s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למי לא להצביע
מאת: שלמה אידן  |  08/02/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש לך טעות
  אריה דרוקמן   8/02/09 15:56
יש לך טעות בהבנת חוקי ההצבעה.
מי שלא מצביע, או ששם פתק לבן, הקול שלו אינו נספר. הוא אינו נחשב לקול כשר. בחלוקת המנדטים מחלקים רק את הקולות הכשרים.
לכן, מי שלא מצביע, כמוני, עושה זאת במודעות גמורה ואינו מוכן לבחור ב"רע במיעוטו". נראה אותך בוחר בצורה כזו מכונית או בית או אישה.
הסכנה באי ההצבעה היא שאם רבים לא מצביעים, וכנראה שיהיו רבים הפעם, אזי מפלגות קטנות בהן ישנה משמעת הדוקה או מוטיבציה נחושה יקבלו משקל יתר, יחסי.
אני לא מוכן לקבל פעם נוספת מוצר פגום ושירות לא טוב מהנבחרים בהם בחרתי. עד שלא ישנו את התנהגותם ולא ימנו לתפקידי שרים מנהלים טובים יותר, לא אצביע, במחאה.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
לא מדוייק
  חושב אחרת   8/02/09 16:22
כאשר אתה אינך הולך להצביע אתה מחזק את המפלגות שיש להן "גרעין קשה" שיצביע עבורן בכל מקרה ובכל מזג אויר ובאחוזי הצבעה גבוהים ביותר. אז אם ברצונך לחזק מפלגות אלה , הכבד ושב בביתך ביום הבחירות.
כתוב תגובה ל- חושב אחרת
אתה חוזר על מה שכתבתי
  אריה דרוקמן   8/02/09 16:47
שעשע אותי מאד לקרוא את תגובתך. אתה כותב: לא מדוייק אך לא סותר את דבריי אלא חוזר על הדוגמא שכתבתי.
מה שכתבתי - מדוייק. אם לא תצביע, קולך לא ילך למפלגה אחרת. הוא פשוט לא ייספר.
אם רבים לא יצביעו - אזי מפלגות קטנות יקבלו פרופורציה גדולה יותר. כתבתי זאת בתגובתי.
מאידך, אני לא מוכן שלא יכבדו את ההצבעה שלי. הצבעתי 10 פעמים לפחות לכנסת ובכל פעם יצאתי עם מפח נפש. גם כשהצבעתי בעד המפלגה שהקימה את הממשלה. הם פשוט לא יוצלחים. בינוניים. לא מסוגלים לנהל. הגיעה העת ללמד אותם לקח כדי שיבינו שבואי לקלפי איננו דבר מובן מאליו, אלא זכות. הם חייבים להרוויח זכות זאת. אני לא אוטומט!
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
אתה צודק וגם טועה...?!
  הרשלה   8/02/09 18:42
אתה צודק בדבר אחד , שגם לי נראה שרוב המועמדים לכנסת הם קומבינטורים מלידה ואין להם לרצים לראשות הממשלה תכונות של
מנהיגות - ואת זה אנו רואים בשטח...!!!

לעומת זאת במחאת האי הצבעה שלך אתה שוגה שגיאה חמורה ...!!נניח שכמוך יהיו עוד רבבות - הרי כאן מדינת ישראל עומדת לאבד את עצמה לדעת כיוון שהמפלגות הערביות הקיצוניות יגבירו את כוחם האלקטורלי לכנסת פי כמה , למרות שמספר המצביעים שלהם לא יגדל - ואזי הם יהיו גורם משפיע על הממשלה שתקום לאחר בחירות אלה , ובלשון ההגזמה כמובן אחמד
טיבי יהיה שר הביטחון (של מי...?!)...!!!

כאן טעית לדעתי , והכותב צדק ...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
הייתה לי דילמה ופתרתי אותה
  אריה דרוקמן   8/02/09 21:24
הסיבה שהחלטתי הפעם לא להצביע נובעת מאכזבה גדולה מאופן הטיפול של הממשלה האחרונה בנושאים שונים. גם בתחום הביטחוני אבל גם בנושאי החינוך, תשתיות, בריאות ועוד.
הבעיה לא התחילה בממשלה האחרונה והיא נמשכת זמן רב. להערכתי, זה נובע מחוסר מנהיגות ומרמה נמוכה של יכולת ניהולית. השרים ממש עושים נזקים. במקום לתכנן דברים ולבצע הם מביאים את המצב לכמעט משבר ואז מנסים לפתור. כך זה בנושא הביטחוני, בנושא החינוך, בנושא התשתיות, הבריאות ואיפה לא.
בבחירות הנוכחיות אינני מוכן להמשיך להיות הפראייר. להצביע למפלגה שמראש אני יודע שאין לה יכולת להתמודד עם הבעיות או להוביל אותנו לעולם טוב יותר. אינני מוכן לבחור ברע במיעוטו. גם אתה לא היית עושה זאת לו היית קונה מכונית, בית, או בוחר לך בת זוג. אני אצביע רק לאחר שיוכח לי בקדנציה הקרובה שהם יודעים לנהל ב-2-3 משרדי ממשלה.
ברור לי שהפעם רבים לא יצביעו. אני מעריך שאחוז ההצבעה יהיה בין 60 ל-75 אחוז. מי שיהנה מהמצב יהיה ליברמן. הוא אוסף אליו את כל הרוגז של הבלתי מסופקים. אינני חושב שליברמן היא בחירה נאותה, סבירה. זוהי יותר הצבעת מחאה. אני מסופק אם האיש יוכל להציג יכולת טובה של ניהול - הוא והשרים שלו. המפלגות הערביות לא יקבלו יותר מ-10 מנדטים. המצביעים שלהם מפולגים גם כן וחלקם לא רוצה להצביע. כך שהחשש שלך מהרבה מנדטים לערבים אין לה לדעתי סבירות להתממש.
כתוב תגובה ל- אריה דרוקמן
תשובתי
  הרשלה   9/02/09 09:42
לגבי המיבנה השלטוני שיש להחליפו ושמביא קומבינטורים ולא
מנהיגים לשלטון - כנראה כאן אין חילוקי דעות ביננו...!!!

לגביי אי הצבעתך , כאן אני חלוק על דעתך , כיוון שאתה מקל ראש בהתייחסותך לסקטור הערבי , ואני לא משאיר דברים ליד המיקרה שגם עלול לקרות ...?!!

בכול אופן באם מפלגה ימנית כמו האיחוד הלאומי תיקח על עצמה
לשנות את שיטת הבחירות כדי ששרי ממשלה יבחרו ע"י ראש ממשלה
ויתאימם לפי כישוריהם למשרדם (לדוגמא : ארה"ב) , והוא יבחר בבחירות אישיות ויהיה מנותק מלחצי מפלגות - מובטח לאיחוד הלאומי תוספת של עד 4 חכי"ם בכנסת על הקיים ...!!!

כרגע בהתלהבותך לא להצביע - לא הזזת לקומבינטורים כלום ,
ואתה מטעה גם את הציבור ואת השינוי צריכים להביא הקומבינטורים במפלגות עצמן...?!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
2
תוספת להבנה..
  מאמין בפוליטיקה   8/02/09 16:31
אם כל האמירה של ביבי נגד הנסיגה מרמת הגולן הוא אמר בעצמו אני הולך לבצע את מהלך "הגנת המאחזים"{נראה לי שככה קוראים לזה} זאת אומרת להעתיק את היישובים מיו"ש ולתת את השטח לפלשטינאים משמע שגם הוא רוצה לעקור יישובים.
ומפה שצריך את האמירה "ארץ ישראל השלימה" כדי שלא יחזורו לנו מהלכי המלחמה האחרונים לא רק בעזה אלא גם ביו"ש {ע"ע גוש קטיף וכמו שאמרו הכתומים "ברגע שיעקרו את גוש-קטיף ייפלו טילים על אשדוד ועל אשקלון" כי גוש קטיף מגן מפני הטילים}
כתוב תגובה ל- מאמין בפוליטיקה
3
להצביע רק לאחוד הלאומי
  ביום שלישי   8/02/09 17:43
כתוב תגובה ל- ביום שלישי
צודק ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  הרשלה   8/02/09 18:17
כתוב תגובה ל- הרשלה
4
אותי שכנעת להצביע לליבני
  גורי אטינגר   8/02/09 18:32
מה אתה חושב, קוראי האתר הזה מטומטמים?
כתוב תגובה ל- גורי אטינגר
5
גם בהתנהלות מ. הפנים ע"י שטרית
  יש שחיתות פנימית.   8/02/09 19:44
שם פתח מטרייה רחבה למושחתים מדרגה ראשונה. הדברים נעשים בסתר. המדרגה היא בלשונו הקומבינטורית ו'המצאותיו' ההזויות ו'הליכאוריות' של העומר בראש המשרד השר מאיר שטרית. אחת משיטותיו ההשתקה. פרשיות של פקידים בכירים וראו הפלא נמצאו אשמים כדת המדינה הוסתרו ח"ו לא לפירסום , לא לידיעת הציבור. נוסף על הללו מצטיין שטרית בעבודת 'הטיוח' של בכירים מושחתים שמשרדו מגונן עליהם...
כתוב תגובה ל- יש שחיתות פנימית.
6
לתת כוח לקטנים
  המזיז   8/02/09 19:56
בין המםלגות הקטנות ישנן כאלה שאם תקרא את מה שהן כותבות, תרצה לאמץ אותן ללבך.
האמירה המוצנעת שאין לבזבז קול על רשימה שלא תעבור מחלישה את הכוחות שעתידים לגרום לשינוי לטובה. התחזקותן של התנועות הקטנות תלויה בחשיפה התקשורתית, אשר קולך יכול להגבירה ולתרום לשיפור המצב במדינה, הרבה יותר מאשר עוד קול או אפילו עוד מנדט לביבי/לליבני/לברק.
אני מזמין אותכם להזיז יחד אתנו עם כלי פשוט שהוא Real Politic
כתוב תגובה ל- המזיז
7
להלן מדריך: מתיק דבקה מהיום:
  חץ   8/02/09 20:43
גורמים צבאיים בכירים: המו''מ שאולמרט, ברק, וליבני מנהלים בקהיר עם החמס, היא דוגמא איך הופכים ניצחון של צה''ל בשדה הקרב, לניצחון אסטרטגי של החמס.
יום ראשון, יד שבט תשס"ט, 06:47, 8 בפברואר 2009

המקורות של תיקדבקה: אם אכן יסוכם המו''מ שמנהלת ישראל בקהיר, יהפוך החמס רשמית להיות לכוח הלגיטימי השולט ברצועת עזה כשהוא משמר בידיו את כוחו הצבאי. בהשלמתה עם קיומה של מובלעת איראנית על גבולה הדרומי תגרום ישראל לפיצולה של המדינה הפלסטינית העתידית ל-2. מדינת הגדה הפרו מערבית, והמדינה הפרו איראנית בעזה. כל נושא העברות והברחות הנשק יעבור לידי מצרים.

המשך קראו באתר "תיק דבקה"
כתוב תגובה ל- חץ
8
אני בעד להצביע ברגליים.
  ט.ג.מ.   8/02/09 21:40
הטלת האימה בתשדירי המכון לדמוקרטיה -או איך שהוא נקרא- שאם לא נצביע, נתרום את קולנו למפלגות שנואות, לא עובדת עלי.

בל"ד ורע"ם תיכנסנה לכנסת איתי או בלעדיי. אני עומדת על זכותי הדמוקרטית לא להצביע באונס ובכפיה למפלגות שאני לא מאמינה בהן. ואני לא מאמינה באף אחת.

הזכות לא-להצביע, בעיניי, היא צידה השני של הזכות להצביע. והצבעה ברגליים היא הדרך האפקטיבית ביותר של האזרח הקטן להביע את מחאתו נגד השלטון, שלא מייצג אותו.

זה בדיוק מה שקרה בבחירות האחרונות ב-2006. המון אנשים לא הצביעו באופן מאורגן ולא הוכח, שזה גרם לאסון. אא"כ, כניסתה של מפלגת הגימלאים לכנסת נחשבת ל"אסון".

אני לא אצביע גם הפעם. אני רוצה להשפיע על ידי אי הצבעה.

לחלופין, אני מציעה את הפתרון הישן ומחוייב המציאות: שינוי שיטת הבחירות. כשתהיינה שתי מפלגות בכנסת יהיה ייצוג נכון יותר לכל האזרחים. במקום סופרמרקט של מושחתים וסחטנים, נקבל אולי, נבחרים אזוריים שיעשו בשבילנו משהו.
יהיו לנו יותר סיבות ללכת לקלפי ולא נצטרך להצביע כל שנתיים.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
הכוח משחית
  אפרסק רקוב   8/02/09 23:33
אני בטוח שאת יודעת שכוח משחית.
רוב הפוליטיקאים מושחתים כשם שרוב השופטים ואפילו רוב מוחלט של הפרקליטים, והשחיתות תתקיים גם אם שיטת הבחירה תהיה אחרת.

עד ששיטת הבחירות תשתנה, צריך לבלוע כדור נגד בחילה ולהצביע לרע במיעוטו, ואחרי ההצבעה מומלץ לטייל במקומות שרואים כלניות ורקפות.
כתוב תגובה ל- אפרסק רקוב
הצבעה ברגליים
  שלמה אידן   9/02/09 11:26
לא מערער על זכותך לא להצביע - אך כפי שכתבתי, בכך תחלקי קולך בין כל הרשימות שיעברו אחוז החסימה, מ"בל"ד" עד "קדימה". את כותבת "אני רוצה להשפיע על ידי אי הצבעה" - האם להשפעה זאת התכוונת?

נכון שקולו של כל בוחר הוא טיפה בים, השפעתו האישית זעומה. אך כפי שנאמר כבר לפני זמן רב, "הכמות הופכת לאיכות".
אין לנו כלי אחר להשפיע, חבל שאת מוותרת עליו.
ביכולתך להשתתף בבחירת מקבלי ההחלטות שייעצבו עתידנו לטוב ולרע; אף "מקבל החלטות" לא יתרגש מאי הצבעתך.

צריך "להצבע ברגליים" - ע"י הליכה לקלפי והצבעה לרשימה שמתאימה לך ביותר, או שדוחה אותך במידה הקטנה ביותר.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
9
ג' - החברתיים בתכלית
  אריה הררי   8/02/09 23:47
אני דווקא הגעתי למסקנה אחרת. כולם, ממש כולם מבטיחים הרים וגבעות וממחזרים אותם בכל בחירות מחדש. לא השתנה כלום ורק הכלכלה השתנתה לרעה בכיס של האזרח. היחידים שמצאתי שמשקיעים את כל כחם לטובת האזרח, הם יהדות המאוחדת אות ג. הרב פירר, עזר מציון, יד שרה, כולם שייכם לאנשים שלהם חד וחלק. אני לא מציע אף אחד להזדקק אליהם, אבל האם יש אזרח שלא הוא ולא משפחתו נהנו מהם? הם גם נלחמים (כך ראיתי בכנסת) על עזרה בדירות לחיילים משוחררים ומיעוטי יכולות. מי בכלל עושה משהו לאזרח" ליברמן" נתניהו" ברק?
את הנשמה הם נתנו כשצריכים אותם. שלא תצטרכו, אבל בחיי היום יום זו האמת ואין בלתה .

כתוב תגובה ל- אריה הררי
10
האהא!! אתה מתאר בדיוק את המהלך
  דנה ריאן   9/02/09 00:33
המחשבתי שלי!! אם יותר אנשים יעשו את החשבון הפשוט והכנה שאנחנו עשינו עם עצמנו, האיחוד הלאומי בוודאי היה לאחת המפלגות הגדולות היום. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- דנה ריאן
11
הטמטום הישראלי שבפלגנות !
  ישמעאל   9/02/09 08:52
קחו את כל הרשימות שרצות בבחירות האלה , באגף השמאלי של המפה הפוליטית כולל את קדימה , העבודה , מרץ , הערביות . את אלה שרצות באגף הימני כולל את כל מפלגות הימין . אם היו מתאחדות בניהן , היו מקבלות יותר קולות מאשר הסך הכולל אם הן הולכות בנפרד . אילו זה היה קורה רק בצד השמאלי , הרי ברור הוא שציפורה היתה מרכיבה את הממשלה הבאה ! אילו האיחוד היה בצד הימני , ללא ספק ביבי היה מרכיב את הממשלה הבאה !יתרה מזאת , האיחוד בגושים היה גורם ליציבות שלטונית שכל כך חסרה לנו זה תקופה ארוכה ! ניתן להגיע לכך , מתוך בחירה חופשית של כל המפלגות בצד זה או אחר . ניתן גם לאלץ אותם לרוץ יחד ע"י הגדלת אחוז החסימה בהרבה ממה שנהוג היום [ נאמר 10% ] .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
חולק על דעתך
  שלמה אידן   9/02/09 11:46
מבחינה עקרונית - לטעמי מפלגה צריכה להיות בעלת עמדה ברורה בנושאים החשובים, לא סופרמרקט של דעות (לכן, דרך אגב, אני מסתייג מה"דמוקרטיה" הפנים-מפלגתית של פריימריס).
כשאתה בוחר "ליכוד", עבור דעותיו של מי הצבעת - דן מרידור, או בני בגין?

מבחינה מעשית - הליכה לבחירות בגוש רחב אינה בהכרח מתכון להצלחה. יש אנשים כמוך שהדבר יגרום להם להצביע בעד הגוש; יש אנשים כמוני שבורחים מסופרמרקטים פוליטיים, ומחפשים רשימה שמייצגת בצורה הנאמנה ביותר את דעותיהם.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
12
הכתבה כל מילה סלע . מצביעה מרץ
  שושפרי   9/02/09 11:31
לשלמה אידן הכתבה שלך נכונה . כל מילה סלע. המפלגה היחידה שאפשר לבחור בלב שלם היא מפלגת מרץ.
כתוב תגובה ל- שושפרי
לא הבנת את הכותב שושפרי
  טהורת המידות   9/02/09 12:55
שלמה אידן לא יצביע מר"צ למרות שזו זכותך במדינה דומקראטית להצביע בעד מי שאת רוצה ומאמינה בו.
אני מכול מקום הבנתי את שלמה אידן לא מסכימה אם הרבה נקודות בכתבה שלו ועל כן אשים פתק אחד והוא מחל ועוד רבים
וטובים שאני מכירה יעשו כך כדי לתת כוח לליכוד.
רק דבר אחד אני לא מבינה אצלך שושפרי! כמי שלא אחת מייצגת את עמותת אומ"ץ לא מתישבת התמיכה אם כי פה סמויה במפלגת קדימה כי כבר הצהרת לא אחת שאת רוצה את ליבני כראש ממשלה, איך זה מתישב לך כאישה שעברין מין מורשע משמש אחד העוזרים שלה והוא חבר בכיר במפלגת קדימה? איך זה מתישב עם כול השחיתויות שנגועה בהם מפלגת קדימה? ליבני לא עשתה דבר וחצי דבר למיגור השחיתות! שלא לדבר על כישלון מלחמת לבנון
השניה על כול תוצאותיה האיומות לעם ישראל ולמדינת ישראל.
אני כמובן אצביע לליכוד ואשים את הפתק מחל כדי שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא האיש שיהיה ראש ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
13
עובדה מוכחת בארה"ב !
  ישמעאל   9/02/09 13:22
זה נכון שבארה"ב המשטר הוא נשיאותי אך , למרות הכל , בסנט ובקונגרס , עדיין משחקים יחסי הכוחות בין המפלגות . תאר לעצמך סנט או קונגרס שהיה מורכב מ-18 מפלגות ? ואגב , זה לא שאין סופרמרקט של דיעות במפלגה הדמוקרטית או הרפובליקנית .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
14
אם ויותר היתבוננות מבחן וחבר
  עוד סתם אזרח   9/02/09 14:15

שלמה אידן שלום רב


כן/לא?!: ולא לשקר ולהודות:
אין התייחסות לדברים רק אם וקטן יותר וחושב המהות ומניע:

קודם אם וקטן לציין: שהיה הליך ממש לא קל ממש לא ופשוט,

אם וקטן ויותר תחושתו גם של עוד סתם אזרח כזה ואחר:

**המאמר שלך שאיפה בעיקר ומהות נקי ומרצון היתבוננות בחינה של המכיר כמו וחבר*

כך גם ראוי האנשים שביקרתה כאן אותם ועתיד היתחשבות כמו זכות הדעה כמו עובדתי והמשך התייחסות . בברכה.



*
(789238)
(עוד סתם אזרח כזה ואחר אם ועניות דעתו, מבורך אנוש האדם והכלל רצון שאיפה ומצפון התולדה ועתיד)




כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il