הירשזון, קצב, אריה דרעי, ועוד מורשעים ראויים להיות שרים.
איבדנו את האמון בך, ומינוי פושע לשר יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של המוסר שאיבד את נשמתו בידיך.
הגברת היקרה גאולה כהן הגיעה לגיל בו היא חייבת עזרה, וראוי יותר מכל שיהיה זה בנה שיסעד אותה עד 120.
וכך האם היקרה תזכה ומדינת ישראל תזכה בגדול.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
17
דרך צלחה זוכרים
  זאב12345   20/09/14 22:14
כמה עוד נסבול את השרלטנים מעוררי הסחילה ד אנשים שבמדינה מתוקנת לא היו מעיזים ןהראות את פניהם םציבור . צחי לא שכחנו את הדרך ואת המינויים הפוליטיים . לא רוצים סירחון שלשחיתות לך הבייתההתעלקת על חשבוננו מספיק . אולי סוף סוף תביאובעלי מקצוע ולא קומבינטורים . ביבי רוץ לשרה תשאל אותה אולי הגיע הזמן שינהלו את המדינה ולא יהיו פה ליצנים .
כתוב תגובה ל- זאב12345
18
הליכוד מתרסק.כחלון לא מומחה.
  דודי30   20/09/14 22:45
לליכוד היום יש רק 18 מנדטים.הוא יתרסק בבחירות הבאות מסיבה אחת בלבד-הממשלה שיכפלה את מחדלי מלחמת לבנון למבצע "צוק איתן". כחלון רוצה ממשלת מומחים?! במה הוא בדיוק מומחה?! הוא היה שר רווחה כושל ובמשרד התקשורת היה לו הישג בודד בסלולר לעומת אינספור כשלים בתחום הוזלת מחירים והגברת תחרות בתחום הטלביזיה בכבלים ובלווין,האינטרנט וכו'. בכנסת יש מומחים להבטחות שווא .לא מומחים בניהול מערכות ממשלתיות ובהתייעלות.לכן,ביום פקודה אנו מגלים שהמערכות הקריטיות קורסות. נתניהו ימנה שר פנים משיקולים פוליטים צרים,שר שנאמן לדרכו שיעשה לו עבודה פוליטית בעיריות.צחי הנגבי למשל.
כתוב תגובה ל- דודי30
דודי 30 אתה יודע למי ניתנה
  צורי   23/09/14 14:59
הנבואה? לשוטים, אך אצלך מבחינים מיד שהטמטום הוא דייר קבע בראשך.עוד נביא יחזקאל.
כתוב תגובה ל- צורי
19
הגאון כחלון מתבזבז כאן
  בצקת   24/09/14 23:20
הג'וב המינימלי שמגיע לו הוא נשיאות ארצות הברית.


השכלה מהרווארד (אמנם חודש וחצי, על חשבוננו) יש לו כבר. למה אובמה לא מפנה לו מקום?
כתוב תגובה ל- בצקת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il